Jump to content

RYE Traveler 3503 (PNA)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Διαβαζοντας στο φορουμ για το προβλημα που παρουσιαστηκε τσεκαρισα και το δικο μου (3503) και βλεπω να εχει το ιδιο προβλημα .

Ημερομηνια αγορας 5/6/08 απο ΚΟΤΣΟΒΟΛΟ

Minix Neo X8-H
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Κύριοι βρήκα όλα τα χαρτια συσκευασία κτλ και αύριο πάω electroworld να δω τι θα γίνει. Είμαι οριακά μέσα στην εγγύηση. Αγορά 23/6/2008. Όποιος είναι θεσσαλονίκη και έχει σκοπό να πάει στο κατάστημα που βρίσκεται δίπλα στο ικεα ας το πει να βρεθούμε εκεί. Όσο πιο πολλοί τόσο καλύτερα.
Link to comment
Share on other sites

Έχω και εγώ 3503 και κλασσικά χάλασε και σε μένα(δεν ανάβει ή ανάβει όποτε θυμάται). Το πήγα στον Κωτσόβολο απ' όπου το πήρα και μου είπαν να επικοινωνήσω με την creative image. ΜΟΝΟ σε περίπτωση που έχεις πάρει την επέκταση εγγύησης επικοινωνούν αυτοι και σου αντικαθιστούν άμεσα το gps. Οπότε τηλεφωνάκι και αναμονή..πήρα σήμερα αλλά ήταν αργά(μέχρι τις 5μμ).

 

Τώρα όσον αφορά την εγγύηση κάπου είχα διαβάσει πως με βάση την ευρωπαϊκή νομοθεσία κάθε ηλεκτρονικό είδος που αγοράζουμε έχει εγγύηση 2 χρόνια...το 1 έτος είναι παράνομο..θα ψάξω να το βρω ώστε να είμαστε σίγουροι.(Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου... στην Ελλάδα νόμος 3043/2002)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα "ταξιδιώτες χωρίς πιξίδα"!!!!

Παραθέτω την απάντηση που μου έστειλε η εταιρία έτσι όπως ακριβώς είναι:

 

Καλημέρα σας,

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα γενικότερο που εμφανίζεται σε συγκεκριμένες συσκευές, το οποίο προσπαθούμε να λύσουμε άμεσα. Θα σας ενημερώσουμε άμεσα μόλις βρεθεί λύση στο πρόβλημα που υπάρχει.

 

Με εκτίμηση,

 

Technical Support,

 

Creative Image,

 

Πευκών 76, Μεταμόρφωση,

 

90 1500 6242

 

ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΕΝΑ EMAIL ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΧΑΛΑΣΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ! ..........Άκου όλα ταυτόχρονα!!!Ακόμα δε μπορώ να το χωνέψω!!!Κάτι μου βρωμάει!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Επίσης αν κάποιος είναι από Αθήνα ενδεχομένως να μπορούσε να πάει στην ίδια την εταιρία στη μεταμόρφωση και να δει τι παίζει οπότε να μας ενημερώσει.Δυστυχώς εγώ είμαι θεσσαλονίκη αλλιώς θα είχα πάει σήμερα κιόλας.
Link to comment
Share on other sites

Εστειλα κι εγω παιδια στειλτε ολοι.

 

Φυσικα αν επιθυμειτε μπορουμε να κινηθουμε και νομικά εναντίον της εταιρίας αφού αρκετοι το χρησιμοποιουν για επαγγελματικους σκοπούς και ειτε καθυστερουν την εργασία τους ειτε έχασαν κάποιο επαγγελματικο ραντεβου κτλπ.!!!

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα μετά από τηλέφωνο (ξανά), μου είπαν ότι γνωρίζουν το πρόβλημα και υπομονή για τη λύση. Άντε να δούμε.

Απορώ στο πού θα επέμβουν για να δώσουν τη λύση!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μην τρέχετε...

Το πρόβλημα είναι παγκόσμιας φύσης.....

 

Έκανα μια έρευνα και είδα αυτό....

http://www.gpsunderground.com/forums/showthread.php?p=68653.

 

Επικοινώνησα ήδη με την εταιρία και μου το επιβεβαίωσαν....

Το chipset δημιουργεί το πρόβλημα.

 

Δεν είναι ελάττωμα hardware ή λογισμικού....:cry:

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μην τρέχετε...

Το πρόβλημα είναι παγκόσμιας φύσης.....

 

Έκανα μια έρευνα και είδα αυτό....

http://www.gpsunderground.com/forums/showthread.php?p=68653.

 

Επικοινώνησα ήδη με την εταιρία και μου το επιβεβαίωσαν....

Το chipset δημιουργεί το πρόβλημα.

 

Δεν είναι ελάττωμα hardware ή λογισμικού....:cry:

 

φοβαμαι οτι εχει να κανει με την χρηση του des****r

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μην τρέχετε...

Το πρόβλημα είναι παγκόσμιας φύσης.....

 

Έκανα μια έρευνα και είδα αυτό....

http://www.gpsunderground.com/forums/showthread.php?p=68653.

 

Επικοινώνησα ήδη με την εταιρία και μου το επιβεβαίωσαν....

Το chipset δημιουργεί το πρόβλημα.

 

Δεν είναι ελάττωμα hardware ή λογισμικού....:cry:

 

Συμφωνώ απόλυτα. Η εταιρεία είναι πλήρως ενήμερη (μου έστειλε και εμένα την ίδια απάντηση σήμερα πρωί πρωί, όταν τους έστειλα μαιλ στις 22.00 χτες) και δείχνει να το αντιμετωπίζει επαγγελματικά, οπότε ας ηρεμήσουμε και ας αφήσουμε τις νομικές κινήσεις για αργότερα, αν χρειαστεί...

 

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι όσοι φίλοι είναι εκτός εγγύησης θα πρέπει να στείλουν ένα μαιλ στο support με το s/n και την ημερομηνία αγοράς πιό πολύ για λόγους καταγραφής.

 

Υπομονή, η μεγίστη αρετή!

 

 

edit: σύμφωνα με απόψεις από το φόρουμ στο λινκ του φίλου kostad2000, η Αμερική άλλαξε κωδικούς πρόσβασης στους δορυφόρους της μεταξύ 13 και 14 Ιουνίου, και κάποια κινέζικα chipset έχουν μείνει απ'έξω (αυτό εξηγεί την σταδιακή δυσλειτουργία του δικού μου από Σάββατο μέχρι και την Κυριακή οπότε και παρέδωσε πνέυμα). Για το "γιατί" υπάρχει άποψη οτι κάποιες κατασκευάστριες εταιρίες στη Κίνα δεν έχουν δικαίωματα χρήσης των δεδομένων των δορυφόρων, οπότε προβλέπεται να παίξει κάποιο παζάρι και μετά με κάποιο fix να ενημερώσουμε τα μηχανάκια μας για την πρόσβαση στα δεδομένα των δορυφόρων. Τα παραπάνω μεταφέρονται με κάθε επιφύλαξη μόνο και μόνο ως πληροφόρηση για να μην τρέχετε στο λινκ και διαβάζετε 15+ μυνήματα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω....

Εγώ έχω sygic και από χθες το βράδυ ΓΙΟΚ!!!!

Έβαλα και i-go φαρμακωμένο...το ίδιο αποτέλεσμα...

Πάντως σε όσους έχουν το 3503 με dest καλύτερα να μην πάτε

στον Κωτσόβολο γιατί θα σας το βγάλουν εκτός εγγύησης....

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω....

Εγώ έχω sygic και από χθες το βράδυ ΓΙΟΚ!!!!

Έβαλα και i-go φαρμακωμένο...το ίδιο αποτέλεσμα...

Πάντως σε όσους έχουν το 3503 με dest καλύτερα να μην πάτε

στον Κωτσόβολο γιατί θα σας το βγάλουν εκτός εγγύησης....

 

αυτο το θεμα μονο ο κινεζος ή η αντιπροσωπια μπορει να το λυσει ο υπαληλος του κοτσοβολου δεν εχει ιδεα για το μεγεθος του προβληματος και εννοειτε θα λεει τα δικα του υπομονη οπως λεει και ο φιλος παραπανω και ναι δεν ειναι απο des****t λαθος μου στο link που δινει ο pp6210 εχει μια ενδιαφερων εκδοχη

Link to comment
Share on other sites

Εγω έχω το sygic κανονικα δεν το έχω πειράξει ποτέ απο τότε που το αγόρασα και έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τους άλλους!

 

Οσο για τα νομικά παραθέτω ενα παράδειγμα...

 

Εισαι ασφαλιστής λειτουργείς αποκλειστικά με το gps για να βρείς το σπίτι οπου έχεις ραντεβου με τον πελάτη σου οπου θα κλείσεις συμβόλαιο ενος έτους για 600 € και ψαχνεις για 1.30 ώρα το σπιτι και δεν το βρίσκεις και χάνεις το ραντεβού και τα χρήματα. Και την ώρα σου τελοσπάντων.

 

Που βρίσκεις το δίκιο σου?

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι η εξήγηση αυτή ικανοποιεί τη ζωηρή φαντασία μου. Ας περιμένουμε λίγο λοιπόν. Εγώ πάντως έστειλα εκ νέου email με το σειριακό αριθμό προκειμένου να "διασφαλίσω" το ενπρόθεσμο της εγγυήσεως.
Link to comment
Share on other sites

Απλά πληροφοριακά, έχω ακόμα 5 συσκευές που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα... τεσσερις 3503 και μια 3508...

 

καλά αν είσαι ασφαλιστής, Τεχνικός Η/Υ αν είσαι, ειναι διαφορετικά τα πράγματα???? :worry:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδες και σε μενα και στου κουνιαδου μου τεζα-παπαλα δορυφορους βρισκει στιγμα ομως καπουτ....:mad::mad: RYE 3503
http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση που μολις πηρα απο την Εταιρία

 

 

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι πρόκειται για πρόβλημα που εμφανίζεται παγκοσμίως και προς τον παρόν δεν έχουμε κάποια ενημέρωση για το χρόνο λήξης του. Μάλλον έχει να κάνει με το σύστημα των δορυφόρων. Θα υπάρχει άμεση ενημέρωση σας, μόλις έχουμε κάποια νεότερη πληροφορία.

 

 

 

 

 

Με εκτίμηση,

 

 

 

Technical Support,

 

Creative Image,

 

Πευκών 76, Μεταμόρφωση,

 

90 1500 6242

Minix Neo X8-H
Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση που μολις πηρα απο την Εταιρία

 

 

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι πρόκειται για πρόβλημα που εμφανίζεται παγκοσμίως και προς τον παρόν δεν έχουμε κάποια ενημέρωση για το χρόνο λήξης του. Μάλλον έχει να κάνει με το σύστημα των δορυφόρων. Θα υπάρχει άμεση ενημέρωση σας, μόλις έχουμε κάποια νεότερη πληροφορία.

 

 

 

 

 

Με εκτίμηση,

 

 

 

Technical Support,

 

Creative Image,

 

Πευκών 76, Μεταμόρφωση,

 

90 1500 6242

 

 

Εμένα μου έστειλαν το παρακάτω...

 

Αξιότιμε κύριε,

Σχετικά με το πρόβλημα που μας αναφέρατε σας ενημερώνουμε ότι η επίσημη απάντηση που πήραμε από το εργοστάσιο κατασκευής είναι ότι δεν υπάρχει καμμία δυσλειτουργία στο hardware και στο software της συσκεύης.

Το πρόβλημα εντοπίζεται σε αλλαγή ρυθμίσεων που έγιναν στους κωδικούς επικοινωνίας των αμερικανικών δορυφόρων και συγκεκριμένα από τις 13/6.

Το πρόβλημα είναι παγκόσμιας φύσης και αφoρά τα chipset MSTAR της SAMSUNG ανεξαρτήτου μοντέλου και κατασκευαστή...

Σύντομα θα επιλυθεί....

 

Σας ζητάμε συγνώμη για την ταλαιπωρία σας.

Με εκτίμηση,

Technical Support,

Creative Image,

Πευκών 76, Μεταμόρφωση,

90 1500 6242

Link to comment
Share on other sites

το ίδιο μόλις πήρα και εγώ, συνεπώς επιβεβαιώνεται η θεωρία που λέγαμε νωρίτερα.... υπομονή λοιπόν.

 

Σημειώνω στα θετικά την άμεση ανταπόκριση του support!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι στο forum.

Εμένα μάλλον με προσέχουν περισσότερο.

Μου έστειλαν και τα δυο e-mail. Και του φίλου skyros, και του φίλου kostad2000 :lol:.

Φίλε PP6210 η άμεση ανταπόκριση δεν μου λέει κάτι. Το θέμα είναι αν κάνουν κάτι για την επίλυση του προβλήματος ή απλά έχουν βάλει κάποιον να απαντάει (copy-paste) στα e-mail :mad:.

Link to comment
Share on other sites

ποιος φανταζοταν οτι θα συνομωτουσαν οι ηπα εναντιον μας χα χα!αντε να δουμε ποτε θα λυθει το προβλημα..
Link to comment
Share on other sites

Κύριοι έχω λάβει συνολικά τρία μηνύματα από τη τεχνική υπηρεσία της εταιρίας οι οποίοι με απόλυτη σοβαρότητα και αμεσότητα περιγράφουν το πρόβλημα δείχνοντας ότι υπάρχουν ακόμα υγιείς επιχειρήσεις που σέβονται τον αγοραστή-καταναλωτή. Ακόμα και άκρη να μη βρεθεί αυτή η στάση με κάνει να νιώθω ότι δύσκολα θα "ψωνίσω" από άλλη εταιρία. Ελπίζω να δωθεί λύση άμεσα στο πρόβλημά μας. Αλλά υπομονή! Οι άνθρωποι είναι σοβαροί και σέβονται το εμπορικό τους όνομα!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...