Jump to content

[ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ] Subaru Impreza STI vs Mitsubishi EVO X


Deltonakias
 Κοινοποίηση

Ποιο σας αρεσει?  

184 members have voted

  1. 1. Ποιο σας αρεσει?

    • Impreza STI
      48
    • EVO X
      136


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 500
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ρε παιδια.τελικα ποιο ειναι το πιο γρηγορο απο τα δυο;;και τελικα ποσα δευτερολεπτα θελει για τα 0-100;
Link to comment
Share on other sites

ειναι λιγο δυσκολη η απαντηση στην ερωτηση σου..αρχικα ολοι λεγανε οτι το impreza ειναι πιο γρηγορο!μετα λεγανε οτι το evo ειναι πιο γρηγορο!εγω πιστευω οτι το evo παει καλυτερα στις στροφες&χανει στην ευθεια...
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Kai go autis tis apopsis eimai.To Evo exei pio kali simperifora stis strofes kai to Subaru stin euthia.Xoris omos na isterei kanena vevaia se epidoseis...
Link to comment
Share on other sites

το αυτοματο εχει 6,2''τα 0-100 αλλα πιστευω οτι με το σειριακο θα τα εχει σε 5,2.μακαρι!!:)
Link to comment
Share on other sites

To Ελληνικό "Car and Driver" δημοσιεύει στο τεύχος Μαϊου 2008 συγκριτικό τεστ μεταξύ EVO X και STi. Η επιλογή τους είναι συντριπτικά ξεκάθαρη.

Σας παραθέτω 2 κομμάτια από το άρθρο (που γράφτηκε από ξένους συντάκτες, και το τεστ έγινε σε πίστα).

 

Αρχή του άρθρου:

 

"Mερικές φορές είναι δύσκολο να εκτιμήσεις την κατάσταση και να καταλήξεις στο νικητή μιας συγκριτικής δοκιμής. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως η επιλογή είναι ξεκάθαρη: το Mitsubishi Lancer Evolution."

 

Τέλος του άρθρου:

 

"Συμπέρασμα

Στο προηγούμενο συγκριτικό μας που είχε γίνει ανάμεσα στους 2 αιωνίους αντιπάλους, τον Ιούνιο του 2003, το STi ήταν η αγαπημένη μας επιλογή. Αυτή τη φορά αγαπήσαμε περισσότερο το Evolution, παρόλο που το STi είναι το αυτοκίνητο που επιτρέπει στον οδηγό να συμμετέχει περισσότερο. Το AYC και η εξαιρετική λειτουργία της τετρακίνησης μας κέρδισαν, αναδεικνύοντας το EVO ως το πιο απολαυστικό στη οδήγηση. Δίχως debate, ψηφίζουμε EVO."

 

Και για κάποιους που βρήκαν υπερβολικά τα νούμερα υπεροχής του EVO που παρέθεσα σε προηγούμενο post μου (βλ 20-5-08), σας παραθέτω τους χρόνους που μέτρησε το περιοδικό στην πίστα με τον ίδιο δοκιμαστή

Subaru Impreza STi: 1:34.1

Mitsubishi EVO Manual 1:32.5 (!!) (1.6 δευτερόλεπτα στο γύρο ταχύτερο απο το STi !!)

Mitsubishi EVO Auto 1:31.6 (!!!!) (2.5 ολόκληρα δευτερόλεπτα στο γύρο ταχύτερο απο το STi !!!!)

 

--------------------------------------------------------------------------

 

To Αγγλικό Autocar στο τευχος 23-4-08 γράφει μια εμπεριστατωμένη κριτική και δίνει βαθμολογία 4/5.

Το top-5 της κατηγορίας σύμφωνα με το περιοδικό είναι:

1. Mitsubishi EVO X (4/5)

2. BMW 135i Sport coupe (4/5)

3. Audi S3 (4/5)

4. Subaru Impreza STi (3.5/5)

5. Volkswagen Golf R32 (3.5/5)

 

--------------------------------------------------------------------------

 

Τελικά το ΕVO πρέπει να είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο, αφού αφήνει μόνιμα 2ο (όχι όμως και καταϊδρωμένο) το πολυ καλό αυτοκίνητο που λέγεται Subaru Impreza STi

Link to comment
Share on other sites

To Ελληνικό "Car and Driver" δημοσιεύει στο τεύχος Μαϊου 2008 συγκριτικό τεστ μεταξύ EVO X και STi. Η επιλογή τους είναι συντριπτικά ξεκάθαρη.

Σας παραθέτω 2 κομμάτια από το άρθρο (που γράφτηκε από ξένους συντάκτες, και το τεστ έγινε σε πίστα).

 

Αρχή του άρθρου:

 

"Mερικές φορές είναι δύσκολο να εκτιμήσεις την κατάσταση και να καταλήξεις στο νικητή μιας συγκριτικής δοκιμής. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως η επιλογή είναι ξεκάθαρη: το Mitsubishi Lancer Evolution."

 

Τέλος του άρθρου:

 

"Συμπέρασμα

Στο προηγούμενο συγκριτικό μας που είχε γίνει ανάμεσα στους 2 αιωνίους αντιπάλους, τον Ιούνιο του 2003, το STi ήταν η αγαπημένη μας επιλογή. Αυτή τη φορά αγαπήσαμε περισσότερο το Evolution, παρόλο που το STi είναι το αυτοκίνητο που επιτρέπει στον οδηγό να συμμετέχει περισσότερο. Το AYC και η εξαιρετική λειτουργία της τετρακίνησης μας κέρδισαν, αναδεικνύοντας το EVO ως το πιο απολαυστικό στη οδήγηση. Δίχως debate, ψηφίζουμε EVO."

 

Και για κάποιους που βρήκαν υπερβολικά τα νούμερα υπεροχής του EVO που παρέθεσα σε προηγούμενο post μου (βλ 20-5-08), σας παραθέτω τους χρόνους που μέτρησε το περιοδικό στην πίστα με τον ίδιο δοκιμαστή

Subaru Impreza STi: 1:34.1

Mitsubishi EVO Manual 1:32.5 (!!) (1.6 δευτερόλεπτα στο γύρο ταχύτερο απο το STi !!)

Mitsubishi EVO Auto 1:31.6 (!!!!) (2.5 ολόκληρα δευτερόλεπτα στο γύρο ταχύτερο απο το STi !!!!)

 

--------------------------------------------------------------------------

 

To Αγγλικό Autocar στο τευχος 23-4-08 γράφει μια εμπεριστατωμένη κριτική και δίνει βαθμολογία 4/5.

Το top-5 της κατηγορίας σύμφωνα με το περιοδικό είναι:

1. Mitsubishi EVO X (4/5)

2. BMW 135i Sport coupe (4/5)

3. Audi S3 (4/5)

4. Subaru Impreza STi (3.5/5)

5. Volkswagen Golf R32 (3.5/5)

 

--------------------------------------------------------------------------

 

Τελικά το ΕVO πρέπει να είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο, αφού αφήνει μόνιμα 2ο (όχι όμως και καταϊδρωμένο) το πολυ καλό αυτοκίνητο που λέγεται Subaru Impreza STi

τετοια να βλεπουμε καθε μερα!!!Evo RULEzZzZ!!:up::up::respect::respect:

Link to comment
Share on other sites

Kai sto periodiko CAR kanei sigrisi Honda Civic Type-R kai Subaru Impreaza STi gia na anadeiksei poio einai to pio kauto hatchback.Molis diavaso to arthro enimerono.
Link to comment
Share on other sites

παντως οσο&να μαρεσει το evo X,αν δεν βγαλει η mitsubishi καμια special εκδοση ελαφρωμενη(γυρω στα 100 κιλα λιγοτερα),με εξαρι χειροκινητο κιβωτιο,πιο κοφτο τιμονι&πιο αγριες ρυθμισεις κινητηρα,εγω θα ξενερωνω...:yawn:
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Vasika prepei na vgei oxi mono me poli pio agrio kinitira giati me tetoious kinitires kai tosa aloga mono kai to subaru kai to evo einai poli irema alla na exoun pio agries diatheseis.Giati tora exoun ekseugenistei para poli.
Link to comment
Share on other sites

To site του (Αμερικανικού) "Car and Driver" δημοσιεύει ένα συγκριτικό μεταξύ EVO X, STi και Golf R32.

 

H κατάταξη του είναι:

 

1. Mitsubishi EVO X (201 βαθμοί)

2. Volkswagen Golf R32 (199 βαθμοί)

3. Subaru Impreza STi (195 βαθμοί)

 

Μπορείτε να διαβάσετε εδώ όλο το τεστ και να δείτε και σχετικο βίντεο.

Παραθέτω επίσης και τον πίνακα βαθμολογίας για να δείτε οτι το EVO υπερτερει συντριπτικά στο τομέα "αμάξωμα-κράτημα-οδηγική ευχαρίστηση"

http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/12305/thumb_EVOX-STI-R32__2.jpg

 

Προσωπικά, νομίζω οτι η σύγκριση (σύγκρουση) μεταξύ των δύο έληξε οριστικά και αμετάκλητα υπέρ του EVO X.

 

Σημείωση: Παρακαλούνται οι φίλοι που το ΕVO X τους φαίνεται αργό (άκουσον, άκουσον) και ζητάνε πολύ περισσότερα άλογα (γιατί τα 300 είναι πολύ λίγα, αχ.. :p), αφού το αγοράσουν να απευθυνθούν σε έναν σοβαρό βελτιωτή (tuner-ά επι το Ελληνικότερο) που θα τους προσθέσει άλλα 50-100 αλογάκια (με το χοντρό αζημίωτο φυσικά, κορόϊδα μου :lol:), έτσι ώστε να μπορούν να κάνουν τα 0-100 σε 0,3'' γρηγορότερα :wacko:, και τον γύρο της πίστας (στην οποία σίγουρα ξημεροβραδιάζονται...) σε 1'' ταχύτερα :blink:. Τότε (και μόνο τότε) θα το ευχαριστηθούν :lol::lol::lol:. Εμείς οι δευτεροκλασάτοι και αργοί οδηγοί ας αρκεστούμε στα 300 της "μαμάς" !!!

Link to comment
Share on other sites

Auto pou ennoousame einai oti afou to amaksoma mporei na sikosei kai alla aloga giati na min ta valoun?Tora an einai na skaso xontra lefta gia na anevaso aloga xoris meleti kai elafroma oxi euxaristo.Eksallou me ena pio sosto rithmisma egefalou apo atomo pou kserei kai spoudase to amaksi tha einai diaforetiko.To poso eksartatai apo to arxiko kai to teliko rithmisma tou egkefalou.
Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω το ειδα το EVO X απο κοντα!!ηταν θεικο,φανταστικο.το εβλεπες και ενιωθες ασφαλεια!!να πω την αληθεια ηταν διαφορετκο απο τις φοτο που βλεπουμε!καταρχην ο λεβιες ταχυτητων διαφερει!και το χειροφρενο,ειναι νικελ και γραφουν πανω Lancer EVO.ο κολος ηταν ιδιος με τις φοτο,απο τα πλαγια και παλι μονο ο αεραγογος στο μπροστα φτερο μου φανηκε καπως πιο μεγαλος αλλα η μουρη ηταν λιγο διαφορετικη!.καταρχην μου φανηκε πολυ χαμηλο(σαυρα:p)και ειχε κατι μαρσπιεδακια ονειρο!!!αυτος που το ειχε πρεπει να το εφερε απο εξωτερικο αλλα δεν ξερω απο που.μαλλον αμερικα.ηταν αριστεροτιμονο και το κοντερ σε μιλια 180!
Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω το ειδα το EVO X απο κοντα!!ηταν θεικο,φανταστικο.το εβλεπες και ενιωθες ασφαλεια!!να πω την αληθεια ηταν διαφορετκο απο τις φοτο που βλεπουμε!καταρχην ο λεβιες ταχυτητων διαφερει!και το χειροφρενο,ειναι νικελ και γραφουν πανω Lancer EVO.ο κολος ηταν ιδιος με τις φοτο,απο τα πλαγια και παλι μονο ο αεραγογος στο μπροστα φτερο μου φανηκε καπως πιο μεγαλος αλλα η μουρη ηταν λιγο διαφορετικη!.καταρχην μου φανηκε πολυ χαμηλο(σαυρα:p)και ειχε κατι μαρσπιεδακια ονειρο!!!αυτος που το ειχε πρεπει να το εφερε απο εξωτερικο αλλα δεν ξερω απο που.μαλλον αμερικα.ηταν αριστεροτιμονο και το κοντερ σε μιλια 180!

 

Φωτό please:rolleyes:

-----------------------------------

 

Red_Dawn ας μου κατεβασει η mitsubishi τα κιλα στο evo&ας του βαλει 6άρι χειροκινητο κιβωτιο&θα ειμαι ευχαριστημενος:D:rolleyes:!!!!τουλαχιστον το δευτερο γινεται?...

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Φωτό please:rolleyes:

-----------------------------------

 

Red_Dawn ας μου κατεβασει η mitsubishi τα κιλα στο evo&ας του βαλει 6άρι χειροκινητο κιβωτιο&θα ειμαι ευχαριστημενος:D:rolleyes:!!!!τουλαχιστον το δευτερο γινεται?...

εβγαλα απο του πατερα μου αλλα δεν φαινετε καθολου καλα.:cry::cry:.ειναι χαλια ενα κοκκινο φωτεινο πραμα φαινετε.καλα τοσο βλακες ειναι και το βγαλαν σε 5αρι;;με τη σκεπτικο;
Link to comment
Share on other sites

εβγαλα απο του πατερα μου αλλα δεν φαινετε καθολου καλα.:cry::cry:.ειναι χαλια ενα κοκκινο φωτεινο πραμα φαινετε.καλα τοσο βλακες ειναι και το βγαλαν σε 5αρι;;με τη σκεπτικο;

 

βασικα ηθελαν να το βγαλουν με το sst,απο οσο καταλαβα,&επειδη θα δυσανασχετουσαν οι hardcore fans ειπανε ας του βαλουμε ενα πενταρι;)!βεβαια υπαρχει&το αλλο σκεπτικο..οτι μπορει να βγαλουνε καμια εκδοση πιο μετα με εξαρι ή για την επομενη γενια,ποιος ξερει...

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Red_Dawn ας μου κατεβασει η mitsubishi τα κιλα στο evo&ας του βαλει 6άρι χειροκινητο κιβωτιο&θα ειμαι ευχαριστημενος:D:rolleyes:!!!!τουλαχιστον το δευτερο γινεται?...

 

Φίλε Leo, αν ήθελε η Mitsubishi να βγάλει ένα νεο EVO με βαρος 1200 κιλά, με 450 ή και 500 ίππους (για να απαντήσω και σε προηγούμενο φίλο), με αναρτήσεις ακομα πιο "απόλυτες" και με εξάρι κιβώτιο, να είσαι σίγουρος οτι θα το εβγαζε... Ανετα... Για πλάκα....

Δεν θέλει πια όμως, και αυτο είναι η νέα πολιτική της εταιρίας και το δηλώσανε ξεκάθαρα σε όλες τις συνεντευξεις τύπου με αφορμή την παρουσίαση του. Θέλουν ένα πιο πολιτισμένο αυτοκίνητο που θα στοχεύει στην αγορά του RS4 και της M3 (έτσι ακριβώς το είπανε, αν και έχουν ακόμα δρόμο μπροστά τους να διαβούν..) γιατι αυτό έκριναν πια εμπορικά οτι τους συμφέρει μακροπρόθεσμα. Ολοι ξέρουν (απο την σειρά των EVO) οτι η Mitsubishi μπορούσε να βγάλει αγωνιστικά αυτοκίνητα παραγωγής. Τωρα θέλουν να βγάλουν ένα σπορ αυτοκίνητο ανώτερης (αγοραστικής, όχι οδηγικής) κλάσης και αυτό έκαναν, για αυτο βλέπεις 7 αερόσακους (!!), navigation system, bluetooth, hard disc 30 GB (!!), φώτα xenon, ηχοσύστημα Rockford. ΔΕΝ ξέχασν όμως τον πραγματικό οδηγό και πρόσθεσαν AWC, AYC, ACD, ΤC-SST κιβώτιο, super αγωνιστικά καθίσματα Recaro και κινητήρα 300 ιππων σε ένα σύνολο που (κατα την ταπεινή μου γνώμη) τιμά την ιδέα της Αυτοκίνησης. Αν είχαν βάλει και καλά πλαστικά καμπίνας, να εισαι σίγουρος οτι οι Γερμανοι θα είχαν χάσει τον ύπνο τους απο αυτο το Ιαπωνικο διαμάντι. Και θα τα βάλουν στην επόμενη έκδοση τους αν αυτή πουλήσει καλά, το marketing ξέρει τι κανει. Και φυσικά αν του δίναν 400 ή 500 άλογα, θα επρεπε να πανε σε 3λιτρο μοντέλο (που μπορει να μην το εχουν κιόλας ετοιμο εξελιγμενο, πόσο μπορουν να πιέσουν τον 2λιτρο κινητήρα χωρίς αυτος να χάσει την παροιμιώδη και θρυλική αξιοπιστία του ?). Ασε που τότε η τιμη θα εκτοξευόταν κατα τα 100 χιλιάρικα, οπότε δεν θα συζητάγαμε για αυτοκίνητο αυτής της κλάσης αλλά για πολυ ανώτερης.

 

 

Όσο για το πεντάρι (και όχι εξαρι) κιβώτιο της χειροκίνητης έκδοσης και εδώ υπάρχει εξήγηση που έχει ήδη γραφει στα περιοδικά του χώρου. Το 5άρι λοιπον κιβωτιου του νεου EVO είναι εντελώς νέο και διαφορετικο απο το προηγούμενο, από το οποίο έχει μεγαλύτερα και πιο ενισχυμένα γρανάζια ώστε να ανταπεξέρχεται στην αυξημένη ροπή του κινητήρα. Αρα, ο αυξημένος όγκος των (νέων) εξαρτημάτων του νέου κιβωτίου είναι η αιτία που "χάθηκε" η 6η σχέση. Αν την πρόσθεταν θα δίναν μεγαλύτερο βαρος, όγκο και πολυπλοκότητα στο κιβώτιο, και οι μηχανικοι έκριναν οτι αυτο δεν θα ηταν προς οφελος του αυτοκινήτου.

 

Όσο περισσότερα διαβάζω γι αυτο το αυτοκίνητο όσο περισσότερο βγάζω με σεβασμο το καπέλλο στη Mitsubishi για τη νέα προσφορά της στην αυτοκίνηση.

Link to comment
Share on other sites

πρωτη του νεου impreza wrc στο ακροπολις...

http://www.autoblog.com/2008/05/20/subaru-releases-impreza-wrc2008-ahead-of-launch-at-acropolis-ral/

 

Φίλε Leo, αν ήθελε η Mitsubishi να βγάλει ένα νεο EVO με βαρος 1200 κιλά, με 450 ή και 500 ίππους (για να απαντήσω και σε προηγούμενο φίλο), με αναρτήσεις ακομα πιο "απόλυτες" και με εξάρι κιβώτιο, να είσαι σίγουρος οτι θα το εβγαζε... Ανετα... Για πλάκα....

Δεν θέλει πια όμως, και αυτο είναι η νέα πολιτική της εταιρίας και το δηλώσανε ξεκάθαρα σε όλες τις συνεντευξεις τύπου με αφορμή την παρουσίαση του. Θέλουν ένα πιο πολιτισμένο αυτοκίνητο που θα στοχεύει στην αγορά του RS4 και της M3 (έτσι ακριβώς το είπανε, αν και έχουν ακόμα δρόμο μπροστά τους να διαβούν..) γιατι αυτό έκριναν πια εμπορικά οτι τους συμφέρει μακροπρόθεσμα. Ολοι ξέρουν (απο την σειρά των EVO) οτι η Mitsubishi μπορούσε να βγάλει αγωνιστικά αυτοκίνητα παραγωγής. Τωρα θέλουν να βγάλουν ένα σπορ αυτοκίνητο ανώτερης (αγοραστικής, όχι οδηγικής) κλάσης και αυτό έκαναν, για αυτο βλέπεις 7 αερόσακους (!!), navigation system, bluetooth, hard disc 30 GB (!!), φώτα xenon, ηχοσύστημα Rockford. ΔΕΝ ξέχασν όμως τον πραγματικό οδηγό και πρόσθεσαν AWC, AYC, ACD, ΤC-SST κιβώτιο, super αγωνιστικά καθίσματα Recaro και κινητήρα 300 ιππων σε ένα σύνολο που (κατα την ταπεινή μου γνώμη) τιμά την ιδέα της Αυτοκίνησης. Αν είχαν βάλει και καλά πλαστικά καμπίνας, να εισαι σίγουρος οτι οι Γερμανοι θα είχαν χάσει τον ύπνο τους απο αυτο το Ιαπωνικο διαμάντι. Και θα τα βάλουν στην επόμενη έκδοση τους αν αυτή πουλήσει καλά, το marketing ξέρει τι κανει. Και φυσικά αν του δίναν 400 ή 500 άλογα, θα επρεπε να πανε σε 3λιτρο μοντέλο (που μπορει να μην το εχουν κιόλας ετοιμο εξελιγμενο, πόσο μπορουν να πιέσουν τον 2λιτρο κινητήρα χωρίς αυτος να χάσει την παροιμιώδη και θρυλική αξιοπιστία του ?). Ασε που τότε η τιμη θα εκτοξευόταν κατα τα 100 χιλιάρικα, οπότε δεν θα συζητάγαμε για αυτοκίνητο αυτής της κλάσης αλλά για πολυ ανώτερης.

 

 

Όσο για το πεντάρι (και όχι εξαρι) κιβώτιο της χειροκίνητης έκδοσης και εδώ υπάρχει εξήγηση που έχει ήδη γραφει στα περιοδικά του χώρου. Το 5άρι λοιπον κιβωτιου του νεου EVO είναι εντελώς νέο και διαφορετικο απο το προηγούμενο, από το οποίο έχει μεγαλύτερα και πιο ενισχυμένα γρανάζια ώστε να ανταπεξέρχεται στην αυξημένη ροπή του κινητήρα. Αρα, ο αυξημένος όγκος των (νέων) εξαρτημάτων του νέου κιβωτίου είναι η αιτία που "χάθηκε" η 6η σχέση. Αν την πρόσθεταν θα δίναν μεγαλύτερο βαρος, όγκο και πολυπλοκότητα στο κιβώτιο, και οι μηχανικοι έκριναν οτι αυτο δεν θα ηταν προς οφελος του αυτοκινήτου.

 

Όσο περισσότερα διαβάζω γι αυτο το αυτοκίνητο όσο περισσότερο βγάζω με σεβασμο το καπέλλο στη Mitsubishi για τη νέα προσφορά της στην αυτοκίνηση.

 

δυστυχως ξερω οτι αυτη τη πολιτικη ακολουθει πλεον η mitsubishi!αλλα πρεπει,για μενα,να βγαλει μια πολυ special εκδοση(τυπου tommi makinen),εστω&σε περιορισμενο αριθμο κοματιων(&ας ειναι&δεξιοτιμονο)!ετσι για να τιμησει το ονομα&να ευχαριστησει πολυ κοσμο..μου φτανει να ξερω οτι θα υπαρχει&ισως καποια μερα την αγορασω,ακομα&αν δεν τα καταφερω ποτε:rolleyes::D:p

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

To περιοδικό EVO στο τεύχος 66, 5/08, δημοσιεύει ένα κατατοπιστικό άρθρο για το νεο ΕVO με τίτλο "Τεχνολογία Mitsubishi EVO X" και υπότιτλο "Τι κρύβεται κάτω από το κτήνος ?" !!!.

Παραθέτω το εξώφυλλο του

http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/12305/thumb_evo66.jpg

Το άρθρο είναι πολυ καλό και συνιστώ να το διαβάσουν ιδιαίτερα οι φίλοι που εξακολουθούν να "γκρινιάζουν" για τη χαμηλή ιπποδύναμη του. Ελεος βρε παιδιά, διαβάστε τι καναν οι ανθρωποι πάνω σ' αυτό το αυτοκίνητο, και μετά παραπονεθείτε για τα χαμένα άλογα..

Παραθέτω επίσης και το απόσπασμα (απο το ίδιο άρθρο) που εξηγείται για άλλη μια φορά γιατί το χειροκίνητο κιβώτιο είναι 5άρι και όχι 6άρι

http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/12305/thumb_4_2.jpg

Kαι για όσους νομίζουν οτι το Χ είναι αργό ή αργότερο τελοσπάντων από το ΙΧ, σας παραθέτω ένα απόσπασμα από το περιοδικό "Car and Driver" τoυ 12/07, όταν οι δημοσιογράφοι Michael Austin και Sam Mitani ταξίδεψαν στην Ιαπωνία για να οδηγήσουν για πρώτη φορά το EVO X. Eίναι από τις σελίδες 124-125, όπου οι δημοσιογράφοι οδήγησαν το ΙΧ και το Χ στην ίδια πίστα με ίδιες καιρικές συνθήκες (οι υπογραμμίσεις δικές μου).

http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/12305/thumb_comparison2.jpg

 

Και το πλέον εκκωφαντικό είναι οτι το Χ το οδήγησαν στο τελείως αυτόματο !!!!! (όχι με τις μανέτες στο τιμόνι, αλλά στη ρύθμιση S-Sport) . Και όμως ήταν περισσότερο απο 1'' ταχύτερο από το IX. Αυτό σας λέει τίποτα για την τεχνολογία του κιβωτίου και του αυτοκινήτου γενικότερα ?

Αριστο το ΙΧ παιδιά, αλλα το Χ είναι από άλλον (τεχνολογικό και οδηγικό) πλανήτη (ΟΚ, πλην της ελάχιστα χειρότερης αίσθησης τιμονιού)

Link to comment
Share on other sites

χμμμ αυτο με το πενταρι κιβωτιο οκ,ας το αφησουμε!αμα δεν χωραει τι να κανουμε,δεν θα σκασουμε κιολας..τουλαχιστον θα μπορουσαν να το κανουν πιο καλο-διοτι δεν εχω βρει περιοδικο που να μην πει οτι το πενταρι ειναι ''εκτος κλιματος'';)

 

οσον αφορα το αλλο εχεις ξεχασει μια λεπτομερεια!η κοντρα x vs ix ειναι στην ιαπωνια!το evo sst εκει ζυγιζει 1540 κιλα ενω το ευρωπαικο 1600!!!κοιτα&αυτοhttp://www.drive.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=7626&Itemid=58!διαβασε την προτελευταια παραγραφο..οκ το νεο evo εχει μια τετρακινηση&ενα νεο κιβωτιο που αξιζουν σεβασμο αλλα ως εκει..οχι οτι τα αλλα που εχει δεν ειναι καλα,ειναι πολυ καλα αλλα οπως λεει&στο αρθρο ''Το νέο μοτέρ μπορεί να περνάει τις εξετάσεις λειτουργίας, απόδοσης και εκπομπών ρύπων, όμως δεν το νιώθεις να σπαρταράει στα σπλάχνα του Evolution, παρά το γεγονός ότι είναι πανίσχυρο.''!αυτη η απαντηση ερχεται συμφωνη με ολες τις αποψεις απο ολα τα τεστ που εχω βρει στο ιντερνετ&εχω διαβασει..φυσικα δεν το εχω οδηγησει οποτε το συμπερασμα μου ειναι με βαση τα τεστ ελληνικων&ξενων περιοδικων:)δεν ξερω ισως ειναι μεχρι να το συνηθισω!οπως πολυ σωστα καπου διαβασα,τα ιδια περιπου λεγανε&για το evo 7 σε σχεση με το evo 6 οταν πρωτοβγηκε...

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Paidia eida to EvoX parkarismeno ap ekso apo ekthesi otan giriza Ellada.To autokinito apla ta spaei se kokkino xroma.Foto den evgala giati emeina ******* molis to eida...Dikaiologimena pantos.
Link to comment
Share on other sites

αντε δικαιολογήσε!...

 

-----------------------------

 

Aσχετο αλλα οσο περναει ο καιρος τοσο περισσοτερο μαρεσει το δεκαρι..μου αρεσε πολυ οταν βγηκε,ακομα μαρεσει&τεινει να γινει το αγαπημενο μου evo!!!!αντε να δω κανενα&απο κοντα:rolleyes:

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...