Jump to content

Bενζίνες BP Ultimate/ Vpower/ Eco100/ Vpower Racing 99+


VIDEOMIX
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 437
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος freenow (18 Αύγ. 2004 , 11:58)

 

episis na prostheso aegean...

 

lewforos athinon,apenanti apo to carrefour.

 

exei tis fthinoteres times akoma kai gia to plisimo..

 

 

Oτι πληρώνεις...παίρνεις λέει ένα γνωμικό!

Επίσης ένα άλλο λέει ότι το ακριβό είναι κ φθηνό...!

 

Ελπίζω να κατάλαβες τι εννοώ.. :whistle:

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Tελικα την εκο την εχει δοκιμασει κανεις να μας πει εντυπωσεις?Μολις εγινε γνωστη η τιμη της εδω στη πατρα εφτασε το 1 ευρο.
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος amelidis (13 Απρ. 2004 , 18:28)

 

ΒΛΑΚΕΙΕΣ :mad: :mad: Φυσικα και τιποτα απο αυτα που αναφερονται επανω δε συμβαινουν!! Υπαρχουν παρα μα παρα πολλοι τροποι για εναν "ελλεεινο" βενζινα να σε κλεψει χωρις να το καταλαβεις (δεν θα τους αναφερω... ειναι μυστικα του επαγγελματος :D) ομως το παραπανω μονο ενας φαντασιοπληκτος θα το φανταζοταν διοτι απαιτει πολυ κοπο καθως πρεπει να γινει μεταγγιση χιλιαδων λιτρων καυσιμου απο την μια δεξαμενη στην αλλη και το κερδος δεν ειναι σοβαρο μιας και το ρισκο ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ!!! (περα απο το χασιμο της αδειας του πρατηριου υπαρχουν σοβαρα προστιμα κλπ κλπ)........

τιποτα δεν ειναι κρυφο...προστιμα περσινα

αναμυγνιουν

1)βενζινη με πετρελαιο κινησης&θερμανσης

2)Πετρέλαιο κίνησης νοθευμένο με πετρέλαιο παράνομης διακίνησης.

3)super αμολυβδη με απλη.

4)πειραγμενες αντλιες ειτε ηλεκτρονικες ειτε μηχανικες να κλεβουν λιτρα.

 

 

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Don_VitoCorleone (14 Απρ. 2004 , 00:49)

gia na ksekatharisei to thema ths apodoshs,kerdos exoun MONO ta aftokinhta mou me knock sensor,dhladh ola ta turbo katalytika ala k ala px ford focus 1.4 k 1.6 pou exoun sibiesh 11:1.o logos einai aplos.o sensoras aftos rithmizei thn proporeia ths anaflekshs analoga me ta oktania ths venzinhs.me apla logia h diafora sth leitovrgia ths mhxanhs otan valeis venzinh me perisotera octania einai oti h anafleksh ginetai liges moires argotera (sto strofaloforo aksona) opote to migma sibiezetai perisotero (xwris kindyno proanaflekshs logw oktaniwn) kai h apodosh afksanetai.aplo den einai?xexe

γενικα οσα εχουν πολλα αλογα+κυβικα μπορει να δουν καποιες διαφορες που να αξιζουν τα χρηματα που θα δωσουν.

αν ξερετε ποια αυτοκινητα διαθετουν τετοιο συστημα γραψτε,τωρα για την συμπιεση δεν γνωριζω αλλα κ εκει παει αναλογως με τα κυβικα/hp.

 

Πανω απ ολα μην ξεχναμε οτι ολα τα βενζιναδικα παιρνουν τις ιδιες βενζινες απο τα διλυστηρια Ελευσινας(δεν υπαρχουν κ αλλα Ελλαδα)το θεμα ειναι τι βλακειες κανουν εκει.

ΟΣον αφορα τα προστιμα της παραπανω λιστας μου φαινονται υπερβολικα λιγα...μονο 3 βρηκαν λεει στην Θεσ/κη+περσινα+οτι δεν εχω δει ποτε ελεγχο με τα ματια μου κ ας μενω καλοκαιρι απενατι απο βενζιναδικο shell..

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος kage (18 Αύγ. 2004 , 16:32)

Πανω απ ολα μην ξεχναμε οτι ολα τα βενζιναδικα παιρνουν τις ιδιες βενζινες απο τα διλυστηρια Ελευσινας(δεν υπαρχουν κ αλλα Ελλαδα)το θεμα ειναι τι βλακειες κανουν εκει.

Αυτο που λες δεν ειναι απολυτως σωστο!! Τουλαχιστον οσον αφορα την V-power Racing 99+ το συγκεκριμενο καυσιμο ερχεται κατ'ευθειαν απο το εξωτερικο και εχει αποκτησει τα 99+ οκτανια απο την διυλιση της, ενω αντιθετα αυτο που λες μπορει να συμβαινει με την BP Ultimate μιας και ερχεται ως απλη αμολυβδη βενζινη και στη συνεχεια προσθετονται τα χημικα προσθετα που τις παρεχουν τα extra οκτανια!!!

Επισης ελεγχοι γινονται ακρετα συχνα... Μπορεις αν θελεις να ψαξεις επανω στις αντλιες την επομενη φορα που θα πας για ανεφοδιασμο ενα μικρο ασπρο αυτοκολητακι (μοιαζει με αυτο που μας κολλαν στα ΚΤΕΟ) στο οποιο αναγραφεται η ημερομηνια του τελευταιου ελεγχου απο το κρατος! Ακομα μπαινοντας σε καποιο πρατηριο της SHELL μπορεις να διακρινεις μια βεβαιωση που αναγραφει την ημερομηνια του τελευταιου ελεγχου που πραγματοποιησαν τα ειδικα συνεργεια που διαθετει μονο η SHELL για αυτο το σκοπο!!

Οποιος χρειαζεται περισσοτερες πληροφοριες "εκ των εσω" δεν εχει παρα να ρωτησει... ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος amelidis (19 Αύγ. 2004 , 02:30)

 

Αυτο που λες δεν ειναι απολυτως σωστο!! Τουλαχιστον οσον αφορα την V-power Racing 99+ το συγκεκριμενο καυσιμο ερχεται κατ'ευθειαν απο το εξωτερικο και εχει αποκτησει τα 99+ οκτανια απο την διυλιση της, ενω αντιθετα αυτο που λες μπορει να συμβαινει με την BP Ultimate μιας και ερχεται ως απλη αμολυβδη βενζινη και στη συνεχεια προσθετονται τα χημικα προσθετα που τις παρεχουν τα extra οκτανια!!!

Επισης ελεγχοι γινονται ακρετα συχνα... Μπορεις αν θελεις να ψαξεις επανω στις αντλιες την επομενη φορα που θα πας για ανεφοδιασμο ενα μικρο ασπρο αυτοκολητακι (μοιαζει με αυτο που μας κολλαν στα ΚΤΕΟ) στο οποιο αναγραφεται η ημερομηνια του τελευταιου ελεγχου απο το κρατος! Ακομα μπαινοντας σε καποιο πρατηριο της SHELL μπορεις να διακρινεις μια βεβαιωση που αναγραφει την ημερομηνια του τελευταιου ελεγχου που πραγματοποιησαν τα ειδικα συνεργεια που διαθετει μονο η SHELL για αυτο το σκοπο!!

Οποιος χρειαζεται περισσοτερες πληροφοριες "εκ των εσω" δεν εχει παρα να ρωτησει... ;)

 

δηλ.θελεις να πεις οτι ερχονται τα φορτηγα απο Αγγλια(νομιζω εκει εχει δεξαμενες) κ ξεφορτωνουν σε καθε πρατηριο ξεχωριστα?οπως καταλαβαινεις δεν γινεται.

οτι φερνουν με καραβι την shell 99+ k tην ξεφορτωνουν που?δεν υπαρχουν δεξαμενες στην Ελλαδα,μονο μια στο Περαμα αλλα ειναι για πετρελαιο για καραβια.

+οτι καθε βυτιο που φευγει απο δυλιστηρια σφραγιζεται κ ανοιγεται απο τον πρατηριουχο,αρα τι extra χημικα να μπαινουν?

Για μενα ειναι θεμα μαρκετινγκ ειναι κ τιποτα παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

η vpower 99+ είναι εισαγώμενη, το διαφημίζει η Shell και το έχουμε πει αρκετές φορές. Αυτός είναι ο λόγος και της αρκετά τσιμπημένης τιμής. ;)

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου kage δεν σε βρισκω αρκετα ενημερωμενο!!!

Δεξαμενες υπαρχουν παρα πολλες ανα την Ελλαδα... Στην Θεσσαλονικη (εδω μενω...) μια βολτα απο το Καλοχωρι θα σε πεισει!!! Για Αθηνα δυστυχως δεν γνωριζω αλλα αν επιμενεις μπορω πολυ ευκολα να μαθω! Αυτα που σου λεω δεν τα βγαζω απο το κεφαλι μου... Εδω και δυο γεννιες (απο τον παππου μου και τωρα με τον πατερα μου) η οικογενεια ασχολειται με τα πρατηρια καυσιμων και μαλιστα αυτα της SHELL!

Φυσικα και δεν ερχονται τα βυτια απο την Αγγλια σε καθε πρατηριο ξεχωριστα... Το καυσιμο αυτο ερχεται με τα δεξαμενοπλοια και αποθηκευεται στις δεξαμενες (προσεχε δεν μιλαω για διυλυστηρια αλλα για δεξαμενες) Η διαφορα ομως της V-power Racing 99+ απο την Bp Ultimate ειναι οτι το πρωτο καυσιμο ερχεται απο την διυληση με 99+ οκτανια (το + σημαινει οτι σαν καυσιμο θα εχει το λιγοτερο 99 οκτανια ενω καλλιστα μπορει να εχει και 100-101) ενω στην Ultimate τα οκτανια προσθετονται με την μορφη χημικων (πριν το καυσιμο φορτωθει στα βυτια με κατευθυνση τα πρατηρια)

Link to comment
Share on other sites

πολυ θα ηθελα να μαθω που υπαρχουν δεξαμενες κ μαλιστα ιδιοκτητες απο καθε εταιρια(εστω για τις βενζινες ultimate+vpower racing) οπως λες κ μαλιστα για βενζινη κ οχι πετρελαιο για καραβια.

οπου η μονη δεξαμενη που ξερω για Αθηνα ειναι στο ΠΕραμα για πετρελαιο για καραβια.

Link to comment
Share on other sites

Ναι καπου ομως πρεπει να αποθηκευτουν τα καυσιμα!!! Απο την παραγωγη δεν παμε κατ'ευθειαν στην αποστολη στα πρατηρια (αυτο αφορα ολα τα καυσιμα και οχι μονο τις 100αρες αμολυβδες)!! Επειδη μενω στην Θεσσαλονικη και την γνωριζω καλα την περιοχη σου λεω οτι στο Καλοχωρι υπαρχουν δεξαμενες των ΕΚΟ-ΕΛΔΑ και της JETOIL και φυσικα ειναι και ιδιοκτητες! Αυτο μπορει να το επιβεβαιωσει οποιοσδηποτε γνωριζει την περιοχη η εχει περασει τουλαχιστον μια φορα απο εκει (οι δεξαμενες ειναι αρκετα μεγαλες και προκαλουν εντυπωση).

Αν τωρα ακομα επιμενεις να μαθεις και για την Αθηνα πες μου για να ρωτησω και να σου πω... :cool:

Link to comment
Share on other sites

re si amelidis eisai sigouros gia thn BP Ultimate oti den erxete etoimh???dhladh mpainei ellhniko xeraki gia ta oktania???enw h V-Power Racing erxete etoimh apo exw???please dieukrinise to se parakalw...aaa kai kati allo...einai sigouri h plhroforish sou giati me bazeis se skepseis na allakso thn benzinh pou xrhsimopoio (BP)...perimenw ta 'fwta' sou file :)
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος vampyre (14 Απρ. 2004 , 13:29)

 

Οχι βρε παιδιά δεν έκλεισε η Texaco.

 

Εκανε αμοιβαία ανταλλαγή με την Shell. Εδωσε κάποιες χώρες και πήρε κάποιες άλλες.

 

Δεν προσέξατε που όλα τα πρατήρια Texaco έγιναν Shell? ;)

 

Στις χώρες που έδωσε η Texaco στη Shell ήταν και η Ελλάδα. Νομίζω (δεν θυμάμαι στα σίγουρα) η Shell έδωσε την Ιρλανδία.

 

 

 

 

Σωστός...

Link to comment
Share on other sites

Σε καμια περιπτωση δεν ειπα οτι η BP Ultimate δεν ειναι καλη βενζινη!! Απλα προσπαθω να σας δωσω να καταλαβετε τον τροπο με τον οποιο βελτιωνονται οι αμολυβδες βενζινες απο την καθε εταιρια!! Αυτη την στιγμη δεν μπορω (για την ακριβεια δεν ξερω) να σου πω αν το χερι που μπαινει για το οκτανια ειναι Ελληνικο η αλλοδαπο οσον αφορα την Ultimate, αυτο που ομως σιγουρα ξερω ειναι οτι απο την παραγωγη (διυληση) μεχρι την καταναλωση παρεμβαλεαι καποιο χερι, ενω η V-power Racing 99+ διυληζεται με 99+ οκτανια και ερχεται απειραχτη!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Λοιπόν μάγκες, δεν ξέρω τι σας έχει πιάσει και προσπαθείτε όλοι να αποδείξετε ότι είστε ξερόλες αλλά έχω ένα πράγμα να σας πω: η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια ή για την περίπτωση μας η παραπληροφόρηση χειρότερη από την άγνοια. ;) Ακόμα γνώμες του στυλ άκουσα, νόμισα κτλ είναι καλύτερο να αποφεύγονται εάν δεν ξέρετε τι συμβαίνει. :X Πέρα από αυτό ας αρχίσω να διορθώνω τα κακώς κείμενα των παραπάνω σειρών:

 

1) Αναμιγνύοντας βενζίνη 95 οκτανίων και 100 οκτανίων δεν έχεις βενζίνη 97,5 οκτανίων. Σαφώς και θα έχεις απόκριση καλύτερη από την απλή αμόλυβδη με αυτό το μίγμα καθώς θα έχουν αυξηθεί τα οκτάνια της βενζίνης που χρησιμοποιείς αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο ακριβής αριθμός τους θα είναι αυτός.

2) Όλα τα καινούρια αυτοκίνητα (καταλυτικά) έχουν knock sensor. Η παραπάνω δύναμη που αισθάνεστε, αυτό που λέμε τράβηγμα, δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά η ροπή του αυτοκινήτου. Με βενζίνη παραπάνω οκτανίων από την 95άρα, αυτό που επιτυγχάνεται είναι η αύξηση της συμπίεσης του κινητήρα με αποτέλεσμα να αισθάνεστε ότι τραβάει περισσότερο.

3) Η TEXACO δεν έκλεισε. Απλώς στην Ελλάδα εξαγοράστηκαν τα πρατήρια της. Ωστόσο δραστηριοποιείται ακόμη στον τομέα των λιπαντικών μέσω συνεργασίας με την AEGEAN.

4) Όλες οι εταιρίες αγοράζουν από τα τέσσερα διυλιστήρια της χώρας. Ωστόσο η αγορά τροφοδοτείται και από ‘καραβιές’ που έρχονται από το εξωτερικό. Οι εταιρίες στη συνέχεια αποθηκεύουν τα καύσιμα τους σε δεξαμενές , όχι απαραίτητα δικές τους και στην συνέχεια τα προωθούν στην αγορά. Στον τομέα της αποθήκευσης υπάρχει συνεργασία μεταξύ των εταιριών.

5) Η Shell V-Power/99+ και η BP Ultimate έρχονται με καραβιές από την Ολλανδία. Η Kinitron 100 παράγεται στην Ελλάδα.

6) Τα οκτάνια δεν είναι βαθμός καθαρότητας αλλά δείκτης αντικροτικότητας.

7) Καμία βενζίνη δεν περιέχει κάρβουνο! :blink:

8) Νερωμένη αμόλυβδη βενζίνη είναι σχεδόν απειροελάχιστές οι πιθανότητες για να βρεις στην αγορά. Γιατί; Γιατί πολύ απλά δεν μπορείς να την νοθεύσεις με καμία άλλα ποιότητα βενζίνης αφού θα προκαλέσει ζημιά στα ζωτικά μέρη του αυτοκινήτου εξ’ αρχής. Οι βενζίνες που νοθεύονται πολύ εύκολα είναι αντίθετα οι 100άρες (με 98 ή 95 οκτανίων), οι 98άρες (με 95 οκτανίων), οι σούπερ ( με απλή αμόλυβδη) και το πετρέλαιο κίνησης (με θέρμανσης). Οπότε ποιο πολλές είναι οι πιθανότητες να φας φόλα με ενισχυμένη βενζίνη.. παρά με απλή. Χρησιμοποιώντας 100άρες γίνεστε υποψήφια θύματα! Ωστόσο νοθεία γίνεται συνήθως με το πετρέλαιο κίνησης που το κέρδος είναι τεράστιο. Ρισκάρεις να νοθεύσεις κάτι που κάνει 0,40 € /λίτρο (πετρέλαιο θέρμανσης) πουλώντας το διπλά σαν πετρέλαιο κίνησης. Σε μια δεξαμενή 5 τόνων το κέρδος θα ήταν 2000 €. Όμως δεν ρισκάρεις να νοθεύσεις αμόλυβδη βενζίνη με κάτι άλλο αφού το κέρδος (της τάξης των 0,02-0,03 € ανά λίτρο) θα ήταν ελάχιστο και το πρόστιμο από 10.000 € έως 300.000 €.

9) Σαφώς και ένα Impeza ή ένα EVO θα πηγαίνει καλύτερα με 100άρα βενζίνη. Αλήθεια όμως, πόσοι από εσάς έχουν αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού και μεγάλων επιδόσεων με υπερσυμπιεστές κτλ. Το σύνολο της χώρας διαθέτει απλά ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα μικρού κυβισμού. Οπότε πληρώνοντας 1 € το λίτρο για να έχετε στο αυτοκίνητο σας 2hp και 0,2 χιλ. ροπής παραπάνω νομίζω ότι δεν αξίζει.

10) Ο αριθμός των οκτανίων στις 100άρες παίζει ανάλογα με την παρτίδα. Σωστά όπως είπε κάποιος πιο πάνω μπορεί να είναι και λίγο παραπάνω (101 οκτάνια) ή και λίγο παρακάτω.

11) Αν νομίζεται ότι οι απλές βενζίνες επιβαρύνουν το περιβάλλον περισσότερο από τις 100άρες είστε γελασμένοι. Έχουν το ίδιο ακριβώς ποσοστό θείου(50 ppm) καθώς από 1/1/2005 υπάρχει κοινοτική οδηγία σχετικά με τις προδιαγραφές των καυσίμων. Επομένως και οι κατακαθίσεις πλέον στον κινητήρα (βαλβίδες) είναι όσες και με τις 100άρες. Απλώς οι 100άρες καθαρίζουν τις προηγούμενες επικαθίσεις από τυχόν βενζίνες που χρησιμοποιούσατε πριν από αυτή την ημερομηνία.

12) Σαφώς και σε περιόδους κρίσεις των τιμών η απλή αμόλυβδη ανεβαίνει αναλογικά υψηλότερα αφού στις υπόλοιπες πληρώνεται καπέλο (κοινώς σας πιάνουν κώλο) και προτού να υπάρχει κρίση.

13) Η ΕΚΟ δεν πωλεί πλέον 98άρες γιατί η εταιρία αποφάσισε να διαθέτει μόνο 100άρα. Αλήθεια γιατί δεν κάνετε παράπονο και στην BP; Αυτή η εταιρία πουλάει 98άρες; Καλύτερα να μην κατηγορούμε την ΕΚΟ.

14) Καμία εταιρία δεν μπορεί να κατηγορηθεί πρωταθλήτρια στις νοθεύσεις. Απλώς οι πρατηριούχοι είναι οι λαμάκες της υπόθεσης. Κοιτάτε τις λίστες του ΥΠ. ΑΝ. και μαυρίστε τους. Όχι τις εταιρίες. Τους πρατηριούχους. Εξάλλου είπαμε.. εμάς μας ενδιαφέρουν μόνο οι αμόλυβδες βενζίνες. Όπως λέμε αλλιώς.. η εγκληματικότητα δεν έχει εθνικότητα. Δεν καταδικάζουμε την εθνικότητα…αλλά τον εγκληματία. ;)

15) Τελικά το καλύτερο συντελεστή τιμής / ποιότητας τον έχει.. η φθηνότερη βενζίνη. Γιατί; Προσωπικά βάζω από ένα πρατήριο AEGEAN με 0,67€ - 0,70€ το λίτρο. Την φθηνότερη στην Θεσσαλονίκη. Φουλάρω και κάνω περίπου 580 χιλιόμετρα εκτός πόλης (ταξιδεύω Θεσσαλονίκη – Γρεβενά μέρα παρά μέρα). Εάν θα έβαζα μία 100άρα θα πλήρωνα περίπου 1€ δηλαδή περίπου +50% ανά λίτρο στην τιμή που αγοράζω τώρα.. όμως η απλή μέθοδος των τριών λέει ότι τα χιλιόμετρα που θα έπρεπε να βγάζω είναι 870 (+50% στα 580) ! Πράγμα που ποτέ δεν το κατάφερα αφού το έχω δοκιμάζει. Απλώς έβγαλα..40 χιλιόμετρα παραπάνω.. στα 620 χιλιόμετρα άναψε ρεζέρβα. Οπότε.. τζίφος περί τρελής οικονομίας. :geek:

16) Τέλος αγοράζοντας καύσιμα από τις εταιρίες αυτές.. βοηθάτε τις Εγγλέζες και όχι την εθνική μας οικονομία. Μπορεί σαν λακαμές να φωνάζετε στις πορείες κατά των Αμερικανών, να τους καταριέστε, να ξεχνάτε τι έγινε στην Κύπρο, στο Ιράκ κτλ. αλλά και το ουίσκι σας θα το πιείτε.. και την κόλα σας.. και το τζιν σας θα το αγοράσετε.. και το Marlboro θα το καπνίσετε και την βενζίνη από την BP και Shell θα βάλετε. Τελικά η βλακεία σ’ αυτό τον τόπο είναι ανίκητοι. Ξυπνάτε ρε… μην πέφτετε θύματα των πολυεθνικών. Άντε και καλά χιλιόμετρα..

Link to comment
Share on other sites

 

2)Όλα τα καινούρια αυτοκίνητα (καταλυτικά) έχουν knock sensor. Η παραπάνω δύναμη που αισθάνεστε, αυτό που λέμε τράβηγμα, δεν είναι η ιπποδύναμη αλλά η ροπή του αυτοκινήτου. Με βενζίνη παραπάνω οκτανίων από την 95άρα, αυτό που επιτυγχάνεται είναι η αύξηση της συμπίεσης του κινητήρα με αποτέλεσμα να αισθάνεστε ότι τραβάει περισσότερο.

 

9)Σαφώς και ένα Impeza ή ένα EVO θα πηγαίνει καλύτερα με 100άρα βενζίνη. Αλήθεια όμως, πόσοι από εσάς έχουν αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού και μεγάλων επιδόσεων με υπερσυμπιεστές κτλ. Το σύνολο της χώρας διαθέτει απλά ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα μικρού κυβισμού. Οπότε πληρώνοντας 1 € το λίτρο για να έχετε στο αυτοκίνητο σας 2hp και 0,2 χιλ. ροπής παραπάνω νομίζω ότι δεν αξίζει.

 

 

14)Καμία εταιρία δεν μπορεί να κατηγορηθεί πρωταθλήτρια στις νοθεύσεις. Απλώς οι πρατηριούχοι είναι οι λαμάκες της υπόθεσης. Κοιτάτε τις λίστες του ΥΠ. ΑΝ. και μαυρίστε τους. Όχι τις εταιρίες. Τους πρατηριούχους. Εξάλλου είπαμε.. εμάς μας ενδιαφέρουν μόνο οι αμόλυβδες βενζίνες. Όπως λέμε αλλιώς.. η εγκληματικότητα δεν έχει εθνικότητα. Δεν καταδικάζουμε την εθνικότητα…αλλά τον εγκληματία. ;)

15) Τελικά το καλύτερο συντελεστή τιμής / ποιότητας τον έχει.. η φθηνότερη βενζίνη. Γιατί; Προσωπικά βάζω από ένα πρατήριο AEGEAN με 0,67€ - 0,70€ το λίτρο. Την φθηνότερη στην Θεσσαλονίκη. Φουλάρω και κάνω περίπου 580 χιλιόμετρα εκτός πόλης (ταξιδεύω Θεσσαλονίκη – Γρεβενά μέρα παρά μέρα). Εάν θα έβαζα μία 100άρα θα πλήρωνα περίπου 1€ δηλαδή περίπου +50% ανά λίτρο στην τιμή που αγοράζω τώρα.. όμως η απλή μέθοδος των τριών λέει ότι τα χιλιόμετρα που θα έπρεπε να βγάζω είναι 870 (+50% στα 580) ! Πράγμα που ποτέ δεν το κατάφερα αφού το έχω δοκιμάζει. Απλώς έβγαλα..40 χιλιόμετρα παραπάνω.. στα 620 χιλιόμετρα άναψε ρεζέρβα. Οπότε.. τζίφος περί τρελής οικονομίας. :geek:

16) Τέλος αγοράζοντας καύσιμα από τις εταιρίες αυτές.. βοηθάτε τις Εγγλέζες και όχι την εθνική μας οικονομία. Μπορεί σαν λακαμές να φωνάζετε στις πορείες κατά των Αμερικανών, να τους καταριέστε, να ξεχνάτε τι έγινε στην Κύπρο, στο Ιράκ κτλ. αλλά και το ουίσκι σας θα το πιείτε.. και την κόλα σας.. και το τζιν σας θα το αγοράσετε.. και το Marlboro θα το καπνίσετε και την βενζίνη από την BP και Shell θα βάλετε. Τελικά η βλακεία σ’ αυτό τον τόπο είναι ανίκητοι. Ξυπνάτε ρε… μην πέφτετε θύματα των πολυεθνικών. Άντε και καλά χιλιόμετρα..

 

Το 2 και 9 οπως καταλαβενεις αντικρουονται.

14) Οταν ομως στατιστικα τα πρατηρια της ΕΚΟ που πληρωνουν προστιμο ειναι ΠΟΛΥ περισσοτερα απο της Shell ενω η Shell εχει ΠΟΛΥ περισσοτερα πρατηρια,λογικο ειναι η ΕΚΟ να ανακυρηχθει πρωταθλητρια στις νοθειες.

 

15) Λαθος, τη φθηνοτερη βενζινη την εχει ο Χαρκας στο δρομο προς Θερμη .

 

16) :worry: :X :lol:

Link to comment
Share on other sites

lipon egw tha sas milisw me noumera...o tropos pou odhgw kai to dromoligio mou einai panw katw ta idia...spiti-douleia-gineka-spiti :rolleyes: Ultimate: 12,3 litra/100 km. aplh apo BP: 13,3 litra/100km. Racing:14,2 litra/100 km! apo trabigma...ultimate me diafora...me th racing mou th roufaei san palabo xwris kanena orato apotelesma...mporei na antidra o kinhthras mou etsi stis diafores poiothtes benzinhs...den kserw...alla gia ta noumera to parathrw edw kai 1 xrono...CLK200 to last...209....AYTA :) :X
Link to comment
Share on other sites

Φίλε NRG σε πιάνω για αδιάβαστο.

1) Το 2 και το 9 δέν αντικρούονται. Στο 2 έδωσα μία εξήγηση στο πού οφείλεται αυτή η βελτίωση στο τράβηγμα του αυτοκινήτου. Δεν είναι η ιπποδύναμη αυτό που αισθανόμαστε αλλά η ροπή.

2) Η Shell δεν έχει πολύ περισσότερα πρατήρια από την ΕΚΟ. Αντιθέτως έχει λιγότερα. Αριθμούς θα ανακοινώσω αργότερα όταν θα έχω επισημα στοιχεία και όχι εκτιμήσεις.

3) Όταν μιλάω για περιοχή Θεσσαλονίκης εννοώ την ευρύτερη περιόχή. Και το πρατήριο αυτό της AEGEAN είναι στο δρόμο της Ιωνίας. Μία ματιά στις λίστες του ΥΠ. ΑΝ. με τα φθηνότερα πρατήρια θα σε πείσει.

4) Οδηγείτε με ασφάλεια!!(άσχετο)

Link to comment
Share on other sites

αγαπητέ kirkonet καταρχήν καλως ήλθες στο όμορφο φόρουμ μας...:)

δεν θα διαφωνήσω σε αυτά που λες,το αντίθετο μάλιστα, παρ'όλα αυτά θα σε παρακαλούσα να αποφύγεις στο μέλλον χαρακτηρισμούς όπως ''ξερόλες'' που απλά μπορεί να αποτελέσουν σημεία προστριβής χωρίς κανένα ουσιαστικό λόγο...

από την άλλη πολύ ευχαρίστως να διαβάζουμε τις πλήρως δικαιολογημένες και με στοιχεία απαντήσεις σου...:)

σε ευχαριστώ πολύ...και πάλι welcome..;)

φιλικά...:)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε NRG σε πιάνω για αδιάβαστο.

1) Το 2 και το 9 δέν αντικρούονται. Στο 2 έδωσα μία εξήγηση στο πού οφείλεται αυτή η βελτίωση στο τράβηγμα του αυτοκινήτου. Δεν είναι η ιπποδύναμη αυτό που αισθανόμαστε αλλά η ροπή.

2) Η Shell δεν έχει πολύ περισσότερα πρατήρια από την ΕΚΟ. Αντιθέτως έχει λιγότερα. Αριθμούς θα ανακοινώσω αργότερα όταν θα έχω επισημα στοιχεία και όχι εκτιμήσεις.

3) Όταν μιλάω για περιοχή Θεσσαλονίκης εννοώ την ευρύτερη περιόχή. Και το πρατήριο αυτό της AEGEAN είναι στο δρόμο της Ιωνίας. Μία ματιά στις λίστες του ΥΠ. ΑΝ. με τα φθηνότερα πρατήρια θα σε πείσει.

4) Οδηγείτε με ασφάλεια!!(άσχετο)

 

Μα οταν λες οτι δεν δινει ιπποδυναμη (2) και στο 9 λες οτι δινει ? Εκτος αν δεν καταλαβα καλα τη σκεψη σου.

 

Ειμαι πολυ περιεργος να δω ποιος εχει περισσοτερα πρατηρια τελικα.

 

Αν βρεθεις καμια φορα προς Νεα Ελβετια, μετα τα νεκροταφεια στο αριστερο σου χερι θα δεις τον Χαρκα. Συμφωνα με το ΥΠΑΝ 0.686 εχει η απλη αμολυβδη. Πιστεψε με δυσκολα να βρεις αλλου βενζιναδικο με αυτη τη τιμη και παραλληλα χωρις προβληματα στη Θεσ/νικη, ολη η παρεα βαζουμε απο εκει εδω και 2 χρονια και δεν παρουσιασε κανενα αυτοκινητο καποιο προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Nrg, στο 2 δεν λέει πως όταν βάζουμε 98άρα ή 100άρα βενζίνη, αυξάνεται μόνο η ροπή και όχι η ιπποδύναμη. Αυτό που λέει (άσχετο με την προσθήκη βενζίνης ) είναι πως το τράβηγμα που νιώθουμε όταν επιταχύνουμε είναι λόγω ροπής και όχι λόγω ιπποδύναμης. ;)

Και εγώ συμφωνώ.

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Nrg, στο 2 δεν λέει πως όταν βάζουμε 98άρα ή 100άρα βενζίνη, αυξάνεται μόνο η ροπή και όχι η ιπποδύναμη. Αυτό που λέει (άσχετο με την προσθήκη βενζίνης ) είναι πως το τράβηγμα που νιώθουμε όταν επιταχύνουμε είναι λόγω ροπής και όχι λόγω ιπποδύναμης. ;)

Και εγώ συμφωνώ.

 

 

Θενξ για τη βοηθεια :)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε NRG, βρίσκομαι πίσω με επίσημα στοιχεία. Το σύνολο των πρατηρίων της ΕΚΟ είναι 1.640 ενώ αυτό της Shell ανέρχεται στα 1.298 (ενημερωτικό δελτίο ΕΛΙΝΟΙΛ η πηγή. Ακόμη εάν θες να βρεις και ο ίδιος στοιχεία σχετικά με τον αριθμό των πρατηρίων της κάθε εταιρίας δεν έχεις παρά να πας σε κάποια τράπεζα και να ζητήσεις το ενημερωτικό δελτίο της ΡΕΒΟΙΛ που και αυτή μπήκε πριν λίγο καιρό στο χρηματιστήριο. Και από εκεί μπορείς να βρεις τον αριθμό των πρατηρίων της κάθε εταιρίας. ). Οπότε κατερρίφθη και ο μύθος των περισσοτέρων πρατηρίων της Shell. Και έχω να σου παραθέσω μερικά ακόμη στοιχεία.

 

1) Η πλειοψηφία των προστίμων έχει να κάνει με νοθείες όχι στην απλή αμόλυβδη.. αλλά σε όλα τα υπόλοιπα είδη καυσίμων. Κοίτα το στην σελίδα του ΥΠ. ΑΝ.

2) Από την παράγραφο που παραθέτεις (14) και μου λες ότι έκανα λάθος, αυτό που σου έμεινε ήταν το πιο είναι το φθηνότερο πρατήριο στην Θεσσαλονίκη; Το κεντρικό νόημα ήτανε ότι οι 100άρες δεν αξίζουν τα λεφτά τους όσον αφορά το θέμα της οικονομίας. Η τιμή (+50% σε σχέση με απλή αμόλυβδη) είναι αντιστρόφως ανάλογη με την οικονομία (+7% παραπάνω χιλιόμετρα) στην περίπτωση μου.

3) Καταλάβετε το.. όλα είναι θέμα μάρκετινγκ. Και πάντα οι διαφημίσεις.. λένε την μισή αλήθεια. Αυτό να το βάλετε καλά στο μυαλό σας. Οι 100άρες βασίζονται σε ένα μύθο με τρία βασικά επιχειρήματα. Μεγαλύτερη οικονομία, καθαρότερο περιβάλλον και αυξημένες επιδόσεις. Την επόμενη φορά θα σας αποδείξω με στοιχεία ότι τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει πλήρως. Είναι τεχνητά καλλιεργημένος ο μύθος περί όλων αυτών. Μην βιαστούν μερικοί να με κατηγορήσουν (ειδικά για το θέμα των αυξημένων επιδόσεων). Θα μιλήσω με αποδείξεις ( η καλύτερα με χρόνους και διαγράμματα ισχύος και ροπής). Στις επόμενες σειρές θα αναλύσω τα δύο πρώτα. Όσο για τις επιδόσεις.. θα σας αποδείξω ότι οι εταιρίες δεν λένε πάλι όλη την αλήθεια, μόλις παραλάβω στα χέρια μου όλα τα στοιχεία. Η έρευνα μου συνεχίζεται..

4) Μεγαλύτερη οικονομία μπορεί να κάνεις με 100άρες όσο αφορά την ποσότητα που καταναλώνεις αλλά όπως είπαμε ο παράγοντας τιμή παίζει καθοριστικό ρόλο. Άλλο είναι να κάνεις με 30 € (φουλάρισμα με απλή αμόλυβδη) και να διανύεις περίπου 580 χιλ. και άλλο να διανύεις με 45 € (φουλάρισμα με 100άρα) περίπου 620 χιλ. Εσείς τι θα προτιμούσατε; Επομένως οικονομική στην ποσότητα.. αντιοικονομική στην τσέπη.

5) Καθαρότερο περιβάλλον και προστασία του κινητήρα λόγω καλύτερης καύσης δεν υφίσταται πλέον γιατί όπως προανέφερα όλες οι βενζίνες πλέον έχουν τα ίδια επίπεδα θείου (50ppm). Οπότε εκπέμπουν τα ίδια καυσαέρια, έχουν τις ίδιες ποσότητες επικαθήσεων στις βαλβίδες και επιβαρύνουν το ίδιο την διάρκεια ζωής του καταλύτη. Οπότε και ο μύθος ότι μακροχρόνια προστατεύουν τα ζωτικά μέρη του αυτοκινήτου δεν υφίσταται.

6) Αν κοιτάξετε με πιο τρόπο λειτουργούν οι πολυεθνικές εταιρίες πετρελαίου στην χώρα μας.. θα καταλάβετε πόσο νοιάζονται για τον μέσο καταναλωτή. Ρίξτε μια ματιά στις συνολικές πωλήσεις και τα κέρδη των πολυεθνικών, συγκρίνετε τα με των υπολοίπων εταιριών και θα καταλάβετε τι εννοώ. Μετά από αυτό.. αποφασίστε από πού θα προμηθεύεστε καύσιμα. Και καταλάβετε και κάτι άλλο.. στο χέρι σας είναι κάθε φορά να μειώνετε ή (με τις εμμονές σας σε κάποιες εταιρίες) να αυξάνεται τις τιμές.

7) Αλήθεια, μπορεί κάποιος να μου απαντήσει γιατί η Shell και η BP έχουν μακράν τις ακριβότερες τιμές καυσίμων στην Ελλάδα σε σχέση με τα υπόλοιπα πρατήρια;

Link to comment
Share on other sites

Στην πιό πάνω αναφορά μου έκανα λάθος στο 2). Ήθελα να πώ : Από την παράγραφο που παραθέτεις (15). Ακόμη στην τιμή σου είπα ότι αυτή την στιγμή το πρατήριο της AEGEAN πουλάει 0,67€ ενώ εσύ μου λές το ''δικό'' σου ότι πουλάει 0,686€. Ποιό είναι φθηνότερο;

Όσο για τον φίλτατο Νίκο..ρε σύ..όταν ακούω ότι η βενζίνη περιέχει κάρβουνο..τι μπορώ να πω; Ο καθένας λέει το κοντό του και το μακρύ του..

Πάντα φιλικά..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...