Jump to content

Οδήγηση με νεκρά: Εξοικονομούμε βενζίνη;


Outsider
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

+1...

 

Ολοι το κανουν για οικονομια!! Τοσο ξερουν...

 

Πλακα κανετε:blink::blink: Υπαρχει ανθρωπος που να στριβει με νεκρα????

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 53
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

παντος ειναι απλο!!

οταν εχεις νεκρα και τσουλας,το αμαξι καταναλωνει οπως οταν δουλευει στο ρελαντι!!

οταν ειναι κουμπομενη ταχυτητα τοτε απλα δεν καταναλωνει τιποτα γιατι περνει στροφες ο κινητηρας απο μονος του λογο τσουλιθρας...:p

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πλακα κανετε:blink::blink: Υπαρχει ανθρωπος που να στριβει με νεκρα????

To κάνω εγώ κάποιες φορές.

 

Είναι μια κατηφόρα στην ΕΟ τρίπολης-κορίνθου που είναι 15 χιλιόμετρα. Η κλίση είναι τέτοια που η ταχύτητα μένει πάντα στα 90-95. Ούτε γκάζι ούτε φρένο χρειάζονται.

 

15 χιλιόμετρα = 1,5 λίτρο = 2 ευρώ κέρδος http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/64.gif http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/64.gif http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/64.gif http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/64.gif :clap: :p

 

Ο μόνος κίνδυνος είναι απο σβήσιμο του κινητήρα, καθώς πρεπει να είναι κάποιος ψιλοάσχετος για να καταφέρει σε κάποια στροφή -που έχει μάλιστα όριο τα 120- να τον πετάξει έξω...

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω εκείνη τη ******* που λέτε, που σου δείχνει την τρέχουσα κατανάλωση βενζίνης, έκατσα σήμερα και το παρατήρησα.

Το άφησα να τσουλάει χωρίς ταχύτητα από τα 50 μέχρι να σταματήσει και έδειχνε κατανάλωση από 1.7 έως 2.2 λίτρα.

Το άφησα να τσουλάει με 3η από 50 μέχρι να σταματήσει (πάτησα λίγο συμπλέκτη στα τελευταία μέτρα μη σβήσει κιόλας :p), και πάλι έδειχνε την ίδια κατανάλωση με πριν 1.7 με 2.2, όπως και πριν δλδ. Καμία διαφορά είτε τσουλούσε μόνο του με νεκρά είτε με ταχύτητα...

ford focus 1.6

Link to comment
Share on other sites

εγω οταν βαζω τον μετρητη καταναλωσης κ εχω μεσα ταχυτητα μου δειχνει οτι δεν καει ενω στο νεκρο μου δειχνει οτι καιει 2λιτρα στα 100χλμ.
Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω εκείνη τη ******* που λέτε, που σου δείχνει την τρέχουσα κατανάλωση βενζίνης, έκατσα σήμερα και το παρατήρησα.

Το άφησα να τσουλάει χωρίς ταχύτητα από τα 50 μέχρι να σταματήσει και έδειχνε κατανάλωση από 1.7 έως 2.2 λίτρα.

Το άφησα να τσουλάει με 3η από 50 μέχρι να σταματήσει (πάτησα λίγο συμπλέκτη στα τελευταία μέτρα μη σβήσει κιόλας :p), και πάλι έδειχνε την ίδια κατανάλωση με πριν 1.7 με 2.2, όπως και πριν δλδ. Καμία διαφορά είτε τσουλούσε μόνο του με νεκρά είτε με ταχύτητα...

ford focus 1.6

Δοκιμασε να κενεις το ιδιο τεστ με 100χλμ+ και πεμτη στο κιβωτιο...

Το μοτερ πρεπει να γυριζει σε ενα ορισμενο φασμα στροφων και πανω για να μην καιει καθολου!! Αν πλησιαζει στο ρελαντι αρχιζει να δινει παλι βενζινη για να μην σβησει ο κινητηρας!!

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασε να κενεις το ιδιο τεστ με 100χλμ+ και πεμτη στο κιβωτιο...

Το μοτερ πρεπει να γυριζει σε ενα ορισμενο φασμα στροφων και πανω για να μην καιει καθολου!! Αν πλησιαζει στο ρελαντι αρχιζει να δινει παλι βενζινη για να μην σβησει ο κινητηρας!!

 

Έτσι ακριβώς. Κι εμένα η δευτέρα μου μέσα στην πόλη είναι πολλή.. τρέχει χωρίς να πατάω γκάζι.. Οπότε πολύς συμπλέκτης δυστυχώς. (για πρώτη δεν το συζητάω)

Link to comment
Share on other sites

Και τότε γιατί οι ταρίφες βάζουν συνέχεια νεκρά??? (σε τέτοιες περιπτώσεις?)

 

Ωραιο παραδειγμα....:p:lol::lol:

 

Αν τους παιρνεις σαν μετρο συγκρισης, εισαι στον κακο το δρομο...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Λες και υπαρχει ταριφας που ξερει να οδηγει.... (πλην ελαχιστων εξαιρεσεων που απλα επιβεβαιωνουν τον κανονα!!)

Ουσιαστικα ειναι η χειροτερη φαρα οδηγων...

Κανενας σεβασμος σε κανενα!!

 

Αν δεν υπηρχαν στους δρομους μας τα πραγματα θα ηταν πολυ καλυτερα για τους οδηγους...;)

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω εκείνη τη μαλακiα που λέτε, που σου δείχνει την τρέχουσα κατανάλωση βενζίνης, έκατσα σήμερα και το παρατήρησα.

Το άφησα να τσουλάει χωρίς ταχύτητα από τα 50 μέχρι να σταματήσει και έδειχνε κατανάλωση από 1.7 έως 2.2 λίτρα.

Το άφησα να τσουλάει με 3η από 50 μέχρι να σταματήσει (πάτησα λίγο συμπλέκτη στα τελευταία μέτρα μη σβήσει κιόλας :p), και πάλι έδειχνε την ίδια κατανάλωση με πριν 1.7 με 2.2, όπως και πριν δλδ. Καμία διαφορά είτε τσουλούσε μόνο του με νεκρά είτε με ταχύτητα...

ford focus 1.6

 

το φοκους δεν εχει στιγμιαια καταναλωση..η εκτος αν το μιδενιζεις συνεχεια..

Κυνήγα το λευκό της ζωής σου

Link to comment
Share on other sites

exw kai egw mia sxetikh aporia

otan valoume to cruise control sta 100xlm yia paradeigma stin ethniki kaiei pio ligo apo to na patame gazi stathera?

I don't live in Greece, Greece lives in me...
Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικα, οχι απαραιτητα... Αλλα το Cruise Control θα χρησιμοποιησει παντα την λιγοτερη δυνατη ποσοτητα βενζινης που χρειαζεται το αυτοκινητο για να διατηρησει την προεπιλεγμενη ταχυτητα!!

Αυτο βεβαια μπορει -σπανια, αλλα μπορει- να το κανει και ο οδηγος... Η διαφορα ειναι οτι ο οδηγος σε καμια περιπτωση δεν μπορει να ειναι το ιδιο ακριβης με το CC μιας και το δευτερο λειτουργει με υπολογιστη!! ;)

 

Πρακτικα δηλαδη για να συνοψισω το CC ειναι παντα πιο οικονομικο.... ;)

Link to comment
Share on other sites

ταχυτητα ειτε εξοικονομεις είτε οχι

 

αυτο κανω κι εγω,μονο οταν πλησιαζω φαναρι βαζω νεκρο

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Το ενδεχόμενο όσο έχετε νεκρά και κινείστε, να συμβεί κάτι όπου θα πρέπει να αυξήσετε στιγμιαία ταχύτητα δεν το έχετε σκεφτεί;;;;;
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως βάζω νεκρά μόνο στα τελευταία μέτρα του φρεναρίσματος πριν την ακινησία.

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως βάζω νεκρά μόνο στα τελευταία μέτρα του φρεναρίσματος πριν την ακινησία.

 

κι εγω το ιδιο..και δεν το κανω για εξοικονομηση καυσιμων αλλα ..απο συνηθεια..

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Ναι, και εγώ από συνήθεια. Δυστυχώς δεν δίνω και πολύ σημασία στην κατανάλωση του τουτού μου... :(

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Το ενδεχόμενο όσο έχετε νεκρά και κινείστε, να συμβεί κάτι όπου θα πρέπει να αυξήσετε στιγμιαία ταχύτητα δεν το έχετε σκεφτεί;;;;;

 

αυτο που λες στεκει απολυτα και μου χει συμβει κιολας.γι αυτο ας βαζουμε νεκρο μονο οταν εχουμε φτασει στο φαναρι,ποσο πια θα γλυτωσουμε,βενζινη εννοω.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

αυτο που λες στεκει απολυτα και μου χει συμβει κιολας.γι αυτο ας βαζουμε νεκρο μονο οταν εχουμε φτασει στο φαναρι,ποσο πια θα γλυτωσουμε,βενζινη εννοω.

 

Κάλα δεν λέμε να το έχεις με ταχύτητα μέχρι να σβήσει σχεδόν απλά λέμε οτι βλέπεις κόκκινο φανάρι μπροστά σου και έχεις πχ 3500rpm ασε την ταχύτητα μέχρι να πέσει πχ στις ~1800rpm. Δεν είπε κανείς οτι θα γλιτώσεις λίτρα βενζίνης...:)

Link to comment
Share on other sites

Μπα, εγώ κατεβάζω ταχύτητες συνέχεια μέχρι να σταματήσω.

Γιατί να τρέχω για τακάκια συνέχεια? ;)

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Μπα, εγώ κατεβάζω ταχύτητες συνέχεια μέχρι να σταματήσω.

Γιατί να τρέχω για τακάκια συνέχεια? ;)

 

Και εγώ είμαι της λογικής του PCMan. Οικονομία στα τακάκια :p

 

Κατά τα άλλα, η αλήθεια είναι ότι με νεκρά εξοικονομείς βενζίνη.

Αυτό γιατί αν έχεις 50χλμ. με νεκρά θα τσουλήσεις 500 μέτρα ενώ με 3η στο κιβώτιο μόνο 200 μέτρα οπότε θα πρέπει να ξαναπατήσεις γκάζι. Τα νούμερα είναι τυχαία και απλά ενδεικτικά.*

Ισχύει ότι στα σύγχρονα δεν καις βενζίνη όταν έχεις ταχύτητα χωρίς γκάζι, υπάρχουν όμως κάποιες εξαιρέσεις για την προστασία του καταλύτη, υπό συνθήκες δηλαδή και τα σύγχρονα αυτοκίνητα ψεκάζουν. Τελικά ακόμα και τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι πιο οικονομικά με νεκρά.

 

Όλα αυτά τα λέμε για το απευκταίο σενάριο του να βρεθείτε στη μέση του πουθενά με λίγη βενζίνη. Κανονικά πρέπει πάντα να έχουμε ταχύτητα επιλεγμένη στο κιβώτιο. Νεκρά μόνο στο φανάρι.

 

* Η απώλεια ενέργειας (τριβές) ενός κινητήρα που δουλεύει στις 2500σαλ. είναι πολύ περισσότερες από όταν δουλέυει στις 600σαλ. του ρελαντί. Βέβαια, λόγω του ότι η θερμοδυναμική απόδοση ενός κινητήρα είναι μόνο 30%, η κατανάλωση καυσίμου στο ρελαντί είναι 3πλάσια της θεωρητικής υπολογίζοντας τις τριβές στο ρελαντί. Παρά ταύτα όμως, με νεκρά καις λιγότερο καύσιμο. Το "σημείο ισορροπίας" είναι κάπου στις 1500-2000σαλ. οπότε είτε έχουμε ταχύτητα είτε έχουμε νεκρά καίμε περίπου το ίδιο. Το παραθυράκι αυτό όμως είναι πολύ μικρό δεδομένου ότι όλοι οι κινητήρες ψεκάζουν κάτω από τις 1500σαλ. (ώστε να μην σβήσει) ενώ συνήθως κατεβάζοντας σχέσεις ανεβάζουμε πάνω από 2000σαλ. (όπου από άποψη κατανάλωσης θα ήταν προτιμότερο να βάζαμε νεκρά)

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ είμαι της λογικής του PCMan. Οικονομία στα τακάκια 

εγω πάλι όχι:p

1. γιατι βαριέμαι

2. μπορεί να γλιτώνω τα τακάκια αλλα φθείρω συμλεκτη, και κυβώτιο ;)

 

Έτσι αν είναι κόκκινο το φανάρι και το δω από μακρυά πάω σιγά, σιγά μέχρι να ανάψει το πράσινο, στην ανάγκη κατεβάζω μια σχέση.

 

Πρίν την σροφή άν εχώ τρίτη κατεβάζω πάνω στην σροφή σε δευτέρα, σε άλλες περιπτωσεις βάζω νεκρά και τσουλάω.

 

Ισχύει ότι στα σύγχρονα δεν καις βενζίνη όταν έχεις ταχύτητα χωρίς γκάζι, υπάρχουν όμως κάποιες εξαιρέσεις για την προστασία του καταλύτη, υπό συνθήκες δηλαδή και τα σύγχρονα αυτοκίνητα ψεκάζουν. Τελικά ακόμα και τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι πιο οικονομικά με νεκρά.

αυτό πράγματι ισχύει όπως γράφει παρκάτω...

"Κατά την οδήγηση σε κατηφορικό δρόμο, το προφανές δεν είναι και το σωστό: επειδή όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν σύστημα «cut-off» στο καύσιμο, κόβουν την παροχή όταν έχουμε αφήσει τελείως το γκάζι, αλλά αυτό συμβαίνει από τις 1.500-2.000 σ.α.λ. και πάνω. Άρα καίμε λιγότερο (ή μάλλον καθόλου) αν κατεβαίνουμε μια κατηφόρα με 2η ή 3η ταχύτητα και 2.500 σ.α.λ., παρά αν αφήνουμε το αυτοκίνητο να ρολάρει στο ρελαντί (που έτσι κι αλλιώς είναι τελείως λάθος) ή με μια πολύ μεγαλύτερη σχέση, ας πούμε 4η ή 5η, και 1.200 σ.α.λ. "

 

...από άρθρο του περιοδικού 4 ΤΡΟΧΟΙ

[sIGPIC][/sIGPIC]

dum spiro, spero...

Link to comment
Share on other sites

Tελικά δίκιο έχετε. Το παρατηρώ συνέχεια τις τελευταίες μέρες, στις κατηφόρες. Όταν έχω ταχύτητα και δεν πατάω γκάζι και αφήνω το αμάξι να τσουλάει λόγω κεκτημένης ταχύτητας και κατηφόρας το μετρητής στιγμιαίας κατανάλωσης δείχνει 0.0lt!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...