Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα, το τηλέφωνο της εξυπηρέτησης πελατών πιο είναι; πήρα σε ένα σταθερό αλλά δεν υπάρχει λέει
Στοκ,ανημπορος να το ρουταρω
Link to comment
Share on other sites

Από κινητό Q: 1222 (0,24€/ κλήση)

 

Από άλλο πάροχο: 6935601260 (χρέωση προς κινητό)

Link to comment
Share on other sites

Από κινητό Q: 1222 (0,24€/ κλήση)

 

Από άλλο πάροχο: 6935601260 (χρέωση προς κινητό)

 

στο 6935601260 που πηρα απο τη Vodafone με χρεωσαν κανονικα ενω ειχα υπολοιπο (προγραμμα Red1).

 

δεν "μετραει" σαν κληση σε καποιο κινητο;

Link to comment
Share on other sites

Μόλις κάλεσα , από Vodafone και χρεώθηκα από το πακέτο λεπτών ομιλίας .

14,25 ευρώ είχα πριν την κλήση , και 14,25 είχα μετά την κλήση.

Μήπως τέλειωσαν τα δωρεάν λεπτά σου ;

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά. Προσφέρω λίγο γνώση μιας και την απόκτησα κι εγώ χθες βράδυ και βλέπω ότι την ψάχνουν πολλοί. Για να στείλεις Mms με την q καρτοκινητή πρέπει να φτιάξεις 2 apn, όπως λέει και στο site τους. Τα παραθέτω όπως τα έχω βάλει στο κινητό μου.

INTERNET

Name= Q-TELECOM

APN=myq

Proxy= <Not set>

Port=<Not set>

Username=<Not set>

Password=<Not set>

Server=<Not set>

MMSC=<Not set>

MMS Proxy=<Not set>

MMS Port=<Not set>

MCC=202

MNC=9

τύπος ελέγχου ταυτότητας = κανένας

APN type=default,supl

Για το mms είναι αυτά που λέει στο site!

Name= Q MMS

APN=q-mms.myq.gr

Proxy=<Not set>

Port=<Not set>

Username=

Password=

Server=<Not set>

MMSC=http://mms.myq.gr

MMS Proxy=192.168.80.134

MMS Port=8080

MCC=202

MNC=09

τύπος ελέγχου ταυτότητας = κανένας

APN type=mms

Link to comment
Share on other sites

Μόλις κάλεσα , από Vodafone και χρεώθηκα από το πακέτο λεπτών ομιλίας .

14,25 ευρώ είχα πριν την κλήση , και 14,25 είχα μετά την κλήση.

Μήπως τέλειωσαν τα δωρεάν λεπτά σου ;

oxi, δεν υπαρχει τετοια περιπτωση, 1500' ειναι αυτα.

 

θα τους παρω ενα τηλ οταν ερθει ο εκκαθαριστικος να τα πουμε ενα χερακι (και για το θεμα αυτο)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πήρα από το κινητό μου και έλεγε ότι δεν υπάρχει το τηλέφωνο (6935601620) και μετά πήρα από Q και χρεώθηκα μιας και καίγομουν.μάλλον έχει θέμα η σιμ.περίεργο γιατί πριν 2 μήνες δούλευε και σήμερα με δείχνει ότι απορρίπτεται
Στοκ,ανημπορος να το ρουταρω
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά. Προσφέρω λίγο γνώση μιας και την απόκτησα κι εγώ χθες βράδυ και βλέπω ότι την ψάχνουν πολλοί. Για να στείλεις Mms με την q καρτοκινητή πρέπει να φτιάξεις 2 apn, όπως λέει και στο site τους. Τα παραθέτω όπως τα έχω βάλει στο κινητό μου.

INTERNET

Name= Q-TELECOM

APN=myq

Proxy= <Not set>

Port=<Not set>

Username=<Not set>

Password=<Not set>

Server=<Not set>

MMSC=<Not set>

MMS Proxy=<Not set>

MMS Port=<Not set>

MCC=202

MNC=9

τύπος ελέγχου ταυτότητας = κανένας

APN type=default,supl

Για το mms είναι αυτά που λέει στο site!

Name= Q MMS

APN=q-mms.myq.gr

Proxy=<Not set>

Port=<Not set>

Username=

Password=

Server=<Not set>

MMSC=http://mms.myq.gr

MMS Proxy=192.168.80.134

MMS Port=8080

MCC=202

MNC=09

τύπος ελέγχου ταυτότητας = κανένας

APN type=mms

 

δεν ξερω αν εχει καποια σχεση με τη συσκευη,

 

στης γυναικας μου το moto G εστειλε η Q μηνυματα και το σεταρισμα για το ιντερνετ και τα ΜΜΣ εγινε αυτοματα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πήρα από το κινητό μου και έλεγε ότι δεν υπάρχει το τηλέφωνο (6935601620) και μετά πήρα από Q και χρεώθηκα μιας και καίγομουν.μάλλον έχει θέμα η σιμ.περίεργο γιατί πριν 2 μήνες δούλευε και σήμερα με δείχνει ότι απορρίπτεται

to 6935601260 δουλεύει μόνο από άλλο πάροχο , δηλαδή από cosmote+ Vodafone+ Σταθερά δίκτυα . Από wind- Q δεν δουλεύει.

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά. Προσφέρω λίγο γνώση μιας και την απόκτησα κι εγώ χθες βράδυ και βλέπω ότι την ψάχνουν πολλοί. Για να στείλεις Mms με την q καρτοκινητή πρέπει να φτιάξεις 2 apn, όπως λέει και στο site τους. Τα παραθέτω όπως τα έχω βάλει στο κινητό μου.

INTERNET

Name= Q-TELECOM

APN=myq

...

APN type=default,supl

Για το mms είναι αυτά που λέει στο site!

σε μένα πάντως το συγκεκριμένο apn type δεν παίζει (SE xperia E),όταν το άφησα αρύθμιστο έπαιξε κανονικά.

Και εμενα με χρεωσε απόψε,μετά ή πριν την λήξη του πακέτου. Τα δεδομένα τα άνοιξα πριν την λήξη (23.15) ,ισα για να απενεργοποιησω το roaming. Είχα υπόλοιπο 44 mb. Από εκει και πέρα έκλεισα την περιαγωγή και ήταν συνδεδεμένο το κινητό στο wifi μονο. Μετά τις 12 κανοντας refresh στο app της q είδα οτι μου ειχε φάει 1 ευρώ. Ενώ κάθε φορά αλλάζω και το apn πριν την λήξη (επιλέγω ένα άκυρο apn που εχω ρυθμίσει),αυτή τη φορά ξέχασα να το κάνω,και για κάποιο λόγο με χρέωσε

Όσον αφορά την χρέωση του 1 ευρω: Ήρθε σήμερα στις 10 μήνυμα που μου λέει οτι χτές χρεώθηκα για mobile daily. Πήρα στο 1222 και ρωτησα ορισμένα πράγματα,ενολίγοις:

-Είδαν οτι στις 23.15 εκανα κίνηση ίντερνετ αλλά κατ'αυτούς εκείνη την ώρα πακέτο data δεν υπήρχε (ή έληξε ή δεν υπήρχαν άλλα mb - προφανως για μένα είναι το πρώτο γιατι οπως αναφέρω παραπάνω είχα 44)

-Την τελευταία μέρα του πακέτου έρχεται μήνυμα οτι απόψε λήγουν τα mb. Κατά την εξυπηρέτηση το "απόψε" δεν σημαίνει 23.59 (το τέλος της ημέρας),ούτε οι ίδιοι έχουν ενημέρωση όσον αφορά την ακριβή ώρα λήξης.

-Εμμέσως πλην σαφως υπονοήθηκε οτι το application κάποιες φορές κολλάει και μπορεί να δείχνει προηγούμενα δεδομένα (κάτι που παρατηρω ουκ ολίγες φορές στο widget,και εχει συμβεί και στην online ενημέρωση του myq/f2g).

-Σε ερώτηση αν ενεργοποιήσω τώρα δεδομένα(π.χ. 26/10/14 15:10) θα λήξουν σε 30 μέρες την ίδια ώρα η απάντηση ήταν ουσιαστικά δεν ξέρουμε,μάλλον οχι.

-Αρνήθηκαν πίστωση του 1 ευρω με την αιτιολογία οτι υπήρξε πολύ μικρή κίνηση μεν,εκτός πακέτου δε.

Υπάρχει email εξυπηρέτησης στην q ή στέλνω σε αυτό της wind?

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Κανονικα τα πακετα της wind ληγουν 30 μερες απο την επομενη της ημερας ενεργοποιησης. Δηλαδη αν ενεργοποιησεις 26/10 ωρα 15:10 τοτε θα ληξει στις 25/11 ωρα 23:59 (ο Οκτωβριος εχει 31 μερες). Τωρα αν τα συστηματα τους στο internet εχουν προβλημα και σε χρεωνουν ακομα και αν μπεις στις 23:15 ειναι κατι που θα επρεπε να ξερουν με τοσες αναφορες προβληματων.

 

Τωρα στην περιπτωση σου, αιτιολογουν την "εκτος πακετου" χρηση με το οτι δεν ειχες στην πραγματικοτητα MBs και οτι στα εδειχνε λανθασμενα η εφαρμογη τους. Αυτο ειναι η αληθεια οτι μπορει να κολλησει καμια φορα αλλα στην ιστοσελιδα αναφερει ποια ειναι η τελευταια ημεροηνια/ωρα ενημερωσης. Το τσεκαρες απο εκει;

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ηταν το ενα λαθος, δεν κοιταξα τι ελεγε στο site. To 2o ηταν οτι εχοντας φτιαξει ενα ακυρο apn δεν το επελεξα όπως συνήθως για να αποφυγω πιθανότητα χρέωσης.
Link to comment
Share on other sites

Δεν θεωρω οτι φταιει το 2ο. Μπορει να το εχεις εσυ για δικλειδα ασφαλειας αλλα δεν σημαινει οτι αν εχεις το κανονικο apn θα πρεπει να σε χρεωνει. Εμενα ειναι καποιες μερες τωρα που μου εχει ληξει το πακετο του μηνα χωρις να εχω ενεργοποιησω ακομα νεο και παραλο που εχω το κανονικο apn και ενεργοποιημενο και το roaming των δεδομενων, δεν εχω χρεωθει κατι. Αυτο ειναι και το φυσιολογικο βεβαια.
Link to comment
Share on other sites

Τέλος πάντων θα στείλω και ενα email ζητωντας υπεύθυνη απάντηση :p για την ώρα λήξης των πακέτων. Το οτι είχα υπόλοιπο από mb είμαι 1000% σίγουρος καθώς τα τελευταία 44 mb τα είχα μέρες ανέγγιχτα,χωρίς να ανοίξω δεδομένα. Είδωμεν...
Link to comment
Share on other sites

Μπορει να ειστε η νεα φουρνια των ανεξηγητων χρεωσεων. :lol:
Link to comment
Share on other sites

Μα ειναι απαντησεις αυτές σοβαρης εταιρειας; δεν ξερουμε,ισως,μπορει,μαλλον... Καλα κρασια. Φιλε welcome to the club. Το "προβλημα" στο συστημα μετα απο τοσους μηνες και καταγγελιες (δεν μιλαω για αυτες στα διαφορα φορουμ αλλα για αυτες που κανουν οι χρηστες στην ιδια την εταιρεια) παραμενει αδιορθωτο. Μην παρεξηγιουνται καποιο οταν τους αποκαλουσα πριν μηνες κλεφτες και ελεγα πως ειναι σκοπιμη ενεργεια. Μιλαω για την q και δεν ξερω τι γινεται στα υπολοιπα καρτοκινητα της wind. Περιμενω τωρα καποιους να μας πουνε τι καλο 3g εχει η γουιντ και τι ευχαριστημενοι που ειναι απο τις χρεωσεις αφου ειναι η πιο φτηνη. Αρες μαρες κουκουναρες.

Και μην πει κανεις πως τρολαρω. Αυτη που τρολαρει σιναι η ιδια η γουιντ.

Link to comment
Share on other sites

αν υπάρχει δόλος, είναι από την πλευρά της εταιρίας.Την νύφη την πληρώνουν οι υπάλληλοι που (σκόπιμα σε αυτή την περίπτωση,αν όντως υπάρχει δόλος),δεν ενημερώνονται επαρκώς.
Link to comment
Share on other sites

Οι υπαλληλοι φυσικα ειναι ο τελευταιος τροχος της αμαξης και δεν επιρριπτει σε αυτους κανενας καμια ευθυνη την περιπτωση που υπαρxει δολος. Αν ομως οντως υπαρχει σφαλμα στο συστημα των χρεωσεων τοτε φερουν ευθυνη καθως θα επρεπε τοσο καιρο να υπαρξει μια συνεργασια μεταξυ των τμηματων που εμπλεκονται. Κατα την δικη μου ισως και λαθος αποψη οπως υπαρχει δολος εκτος και αν η εταιρεια ειναι τελειως σκορποχωρι, πραγμα που δεν το νομιζω. Σε καθε περιπτωση ομως ενα προβλημα που οσο περναει ο χρονος γιγαντωνεται, φουντωνει και οι αρμοδιοι σφυριζουν αδιαφορα δημιουργει πολυ ασχημη ςντυπωση και αναποφευκτα οδηγει σε συγκεκριμενα συμπερασματα. Edited by ohristou
Link to comment
Share on other sites

Έχω χρεωθεί και γω πολλές φορές μεγάλα ποσά κοντά στη λήξη των mb.. ρε τους αλήτες που μας δουλεύουν, και νόμιζα ότι έφταιγα πάντα ...
Link to comment
Share on other sites

Να θέσουμε συγκεκριμένα ερωτήματα στην σελίδα τους στο fb;

Προτείνω το fb επειδή λόγω της μεγάλης έκθεσης θα αναγκαστούν να απαντήσουν.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Κανονικα τα πακετα της wind ληγουν 30 μερες απο την επομενη της ημερας ενεργοποιησης. Δηλαδη αν ενεργοποιησεις 26/10 ωρα 15:10 τοτε θα ληξει στις 25/11 ωρα 23:59 (ο Οκτωβριος εχει 31 μερες).

 

Μια διορθωση σε αυτο. Παιζει ρολο και η ωρα ενεργοποιησης για το αν θα υπολογισει απο την επομενη μερα ή την ιδια. Την ακριβη ωρα δεν την γνωριζω.

 

Για παραδειγμα αν ενεργοποιησεις πακετο στις 26/10 ωρα 00:30 πμ τοτε θα ληξει στις 24/11 ωρα 23:59 ενω αν το ενεργοποιησεις 26/10 ωρα 17:00 τοτε θα ληξει στις 25/11 ωρα 23:59.

 

Περιεργως ομως αν ενεργοποιησεις στις 00:30, ενω στα min/sms που σου υπολειπονται θα σου αναφερει την σωστη ημερομηνια δηλαδη πχ. "Τα χ SMS λήγουν στις 24/11/2014" παρακατω ομως στα "ΤΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΑΚΕΤΑ ΜΟΥ" θα σου αναφερει λανθασμενα μια μερα μετα: "Το πακέτο λήγει: 25/11/2014". Και η σωστη ημερομηνια ειναι η πρωτη. Την δευτερη θα σε χρεωσει παρολο που σου λεει οτι ληγει τοτε.

Edited by runner70
Link to comment
Share on other sites

Τα ενεργοποίησα στις 1/10 γύρω στις 00:10 (μόλις άλλαξε η ημέρα)... Κανονικά θα έπρεπε να λήγουν στις 31/10, αλλά...

 

Δείτε στις ημερομηνίες πότε λήγει ο χρόνος ομιλίας, τα mb και δείτε παρακάτω πότε λήγουν τα ... πακέτα !!!

Λογικά η πρώτη ημερομηνία είναι η σωστή...

 

http://s30.postimg.org/vyati8o01/q_wrongdates.jpg

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

οτι ναναι. Δεν εχουν αποφασίσει αν ισχύουν για 30 ή για 31 μέρες . Το ίδια κάνουν και στο μπόνους του συνδυασμού με τα σταθερά. Πότε λήγουν 30 (όπως τώρα,άρα πάνε να σε υποχρεωσουν να βάλεις πακέτο για μια μέρα - 31/10) και πότε λήγουν την 1η του επομένου μήνα,οπότε φορτώνουν και τα επόμενα 120'. Να υποθέσω οτι το σύστημα δουλεύει με τη λογική 30 ο ενας μηνας 31 ο επόμενος? Μόνο που οι μήνες δεν πάνε πάντα έτσι...

Μου έστειλαν μήνυμα οτι η υπόθεση μου προωθήθηκε στο αρμόδιο τμήμα. Είχα ζητησει γραπτως υπεύθυνη ενημέρωση για την ώρα λήξης των πακέτων την τελευταία μέρα,και πίστωση του 1 ευρώ που αδικα με χρέωσαν.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Τα ενεργοποίησα στις 1/10 γύρω στις 00:10 (μόλις άλλαξε η ημέρα)... Κανονικά θα έπρεπε να λήγουν στις 31/10, αλλά...

 

Δείτε στις ημερομηνίες πότε λήγει ο χρόνος ομιλίας, τα mb και δείτε παρακάτω πότε λήγουν τα ... πακέτα !!!

Λογικά η πρώτη ημερομηνία είναι η σωστή...

 

http://s30.postimg.org/vyati8o01/q_wrongdates.jpg

 

Ναι ειναι αυτο που ειπα στο προηγουμενο μηνυμα. Παιζει ρολο η ωρα ενεργοποιησης. Εσυ που τα ενεργοποιησες ξημερωματα της μερας, μετραει και αυτη για μια απο τις 30 μερες αφου θα εκμεταλλευτεις την 1/10 με το πακετο. Αν το ειχες ενεγοποιησεις το απογευμα της 1/10 τοτε, επειδη το μεγαλυτερο μερος της μερας θα ειχε περασει, θα μετραγε απο την επομενη.

 

Το προβλημα τους ειναι που δεν ειναι σωστα ενημερωμενος ο χρονος ληξης στα "ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΑΚΕΤΑ ΜΟΥ". Σε καθε περιπτωση ισχυει ο χρονος ληξης που αναφερει στα πανω.

 

οτι ναναι. Δεν εχουν αποφασίσει αν ισχύουν για 30 ή για 31 μέρες . Το ίδια κάνουν και στο μπόνους του συνδυασμού με τα σταθερά. Πότε λήγουν 30 (όπως τώρα,άρα πάνε να σε υποχρεωσουν να βάλεις πακέτο για μια μέρα - 31/10) και πότε λήγουν την 1η του επομένου μήνα,οπότε φορτώνουν και τα επόμενα 120'. Να υποθέσω οτι το σύστημα δουλεύει με τη λογική 30 ο ενας μηνας 31 ο επόμενος? Μόνο που οι μήνες δεν πάνε πάντα έτσι...

Μου έστειλαν μήνυμα οτι η υπόθεση μου προωθήθηκε στο αρμόδιο τμήμα. Είχα ζητησει γραπτως υπεύθυνη ενημέρωση για την ώρα λήξης των πακέτων την τελευταία μέρα,και πίστωση του 1 ευρώ που αδικα με χρέωσαν.

 

Οχι δεν πανε με το μηνα. Παει 30 μερες και για το αν θα υπολογισει τη μερα της ενεργοποιησης ως μια απο τις 30, παιζει ρολο η ωρα της ενεργοποιησης οπως ειπα και προηγουμενως. Ενταξει, εδω που τα λεμε, δεν ειναι και παραλογο αυτο.

Edited by runner70
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...