Jump to content

Υπηρεσία my account από την Cosmote


alany
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 466
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Όχι,δεν είναι ίδιος ο κωδικός!

 

Απο που κάνω ενεργοποίηση τότε γιατι όταν πατάω e-bill μέσα απο το myaccount με παει για να βάλω ονομα χρήστη/κωδικα, ακόμα και εγγραφή αν πατήσεις στο https://ebill.cosmote.gr/ σε πάει στο myaccount.

Link to comment
Share on other sites

Απο που κάνω ενεργοποίηση τότε γιατι όταν πατάω e-bill μέσα απο το myaccount με παει για να βάλω ονομα χρήστη/κωδικα, ακόμα και εγγραφή αν πατήσεις στο https://ebill.cosmote.gr/ σε πάει στο myaccount.

 

Οι κωδικοί είναι ίδιοι. Ποια από τις δύο υπηρεσίες έχεις ήδη ενεργοποιημένη; To ebill ή το myaccount;

Link to comment
Share on other sites

To ebill ενεργοποιειτε αυτοματα μετα την πρωτη εκδοση λογαριασμου απο την στιγμη της δημιουργιας του myaccount.
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Απο που κάνω ενεργοποίηση τότε γιατι όταν πατάω e-bill μέσα απο το myaccount με παει για να βάλω ονομα χρήστη/κωδικα, ακόμα και εγγραφή αν πατήσεις στο https://ebill.cosmote.gr/ σε πάει στο myaccount.

 

Ο ίδιος κωδικός είναι απλά δε δουλεύει εάν δεν ενεργοποιήσεις το να βλέπεις το λογαριασμό και ηλεκτρονικά. Εγώ έκανα ενεργοποίηση στο Myaccount και μετά μπήκα εκεί που λέει πως να λαμβάνεις το λογαριασμό, σε χαρτί ή ηλεκτρονικά ή και με τις δύο μορφές. Αφού έκανα αίτημα γι αυτό ενεργοποιήθηκε την επόμενη ημέρα με τον ίδιο κωδικό. Δοκίμασε.

Link to comment
Share on other sites

Οι κωδικοί είναι ίδιοι. Ποια από τις δύο υπηρεσίες έχεις ήδη ενεργοποιημένη; To ebill ή το myaccount;

 

 

To myaccount, πατάω στν ανάλυση λογαριασμού με πάει στο ebill ζητάει ονομα χρήστη/κωδικό, βάζω τα ίδια και μου λέει λάθος "Δώσατε εσφαλμένο Όνομα Χρήστη ή Κωδικό Πρόσβασης!"

Link to comment
Share on other sites

Ο ίδιος κωδικός είναι απλά δε δουλεύει εάν δεν ενεργοποιήσεις το να βλέπεις το λογαριασμό και ηλεκτρονικά. Εγώ έκανα ενεργοποίηση στο Myaccount και μετά μπήκα εκεί που λέει πως να λαμβάνεις το λογαριασμό, σε χαρτί ή ηλεκτρονικά ή και με τις δύο μορφές. Αφού έκανα αίτημα γι αυτό ενεργοποιήθηκε την επόμενη ημέρα με τον ίδιο κωδικό. Δοκίμασε.

 

To έχω κάνει αυτό, θα δοκιμάσω αύριο γιατι την επιλογή την άλλαξα το μεσημέρι

 

πάντως στα αιτήματα λέει

 

Ενεργοποίηση 'Ηλεκτρονική Ανάλυση Κλήσεων και αποστολή σε Χαρτί'. 04/05/2009 17:16:45 Διεκπεραιωμένο 04/05/2009 18:14:13

Link to comment
Share on other sites

Για να γίνει η ενεργοποίηση του e-bill χρειάζεται άλλος κωδικός και όχι αυτος του myaccount!Έχεις κάνει ενεργοποίηση του e-bill?
Link to comment
Share on other sites

Αφού ενεργοποίησες τώρα το myaccount το ebill θα είναι πρόσβασημο από την ημέρα που θα εκδοθεί ο επόμενος λογαριασμός.
Link to comment
Share on other sites

Για να κανω εγγραφη με αριθμο συμβολαιου πρεπει τα στοιχεια που ζηταει να ειναι ιδια με αυτα του ατομου που ειναι χρεωμενος ο αριθμος στην Cosmote?
iphone 3G & Nokia N82 owner
Link to comment
Share on other sites

Για να κανω εγγραφη με αριθμο συμβολαιου πρεπει τα στοιχεια που ζηταει να ειναι ιδια με αυτα του ατομου που ειναι χρεωμενος ο αριθμος στην Cosmote?

 

να ρωτησω και εγω με τη σειρα μου,

 

για εταιρικα πακετα χρησιμοποιω τα στοιχεια (επωνυμια, Α.Φ.Μ. κτλ.) της εταιρειας;

 

edit/

μολις ειδα οτι για εταιρειες δεν υποστηριζεται η υπηρεσια.

ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΟ ΑΡΗΣ...

 

Γιώργος

iPhone 3G S, 32GB, White, non JB

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω και εγω με τη σειρα μου,

 

για εταιρικα πακετα χρησιμοποιω τα στοιχεια (επωνυμια, Α.Φ.Μ. κτλ.) της εταιρειας;

 

edit/

μολις ειδα οτι για εταιρειες δεν υποστηριζεται η υπηρεσια.

 

Υποστηρίζεται, αν είναι ονομαστικά καταχωρημένη σ'εσένα, αλλά μιλάμε για το business e-care.

Link to comment
Share on other sites

Για να κανω εγγραφη με αριθμο συμβολαιου πρεπει τα στοιχεια που ζηταει να ειναι ιδια με αυτα του ατομου που ειναι χρεωμενος ο αριθμος στην Cosmote?

 

Ακριβώς τα ίδια στοιχεία, π.χ. αν έχει αλλάξει ο αριθμός ταυτότητας, παραμένει ο παλιός και δηλώσεις τον νέο, θα απορριφθεί το αίτημα.

Link to comment
Share on other sites

Εκανα τλκ εγγραφη στο My Account και προσπαθησα να μπω και στο e-bill με τα ιδια στοιχεια αλλα δεν καταφερα κατι και δεν βρηκα καπου επιλογη για να κανω εγγραφη στο e-bill...Τι γινεται με αυτο?Πως μπορω να εχω προσβαση στο e-bill?

 

EDIT:Εχω 2 καρτοκινητα τα οποια παλιοτερα ηταν συμβολαιο και θελω να τα περασω στο λογαριασμο μου.Το θεμα ειναι οτι δεν βρισκω απο κανενα τα χαρτια και δεν ξερω κιολας αν γραφουν κωδικο χρηστη.Ξερει καποιος πως μπορω να τα περασω?

iphone 3G & Nokia N82 owner
Link to comment
Share on other sites

Πρόσβαση θα έχεις απο την έκδοση του επόμενου λογαριασμού και μετά. Θα μπιορείς να μπαίνεις με τα στοιχεία που έχεις καταχωρίσει τώρα.Υπομονή. Για το θέμα των καρτοκινητών, δεν ξέρω.
Link to comment
Share on other sites

Πρόσβαση θα έχεις απο την έκδοση του επόμενου λογαριασμού και μετά. Θα μπιορείς να μπαίνεις με τα στοιχεία που έχεις καταχωρίσει τώρα.Υπομονή. Για το θέμα των καρτοκινητών, δεν ξέρω.

Ωραια ευχαριστω πολυ.Θα παρω τηλ στην εξυπηρετηση πελατων για τα καρτοκινητα και ας ελπισουμε οτι θα πεσω σε καποιον που θα ξερει...

iphone 3G & Nokia N82 owner
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ποιος είναι ο αριθμός του fax στον οποίο στέλνουμε την φωτοτυπία της ταυτότητας για την περίπτωση του καρτοκινητού;

 

Έχω αρχίσει και νευριάζω...

Συμπλήρωσα τα στοιχεία μου το πρωί στο site του my account αλλά μήνυμα δε μου ήρθε με το password (έχω καρτοκινητό, μετατροπή από συμβόλαιο..).Πήγα μετά σε κατάστημα cosmote να ρωτήσω γιατί δεν ήρθε το μήνυμα και αν χρειάζεται κάτι επιπλέον και μου είπε να καλέσω το 1313. Κάλεσα και μου είπε η κοπέλα να στείλω fax με τα στοιχεία(!!) διότι δεν μεταφέρονται από τη μεταφορά συμβόλαιο ->cosmoκάρτα. Δυστυχώς δε συγκράτησα τον αριθμό του fax και ξανακάλεσα το 1313 για να μου το πουν. Φυσικά, πέτυχα άλλη κοπέλα , η οποία αν και της τόνισα ότι θέλω τη συγκεκριμένη υπηρεσία, μου έστειλε τις ρυθμίσεις για πρόσβαση στο net από το κινητό.Της τόνισα ότι δεν με ενδιαφέρει αυτό και μου είπε ότι χρειάζεται για την ενεργοποίση του my account. Θα τρελαθούμε;

there is no knowledge that is no power
Link to comment
Share on other sites

Της τόνισα ότι δεν με ενδιαφέρει αυτό και μου είπε ότι χρειάζεται για την ενεργοποίση του my account. Θα τρελαθούμε;

 

Ξέρω την απάντηση μόνο για την τελευταία σου ερώτηση: ΝΑΙ!!!

Link to comment
Share on other sites

ποιος είναι ο αριθμός του fax στον οποίο στέλνουμε την φωτοτυπία της ταυτότητας για την περίπτωση του καρτοκινητού;

 

Έχω αρχίσει και νευριάζω...

Συμπλήρωσα τα στοιχεία μου το πρωί στο site του my account αλλά μήνυμα δε μου ήρθε με το password (έχω καρτοκινητό, μετατροπή από συμβόλαιο..).Πήγα μετά σε κατάστημα cosmote να ρωτήσω γιατί δεν ήρθε το μήνυμα και αν χρειάζεται κάτι επιπλέον και μου είπε να καλέσω το 1313. Κάλεσα και μου είπε η κοπέλα να στείλω fax με τα στοιχεία(!!) διότι δεν μεταφέρονται από τη μεταφορά συμβόλαιο ->cosmoκάρτα. Δυστυχώς δε συγκράτησα τον αριθμό του fax και ξανακάλεσα το 1313 για να μου το πουν. Φυσικά, πέτυχα άλλη κοπέλα , η οποία αν και της τόνισα ότι θέλω τη συγκεκριμένη υπηρεσία, μου έστειλε τις ρυθμίσεις για πρόσβαση στο net από το κινητό.Της τόνισα ότι δεν με ενδιαφέρει αυτό και μου είπε ότι χρειάζεται για την ενεργοποίση του my account. Θα τρελαθούμε;

Η απάντηση είναι απλή. Μιας και έκανες μεταφορά από συμβόλαιο υποχρεούται το cc του 1313 να σου δώσει τον κωδικό χρήστη. Όταν τον πάρεις η ενεργοποίηση γίνεται άμεσα χωρίς fax χωρίς τίποτα και αυτοματοποιημένα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε,αλλά πλέον τα προβλήματα με την είσοδο στο myaccount(όπου συνεχώς έκανε log-out)διορθώθηκαν εδώ και 2 εβδομάδες περίπου!Καιρός ήταν!!
Link to comment
Share on other sites

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2009 5:30:00 μμ

COSMOTE MY ACCOUNT και μέσω κινητού

 

- Τώρα όλοι οι οικιακοί πελάτες συμβολαίου της COSMOTE μπορούν να διαχειρίζονται τη σύνδεσή τους και μέσα από το κινητό τους

 

Τη δυνατότητα να διαχειρίζονται τη σύνδεσή τους απευθείας από το κινητό τους, προσφέρει αποκλειστικά η COSMOTE σε όλους τους οικιακούς της πελάτες με τη νέα wap έκδοση του COSMOTE MY ACCOUNT.

 

Μέσω του COSMOTE MY ACCOUNT οι πελάτες της εταιρίας μπορούν να διαχειριστούν τη σύνδεση και τις υπηρεσίες τους εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια. Πρόκειται για τη mobile έκδοση του πετυχημένου web portal COSMOTE MY ACCOUNT, που βρίσκεται στο http://www.cosmote.gr .

 

Συγκεκριμένα, το νέο wap COSMOTE MY ACCOUNT περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες:

 

• Ο Λογαριασμός μου: Πρόσβαση σε υπηρεσίες E-Care, όπως δυνατότητα αλλαγής Οικονομικού Προγράμματος από το κινητό, υπενθύμιση PUK, υπηρεσία γονικού ελέγχου, ανάλυση κλήσεων για συνδρομητές καρτοκινητής κ.ά.

 

• Οι Υπηρεσίες μου: Δυνατότητα διαχείρισης υπηρεσιών της COSMOTE, όπως υπηρεσίες φωνής και μηνυμάτων, ΜΜS, WAP, προσωπικός τηλεφωνητής, έλεγχος και μεταφορά υπολοίπου καρτοκινητής, πρόσθετες υπηρεσίες συμβολαίου π.χ. COSMOTE Freeze, COSMOTE προς σταθερά, νέα πακέτα προσφορών κ.ά.

 

• Επικοινωνία: Υποβολή ερωτήσεων & παρατηρήσεων.

 

Η πρόσβαση μέσω κινητού στη wap έκδοση του COSMOTE MY ACCOUNT γίνεται με τη δωρεάν αποστολή SMS στο 1333 με το λεκτικό “MY”, ενώ η πλοήγηση είναι χωρίς χρέωση.

 

Οι κωδικοί πρόσβασης username/password είναι ίδιοι και για τη web και για τη wap έκδοση του COSMOTE MY ACCOUNT. Επιπλέον, στο web portal COSMOTE MY ACCOUNT οι συνδρομητές συμβολαίου/ΚαρτοΣυμβολαίου μπορούν να βρουν και την υπηρεσία e-Bill (άμεση ενημέρωση για την κατάσταση του λογαριασμού, Online πληρωμές με ασφάλεια, αναζήτηση προηγούμενων λογαριασμών και ανάλυση κλήσεων), καθώς και την κατηγορία «Βιβλιοθήκη» με συχνές ερωτήσεις και demos υπηρεσιών της COSMOTE.

Link to comment
Share on other sites

παιδια δεν ειναι νεο. εχει ενα μηνα η υπηρεσια!!

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

τελεια η υπηρεσια.... προσπαθησα με το ιδιο nickname και pass να μπω στο wap COSMOTE MY ACCOUNT και μου απενεργοποιησε το pass... και δε μπορω να μπω ξανα... αλλαζω κωδικο να βαλω καινουριο δε το δεχεται.Ρε μπλεξιμο αντε απο την αρχη παλι να παω σε cosmote shop να το ξαναφτιαξω (δε τους δινω λεφτα στο 4αψηφιο που να με πατανε κατω)
Link to comment
Share on other sites

τελεια η υπηρεσια.... προσπαθησα με το ιδιο nickname και pass να μπω στο wap COSMOTE MY ACCOUNT και μου απενεργοποιησε το pass... και δε μπορω να μπω ξανα... αλλαζω κωδικο να βαλω καινουριο δε το δεχεται.Ρε μπλεξιμο αντε απο την αρχη παλι να παω σε cosmote shop να το ξαναφτιαξω (δε τους δινω λεφτα στο 4αψηφιο που να με πατανε κατω)

 

Γιατί δε δοκιμάζεις να στείλεις e-mail,αναφέρωντάς τους το πρόβλημα(χωρίς να εισάγεις βέβαια προσωπικές πληροφορίες,όπως username και κωδικούς)και να ζητήσεις να σε καλέσουν οι ίδιοι;Μπορείς επίσης να γράψεις την αλήθεια.Ότι δεν είσαι υποχρεωμένος να χρεώνεσαι ανά δευτερόλεπτο για λάθη του πληροφοριακου συστηματος της εταιρίας :) Έτσι,θα γλιτώσεις και απ'το τρέξιμο μέχρι τα cosmote shops

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...