Περί...digital gadgets γενικά

ipparxos
 Κοινοποίηση

epeza ZELDA apo tin epoxi tou NES!!!!

pragmatika fantastiko paixnidi kai prototipo gia tin epoxi tou!

sto XBOX exw paratisei olokliro NIJA GAIDEN!!!! kai me kolise to ocarina!! ston emulator pou exw mesa sto XBOX

genika paizw sto XBOX kai tou NES to zelda (siginoume basika 8imame epoxes) kai tou SNES (kaula!!) alla kai san pio moderno fysika to ocarina einai fobero!!!

edw skeftomai na parw to gamecube mono gia to zelda!giati sto XBOX mou den exw emulator gia to gamecube! :( (8a8ele)

So this is how liberty dies, with thunderous applause

• Απαντήσεις 4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ksexasa! teleftaia pezw kai megaman etsi gia xalarosi mialou apo to zelda! ;)

exw kamia 1000ara roms tou snes mesa ston skliro tou xbox, kai sxedon ta exw parei me ti seira!

alla kai gia to mega drive na anaferw to EPIKO SHINING FORCE 2 pou opios den to exei peksei den kserei ti 8a pei RPG me gyrous ! orismos pexnidio bravo sega! ;)

Απλά να σου πω ότι πέρα από το Ocarina of Time κυκλοφόρησε για το Ν64 και το Majora's Mask, ένα πάρα πολύ καλό παιχνίδι αλλά με εφιαλτικό save system. Σε αυτό ο Miyamoto προσπάθησε να περιαματιστεί ακόμα περισσότερο με το χρόνο και το παιχνίδι έγινε πολύ δύσκολο. Αν καταφέρεις να συνηθίσεις τις δυσκολίες με το χρόνο μιλάμε για εκπληκτικό παιχνιδάκι.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

τι διαφορα εχει αν συνδεεται η καμερα μεσο usb στον υπολογιστη αντι με firewire?μονο την ταχυτητα?

to exw kai to Majora's Mask to rom gia to N64 alla den eykairisa akoma na to ksekinisw, to 8ema me ta saves den me apasxolei afou o emulator tou XBOX se afinei na kaneis save opou 8es! ;)

...twra pou grafw to minima paizw dipla stin TV mou sto XBOX to zelda tou SNES! pira kai ta 3 metagion! ;) paw gia to spa8i! sto dasos!

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος MIB ( 6 Ιούλ. 2004 , 03:25)

to 8ema me ta saves den me apasxolei afou o emulator tou XBOX se afinei na kaneis save opou 8es! ;)

Θέλω X-Box!!!

Είναι εύκολο να τρέξεις ROMs;

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

an exeis CHIPARISMENO to XBOX kai exeis PC! paneykolo! basika kalo einai na agoraseis kai enan megalitero skliro gia to XBOX (klasiko skliro gia PC) mpenei paneykola xwris metatropes gia na exeis perisotero xoro apla (egw exw enan 120ari kai exw tis panagias ta matia mesa)

afou loipon exeis to chiparismeno XBOX kai xoro sto manisio skliro i ton alagmeno

tote katebazeis apo diafora sites tous emulators kai meta ta klasika roms pou pezoun sto PC gia oles tis konsoles pezoun kai sto XBOX (arkei na baleis ta roms stin perioxh pou prepei)

ola afta ta pernas sto XBOX sindeontas to me to PC me ena klasiko kalodio LAN gia ta PC diktiwn (to XBOX exei klasiki LAN karta idia me ta PC kai sindeete paneykola) mpes eki na deis ti exoun kanei to XBOXaki! :) sta forums eksigei ta panta me leptomeries (akoma kai pws na to baleis monos sou to chipaki)

poloi agorazoun ta XBOX afou tous pernane LINUX kai ta exoun gia servers aksiopistous kiolas kai pamf8inous! ;)

a ksexasa! to na paizeis games tou mega drive SNES N64 ktl. me to xeiristirio tou XBOX einai kaulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

episeis [pio sigekrimena pro ligou epeza metal slug stin 32ara mou TV! kaula e!]

afto to XBOX mou 8a minei diaxroniko , exei oles tis palies konsoles mesa! mousio konsola , meta apo xronia 8a exei sines8imatiki alla kai istoriki aksia!

Καλησπέρα σας και πάλι!

Τελικά κατέληξα στο iRiver Η-120 και το αγόρασα από το Play247. Η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή και έλυσε τις απορίες μου, ενώ η δωρεάν αποστολή είναι ένα καλό συγκριτικό πλεονέκτημα.

Άπό το ίδιο το μηχάνημα είμαι μέχρι στιγμής πολύ ικανοποιημένος!

Αν υπάρξει κάτι νεώτερο θα σας ξαναγράψω!

Mia esi kai 12 ego... Ante kala eimaste 13 kommatia mexri tora... Sta 20 ta 2 doro!

PORSCHE BoxsterS 3.2

Mini CooperS

KAWASAKI ZX10 07 muzzy's full exhaust, PCIII, K&N

Είμαι πλέον ευτυχισμένος.....:D

http://www.mtekk.com.au/images/TiVo/tivo%20unit.jpg

http://www.mtekk.com.au/images/TiVo/Now%20playing%20big.jpg

So I'm tipping your first question is: "What's a TiVo"? If you're not a fan of Sex in the City or don't follow a US tech website like Cnet.com, you have probably never heard of it. So no, it's not a new type of TV technology to replace plasma's or LCD; it's a Digital Video Recorder (DVR) using a built in hard drive to record TV shows. But it's not just any DVR unit similar to a DVD recorder or Digital Set top box with a hard disk that you may have heard about, it's a fully featured, fully programmable TV recording studio.

What can it do?

Depending on the size of the hard drive installed, it can record at least 6 times more than your average VCR. For example, an 80gig drive can record between 25 & 90hrs depending on the quality you select. Not enough I hear you say, well just plug in a bigger hard drive.

TiVo allows you to control live TV - pause, rewind, slow-mo, time-slip function and instant replay. If the phone rings, no problem. Take the call and just hit the rewind button after you hang up and play catch up during the ads. Unlike other DVR units, this is fully automatic. TiVo automatically caches whatever you are watching (up to 20mins) without you having to hit the record button, so at any time you can hit the rewind button to hear Homer say D'oh just one more time!

As you would expect with any device that records TV programs, you can program the unit to record. But this is where the TiVo excels as it uses an electronic program guide (EPG). This is downloaded from the web once a week, so it's always up to date and includes all forms of TV, from free to air to all of the pay TV providers. So forget the days of entering start and finish times, or that useless G-Code system. Just browse the EPG to find a show you like and press select to record it. Sounds pretty good huh? Well it gets even better. TiVo has a function called a Season Pass, which allows you to record every time a Simpson's episode is shown, regardless of what station it's on. Sick of the repeats (yeah, right) you can even tell TiVo to ignore them and only record the first run episodes. The system also allows you to record every movie starring your favourite actor, or every show about your favourite lifestyle or sports program. You can even transfer recordings from your TiVo to your PC, and burn your favourite movie to DVD (not that you would breach copyright laws). Once its set up, you will never ever miss your favourite shows again.

TiVo has many more functions, but we don't want to be here all night do we? If you do, check out the US website http://www.TiVo.com, as it has a great little demo.

Where can I get one?

Have I got your attention? Of course I have. The bad news is that unfortunately TiVo's aren't available in Australia and probably never will be considering they are still to make a profit in the USA after many years of operation. Therefore, it's off to our old friend Mr.eBay! As TiVo in the States is in its third generation, there are plenty of the old series 1 TiVo's for sale, which suits us just fine. Prices vary depending on the condition & size of the hard drive, but expect to pay around $200AU to get it over here in its standard form.

Obviously TiVo's are set up for the American system and therefore must be modified for use in Australia. Thankfully there is a bunch of very smart enthusiasts that have developed a way to convert these units to suit our TV standards, including the EPG. They have an excellent web site, Oz TiVo (http://minnie.tuhs.org/twiki/bin/view) that will guide you from start to finish, and try to help you out if you get in a fix. Without these guys, we would still be stuck with the boring VCR, so well done fellas!

What next?

This is when the fun starts, well sort of. If you bought a unit with a hard drive, you will need to pull it out and hook it up to your PC so you can install the image you downloaded from the OzTiVo web site, then throw the drive back in your TiVo box and connect it to your PC via a serial cable or network adapter, both of which can be purchased over the net. However, there are instructions on how to make your own serial cable on the website. I recommend a network adaptor (also known as a TurboNet card) as it makes life easy when you want to connect to your unit or update the EPG. We have a wireless network, which works a treat and means the TiVo can stay put under the TV and relieve the already tangled mess of cables like I have.

Once you have set up the connection with your TiVo (which can be a bit tricky), you then have to set up your Internet connection on your TiVo (so it can download the EPG) along with a few other configuration settings. TiVo has a built in modem, so if you couldn't be bothered with a network connection etc, the unit can still access the EPG via your dial up account. Either way you must have some form of Internet connection. This is also the cheaper option if funds are a bit tight. All up the process took about 2hrs (not inc. the time it takes TiVo to index the EPG) with a few hiccups along the way. Note: you will need to be a little bit of a techno head to do all this, but don‘¦t be too scared as you will find a forum with people that will help you out (quite similar to MTekk actually). Obviously I have glossed over a lot, but hope it gives you the general idea.

http://www.mtekk.com.au/browse/page897.html

Άραγε μπορεί να δουλέψει και στην Ελλάδα?Έχει ακούσει κανένας κάτι?

Πέρασαν...panasonic g500,sony z1,motorola startac,ericsson 768,nokia 3210,sony z5,siemens sl45i,sonyericsson t68i,nokia 7210,panasonic gd87,sonyericsson p800,orange spv,nokia 6600,qtek 8080,sonyericsson t610,samsung sgh-i530,qtek 8010,qtek s100,treo 650,motorola mpx220,nokia n70,qtek 8310,qtek s200,ubiquio 401,htc TyTN, htc p3300, apple iphone 2G, iphone 3G, iphone 3GS, iphone 4, Motorola Droid Razr, HTC One X, Samsung S3, S4, Sony Z1, 1+1, Note4 ...... :p

Vasika psaxno ena tablet me stylo gia zografikh sto pc! Exo katalhksei se dyo proioda ths Wacom, h opoia exei th fhmh ths kalyterhs etairias sto eidos!

Eimai anamesa sto Volito kai to Graphire 3. Kai ta dyo exoun thn idia energh epifaneia (5x4 inches) kai ton idio arithmo (512) pressure levels sto stylo. To volito omos einai kapou 45-50 euro fthinotero! Pou einai oi pagida kai ti proteinete? Na mhn pane tzaba ta lefta mou!

Eyxaristo!

Θα πρότεινα την Wacom. Έχει μεγάλη φήμη ως εταιρία (αν δεν απατόμαι προμηθεύει πολλές εταιρίες με digitizers για τα TabletPCs).

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Eyxaristo file mou an kai oi dyo epiloges pou exo einai ths Wacom, sigoura tha thn protimhso os etairia!

To proto kai fthinotero (Volito) kanei gyro sta 70 e eno to deytero (graphire 3) gyro sta 117. Fainetai omos sta xartia na exoun ta idia texnika xarakthristika.

Rotao an kserei kaneis kai malista apo emeiria to ti diafora exoun ta dyo ayta proioda pou na dikaologei thn diafora sthn timh tous.

Απ' ό,τι θυμάμαι (φαντάσου, έχω μια Volito στην ντουλάπα και μια Α4 Graphire στη δουλειά :rolleyes: ) η Volito δεν παίρνει εξτρά τις εναλλακτικές πένες όπως τον αερογράφο, δεν έχει γόμα στο πίσω πέρος του pen και κάτι άλλες τέτοιες λεπτομέρειες για άλλους, πολύ σημαντικά για κάποιους άλλους.

Εξαρτάται από τη χρήση που θα κάνεις. Και πρόσεξε, αν έχεις μεγάλη οθόνη (19 και άνω) μην πάρεις μικρή ταμπλέτα Α6 γιατί μπορεί να έχεις πρόβλημα: Μια μικρή κίνηση θα αντιστοιχεί σε πολλά pixels κίνηση στην οθόνη και θα έχεις πρόβλημα.

Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα... Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας.

thanks gia th symvoulh man hsouna katatopistikos! Mallon tha pao tora na xtyphso to graphire! Exo gia thn ora 15ara othonh kai den thelo re gamoto na doso 200 euro gia mia a5 opote tha arkesto sto megethos a6! Den tha kourazetai kai to xeri mou na kineitai se megaslh epifaneia!!! :p

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος powerulez (11 Ιούλ. 2004 , 03:49)

pedia ti gnomi exete gia tin Olympus Mju-300??

exete na protinete kapia alli stin idia timi kai KIRIOS sto idio megethos..??

Κάνε καλύτερα post στο κατάληλο thread:http://www.myphone.gr/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=44 και θα βρείς σίγουρα αυτό που ψάχνεις.http://briefcase.pathfinder.gr/download/georgep800/24119/286673/0/smile.gif

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif

Οχι ! . Πολυς κοσμος το εχει ρωτησει αυτο σε ξενα forums .

Το Τιβο το αμερικανικο ειναι μονο για αμερικη και το Τιβο το αγγλικο ειναι μονο για Αγγλια .

Μην παιδευεσαι αδικα

Με αφορμή την απάντηση σ'έναν φίλο, σκέφτηκα ότι θα ήταν καλό από αυτό το βήμα να ανταλλάξουμε απόψεις για την επεργασία ψηφιακού Video. Θα ήταν καλό να δούμε τι προγράμματα χρησιμοποιείτε, ποιές τεχνικές, αν έχετε ανακαλύψει κολπάκια ή μυστικά που θα μπορούσαν να κάνουν πιο ενδιαφέρουσα την επεξεργασία και εν συνεχεία την θέαση ενός Home Video.
http://www.hintipas.com/elias/images/athnar.jpg

Δεν εντυπωσιάζει, ούτε απογοητεύει. Είναι γενικά μια stylus μηχανή, χωρίς πολλές δυνατότητες και χωρίς καμμιά ρύθμιση για βελτίωση της photo ανάλογα με τις συνθήκες (κλασσική point and shoot).

Σαφώς πιο ολοκληρωμένη ψηφιακή στην ίδια κατηγορία (στα 3ΜP), με καλύτερη ποιότητα photo, καλύτερο video (αν σε ενδιάφερει), και άφθονες ρυθμίσεις είναι η Canon A75. Mπορείς να την βρεις σε παρόμοια τιμή, εδώ στην Ελλάδα έχουν 10 ευρώ διαφορά.

Από άποψη μεγέθους έχουμε:

Μju-300 : 99 x 56 x 34 (σε mm)

A75 : 101 x 64 x 32 (σε mm)

Αυτό το έργο το έχω ξαναδεί...

• The title was changed to Περί...digital gadgets γενικά
  • The topic was pinned