gmac Δημ. September 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 3, 2008 Nαι, αλλά και 5 που είπα είναι πάρα πολλά. 1-2 secs και πολλά λέω. Άλλωστε δε βλέπω το πως θα μπορούσε να υπάρχει "μπάρα" στο λεωφορείο. Αυτό είναι μόνο για το μετρό το οποίο έρχεται κάθε λίγα λεπτά. 'Αλλωστε πάντα θα υπάρχει κάποιος που το χάνει για λίγα δευτερόλεπτα :lol: Βέβαια και το τι θα γίνει με τους ελεγκτές είναι ένα θέμα.. Θα γίνει το ίδιο που έγινε με τους τσαγκάρηδες, τους πεταλωτές αλόγων, τους ταμπάκους* και τόσα άλλα επαγγέλματα που πλέον δεν υπάρχουν. Άσε που δε θα 'εξαφανιστούν' τελείως, απλά θα μειωθούν οι θέσεις. Πάλι θα χρειάζεται έλεγχος, απλα όχι τόσο συχνός. *επίτηδες χρησιμοποίησα ακραία παραδείγματα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. September 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 3, 2008 Nαι, αλλά και 5 που είπα είναι πάρα πολλά. 1-2 secs και πολλά λέω. Άλλωστε δε βλέπω το πως θα μπορούσε να υπάρχει "μπάρα" στο λεωφορείο. Αυτό είναι μόνο για το μετρό το οποίο έρχεται κάθε λίγα λεπτά. 'Αλλωστε πάντα θα υπάρχει κάποιος που το χάνει για λίγα δευτερόλεπτα :lol: Γιατί να μην υπάρχει μπάρα στο λεωφορείο; Πχ σαν και αυτές που έχουν στα γήπεδα :p Αλλιώς δεν βλέπω πως μπορεί να δουλέψει το σύστημα με τις κάρτες,χωρίς μπάρες πάλι θα υπάρχουν τσαμπατζήδες ,και πάλι θα χρειάζονται οι ελεγκτές.Βασικά στο εξωτερικό τι ισχύει;Πως δουλεύει το όλο σύστημα (στα λεωφορεία) ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmac Δημ. September 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 3, 2008 Γιατί να μην υπάρχει μπάρα στο λεωφορείο; Πχ σαν και αυτές που έχουν στα γήπεδα :p Αλλιώς δεν βλέπω πως μπορεί να δουλέψει το σύστημα με τις κάρτες,χωρίς μπάρες πάλι θα υπάρχουν τσαμπατζήδες ,και πάλι θα χρειάζονται οι ελεγκτές.Βασικά στο εξωτερικό τι ισχύει;Πως δουλεύει το όλο σύστημα (στα λεωφορεία) ; Σε όσες χώρες έχω πάει, δεν έχω δει σύστημα με μπάρες. Ή το σύστημα είναι ίδιο με της Ελλάδας ή μπαίνεις από τη μπροστά πόρτα και βλέπει ο οδηγός ή κάτι τέτοιο τέλοσπάντων. Οι μπάρες είναι για το μετρό. Αν και το σύστημα αλά γήπεδο δε μου φαίνεται άσχημο. Το άλλο που θα μπορούσα να σκεφτώ είναι η μπάρα να είναι στη στάση, να υπάρχει διάδρομος και το λεωφορείο να σταματάει ακριβώς μπροστά. Δεν το έχω δει κάπου όμως. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. September 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 4, 2008 Bασικά μόνο στο μετρό και στον ηλεκτρικό παίζει να μπουν μπάρες. Οι ελεγκτές θα έχουν ένα μηχάνημα και θα ελέγχουν τις κάρτες. Μου έχει τύχει να με ελέγξουν. Στα λεωφορεία το σύστημα που παίζει στο λονδίνο τουλάχιστον είναι να μπαίνεις από τη μπροστα πόρτα και να βλέπει ο οδηγός οτι πράγματι το χτύπησες και μετά βγαίνουν από την πίσω. Βέβαια πάντα παίζει να χωθεί κάποιος μέσα στη ζούλα αλλά οι λεωφορειατζήδες δε βαριούνται να κατέβουν από το τιμόνι και να το κάνουν θέμα... Στα διπλά συμβαίνει αυτό. Στα μακριά είναι όπως Ελλάδα μόνο που αντι για εισητήριο ακούμπάνε την κάρτα. Βασικά η κάρτα μπορεί να είναι μέσα σε πορτοφόλι, αλλά το μηχάνημα την καταλαβαίνει. Δε χάνεις καθόλου χρόνο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. September 4, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. September 4, 2008 έχουμε εξελίξεις...:D Πρόκειται για δυο κάρτες, η μία εκ των οποίων θα αντικαταστήσει το χάρτινο εισιτήριο και η άλλη, που θα φέρει μικροεπεξεργαστή, θα υποκαταστήσει τις μηνιαίες, ετήσιες και τις κάρτες ελευθέρας. Στο ηλεκτρονικό εισιτήριο ("έξυπνη" κάρτα μνήμης χωρίς μικροεπεξεργαστή) θα αποθηκεύεται χρηματική αξία με σκοπό να υποκαταστήσει το χάρτινο εισιτήριο απλής διαδρομής και το ημερήσιο εισιτήριο πολλαπλών διαδρομών και με κάθε επιβίβαση θα αφαιρείται το ανάλογο ποσό. …[/b]:ninja: αμα ειναι απο "εξυπνους" μην φοβοσαστε τιποτα...:lol: αρπαχτη λεγεται αυτο με τις μιζες που θα βγαλουν...κ απ οτι ακουσα η χρηματοδοστηση ειναι μεσω ε.ε. κ κρατους... 1)για την καρτα που αντικαταστει το χαρτινο... οκ αν βαλουν μπαρες στο μετρο κατι κανουν σε ολα τα αλλα δεν γινεται ομως!!! φανταστειτε να σκαει λεωφορειο κ να περιμενουν 50ατομα να επιβιβαστουν απο 1ή2 πορτες τσεκαρωντας ενας ενας το εισητηριο-καρτα για να ανοιξει μπαρα.. 2)για την μηνιαια-ετησια καρτα για ποιο λογο?κ τωρα το ιδιο ισχυει...οσοι εχουν ετσι κ αλλιως δεν γινεται να τις ανταλαξουν υ.γ. τελικα η δημοσιοποιηση τετοιων νομιμων ή παρανομων θεματων κανει τελικα κακο? μειωνει την διαρκεια λειτουργειας τους? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. September 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 4, 2008 αμα ειναι απο "εξυπνους" μην φοβοσαστε τιποτα...:lol: αρπαχτη λεγεται αυτο με τις μιζες που θα βγαλουν...κ απ οτι ακουσα η χρηματοδοστηση ειναι μεσω ε.ε. κ κρατους... 1)για την καρτα που αντικαταστει το χαρτινο... οκ αν βαλουν μπαρες στο μετρο κατι κανουν σε ολα τα αλλα δεν γινεται ομως!!! φανταστειτε να σκαει λεωφορειο κ να περιμενουν 50ατομα να επιβιβαστουν απο 1ή2 πορτες τσεκαρωντας ενας ενας το εισητηριο-καρτα για να ανοιξει μπαρα.. 2)για την μηνιαια-ετησια καρτα για ποιο λογο?κ τωρα το ιδιο ισχυει...οσοι εχουν ετσι κ αλλιως δεν γινεται να τις ανταλαξουν υ.γ. τελικα η δημοσιοποιηση τετοιων νομιμων ή παρανομων θεματων κανει τελικα κακο? μειωνει την διαρκεια λειτουργειας τους? 1) Τις κάρτες τις "χτυπάς" πολύ πιο γρήγορα απ'οτι τα εισητηρια. 2) Και τις μηνιαίες τις "χτυπάνε". Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VoodooCappuccino Δημ. September 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 4, 2008 2)για την μηνιαια-ετησια καρτα για ποιο λογο?κ τωρα το ιδιο ισχυει...οσοι εχουν ετσι κ αλλιως δεν γινεται να τις ανταλαξουν Οι νέες κάρτες θα είναι συμβατές με card-reader για να περνάς από τις ειδικές μπάρες. Παράθεση And now all I do is sit in my darkened room And on occasion break my silence to howl at the moon To curse every nerve and neuron in my brain That won't stop the pain I'm feeling And let me stop thinking... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mylogic_x Δημ. September 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 4, 2008 θα συμφωνησω με kage, τηλεματική-εργολαβία μου μυρίζει. θες έλεγχο? ριξε αλλα 4 ατομα σε κάθε γραμμή κ να δεις πως ο φοβος φυλάει τα ερμα που λεγε κ η γιαγια μου ειδικα στον παλιο ηλεκτρικό εκει ειναι που γινεται ο χαμος Παράθεση Vita Brevis Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fabo114 Δημ. September 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 6, 2008 Αν ειναι συγχρηματοδοτηση απο πορους της ΕΕ θα φανε με χρυσα κουταλια οι κολοσσοι της πληροφορικης εδω! :X Και μιλαμε για πολυ χρυσα... Περα απο αυτο στα λεωφορεια θα πρεπει να χρησιμοποιηθει εξοπλισμος ιδιος παρομοιος με των σταθμων αλλα χωρις μπαρα. Και αν καταλαβαινω καλα, ουσιαστικα η καρτα αντιστοιχει σε ενα λογαριασμο οπου μπορεις να αποθηκευσεις ειτε εισιτηριο ειτε καποια "καρτα" απεριοριστων, εικονικη πλεον. Ετσι γινεται αλλου τουλαχιστον. Να δω τι θα κανουν οταν θα κρακαρουμε τις καρτες και θα μπαινουμε τζαμπα... :p Νομισατε οτι μονο εδω θα μπορουσαν να συμβουν αυτα; ;) Παράθεση facebook Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.