Jump to content

Vodafone internet plus


sideras1985
 Κοινοποίηση

ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕRΝΕΤ PLUS?  

188 members have voted

  1. 1. ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕRΝΕΤ PLUS?

    • NAI θα κανω.Ειναι πολυ καλη υπηρεσια οπως ειναι τωρα
    • Θα κανω χρηση μονο εαν καταργηθει το οριο των 30Mb το μηνα
    • Δεν θα κανω χρηση.Με καλυπτει αλλο ιnternet προγραμμα αλλης εταιριας.
    • OXI.Δεν με ενδιαφερει το internet στο κινητο.


Recommended Posts

Καλα και 1mb την ημερα δε ειναι και τοσο χαλια.. Αλλα καλυτερα θα ηταν να το εκανε τουλαχιστον 100 mbs τον μηνα, αν οχι απεριοριστο. Με το opera mini, μια σελιδα την δειχνει μεσο ορο στα 50 kbs, και αν απενεργοποιησεις και τις εικονες παει στα 10kbs. Αρα ανετα μπορεις να δεις πολλες σελιδες. Βεβαια δε συγκρινεται με το non stop της wind, το οποιο και εχω. Υπαρχει καμμια φημη οτι θα το κανει απεριοριστο και η vodafone;
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 201
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Και ξαναβγηκε πάλι νέα προσφορά:

 

Από την Δευτέρα 25/02 μέχρι και την Δευτέρα 07/04 με κάθε ενεργοποίηση της υπηρεσίας Vodafone Live! Internet Plus σε νέα Σύνδεση ή Ανανέωση:

Δωρεάν τα πάγια της υπηρεσίας για τους 2 πρώτους μήνες.

 

Με την υπηρεσία Vodafone Live Internet Plus ο συνδρομητής έχει:

•30 MB/μήνα για ελεύθερη πλοήγηση στο Internet με το κινητό του (σελίδες εκτός Vodafone Live! π.χ. http://www.in.gr) χρησιμοποιώντας ρυθμίσεις WAP και έχοντας ενεργοποιημένο το προφίλ περιήγησης Vflive!

•Απεριόριστη πρόσβαση στο Vodafone Live! Οποιαδήποτε στιγμή (χωρίς χρέωση για το εισιτήριο εισόδου).Παράδειγμα:Συνδρομητής που δεν έχει ενεργοποιήσει το πακέτο, θα πρέπει να καταβάλλει ημερησίως:

•0,4165€ Εισιτήριο εισόδου στο Menu του VF live!

•360€για μηνιαία κατανάλωση μέχρι 30ΜΒ για ελεύθερη πλοήγηση στο Internet, για σελίδες εκτός Vodafone Live.

 

•Η προσφορά των 2 παγίων δωρεάν δεν ισχύει για ήδη υπάρχοντες συνδρομητές.

•Συνδρομητής που έχει ενεργοποιήσει την υπηρεσία και την απενεργοποιήσει πριν την λήξη της προσφοράς δεν θα επωφεληθεί τα δωρεάν πάγια.

•O συνδρομητής μπορεί να απενεργοποιήσει την υπηρεσία μετά τους δύο μήνες της προσφοράς χωρίς κανέναν άλλο περιορισμό.

•Η προσφορά ισχύει μόνο για τις Vodafone Live συσκευές.

 

Η αποτύπωση στον λογαριασμό, της δωρεάν παροχής της υπηρεσίας θα πραγματοποιείται με πίστωση στο πάγιο και θα εμφανίζεται ως εξής:ΕΚΠΤΩΣΗ VODAFONE LIVE INT PLUS (-2,94€ χωρίς Φ.Π.Α.).

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το οριο των 30mb δεν λεει να βγει με καμια δυναμη απο οτι βλεπω.. Βεβαια με τοσα ξεκλειδωτα wifi spots που βρισκω ειναι περιττη υπηρεσια :D
Link to comment
Share on other sites

Και ξαναβγηκε πάλι νέα προσφορά:

 

Μόλις διάβασα αυτό χάρηκα για λίγο.. αλλά διάβασα μετα την συνέχεια και.....

 

Βασικά εγώ πιστεύω οτι θα αργήσει πολύ ακόμα η vodafone να βγάλει μια ικανοποιητική υπηρεσία για την πλειοψηφία (κάτι αντίστοιχο με το wind plus δλδ..)

 

Το wifi είναι κι αυτό μια καλή λύση αλλά εκτός του οτι δεν έχω τέτοιο κινητό, ξέρω οτι σε ελάχιστα σημεία υπάρχουν wifi spots και μάλιστα ξεκλείδωτα στην πόλη που βρίσκομαι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

SOS!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Γνωρίζετε αν στα 30 δωρεάν mb το μήνα περιλαμβανεται upload/download ή είναι μόνο για download??

 

Απ'το αρμόδιο τμήμα μου είπαν ότι είναι και για upload και για download!!

 

Εξαιτίας αυτού του γεγονότος χρεώθηκα περίπου 360 ευρώ παραπάνω!!

 

Λέτε να είναι λάθος του συστήματος(κοινώς να ζητήσω αμφισβήτηση χρέωσης) ή έχει δίκιο η Vodafone???? :cry:

 

Σημειωτέον:δεν ξεπέρασα το δωρεάν όγκο,καθότι ελέγχω πριν από κάθε πρόσβαση τον μετρητή δεδομένων!

 

Όσοι γνωρίζουν να απαντήσουν,θα τους ήμουν ευγνώμων!Στο τμήμα λογαριασμών θα τηλεφωνήσω το πρωί να βγάλω άκρη!

Link to comment
Share on other sites

Τοτε δεν είναι καθαρή απάτη;Από πότε χρεωνεται το upload?

Και στην τελική εκεί που γράφουν πλοήγηση στο site τους δεν μπορούν εντός παρένθεσης να βάλουν ένα upload/download να γνωρίζει ο κόσμος;;

 

Αίσχος!!Την καταργώ κιόλας σήμερα!Αν νομίζουν ότι θα βρουν πολλά κορόιδα να τη χρησιμοποιήσουν είναι γελασμένοι!!

 

Απ'ό,τι φαίνεται,μάλλον αυτά τα 360 ευρώ δεν τα γλιτώνω!Θα πάρω βέβαια και θα διεκδικήσω την απόσυρση του ποσου αλλά δεν ξέρω τι θα καταφέρω! :mad:

 

ΑΠΑΤΗ!ΓΡΑΦΟΥΜΕ UPLOAD/DOWNLOAD,OXI ΑΠΛΑ ΠΛΟΗΓΗΣΗ!!

 

Και στην τελική,μέσω GPRS/3G δεν πληρώνουμε υποτίθεται μόνο για τον όγκο των δεδομένων που κατεβάζουμε;

Link to comment
Share on other sites

Τοτε δεν είναι καθαρή απάτη;Από πότε χρεωνεται το upload?

Και στην τελική εκεί που γράφουν πλοήγηση στο site τους δεν μπορούν εντός παρένθεσης να βάλουν ένα upload/download να γνωρίζει ο κόσμος;;

 

Αίσχος!!Την καταργώ κιόλας σήμερα!Αν νομίζουν ότι θα βρουν πολλά κορόιδα να τη χρησιμοποιήσουν είναι γελασμένοι!!

 

Απ'ό,τι φαίνεται,μάλλον αυτά τα 360 ευρώ δεν τα γλιτώνω!Θα πάρω βέβαια και θα διεκδικήσω την απόσυρση του ποσου αλλά δεν ξέρω τι θα καταφέρω! :mad:

 

ΑΠΑΤΗ!ΓΡΑΦΟΥΜΕ UPLOAD/DOWNLOAD,OXI ΑΠΛΑ ΠΛΟΗΓΗΣΗ!!

 

Και στην τελική,μέσω GPRS/3G δεν πληρώνουμε υποτίθεται μόνο για τον όγκο των δεδομένων που κατεβάζουμε;

 

Δε θέλω να σε πληγώσω, αλλά μάλλον εσύ γελάστηκες.:p

Καλά , κλασική Βόντα...

Πως έχει καταφέρει αυτή η εταιρεία να βγάλει χίλιες δυο υπηρεσίες ιντερνετ που καταλήγουν σχεδόν πάντα με ένα τρόπο μαγικό να υπερχρεώσουν τους πελάτες της, απορώ.

Μιλάμε για ταλέντο(στη νόμιμη κλεψιά), όχι αστεία!!!

Υποκλίνομαι...:respect:

Η μισή Ελλάδα την έχει πατήσει...

 

Προτείνω τη δημιουργία ενός θέματος όπου θα γράφουν όλοι οι υπερχρεωμένοι ώστε να συνδράμουν οι συμφορουμίτες και να μην ξηλωθεί κανείς.

Σήμερα εσύ, αύριο εγώ κλπ.

Έτσι όλοι βονταπαθείς θα έχουμε μια ασφάλεια απέναντι σε φουσκωμένους λογαριασμούς βόνγκα-φον!!!:lol:

Link to comment
Share on other sites

@getolika,

 

άστα να πάνε!Την πάτησα σαν πρωτάρης!!Δε θέλω να το περηφανευτώ,αλλά γνωρίζω αρκετές λεπτομέρειες(τα λεγόμενα ψιλά γράμματα)σχετικά με συμβόλαια,τρόπο χρεώσεψν κλπ,κλπ, αλλα στην προκειμένη περίπτωση την πάτησα τελείως!!

 

Βέβαια,θα διεκδικήσω την πίστωση του ποσού ή έστω μείωσή του ή αν δε γίνει κάτι απ'όλα αυτά θα απαιτήσω να επέλθει μείωση του ποσού στο οποίο μπαίνει η φραγή(κάτι το οποίο με ενημέρωσαν μόλις τώρα απ'την εξυληρέτηση δε γίνεται,αλλά βαριέμαι να τροποποιώ το μήνυμα!!) :p

Αν είναι δυνατόν,έβαλαν φραγή στα 500 ευρώ σε φοιτητή που δεν έχει κανένα περιουσιακό στοιχείο στο όνομά του ακόμη και που ακόμα και να θέλουν να τα διεκδικήσουν δε θα μπορε΄σουν να τα πάρουν,επειδή δεν έχω κάτι στο όνομά μου προς το παρόν για να πάρουν!!

 

 

Απ'την άλλη θα μου πεις,γράφει πλοήγηση Internet,οπότε μ'αυτήν τη λογική η απατεωνιά της Voda γίνεται νόμιμη επειδή θα ισχυριστεί ότι η πλοήγηση σαφώς περιλαμβάνει upload/download!

Όμως αυτό το συμπέρασμα κύριοι της Voda προκύπτει από άτομα που είναι ψαγμένα ή υποψιασμένα όπως εγώ!Δε νομίζω ο κάθε ένας που κάνει χρήση της υπηρεσ΄'ιας να έχει γνώση ότι στην κίνηση περιλαμβάνεται upload/download και ούτε είναι κάτι που δηλώνεται ξεκάθαρα στο site ή στην εξυπηρέτηση πελατων!!

Δεν το ήξεραν καν στο τμήμα του Vodafone live και με συνέδεσαν με ακόμη πιο "ειδικό" τμήμα επειδή κατά τα λεγόμενά τους δε γνώριζαν τέτοιες λεπτομέρειες!! :blink:

Απ'τη στιγμή επομένως που ούτε οι ίδιοι οι υπάλληλοι δε γνωρίζυν κάτι τετοιο πώς περιμένουν να το ξέρει ο πελάτης;; :mad: (ή πιο σωστά,να το φανταστεί)

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, πάμε καλά, ΟΛΕΣ οι εταιρείες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (όπου υπάρχουν περιορισμοί με GB σε συνδέσεις ADSL ή σε κινητά) υπολογίζουν την συνολική κίνηση upload/download! Αν κάποιος έκανε μια εικασία ότι πλοήγηση ή κίνηση σημαίνει download χωρίς να το ψάξει, φταίει ο ίδιος! Όταν κάνεις συμβόλαιο για μια υπηρεσία καλό είναι να προσέχεις πώς θα τιμολογείσαι για να μην βρίσκεσαι προ εκπλήξεως! Δεν σου φταίει η εταιρεία που γράφει 5GB κίνηση (κατά την συνήθη πρακτική) κι εσύ το ερμηνεύεις ως 5GB download! Γι'αυτό υπάρχουν και τα cc centers και οι υπάλληλοι στο κατάστημα όπου υπογράφεις το συμβόλαιο και το myphone, για να σου δίνουν όποιες διευκρινίσεις χρειατείς! Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα που χρησιμοποιούν ανάλογες υπηρεσίες το ήξεραν κι εσύ βρέθηκες προ εκπλήξεως!

 

Μην τρελαθούμε κιόλας!

 

Άλλο με κορόιδεψαν και με εξαπάτησαν και άλλο δεν πρόσεξα, νόμιζα ότι, ναι-μεν-αλλά, αυτό είναι δικό σου θέμα όχι θέμα της εταιρείας!

 

Σε οποιαδήποτε εταιρεία και να πας στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό οι περιορισμοί και οι χρεώσεις ισχύουν για την συνολική κίνηση up και down!

 

Σε αυτή την περίπτωση πληρώνεις τα κερατιάτικα που σου χρεώθηκαν από δική σου παράβλεψη και αποφασίζεις τι θα κάνεις στο μέλλον, πάντως σε όποια εταιρεία και να πας, ισχύει το ίδιο πράγμα!

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη,αλλά για ποια εξυπηρέτηση μιλάς;;

Όταν μιλάς με 3 διαφορετικά άτομα στο 13830 και σου λένε ότι δεν έιναι σε θέση να γνωρίζουν τέτοιες λεπτομέρειες αυτό το θεωρείς ενημέρωση;; :blink:

Διότι για τα 3 άτομα(διαφορετικό κάθε φορά)που συνομίλησα μου είπαν ότι αυτήν τη λεπτομέρεια δεν την γνωρίζουν!Αν λοιπόν δεν ενημερώνουν τους ίδιους τους υπαλλήλους,για ποια εξυπηρέτηση μιλάς;;

 

Και επίσης,δεν είπα ότι δε θα πληρώσω εφόσον αποδειχτεί πως δεν ευθυνεται η Voda αλλά εγώ!Το μόνο που θεωρώ ως "εξαπάτηση" είναι το ότι πουθενά δεν αναφέρεται ούτε στο αναφέρουν απ'την εξυπηρέτηση πως συμπεριλαμβάνεται το upload/download!

 

Και στην τελική δεν είμαι υποχρεωμένος να το γνωρίζω αυτό!Όταν κάνω ενεργοποίηση οφείλουν να με ενημερώσουν σωστά και υπεύθυνα για βασικά πράγματα όπως αυτό και όχι να περιμένουν ΑΝ θα τους ρωτήσω εγώ(που και στην τελική δεν το ήξερα...).Ούτε είναι δικαιολογία το ότι υπάρχει το myphone!!!

 

Κακά τα ψέματα,η ενημέρωση στο site δεν αναφέρει ότι είναι download και upload αυτά τα 30 mb!Και εμένα προσωπικά ως πελάτη μ'ενδιαφέρει η ξεκάθαρη ενημέρωση!Δεν ήξερα ότι είχα υποχρέωση απέναντι στην οποιαδήποτε εταιρία να γνωρίζω τους δικούς τους όρους που είναι οι ίδιοι υποχρεωμένοι να μου τους πουν..

 

Και επαναλαμβάνω,δεν είναι κάτι ασήμαντο...Είναι ο λόγος για τον οποίο από έναν πελάτη που δε γνώριζε αυτήν τη.... λεπτομέρεια(κατά τους υπαλλήλους),η Voda θα τσεπώσει 380 ευρώ...

 

Και αν μπορεί κάποιος ας απαντήσει σε αυτό:

Η συνολική κίνηση upload και download σύμφωνα με το μετρητή ήταν 45 mb!Εννοείται ότι τα 30 mb αυτής της μικτής κίνησης ήταν δωρεάν.Από κει και πέρα,το kb έχει χρέωση 0,0119 ευρώ.Άρα,το 1 mb(1024 kb)έχει χρέωση 12,1856 ευρώ.Συνεπώς,απ'τα 15 mb που χρεώθηκαν το συνολικό ποσό είναι:15 * 12,1856 = 182,784 ευρώ.

Τα 380 ευρώ πώς προκύπτουν;;;Δεν περιμένω απ'αντηση σ'αυτό,απλά να δείτε ότι με την κοινή λογική δεν μπορεί να προκύψει το ποσό που προέκυψε!

Link to comment
Share on other sites

Σου ξαναλέω, οι λεπτομέρειες υπάρχουν στο συμβόλαιο, να προσέχεις που βάζεις την υπογραφή σου. Δεν θέλω να επιμείνω, μπορεί να έχεις και δίκιο. Απλά θεωρώ ότι όταν σου λένε τόσα GB ή MB κίνηση, εννοείται ότι είναι upload και download... Δεν σου λέει τόσα GB να κατεβάσεις, σου λέει κίνηση, και κίνηση είναι και τα δύο και ισχύει παντού αυτό... That is my point... Τώρα αν υστερούν σε ενημέρωση είναι σίγουρο και σε πολύ χειρότερες περιπτώσεις, κυρίως με προσφορές όπου οι εξαιρέσεις βγαίνουν με μικρούτσικα γραμματάκια... Θεωρώ ότι υπάρχουν τόσο χειρότερα, που στην εν λόγω περίπτωση δεν εντοπίζω προσωπικά παραπληροφόρηση...

 

Δεύτερον ο μετρητής σου λένε ότι δεν είναι αξιόπιστος (σε αυτό συμφωνώ ότι πρέπει να βρεθεί κάποιος αξιόπιστος τρόπος μέτρησης)...

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να αμφισβητώ τα λεγόμενά σου,να σου πω ότι δε μιλάμε για Mobile Connect κάρτα αλλά για χρήση wap!Το κινητό είναι με κλειστό λειτουργικό και οποιαδήποτε εφαρμογή Java ζητάει σαφώς έγκριση πριν συνδεθεί με το Internet για τυχόν ενημέρωση!(αν έχεις το Κ850 όπως δείχνει το avatar σου το ξέρεις καλύτερα από όλους).Και μάλιστα,ρύθμισα την κάθε μία εφαρμογή ξεχωριστά να μου ζητάει έγκριση πριν τη σύνδεση στο Internet για να αποφυγω υπέρογκες χρεώσεις εν αγνοία μου!

 

Συνεπώς δε μιλάμε για κάποιο πρόγραμμα π.χ. anti-virus που ξεκινάει διαδικασία αναβάθμισης ή για κάποιον ιό που μπορεί να υπάρχει ώστε να κατεβάζει αρχεία χωρίς να το γνωρίζω!Άλλωστε,δεν έχω πρόσθετες εφαρμογές Java,παρά μόνο τις εργοστασιακές!

 

Από κει και πέρα,δεν υπέγραψα κανένα συμβόλαιο!Η ενεργοποιηση έγινε μέσω Vodafone live και αν η Voda ήταν εντάξει στις υποχρεώσεις της θα γνωστοποιούσε ακόμη και στον πιο αδαή ότι η πλοήγηση αφορά τόσο upload όσο και downlaod!

 

Αλλά ακόμη και αν δεν το γνωστοποιούσε κάτι τέτοιο,αν εσύ δεν το γνώριζες και τηλεφωνούσες στην εξυπηρέτηση να το μάθεις όχι μία αλλά 3 φορες και έπαιρνες την ίδια απάντηση(ότι δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν τέτοιοες λεπτομέρειες),ποιον θα κατηγορούσες;

Τον εαυτό σου επειδή σου ξέφυγε αυτή η λεπτομερεια ή δεν τη γνώριζες ή τη Voda για την ελλειπέστατη ενημέρωσή της τόσο στο site της όσο και στην εξυπηρέτηση πελατών;;

 

Και πόσοι χρήστες γνωρίζουν πραγματικά ότι ισχύουν τα 30 mb και για κατέβασμα και για ανέβασμα δεδομένων;Μην παίρνεις παράδειγμα από μερικούς λίγους (έως ελάχιστους) χρήστες του myphone που το γνωρίζουν,αλλά από όλους τους υπόλοιπους που ακούνε αυτα τα πράγματα(περί Ιντερνετ και λοιπά)

,διαβάζουν τους όρους που αναγράφονται στο site(μιας και δεν υπάρχουν αλλού αναγραφόμενοι),ενεργοποιούν την υπηρεσία και την πατάνε...

Link to comment
Share on other sites

Tελικά,μάλλον δε θα πληρώσω τα χρήματα αυτά!

 

Σε επικοινωνία μου με το τμήμα αμφισβήτησης χρεώσεων,είδαν ότι την ίδια ημέρα που ενεργοποίησα το Internet Plus,μετά από 1-2 ώρες ενεργοποίησα τις υπηρεσίες 3g και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα από λάθος του συστήματος την απενεργοποιηση του Internet Plus!

 

Βέβαια,ακόμη περιμένω τηλ από τη Vodafone αλλα απ'ό,τι μου είπε η υπάλληλος μάλλον δε θα πληρώσω καθώς φαίνεται να είναι δικό τους λάθος.Το ίδιο είπαν και από το τμήμα του Vodafone live!

 

Μήπως όμως τέτοια περιστατικά είναι ανεπίτρεπτα για μια εταιρία του μεγέθους της Vodafone?Διότι κατέληξα να μην έχω τηλέφωνο για έναν μήνα μετά από δικό τους λάθος....Μήπως να απευθυνθώ και στη μητρική μπας και αντιμετωπίσουν ποιο σοβαρά το όλο ζήτημα;Διότι μου φαίνεται η ελληνικη Voda κάνει ό,τι της κατέβει... :mad:

 

Ας αναβαθμίσουν τα συστήματά τους να μην κάνουν τέτοια παιδαριώδη και ηλίθια λάθη...

 

Και μια ακόμη απορία:γιατί οι υπηρεσίες 3g(βιντεο-κλήσεις) δεν είναι εξαρχης ενεργοποιημένες όπως στην Wind?Ποιο το νόημα να τις ενεργοποιεί ο πελάτης και να περιμένει πάνω-κάτω μια ημέρα για την ολοκλήρωση της ενεργοποίησής τους και να γίνονται και από πάνω τέτοια ανόητα και ηλίθια λάθη που ταλαιπωρούν τον πελάτη και τον κάνουν να χάνει την καλή γνωμη που 'ειχε;;

Διότι για μένα προσωπικά θεωρώ πολύ ηλίθιο να συμβαίνουν τέτοια

περιστατικά..Τουλάχιστον 3 χρόνια στην Wind ουδέπουτε αντιμετώπισα υπέρογκη χρέωση που να οφείλεται σε λάθος του συστήματος ούτε άλλα παρόμοια περιστατικά!!

 

Και αν δεν έκανα αίτημα αμφισβητησης χρέωσης το αποτέλεσμα θα ήταν να τσεπώσει αυτά τα χρήματα η εταιρία(δεν εννοώ εξεπίτηδες) και ούτε γάτα ούτε ζημιά(για τη Voda)... :mad:

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη που θα σε απογοητευσω!!αλλα μαλλον δεν τα γλιτωνεις αυτα τα λεφτα!!!Μακαρι βεβαια να βγω ψευτης!!!

Ερωτηση:εχω σαν συσκευη το htc touch το οποιο δεν ειναι vodafone live συσκευη.Μπορω να χρησιμοποιησω το προγραμμα με τα 3,5 ευρω για vodafone internet plus???Τι πρεπει να προσεξω ωστε να μην μου ερθει κανενας υπερογκος λογαριασμος???Ποιες οι ρυθμισεις για τη συσκευη μου???Τι ακριβως περιλαμβανει το vodafone internet plus???Το κεντρο εξυπηρετησης της Vodafone μου ειπε πως δεν γινετε αν δεν εχω vodafone live συσκευη!!!

Κωνσταντινος..

-nokia 8800 special edition-XDA Flame-htc shift-nokia 8910i-htc touch HD-Blackberry Bold-Htc touch Pro 2-Qtek 9000-Nokia N900-BB Bold 9700-Htc Desire-Htc Desire HD-iphone 4 32gb...4s 64GB..Samsung Note 3-4-9-10+..iPhone 7 Plus..iPhone X 256..iPhone XS Max 512..iPhone 11 Pro Max 512

Link to comment
Share on other sites

 

Και μια ακόμη απορία:γιατί οι υπηρεσίες 3g(βιντεο-κλήσεις) δεν είναι εξαρχης ενεργοποιημένες όπως στην Wind?Ποιο το νόημα να τις ενεργοποιεί ο πελάτης και να περιμένει πάνω-κάτω μια ημέρα για την ολοκλήρωση της ενεργοποίησής τους και να γίνονται και από πάνω τέτοια ανόητα και ηλίθια λάθη που ταλαιπωρούν τον πελάτη και τον κάνουν να χάνει την καλή γνωμη που 'ειχε;;

Διότι για μένα προσωπικά θεωρώ πολύ ηλίθιο να συμβαίνουν τέτοια

περιστατικά..Τουλάχιστον 3 χρόνια στην Wind ουδέπουτε αντιμετώπισα υπέρογκη χρέωση που να οφείλεται σε λάθος του συστήματος ούτε άλλα παρόμοια περιστατικά!!

 

Και αν δεν έκανα αίτημα αμφισβητησης χρέωσης το αποτέλεσμα θα ήταν να τσεπώσει αυτά τα χρήματα η εταιρία(δεν εννοώ εξεπίτηδες) και ούτε γάτα ούτε ζημιά(για τη Voda)... :mad:

 

Στα συμβόλαια είναι ήδη ενεργοποιημένες οι υπηρεσίες αν κατα τη σύνδεση ή αναβάθμιση πήρες 3G συσκευή. Στα καρτοκινητά όχι. Επίσης μου κάνει εντύπωση αυτό που λες περι μιας μέρας αναμονής για ενεργοποίηση, συνήθως ενεργοποιούνται εντός λίγων λεπτών και σε καμία περίπτωση πάνω από 4 ώρες.

Link to comment
Share on other sites

@bored01,

 

επειδή έκανα 2 συνδέσεις(1 τον Γενάρη του 2008,1 τον Οκτώβρη του 2007),ανεξάρτητες μεταξύ τους,μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως σε καμία από τις 2 δεν ήταν ενεργοποιημένες οι υπηρεσίες 3g και μάλιστα πήρα συσκευές 3g ΚΑΙ με κάρτα USIM... ;)

 

Έτσι πίστευα και γω,ότι θά'ταν ενεργοποιημένες,αλλά μετά από τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση μου είπαν ότι δεν είναι..

 

Και όσον αφορά το χρόνο ενεργοποίησης,η υπηρεσία τυπικά ενεργοποιείται από τη στιγμή που θα σου έρθει το μήνυμα επιβεβαίωσης..Εμένα έκαναν τα μηνύματα να έρθουν πάνω-κάτω ένα 24ωρο..

 

Αυτήν τη βδομάδα λογικά θα με πάρουν να μου πουν τι θα γίνει...

'Αν καιι,σύμφωνα με αυτά που γράφω παραπάνω,δε νομίζω να είναι τόσο κάφροι που να μην παραδεχτούν το λάθος τους...

 

Δε νομίζω να είναι ευθύνη του συνδρομητή όταν ενεργοποιειται η μια υπηρεσία το σύστημα να απενεργοποιεί την άλλη...Αυτό προφανώς είναι λάθος του συστήματος,μιας και δεν αναφέρεται πουθενά,ούτε το γνωρίζουν οι υπάλληλοι του Vodafone live(εμένα μου το είπε η υπεύθυνη που συνομίλησα,στο τμήμα αμφισβήτησης χρεώσεων,στο vodafone live τμήμα δεν το γνώριζαν όμως..)

 

Εν τέλει,απ΄τη στιγμή που οφείλεται σε λάθος του συστήματος,είναι σαφώς πολύ άδικο και ατιμο αν θα κληθώ να πληρώσω 280 ευρώ παραπάνω... :mad:

Link to comment
Share on other sites

@bored01,

 

επειδή έκανα 2 συνδέσεις(1 τον Γενάρη του 2008,1 τον Οκτώβρη του 2007),ανεξάρτητες μεταξύ τους,μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως σε καμία από τις 2 δεν ήταν ενεργοποιημένες οι υπηρεσίες 3g και μάλιστα πήρα συσκευές 3g ΚΑΙ με κάρτα USIM... ;)

 

Έτσι πίστευα και γω,ότι θά'ταν ενεργοποιημένες,αλλά μετά από τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση μου είπαν ότι δεν είναι..

 

Και όσον αφορά το χρόνο ενεργοποίησης,η υπηρεσία τυπικά ενεργοποιείται από τη στιγμή που θα σου έρθει το μήνυμα επιβεβαίωσης..Εμένα έκαναν τα μηνύματα να έρθουν πάνω-κάτω ένα 24ωρο..

 

Αυτήν τη βδομάδα λογικά θα με πάρουν να μου πουν τι θα γίνει...

'Αν καιι,σύμφωνα με αυτά που γράφω παραπάνω,δε νομίζω να είναι τόσο κάφροι που να μην παραδεχτούν το λάθος τους...

 

Δε νομίζω να είναι ευθύνη του συνδρομητή όταν ενεργοποιειται η μια υπηρεσία το σύστημα να απενεργοποιεί την άλλη...Αυτό προφανώς είναι λάθος του συστήματος,μιας και δεν αναφέρεται πουθενά,ούτε το γνωρίζουν οι υπάλληλοι του Vodafone live(εμένα μου το είπε η υπεύθυνη που συνομίλησα,στο τμήμα αμφισβήτησης χρεώσεων,στο vodafone live τμήμα δεν το γνώριζαν όμως..)

 

Εν τέλει,απ΄τη στιγμή που οφείλεται σε λάθος του συστήματος,είναι σαφώς πολύ άδικο και ατιμο αν θα κληθώ να πληρώσω 280 ευρώ παραπάνω... :mad:

 

Δεν ξέρω πάντως έχω κάνει επίσης δύο συνδέσεις +μια του πατέρα μου και όλα ήταν ενεργοποιημένα από τη πρώτη στιγμή (mms, live, 3G). Και αυτό έχω ακούσει από όλους όσους έχουν κάνει σύνδεση στη Vodafone.:worry: Σε καρτοκινητά που έχει χρειαστεί να ενεργοποιήσω υπηρεσίες πάντα το πολύ σε 10 λεπτά γινόταν η ενεργοποίηση (με το GPRS να είναι πλέον διαθέσιμο).:O Ίσως να έτυχε όλο αυτό μόνο σε εσένα.:p:O Πάντως εφόσον πρόκειται για λάθος σαφέστατα και πρέπει να γίνει πίστωση (και φαντάζομαι πως θα γίνει).

Link to comment
Share on other sites

Η vodafone συνεχίζει να τα αρπάζει από αυτούς που δεν καταλαβαίνουν...

Αυτούς που καταλαβαίνουν, τους έχει γραμμένους.

Why don't we just take the safety labels off everything and let stupidity sort itself out?
Link to comment
Share on other sites

Τελικά,επρόκειτο για λάθος του συστήματος οπότε με απάλλαξαν από αυτό το ποσό!! :D

 

Είχε γίνει ενεργοποίηση του Internet Plus και μετά ενεργοποίηση των υπηρεσιών 3g και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την απενεργοποίηση του Internet Plus,εξαιτίας λάθους του συστήματος!Άλλωστε,στον αναλυτικό λογαριασμό φαινόταν ξεκάθαρα η χρέωση του παγίου των 3,5 ευρώ και από κει και έπειτα υπήρχε χρέωση ειτε για την είσοδο στο Vodafone live είτε για πλοήγηση γενικότερα,συνεπώς ήταν 2 πράγματα ασύμβατα!

 

Επίσης,η μέγιστη διακίνηση δεδομένων ήταν 27 mb(upload/download),οπότε δεν τίθεται ούτε θέμα υπέρβασης του ορίου των 30 mb!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Μπορεί επιτέλους κάποιος να μας ενημερώσει, με ποιες ρυθμίσεις μπορούμε να κάνουμε πλοήγηση μέχρι 30 mb το μήνα από windows mobile συσκευη με το πάγιο των 3,5 ευρώ;
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μια παρατήρηση.. Επειδή το έψαξα αρκετά και ο μόνος λόγος να βάλω αυτό το πρόγραμμα της vodafone ήταν το msn, βρήκα πρόγραμμα που δουλέυει αρκετά καλά, μέχρι και file sharing κάνει. Δοκιμάστε λοιπόν το shmessenger. Αρκεί να κάνετε πρώτα ένα δωρεάν register στη σελίδα του. Μετά συνδέεται κανονικά στο msn,yahoo και icq. Έχει επιλογή βέβαια connection type, όπου πρέπει να βάλετε HTTP (wap). Επίσης όταν ρωτάει για access point, επιλέγουμε Vf Live! postpay για κατόχους συμβολαίου και Vf Live! prepay για κατόχους καρτοκινητού. Είναι μια καλή λύση για όσους απογοητέυτηκαν που δεν παίζει το windows live messenger.

 

Sorry αν έχει ξαναειπωθεί, αλλά δε το βρήκα σε 3 θέματα που διάβασα περί του internet plus.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτη φορά ακούω για αυτή την εφαρμογή. Την συγκεκριμένη "υπηρεσία" δεν την έχω ενεργοποιήσει ποτέ γιατί την βρίσκω άχρηστη.. Αλλά έχω ενεργοποιήσει την καινούρια προσφορά με τα 100 mb και μπορώ και μπαίνω στο msn και με mig33 και με ebuddy. Οι ίδιες ρυθμίσεις είναι και για τα 2 πακέτα οπότε λογικά θα παίζουν και οι εφαρμογές που έγραψα και για αυτή την υπηρεσία.
Link to comment
Share on other sites

Έχω ενεργοποιήσει το Internet Plus σχεδόν από την πρώτη μέρα που βγήκε σαν υπηρεσία και όλα πήγαιναν καλά (όσο καλά μπορεί να πάνε με 30Mb το μήνα). Πριν μερικές μέρες έκανα αλλαγή προγράμματος και όταν ήρθε ο λογαριασμός ενώ έχω χρεωθεί κανονικά τα 3,5 euro με έχει χρεώσει και για την είσοδο στο Vodafone Live ενώ για το Internet δεν έχω χρεωθεί καθόλου (είναι κάτω από τα 30Mb η κίνηση μου).

Πήγα και έκανα αμφισβήτηση χρέωσης αλλά λέτε να έχει γίνει κάτι άλλο που δεν ξέρω και να τα χρεωθώ??

Gkan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...