zyp3r Δημ. March 31, 2008 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2008 +1... Ολοι το κανουν για οικονομια!! Τοσο ξερουν... Πλακα κανετε:blink::blink: Υπαρχει ανθρωπος που να στριβει με νεκρα???? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. March 31, 2008 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2008 παντος ειναι απλο!! οταν εχεις νεκρα και τσουλας,το αμαξι καταναλωνει οπως οταν δουλευει στο ρελαντι!! οταν ειναι κουμπομενη ταχυτητα τοτε απλα δεν καταναλωνει τιποτα γιατι περνει στροφες ο κινητηρας απο μονος του λογο τσουλιθρας...:p Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. March 31, 2008 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2008 Πόσες φορές ακόμα θα το πούμε? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agiorgitis Δημ. March 31, 2008 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2008 Πλακα κανετε:blink::blink: Υπαρχει ανθρωπος που να στριβει με νεκρα???? To κάνω εγώ κάποιες φορές. Είναι μια κατηφόρα στην ΕΟ τρίπολης-κορίνθου που είναι 15 χιλιόμετρα. Η κλίση είναι τέτοια που η ταχύτητα μένει πάντα στα 90-95. Ούτε γκάζι ούτε φρένο χρειάζονται. 15 χιλιόμετρα = 1,5 λίτρο = 2 ευρώ κέρδος http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/64.gif http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/64.gif http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/64.gif http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/64.gif :clap: :p Ο μόνος κίνδυνος είναι απο σβήσιμο του κινητήρα, καθώς πρεπει να είναι κάποιος ψιλοάσχετος για να καταφέρει σε κάποια στροφή -που έχει μάλιστα όριο τα 120- να τον πετάξει έξω... Παράθεση http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bayern7 Δημ. March 31, 2008 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2008 Επειδή έχω εκείνη τη ******* που λέτε, που σου δείχνει την τρέχουσα κατανάλωση βενζίνης, έκατσα σήμερα και το παρατήρησα. Το άφησα να τσουλάει χωρίς ταχύτητα από τα 50 μέχρι να σταματήσει και έδειχνε κατανάλωση από 1.7 έως 2.2 λίτρα. Το άφησα να τσουλάει με 3η από 50 μέχρι να σταματήσει (πάτησα λίγο συμπλέκτη στα τελευταία μέτρα μη σβήσει κιόλας :p), και πάλι έδειχνε την ίδια κατανάλωση με πριν 1.7 με 2.2, όπως και πριν δλδ. Καμία διαφορά είτε τσουλούσε μόνο του με νεκρά είτε με ταχύτητα... ford focus 1.6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aris21 Δημ. March 31, 2008 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2008 εγω οταν βαζω τον μετρητη καταναλωσης κ εχω μεσα ταχυτητα μου δειχνει οτι δεν καει ενω στο νεκρο μου δειχνει οτι καιει 2λιτρα στα 100χλμ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. March 31, 2008 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2008 Επειδή έχω εκείνη τη ******* που λέτε, που σου δείχνει την τρέχουσα κατανάλωση βενζίνης, έκατσα σήμερα και το παρατήρησα. Το άφησα να τσουλάει χωρίς ταχύτητα από τα 50 μέχρι να σταματήσει και έδειχνε κατανάλωση από 1.7 έως 2.2 λίτρα. Το άφησα να τσουλάει με 3η από 50 μέχρι να σταματήσει (πάτησα λίγο συμπλέκτη στα τελευταία μέτρα μη σβήσει κιόλας :p), και πάλι έδειχνε την ίδια κατανάλωση με πριν 1.7 με 2.2, όπως και πριν δλδ. Καμία διαφορά είτε τσουλούσε μόνο του με νεκρά είτε με ταχύτητα... ford focus 1.6 Δοκιμασε να κενεις το ιδιο τεστ με 100χλμ+ και πεμτη στο κιβωτιο... Το μοτερ πρεπει να γυριζει σε ενα ορισμενο φασμα στροφων και πανω για να μην καιει καθολου!! Αν πλησιαζει στο ρελαντι αρχιζει να δινει παλι βενζινη για να μην σβησει ο κινητηρας!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. March 31, 2008 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2008 Δοκιμασε να κενεις το ιδιο τεστ με 100χλμ+ και πεμτη στο κιβωτιο... Το μοτερ πρεπει να γυριζει σε ενα ορισμενο φασμα στροφων και πανω για να μην καιει καθολου!! Αν πλησιαζει στο ρελαντι αρχιζει να δινει παλι βενζινη για να μην σβησει ο κινητηρας!! Έτσι ακριβώς. Κι εμένα η δευτέρα μου μέσα στην πόλη είναι πολλή.. τρέχει χωρίς να πατάω γκάζι.. Οπότε πολύς συμπλέκτης δυστυχώς. (για πρώτη δεν το συζητάω) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dBpanos Δημ. April 1, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2008 Και τότε γιατί οι ταρίφες βάζουν συνέχεια νεκρά??? (σε τέτοιες περιπτώσεις?) Ωραιο παραδειγμα....:p:lol::lol: Αν τους παιρνεις σαν μετρο συγκρισης, εισαι στον κακο το δρομο... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. April 1, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2008 Λες και υπαρχει ταριφας που ξερει να οδηγει.... (πλην ελαχιστων εξαιρεσεων που απλα επιβεβαιωνουν τον κανονα!!) Ουσιαστικα ειναι η χειροτερη φαρα οδηγων... Κανενας σεβασμος σε κανενα!! Αν δεν υπηρχαν στους δρομους μας τα πραγματα θα ηταν πολυ καλυτερα για τους οδηγους...;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
poseidon2004 Δημ. April 1, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2008 Επειδή έχω εκείνη τη μαλακiα που λέτε, που σου δείχνει την τρέχουσα κατανάλωση βενζίνης, έκατσα σήμερα και το παρατήρησα. Το άφησα να τσουλάει χωρίς ταχύτητα από τα 50 μέχρι να σταματήσει και έδειχνε κατανάλωση από 1.7 έως 2.2 λίτρα. Το άφησα να τσουλάει με 3η από 50 μέχρι να σταματήσει (πάτησα λίγο συμπλέκτη στα τελευταία μέτρα μη σβήσει κιόλας :p), και πάλι έδειχνε την ίδια κατανάλωση με πριν 1.7 με 2.2, όπως και πριν δλδ. Καμία διαφορά είτε τσουλούσε μόνο του με νεκρά είτε με ταχύτητα... ford focus 1.6 το φοκους δεν εχει στιγμιαια καταναλωση..η εκτος αν το μιδενιζεις συνεχεια.. Παράθεση Κυνήγα το λευκό της ζωής σου Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HellasLover Δημ. April 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 2, 2008 exw kai egw mia sxetikh aporia otan valoume to cruise control sta 100xlm yia paradeigma stin ethniki kaiei pio ligo apo to na patame gazi stathera? Παράθεση I don't live in Greece, Greece lives in me... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. April 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 2, 2008 Θεωρητικα, οχι απαραιτητα... Αλλα το Cruise Control θα χρησιμοποιησει παντα την λιγοτερη δυνατη ποσοτητα βενζινης που χρειαζεται το αυτοκινητο για να διατηρησει την προεπιλεγμενη ταχυτητα!! Αυτο βεβαια μπορει -σπανια, αλλα μπορει- να το κανει και ο οδηγος... Η διαφορα ειναι οτι ο οδηγος σε καμια περιπτωση δεν μπορει να ειναι το ιδιο ακριβης με το CC μιας και το δευτερο λειτουργει με υπολογιστη!! ;) Πρακτικα δηλαδη για να συνοψισω το CC ειναι παντα πιο οικονομικο.... ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bayern7 Δημ. April 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 5, 2008 το φοκους δεν εχει στιγμιαια καταναλωση..η εκτος αν το μιδενιζεις συνεχεια.. έχει, και μέση και στιγμιαία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. April 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 5, 2008 ταχυτητα ειτε εξοικονομεις είτε οχι αυτο κανω κι εγω,μονο οταν πλησιαζω φαναρι βαζω νεκρο Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
broxopoios Δημ. April 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2008 Το ενδεχόμενο όσο έχετε νεκρά και κινείστε, να συμβεί κάτι όπου θα πρέπει να αυξήσετε στιγμιαία ταχύτητα δεν το έχετε σκεφτεί;;;;; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. April 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2008 Εγώ πάντως βάζω νεκρά μόνο στα τελευταία μέτρα του φρεναρίσματος πριν την ακινησία. Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FREAK_OF_NATURE Δημ. April 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2008 Εγώ πάντως βάζω νεκρά μόνο στα τελευταία μέτρα του φρεναρίσματος πριν την ακινησία. κι εγω το ιδιο..και δεν το κανω για εξοικονομηση καυσιμων αλλα ..απο συνηθεια.. Παράθεση :love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ* Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. April 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2008 Ναι, και εγώ από συνήθεια. Δυστυχώς δεν δίνω και πολύ σημασία στην κατανάλωση του τουτού μου... :( Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. April 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2008 Το ενδεχόμενο όσο έχετε νεκρά και κινείστε, να συμβεί κάτι όπου θα πρέπει να αυξήσετε στιγμιαία ταχύτητα δεν το έχετε σκεφτεί;;;;; αυτο που λες στεκει απολυτα και μου χει συμβει κιολας.γι αυτο ας βαζουμε νεκρο μονο οταν εχουμε φτασει στο φαναρι,ποσο πια θα γλυτωσουμε,βενζινη εννοω. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NTG Δημ. April 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2008 αυτο που λες στεκει απολυτα και μου χει συμβει κιολας.γι αυτο ας βαζουμε νεκρο μονο οταν εχουμε φτασει στο φαναρι,ποσο πια θα γλυτωσουμε,βενζινη εννοω. Κάλα δεν λέμε να το έχεις με ταχύτητα μέχρι να σβήσει σχεδόν απλά λέμε οτι βλέπεις κόκκινο φανάρι μπροστά σου και έχεις πχ 3500rpm ασε την ταχύτητα μέχρι να πέσει πχ στις ~1800rpm. Δεν είπε κανείς οτι θα γλιτώσεις λίτρα βενζίνης...:) Παράθεση http://img250.imageshack.us/img250/6788/csiwatcherpn7.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PCMan Δημ. April 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2008 Μπα, εγώ κατεβάζω ταχύτητες συνέχεια μέχρι να σταματήσω. Γιατί να τρέχω για τακάκια συνέχεια? ;) Παράθεση [imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign] www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. April 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2008 Μπα, εγώ κατεβάζω ταχύτητες συνέχεια μέχρι να σταματήσω. Γιατί να τρέχω για τακάκια συνέχεια? ;) Και εγώ είμαι της λογικής του PCMan. Οικονομία στα τακάκια :p Κατά τα άλλα, η αλήθεια είναι ότι με νεκρά εξοικονομείς βενζίνη. Αυτό γιατί αν έχεις 50χλμ. με νεκρά θα τσουλήσεις 500 μέτρα ενώ με 3η στο κιβώτιο μόνο 200 μέτρα οπότε θα πρέπει να ξαναπατήσεις γκάζι. Τα νούμερα είναι τυχαία και απλά ενδεικτικά.* Ισχύει ότι στα σύγχρονα δεν καις βενζίνη όταν έχεις ταχύτητα χωρίς γκάζι, υπάρχουν όμως κάποιες εξαιρέσεις για την προστασία του καταλύτη, υπό συνθήκες δηλαδή και τα σύγχρονα αυτοκίνητα ψεκάζουν. Τελικά ακόμα και τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι πιο οικονομικά με νεκρά. Όλα αυτά τα λέμε για το απευκταίο σενάριο του να βρεθείτε στη μέση του πουθενά με λίγη βενζίνη. Κανονικά πρέπει πάντα να έχουμε ταχύτητα επιλεγμένη στο κιβώτιο. Νεκρά μόνο στο φανάρι. * Η απώλεια ενέργειας (τριβές) ενός κινητήρα που δουλεύει στις 2500σαλ. είναι πολύ περισσότερες από όταν δουλέυει στις 600σαλ. του ρελαντί. Βέβαια, λόγω του ότι η θερμοδυναμική απόδοση ενός κινητήρα είναι μόνο 30%, η κατανάλωση καυσίμου στο ρελαντί είναι 3πλάσια της θεωρητικής υπολογίζοντας τις τριβές στο ρελαντί. Παρά ταύτα όμως, με νεκρά καις λιγότερο καύσιμο. Το "σημείο ισορροπίας" είναι κάπου στις 1500-2000σαλ. οπότε είτε έχουμε ταχύτητα είτε έχουμε νεκρά καίμε περίπου το ίδιο. Το παραθυράκι αυτό όμως είναι πολύ μικρό δεδομένου ότι όλοι οι κινητήρες ψεκάζουν κάτω από τις 1500σαλ. (ώστε να μην σβήσει) ενώ συνήθως κατεβάζοντας σχέσεις ανεβάζουμε πάνω από 2000σαλ. (όπου από άποψη κατανάλωσης θα ήταν προτιμότερο να βάζαμε νεκρά) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
siciliano Δημ. April 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2008 Και εγώ είμαι της λογικής του PCMan. Οικονομία στα τακάκια εγω πάλι όχι:p 1. γιατι βαριέμαι 2. μπορεί να γλιτώνω τα τακάκια αλλα φθείρω συμλεκτη, και κυβώτιο ;) Έτσι αν είναι κόκκινο το φανάρι και το δω από μακρυά πάω σιγά, σιγά μέχρι να ανάψει το πράσινο, στην ανάγκη κατεβάζω μια σχέση. Πρίν την σροφή άν εχώ τρίτη κατεβάζω πάνω στην σροφή σε δευτέρα, σε άλλες περιπτωσεις βάζω νεκρά και τσουλάω. Ισχύει ότι στα σύγχρονα δεν καις βενζίνη όταν έχεις ταχύτητα χωρίς γκάζι, υπάρχουν όμως κάποιες εξαιρέσεις για την προστασία του καταλύτη, υπό συνθήκες δηλαδή και τα σύγχρονα αυτοκίνητα ψεκάζουν. Τελικά ακόμα και τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι πιο οικονομικά με νεκρά. αυτό πράγματι ισχύει όπως γράφει παρκάτω... "Κατά την οδήγηση σε κατηφορικό δρόμο, το προφανές δεν είναι και το σωστό: επειδή όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν σύστημα «cut-off» στο καύσιμο, κόβουν την παροχή όταν έχουμε αφήσει τελείως το γκάζι, αλλά αυτό συμβαίνει από τις 1.500-2.000 σ.α.λ. και πάνω. Άρα καίμε λιγότερο (ή μάλλον καθόλου) αν κατεβαίνουμε μια κατηφόρα με 2η ή 3η ταχύτητα και 2.500 σ.α.λ., παρά αν αφήνουμε το αυτοκίνητο να ρολάρει στο ρελαντί (που έτσι κι αλλιώς είναι τελείως λάθος) ή με μια πολύ μεγαλύτερη σχέση, ας πούμε 4η ή 5η, και 1.200 σ.α.λ. " ...από άρθρο του περιοδικού 4 ΤΡΟΧΟΙ Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] dum spiro, spero... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bayern7 Δημ. April 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 17, 2008 Tελικά δίκιο έχετε. Το παρατηρώ συνέχεια τις τελευταίες μέρες, στις κατηφόρες. Όταν έχω ταχύτητα και δεν πατάω γκάζι και αφήνω το αμάξι να τσουλάει λόγω κεκτημένης ταχύτητας και κατηφόρας το μετρητής στιγμιαίας κατανάλωσης δείχνει 0.0lt! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.