Jump to content

Vodafone my account


france
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παίδες βοηθήστε λίγο γιατί χανόμαστε (τρόπος του λέγειν!!!)

Εάν έχεις μια επιδότηση 60 ευρώ και ανανεώσεις το mobile broadband συμβόλαιο σου (για το οποίο πήρες την επιδότηση) μέσω του myaccount, η επιδότηση θα αυξηθεί σε 60 + 20 ευρώ = 80 ευρώ λόγω του bonus του online καταστήματος;

 

Για να πάρω αυτό το συνολικό ποσό των 80 ευρώ (προσοχή, θέλω και το bonus!!!!) ως δωροεπιταγή στο πλαίσιο, ΠΟΥ στο καλό πρέπει να απευθυνθώ; Τι πρέπει να κάνω.

 

Ευχαριστώ πολύ.

 

To bonus των 20€ αφορά αποκλειστικά την ανανέωση μέσω του site. Αυτό που θέλεις δεν μπορεί να γίνει, οπότε αν πας στο Πλαίσιο θα έχεις τα 60€.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 182
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

To bonus των 20€ αφορά αποκλειστικά την ανανέωση μέσω του site. Αυτό που θέλεις δεν μπορεί να γίνει, οπότε αν πας στο Πλαίσιο θα έχεις τα 60€.

 

Δηλαδή, αν ερμηνεύω σωστά αυτό που λες, τότε έχω να διαλέξω ανάμεσα σε αυτές τις δύο επιλογές:

 

- Επιδότηση 80 ευρώ μαζί με το bonus των 20 ευρώ και τα 80 αυτά ευρώ θα μπορώ να τα χρησιμοποιήσω μόνο για α) αγορά συσκευής ή β) έκπτωση παγίου στο vodafone.gr αλλά ΟΧΙ για δωροεπιταγή.

 

ή

 

- Επιδότηση 60 ευρώ και χάνω το bonus των 20 ευρώ αλλά μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτά τα 60 ευρώ είτε για α) αγορά συσκευής, είτε για β) έκπτωση παγίου, είτε για γ) ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ.

 

Κατάλαβα καλά;

 

Δηλαδή δεν γίνεται να αξιοποιήσεις το bonus των 20 ευρώ του online καταστήματος σε δωροεπιταγή πλαισίου με καμία κυβέρνηση;

Ζητείται άτομο με πρόγραμμα cosmote gigamax unlimited για να του δίνω €10 τον μήνα για να αποκτήσω 1 extra sim στο συμβόλαιό του
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή, αν ερμηνεύω σωστά αυτό που λες, τότε έχω να διαλέξω ανάμεσα σε αυτές τις δύο επιλογές:

 

- Επιδότηση 80 ευρώ μαζί με το bonus των 20 ευρώ και τα 80 αυτά ευρώ θα μπορώ να τα χρησιμοποιήσω μόνο για α) αγορά συσκευής ή β) έκπτωση παγίου στο vodafone.gr αλλά ΟΧΙ για δωροεπιταγή.

 

ή

 

- Επιδότηση 60 ευρώ και χάνω το bonus των 20 ευρώ αλλά μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτά τα 60 ευρώ είτε για α) αγορά συσκευής, είτε για β) έκπτωση παγίου, είτε για γ) ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ.

 

Κατάλαβα καλά;

 

Δηλαδή δεν γίνεται να αξιοποιήσεις το bonus των 20 ευρώ του online καταστήματος σε δωροεπιταγή πλαισίου με καμία κυβέρνηση;

 

Σωστά τα έγραψες όλα, απλώς να συμπληρώσω πως αν επιλέξεις έκπτωση παγίου το ποσό που θα πάρεις σαν έκπτωση έχει να κάνει με το ποσοστό έκπτωσης που δίνει το πρόγραμμα που έχεις, δηλαδή δε διαιρείς το 60 ή το 80 με το 12. Αν και... τώρα που το σκέφτομαι... η έκπτωση παγίου δε νομίζω να είναι συμβατή για τις συνδέσεις internet.

 

To bonus από το Vodafone.gr το δίνουν για ευνόητους λόγους... διότι αν ο πελάτης ανανεώσει από εκεί, γλιτώνει έξοδα καταστήματος η εταιρία. Γενικότερα όλες οι εταιρίες κάνουν προσφορές που ισχύουν μόνο στις on-line υπηρεσίες τους για να γλιτώσουν έξοδα, και για να μαθαίνει σιγά σιγά ο κόσμος να κάνει συναλλαγές από εκεί. Οπότε, δυστυχώς όχι, δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος να το πάρεις από Πλαίσιο. Και ουτε γίνεται να γκρινιάξεις για την επιδότηση και να στην αυξήσουν, γιατί είναι πρόγραμμα internet, οπότε δεν παίζουν αυξήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Να' σαι καλά φίλος
Ζητείται άτομο με πρόγραμμα cosmote gigamax unlimited για να του δίνω €10 τον μήνα για να αποκτήσω 1 extra sim στο συμβόλαιό του
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Στο myaccount υπαρχει μια επιλογη για το vodafone full σημα...δεν διευκρινιζει ομως ποσα λεφτα πρεπει να δωσεις...αν συμπηρωθει η αιτηση ειναι σαν παραγγελεια?
:w00t:
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Επέστρεψα στη Vodafone μετά από 4 χρόνια παραμονής στη Cosmote.

Μένω σε προβληματική περιοχή από πλευράς σήματος (και από τις 3 εταιρίες με τη Vodafone μόνο ικανοποιητική).

Συνδέθηκα την Παρασκευή 22/7.

Σήμερα Σαββάτο 23/7 επεχείρησα να εγγραφώ στο my account για να καταχωρήσω το femtocell.

Μου εμφανίζει λάθος καταχώρηση στοιχείων συνεχώς.

Μετά από πόσες μέρες θα είναι εφικτό αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Επέστρεψα στη Vodafone μετά από 4 χρόνια παραμονής στη Cosmote.

Μένω σε προβληματική περιοχή από πλευράς σήματος (και από τις 3 εταιρίες με τη Vodafone μόνο ικανοποιητική).

Συνδέθηκα την Παρασκευή 22/7.

Σήμερα Σαββάτο 23/7 επεχείρησα να εγγραφώ στο my account για να καταχωρήσω το femtocell.

Μου εμφανίζει λάθος καταχώρηση στοιχείων συνεχώς.

Μετά από πόσες μέρες θα είναι εφικτό αυτό;

 

Λογικά μετα απο 3 μέρες θα εχεις πρόσβαση. Συνήθως χρείαζετε 2 εργάσιμες μερες, απο την στιγμη που συνδεθηκες Σαββατο, θελω να πιστευω οτι το αργοτερο Τεταρτη θα παιζει

Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

Λογικά μετα απο 3 μέρες θα εχεις πρόσβαση. Συνήθως χρείαζετε 2 εργάσιμες μερες, απο την στιγμη που συνδεθηκες Σαββατο, θελω να πιστευω οτι το αργοτερο Τεταρτη θα παιζει

Φίλε σε ευχαριστώ για την απάντηση.

Σήμερα γράφτηκα στο my account.

Αν και Σαββατοκύριακο πολύ γρήγοροι εκεί στη Vodafone.

Μπράβο τους.

Μέχρι στιγμής πάντως διακρίνω πολύ καλύτερο κλίμα από αυτό που είχα συνηθίσει όταν τους άφησα το 2007 για την Cosmote.

Edited by spyrdano
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Αύγουστος 2011 πλέον και εξακολουθώ να μην είμαι ικανοποιημένος από το myaccount. Αργό σερφάρισμα, βαριές σελίδες και τα αιτήματα διεκπεραιώνονται με μεγάλη καθυστέρηση. (Ακόμα περιμένω την αλλαγή προγράμματος να πραγματοποιηθεί για να ενεργοποιήσω μετά την έκπτωση αντί επιδότησης ).

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5479&dateline=1263640289

get a life...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω κάνει εγγραφή στο My Account και μου εμφανίζει το μήνυμα "Δεν έχετε πρόσβαση στην ανάλυση ηλεκτρονικού λογαριασμού."

Είχα στο παρελθόν συμβόλαιο και πλέον Καρτοπρόγραμμα, και έχει αλλάξει ο αριθμός μητρώου.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω κάνει εγγραφή στο My Account και μου εμφανίζει το μήνυμα "Δεν έχετε πρόσβαση στην ανάλυση ηλεκτρονικού λογαριασμού."

Είχα στο παρελθόν συμβόλαιο και πλέον Καρτοπρόγραμμα, και έχει αλλάξει ο αριθμός μητρώου.

για το καρτοπρογραμμα δεν μπορεις να εχεις myaccount. απλως σου εμεινε επειδη ειχες συμβολαιο!

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Έχω πρόβλημα εδώ και χρόνια με αυτό εδώ..

Δεν έχετε πρόσβαση στις πληροφορίες του λογαριασμού σας (υπόλοιπο χρόνου ομιλίας - πακέτα SMS MMS κλπ).

θα αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτές μετά την έγκριση της εγγραφής σας.

 

Να σημειώσω ότι από το 2004 δεν έχω αλλάξει ούτε εταιρία,ούτε πακέτο σύνδεσης, καρτοκινητό cu έχω από τότε.

Τους είχα στείλει email με πήρανε τηλ,μου είπανε κάτι με τους κωδικούς ότι θέλουν επιβεβαίωση..Μετά μου είπανε ότι μου άλλαξαν τον κωδικό και ότι θα είμαι οκ.. @@ .Τους ξαναπαίρνω τηλ μου λένε ότι θα μου κάνουν reset και ότι θα μου έρθει email να το επιβεβαιώσω τίποτα...

Τους είπα να μου σβήσουν τελείως το account και μου είπανε ότι δεν γίνεται:wacko:

Και έτσι χρόνια τώρα είναι αυτό το πρόβλημα.:confused: (από τότε που υπάρχει το myaccount αν θυμάμαι)

Τί άλλο να κάνω..Ετοιμάζομαι για συμβόλαιο σε λίγο καιρό μάλλον,αυτό θα είναι έτσι;

Edited by xtrmsnpr

- - - -

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πρόβλημα κύριοι..

Θέλω να εγγραφώ στο my account και μου βγάζει μήνυμα σφάλματος...

Συγκεκριμένα βγάζει:

"Ο συγκεκριμένος αριθμός Vodafone χρησιμοποιείται ήδη. Παρακαλώ έλεγξε προσεκτικά τα στοιχεία σου"

και μιλάω με τμήμα εξυπηρέτησης και μου λένε να δοκιμάσω αργότερα και ότι δεν βλέπουν πουθενά να χρησιμοποιείται ήδη ο αριθμός μου... και προσπαθώ ξανά τώρα μετά από 3 ώρες και πάλι τα ίδια..

Any suggestion??? είχε κανείς το ίδιο πρόβλημα....???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Πρόβλημα κύριοι..

Θέλω να εγγραφώ στο my account και μου βγάζει μήνυμα σφάλματος...

Συγκεκριμένα βγάζει:

"Ο συγκεκριμένος αριθμός Vodafone χρησιμοποιείται ήδη. Παρακαλώ έλεγξε προσεκτικά τα στοιχεία σου"

και μιλάω με τμήμα εξυπηρέτησης και μου λένε να δοκιμάσω αργότερα και ότι δεν βλέπουν πουθενά να χρησιμοποιείται ήδη ο αριθμός μου... και προσπαθώ ξανά τώρα μετά από 3 ώρες και πάλι τα ίδια..

Any suggestion??? είχε κανείς το ίδιο πρόβλημα....???

 

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα..WTF ?Αρχίζω και νευριάζω,γιατί έχω κάνει 3 κλήσεις στην εξυπηρέτηση....και άκρη δεν βγάζω..

Edited by xtrmsnpr

- - - -

Link to comment
Share on other sites

Στην 4η φορά που μίλησα μέσα σε 15λεπτά με μια κοπέλα,μου είπε ότι δεν μπορούσε να σβήσει από το σύστημα τον αριθμό μου(είχα πριν cu,τώρα σύνδεση)..Και ότι θα το δώσει το αίτημα,της διαγραφής,και μέσα σε 5 εργάσιμες μου είπε θα ειδοποιηθώ για να κάνω την εγγραφή..

- - - -

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Στο My account δε μπορούμε πια να δούμε αν έχουμε επιδότηση;;

 

Ναι, θα πάς κάτω κάτω στην αρχική σελίδα του λογαριασμού σου (ανοίγει με το που κάνεις εγγραφή στο myaccount) και εκεί που λέει "Το πρόγραμμά μου" θα βρείς μια επιλογή "Αλλαγή Προγράμματος". Όταν κλικάρεις σου δείχνει τις τιμές των συσκευών αφού έχει αφαιρέσει την επιδότησή σου. Ταυτόχρονα έχει και άλλες επιλογές.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
ρε παιδια εχω σοβαρο προβλημα. καθε φορα που προσπαθω να κανω log in μου λεει λαθος κωδικο, παταω υπενθυμιση τον αλλαζω και την επομενη φορα που θα μπω δεν ισχυει αυτος που ειχα βαλει και πρεπει ξανα να κανω αποστολη νεου κωδικου. καμια ιδεα για το τι φταιει πριν καλεσω εξυπηρετηση; ευχαριστω.

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εχω σοβαρο προβλημα. καθε φορα που προσπαθω να κανω log in μου λεει λαθος κωδικο, παταω υπενθυμιση τον αλλαζω και την επομενη φορα που θα μπω δεν ισχυει αυτος που ειχα βαλει και πρεπει ξανα να κανω αποστολη νεου κωδικου. καμια ιδεα για το τι φταιει πριν καλεσω εξυπηρετηση; ευχαριστω.

 

δεν ξέρω εγώ δεν εχω κανένα προβλημa κάλεσε to 13840 και θα σε βοηθήσουν.

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Κρασάρει και σε κανέναν άλλον η εφαρμογή σε android ή μόνο εγώ είμαι ο τυχερός?

 

σε εμενα δεν "παιρνει" τον κωδικο εισοδου...

ενω στο σαιτ τους μια χαρα...:rolleyes:

Keep The Scene UP...
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εχω σοβαρο προβλημα. καθε φορα που προσπαθω να κανω log in μου λεει λαθος κωδικο, παταω υπενθυμιση τον αλλαζω και την επομενη φορα που θα μπω δεν ισχυει αυτος που ειχα βαλει και πρεπει ξανα να κανω αποστολη νεου κωδικου. καμια ιδεα για το τι φταιει πριν καλεσω εξυπηρετηση; ευχαριστω.

 

Καλησπέρα κ καλό μήνα,

 

Αν μπαίνεις από υπολογιστή προτίμησε να συνδεθείς μέσω ΙΕ ή μέσω .Firefox.

 

Αν χργσιμοποιεις ήδη έναν από τους δύο browser τότε εκκαθάριση cookies και δοκίμασε ξανά όπου και θα συνδεθείς κανονικά.

[sIGPIC][/sIGPIC]Σοφός δεν είναι μόνο αυτός που ξέρει πολλά αλλά αυτός που ξέρει που να βρει τα υπόλοιπα Bacon
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εχω σοβαρο προβλημα. καθε φορα που προσπαθω να κανω log in μου λεει λαθος κωδικο, παταω υπενθυμιση τον αλλαζω και την επομενη φορα που θα μπω δεν ισχυει αυτος που ειχα βαλει και πρεπει ξανα να κανω αποστολη νεου κωδικου. καμια ιδεα για το τι φταιει πριν καλεσω εξυπηρετηση; ευχαριστω.

 

Και έμενα στο κινητό τα ίδια μου κάνει, είναι πολύ εκνευριστικό...

Link to comment
Share on other sites

ξέρει κανείς πόση ώρα κάνει να ανανεωθεί "Η χρήση μου" στο myaccount που δειχνει τα υπολειπόμενα λεπτά/sms/mb ??
Maybe I'll hold my breath and jump right in
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...