Jump to content

Πιστωτικές κάρτες/Τράπεζες


CptBill
 Κοινοποίηση

Έχεις Πιστωτική Κάρτα;  

1.716 members have voted

  1. 1. Έχεις Πιστωτική Κάρτα;

    • Έχω Visa
      927
    • Έχω MasterCard
      447
    • Έχω Amex [aka American Express]
      143
    • Έχω Cash Card [Maestro κλπ.]
      276
    • Έχω Άλλη [Euroline κλπ.]
      59
    • Τις Έχω Όλες [Είμαι Credit Card Addicted!!!]
      88
    • Έχω Diners
      78
    • Δεν Έχω
      452


Recommended Posts

Εχω στειλει e-mail.

Δεν ειναι το ιδιο?

Όχι δεν είναι το ίδιο. πρέπει να απευθυνθείς εγγράφως δηλαδή με έγγραφο. Το Fax κατά την νομοθεσία είναι έγγραφο, το e-mail δεν είναι.

 

http://www.bank-invest-omb.gr/diadikasies.html

Πως να υποβάλω το παράπονό μου

 

 

ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ για την υποβολή του παραπόνου σας είναι να απευθυνθείτε στον προϊστάμενο της αρμόδιας για τη συναλλαγή σας υπηρεσίας της τράπεζας ή της επενδυτικής εταιρίας, ο οποίος κανονικά θα σας απαντήσει μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες.

 

ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΗΜΑ, αν δεν σας ικανοποιεί η λύση που σας προτείνει ή δεν πάρετε απάντηση μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες, είναι να απευθυνθείτε εγγράφως στην Υπηρεσία Πελατών της τράπεζας ή της επενδυτικής εταιρίας (Τράπεζες, Χρηματιστηριακές Εταιρίες, Εταιρίες Διαχείρισης Αμοιβαίων Κεφαλαίων και Εταιρίες Λήψης και Διαβίβασης Εντολών). Κανονικά η Υπηρεσία Πελατών θα πρέπει να σας απαντήσει εγγράφως σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την υποβολή του παραπόνου σας.

 

ΤΡΙΤΟ ΒΗΜΑ: Στην πλειοψηφία τους, τα παράπονα επιλύονται από την τράπεζα ή την επενδυτική εταιρία. Παρόλα αυτά, αν δε μείνετε ικανοποιημένοι από την απάντηση της Υπηρεσίας Πελατών ή αν περάσουν δέκα (10) εργάσιμες ημέρες χωρίς να πάρετε απάντηση, μπορείτε να υποβάλετε εγγράφως το παράπονό σας στον Μ.Τ.Ε.Υ. το αργότερο μέσα σε ένα (1) μήνα (από την απάντηση της Υπηρεσίας Πελατών ή από την πάροδο των 10 εργασίμων ημερών χωρίς απάντησή της).

 

Θυμηθείτε ότι η διαδικασία υποβολής παραπόνων στον Μ.Τ.Ε.Υ. είναι έγγραφη. Γι’ αυτό ζητήστε από την τράπεζα, την επενδυτική εταιρία ή το γραφείο του Μ.Τ.Ε.Υ. το “ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ” προς τον Μεσολαβητή Τραπεζικών – Επενδυτικών Υπηρεσιών.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Στο τελευταιο λογαριασμο της visa παρατηρησα οτι υπηρχαν εξοδα μετατροπης για αγορες που εγιναν απο το αγγλικο amazon ενω αλλες φορες δεν ειχα δει τετοια εξοδα.Τηλεφωνοντας στην τραπεζα μου ειπαν οτι παντα ισχυε αυτο απλως τωρα το γραφουν ξεχωριστα.Ισχυει τετοιο πραγμα;

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

Στο τελευταιο λογαριασμο της visa παρατηρησα οτι υπηρχαν εξοδα μετατροπης για αγορες που εγιναν απο το αγγλικο amazon ενω αλλες φορες δεν ειχα δει τετοια εξοδα.Τηλεφωνοντας στην τραπεζα μου ειπαν οτι παντα ισχυε αυτο απλως τωρα το γραφουν ξεχωριστα.Ισχυει τετοιο πραγμα;

Δεν ξέρω αν ίσχυε πάντοτε, γιατί και εμένα τώρα άρχισε να εμφανίζεται ξεχωριστά, πάντως προβλέπεται από τους όρους τέτοια χρέωση.

 

vagpan, η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. υποστηρίζει πως η απόφαση Εφετείου Αθηνών 6.291/2000 (συνδυααστικά με την 1.208/1998 του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών) μεταξύ άλλων διευκρινίζει πως δεν μπορεί η τράπεζα να "καταγγέλλει την σύμβαση ή να διακόπτει την χρήση της κάρτας χωρίς σπουδαίο λόγο ή την τήρηση ορισμένης προθεσμίας".

 

Δεν έχω το χρόνο να την βρω και να την διαβάσω. Έριξα μια γρήγορη ματία στην σχετική 1219/2001 του Αρείου Πάγου που επιβεβαιώνει κατά μέρος τις παραπάνω αποφάσεις. Η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. υποστηρίζει πως αυτό το μέρος περιλαμβάνει και τον παραπάνω όρο, αλλά δεν το βρήκα κάπου με σαφήνεια. Αν θες ρίξε και εσύ μια ματιά. Δεν τα πάω καλά με τα νομικίστικα.

 

Στείλε fax/επιστολή στο τμήμα παραπόνων. Είναι το πρώτο βήμα, και ίσως από τα λίγα, που μπορείς να κάνεις.

Link to comment
Share on other sites

Ακολουθω τα βηματα οπως αναφερονται κατωθι

http://www.eurobank.gr/online/home/generic.aspx?id=220

Εστειλα ηδη email και περιμενω την απαντηση τους ωστε αν δεν ικανοποιηθω,μετα

να στειλω επιστολη.

Δυστυχως δεν βρηκα πουθενα τον αριθμο τους για να στειλω FAX

-
Link to comment
Share on other sites

Στο τελευταιο λογαριασμο της visa παρατηρησα οτι υπηρχαν εξοδα μετατροπης για αγορες που εγιναν απο το αγγλικο amazon ενω αλλες φορες δεν ειχα δει τετοια εξοδα.Τηλεφωνοντας στην τραπεζα μου ειπαν οτι παντα ισχυε αυτο απλως τωρα το γραφουν ξεχωριστα.Ισχυει τετοιο πραγμα;

 

Δυστυχώς το ίδιο παρατήρησα κι εγώ και πήρα άμεσα τηλέφωνο.Την πρώτη φορά με ενημέρωσαν οτι δε χρεώνουν προμήθεια συναλλάγματος,ενώ τη δεύτερη (προφανώς κάποια πιο ενημερωμένη) μου είπε οτι άλλαξαν πολιτική και χρεώνουν 2% επί της αξίας ως προμήθεια συναλλάγματος αγοράς.

 

Ψάχνω να βρώ κάποια άλλη τράπεζα που να μην κρατάει αυτήν την προμήθεια,αλλά δυστυχώς όλες έχουν πάνω κάτω κάποιο ποσοστό..

Link to comment
Share on other sites

Ξέρετε καμιά τράπεζα που να έχει τόσο αναλυτικό internet banking ώστε να φαίνονται οι εκκρεμότητες της προπληρωμένης κάρτας σου αναλυτικα ώστε να φαίνεται η εταιρία που έκανε την δέσμευση και η ημερομηνία δλδ πχ η τράπεζα Κύπρου πληροφορεί ότι έχεις 5 ευρώ σε εκκρεμοτητα χωρίς ομως να εξηγεί αναλυτικα ποιά εταιρία την εκανε αυτή την δέσμευση (πχ paypal,yoox group).Ξέρετε αν υπάρχει τόσο αναλυτικό e-banking και αν ναι που?? Edited by alexdd
Link to comment
Share on other sites

μια γρηγορη ερωτηση...εχω μια χρεωστικη καρτα και στις αγορες που κανω (τραβαει τα χρηματα απο τον λογαριασμο ταμιευτηριου) δεν μ'αφηνει να κανω αγορα πανω απο 800 ευρο.

μηπως πρεπει να παω στην τραπεζα και να το ρυθμισω για μεγαλυτερο οριο,η ετσι πρεπει να ειναι :worry:

 

να σημειωσω οτι εχω millenium visa electron με το τσιπακι.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

μια γρηγορη ερωτηση...εχω μια χρεωστικη καρτα και στις αγορες που κανω (τραβαει τα χρηματα απο τον λογαριασμο ταμιευτηριου) δεν μ'αφηνει να κανω αγορα πανω απο 800 ευρο.

μηπως πρεπει να παω στην τραπεζα και να το ρυθμισω για μεγαλυτερο οριο,η ετσι πρεπει να ειναι :worry:

 

να σημειωσω οτι εχω millenium visa electron με το τσιπακι.

Κάθε visa έχει ένα ημερίσιο όριο, και συνήθως η τράπεζες μπορούν να το μεταβάλουν αν το ζητήσεις.

Πριν τρέχεις στην τράπεζα...

1) Δες αν γίνεται να το αυξήσεις μεσω internet banking, αν έχεις

2) Δες αν γίνεται να το αυξήσεις μεσω phone banking, αν έχεις

3) Δες αν γίνεται να το αυξήσεις μεσω του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών

4) Αν δε γίνονται όλα αυτά, πήγαινε σε κατάστημα

Link to comment
Share on other sites

Ακολουθω τα βηματα οπως αναφερονται κατωθι

http://www.eurobank.gr/online/home/generic.aspx?id=220

Εστειλα ηδη email και περιμενω την απαντηση τους ωστε αν δεν ικανοποιηθω,μετα

να στειλω επιστολη.

Δυστυχως δεν βρηκα πουθενα τον αριθμο τους για να στειλω FAX

 

Μια εβδομαδα μετα και ουτε φωνη,ουτε ακροαση απο την Τραπεζα.

Αντι να ζητησει αμεσα συγνωμη για την ανευθυνοτητα του υπαλληλου της και να βρει μια λυση,μαλλον επωφεληθηκε απο την ευκαιρια για να γλυτωσει απο μια καρτα.

Στο τελος θα με κανει να πιστεψω,οτι δεν ηταν και τοσο <<λαθος υπαλληλου>> αυτο που εγινε.

-
Link to comment
Share on other sites

Μια εβδομαδα μετα και ουτε φωνη,ουτε ακροαση απο την Τραπεζα.

Αντι να ζητησει αμεσα συγνωμη για την ανευθυνοτητα του υπαλληλου της και να βρει μια λυση,μαλλον επωφεληθηκε απο την ευκαιρια για να γλυτωσει απο μια καρτα.

Στο τελος θα με κανει να πιστεψω,οτι δεν ηταν και τοσο <<λαθος υπαλληλου>> αυτο που εγινε.

 

νομιζω οτι με το μειλ που εστειλες δεν ειναι υποχρεωμενοι να σου απαντησουν. μονο αν επικοινωνουσες μαζι τους εγγραφως ειναι υποχρεωμενοι να απαντησουν

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τοτε γιατι γραφουν οτι

Με όποιο τρόπο και αν υποβάλετε το παράπονό σας, τα αρμόδια στελέχη της Τράπεζας θα το αντιμετωπίσουν άμεσα, έτσι ώστε σε εύλογο χρονικό διάστημα να λάβετε απάντηση στο πρόβλημα που σας απασχολεί.

?????

-
Link to comment
Share on other sites

Τοτε γιατι γραφουν οτι

Με όποιο τρόπο και αν υποβάλετε το παράπονό σας, τα αρμόδια στελέχη της Τράπεζας θα το αντιμετωπίσουν άμεσα, έτσι ώστε σε εύλογο χρονικό διάστημα να λάβετε απάντηση στο πρόβλημα που σας απασχολεί.

?????

 

Αυτά είναι τυπικά, για να είναι καλυμμένοι και να φαίνονται εντάξει απέναντι στους πεελάτες τους. Από εκεί και πέρα, το θέμα είναι εάν εσύ θέλεις να κάνεις τη δουλειά σου ή να χάνεις το χρόνο σου επιμένοντας με emails που μπορεί να μην παραδόθηκαν, να μην έφτασαν ποτέ στον αρμόδιο, να μην εμφανίστηκαν με σωστά ελληνικά και να μη βγαίνει νόημα κ.ο.κ.

 

Χωρίς παρεξήγηση, επειδή την έχω πατήσει κι εγώ με αυτόν τον τρόπο, καλυτερα να γίνεις πιο ευέλικτος και να στείλεις μια κανονική επιστολή με ημερομηνία, αναφέροντας και την αποστολή του email φυσικά.

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Τοτε γιατι γραφουν οτι

Με όποιο τρόπο και αν υποβάλετε το παράπονό σας, τα αρμόδια στελέχη της Τράπεζας θα το αντιμετωπίσουν άμεσα, έτσι ώστε σε εύλογο χρονικό διάστημα να λάβετε απάντηση στο πρόβλημα που σας απασχολεί.

?????

 

ειναι η κλασσικη τυποποιημενη απαντηση που δινουν παντα. με το μειλ ποτε δεν εισαι σιγουρος. με την επιστολη ειναι αλλιως

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Η απαντηση απο την τραπεζα ειναι οτι η συγκεκριμενη καρτα δεν επανεκδιδεται λογω παυσης της συνεργασιας της τραπεζας με την εταιρεια αλλα μπορειτε αν θελετε να κανετε αιτηση για οποιαδηποτε αλλη καρτα.

 

Αξιζει τον κοπο να συνεχισω την υποθεση και να παω στον τραπεζικο μεσολαβητη ή οχι?Αιτηση για νεα καρτα,οταν το 99,9% των αιτησεων απορριπτονται,δεν προκειται να κανω.Για μενα παντως ,ειναι τελειως παραλογο να ακυρωνεται μια καρτα εξιατιας ενος ανευθυνου και ανικανου υπαλληλου της τραπεζας και να μην μπορει να γινει επανεκδοση ή αντικατασταση με αλλη καρτα.Ειναι σαν να κανεις ζημια σε καποιον και το μονο που του λες ειναι συγνωμη.Επισης ας προσεχουν οι κατοχοι των καρτων ipca,dama,must που επισης δεν επανεκδιδονται πλεον απο τη eurobank.Οποιος τη χασει,να τη ξεχασει.

Edited by VeCo
-
Link to comment
Share on other sites

ζητά να σου έκδοσουν κάποια άλλη πιστωτική χωρίς να χρειαστεί να ακολουθήσεις την γνωστή διαδικασία. Ανέφερε τους ότι θα θεωρήσεις πράξη καλής θέλησης την έκδοση μια καινούριας πιστωτικής αποφεύγοντας τις χρονοβόρες διαδικασίες
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αξίζει να κάνεις άιτηση για νέα κάρτα .

Εφόσον έχεις καλό πιστωτικό ιστορικό στην συγκεκριμένη τράπεζα , δεν θα έχεις πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

Αξίζει να κάνεις άιτηση για νέα κάρτα .

Εφόσον έχεις καλό πιστωτικό ιστορικό στην συγκεκριμένη τράπεζα , δεν θα έχεις πρόβλημα

 

σε καθε περιπτωση δεν εχει να χασει τιποτα κανοντας μια αιτηση για πιστωτικη

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πάντως οι τράπεζες κάνουν αμάν για ρευστό πλέον...

 

Μου έκανε εντύπωση που σήκωσαν οι δικοί μου τις προάλλες €2.000 από ένα αποταμιευτικό/ασφαλιστικό πρόγραμμα της Marfin που είχαν ανοίξει πριν λίγες μέρες για το εγγόνι τους (ουσιαστικά τον έκλεισαν λίγες μέρες μετά την έναρξη, για δικούς τους λόγους) και μας έχουν πάρει όλους στην οικογένεια τηλέφωνο για να το ξανασκεφτούμε, να μας προτείνουν άλλες λύσεις κλπ. Μιλάμε για φοβερή κινητικότητα!

 

Εγώ αυτά τα μακροχρόνια προγράμματα τα φοβάμαι, ειδικά με τις παρούσες συνθήκες... κλείνεις τα χρήματα με επιτόκια που σου υπόσχονται ότι θα έχεις στο μέλλον, με ποσά που αναφέρονται σε 15-20 χρόνια, τη στιγμή που δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει η άλλη εβδομάδα!

 

Ο Cantona πάντως προτείνει κάτι σχετικό για να χτυπήσουμε την κρίση. :lol:

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Έχω έναν λογαριασμό στην Alpha Bank με τον οποίο έχω βγάλει μια χρεωστική κάρτα ENTER VISA. Το έχω κάνει μόνο και μόνο για αγορές μέσω ίντερνετ και, κυρίως, για online στοίχημα. Σήμερα μου ήρθε ένα χαρτί που λέει για “νέους όρους του Πλαισίου Συνεργασίας, στο οποίο συνοψίζονται όλα όσα αφορούν κυρίως την ταυτοποίηση σας και την επικοινωνία σας με την Τράπεζα, τους καταθετικούς λογαριασμούς, την έκδοση και λειτουργία χρεωστικών καρτών κτλ κτλ…”

 

Στην αρχή γράφει: “Με τον Νόμο 3862/2010 ενσωματώνεται στο ελληνικό δίκαιο η οδηγία της Ευρωπαϊκής Ενώσεως 2007/64/ΕΚ, η οποία θεσπίζει ενιαίους κανόνες για τις υπηρεσίες πληρωμών”, στις οποίες υπηρεσίες πληρωμών ανήκουν και οι χρεωστικές κάρτες.

 

Έχει κανείς ιδέα τι ακριβώς γίνεται με αυτούς τους νέους όρους; Αφορά όλους ή όσους θα βγάλουν τώρα κάρτα; Και το σημαντικότερο: κάπου λέει “διαφάνεια των συναλλαγών”, μήπως υπάρξει πρόβλημα με το online στοίχημα;

 

Αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι αν π.χ. δεν πάω από την Τράπεζα να υπογράψω τους νέους όρους του Πλαισίου Συνεργασίας (λέει μέσα να περάσετε από ένα κατάστημα της Alpha Bank να το υπογράψετε), υπάρχει περίπτωση να καταργηθεί η χρεωστική μου κάρτα; Να μην μπορώ να τη χρησιμοποιώ;

 

Παιδιά περιμένω τις απαντήσεις σας.

Ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites

Ο Cantona πάντως προτείνει κάτι σχετικό για να χτυπήσουμε την κρίση. :lol:

 

Τι να πω, περίφημο σχέδιο... αλλά δε θυμάμαι να του πρότεινα πως θα παίξει ποδόσφαιρο...

Ποιός πιστεύει πως θα πάει δηλαδή στις 7/12 να σηκώσει τα εκατομμυριάκια του από την τράπεζα απροειδοποίητα και θα τα βάλει κάτω από το στρώμα?

Σε ποιό lobby εκδοτών άραγε χρωστούσε χάρη ο κύριος?

Link to comment
Share on other sites

Έχω έναν λογαριασμό στην Alpha Bank με τον οποίο έχω βγάλει μια χρεωστική κάρτα ENTER VISA. Το έχω κάνει μόνο και μόνο για αγορές μέσω ίντερνετ και, κυρίως, για online στοίχημα. Σήμερα μου ήρθε ένα χαρτί που λέει για “νέους όρους του Πλαισίου Συνεργασίας, στο οποίο συνοψίζονται όλα όσα αφορούν κυρίως την ταυτοποίηση σας και την επικοινωνία σας με την Τράπεζα, τους καταθετικούς λογαριασμούς, την έκδοση και λειτουργία χρεωστικών καρτών κτλ κτλ…”

 

Στην αρχή γράφει: “Με τον Νόμο 3862/2010 ενσωματώνεται στο ελληνικό δίκαιο η οδηγία της Ευρωπαϊκής Ενώσεως 2007/64/ΕΚ, η οποία θεσπίζει ενιαίους κανόνες για τις υπηρεσίες πληρωμών”, στις οποίες υπηρεσίες πληρωμών ανήκουν και οι χρεωστικές κάρτες.

 

Έχει κανείς ιδέα τι ακριβώς γίνεται με αυτούς τους νέους όρους; Αφορά όλους ή όσους θα βγάλουν τώρα κάρτα; Και το σημαντικότερο: κάπου λέει “διαφάνεια των συναλλαγών”, μήπως υπάρξει πρόβλημα με το online στοίχημα;

 

Αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι αν π.χ. δεν πάω από την Τράπεζα να υπογράψω τους νέους όρους του Πλαισίου Συνεργασίας (λέει μέσα να περάσετε από ένα κατάστημα της Alpha Bank να το υπογράψετε), υπάρχει περίπτωση να καταργηθεί η χρεωστική μου κάρτα; Να μην μπορώ να τη χρησιμοποιώ;

 

Παιδιά περιμένω τις απαντήσεις σας.

Ευχαριστώ πολύ!

αν δεν περασεις απο ενα καταστημα να υπογραψεις τους ορους η τραπεζα θεωρει οτι τους αποδεχεσε πληρως. αυτο μονο. ουτε καταργηση καρτας ουτε τιποτα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

αν δεν περασεις απο ενα καταστημα να υπογραψεις τους ορους η τραπεζα θεωρει οτι τους αποδεχεσε πληρως. αυτο μονο. ουτε καταργηση καρτας ουτε τιποτα

Τέλεια! Αυτό είναι σίγουρο 100%, έτσι;

Link to comment
Share on other sites

Τέλεια! Αυτό είναι σίγουρο 100%, έτσι;

 

σε λογαριασμο πιστωτικης της γιουρομπανκ, μου ηρθε χαρτι για ενημερωση σχετικα με τους καινιυριους ορους που ελεγε οτι αν δεν υπαρξει εγγραφη ενσταση για καποιον απο τους ορους μεχρι 31/12 τοτε η τραπεζα θεωρει οτι τους αποδεχεσε

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αξίζει να κάνεις άιτηση για νέα κάρτα .

Εφόσον έχεις καλό πιστωτικό ιστορικό στην συγκεκριμένη τράπεζα , δεν θα έχεις πρόβλημα

 

Δεν εκδιδουν νεες καρτες!

Θα πρεπει να μην εχεις καμμια καρτα και κανενα δανειο για να σου βγαλει η τραπεζα καρτα.

Ξερω ανθρωπο με σταθερη δουλεια και καλο εισοδημα που ειχε μονο μια καρτα και ενα δανειο (χωρις να εχει καθυστερησεις σε κανενα απο τα δυο) και η αιτηση που εκανε για νεα καρτα απορριφθηκε.

Και τελος,δεν καταλαβαινω για ποιο λογο να μπαινω ξανα σε διαδικασια αιτησης οταν μου εχουν ακυρωσει (και αρνουνται επανεκδοση ή αντικατασταση) καρτα που χρησιμοποιουσα αρα που μου ειχαν εγκρινει.

Για μενα αυτο αποτελει δυσφημιση για την συγκεκριμενη τραπεζα καθως και εξαπατηση αφου δεν εχουν ενημερωσει κανεναν κατοχο καρτας οτι αν τη χασει δεν θα μπορει να γινει επανεκδοση.

Πολυ περρισοτερο οταν η καρτα ακυρωνεται απο λαθος ανικανου και ανευθυνου υπαλληλου της.

Τετοια ατομα θα πρεπει να απολυονται αμεσα απο οπου δουλευουν.

Πως θα φαινοταν στον καθενα να παιρνει τηλεφωνο για να ρωτησει κατι για την καρτα του και ξαφνικα να μενει χωρις καρτα?

Ειναι ή οχι αυτο ανευθυνοτητα και σοβαρος λογος απολυσης?

Δεν ειναι δυνατον να εργαζονται τετοια ατομα σε τραπεζες!

Φανταστειτε τι ζημια θα εκαναν στην τραπεζα αν ηταν ολοι οι υπαλληλοι σαν και αυτον

Edited by vagpan
-
Link to comment
Share on other sites

εχεις δικιο σε οσα λες, μονο που δυστυχως το προβλημα το εχεις εσυ και χωρις να φταις. η κανεις αιτηση για νεα καρτα η ξεχνας οτι εχει γινει και συνεχιζεις. δεν εχεις αλλη επιλογη ουτε θα βγαλεις ακρη με τις τραπεζες
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...