Jump to content

Ποδήλατα στους δρόμους, στα τρένα, στο μετρό!


Bayern4
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν είναι οπως τα λες δε το εχεις ψάξει καλά έχω πάει σε πορείες γενικότερα 2-3 ωρες και δεν κουράζεται κανείς, ως και παιδάκια 10 χρονών κάνουν ποδήλατο,επίσης δεν μπορεί κανείς να επιβάλει στον άλλο με τι θα μετακινείται,οπως εσύ έχεις το αυτοκινητάκι σου και μετακινείσαι έτσι και εγω εχω δικαίωμα με το ποδηλατό μου να μου παρέχει η πολιτεία ασφάλεια στις μετακινήσεις μου,το ποδήλατο δεν εμποδίζει την κυκλοφορία,είναι η κυκλοφορία επίσης να πω πως δεν επιβάλουμε σε κανέναν το πως θα μετακινείται απλά ενημερώνουμε ποδηλάτες για πορείες κ.α
mobile fan user
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 58
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εντυπωσιακή ήταν η συμμετοχή στην ποδηλατική διαμαρτυρία που έγινε στο κέντρο της Αθήνας, αλλά και σε πολλές ακόμη ελληνικές πόλεις.

 

Στην Αθηνά συμμετείχαν περισσότεροι από 1,000 ποδηλάτες, κάθε ηλικίας ζητώντας, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία ποδηλατοδρόμων, την αναθεώρηση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας και τη μεταφορά των ποδηλατών μέσω των μέσων μαζικής μεταφοράς.

 

Ειδικότερα, ζητούν να υλοποιηθεί μελέτη για ποδηλατοδρόμους που θα συνδέουν το κέντρο με την παράλια και τον Πειραιά με τη Βάρκιζα.

 

Περισσότεροι από 500 ποδηλάτες διαδήλωσαν και στη Θεσσαλονίκη.

http://www.skai.gr/master_story.php?id=77964

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη καπου στο 0,05% του πληθυσμου αν υποθεσουμε οτι ο πληθυσμος της Θεσσαλονικης ειναι 1.000.000 κατοικοι...

Ρεαλιστικα δηλαδη το ποσοστο ειναι ακομα μικροτερο! ;)

 

Edit: Πανελλαδικα το ποσοστο ηταν καπου στο 0,009% (με δεδομενο οτι η χωρα μας εχει 11.000.000 πληθυσμο!)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη καπου στο 0,05% του πληθυσμου αν υποθεσουμε οτι ο πληθυσμος της Θεσσαλονικης ειναι 1.000.000 κατοικοι...

Ρεαλιστικα δηλαδη το ποσοστο ειναι ακομα μικροτερο! ;)

 

Προσωπικά με λυπεί που οι ποδηλάτες στη χωρα μας δεν είναι περισσότεροι. Εσένα σε χαροποιεί; Για ποιο λόγο ακριβώς? :worry:

 

Ακόμα και μερικές χιλιάδες να είναι οι ποδηλάτες, θα προτιμούσες δηλαδή να παίρνουν και αυτοί το αυτοκίνητο τους και να κάνουν τη δικη σου ζωή (που κινείσαι με αυτοκίνητο) ακόμα πιο δύσκολη; :confused:

 

 

Edit: Πανελλαδικα το ποσοστο ηταν καπου στο 0,009% (με δεδομενο οτι η χωρα μας εχει 11.000.000 πληθυσμο!)

 

Είχα σκοπό να το αφήσω ασχολίαστο, αλλα τελικά δεν άντεξα. Τι υπολογισμός καφενείου είναι αυτός; Δηλαδή παίρνεις τον αριθμό όσων συμμετείχαν στην πορεία σε 1-2 πόλεις μονο και τον διαιρείς με το συνολικό αριθμό των κατοίκων της χώρας; Έλεος, λες και μένουν όλοι στην Αθηνα, λες και ο παππούς μου που είναι 80 χρονων μπορούσε να πάρει ποδήλατο, λες και αυτοί είναι όλοι οι ποδηλάτες της χώρας.

 

Ακόμα και παιδί δημοτικού θα καταλάβαινε ότι αυτός ο υπολογισμός είναι τελείως άστοχος.

Link to comment
Share on other sites

Οχι σε καμια περιπτωση δεν με χαροποιει... Αυτο θα ελλειπε αλλωστε! Απλα βλεπω οτι γινεται πολυ κακο για το τιποτα! Πραγμα το οποιο υποστηριζα απο την αρχη...

Οι αριθμοι ειναι πολυ μικροι και τα αιτηματα πολυ μεγαλα!

 

Οσο για τον δευτερο υπολογισμο "καφενειου" το καλυτερο που μπορω να κανω ειναι να υπολογισω οσους μενουν λοιπον στα 2 μεγαλυτερα αστικα κεντρα (5μυρια για την Αθηνα και 1,5 για την Θεσσαλονικη αν και η πορεια ηταν προγραμματισμενη για τουλαχιστον 20 πολεις) οποτε το ποσοστο θα ανεβει, με τις στρογγυλοποιησεις προς τα επανω, στο 0,11%! Αμελητεο και παλι δηλαδη...

 

Αν θελεις εσυ μπορεις να κανεις εναν διαφορετικο υπολογισμο... Και παλι το νουμερο θα ειναι too little! ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρα και οι ανάπηροι που είναι πολύ μικρό ποσοστό και διεκδικούν τα αυτονόητα, ελα μωρέ τώρα για το 1-2% θα νοιαζόμαστε,αυτή η Ελληνική νοοτροπία θα μας καταστρέψει αν δε το εχει κάνει ήδη,για βγείτε πείτε τα αυτά στο εξωτερικό να δείτε πως θα γελάνε η θα σας πάρουν με τις πέτρες,παιδιά σοβαρευτείτε, σε λίγο θα μας πείτε οτι είμαστε παράλογοι που απαιτούμε μια ανθρώπινη πόλη, και δικαίωμα να κυκλοφορεί ο καθένας με οτι μέσο και αν έχει
mobile fan user
Link to comment
Share on other sites

oi dromoi einai gia aftokinita kai mixanes kai mesa mazikis metaforas

ta pezodromia gia pezous

ta podilata gia poldilatodromous

 

apo tin stigmi pou den exoume podilatodromous den kaneis podilato xima opou thes.....

 

zitima na exw dei kapion me podilato na stamata se kokkino fanari , h se STOP .... an eskage panw mou tha eftega egw ama tou kana ti mapa sapouni me to aftokinito moy?

P1i - starsnav BT-74s && BT GPS Royaltek
Link to comment
Share on other sites

Οχι σε καμια περιπτωση δεν με χαροποιει... Αυτο θα ελλειπε αλλωστε! Απλα βλεπω οτι γινεται πολυ κακο για το τιποτα! Πραγμα το οποιο υποστηριζα απο την αρχη...

Οι αριθμοι ειναι πολυ μικροι και τα αιτηματα πολυ μεγαλα!

 

Οσο για τον δευτερο υπολογισμο "καφενειου" το καλυτερο που μπορω να κανω ειναι να υπολογισω οσους μενουν λοιπον στα 2 μεγαλυτερα αστικα κεντρα (5μυρια για την Αθηνα και 1,5 για την Θεσσαλονικη αν και η πορεια ηταν προγραμματισμενη για τουλαχιστον 20 πολεις) οποτε το ποσοστο θα ανεβει, με τις στρογγυλοποιησεις προς τα επανω, στο 0,11%! Αμελητεο και παλι δηλαδη...

 

Αν θελεις εσυ μπορεις να κανεις εναν διαφορετικο υπολογισμο... Και παλι το νουμερο θα ειναι too little! ;)

 

 

Ο αριθμός των ποδηλατων δεν υπολογίζεται με βάση το πόσοι πήγαν σε μια πορεία.

 

Αλλα το ζήτημα δεν είναι αν είναι 0.1% η 1%. Το ζήτημα είναι (εκτος από αυτό που λέει ο georgehh από κάτω σου) ότι ο αριθμός αυτός πρέπει να αυξηθεί για το καλο όλων μας:

 

- για την υγεία των ιδιων των ποδηλατων (νομίζω δε διαφωνεί κανεις ότι η άσκηση κάνει καλο).

 

- γιατί κάθε ποδηλάτης σημαίνει ένα λιγότερο αυτοκίνητο. Και μερικές χιλιάδες αυτοκίνητα λιγότερα δεν είναι ασήμαντο.

 

Το να λέμε ότι ο αριθμός των ποδηλατων τώρα είναι μικρός, είναι κοντόφθαλμο και διαιώνιση ενός φαύλου κύκλου. Το ζήτημα είναι να αυξηθεί ο αριθμός αυτός (δίνοντας κίνητρα, με σωστή ενημέρωση, κατάλληλες υποδομές, αλλαγή νοοτροπίας μέσω του σχολειου κτλ) κι όχι να ψάχνουμε λόγους για να διαιωνίζεται η σημερινή τριτοκοσμική κατάσταση.

 

apo tin stigmi pou den exoume podilatodromous den kaneis podilato xima opou thes.....

 

Δηλαδή στην Ελλάδα που δεν έχουμε ποδηλατοδρόμους δεν κανεις πουθενά ποδήλατο; :confused:

 

Πάντως το ποδήλατο μπορεί (και πρέπει) να κυκλοφορεί ΚΑΙ στο δρόμο (ΌΧΙ στο πεζοδρόμιο) μιας και δεν πρόκειται να υπάρχουν παντού ποδηλατοδρόμοι.

Link to comment
Share on other sites

Αρα και οι ανάπηροι που είναι πολύ μικρό ποσοστό και διεκδικούν τα αυτονόητα, ελα μωρέ τώρα για το 1-2% θα νοιαζόμαστε,αυτή η Ελληνική νοοτροπία θα μας καταστρέψει αν δε το εχει κάνει ήδη,για βγείτε πείτε τα αυτά στο εξωτερικό να δείτε πως θα γελάνε η θα σας πάρουν με τις πέτρες,παιδιά σοβαρευτείτε, σε λίγο θα μας πείτε οτι είμαστε παράλογοι που απαιτούμε μια ανθρώπινη πόλη, και δικαίωμα να κυκλοφορεί ο καθένας με οτι μέσο και αν έχει

Οριστε?? Για τους αναπηρους τους οποιους αστοχως ανεφερες τα προβληματα που αντιμετωπιζουν ειναι προβληματα διαβιωσης... Ειναι προβληματα που επηρεαζουν αμεσα και σε μεγαλο βαθμο την ποιοτητα ζωης αυτων των ανθρωπων!

 

Η εξισωση τους με την διασκεδαση του να καβαλας το ποδηλατο σου ειναι οπως ανεφερα αστοχη...

Link to comment
Share on other sites

. Το ζήτημα είναι (εκτος από αυτό που λέει ο georgehh από κάτω σου) ότι ο αριθμός αυτός πρέπει να αυξηθεί για το καλο όλων μας:

 

- για την υγεία των ιδιων των ποδηλατων (νομίζω δε διαφωνεί κανεις ότι η άσκηση κάνει καλο).

 

- γιατί κάθε ποδηλάτης σημαίνει ένα λιγότερο αυτοκίνητο. Και μερικές χιλιάδες αυτοκίνητα λιγότερα δεν είναι ασήμαντο.

Σε αυτο ομως συμφωνω...!

Το θεμα ειναι οτι εγω δεν βλεπω καποια λυση στην παραπανω παρατηρηση! Δυστυχως...

 

Μακαρι να αποδειχτω λαθος!

Link to comment
Share on other sites

Tο να καβαλάς ποδήλατο δεν είναι διασκέδαση είναι ενα μέσo μεταφοράς,εκτός του αν έχεις εσυ το αμάξι σου για διασκέδαση εκεί πάω πάσο,εγω εχω το ποδήλατο για τις μετακινήσεις μου πάντως αλλά και για γυμναστική το mountain bike
mobile fan user
Link to comment
Share on other sites

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι εχω το αυτοκινητο μου για διασκεδαση!!!

Ειναι η ηρεμια μου, ειναι αυτο που γουσταρω να κανω...

 

Για εμενα δεν υπαρχει τιποτα καλυτερο απο το να παρω το αυτοκινητο μου και να κατσω να οδηγησω ηρεμα και ωραια οταν εχω νευρα!! Νομιζω τιποτα δεν με καλμαρει οσο αυτο...

 

Α! Και φυσικα το χρησιμοποιω και ως μεσο μεταφορας... Ανετος, ηρεμος, ξεκουραστος! ;)

 

Ουτως η αλλως ομως ακομα και ως μεσο μεταφορας δεν εχει καμια σχεση με την σοβαροτητα της καταστασης που αντιμετωπιζουν τα ατομα με κινητικες αναπηριες... Μα καμια ομως, οποτε ακομα το παραδειγμα ειναι αστοχο!

Link to comment
Share on other sites

Η εξισωση τους με την διασκεδαση του να καβαλας το ποδηλατο σου ειναι οπως ανεφερα αστοχη...

 

Το ποδήλατο δεν είναι (μονο) για διασκέδαση. Είναι και μέσο μεταφοράς. Αλλα ακόμα και όσοι το χρησιμοποιούν για ψυχαγωγία έχουν δικαίωμα στην ασφαλή και άνετη μετακίνηση.

 

Το θεμα ειναι οτι εγω δεν βλεπω καποια λυση στην παραπανω παρατηρηση! Δυστυχως...

 

Δε νομίζω ότι σε πιάνω. Σε ποια παρατήρηση δε βρίσκεις λύση; Στο πως θα αυξηθούν όσοι χρησιμοποιούν ποδήλατο; Ήδη ανέφερα κάποιες (απλές, απλούστατες) προτάσεις/λύσεις.

 

Να προσθέσω και ένα άλλο metro που εφαρμόζεται στην Αγγλία. Οποιος αγοράσει ποδήλατο που το χρησιμοποεί για να πηγαινοέρχεται στη δουλειά παίρνει φοροαπαλλαγή στο ποσο της αξιας του ποδηλάτου, αρκεί να συμμετέχει ο εργοδότης στο σύστημα.

 

Δεν κοστίζει τίποτα ούτε στον uapphlo ούτε στον εργοδότη και μπορείς να γλυτώσεις μέχρι και 41% της αξιας του ποδηλάτου (ανάλογα με το συντελεστή φόρου που πληρώνεις).

Link to comment
Share on other sites

Το ποδήλατο, πέρα από τρόπος γυμναστικής, εναλλακτικό μεταφορικό μέσο και ένας από τους τρόπους προστασίας του περιβάλλοντος στα αστικά κέντρα, θεωρώ ότι είναι τρόπος ζωής. Και όσοι επιλέγουν αυτό τον τρόπο ζωής έχουν αναφαίρετο δικαίωμα να τον εξασκούν με ασφάλεια.

 

Το θέμα είναι ότι κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο να εναρμονιστεί με την ελληνική πραγματικότητα, γιατί ούτε υποδομές έχουν οι περισσότερες πόλεις (ποδηλατοδρόμους κλπ), αλλά ούτε οι οδηγοί των μηχανοκίνητων οχημάτων (μηχανών, αυτοκινήτων κλπ) σέβονται τους ποδηλάτες. Εδώ άλλα και άλλα πιο σημαντικά πράγματα δεν έχουμε ασπαστεί σαν λαός και κοινωνία, την ποδηλασία θα σκεφτούμε?... :confused:

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Τότε συγνώμη ρε παιδιά αλλά Ευρωπαική χώρα δεν είμαστε σίγουρα,οταν χτίζανε πολυκατοικίες χωρίς πάρκινγκ,τώρα γίνεται μπάχαλο παρκάρει ο καθένας οπως γουστάρει,τέλοσπάντων η ουσία είναι οτι σε μερικά χρονάκια στην Αθήνα δε θα κινείται τίποτα,ας αγοράσουν και άλλα αμάξια να δουν την γλύκα,επίσης είναι πολύ άσχημα να περνά λεωφορείο κάθε 30-40 λεπτά και να ισχυριζόμαστε οτι πρέπει να μετακινούμαστε με τα μέσα μεταφοράς και στο μετρό σπρωξίματα και πολλά καλά,ε δεν έχουμε παιδεία πια,πως να καταλάβουμε οτι το ρημάδι το ποδήλατο είναι λύση μετακίνησης,οταν βρίζονται και κορνάρουν στους δρόμους και ο καθένας νοιάζεται για την πάρτη του μόνο
mobile fan user
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι πού να πας με το ποδήλατο??? Ποδηλατόδρομοι δεν υπάρχουν, στο δρόμο θα σε πατήσει ο κάθε ...γκαζοφονιάς, το πεζοδρόμιο είναι για τους πεζούς, οπότε????... :confused:
Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι πού να πας με το ποδήλατο??? Ποδηλατόδρομοι δεν υπάρχουν, στο δρόμο θα σε πατήσει ο κάθε ...γκαζοφονιάς, το πεζοδρόμιο είναι για τους πεζούς, οπότε????... :confused:

 

Κάνεις μεγάλο λάθος φίλε μου.

Το πεζοδρόμιο και οι πεζόδρομοι στην Ελλάδα είναι και αυτά για τα αυτοκίνητα.

Μια και είσαι από Βόλο θα σου δώσω ένα χειροπιαστό παράδειγμα.

Το χειμώνα ένα αυτοκίνητο στην Ερμού χτύπησε κάποιον, ο οποίος είχε το θράσσος να οδηγεί ποδήλατο στον συγκεκριμένο πεζόδρομο!!!:blink:

Δεν το λέω έτσι,το είδα με τα μάτια μου...:(

 

Μια άλλη φορά πάλι στο συγκεκριμένο πεζόδρομο ήταν ένας με αυτοκίνητο και δε χωρούσε να περάσει γιατί κάποιος "ασυνείδητος" είχε δέσει το ποδήλατό του σε ένα δέντρο και έκλεινε έτσι όλο το χώρο.Οπότε με παρακάλεσε αφού πρώτα έβρισε τον ασυνείδητο ιδιοκτήτη ποδηλάτου, να τραβήξω λίγο παραπέρα το ποδήλατο ώστε να περάσει!!!(βαριόταν λέει να κατέβει από το αμάξι)

Link to comment
Share on other sites

Τότε συγνώμη ρε παιδιά αλλά Ευρωπαική χώρα δεν είμαστε σίγουρα,οταν χτίζανε πολυκατοικίες χωρίς πάρκινγκ,τώρα γίνεται μπάχαλο παρκάρει ο καθένας οπως γουστάρει,τέλοσπάντων η ουσία είναι οτι σε μερικά χρονάκια στην Αθήνα δε θα κινείται τίποτα,ας αγοράσουν και άλλα αμάξια να δουν την γλύκα,επίσης είναι πολύ άσχημα να περνά λεωφορείο κάθε 30-40 λεπτά και να ισχυριζόμαστε οτι πρέπει να μετακινούμαστε με τα μέσα μεταφοράς και στο μετρό σπρωξίματα και πολλά καλά,ε δεν έχουμε παιδεία πια,πως να καταλάβουμε οτι το ρημάδι το ποδήλατο είναι λύση μετακίνησης,οταν βρίζονται και κορνάρουν στους δρόμους και ο καθένας νοιάζεται για την πάρτη του μόνο

 

na se dw na pigeneis sto grafeio me podilato na ftanis mouskema ston idrota na sou pw meta an tha to kaneis pali

P1i - starsnav BT-74s && BT GPS Royaltek
Link to comment
Share on other sites

Αν είναι μακριά η δουλειά σου και ντύνεσαι με κουστούμι οκ,αλλά μπορείς να μετακινηθείς με το ποδήλατο για διάφορες άλλες δουλειές,ολα τα άλλα είναι δικαιολογίες
mobile fan user
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι δυνατόν να προτείνετε σαν λύση για το κυκλοφοριακό πρόβλημα των μεγαλουπόλεων το ...ποδήλατο!Το ακούσαμε και αυτό τελικά...Σε ποια μεγαλούπολη άνω του 1 εκατομμυρίου γίνεται αυτό το πράγμα;Να στηρίζονται οι μετακινήσεις στο ποδήλατο; :confused::blink:

 

Δέχομαι ότι πρέπει να υπάρχει σεβασμός στον ποδηλάτη,όπως και σε οποιονδήποτε που κυκλοφορεί στον δρόμο.Μήπως όμως ο οδηγός μηχανής αισθάνεται πιο ασφαλής όταν είναι στον δρόμο;Όλα είναι θέμα παιδείας και όχι αν έχουμε τις κατάλληλες υποδομές για να σεβαστούμε τον ποδηλάτη.

 

Δεν μπορούμε να ζητάμε να γεμίσει η Αθήνα που έχει φτιαχτεί για 500.000 κόσμο και τώρα έχει 5 εκ,να γεμίσει με ποδηλατοδρόμους...

Η μοναδική λύση είναι τα ΜΜΜ και ειδικά το μετρό.Αλλά και σε αυτό όπως και στα πάντα σε αυτή την χώρα έχουμε μείνει χρόνια πίσω.Στην Αμερική και την Αγγλία είχαν υπόγειο ηλεκτρικό σιδηρόδρομο από το 1900 και μεις τον ανακαλύψαμε λίγο πριν το 2000.Κανείς δεν θέλει να κινείται με το αυτοκίνητο και να λιώνει στην κίνηση για να πάει στην δουλειά του.Αναγκάζεται όμως γιατί δεν έχει εναλλακτική λύση.Ή τουλάχιστον δεν είχε (στην Αθήνα) μέχρι να αρχίσει να αναπτύσσεται το μετρό.Αλλά και αυτό θέλει το χρόνο του,δεν μπορούμε να κάνουμε μαγικά δυστυχώς για να γεμίσουμε όλη την Αθήνα με μετρό.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν είπα σε κανέναν να πετάξει το αυτοκίνητο του είπα ομως να μη το χρησιμοποιεί άσκοπα,επίσης ναι είναι δυνατόν να απαιτούμε να μετακινούμαστε με ασφάλεια ως ποδηλάτες και θα διεκδικήσουμε όλα όσα στις άλλες χώρες εκτός Ελλάδος είναι αυτονόητα,εγω θα πω οτι είναι παράλογο που έχουμε γεμίσει με αμάξια και ο Έλληνας συνεχίζει να αγοράζει λες και δε συμβάινει τίποτα,αυτό πια καταντάει μαζοχισμός,επίσης μην κρίνετε κάτι οταν δεν έχετες χρησιμοποιήσει ποδήλατο ούτε για 1 χιλιόμετρο και βολέβεστε συνεχώς στη λύση αμάξι ανχώνεστε χρεώνεστε μιλάτε με ασέβεια στον συμπολίτη σας βρίζετε με το παραμικρό εκεί έχετε καταντήσει με το αγαπημένο σας αυτοκινητάκι,να πας ταξιδάκι στο χωριό σου δεκτών, να μετακινήσε ομως συνεχώς ξέροντας οτι θα αργήσεις στη δουλειά σου η οπου αλλού εχεις να πας δεν εξετάζεις και κάποιον εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης, αυτός είναι ο ορισμός του νεοέλληνα σήμερα υποκειμενική άποψη,βόλεμα αδιαφορία,καταστροφή του περιβάλλοντως ευτυχώς που υπάρχουν έστω και λίγες εξαιρέσεις και ελπίζουμε ακόμα
mobile fan user
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν είπα σε κανέναν να πετάξει το αυτοκίνητο του είπα ομως να μη το χρησιμοποιεί άσκοπα,επίσης ναι είναι δυνατόν να απαιτούμε να μετακινούμαστε με ασφάλεια ως ποδηλάτες και θα διεκδικήσουμε όλα όσα στις άλλες χώρες εκτός Ελλάδος είναι αυτονόητα,εγω θα πω οτι είναι παράλογο που έχουμε γεμίσει με αμάξια και ο Έλληνας συνεχίζει να αγοράζει λες και δε συμβάινει τίποτα,αυτό πια καταντάει μαζοχισμός,επίσης μην κρίνετε κάτι οταν δεν έχετες χρησιμοποιήσει ποδήλατο ούτε για 1 χιλιόμετρο και βολέβεστε συνεχώς στη λύση αμάξι ανχώνεστε χρεώνεστε μιλάτε με ασέβεια στον συμπολίτη σας βρίζετε με το παραμικρό εκεί έχετε καταντήσει με το αγαπημένο σας αυτοκινητάκι,να πας ταξιδάκι στο χωριό σου δεκτών, να μετακινήσε ομως συνεχώς ξέροντας οτι θα αργήσεις στη δουλειά σου η οπου αλλού εχεις να πας δεν εξετάζεις και κάποιον εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης, αυτός είναι ο ορισμός του νεοέλληνα σήμερα υποκειμενική άποψη,βόλεμα αδιαφορία,καταστροφή του περιβάλλοντως ευτυχώς που υπάρχουν έστω και λίγες εξαιρέσεις και ελπίζουμε ακόμα

 

Προτείνεις δηλαδή σαν λύση του κυκλοφοριακού το ποδήλατο ή κάνω λάθος;Δηλαδή να αφήσουμε όλοι τα αυτοκίνητά μας στην άκρη,και να βγάλουμε 2 εκατομμύρια ποδήλατα στην Αθήνα πχ.

 

Και για να το ξαναγράψω γιατί σκοπίμως ή όχι δεν έγινα κατανοητός πριν,εγώ δεν προτείνω να κυκλοφορούμε με τα αυτοκίνητα.Συμφωνώ μαζί σου να τα αφήσουμε σπίτια μας.Εγώ λέω να φτιάξουμε αξιόπιστα ΜΜΜ και δη μετρό.Πιστεύω τώρα να έγινα κατανοητός.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Βασίλη, δεν ξέρω για τους υπόλοιπους που έχουν τοποθετηθεί πάνω στο θέμα, αλλά εγώ προσωπικά μιλάω για τη δική μου πόλη, το Βόλο, τον οποίο Βόλο σίγουρα δεν τον λες μεγαλούπολη. Μετρό κλπ δεν υπάρχει, αστική συγκοινωνία υποτυπώδης, επομένως ούτε λόγος για ΜΜΜ. Επιπλέον, η κατάσταση με την αύξηση του αριθμού των αυτοκινήτων έχει φτάσει στο απροχώρητο (κατά τα άλλα είμαστε φτωχοί τρομάρα μας :X), πράγμα που κάνει πάρα πολύ δύσκολη τη μετακίνηση με το αυτοκίνητο, λόγω και της ανυπαρξίας χώρων στάθμευσης. Επομένως τι μένει??? Εναλλακτικοί τρόποι μεταφοράς, ιδίως όταν οι αποστάσεις είναι αρκετά προσιτές και επουδενί απλησίαστες όπως π.χ. στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη.

 

Έτσι η λύση του ποδηλάτου φαντάζει πιο βιώσιμη στις μικρές πόλεις, τουλάχιστο στα δικά μου μάτια. Γι' αυτό και θα πρέπει οι μικροί συγκριτικά δήμοι να προχωρήσουν στη δημιουργία ποδηλατοδρόμων, ιδίως στους κεντρικούς δρόμους ταχείας κυκλοφορίας (π.χ. για το Βόλο η Δημητριάδος, η Ιάσονος ή η Αναλήψεως για όσους ξέρουν από Βόλο), όπου οι κίνδυνοι για τους ποδηλάτες είναι πολύ μεγαλύτεροι.

 

Αλλά βέβαια στην Ελλάδα δεν έχουμε άλλες πιο σημαντικές υποδομές, γιατί να διαφέρουμε κι εδώ??? ;)

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Βασίλη, δεν ξέρω για τους υπόλοιπους που έχουν τοποθετηθεί πάνω στο θέμα, αλλά εγώ προσωπικά μιλάω για τη δική μου πόλη, το Βόλο, τον οποίο Βόλο σίγουρα δεν τον λες μεγαλούπολη. Μετρό κλπ δεν υπάρχει, αστική συγκοινωνία υποτυπώδης, επομένως ούτε λόγος για ΜΜΜ. Επιπλέον, η κατάσταση με την αύξηση του αριθμού των αυτοκινήτων έχει φτάσει στο απροχώρητο (κατά τα άλλα είμαστε φτωχοί τρομάρα μας :X), πράγμα που κάνει πάρα πολύ δύσκολη τη μετακίνηση με το αυτοκίνητο, λόγω και της ανυπαρξίας χώρων στάθμευσης. Επομένως τι μένει??? Εναλλακτικοί τρόποι μεταφοράς, ιδίως όταν οι αποστάσεις είναι αρκετά προσιτές και επουδενί απλησίαστες όπως π.χ. στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη.

 

Έτσι η λύση του ποδηλάτου φαντάζει πιο βιώσιμη στις μικρές πόλεις, τουλάχιστο στα δικά μου μάτια. Γι' αυτό και θα πρέπει οι μικροί συγκριτικά δήμοι να προχωρήσουν στη δημιουργία ποδηλατοδρόμων, ιδίως στους κεντρικούς δρόμους ταχείας κυκλοφορίας (π.χ. για το Βόλο η Δημητριάδος, η Ιάσονος ή η Αναλήψεως για όσους ξέρουν από Βόλο), όπου οι κίνδυνοι για τους ποδηλάτες είναι πολύ μεγαλύτεροι.

 

Αλλά βέβαια στην Ελλάδα δεν έχουμε άλλες πιο σημαντικές υποδομές, γιατί να διαφέρουμε κι εδώ??? ;)

 

Εκεί αλλάζει το θέμα,άλλωστε το τόνισα από το 1ο μου μήνυμα ότι αναφέρομαι στις μεγαλουπόλεις.Αλλά και πάλι αν ήμουν κάτοικος Βόλου θα απαιτούσα καλύτερο δίκτυο συγκοινωνίας,ίσως και 1-2 γραμμές τραμ που είναι πιο εύκολο να ενσωματωθεί στον Βόλο απ' ότι στην Αθήνα.Θα το προτιμούσα αυτό παρά να κάνω ορθοπεταλιά για να πάω σπίτι μου στον Άνω Βόλο σχολώντας από την δουλειά μου ;)

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις μεγάλο λάθος φίλε μου.

Το πεζοδρόμιο και οι πεζόδρομοι στην Ελλάδα είναι και αυτά για τα αυτοκίνητα.

Μια και είσαι από Βόλο θα σου δώσω ένα χειροπιαστό παράδειγμα.

Το χειμώνα ένα αυτοκίνητο στην Ερμού χτύπησε κάποιον, ο οποίος είχε το θράσσος να οδηγεί ποδήλατο στον συγκεκριμένο πεζόδρομο!!!:blink:

Δεν το λέω έτσι,το είδα με τα μάτια μου...:(

 

Μια άλλη φορά πάλι στο συγκεκριμένο πεζόδρομο ήταν ένας με αυτοκίνητο και δε χωρούσε να περάσει γιατί κάποιος "ασυνείδητος" είχε δέσει το ποδήλατό του σε ένα δέντρο και έκλεινε έτσι όλο το χώρο.Οπότε με παρακάλεσε αφού πρώτα έβρισε τον ασυνείδητο ιδιοκτήτη ποδηλάτου, να τραβήξω λίγο παραπέρα το ποδήλατο ώστε να περάσει!!!(βαριόταν λέει να κατέβει από το αμάξι)

 

 

ή πρεπει να μας κανεις πλακα ή να εισαι ψυχοπαθης!

 

τα ποδηλατα ειναι η λυση οπως σε ολη την Ευρωπη, οποιος δεν θελει να ζουμε σε ανθρωπινες πολεις μπορει να μαζεψει τις βαλιτσες του κ να την κανει προς τον τριτο κοσμο, δεν γινεται να ζουμε στις χειροτερες πολεις του τριτου κοσμου γιατι κατι καγκουρες ελληναρες τις εχουν κανει μπαχαλο.

 

Δεν είναι δυνατόν να προτείνετε σαν λύση για το κυκλοφοριακό πρόβλημα των μεγαλουπόλεων το ...ποδήλατο!Το ακούσαμε και αυτό τελικά...Σε ποια μεγαλούπολη άνω του 1 εκατομμυρίου γίνεται αυτό το πράγμα;Να στηρίζονται οι μετακινήσεις στο ποδήλατο; :confused::blink:

 

 

ΛΟΝΔΙΝΟ, ΠΑΡΙΣΙ, ΚΟΠΕΝΓΧΑΓΗ, ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ, ΜΟΝΑΧΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ, ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΥΘΕΝΑ Η ΟΥΓΚΑΝΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕς ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...