Jump to content

Φορολογία / Τεκμήρια / Τέλη Κυκλοφορίας


dio
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Συνήθως αγοράζεις αυτοκίνητο λόγω της τιμής τους, και όχι των κυβικών τους. Εγώ πρόσφατα πούλησα το αυτοκίνητο μου προς 9000 ευρώ (1.4 90HP, πολύ λίγα χλμ) που το είχα αγοράσει πριν απο 3 χρόνια, για να πάρω ενα 2λιτρο ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ με 177 ίππους, προς 14.000 ευρώ (4ων ετών αυτοκίνητο). Διαφορά 5.000 (στην ουσία 4.000 γιατι είχα κάνει και κάποια οικονομία) τα οποια τα καταβάλω μέσω τράπεζας σε δάνειο 3ων ετών. Με τα επιτόκια βγαίνει 130 ευρώ το μήνα, για 3 χρόνια. Οταν δηλώνεις πραγματικό εισόδημα 12.000 το χρόνο (14 μιθοί = 860 ευρώ το μήνα καθαρά), και απο τα οποια πληρώνω τα 130 για το αυτοκίνητο, νομίζω οτι δεν είναι κάτι το ΤΡΟΜΕΡΑ δύσκολο να γίνει.

Με ποια λογκή εγω θεωρούμαι "πλούσιος" και "φοροφυγάς"? Επειδή έχω 2λιτρο αυτοκίνητο? Η επειδη πέρνω 860 ευρώ το μήνα ?

 

Στην ουσία το αυτοκίνητο που έχω τώρα, είναι πιο φθηνό απο αυτό που είχα πρίν. Το πρώτο μου στοίχισε 15.500 καινούργιο, ενώ το δεύτερο 14.000 !!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 494
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Υποτίθεται πως τα τεκμήρια θα είναι πολύ light και προσανατολισμένα στο κόστος συντήρησης.

Ένα δίλιτρο για τυπική χρήση (10-12Κ χιλιόμετρα το χρόνο) κοστίζει για βενζίνη/ασφάλεια/συντήρηση/τέλη τουλάχιστον 150 ευρώ το μήνα (με τα 200 ευρώ νομίζω πιο κοντά στη πραγματικότητα).

Άρα με μισθό 860 ευρώ, τελικά σου μένουν το πολύ 500 ευρώ.

Αν κάποιος νοικιάζει σπίτι (και λογικά θα μπει και κάτι τέτοιο στα τεκμήρια) πολύ δύσκολα ζει με 500 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως αγοράζεις αυτοκίνητο λόγω της τιμής τους, και όχι των κυβικών τους. Εγώ πρόσφατα πούλησα το αυτοκίνητο μου προς 9000 ευρώ (1.4 90HP, πολύ λίγα χλμ) που το είχα αγοράσει πριν απο 3 χρόνια, για να πάρω ενα 2λιτρο ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ με 177 ίππους, προς 14.000 ευρώ (4ων ετών αυτοκίνητο). Διαφορά 5.000 (στην ουσία 4.000 γιατι είχα κάνει και κάποια οικονομία) τα οποια τα καταβάλω μέσω τράπεζας σε δάνειο 3ων ετών. Με τα επιτόκια βγαίνει 130 ευρώ το μήνα, για 3 χρόνια. Οταν δηλώνεις πραγματικό εισόδημα 12.000 το χρόνο (14 μιθοί = 860 ευρώ το μήνα καθαρά), και απο τα οποια πληρώνω τα 130 για το αυτοκίνητο, νομίζω οτι δεν είναι κάτι το ΤΡΟΜΕΡΑ δύσκολο να γίνει.

Με ποια λογκή εγω θεωρούμαι "πλούσιος" και "φοροφυγάς"? Επειδή έχω 2λιτρο αυτοκίνητο? Η επειδη πέρνω 860 ευρώ το μήνα ?

 

Στην ουσία το αυτοκίνητο που έχω τώρα, είναι πιο φθηνό απο αυτό που είχα πρίν. Το πρώτο μου στοίχισε 15.500 καινούργιο, ενώ το δεύτερο 14.000 !!!

 

Εδώ μυρίζομαι Citroen C4. Αφού βρήκες να δώσεις αμάξι 3ετίας 9000€ είσαι πολύ τυχερός. Όσο αφορά τα τεκμήρια έχεις απόλυτο δίκιο. Χώρια το κλέψιμο που πέφτει στα τέλη κυκλοφορίας των 2λιτρων.

Link to comment
Share on other sites

Υποτίθεται πως τα τεκμήρια θα είναι πολύ light και προσανατολισμένα στο κόστος συντήρησης.

Ένα δίλιτρο για τυπική χρήση (10-12Κ χιλιόμετρα το χρόνο) κοστίζει για βενζίνη/ασφάλεια/συντήρηση/τέλη τουλάχιστον 150 ευρώ το μήνα (με τα 200 ευρώ νομίζω πιο κοντά στη πραγματικότητα).

Άρα με μισθό 860 ευρώ, τελικά σου μένουν το πολύ 500 ευρώ.

Αν κάποιος νοικιάζει σπίτι (και λογικά θα μπει και κάτι τέτοιο στα τεκμήρια) πολύ δύσκολα ζει με 500 ευρώ.

 

 

Το αυτοκίνητο το πήρα για να κάνω το κομμάτι μου, και την... τάβλα μου. Δεν το έχω ανάγκη για να παω στη δουλειά μου ούτε το πήρα για να το χρησιμοποιώ κάθε μέρα. Βολτες κανα ΠΣΚ βραδάκι, και κάνα ταξιδάκι. Γι αυτό στον προυπολογισμό των χρημάτων του μήνα, βγάζω μόνο ενα 50άρικο για βενζίνη. Με 50 ευρώ κάνω 520χλμ βόλτες, τα οποια για μένα είναι μια χαρά. Και άμα τελειώσει η βενζίνη τέλεισε. Φυσικά βγάζω και μια κάρτα απεριορίστων διαδρομών για να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά μου και τις λοιπες μετακινήσεις μου. Η ασφάλεια είναι 280 ευρώ το 6μηνο. Και το σερβις (λάδια ξύδια φίλτρα) περίπου στα 150-180. Αρα τι βγαίνει?

12Χ50 + 180Χ2 + 180 = 1140 ευρώ το χρόνο. 1200 σου λέω εγώ. Αρα 100 το μήνα. Συν τα 130 που πληρώνω για 3 χρόνια = 230. Στα 860 ειμαι ΜΙΑ ΧΑΡΑ. Γιατί να πληρώσω τεκμήριο με τους όρους τους δικούς τους? Γιατι δεν με υπολογίζουνε με τις πραγματικές καταναλώσεις που κάνω και θέλουν να βάλουν τα δικά τους ?

 

Υ.Γ Και τα τέλη κυκλοφορίας τα πληρώνω με το Xmas.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Πολύ κακό για το τίποτα. Τελικά ο Υπουργός Οικονομίας, αποδεχόμενος τις προτάσεις διαφόρων κοινωνικών φορέων, μεταξύ των οποίων και του ΣΕΑΑ διαβεβαίωσε ότι δεν θα ισχύσει κανένα τεκμήριο διαβίωσης έως τα 2.000 κ.εκ. ενώ τα τεκμήρια για τα Ι.Χ μεγαλύτερου κυβισμού θα κυμαίνονται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.

 

Τα συμπεράσματα της συνεδρίασης του Εθνικού Συμβουλίου για τη καταπολέμηση της Φοροδιαφυγής, αντικείμενο της οποίας ήταν και τα τεκμήρια των αυτοκινήτων έγιναν γνωστά και σύμφωνα με αυτά δεν θα ισχύσει κανένα τεκμήριο διαβίωσης έως τα 2.000 κ.εκ. ενώ για τις υπόλοιπες κλίμακες κυβισμού, θα λαμβάνεται υπόψη το πραγματικό ετήσιο κόστος χρήσης του αυτοκινήτου (κόστος καυσίμων, τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα και κόστος συντήρησης).

 

Σύμφωνα με τις προτάσεις του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), το τεκμήριο για αυτοκίνητα άνω των 2.000 κ.εκ, θα κυμαίνεται από τα 3.000 έως τα 6.000 ευρώ. Σύντομα το Υπουργείο θα προχωρήσει στην επισημοποίηση των μέτρων, όσον αφορά τη φορολογία των αυτοκινήτων. Στον πίνακα που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε αναλυτικά την πρόταση του ΣΕΑΑ, βάσει της οποίας θα προκύψει η νέα μορφή των τεκμηρίων από τις αρχές του 2009.

 

Μέσο Ετήσιο Κόστος Χρήσης Επιβατικών Αυτοκινήτων

 

2.001-2.500 κ.εκ. 3.000 €

2.501-3.000 κ.εκ. 3.500 €

3.001-4.000 κ.εκ. 4.000 €

4.001-5.000 κ.εκ. 5.000 €

5.001κ.εκ. και πλέον 6.000 €

 

 

Ρε παιδιά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τα τεκμήρια γιατί δεν σκαμπάζω απο φορολογικά.Αν έχω π.χ. ένα αμάξι με 2500 κ.ε. θα πληρώνω 3000Ε το χρόνο στην εφορία;!!Η κάτι άλλο παίζει.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

12 Μαιου 2009

Παιζει να το κανουν και επιτηδες,Λενε δηλαδη οτι θα βαλουν τεκμηριο και μετα θα βγουν και θα πουν ''επειδη ειμαστε καλοι ανθρωποι θα σας τη χαρισουμε'' για να τους ψηφισουμε και παλι.

 

:whistle:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τα τεκμήρια γιατί δεν σκαμπάζω απο φορολογικά.Αν έχω π.χ. ένα αμάξι με 2500 κ.ε. θα πληρώνω 3000Ε το χρόνο στην εφορία;!!Η κάτι άλλο παίζει.

Ευχαριστώ.

 

Αν έχεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο (και κότερο, πισίνα και κάποια άλλα) η εφορία "λογικά" πιστεύει ότι πρέπει να βγάζεις και χρήματα για να το συντηρήσεις και να το λειτουργήσεις. Στο παράδειγμά σου, αν δηλώσεις ότι έβγαλες 1000 στην χρονιά και έχεις τεκμήριο 3000, τότε η εφορία θεωρεί ότι έβγαλες 3000 και σε φορολογεί για αυτά (εντάξει, με αυτά τα συγκεκριμένα νούμερα είσαι στο αφορολόγητο αλλά δες το σαν παράδειγμα). Επιπλέον, πληρώνεις και προκαταβολή φόρου για την επόμενη χρονιά καθώς θεωρείσαι "λογικά" φοροφυγάς και καμιά φορά περιμένεις και έλεγχο...

 

Δες και τα πιο παλιά posts, έχουν γραφτεί πολλά παραδείγματα σε αυτό το topic...

 

Αν τα νούμερα είναι τόσο χαμηλά κανείς δεν θα έχει σοβαρό πρόβλημα. Άλλωστε υπάρχουν πολλοί τρόποι να το αποφύγει κανείς. Και ευτυχώς δεν "πειράζουν" τα λίγα κυβικά για φέτος...γιατί του χρόνου ποιός ξέρει :blink:

Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ φίλε μου.

Απ'ότι διάβασα τα τεκμήρια είναι πόσα λεφτά βγάζεις το χρόνο και όχι ο ίδιος ο φόρος.

Δλδ αν πάρεις ένα αμάξι 2500 κ.ε. θα πρέπει να έχεις τουλάχιστον 3000Ευρώ εισόδημα για να το δικαιολογήσεις.Ισχύει αυτό;

Αν ισχύει τότε αν έχεις εισόδημα π.χ. 20000 πάει 20000+3000 =23000.

Κάπως έτσι είναι ή λέω βλακείες;

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ φίλε μου.

Απ'ότι διάβασα τα τεκμήρια είναι πόσα λεφτά βγάζεις το χρόνο και όχι ο ίδιος ο φόρος.

Δλδ αν πάρεις ένα αμάξι 2500 κ.ε. θα πρέπει να έχεις τουλάχιστον 3000Ευρώ εισόδημα για να το δικαιολογήσεις.Ισχύει αυτό;

 

Ναι.

 

Αν ισχύει τότε αν έχεις εισόδημα π.χ. 20000 πάει 20000+3000 =23000.

 

Όχι. Αν έχεις 20000 και δεν έχεις άλλα τεκμήρια τότε απλά το καλύπτεις και είσαι ΟΚ. Αν έχεις εισόδημα 1000 θα πάει 3000.

Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ.

Άρα για να σε πιάσει το τεκμήριο πρέπει ουσιαστικά να πας να πάρεις ακριβό αμάξι χωρίς να δουλεύεις. :happy:

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις δεύτερο αμάξι τι γίνεται?Δηλαδή έχω ένα 1200cc για πόλη και θέλω να πάρω άλλο ένα 1600cc για ταξίδια.Θα έχω πρόβλημα με τα νέα τεκμήρια?
Link to comment
Share on other sites

ΟΚ...

 

Επιβάλλεται ετήσιος ειδικός φόρος στα επιβατικά αυτοκίνητα άνω των 1.929 κ.εκ.

Αναλυτικότερα το ποσό του νέου φόρου διαμορφώνεται ώς εξής:

1.929-2.500 κ.εκ. 150€

2.501-3.000 κ.εκ. 250€

3.001-3.500 κ.εκ. 350€

3.501-4.000 κ.εκ. 450€

4.001-5.000 κ.εκ. 550€

5.001 κ.εκ. και άνω 650€

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω το κόλλημα....Τα tuareg-cayenne φοράνε το ίδιο μοτέρ με των porsche να αποδίδει αν θυμάμαι καλά +20Ps....Οπότε μην κολλάτε στο 2,0lt....

 

Όσο για τους φόρους:

 

'Από 1.929 έως 2.500 κ.εκ. ο φόρος θα είναι 150 ευρώ, από 2.501 - 3.000 κ.εκ. 250 ευρώ, από 3.001 - 3.500 κ.εκ. 350 ευρώ, από 3.501 - 4.000 κ.εκ. 450 ευρώ, από 4.001 - 5.000 κ.εκ. 550 ευρώ και από 5.001 κ.εκ. και πάνω, 650 ευρώ.

 

Δεν νομιζω ότι αν πας να αγοράσεις porsche ακόμα και 6000cc να είναι να σου λείπουν τα 650ευρώ....

Link to comment
Share on other sites

Και επειδή δε σου λείπουν πρέπει να τα δώσεις στο κράτος;

Τι άπαιχτη λογική....

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Και επειδή δε σου λείπουν πρέπει να τα δώσεις στο κράτος;

Τι άπαιχτη λογική....

 

Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Πολύ σωστά λέει ο φίλος enigma ότι αυτοί που αγοράζουν αμάξια με πολλά κυβικά δεν θα έχουν μεγάλη δυσκολία να πληρώσουν τους φόρους.

 

Τώρα το εάν έπρεπε εξ αρχής να μπουν φόροι, είναι μία ολότελα διαφορετική ιστορία.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολλά κυβικά τα 2000;

 

Δεν πλήρωσαν αρκετούς φόρους στην αγορά;

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολλά κυβικά τα 2000;

 

Δεν πλήρωσαν αρκετούς φόρους στην αγορά;

 

Δε νομίζω πως είπα κάτι τέτοιο. Μίλησα για πολλά κυβικά. Αυτό ερμηνεύεται κατά το δοκούν.

 

Για να απαντήσω όμως στο ερώτημα σου, όχι δεν είναι πολλά.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως τα περισσοτερα 2,0 λιτρα μοτερ πεφτουν στην κατηγορια από 1.929 έως 2.500 κ.εκ. κι ο φόρος θα είναι 150 ευρώ.

Το αν ειναι πολλα η οχι αυτα κυβικα με ποιο κριτηριο το κρινουμε ?? Καταναλωση? Ρυπους? Με ποιο? Γιατι για καποιους τοσα κυβικα ειναι πολλα.

Hello !
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως τα περισσοτερα 2,0 λιτρα μοτερ πεφτουν στην κατηγορια από 1.929 έως 2.500 κ.εκ. κι ο φόρος θα είναι 150 ευρώ.

Το αν ειναι πολλα η οχι αυτα κυβικα με ποιο κριτηριο το κρινουμε ?? Καταναλωση? Ρυπους? Με ποιο? Γιατι για καποιους τοσα κυβικα ειναι πολλα.

 

Γενικά.

 

Προφανώς και για την κυβέρνηση είναι πολλά δεδομένου ότι η φορολογία ξεκινάει από εκεί.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

ειχανε πει οτι θα βαλουν τεκμηρια απο τα 2000κυβικα και πανω.

και αντι αυτου απο 1929 κυβικα και πανω βαζουν εισφορα. δεν πανε να μαμηθουνε.

Link to comment
Share on other sites

Κι εμενα ο πατερας μου 2,0 μοτερ turbo εχει..... Αλλα να πουμε μια αληθεια. Οσοι θελουν απλως το αυτοκινητο ως μεσο μεταφορας δε πανε σε 2000+ κ.ε.κ. Τα περισσοτερα 2,0 μοτερ (κι ειδικα τα turbo) ειναι 200 ιπποι σχεδον. Οποτε κι ο Παπθανασιου σου λεει για να τρεχεις και να πληρωνεις την καταναλωση θα εχεις και χρηματα. Μ@λ@κι@ με λιγα λογια.......
Hello !
Link to comment
Share on other sites

Κι εμενα ο πατερας μου 2,0 μοτερ turbo εχει..... Αλλα να πουμε μια αληθεια. Οσοι θελουν απλως το αυτοκινητο ως μεσο μεταφορας δε πανε σε 2000+ κ.ε.κ. Τα περισσοτερα 2,0 μοτερ (κι ειδικα τα turbo) ειναι 200 ιπποι σχεδον. Οποτε κι ο Παπθανασιου σου λεει για να τρεχεις και να πληρωνεις την καταναλωση θα εχεις και χρηματα. Μ@λ@κι@ με λιγα λογια.......

 

Ξεφεύγουμε, αλλά με την ίδια λογική στο μέλλον θα το κατεβάσουν κι άλλο και θα σου πουν αμάξι με πάνω από 1800 κυβικά τι να το κάνεις; Άρα πλήρωνε.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...