Jump to content

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: ΤΡΕΛΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ!


SuRfer
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αμαν. Ακου τι γίνεται σ'αυτή την εταιρεία :blink: :confused: :!:

Τώρα εξηγείται η καλή εξυπηρέτηση και το ενδιαφέρον των υπαλλήλων για τους συνδρομητές :cry: Δεν φταίνε αυτοί δηλαδή. :mad: :mad:

[SIGPIC][/SIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

:lol: :lol: :lol: SuRfer σήμερα έμαθα τα κατορθώματα σου.

Έχεις γίνει η ''φωνή'' των υπαλλήλων στην voda.

Γέλασα πολύ με την λέξη ''δημαρχέσες''.You are mad! :lol: :lol: :wacko:

Link to comment
Share on other sites

παντως γενικα οι μισθοι σε fran shops παιζουν τρελλα. εγω πχ δουλευα επι 3 μηνες χωρις ρεπο,συνεχες ωραριο, ολες τις μερες τις εβδομαδας και επαιρνα 700 ευρω. και μετα την κοπανησα γιατι δεν εντεχα αλλο να ειμαι σε ενα μαγαζι 70 ωρες την εβδομαδα και να πληρωνομαι για τις 40.
Link to comment
Share on other sites

Πάντως αυτό το παιχνίδι Surfer - Voda (Newbury Vs Μαρούσι ? ;) ) με τα υπονοούμενα και τις μπηχτές έχει καταλήξει κουραστικό...

 

Παιδιά αν θέλετε να τα λέτε μεταξύ σας στείλτε pm, emails, sms κτλ. Εδώ είναι δημόσιο forum και σε κανέναν δεν αρέσει να ακούει υπονοούμενα. Ή πείτε ότι έχετε να πείτε ή μην πρήζετε άλλο τον κόσμο με πράγματα που μόνο λίγοι καταλαβαίνουν ;)

 

Όσο για τις αυξήσεις γνωρίζουν όλοι οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ τι γίνεται τόσο στις πολυεθνικές όσο και στις ελληνικές (πχ περίπτωση Otenet που είχε βγει και παραέξω)

 

Καλό είναι η κάθε εταιρία να "μοιράζεται" την ανάπτυξή της με τους υπαλλήλους της. Αλλιώς θα τα βρει μπροστά της.

 

PS: Κι ας ανοιχτεί ένα thread να βγάζει ο καθέ πικραμένος τη χολή του για τη Voda

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω οτι ο Surfer αφηνει υπονουμενα πουθενα!

 

Γραφει πολυ καθαρα και χωρις υπεκφυγες πως αντιμετωπιζει η ελληνικη Voda τους υπαλλιλους της....

_____________________________________________

Be the change you want to see in the world.

Mahatma Gandhi

Link to comment
Share on other sites

Μιας και την έχω κοπανίσει εδώ και καιρό από την εταιρία έχω και γω να πω δυο κουβέντες.

Στην απογραφή εμπορευμάτων των καταστημάτων τον Ιανουάριο κάποιοι έξυπνοι διευθυντές καταστημάτων με την παρότρυνση κάποιων πιο έξυπνων περιφερειαρχών έδωσαν ρεπό σε υπαλλήλους (μετά από σερί χωρίς ρεπό για δεκαπέντε μέρες λόγω εορταστικού) και τους αναγκάσανε να πάνε το απόγευμα για την απογραφή.

Άτομα που δουλεύουν σε καταστήματα με διακεκομμένο ωράριο μένουν μακριά από τα καταστήματα αυτά με αποτέλεσμα Τρίτη Πέμπτη και Παρασκευή να φεύγουν από το σπίτι τους το πρωί και να γυρνάνε το βράδυ (12+ ώρες).

Η αξιολόγηση που τελικά βάση αυτής έβγαιναν οι αυξήσεις (τώρα δεν ξέρω τι γίνεται) ενώ έχουν άριστα το 5, είχε δοθεί γραμμή να μην πάνε πάνω από 3.

Τώρα το με τι κριτήρια προωθούνται άτομα και με τι κριτήρια άλλοι καταρρακώνονται είναι υποκειμενικό θέμα και δεν θα το θίξω, το μόνο που θα πω είναι πως όλοι γνωρίζουμε την περίπτωση ενός φίλου ο οποίος απολύθηκε με την κατηγορία ότι έδινε απαντήσεις στο φόρουμ αντί να δουλεύει (πράγμα το οποίο είναι και ψέμα).

Τώρα γιατί όλοι χτυπάν τον serfer που λέει την αλήθεια τι να πω μάλλον είναι επειδή δεν είναι υπάλληλος τους και δεν μπορούνε να τον απολύσουν.

Όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος vampyre (29 Ιαν. 2004 , 13:29)

 

3 - 5% ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ.

 

Εδώ και 3 χρόνια όλες σχεδόν οι πολυεθνικές δίνουν άυξηση 0+0=0 !!!

Μπράβο στη Vodafone που δίνει έστω και αυτό το μικρό ποσοστό.

Καλύτερα 5% παρά 0% :(

 

 

vampyre... η πολυεθνική που πληρώνει 1500, 2000 και 3000 ευρώ με τα Χ οικονομικά αποτελέσματα και 0% αύξηση, με τα Χ ετήσια Bonus, ΟΚ. Ξέρεις τι με "χαλάει"?

 

"Διαφημίζουν", υπερηφανεύονται για τα κέρδη τους ως πολυεθνική και παροτρύνουν τους υπαλλήλους σε καλύτερες επιδόσεις ... αφού "είμαστε και θέλουμε να είμαστε" μια από τις πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις παγκοσμίως. Η "μοιρασιά" των κερδών γίνεται άδικα. Bonus στον ταδε δήμαρχο... στα "χαμηλότερα επίπεδα" ό,τι ορίζει ο νόμος - τπτ παραπάνω (κάποτε ούτε τα "νόμιμα" δεν πλήρωναν, "μίλησα" στην παλιά στέγη του myPhone και "βρέθηκε" λύση). Παράλληλα, συνεχίζουν να "προβάλλουν" την κερδοφορία τους. ΑΝ ήμουν υπάλληλος... θα είχα "σπαστεί" ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ... "Μας δουλεύουν?" θα σκεφτόμουν... " Δουλέψτε εσείς με 450,600,800 ευρώ και εγώ ταξιδεύω στην Ευρώπη με λεφτά της εταιρίας ενώ παράλληλα ο μισθός μου αυξάνει κατά 10-15% +++? :worry: "

 

Vodafone

Σεβασμός στον πελάτη.

Σεβασμός, όμως και στον υπάλληλο που σου "φέρνει ή εξυπηρετεί" τον πελάτη. Τον πελάτη, δε λέω ότι τον ενδιαφέρει να "μάθει" τα εσωτερικά θέματα... τον "ενημερωμένο πελάτη" (όπως, εγώ) ίσως, τον "αγγίξει" το θέμα, δημιουργήσει ένα thread σε ένα forum και σχολιάσει! Αφού, πλέον, διαβάζουν και στο "Μαρούσι" :rolleyes: Μπορείτε να διεξάγετε μία "έρευνα" σχετικά με την πολιτική της εταιρίας σε κάποια θέματα (όπως το οικονομικό) και να δείτε τα "αποτελέσμετα".

 

Όσον αφορά τις θέσεις parking που ανέφερα σε άλλο thread (στο νέο κτίριο στο Χαλάνδρι)... ότι δλδ είναι ανύπαρκτες... ΝΑΙ, όντως υπάρχουν 700 μισθωμένες θέσεις... ΔΕΝ αρκούν αφού εκτός του ότι τα αυτοκίνητα των υπαλλήλων θα είναι περισσότερα, μάλλον κάποιοι ξέχασαν και τους visitors. Τεσπα... θα μου πεις από το τπτ, καλές είναι και οι 700 θέσεις.

 

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος gmac ( 2 Φεβ. 2004 , 01:27)

 

Πάντως αυτό το παιχνίδι Surfer - Voda (Newbury Vs Μαρούσι ? ;) ) με τα υπονοούμενα και τις μπηχτές έχει καταλήξει κουραστικό...

 

Παιδιά αν θέλετε να τα λέτε μεταξύ σας στείλτε pm, emails, sms κτλ. Εδώ είναι δημόσιο forum και σε κανέναν δεν αρέσει να ακούει υπονοούμενα. Ή πείτε ότι έχετε να πείτε ή μην πρήζετε άλλο τον κόσμο με πράγματα που μόνο λίγοι καταλαβαίνουν ;)

 

Όσο για τις αυξήσεις γνωρίζουν όλοι οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ τι γίνεται τόσο στις πολυεθνικές όσο και στις ελληνικές (πχ περίπτωση Otenet που είχε βγει και παραέξω)

 

Καλό είναι η κάθε εταιρία να "μοιράζεται" την ανάπτυξή της με τους υπαλλήλους της. Αλλιώς θα τα βρει μπροστά της.

 

PS: Κι ας ανοιχτεί ένα thread να βγάζει ο καθέ πικραμένος τη χολή του για τη Voda

 

 

gmac, believe me... αν ήμουν μέσα στην εταιρία, δε θα ανέφερα τπτ σε forum (θα είχα απολυθεί εδώ και κάτι χρόνια :wacko: ), εξάλλου το Newbury δεν ασχολείται με όλα τα "ελληνικά" θέματα (ΔΕΝ είμαι στο Newbury. :o "Μαθαίνω", όμως, αρκετά ΚΑΙ από εκεί). Πολλές φορές είναι χρήσιμα και τα forum - να δημοσιεύεται κάτι, γιατί αν περιμένεις από δημοσιογράφους... ΞΕΧΑΣΕ το. Η κυρα-Vodafone είναι μία από τις πολυ-διαφημιζόμενες εταιρίες... ΚΑΝΕΝΑΣ διευθυντής σύνταξης ή εκδότης ή καναλάρχης δε θα δεχτεί να "προβάλλει" ένα τέτοιο θέμα... το οποίο δεν έχει αναλυθεί πλήρως στο forum και δε χρειάζεται. Γι' αυτό ίσως κάποιοι δεν "καταλαβαίνουν" γιατί έγραψα ό,τι έγραψα.

Το μήνυμα... "έφτασε" εκεί που έπρεπε. Σε καμία περίπτωση δε θέλω να "δημιουργήσω" προβλήματα. Μήνυμα ελήφθη, "κύριε" maroysi.

 

 

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ 2000 hits... ΜΟΝΟ ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ! Αν αδιαφορεί κάποιος, μπορεί να μην το ξαναδιαβάσει ή να μην "απαντήσει".

 

Η "φωνή των υπαλλήλων" δεν πρέπει να είναι o SuRfer και ο κάθε SuRfer - πρέπει να θεσπιστεί το "inside-View" ... γιατί αν η "γραμμή" που έχουν καθορίσει κάποια στελέχη "λέει" τα Χ,Υ και δεν υπάρχει περίπτωση να "αλλάξει" κάτι, αφού ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να "διαμαρτυρηθεί"... τότε άδικος κόπος τα όσα κάθομαι και γράφω.

 

Τέλος... "κύριε maroysi" θα μου πείτε το e-mail επικοινωνίας (...@vodafone.com) που δε θα "διαγραφεί" από το PC σας?

 

Το e-mail μου:

surfer_myphone@yahoo.de (Περιμένω τα μηνύματα, τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας.)

 

Όσον αφορά τα "απόρρητα" στοιχεία που υποτίθεται ότι έχω "καταχωρήσει" στο myPhone... να είστε σίγουρος "κύριε maroysi" ότι δε θα διαβάζετε τπτ εδώ... αν δεν έπρεπε. Αν σας ενοχλούν κάποια "καταχωρηθέντα στοιχεία"... μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου με e-mail: surfer_myphone@yahoo.de.

 

Όποιος μέσα από τη Voda θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου... εδώ είμαι:

surfer_myphone@yahoo.de.

 

Καλό μήνα... :o με live! αποκλειστικότητες! :alien:

 

Από αυτό το μήνα επιβάλλεται η έντονη διαφημιστική προβολή του live! σε συνδυασμό με τις "live! συσκευές"... you know the reason! i-mode, ήρθε... "φέρνει" και στην Ελλάδα τον πιο προηγμένο "κόσμο" επικοινωνίας. CosmOTE - Πάμε μπροστά... :wacko:

 

P.S.: (1) Ένσημα... ΟΚ, από Voda... no problem.

(2) TakeOverNet, λίστα με τις παροχές της CosmOTE vs Voda... νικητής CosmOTE (πανηγυρικά).

ΤΙΜ vs Voda ... Αυξομειώσεις, η "νίκη" κλίνει προς ΤΙΜ.

Συμπέρασμα? Επανεξέταση των μισθών.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σωστος ο serfer. Ιδιως με τα συγκριτικα των παροχων. Παλι δυναμιτη ειχες ως Ασσο στο μανικι.

Ολοι ξερουμε τι μισθοι υπαρχουν στην Ελλαδα και τι απαιτησεις απο τους εργοδοτες.

Λενε οτι ο πληθωρισμος εκλεισε στο 3% το 2003. Η δε αυξηση του ΑΕΠ στο 4,7%. Ηυποσχεση που ειχε δωθει για αυξησεις μισθων μεσα στο 2004 ηταν 3% + 1/2 ΑΕΠ. Περιμενω να δω λοιπον το 5,35% αυξηση στον μισθο μου.Το επιπλεον λεγετε Bonus και ειναι σαν να τα βγαζει ο εργοδοτης απο την τσεπη του και το δινει στον υπαλληλο του και οχι να το περνα μεσα στην μισθοδοσια του , οποτε και εχει αυξημενη φορολογια !

Μαιιιισα Σεληνη........Νικο παλι εγραψες !

Μικρα & αλλα ενδιαφεροντα στην ιστοσελιδα μου

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Petros the Great (26 Ιαν. 2004 , 18:08)

 

Εμπορικός συνεργάτης που δίνει 450 ευρώ το μήνα, δίνει ένα ρεπό την εβδομάδα και είναι σε όλα σωστός (πχ ένσημα, άδειες κλπ).

Κάποιος άλλος (Β. Ελλάδα) δίνει 460 ευρώ, χωρίς ρεπό και επίσης χωρίς ένσημα... για αρκετούς μήνες μετά την πρόσληψη!!!

 

 

Τι μισθό πληρώνει ο συνεργάτης δεν αφορά την εταιρία, ούτε τους συνδρομητές.

Αν το αφεντικό είναι Μ αλάκας και θέλει να τρώει τα έσοδα μόνος του δεν φταίει (απαραίτητα) η εταρία που συνεργάζεται μαζί του.

Άλλωστε οι υπάλληλοι είναι φτηνά εργατικά χέρια στις περισσότερες περιπτώσεις γι αυτό και στα περισσότερα καταστήματα (Γερμανός-TC-Vshop) είναι άσχετοι. Οι ίδιες οι εταιρίες (ΤΙΜ) στα ιδιόκτητα καταστήματα τους μοιράζουν το μηναίο κάρδος στους υπαλλήλους σαν bonus.

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/702461_s.jpg
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Petros the Great (26 Ιαν. 2004 , 17:31)

 

Δεν ξέρω αν ενδιαφέρουν οι μισθοί των πωλητών στα franchise καταστήματα αλλά είναι μεταξύ 450 και 460 ευρώ!!!

Γνωρίζει κανείς αν η vodafone έχει λόγο στους μισθούς που δίνουν στους υπαλλήλους οι εμπορικοί συνεργάτες της εταιρίας?

Μήπως ξέρει κανείς ποιος είναι ο μισθός πωλητή σε ιδιόκτητα καταστήματα της vodafone, και ενημερωτικά για να μπορέσουμε να κάνουμε μια σύγκριση, σε καταστήματα (ιδιόκτητα και frinchise) των άλλων εταιριών?

 

 

Ma kala,iparhoun akoma tetoioi misthoi?

Kai nomiza pos eiha dei ta heoritera ego..

O vasikos den einai 500? (me 2 repo kai ensima)

Mutilator :shifty:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...