Jump to content

[Επίσημο] Nokia N95 8GB


nervous
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ξερει κανεις αν πωλειται καινουριο κ που μπορω να το βρω?

 

Εδώ θα το βρεις http://www.e-click.gr.

Ιστορικό: Ericsson T28s, Nokia 3330, Sony ericsson T630,K750i, K800i, Motorola V3x, Sony ericsson w950i, Nokia n95 8gb, Sony ericsson vivaz , Nokia Ν8 , iphone 4 , Samsung Galaxy SIII , Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy Νοte10 Plus και τώρα  Samsung Galaxy S26 Ultra

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Παίδες Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη..

Μήπως ξέρουμε πως μπορούμε να ενσωματώσουμε το Feature Pack 2 S60 3rd Edlition στο Ν95 8GB,το οποίο έχει το Feature Pack 1?

Link to comment
Share on other sites

Παίδες Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη..

Μήπως ξέρουμε πως μπορούμε να ενσωματώσουμε το Feature Pack 2 S60 3rd Edlition στο Ν95 8GB,το οποίο έχει το Feature Pack 1?

 

Δυστυχώς αυτό δεν γινεται. Η Nokia ποτέ δεν επέτρεπε να αναβαθμίσει κάποιος την συσκευή του σε μια νέα έκδοση του Symbian.;)

Link to comment
Share on other sites

ξερει κανεις αν πωλειται καινουριο κ που μπορω να το βρω?

 

Το eclick το εχει 385.

 

Σου προτεινω να το παρεις απο καταστηματα ΜΤΧ στην Ομονοια. Γυρω στα 200-220 θα το βρεις (μπορει και λιγοτερο πλεον) και δινουν και 6μηνη εγγυηση

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά καταρχάς σε όλους! Παιδιά έχω ένα προβληματάκι κ θα ήθελα τι βοήθεια σας. Έχω ένα Nokia N95 8GB κ μετά από ένα ατύχημα άλλαξα οθόνη (Μόνος μου) αλλά η όταν ανοίγω το κινητό αναβοσβήνει κ είναι αλλοιωμένα τα χρώματα. Ξέρει κάποιος πως μπορώ να ρυθμίσω την οθόνη μόνος μου..?:confused:
Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά καταρχάς σε όλους! Παιδιά έχω ένα προβληματάκι κ θα ήθελα τι βοήθεια σας. Έχω ένα Nokia N95 8GB κ μετά από ένα ατύχημα άλλαξα οθόνη (Μόνος μου) αλλά η όταν ανοίγω το κινητό αναβοσβήνει κ είναι αλλοιωμένα τα χρώματα. Ξέρει κάποιος πως μπορώ να ρυθμίσω την οθόνη μόνος μου..?:confused:

 

Δεν μπορεις να "ρυθμισεις" κατι..

Απλα θα εκανες καποιο λαθος στην τοποθετηση της και στην συνδεση με την κυριως πλακετα.

 

Εκτος και αν ηταν απο πριν χαλασμενη η εκανες κατι κατα λαθος εσυ και την χαλασες

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

αν δεν εχει προβλημα η οθονη 99% φταιει το flex cable

[sIGPIC][/sIGPIC] Aλέξης

rotary power

Link to comment
Share on other sites

αν δεν εχει προβλημα η οθονη 99% φταιει το flex cable

 

Να του προκάλεσα εγώ το πρόβλημα είναι κάπως δύσκολο, έχω ανοίξει κ επισκεύασες πάρα πολλές συσκευές (Μέχρι εκεί που μπορώ) Το θέμα είναι ότι το κινητό το χάρισε ένας φίλος του ξαδέρφου μου κ αυτός λέει ότι του έσπασε η οθόνη όταν πήγε να κάτσει, ότι δεν είναι από πτώση. Παράγγειλα την οθόνη μέσο internet κ τη τοποθέτησα πολύ προσεκτικά κ μου έκανε εντύπωση που αναβόσβηνε κ όταν κάπου κάπου έδειχνε κάτι ήταν αλλοιωμένα.. Τι θα μπορούσα να κάνω πέραν το να το πάω στη Nokia..?

Link to comment
Share on other sites

ειχα αλλαξει σε 2-3 n95 φιλων και δικο μου οθονες και flex οσα ειχαν προβλημα με αυτην και δεν εφτιαχνε με αλλαγη,αλλαζαμε και το flex και τοτε ηταν οκ.το κεντρικο flex του 95 οπως ολα τα slide ειναι ευαλωτο στο ανοιξε κλεισε και δεν χρειαζεται να προσπαθησεις για να γινει η ζημια

[sIGPIC][/sIGPIC] Aλέξης

rotary power

Link to comment
Share on other sites

το κεντρικο flex του 95 οπως ολα τα slide ειναι ευαλωτο στο ανοιξε κλεισε και δεν χρειαζεται να προσπαθησεις για να γινει η ζημια

 

Xρονια χρηστης των 7650 και Ν95-2... Ποτε δεν ειχα τετοιο προβλημα

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

Εχω ενα Ν95 8gb vodafone live. Παλαιοτρα του ειχα κανει αναβαθμιση και στα μεσα της αναβαθμισης κανει επαννεκινηση ο υπολογιστης και μετα το τηλεφωνο δεν ανοιγε. Το παω στη νοκια το φτιχνουν μεσα σε 4 εργασιμες (αψογοι) και μολις το πιανω στα χερια μου βλεπω οτι το vodafone live ειχε φυγει. Πηρα μια χαρα εκεινη την ωρα. Παω τωρα στις γιορτες στο χωριο και βλεπω ενας φιλος εχει και εκεινος το ιδιο τηλεφωνο και εχει βαλει την 31 αναβαθμιση λεω θα τη βαλω κι εγω. Ξεκιναω και μου λεει μεχρι την 20 μπορω να βαλω. Παταω κι εγω επανεγκατασταση (αυτην ειχα ηδη λεω ας την ξαναβαλω μπας και αλλαξει τιποτα). Και εκτος του οτι τωρα παει μεχρι την 20 τωρα ξαναμπηκε και το vodafone live. Μπορει να με βοηθησει καποιος να βαλω την 31 ακομα και πιο πανω αν υπαρχει, και να αφαιρεσω το vodafone live???
LG Nexus 5X 32GB - Android 7.0 Official Nougat
Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στο myphone.

Διάβασε το παρακάτω, Εισαγωγή της Ελληνικής γλώσσας & debrand συσκευής (αλλαγή product code)

iPhone 7 Plus 128GB Black iOS 10.3.1

MacBook Pro 13" macOS Sierra 10.12.4

Link to comment
Share on other sites

Xρονια χρηστης των 7650 και Ν95-2... Ποτε δεν ειχα τετοιο προβλημα
συμφωνω δεν ειναι απαραιτητο να γινει απλα ειναι μια πιθανοτητα.

[sIGPIC][/sIGPIC] Aλέξης

rotary power

Link to comment
Share on other sites

ειχα αλλαξει σε 2-3 n95 φιλων και δικο μου οθονες και flex οσα ειχαν προβλημα με αυτην και δεν εφτιαχνε με αλλαγη,αλλαζαμε και το flex και τοτε ηταν οκ.το κεντρικο flex του 95 οπως ολα τα slide ειναι ευαλωτο στο ανοιξε κλεισε και δεν χρειαζεται να προσπαθησεις για να γινει η ζημια

 

καλησπέρα φιλαράκο αντιμετώπισα κι εγώ το ίδιο πρόβλημα μπορείς να μου στείλεις ενα λινκ για να αγοράσω ενα flex cable γιατι το nokia shop μου ζήτησε 62euro γιατι είναι απο υγρασία και δεν το καλύπτει η εγγύηση

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Δειτε εδω ενα video ενος λeυκου Ν95 8GB

Να 'ναι γνησια η προσοψη...? Ποιος ξερει...

 

Εγω παντως πρωτη φορα το βλεπω σε τετοιο χρωμα και δεν με χαλαει καθολου!

Edited by thePRODIGY

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

παιδια μια ερωτηση .

 

στον υπολογιστη ειχα τα windows xp και οταν εβαζα το κινητο στη μνημη μαζικης αποθηκευσης για να μεταφερω αρχεια , οταν τελειωνω πατουσα ασφαλη καταργηση υλικου και στην οθονη του κινητου εβγαζε ενα μηνυμα αν θελω να αφαιρεσω το κινητο και πατουσα ΟΚ , και πανω πανω δεξια στην οθονη του κινητου εφευγε το σηματακι που εχει οταν το συνδεεις σε usb

 

τωρα που εβαλα windows 7 πατω αφαιρεσει του κινητου αλλα στο κινητο δεν βγαζει το μηνυμα για να πατησω OK ουτε φευγει το σηματακι πανω πανω δεξια με αποτελεσμα οταν τραβαω το usb καλωδιο να μου λεει οτι πιθανον να χαθηκαν δεδομενα , σταματηστε την μεταφορα πρωτου αφαιρεσετε το καλωδιο , ενω εγω δεν κανω τιποτα

 

πειτε μου τι να κανω μην παθει τιποτα το κινητο και αν συμβαινει σε ολους ετσι !!!:cry:

Edited by ikskarda
Link to comment
Share on other sites

το λεω επειδη δε βγαζει το μηνυμα για να πατησω ΟΚ για την αφαιρεση του καλωδιου.

 

μετα τα XP το χαος :D

Link to comment
Share on other sites

παιδες θα ηθελα να ρωτησω το εξης:

 

υπαρχει περιπτωση νοκια ν95 με αποδειξη απο καταστημα wind να ειναι κινεζικο?

 

Ευχαριστω πολυ

http://i43.tinypic.com/21lj1jd.jpgαθάνατο 'Στρογγυλό'
Link to comment
Share on other sites

παιδες θα ηθελα να ρωτησω το εξης:

 

υπαρχει περιπτωση νοκια ν95 με αποδειξη απο καταστημα wind να ειναι κινεζικο?

 

Ευχαριστω πολυ

 

Ελα george, δεν εχω καρτα και σου απανταω εδω.

 

Καλα το εχουνε ακομα σε καταστηματα καινουργιο περιεργο μου φαινεται.

Και για ποιο μιλας? Το απλο η το Ν95 8GB?

 

Αν λες για το απλο, μην το παρεις δεν αξιζει. Το μαυρο ναι.

Αλλα πες και τιμη. Ποσο το βρηκες? Ειναι καινουργιο η μτχ?

 

Οταν το πιασεις στα χερια σου πατα *#0000#

Το γνησιο ΕΛΛΗΝΙΚΟ Ν95 8GB θα Βγαλει RM-320.

 

Aλλος ενας τροπος ειναι να κλεισεις το κινητο και να το ανοιξεις παλι.

Τα κινεζικα bootαρουν σε 3 δευτερα (αφου δεν εχουν κανα σοβαρο λογισμικο να φορτωσουν).

Αλλα και το μενου κανει μπαμ στα κινεζικα, φαινεται οτι ειναι μουφα. Και η οθονη φαινεται.

 

Αλλα γιατι να πουλανε κινεζικα σε καταστημα Wind....???

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

ειναι ασημι δε ξερω ποση χωρητικοτητα εχει..νομιζω παιρνει καρτα μεχρι 2γιγα..

 

γτ ειναι μειον?λογω χωρου?

 

μεταχειρισμενο θα το παρω απο γνωστο τιμουλα στα 110 ευρω

Edited by kid
http://i43.tinypic.com/21lj1jd.jpgαθάνατο 'Στρογγυλό'
Link to comment
Share on other sites

Εχει μικροτερη οθονη.

 

Μιση Ram απο του 8GB. (το 8GB λογω περισσοτερης ram εχει το τελειο Multitasking. δεν τελειωνει η μνημη οσες εφαρμογες να βαλεις ταυτοχρονα. δε πα να χεις μουσικη, camera, ιντερνετ κλπ κλπ μαζι? Τα παιζει ολα σε αντιθεση με το απλο Ν95)

128 mb ram το 8αρι, 64 mb το ασημι

 

Το απλο εχει χαλια μπαταρια. Η μπαταρια του 8GB ειναι αρκετα μεγαλυτερη σε χωρητικοτητα. Και οχι, δεν μπορεις να την βαλεις στο απλο...

 

To μαυρο χρωμα ειναι πιο ωραιο απο το ασημι.

 

Και κατι αλλα ψιλα. αλλα οι βασικες διαφορες ειναι αυτες.

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα.

Είχα το απλό για 1.5 χρόνο και τώρα έχω το 8άρι εδώ και 1+χρόνο. Μεγάλη διαφορά.

SEX is like NOKIA (connecting people)

http://i.imgur.com/zWrMLZe.jpg

Link to comment
Share on other sites

εμενα το θεμα της μπαταριας με προβληματισε κατα τα αλλα θα ημουν ευχαριστημενος..
http://i43.tinypic.com/21lj1jd.jpgαθάνατο 'Στρογγυλό'
Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα . αναβαθμισα το κινητο στην τελευταια εκδοση και περασα τις εφαρμογες μου απο τα γνωστα μαγαζια και αρχισα να ψαχνω στο κινητο αν αλλαξε κατι και βρηκα κατι που δεν το ειχα ξαναδει.

 

στις ρυθμισεις -> συνδεση , κατω απο to Τηλ.Διαδικτυου εχω ενα σηματακι VPN (αυτο υπηρχε ρε παιδες και στις προγηουμενες εκδοσεις ? ) παταω μπαινω μεσα και εχει 2 επιλογες α)διαχειριση VPN β)σημεια προσβασης VPN αλλα οταν παω να τα ανοιξω μου γραφει οτι δε γινεται .

 

υπηρχε ρε παιδες αυτη η λειτουργια VPN ? και αν ναι γιατι δεν μπορω να την ανοιξω ?

επιπλεον αναφερω οτι στα γνωστα μαγαζακια βρηκα ενα .sis που ηταν για VPN αλλα ειδα οτι δεν εκανε κατι και το αφαιρεσε . λετε αυτο να μου πειραξε τιποτα ?

Edited by ikskarda
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...