Jump to content

Κάτοχοι γαλλικών αυτοκινήτων


sonicsotos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!

ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΤΙ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΑΜΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ!!ΜΕΤΑ ΑΠΟ 50,000 ΧΛΜ ΑΣ ΠΟΥΜΕ!!ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΤΟΥΣ..:!:

 

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΟΥ ΛΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΑΜΑΞΙΩΝ...ΕΧΩ ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ 207RC!!ΓΙΑΥΤΟ ΡΩΤΑΩ!!

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΣΑΣ!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 74
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εγώ με το 406 7 χρόνια δε έχει βγάλει τίποτα.Το rc είναι πραγματικά φοβερό...

Peugeotclub

Peugeot 406 ST 2000 1.600cc

Στο νοσοκομείο καταλήγουνε όσοι φοράνε ζώνες.Οι υπόλοιποι πάνε πρώτα στο νεκροτομείο...

http://www.skoda-auto.gr/models/octavia/extra/images/2x3x180.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το 307 μου που διανύει το 4ο έτος κυκλοφορίας του με έχει βγάλει παληκάρι!

Μια φορά μόνο μου έμεινε πριν ένα μήνα από μπαταρία, δεν μπορείς αυτό όμως να το κατατάξεις σε ηλεκτρολογικό πρόβλημα, μάλλον φυσική φθορά.

Currently using:

Samsung Galaxy S23 Ultra, Galaxy Buds 2 Pro, Galaxy Watch

Νίκος

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα να δεις πως εχει η κατασταση με τα αυτοκινητα....

Τα γαλλικα εχουν προβληματα με τα ηλεκτρικα τους!

Τα ισπανικα εχουν προβληματα αξιοπιστιας!

Τα αμερικανικα εχουν παρα πολλα κυβικα χωρις αλογα!

Τα γερμανικα εχουν προβλημα διοτι εχουν αναφερθει πολλα περιστατικα φιλων/γνωστων/γκομενων/μπατζανακιδων/θειων κλπ που πηρα το μοτερ/κιβωτιο/διαφορικο στο χερι!

Τα ιταλικα εχουν προβληματα γενικοτερα!

Τα τσεχικα ειναι φθηνες απομιμησεις των γερμανικων οποτε παλι ισυει το ιδιο και για αυτα!

Τα ιαπωνικα ειναι ασχημα οποτε τα αφηνουμε!

Τα κινεζικα τα πανε χαλια στα crash-test!

Τα κορεατικα δεν εχουν καθολου κυρος!

Τα ρωσσικα ειναι για μεταναστες και μονο στην χωρα μας!

Τα βρετανικα τα σχεδιαζουν αδελφες του ελεους οποτε δεν υπαρχει κανενας λογος αναφορας τους...

 

Οπως βλεπεις ολα τα αυτοκινητα ειναι χαλια και δεν αξιζουν τα λεφτα τους!!

Ασ'το λοιπον καλυτερα και παρε το λεωφορειο...

 

 

Για να σοβαρευτω λιγακι να το παρεις ΧΘΕΣ το πεζακι... Ειναι απιστευτο αυτοκινητο! Ηδη εχουμε στην οικογενεια το 207GT και ειναι παρα πολυ τιμιο και γρηγορο αυτοκινητο με μοναδικο του μειωνεκτημα τη μη απενεργοποιηση του ESP κατι που γινεται ομως στο RC!!

Καλοταξιδο λοιπον και καλα χιλιομετρα...

Link to comment
Share on other sites

εμενα ο πατερας μου ειχε το citroen zx dakar s και τωρα το εχω παρει εγω,μοντελο 97 με αεροσακους και τα παντα ηλακτρικα μεσα εχει αποδειχθει θηριο.μονο για την φουσκα στις ροδες μπροστα εχει παει σε συνεγειο και για τα φρενα που σφυριζαν.. και εχει πανω γραμμενα 220.000 χλμ. πραγματικα τα γαλλικα ειναι αμαξια αξιοπιστιας παιδια.. ειμαι πολυ ευχαριστιμενος. και μαλλον το καινουριο μου αυτοκινητο θα ειναι το c4.:D:D:D
h daytonara mou..![sIGPIC][/sIGPIC] http://www.bikepics.com/members/spirosarta/
Link to comment
Share on other sites

εχω clio του 98 και στα ηλεκτρικα δεν εχει κανενα προβλημα. Εξαλλου τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν τον ιδιο προμηθευτη π.χ. Bosch Magneti Marelli κλπ κλπ κλπ.

Δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα ορμα ;)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Και γω με το 106, 1.6 του 97' δεν είχα τρελά προβλήματα εκτός από τη μίζα που γύρω στα 100.000 χλμ άρχισε να κάνει κουλά και τα οποία λύθηκαν μόνο με αντικατάστασή της.

Πάντως κανείς δεν μπορεί να σου υποσχεθεί ότι το αμάξι που θα πάρεις θα βγει τέλειο στα πάντα.

Όταν έχεις κάτι το οποίο αποτελείται από 1000δες εξαρτήματα, δεν ξέρεις πότε και ποιο από αυτά μπορεί να κάνει τη στραβή.

Όπως είπαν και οι προηγούμενοι όλα τα αμάξια έχουν κάποια προβλήματα.Και γω ξέρω αμάξια παλιά που δουλεύουν ρολόι και έχω και γνωστό με mercedes που κόστιζε πόσα μύρια και η οποία από το 1ο εξάμηνο είχε πολύ σημαντικό πρόβλημα με τον εγκέφαλο.Και τελικά δε φτιάχτηκε ποτέ...

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Κάτοχος 306 1.4 του 2000 speaking...

 

Το αυτοκίνητο αγοράστηκε μεταχειρισμένο το καλοκαίρι του 2005 με 117.000 (ξέρω είναι πολλά, αλλά και η τιμή ήταν αναλόγως χαμηλή). Αυτή τη στιγμή έχει 149.000 :)

 

Προβλήματα;

 

1. Από την στιγμή που αγοράστηκε είχε πρόβλημα σταθερότητας το ρελαντί. Με έξοδα του προηγούμενου ιδιοκτήτη, αλλάχτηκε ο γερμανικός και έστρωσε.

 

2. Από τότε όμως έχει ένα μυστήριο πρόβλημα. Όταν βάζεις μπρος και πας να φύγεις κατευθείαν, μετά από μισό λεπτό, όταν πατάς γκάζι, κάτι παθαίνει και δεν "δίνει". Αν επιμείνεις για 3-4 δευτερόλεπτα με το γκάζι, το πρόβλημα ξεπερνάται και συνεχίζεις κανονικότατα. Συνήθως πριν ξεκινήσω, περιμένω περίπου 30sec πατώντας λίγο το γκάζι, μέχρι να εμφανίσει το πρόβλημα και να το ξεπεράσει και μετά συνεχίζω κανονικά.

Αν σβήσεις το μοτέρ και μετά από κανένα 20λεπτο το ξαναβάλεις μπρος, το πρόβλημα δεν εμφανίζεται! Πολύ μυστήριο σας λέω και δεν έχει βρεθεί λύση λόγω της φύσης του...

 

3. Αν βρέξει πολύ δυνατά και περάσω μέσα από γούρνα με νερά χωρίς να προσέξω, τότε κάτι παθαίνει και είτε δεν "δίνει", είτε πατάει γκάζι μόνο του (!) ενώ παράλληλα είναι αναμμένο το λαμπάκι γενικού σφάλματος. Επίσης δεν μπόρεσα να το λύσω...

 

4. Χρειάστηκε, όταν το πήρα, ν' αλλάξω ντίζα συμπλέκτη γιατί κολλούσε. Αυτό έγινε, όπως και ο εγκέφαλος, με έξοδα του προηγούμενου ιδιοκτήτη.

 

5. Τον Απρίλιο του 2006 χρειάστηκε ν' αλλάξω και τα 2 ημιαξόνια λόγω φθοράς των μπιλιοφόρων.

 

Τα πρώτα 3 προβλήματα σχετίζονται με τον εγκέφαλο και την αλλαγή του. Μετά από πρόσφατο διαγνωστικό που κάναμε μέσω OBD-II θύρας, διαπιστώσαμε πως ο εγκέφαλος που αλλάχτηκε, είναι από 306 πριν του 2000 και κάτι παίζει σε αυτό το σημείο...

 

Παρά τα παραπάνω, το αυτοκίνητο το εμπιστεύομαι για να κάνω και το γύρο του κόσμου χωρίς στάση. Δεν με έχει αφήσει ποτέ και απ' ότι φαίνεται ούτε πρόκειται.

Και πραγματικά ακόμη και τώρα δεν θα το άλλαζα με πολλά καινούργια... Πλην ίσως Focus II ή Mazda 3 τα οποία τείνουν προς την οδηγοκεντρική φιλοσοφία του 306.

 

 

Θέμα τύχης είναι το αν θα σου βγάλει πρόβλημα ένα όχημα... άμα είναι να την πατήσεις, θα την πατήσεις και από ιαπωνικό.

Link to comment
Share on other sites

Είχες προβληματα φυσιολογικά και κάποια τραβηγμένα απο εγκέφαλο.Πάντως εγώ το μόνο που έχω αλλάξει απο ηλεκτρικα είαι μία φίσα αερόσακου 37 ευρό.Μπαταρία άλλαξα αλλά φυσιολογικό.Στο gt βγαίνει το esp αλλά μετά τα 70 ξαναμπαίνει αυτόματα ε?

Peugeotclub

Peugeot 406 ST 2000 1.600cc

Στο νοσοκομείο καταλήγουνε όσοι φοράνε ζώνες.Οι υπόλοιποι πάνε πρώτα στο νεκροτομείο...

http://www.skoda-auto.gr/models/octavia/extra/images/2x3x180.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μετα τα 50km ενεργοποιειται αυτοματα..

 

Τωρα ο καθενας μπορει να σου λεει τα προβληματα που του βγαζει το αυτοκινητο του.. Αλλα ποτε δεν ξερεις ποτε κ αν θα σου βγαλει καποιο προβλημα οποιοδηποτε αμαξι.. Κ εγω θα σου ελεγα να το παρεις με τα χιλια..Πολυ καλο αυτοκινητο..

Κ αν θελεις να ακουσεις κ τη δικια μου εμπειρια απο τα ηλεκτρικα του 106XR 94' που υπαρχει στην οικογενεια, τα φωτα κ τα αλαρμ του λειτουργουν ακομα..:lol:(δεν νομιζω να υπαρχει τιποτα αλλο που να δουλευει ηλεκτρικα!)

Link to comment
Share on other sites

Η απενεργοποιηση του ESP δεν μπορω να πω οτι σε βοηθαει.. Ισα ισα το ESP βοηθαει στο να μην χασεις ευκολα τον ελεγχο του αυτοκινητου, μην παρεχοντας δυναμη στον κινητηρα.. Απλα οταν δεν μπορεις να το απενεργοποιησεις, τοτε δεν μπορεις να ''παιξεις'' με το αυτοκινητο αφου δεν εχεις ιπποδυναμη , εκτος κ αν δεν εχεις ξεπερασει τα 50km..
Link to comment
Share on other sites

Κάτοχος 306 1.4 του 2000 speaking...

 

Το αυτοκίνητο αγοράστηκε μεταχειρισμένο το καλοκαίρι του 2005 με 117.000 (ξέρω είναι πολλά, αλλά και η τιμή ήταν αναλόγως χαμηλή). Αυτή τη στιγμή έχει 149.000 :)

 

Προβλήματα;

 

1. Από την στιγμή που αγοράστηκε είχε πρόβλημα σταθερότητας το ρελαντί. Με έξοδα του προηγούμενου ιδιοκτήτη, αλλάχτηκε ο γερμανικός και έστρωσε.

 

2. Από τότε όμως έχει ένα μυστήριο πρόβλημα. Όταν βάζεις μπρος και πας να φύγεις κατευθείαν, μετά από μισό λεπτό, όταν πατάς γκάζι, κάτι παθαίνει και δεν "δίνει". Αν επιμείνεις για 3-4 δευτερόλεπτα με το γκάζι, το πρόβλημα ξεπερνάται και συνεχίζεις κανονικότατα. Συνήθως πριν ξεκινήσω, περιμένω περίπου 30sec πατώντας λίγο το γκάζι, μέχρι να εμφανίσει το πρόβλημα και να το ξεπεράσει και μετά συνεχίζω κανονικά.

Αν σβήσεις το μοτέρ και μετά από κανένα 20λεπτο το ξαναβάλεις μπρος, το πρόβλημα δεν εμφανίζεται! Πολύ μυστήριο σας λέω και δεν έχει βρεθεί λύση λόγω της φύσης του...

 

3. Αν βρέξει πολύ δυνατά και περάσω μέσα από γούρνα με νερά χωρίς να προσέξω, τότε κάτι παθαίνει και είτε δεν "δίνει", είτε πατάει γκάζι μόνο του (!) ενώ παράλληλα είναι αναμμένο το λαμπάκι γενικού σφάλματος. Επίσης δεν μπόρεσα να το λύσω...

 

4. Χρειάστηκε, όταν το πήρα, ν' αλλάξω ντίζα συμπλέκτη γιατί κολλούσε. Αυτό έγινε, όπως και ο εγκέφαλος, με έξοδα του προηγούμενου ιδιοκτήτη.

 

5. Τον Απρίλιο του 2006 χρειάστηκε ν' αλλάξω και τα 2 ημιαξόνια λόγω φθοράς των μπιλιοφόρων.

 

Τα πρώτα 3 προβλήματα σχετίζονται με τον εγκέφαλο και την αλλαγή του. Μετά από πρόσφατο διαγνωστικό που κάναμε μέσω OBD-II θύρας, διαπιστώσαμε πως ο εγκέφαλος που αλλάχτηκε, είναι από 306 πριν του 2000 και κάτι παίζει σε αυτό το σημείο...

 

Παρά τα παραπάνω, το αυτοκίνητο το εμπιστεύομαι για να κάνω και το γύρο του κόσμου χωρίς στάση. Δεν με έχει αφήσει ποτέ και απ' ότι φαίνεται ούτε πρόκειται.

Και πραγματικά ακόμη και τώρα δεν θα το άλλαζα με πολλά καινούργια... Πλην ίσως Focus II ή Mazda 3 τα οποία τείνουν προς την οδηγοκεντρική φιλοσοφία του 306.

 

 

Θέμα τύχης είναι το αν θα σου βγάλει πρόβλημα ένα όχημα... άμα είναι να την πατήσεις, θα την πατήσεις και από ιαπωνικό.

 

για το προβλημα 2 και 3 μαλλον κατι πρεπει να παιζεται με την εισαγωγη και ιδιαιτερα με τον παπα...

h daytonara mou..![sIGPIC][/sIGPIC] http://www.bikepics.com/members/spirosarta/
Link to comment
Share on other sites

mexri stigmis kala pramgatakia akouw gia gallika!!

alla nomizw oti to c4 exei bgei me full problimata !!isxuei??

 

episis mia poly apli erwtisi!!ta antalaktika einai se normal katastaseis??

i milame gia epipedo vwgroup kai sarakaki meria mi xesw??

 

kai kati allo akoma!!ta plastika tou car kai kyriws san amakswma einai stibara kai apo kala ylika>?i einai poiotitas punto ??:blink:

Link to comment
Share on other sites

mexri stigmis kala pramgatakia akouw gia gallika!!

alla nomizw oti to c4 exei bgei me full problimata !!isxuei??

 

episis mia poly apli erwtisi!!ta antalaktika einai se normal katastaseis??

i milame gia epipedo vwgroup kai sarakaki meria mi xesw??

 

kai kati allo akoma!!ta plastika tou car kai kyriws san amakswma einai stibara kai apo kala ylika>?i einai poiotitas punto ??:blink:

 

...Αφου ειναι γνωστο οτι προτιμας τα Γιαπωνεζικα,γιατι δεν ψωνιζεις απο 'κει?Αλλωστε εχουν κυκλοφορησει πολυ καλα μοντελα τον τελευταιο καιρο...Τα ανταλλακτικα παντως ειναι σε πιο normal τιμες απο τα υπολοιπα ευρωπαικα και σιγουρα πιο φθηνα απο καποια Γιαπωνεζικα.Ιδιως οι τιμες της Peugeot ειναι πιο προσιτες απο αυτες της Citroen παρολο που μοιραζονται κοινα μηχανικα μερη και φθηνοτερες με μεγαλη διαφορα απο αυτες της Renault!

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

mexri stigmis kala pramgatakia akouw gia gallika!!

alla nomizw oti to c4 exei bgei me full problimata !!isxuei??

 

episis mia poly apli erwtisi!!ta antalaktika einai se normal katastaseis??

i milame gia epipedo vwgroup kai sarakaki meria mi xesw??

 

kai kati allo akoma!!ta plastika tou car kai kyriws san amakswma einai stibara kai apo kala ylika>?i einai poiotitas punto ??:blink:

 

Καταρχήν γράφε Ελληνικά.

Δεν ξέρω τι ποιότητας είναι τα γαλλικά υλικά, αλλά ξέρω ότι τα ανταλλακτικά τους μαμάνε!!:wacko:Μιλάμε για φαρμακείο.

Καλύτερα να σου βγάλει μηχανική βλάβη που λέμε, παρά να σκάσεις σε καμιά μπαριέρα.

Με πλασαρισματάκι σε μπαριέρα, μπορεί να ξεκινήσεις από τα 1500€ και να φτάσεις τα 5000€ από το πουθενά.

 

Η απενεργοποίηση του ESP είναι καλό να γίνεται μόνο από άτομα που ξέρουν τι κάνουν με το αμάξι τους.Για όλους τους υπόλοιπους, καλύτερα να μένει όπως είναι.Βέβαια δεν είχε το 106 μου ESP για να το δοκιμάσω, αλλά σίγουρα σε στριφτερές διαδρομές βοηθάει πολύ το σύστημα αυτό στον έλεγχο του αυτοκινήτου και βοηθάει να αποφύγεις άσχημες καταστάσεις.Αλλά υπάρχουν και οι στιγμές που απλά είναι περιτό.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν γράφε Ελληνικά.

Δεν ξέρω τι ποιότητας είναι τα γαλλικά υλικά, αλλά ξέρω ότι τα ανταλλακτικά τους μαμάνε!!:wacko:Μιλάμε για φαρμακείο.

Καλύτερα να σου βγάλει μηχανική βλάβη που λέμε, παρά να σκάσεις σε καμιά μπαριέρα.

Με πλασαρισματάκι σε μπαριέρα, μπορεί να ξεκινήσεις από τα 1500€ και να φτάσεις τα 5000€ από το πουθενά.

 

 

αυτο γινεται μονο στα γαλλικα ?

 

δλδ με ενα CitroenC4 και ενα VW golf ποσο εχει ο προφυλακτήρας στο ενα και ποσο στο αλλο ?

Link to comment
Share on other sites

Βάλε μια μεικτή αν είναι να αλλάζεις προφυλακτήρα συνέχεια.Εγώ πάντως από ανταλακτικα(δεν έχω χρειαστεί ευτυχώς τίποτα ακραία)είμαι ευχαριστημένος.Τo ESP είναι πολύ καλό αλλά ώρες ώρες καταντάει μ@@@@.Το rallye δεν έπρεπε να έχει καν,αμ ήτανε να το λεγανε ΜΗΤΣΟ όχι rallye.

Peugeotclub

Peugeot 406 ST 2000 1.600cc

Στο νοσοκομείο καταλήγουνε όσοι φοράνε ζώνες.Οι υπόλοιποι πάνε πρώτα στο νεκροτομείο...

http://www.skoda-auto.gr/models/octavia/extra/images/2x3x180.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όποιος παίρνει ανταλλακτικά από αντιπροσωπεία, εννοείται πως θα δώσει τα μαλοκέφαλά του κι ας έχει και C1...

 

Υπάρχουν ΠΟΛΛΟΙ εισαγωγείς γαλλικών ΓΝΗΣΙΩΝ ανταλλακτικών ανά την Ελλάδα (για Θεσσαλονίκη, όποιος θέλει, PM) από τους οποίους ψωνίζεις σε μακράν φτηνότερες τιμές απ' ότι από τους σκίστες στις αντιπροσωπείες.

Link to comment
Share on other sites

Να μιλησω κι εγω αφου εχω καποια εμπειρια με ενα Clio 1.2 του 2004 με 44.000km....

Το αμαξι ειναι πολυ καλο αλλα εχει βγαλει κατι χαζοπροβληματα...

 

Ενδεικτικα αναφερω:

 

-Κολλαει το button των alarm.. Πατας για να ανοιξουν ολα ok... Για να κλεισουν πρεπει να το πατησεις καμια 50αρια φορες...

-Χαλασαν οι μπουκαλες στο πορτπαγκαζ και χρειαζονται αλλαγη....

-Παλιοτερα αναβε το λαμπακι του service και του αεροσακου... γιατι? κουνωντας το καθισμα του συνοδηγου καμια φορα μπρος-πισω ειχε βγει μια μικρη φισα που εχει ακριβως αποκατω...

-Επισης δυσκολευοταν να παρει μπροστα, και χρειαζοταν απο 2 εως 8-9 μιζιες... Οταν δε, το εσβηνες και πηγαινες μετα απο κανα τεταρτο να το βαλεις μπροστα δεν επαιρνε με την καμια... γιατι??? μπροστα αριστερα του μοτερ εχει εναν αισθητηρα ο οποιος επικοινωνει με τον εγκεφαλο ωστε να παρει μπροστα το αμαξι... Ομως αυτος ο αισθητηρας στο σημειο που ειναι δεχεται σκονη απο τον δισκο και οχι μονο... λογω της σκονης λοιπον σου εβγαζε το λαδι μεχρι να παρει μπροστα....

 

Χαζοπροβληματα απο αμαξι 3 ετων με 44.000km... Γι'αυτο ειμαι καπως συντηρητικος απεναντι στα γαλλικα.....

 

Οσον αφορα τα ανταλλακτικα.... Ενδεικτικα 8α σου πω οτι μια εταζιερα κοστιζει γυρω στα 120e και προβολεις ομιχλης 300e(!)... Τι να πω....

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

diladi to kostos twn antalaktikwn akoumpaei to timologio tou sarakai etsi??

 

oso gia to filo pou eipe oti protimw ta japonia!!na tou pw oti ontws ta goustarw kai idiaietera ta honda!!alla einai akriba!!

 

mi ta htelo kai ola!!

 

omws o gallos einai kai autos kalos!!alla akoma de pisteuw oti akoumpaei tous germanous se thema amakswmatos!!ti lete kai eseis?:blink:

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να δεις τα crashtest και όχι na ρωτάς εμάς.Πάντως το 207 έχει πάρει 5 αστεράκια

και τη απο τις καλύτερες προστασίες πεζών.

Peugeotclub

Peugeot 406 ST 2000 1.600cc

Στο νοσοκομείο καταλήγουνε όσοι φοράνε ζώνες.Οι υπόλοιποι πάνε πρώτα στο νεκροτομείο...

http://www.skoda-auto.gr/models/octavia/extra/images/2x3x180.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...