Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service LG


psilelos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εχω το D858 και μου ειπαν δεν το δεχονται γιατι δεν ειχε εισαχθει ποτε ελλαδα απο την LG!!!!!!

 

πλακα μας κανουν εγω το πηρα 468 ολοκληρα ευρω με αποδειξη κανονικα??

 

τι κανω τωρα? δεν ανοιγει καθολου δεν ξερω τι επαθε!! ειναι 1,5 χρονων μου εχει πεσει μια φορα και εννοειται δεν υπαρχει ουδεμια γρατσουνια και απλα μια μερα εκλεισε μονο του!!

Πότε ξανά LG!!:protest:
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 476
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

εχω το D858 και μου ειπαν δεν το δεχονται γιατι δεν ειχε εισαχθει ποτε ελλαδα απο την LG!!!!!!

 

πλακα μας κανουν εγω το πηρα 468 ολοκληρα ευρω με αποδειξη κανονικα??

Nομίζω δεν είναι καν ευρωπαϊκό και άλλα κινητά δεν τα έχει εισάγει η LG στην Ελλάδα αλλά έχουν σέρβις κανονικά...http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=403337

 

Απο που το πήρες; Θα έπρεπε να ξέρεις ή να σε έχουν ενημερώσει απο εκεί που το πήρες ότι αν είναι μοντέλο που δεν προορίζεται και δεν πωλείται στην Ευρώπη, δεν θα έχεις σέρβις στην Ευρώπη...

Link to comment
Share on other sites

Nομίζω δεν είναι καν ευρωπαϊκό και άλλα κινητά δεν τα έχει εισάγει η LG στην Ελλάδα αλλά έχουν σέρβις κανονικά...http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=403337

 

Απο που το πήρες; Θα έπρεπε να ξέρεις ή να σε έχουν ενημερώσει απο εκεί που το πήρες ότι αν είναι μοντέλο που δεν προορίζεται και δεν πωλείται στην Ευρώπη, δεν θα έχεις σέρβις στην Ευρώπη...

 

μα πηρα την LG τηλεφωνο και μου ειπε οτι εχει εγγυησση ακομα σθμφωνα με το IMEI kai to S/N που μου ζητησαν...

 

επισης οταν το πηρα απο το καταστημα μου ειπαν οτι εχει κανονικα εγγυησση 2χρονια!

 

τωρα τι κανω??

Πότε ξανά LG!!:protest:
Link to comment
Share on other sites

Να πεις στο service αυτό που λες ότι σου είπαν από την LG με βάση το imei και το s/n και να το πας για σέρβις. Εμείς εδώ τι να κάνουμε και πως να σε βοηθήσουμε;
Link to comment
Share on other sites

Να πεις στο service αυτό που λες ότι σου είπαν από την LG με βάση το imei και το s/n και να το πας για σέρβις. Εμείς εδώ τι να κάνουμε και πως να σε βοηθήσουμε;

 

xaxa to εκανα και αυτο..καμια ιδεα θελω..θα κινηθώ νομικα κατα της arvato kai κατα του καταστηματος που το αγορασα!

Πότε ξανά LG!!:protest:
Link to comment
Share on other sites

xaxa to εκανα και αυτο..καμια ιδεα θελω..θα κινηθώ νομικα κατα της arvato kai κατα του καταστηματος που το αγορασα!

Φίλε μου έχεις μπερδευτεί, τί σχέση έχει η arvato?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου έχεις μπερδευτεί, τί σχέση έχει η arvato?

Αναλαμβάνει και η arvato πλέον lg. Εδώ και κανένα χρόνο. Έτσι έχει αναφερθεί τουλάχιστον από άλλους χρήστες

 

Στάλθηκε από το LG G5 μου...

Edited by takaros31

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αναλαμβάνει και η arvato πλέον lg. Εδώ και κανένα χρόνο. Έτσι έχει αναφερθεί τουλάχιστον από άλλους χρήστες

 

Στάλθηκε από το LG G5 μου...

Άλλο το αναναλαμβάνει να κάνει service και άλλο το ποιος είναι το επίσημο service της LG στην Ελλάδα. Βάλε εδώ και δες αν βγάζει καμιά arvato ή κάτι άλλο http://www.lg.com/gr/support/repair-warranty/locate-repair-center

Link to comment
Share on other sites

Άλλο το αναναλαμβάνει να κάνει service και άλλο το ποιος είναι το επίσημο service της LG στην Ελλάδα. Βάλε εδώ και δες αν βγάζει καμιά arvato ή κάτι άλλο http://www.lg.com/gr/support/repair-warranty/locate-repair-center

 

το έβαλα και εγώ πριν και δεν το βγάζει. Θα στείλω τώρα στην Lg για διευκρίνηση.

 

edit: έστειλα και αναμένω απάντηση.

 

Τα παρακάτω σχόλια είναι απο χρήστη που έστειλε LG τηλέφωνο στην Arvato και η απάντηση της Arvato

 

"Όπως ήταν αναμενόμενο. LG G FLEX 2 κανει συνεχές επανεκκινησεις στο 6μηνο επανω. Τους το πηγαινω. Σε 2 μερες μεσα ετοιμο λεει ςγινε αντικατάσταση πλακετας. Το παρελαβα κ ανησυχουσα οτι με δουλευουν και πως δε προκειται να εχουν κανει τιποτα. Ετσι κι εγινε. Ξανα το ιδιο πρόβλημα με τις επανεκκινησεις. Να δούμε τι θα μου πουν οταν τους το ξαναπάω. Θα εξαρτηθεί απ τη δευτερη επισκεψη αν θα κανω μήνυση.

Το πιο εκνευριστικό και κουραστικο πραγμα ειναι να μην εχεις κινητο στις μερες μας ειδικά οταν το χρησιμοποιείς για δουλεια. Και ως γνωστόν φροντίζουν εκεί στην arvato να στα σπανε τα νεύρα.

- Προς απάντηση στο σχόλιο της TS Solutions: Εσεις υποτίθεται αναλάβατε τη διόρθωση του οποιουδήποτε προβληματος ειχε η συσκευή εντός εγγύησης. Η ευθύνη για το αποτέλεσμα βαραίνει εσάς. Η σοβαρότητά σας κρίνεται τοσο απο το αποτελεσμα οσο και από την αναληψη της ευθύνης αυτού ή μη "

 

Και απάντηση της Arvarto:

 

'Απάντηση από τον κάτοχοπριν από 2 μήνες

Καλησπέρα σας αν σημειώνουμε αντικατάσταση αυτή έγινε αν έχετε προβλήματα με το νέο προϊόν μπορείτε να καλέσετε το τμήμα εξυπηρέτηση της LG . Στην διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστετε

Edited by takaros31

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Να που ήρθε και η σειρά μου να στείλω το κινητό μου για επισκευή. Το ιστορικό...-- Τηλεφωνώ στην lg τους ενημερώνω ότι έχω μια συσκευή G3 και μου σβήνει στα καλά καθούμενα κτλ. κτλ. μου προτείνει να το παραδώσω σε ένα κατάστημα Γερμανός όπως και έπραξα την ίδια μέρα. 21 μέρες μετά κανένα νέο για την συσκευή μου. καλώ σήμερα την lg και με παραπέμπει στην procordia. Η απάντηση του service είναι ότι η συσκευή μου είναι εντός εγγύησης θα χρειαστεί αλλαγή πλακέτας ΑΛΛΑ δεν υπάρχει διαθέσιμο ανταλλακτικό και άγνωστο πότε θα παραλάβουν. Γνωρίζετε αν στους όρους εγγύησης υπάρχει χρονικό όριο για την επισκευή του κινητού? ή απλά κάνω τον σταυρό μου και περιμένω? :O
fake! :X
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Να που ήρθε και η σειρά μου να στείλω το κινητό μου για επισκευή. Το ιστορικό...-- Τηλεφωνώ στην lg τους ενημερώνω ότι έχω μια συσκευή G3 και μου σβήνει στα καλά καθούμενα κτλ. κτλ. μου προτείνει να το παραδώσω σε ένα κατάστημα Γερμανός όπως και έπραξα την ίδια μέρα. 21 μέρες μετά κανένα νέο για την συσκευή μου. καλώ σήμερα την lg και με παραπέμπει στην procordia. Η απάντηση του service είναι ότι η συσκευή μου είναι εντός εγγύησης θα χρειαστεί αλλαγή πλακέτας ΑΛΛΑ δεν υπάρχει διαθέσιμο ανταλλακτικό και άγνωστο πότε θα παραλάβουν. Γνωρίζετε αν στους όρους εγγύησης υπάρχει χρονικό όριο για την επισκευή του κινητού? ή απλά κάνω τον σταυρό μου και περιμένω? :O

 

Σε γνωστό μου έκανε 5 βδομάδες η αντικατάσταση της οθόνης λόγω της απουσίας του ανταλλακτικού.

Θα σου πρότεινα αν έχεις το μικρό G3 με τα 16gb να έβαζες τη 32gb πλακέτα πληρώνοντας τη διαφορά για να μη περιμένεις εφόσον υπάρχει η μεγαλύτερη βέβαια και το αποδέχονται. Κρίμα να χάνεις βδομάδες χρήσης!

Ευγενικά και ευλαβικά κάνεις το σταυρό σου και ζυγίζεις αξίζει η αναμονή για 80 ευρώ διαφοράς για το μικρό αναφέρομαι.

Δεν πιστεύω να το κάνουν εσκεμμένα πράγματι θα υπάρχει θέμα με τα ανταλλακτικά. Κρίμα για την LG πάνω από μιάμιση βδομάδα είναι ζήτημα για το χρήστη τον κάθε χρήστη.

Link to comment
Share on other sites

αφού είναι αγορασμένο από Γερμανό και ΔΕΝ έχουν ανταλλακτικό...γιατί δεν ζητάς να γίνει αντίστροφη χρέωση και να πάρεις ότι θές από Γερμανό?

Εγώ αυτό έπαθα και πήρα το G5....

Link to comment
Share on other sites

εχω ενα l fino που εχει παθει κοκομπλοκο! http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6952974#post6952974

 

αναλαμβανει η lg Να το φτιαξει;

εγγυηση μπορω να δω αν εχω; (δεν υπαρχει αποδειξη)

Link to comment
Share on other sites

Εφοσον ειναι αγορασμενο απο Ελλάδα..Μπορει να γινει αντικατασταση με καλυτερο μοντέλο της lg η και πιστωση των χρημάτων σου..Οποτε αν δεν βρεθει ανταλλακτικό εισαι και τυχερός
Link to comment
Share on other sites

το έβαλα και εγώ πριν και δεν το βγάζει. Θα στείλω τώρα στην Lg για διευκρίνηση.

 

edit: έστειλα και αναμένω απάντηση.

 

Τα παρακάτω σχόλια είναι απο χρήστη που έστειλε LG τηλέφωνο στην Arvato και η απάντηση της Arvato

 

"Όπως ήταν αναμενόμενο. LG G FLEX 2 κανει συνεχές επανεκκινησεις στο 6μηνο επανω. Τους το πηγαινω. Σε 2 μερες μεσα ετοιμο λεει ςγινε αντικατάσταση πλακετας. Το παρελαβα κ ανησυχουσα οτι με δουλευουν και πως δε προκειται να εχουν κανει τιποτα. Ετσι κι εγινε. Ξανα το ιδιο πρόβλημα με τις επανεκκινησεις. Να δούμε τι θα μου πουν οταν τους το ξαναπάω. Θα εξαρτηθεί απ τη δευτερη επισκεψη αν θα κανω μήνυση.

Το πιο εκνευριστικό και κουραστικο πραγμα ειναι να μην εχεις κινητο στις μερες μας ειδικά οταν το χρησιμοποιείς για δουλεια. Και ως γνωστόν φροντίζουν εκεί στην arvato να στα σπανε τα νεύρα.

- Προς απάντηση στο σχόλιο της TS Solutions: Εσεις υποτίθεται αναλάβατε τη διόρθωση του οποιουδήποτε προβληματος ειχε η συσκευή εντός εγγύησης. Η ευθύνη για το αποτέλεσμα βαραίνει εσάς. Η σοβαρότητά σας κρίνεται τοσο απο το αποτελεσμα οσο και από την αναληψη της ευθύνης αυτού ή μη "

 

Και απάντηση της Arvarto:

 

'Απάντηση από τον κάτοχοπριν από 2 μήνες

Καλησπέρα σας αν σημειώνουμε αντικατάσταση αυτή έγινε αν έχετε προβλήματα με το νέο προϊόν μπορείτε να καλέσετε το τμήμα εξυπηρέτηση της LG . Στην διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστετε

Τάκαρε πήρες απάντηση απο την LG ποιο είναι το επίσημο service? Η arvato είναι επισκευαστής ηλεκτρονικών συσκευών όπως είναι και τόσοι άλλοι, εμάς μας ενδιαφέρει αν είναι επίσημο service της LG και όχι αν αναλαμβάνει να κάνει επισκευές κινητών γενικά...

 

Αυτός ο φίλος σου απο που και ως που αποφάσισε να πάει το εντός εγγύησης LG κινητό του στην arvato τη στιγμή που όλοι απο όσο ξέρω και εδώ αν διαβάσεις τα πάνε στην procordia εφόσον όπου και αν ρωτήσεις αυτή είναι το επίσημο service? Μήπως δεν ήταν στην εγγύηση και απλά το έστειλε εκεί για επισκευή;

Link to comment
Share on other sites

Τάκαρε πήρες απάντηση απο την LG ποιο είναι το επίσημο service? Η arvato είναι επισκευαστής ηλεκτρονικών συσκευών όπως είναι και τόσοι άλλοι, εμάς μας ενδιαφέρει αν είναι επίσημο service της LG και όχι αν αναλαμβάνει να κάνει επισκευές κινητών γενικά...

 

Αυτός ο φίλος σου απο που και ως που αποφάσισε να πάει το εντός εγγύησης LG κινητό του στην arvato τη στιγμή που όλοι απο όσο ξέρω και εδώ αν διαβάσεις τα πάνε στην procordia εφόσον όπου και αν ρωτήσεις αυτή είναι το επίσημο service? Μήπως δεν ήταν στην εγγύηση και απλά το έστειλε εκεί για επισκευή;

Δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα, απλά μιλάει και για αντικατάσταση συσκευής.

 

Στάλθηκε από το LG G5 μου...

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα, απλά μιλάει και για αντικατάσταση συσκευής.

 

Στάλθηκε από το LG G5 μου...

Που μιλάει για αντικατάσταση συσκευής; Και γενικά την αντικατάσταση δεν την κάνει το service, το service επισκευάζει. Για αντικατάσταση κόβει πιστωτικό το κατάστημα απο το οποίο αγοράστηκε η συσκευή κατόπιν εντολής της LG

Link to comment
Share on other sites

Που μιλάει για αντικατάσταση συσκευής; Και γενικά την αντικατάσταση δεν την κάνει το service, το service επισκευάζει. Για αντικατάσταση κόβει πιστωτικό το κατάστημα απο το οποίο αγοράστηκε η συσκευή κατόπιν εντολής της LG

Μου απάντησαν μόλις

 

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20161026/345225aad6ee4dd867da71a38c16c6a2.jpg

 

Στάλθηκε από το LG G5 μου...

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα! Και η arvato κάνει service LG λοιπόν. Και γιατί δεν το αναφέρουν πουθενά στο site; Ότι αναζήτηση και να κάνεις δεν βγάζει κάτι πέρα απο κάποιες εταιρίες που κάνουν γενικά service και μεταξύ αυτών και LG, ούτε και αυτοί της arvato λένε κάτι βάζεις ''arvato service lg'' και δεν βγαίνει τίποτα βγαίνουν μόνο στο vrisko ότι κάνουν service σε Iphone - Sony Ericsson - Nokia - Siemens - Samsung - LG - Htc...Άβυσσος :worry:
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα! Και η arvato κάνει service LG λοιπόν. Και γιατί δεν το αναφέρουν πουθενά στο site; Ότι αναζήτηση και να κάνεις δεν βγάζει κάτι πέρα απο κάποιες εταιρίες που κάνουν γενικά service και μεταξύ αυτών και LG, ούτε και αυτοί της arvato λένε κάτι βάζεις ''arvato service lg'' και δεν βγαίνει τίποτα βγαίνουν μόνο στο vrisko ότι κάνουν service σε Iphone - Sony Ericsson - Nokia - Siemens - Samsung - LG - Htc...Άβυσσος :worry:

Πρέπει να έχει γίνει τώρα τελευταία. Εγώ το γνώριζα γιατί είχε πάρει παιδί ένα flex 2 ή g4 δεν θυμάμαι ακριβώς από την Vodafone και ανέφερε πίσω από την απόδειξη την arvato για service

 

Στάλθηκε από το LG G5 μου...

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να έχει γίνει τώρα τελευταία. Εγώ το γνώριζα γιατί είχε πάρει παιδί ένα flex 2 ή g4 δεν θυμάμαι ακριβώς από την Vodafone και ανέφερε πίσω από την απόδειξη την arvato για service

 

Στάλθηκε από το LG G5 μου...

Το nexus 5 Ελληνικό ...arvato πήγε από lg πέρυσι..εγώ δεν ανακατευτηκα καθόλου απλά το είδα στην απόδειξη

 

LG V10 ΤΟ ΔΕΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟ

Link to comment
Share on other sites

Η συσκευή δεν είναι αγορασμένη από κατάστημα Γερμανός... Απλώς η LG μου πρότεινε να το παραδώσω στον Γερμανό για να αναλάβει αυτός την αποστολή του στην procordia... Η συσκευή είναι αγορασμένη από Ελλάδα. Δεν συζήτησα ακόμη κάποια εναλλακτική, θα περιμένω να κλείσω 30 μέρες και μετά θα καλέσω στην LG για να μου προτείνει λύση. Πάντως θεωρώ αδιανόητο μια εταιρία γίγαντας να σε αφήνει επί ξύλου κρεμάμενο και το λέω αυτό γιατί σε παρόμοια εμπειρία μου με την LG σε πρόβλημα πλυντηρίου ρούχων εντός εγγύησης εξυπηρετήθηκα με ταχύτητα φωτός!!!!
fake! :X
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδες.Εχω το εξης θεμα. Εχω το lg v10 και πριν απο 2 βδομαδες επαθε bootloop .Το πηγα procordia για σερβις και μου ειπαν ενημερωση σε 7-10 εργασιμες(χτες περασαν 10 εργασιμες και δεν ειχαν ΚΑΝΕΝΑ νεο).Επισης οταν το ειχα παει μου ειπε τα εξης 2 η κοπελα που το παρελαβε:1ον οτι υπαρχει ελλειψη ανταλλακτικων και 2ον οτι επισημα το μοντελο αυτο δεν το εισαγει η LG . Eγω λοιπον αυτο που θελω ειναι να παρω πιστωστη απο την LG μιας και για να φτιαχτει το bootloop χρειαζεται αλλαγη πλακετας(80% της αξιας του κινητου ειναι η πλακετα. ισως και παραπανω) και θελω να τους παρω και να τους πω οτι αν ειναι να κανετε 3 μηνες για μια πλακετα δωστε μου εστω το 80% της αξιας αγορας του κινητου να παω στο μαγαζι που το πηρα να παρω νεα συσκευη.Λετε να εχω ελπιδες η εχετε κατι να προτεινετε στο πως πρεπει να το διαχειριστω το ολο θεμα?Εγω πλεον θελω να παρω το s7 edge αν καταφερω και μου δωσουν μια πιστωση 400 ευρω και βαλω και γω αλλα 150....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...