Jump to content

Μπουκοταζ-Προτάσεις και ενέργειες για καλύτερη (και φθηνότερη) ζωή


mylogic_x
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

και για να βοηθήσω λιγο, όσοι μένετε κοντα στην πειραιώς απ το υψος του ταύρου κ πιο κάτω aegean, ελιν, shell κ cyclon την έχουν από 1,09- 1,098 σήμερα όσοι πιστοί προσέλθετε

και επειδη 4,5 χρονια σε ομιλο σουπερμαρκετ μια άλλη πρόταση

όσοι ψωνίζετε από σκλαβενίτη, τα μαράτα αφοβα, απο βασιλόπουλο τα προιόντα της σειράσ ΑΒ είναι αρκετά καλα, προσοχή στα προϊόντα 365

επίσης στα lidl αφοβα τα κονσερβοποιημένα τους, τα φρούτα τους κ την μαναβική τους, προσοχή στα αφρόλουτρά τους αν εχετε καμία αλλεργεία...

Ας κάνουμε αυτο το thread ενα μεσο πληροφόρησης για όποιον μπαίνει εδώ μέσα

Vita Brevis
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 98
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Σήμερα πετούσα από το αεροδρόμιο στο Άκτιο. Πήγα στο κυλικείο (μετά το check-in να ζητήσω ένα νερό και μου φέρνει ένα των 750ml. €1.5 μου λέει :wacko: της λέω δεν έχετε των 500ml και δεν είχε.

 

Ρωτάω: είναι ή δεν είναι (επαναλαμβάνω ότι μιλάμε για αεροδρόμιο) υποχρεωμένοι να έχουν το μικρό νερό και να το πουλάνε στα 50 λεπτά;

 

Αν ισχύει αυτό πείτε μου και που να απευθυνθώ για την αντίστοιχη καταγγελία.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πετούσα από το αεροδρόμιο στο Άκτιο. Πήγα στο κυλικείο (μετά το check-in να ζητήσω ένα νερό και μου φέρνει ένα των 750ml. €1.5 μου λέει :wacko: της λέω δεν έχετε των 500ml και δεν είχε.

 

Ρωτάω: είναι ή δεν είναι (επαναλαμβάνω ότι μιλάμε για αεροδρόμιο) υποχρεωμένοι να έχουν το μικρό νερό και να το πουλάνε στα 50 λεπτά;

 

Αν ισχύει αυτό πείτε μου και που να απευθυνθώ για την αντίστοιχη κατεγγελία.

 

Υποθετω οτι οχι, δεν ειναι υποχρεωμενοι να εχουν μπουκαλακια των 500ml, για τον απλο λογο οτι θα μπορουσαν να ισχυριστουν οτι λογω ζητησης τους τελειωσαν.

 

Απο αυτα που διαβασα γενικα στο ιντερνετ, και εδω, τελικα τα προιντα σε διατιμηση πρεπει υποχρεωτικα να υπαρχουν στην καντινα.

 

Ομως, ειναι υποχρεωμενοι, απο οσο γνωριζω, να πουλανε το νερο των 750ml εως 70 λεπτα , και αυτο μετα τα περσινα, οποτε και ανακαλυφθηκε το "κολπο" που αναφερεις (με τα πλοια μετα τον αποπλου τους να εξαφανιζουν τα μικρα μπουκαλακια) ;)

Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,

όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει

εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ. Έχεις δίκιο, το διάβασα κι εγώ τελικά εδώ.

 

Δεν το ήξερα αυτό για το νερό των 750 ml και δυστυχώς δε διαμαρτυρήθηκα για την τιμή (απλά δεν το αγόρασα). Απλά διαμαρτυρήθηκα για το ότι δεν υπήρχε νερό των 500ml.

 

Να ρωτήσω και κάτι άλλο. Είναι κανείς μέλος της ΕΚΠΟΙΖΩ ή να έχει κάνει απλά καταγγελία; Αν κατάλαβα καλά, αν δεν είσαι μέλος και πάλι μπορείς να κάνεις καταγγελία αλλά δε θα ενημερωθείς για την πορεία της;

Link to comment
Share on other sites

Επίσης αν κάποιος γνωρίζει αν εκτός του 1520 η ΓΓ καταναλωτή έχει και κάποιο μη τετραψήφιο νούμερο, γιατί στο site τους δεν αναφέρεται κάτι σχετικό.

 

Από εξωτερικό δεν μπορώ να καλέσω το 1520. Αν δεν υπάρχει νούμερο θα κάνω την καταγγελία γραπτώς και θα τη στείλω με fax απλά θα ήθελα να μιλήσω κιόλας μαζί τους.

Link to comment
Share on other sites

"Πήγαμε να φάμε, σε κεντρικό εστιατόριο. Όταν ήρθε ο λογαριασμός, πρόσεξα ότι μου είχαν χρεώσει κουβέρ. Διαμαρτυρήθηκα και μου το αφαίρεσαν, από το λογαριασμό".

 

"Στο λογαριασμό, μου χρέωσαν ψωμί, που δεν είχα παραγγείλει. Όταν διαμαρτυρήθηκα, μου απάντησαν ότι το ψωμί αντικατέστησε το κουβέρ και η χρέωσή του είναι πολιτική της επιχείρησης".

 

"Διαμαρτυρήθηκα, γιατί μου είχαν χρεώσει κουβέρ, στο λογαριασμό. Επειδή δεν παραδεχόντουσαν την παράνομη χρέωση, τους έδειξα το δελτίο τύπου του ΚΕ.Π.ΚΑ. Και τότε, μου απάντησαν ότι αυτός ο νόμος δεν ισχύει στην Αθήνα. Είναι μόνο για τη Θεσσαλονίκη".

 

Είναι καταγγελίες, που δεχόμαστε, το τελευταίο χρονικό διάστημα, όλο και συχνότερα, στο ΚΕ.Π.ΚΑ. Για το λόγο αυτό, ενημερώνουμε τους Καταναλωτές:

 

* Σύμφωνα με την 1/7.5.2007 αγορανομική διάταξη, που ισχύει, από τις 24 Μαΐου 2007, τα κέντρα και τα καταστήματα εστίασης, αναψυχής, ψυχαγωγίας και διασκέδασης δεν επιτρέπεται να χρεώνουν, στην πελατεία τους, το λεγόμενο ΚΟΥΒΕΡ (σερβίτσια, μαχαιροπήρουνα, πετσέτες, οδοντογλυφίδες κ.λπ.).

* Σύμφωνα με τις αγορανομικές διατάξεις, για τα καταστήματα εστίασης, όλα τα προσφερόμενα είδη (ψωμί, ψωμί με βούτυρο, ψωμί με πατέ ελιάς, εμφιαλωμένο νερό, που πολλές φορές, το τελευταίο χρονικό διάστημα, από τη στιγμή, που καταργήθηκε το κουβέρ, χρεώνονται, αντί του κουβέρ) αναγράφονται, υποχρεωτικά, στους τιμοκαταλόγους, με τις αντίστοιχες τιμές τους. Ο πελάτης μπορεί να τα παραγγείλει, όπως όλα τα υπόλοιπα είδη. Κατά συνέπεια, οποιαδήποτε ενέργεια του καταστηματάρχη να χρεώσει είδη, όπως ψωμί, ψωμί με βούτυρο, εμφιαλωμένο νερό κ.λπ., που ο πελάτης δεν έχει παραγγείλει, αποτελεί παράβαση της νομοθεσίας.

 

Οι Καταναλωτές πρέπει να ελέγχουν τους λογαριασμούς τους και να αρνούνται να πληρώσουν κουβέρ ή "μεταλλαγμένο" κουβέρ.

Για τα παράπονα και τις καταγγελίες σας καλέστε το ΚΕ.Π.ΚΑ. στο 801-11-17200 με αστική χρέωση πανελλαδικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
σουπερμαρκετ μια άλλη πρόταση

όσοι ψωνίζετε από σκλαβενίτη, τα μαράτα αφοβα, απο βασιλόπουλο τα προιόντα της σειράσ ΑΒ είναι αρκετά καλα, προσοχή στα προϊόντα 365

 

Φίλε μου αγόρασα ένα χυμό ροδάκινου 365 και όταν τον άνοιξα για να τον πιω, κόντεψα να ξεράσω...και όπως είναι φυσικό τα έχω πάρει στο κρανίο...:mad:

Ακούω και προτάσεις για περαιτέρω ενέργειες.....;)

Link to comment
Share on other sites

@Bayern4

 

Το κουβέρ παραμένει αθάνατο.Διακοπές πήγα και παντού υπήρχε κουβέρ.Κάποια στιγμή πρέπει να ασχοληθούμε όλοι σοβαρά γιατί ορισμένοι δεν βάζουν ποτέ μυαλό.

 

@greekmm

 

Εγώ κάτι αλλαντικά 365 που αγοράζω έχουν υποφερτή ποιότητα.Όντως τα ΑΒ είναι πολύ πιο ποιοτικά.

Link to comment
Share on other sites

@Bayern4

 

Το κουβέρ παραμένει αθάνατο.Διακοπές πήγα και παντού υπήρχε κουβέρ.Κάποια στιγμή πρέπει να ασχοληθούμε όλοι σοβαρά γιατί ορισμένοι δεν βάζουν ποτέ μυαλό.

 

 

Γιατί όλοι σοβαρά και όχι ο καθένας μόνος του;Πηγαίνεις έξω τρως ,σου έρχεται ο λογαριασμός βλέπεις το κουβέρ και του λες πολύ απλά δεν το πληρώνω και αφαίρεσέ το.Όπως επίσης το ίδιο και με το ψωμί που πλέον πρέπει να σε ρωτάνε αν το θες γιατί χρεώνεται κανονικά σαν παραγγελία.Απλά τα πράγματα.Και αν δεις ότι δεν βγάζεις άκρη έτσι χτυπάς μια καταγγελία (έχει βγει ένα τετραψήφιο που δεν το θυμάμαι τώρα) και αναλαμβάνει το υπουργείο τουρισμού τα περαιτέρω.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί όλοι σοβαρά και όχι ο καθένας μόνος του;Πηγαίνεις έξω τρως ,σου έρχεται ο λογαριασμός βλέπεις το κουβέρ και του λες πολύ απλά δεν το πληρώνω και αφαίρεσέ το.Όπως επίσης το ίδιο και με το ψωμί που πλέον πρέπει να σε ρωτάνε αν το θες γιατί χρεώνεται κανονικά σαν παραγγελία.Απλά τα πράγματα.Και αν δεις ότι δεν βγάζεις άκρη έτσι χτυπάς μια καταγγελία (έχει βγει ένα τετραψήφιο που δεν το θυμάμαι τώρα) και αναλαμβάνει το υπουργείο τουρισμού τα περαιτέρω.

 

Γιατί είμαι σε διακοπές και είμαι στο πόδι.

Να προλάβεις το πλοίο,να προλάβεις το αστικό για την χώρα κτλ κτλ

 

2 περιπτώσεις που συνάντησα στην πόλη μου,τους το είπα εκείνη την στιγμή καθώς δεν υπήρχε πίεση και δεν πλήρωσα το κουβέρ.

 

Να αναφέρω πως το κουβέρ έχει μεταμφιεστεί κατα κύριο λόγο σε ψωμί που στο φέρνουν χωρίς καν να το ζητήσεις.

 

EDIT.

Η καταγγελία γίνεται στο 1520.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι αυτό με το κουβέρ είναι δώρο-άδωρο. Ο περισσότερος κόσμος το θέλει το ψωμί μαζί με το φαγητό, άρα δεν έχει λόγο να διαμαρτυρηθεί για τη χρέωσή του. Απλά πρέπει καθαρά να αναγράφεται η τιμή του στον κατάλογο και καλό θα ήταν να σε ρωτάνε πριν το φέρουν. Αν όμως σου το φέρουν και το φας, νομίζω δεν είναι λογικό (ανεξάρτητα με τη νομική κατάσταση) να αρνηθείς να το πληρώσεις επειδή και καλά δε σε ρώτησαν.

 

Εγώ και η κοπέλα μου που δεν τρώμε ψωμί μαζί με το φαγητό, απλά το στέλναμε πίσω εξαρχής για να μην υπάρχει παρεξήγηση.

 

Το παράξενο είναι ότι μας φέρνανε ψωμί ακόμα και με τις πίτες γύρο - κάτσε ρε φίλε για μ***κες ψάχνεις;;

 

Συνεχίζω όμως να πιστεύω ότι στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων δεν υπάρχει πρόβλημα (αφού όπως είπα ο Έλληνας με το φαγητό το θέλει το ψωμί κι αν δεν του το φέρουν θα το ζητήσει ούτως ή άλλως).

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζω όμως να πιστεύω ότι στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων δεν υπάρχει πρόβλημα (αφού όπως είπα ο Έλληνας με το φαγητό το θέλει το ψωμί κι αν δεν του το φέρουν θα το ζητήσει ούτως ή άλλως).

+1

 

Άσε που πολλοί καταστηματάρχες πέρασαν τον καταργημένο κουβέρ, αυξάνοντας τις τιμές των προϊόντων τους.

Link to comment
Share on other sites

+1

 

Άσε που πολλοί καταστηματάρχες πέρασαν τον καταργημένο κουβέρ, αυξάνοντας τις τιμές των προϊόντων τους.

 

Μπά εγώ το πλήρωσα προχθές εξτρά και φαινότανε σε απόδειξη.

Αφολυ δεν υπάρχει έλεγχος ότι θέλουν κάνουνε

Link to comment
Share on other sites

Μπά εγώ το πλήρωσα προχθές εξτρά και φαινότανε σε απόδειξη.

Αφολυ δεν υπάρχει έλεγχος ότι θέλουν κάνουνε

 

Αφού φαίνεται στην απόδειξη πάρε στο 1520 να το καταγγείλεις.

 

Δε λέω, το κράτος μπορεί να μην κάνει σωστά τους ελέγχους αλλά δεν μπορεί και να είναι παντού αν ο ίδιος ο πολίτης δεν ευαισθητοποιείται.

Link to comment
Share on other sites

Μπά εγώ το πλήρωσα προχθές εξτρά και φαινότανε σε απόδειξη.

Αφολυ δεν υπάρχει έλεγχος ότι θέλουν κάνουνε

Εγώ πιστεύω ότι το πλήρωσες 2 φορές.

Μια ενσωματωμένο στις αυξημένες τιμές του προϊόντος/υπηρεσίας και μία ως έξτρα στην απόδειξη :p

Link to comment
Share on other sites

Αν ευαισθητοποιηθώ και το καταγγείλω τι θα κάνει το κράτος,θα τον μαλώσει.:lol:
Link to comment
Share on other sites

Αν ευαισθητοποιηθώ και το καταγγείλω τι θα κάνει το κράτος,θα τον μαλώσει.:lol:

 

Αμέ. Και θα τον κάνει και ντα. Υποθέτω ότι θα ερευνήσει την καταγγελία σου - έχει τη δυνατότητα να του κάνει έλεγχο αλλά και να επιβάλει και πρόστιμο (ειδικά αν πάνω στην απόδειξη που έχεις γράφει καθαρά ότι σε χρέωσαν κουβέρ).

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν ΔΕΝ ενεργοποιηθείς και ΔΕΝ τον καταγγείλεις ΔΕΝ πρόκειται να γίνει τίποτα. Αν ευαισθητοποιηθείς δε σου εγγυάται κανείς τίποτα, αλλά τουλάχιστον μπορεί και κάτι να γίνει (ενώ σε αντίθετη περίπτωση όχι).

Link to comment
Share on other sites

1520 Δε μπορείς να πιάσεις γραμμή με τίποτα.

Άλλωστε εγώ δεν είμαι υποχρεομένος να κάνω κάτι τι στιγμή που υπάρχει η αρμόδια πρόνεια που θα κινητοποιηθεί. Τώρα αν με υπουργική απόφαση την καταργήσανε και πουλάνε την

παλιά καραμέλα πως ο πολίτης πρέπει να κινηθεί και να καταγγείλη για να μην έχουν την ευθήνη οι αρμόδιοι...

άστο φίλε μου δν αξίζει :)

 

Να δώσω 2-και 3 κούβερ εγώ στο τηλέφωνο για να λέει ο κάθε υπουργός και το σύστημα που τον βολέυει ότι εγώ ευθύνομαι που δεν το καταγγείλω. τα έχουμε ξανα πει κ αλλού αστο..

Δικιές τους δουλειές βρήκαν τα μέσα να τις φορτώνουν αλλού.

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ, όπως νομίζεις. Αφού δε σε νοιάζει εσένα να σε πιάνουν κώτσο, περίμενε να νοιαστεί ο κάθε γραφειοκράτης και καρεκλοκένταυρος για τα δικά σου συμφέροντα.

 

Πάντως η άποψη ότι ο πολίτης δεν έχει την ευθύνη να κάνει κάτι ("εγώ δεν είμαι υποχρεομένος να κάνω κάτι" έγραψες) και ότι για όλα είναι υπεύθυνο το κράτος είναι ξεπερασμένη και ισχύει μόνο στην Ελλάδα και σε κάτι άλλες τριτοκοσμικές χώρες.

 

Τώρα και για τα υπόλοιπα που λες επέτρεψέ μου να αμφιβάλω. Καταρχάς από τα λεγόμενά σου φαίνεται ότι είσαι κατά του "συστήματος" αυτού. Οπότε, πως στο καλό ξέρεις ότι στο 1520 δεν μπορείς να πιάσεις γραμμή με τίποτα; Δοκίμασες πολλές φορές;

 

Επίσης - ΧΩΡΙΣ να είμαι σίγουρος - έχω την εντύπωση ότι το 1520 είναι δωρεάν. Αν φοβάσαι όμως μη χρεωθείς, στείλε την καταγγελία σου με email:

 

info@efpolis.gr

 

Δωρεάν είναι.

Link to comment
Share on other sites

εγω συμφωνώ με όσους κάνουν τη προσπαθεια τους, έστω κ αν ειναι άκαρπη στο τέλος.

Ο φοβος γυλάει τα έρημα αλλωστε!

 

αναδημοσιεύω και ενα αρθρο που μ αρεσε πολύ απ το capital

 

Βάλτε πλαφόν στην ανοησία μας

 

Εμείς οι καταναλωτές, είμαστε «large» και δεν μας απασχολούν «ασήμαντα» θέματα όπως η ακρίβεια.

 

Νόμος και εφαρμογή

 

Την ημέρα που ο Υπουργός έδινε το «πράσινο φως» για την επιβολή πλαφόν στα καύσιμα, γνώριζε με ακρίβεια ποιοι θα είναι οι επόμενοι μπελάδες του. Διάφοροι ατίθασοι βενζινοπώλες θα αντιδρούσαν στο μέτρο με τον παραδοσιακό ελληνικό τρόπο «τα-γράφω-όλα-στα-παλιά-μου-τα-παπούτσια», πουλώντας τα καύσιμα σε τιμές που κάνουν το πλαφόν να μοιάζει με κακόγουστο αστείο. Κάποιοι άλλοι, πιο «θεωρητικοί», δεν αρκέστηκαν μόνο στο να μην εφαρμόσουν το νόμο. Άρχισαν να υποστηρίζουν ότι δεν ευθύνονται μόνο αυτοί για τη διαμόρφωση της τελικής τιμής των καυσίμων και επιχείρησαν να θολώσουν τα νερά ή μάλλον καλύτερα τις βενζίνες, ζητώντας πλαφόν σε όλα τα στάδια της εμπορίας.

 

Εκτός από τα μέρη που ισχύουν πολύ αυταρχικά καθεστώτα και επιβάλλουν το νόμο με την πειθώ που μόνο μια χούντα ξέρει, τέτοια μέτρα όπως το πλαφόν στις τιμές δεν έχουν πρακτική εφαρμογή. Ο νους του ανθρώπου αναγκάζεται να «δημιουργήσει» και με λίγη φαντασία ο τρόπος της κατάργησης του μέτρου «στην πράξη» ανακαλύπτεται. Είτε νοθεύοντας τα καύσιμα, είτε «πειράζοντας» τις αντλίες, είτε με κάποιον άλλο τρόπο, οι οδηγοί θα συνεχίσουν να πληρώνουν την τιμή που ο πρατηριούχος θεωρεί δίκαιη και όχι «τις βλακείες που επιβάλλει το κράτος ων Αθηνών που δεν γνωρίζει πόσο δύσκολη είναι η ζωή στην επαρχία» (sic). Αυτό που ξεχνούν όσοι καταγγέλλουν τα παραπάνω είναι ότι η ζωή είναι δύσκολη και για τους υπόλοιπους ανθρώπους που δεν έχουν πρατήρια υγρών καυσίμων.

 

VS

 

...πανάκριβος έχει γίνει ο πασατέμπος

 

Από την άλλη πλευρά, στις περιοχές που δεν υπάρχει καρτέλ, όπως είναι οι μικρές κοινωνίες, δεν υπάρχει και πλαφόν. Στην Αθήνα για παράδειγμα, κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει όλους τους πρατηριούχους ότι έχουν κάνει μυστική συμφωνία και πουλάν στην ίδια -ακριβή- τιμή. Δεν μπορεί γιατί πολύ απλά δεν συμβαίνει. Υπάρχουν όμως πρατήρια που πωλούν ακριβότερα και από τους συναδέλφους τους στο ακριτικό Καστελόριζο. Θα περίμενε κανείς να βλέπει τους πρατηριούχους με τα ντουφέκια στους γύρω δρόμους να «κυνηγούν» οδηγούς-πελάτες. Κάτι τέτοιο όμως δεν συμβαίνει. Προ δύο εβδομάδων (και προ πλαφόν) όταν τα νορμάλ πρατήρια πωλούσαν κάτω από 1,20 ευρώ, υπήρχαν πρατήρια που επέμεναν στο 1,38-1,40. Κι΄ όμως τα αυτοκίνητα έκαναν ουρά για να αγοράσουν την βενζίνη τους.

 

Ο ελεύθερος ανταγωνισμός, εκτός από επιτροπές που ελέγχουν τη δημιουργία καρτέλ, χρειάζεται και την ορθολογική συμμετοχή των καταναλωτών. Όταν ο πρατηριούχος πουλάει 1,40 και οι οδηγοί κάνουν ουρά, δεν έχει λόγο να αλλάξει τις τιμές του. Στα μικρά μέρη που το ολιγοπώλιο δημιουργεί στρευλώσεις, το πλαφόν μπορεί να δουλέψει, αν και οι αυτονόητοι έλεγχοι για αισχροκέρδεια θα έπρεπε να έχουν λύσει το πρόβλημα στην αρχή και όχι μετά το τέλος της τουριστικής περιόδου. Στις περιοχές όμως που υπάρχει επιλογή, μήπως θα έπρεπε οι καταναλωτές να λειτουργούν με έναν τρόπο πιο φυσιολογικό και να μην αγοράζουν οτιδήποτε σε οποιαδήποτε τιμή με μόνο στόχο να διαμαρτυρηθούν όταν βρεθούν μπροστά σε κάμερα. Η δύναμη είναι ούτως ή άλλως στα χέρια μας. Αν δεν είμαστε ικανοί να επιλέξουμε την καταναλωτική συμπεριφορά μας, δεν μας σώζει κανένα πλαφόν. Όχι μόνο στη βενζίνη αλλά ούτε στον πασατέμπο...

 

Σταμάτης Ζαχαρός

 

Και προς ενημέρωσή σας

 

Τιμή 1,069 ΕΤΕΚΑ ΙΘΑΚΗΣ 78-80

ΓΙΟΥΜΠΕΚΑ ΑΦΟΙ ΟΕ

 

ΤΙΜΗ 1,074 ΕΛ-ΠΕΤΡΟΛ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ Λ. ΚΥΠΡΟΥ 57

 

ΤΙΜΗ 1,085 ΝΕΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ 122 ΚΑΟΙΛ

ΓΚΑΓΚΑΡΕΛΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ

 

ΤΙΜΗ 1,088 ΝΕΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ 136 AVIN

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ

 

TIMH 1,095 Λ. ΚΥΠΡΟΥ 39 SHELL

ΑΓΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ & ΣΙΑ Ε.Ε.

ΑΤΤΙΚΗ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ anetos

 

1,098 ΠΕΙΡΑΙΩΣ 103 AEGEAN

ΦΛΕΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

ΑΤΤΙΚΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ

 

EΠΙΣΗΣ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ EL-PETROL ΚΑΙ SHELL ΜΕ TIMH 1,097 (ΕΠΙΣΗΣ Κ ΦΘΗΝΗ V RACING ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ)

 

TIMH 1,098 ΝΕΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ 111

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ

 

 

ΤΙΜΗ 1,098 ΑΘΗΝΩΝ - ΠΕΙΡΑΙΩΣ 52 bp

ΜΩΡΑΙΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ

 

 

TIMH 1,099 ΓΟΥΝΑΡΗ & ΙΑΣΩΝΙΔΟΥ 80 ETEKA

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΒΑΒΑΣΗΣ Ε.Ε.

ΑΤΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ

 

TIMH 1,099 ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ EP

KAΛΠΑΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΑ

 

TIMH 1,099 ΑΘΗΝΩΝ - ΠΕΙΡΑΙΩΣ 29 ΑEGEAN

Χ. ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ & ΣΙΑ Ε.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΕΙΡΑΙΑΣ

 

TIMH 1,099 28 ΧΛΜ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΑ AVIN

 

 

TIMH 1,100 ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ 10 SHELL

ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

 

TIMH 1,100 Γ. ΚΟΝΔΥΛΗ AVIN

CHAMPION ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΞΑΝΘΗΣ ΞΑΝΘΗ

 

TIMH 1,100 ΑΘΗΝΩΝ 52 AΠ

ΜΑΚΡΗΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑ ΛΑΜΙΑ

 

TIMH 1,103 BP Λ. ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ 150

ΛΑΓΑΡΟΥ Κ& ΛΑΓΟΣ Α & ΣΙΑ Ε ΑΤΤΙΚΗΣ

ΓΕΡΑΚΑΣ

 

TIMH 1,105 KAOIL

32 ΧΛΜ Π.Ε.Ο. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ - ΚΑΒΑΛΑΣ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ

 

TIMH 1,105 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ EP

 

1,106 Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 101

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ ELIN

Vita Brevis
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γεια σε όλους.

 

Αρχές Σεπτέμβρη έκανα μια καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή μέσω email. Επειδή δε μου είχαν απαντήσει τους έστειλα και 2ο email πάνω στο μήνα και μου απάντησαν ότι έχουν διαβιβάσει την καταγγελία μου στην αρμόδια Νομαρχία η οποία όμως δεν έχει απαντήσει ακόμα.

 

Η καταγγελία μου είχε σχέση με την τιμή πώλησης του εμφιαλωμένου νερού σε χώρο που υποχρεούται από το νόμο να πουλάει με όριο (με βάση το νόμο για αεροδρόμια, καράβια, αρχαιολογικούς χώρους κτλ). Μέχρι η συγκεκριμένη Νομαρχία να ξυπνήσει θα έχει λήξει η τουριστική περίοδος και ... του χρόνου πάλι. Ούτε έλεγχο θα μπορούν να κάνουν, ούτε πρόστιμο να επιβάλουν, ούτε τίποτα να κάνουν. Και η ζημιά θα έχει γινει.

 

Πως πιστεύετε ότι θα πρέπει να κινηθώ από εδώ και πέρα; Δεν υποχρεούνται οι ΔΥ να απαντάνε στα αιτήματα/καταγγελίες των πολιτών εντός μια συγκεκριμένης προθεσμίας; Κι αν ναι, τι πρέπει να κάνω;

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω να παρεις καποια απαντηση.

εκτος αν τα καναλια το θεωρησουν "βουτυρο στο ψωμι τους" και βγαλεις ετσι καποια ακρη....δυστυχως!

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω να παρεις καμια απαντηση... Συνηθως νομιζω οτι σε τετοια θεματα ενημερωνουν εσωτερικα για ελεγχο.
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KΒytes.
Link to comment
Share on other sites

Kι όμως, πρέπει να πάρω απάντηση. Το ίδιο το έγγραφο της Γ.Γ.Κ προς τη Διεύθυνση Εμπορίου της συγκεκριμένης Νομαρχίας αναφέρει:

 

...παρακαλούμε, λόγω αρμοδιότητας, για τις δικές σας ενέργειες και την ενημέρωση του καταναλωτή και της Υπηρεσίας μας

 

Άλλωστε αυτοί δεν έχουν απαντήσει καν στην ΓΓΚ, οπότε μάλλον δεν έχουν κάνει και τίποτα ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...