Jump to content

Γερμανός: Εμπειρίες και σχόλια


Nrg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν έγινε στο κατάστημα η ξαναζελατινοποίηση (έβγαλα και λέξη)! Από την εταιρία πήγε έτσι η συσκευή (πιθανότατα προερχόταν από DOA όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω. Και ναι, εδώ το θέμα είναι ο Γερμανός αλλά πρέπει να καταλάβουμε ότι παντού συμβαίνουν αυτά και όχι μόνο στον κακό γερμανό...

Δεν μου απαντάς όμως σε αυτό που σε ρώτησα.

Εννοείς την ζελατίνα της συσκευασίας ή την ζελατίνα εσωτερικά του κουτιού δηλ το «σακουλάκι» που βρίσκεται η συσκευή? Ρωτάω διότι προσπαθώ να καταλάβω με την ταινία ασφαλείας τι έπαιξε.

Δηλαδή τις DOA συσκευές δεν τις επιστρέφουν στην κατασκευάστρια εταιρεία και τις φτιάχνουν οι εταιρείες κινητής ?Λίγο περίεργο μου ακουγεται...δεν λέω μπορεί να συμβαίνουν διάφορα αλλά μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα.

:X
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 110
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Βρε παιδιά ό,τι και να πείτε έχετε δίκιο, αλλά πρέπει να καταλάβετε ότι όσο καλά και να ξέρουμε τη δουλειά μας, όλα είναι θέμα καταστηματάρχη. Αν δε μας δώσει το ΟΚ, δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Και είναι αλήθεια ότι και τις δικιές τους λαλακίες, εμείς τις πληρώνουμε. Εμ μας βάζουν να τα κάνουμε, εμ αν παραπονεθεί ο πελάτης μας τη λένε και από πάνω. Με όλα όσα έχουν δει τα μάτια μου, σας δίνω τα χίλια δίκια, αλλα έχετε πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού σας ότι οι τελευταίοι που φταίμε (όχι σε όλα βέβαια) είμαστε εμείς οι πωλητές. Εντολές εκτελούμε.

 

Και όσο για τις ανοιχτές συσκευές, δεν πάει να πει ότι είναι χρησιμοποιημένες. Αν κάποιος πελάτης θέλει να δει πώς είναι κάποιο κινητό, αναγκαστικά ανοίγουμε το κουτί και του το δείχνουμε, χωρίς φυσικά να ενεργοποιήσουμε το κινητό. Οπότε μην κολλάτε στην ανοιχτή συσκευασία.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί αναγκαστικά ανοίγετε το κουτί?Διαφωνώ κάθετα με αυτή τη λογική,δεν θα έπρεπε να το δέχεστε,καλύτερα να κάνετε θέμα για Dummies παρά να χάνεται την αξιοπιστία σας και φυσικά την ψυχική σας ηρεμία...Η ανοιχτή συσκευασία και η αποδοχή της απο τον αγοραστή μετά ειναι καθαρά θέμα καλής πίστης και νομίζω οτι στην εποχή μας είναι σπάνιο φαινόμενο...

http://img369.imageshack.us/img369/9788/n222800402208886943te9.jpg

Sleepless Degenerate Drunk.

Link to comment
Share on other sites

Αν σου πει ο διευθυντης του καταστηματος να ανοιξεις το κουτι θα το κανεις. Δεν μπορεις να φέρεις αντιρρηση, απο το να χασει τον πελατη θα το ανοιξει και θα ρισκαρει ενα γεγονος σαν αυτο που περιγραφετε.

 

Και εγω εχω ανοιξει προϊοντα σε καταστημα που δουλευα παλιοτερα, ο πελατη δεν το επερνε εν τελη, και εγω ειχα ενα ανοιχτο προϊον που δεν μπορουσα να πουλησω και τα ακουγα μετα απο τον ιδιο που εδωσε εντολη να το ανοιξω!

 

Μην το ψάχνετε, πολλές φορες εχεις αγοράσει κατι ειναι νομιζεις κλειστό, και το μπορει να το ειχαν στην βιτρινα, με ζεστη και ηλιο.

Υπάρχει και η ζελατινα και η ταινια ασφαλειας, οι συνθηκες αποθηκευσης του προϊοντος μως δεν ηταν αυτες που επρεπε.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου απαντάς όμως σε αυτό που σε ρώτησα.

Εννοείς την ζελατίνα της συσκευασίας ή την ζελατίνα εσωτερικά του κουτιού δηλ το «σακουλάκι» που βρίσκεται η συσκευή? Ρωτάω διότι προσπαθώ να καταλάβω με την ταινία ασφαλείας τι έπαιξε.

Δηλαδή τις DOA συσκευές δεν τις επιστρέφουν στην κατασκευάστρια εταιρεία και τις φτιάχνουν οι εταιρείες κινητής ?Λίγο περίεργο μου ακουγεται...δεν λέω μπορεί να συμβαίνουν διάφορα αλλά μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα.

 

Η ζελατίνα του κουτιού εννοώ. Η ζελατίνα της συσκευής άλλωστε κατά 99% δεν είναι ποτέ σφραγισμένη.

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς παρεξήγηση φίλε Nrg,ένα μερίδιο ευθύνης αντιστοιχεί και σε εσένα,δεν έπρεπε να δεχτείς να σου δώσουν ανοιγμένη συσκευασία,γιατι φαντάζομαι για να σου έδωσαν τελικά το χρησιμοποιημένο [ οι Ξεφταϊλες ] θα πρέπει να σου έδωσαν και ανοιγμένο κουτάκι...Έχεις χίλια δίκια αλλα πάντα να υπολογίζεις οτι μόλις βρεί ευκαιρία ο απατεώνας θα την εκμεταλευτεί!

 

μονο που το πραγματικα μοναδικο ευκολο πραγμα ειναι να κανεις συσκευασια...

ειχα παει σε μαγαζι με μεταχειρισμενα κινητα οπου δουλευε ενας φιλος μου,και εκεινη την ωρα συσκευαζαν κουτια..ρωτησα περι τινος προκειται ,και μου ειπαν πως τα ελαφρως μεταχειρισμενα κινητα,τα συσκαυαζουν και τα πουλανε μετα σαν καινουρια!!

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

μονο που το πραγματικα μοναδικο ευκολο πραγμα ειναι να κανεις συσκευασια...

ειχα παει σε μαγαζι με μεταχειρισμενα κινητα οπου δουλευε ενας φιλος μου,και εκεινη την ωρα συσκευαζαν κουτια..ρωτησα περι τινος προκειται ,και μου ειπαν πως τα ελαφρως μεταχειρισμενα κινητα,τα συσκαυαζουν και τα πουλανε μετα σαν καινουρια!!

 

Καλά πέτυχες διάνα!Επειδή τυγχάνει να γνωρίζω και εγώ ενα-δυο φυντάνια που έχουν καταστήματα αγοραπωλησειών μιλάμε οι τύποι βγάζουν απο παντού!Βέβαια εγώ ήξερα πως συσκευάζουν ξανά αυτα που τους πάνε για πούλημα και είναι καινούρια όντως αλλα απλά εχουν ανοιγμένη συσκευασία.(π.χ. οταν κάποιος αγοράζει συσκευή με αναβάθμιση και παει να την πουλήσει αφού έχει ανοίξει τη συσκευασία.)

Τελικά πρέπει να είμαστε πολύ καχύποπτοι οταν αγοράζουμε κάτι...:shifty:

http://img369.imageshack.us/img369/9788/n222800402208886943te9.jpg

Sleepless Degenerate Drunk.

Link to comment
Share on other sites

Όχι βέβαια ότι παίζει πάντα ρόλο η σφραγισμένη συσκευασία; έχω ανοίξει ο ίδιος συσκευή με τη ζελατίνα του (αλλά μέσα η ταινία αφαλείας ήταν ανοιχτή) η οποία είχε τηλεφωνικό κατάλογο μέσα! Σε κατάστημα wind αυτό. Οπότε πολλές φορές δεν είναι θέμα των καταστημάτων μόνο :innocent::whistle:

 

Δεκτο, απλα ειναι αλλη περιπτωση αυτο!

Αλλο ομως να δινεις σφραγισμενη συσκευασια, οποτε δεν εχεις την δυνατοτητα να ξερεις ως πωλητης εαν ειναι οντως οκ η συσκευη μεσα, και αλλο να δινεις ανοιχτο κουτι, χωρις ταινια ασφαλειας.

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτήκατε ποτέ λίγες από τις ερωτήσεις που κάνετε σα πελάτες όταν πάτε να αγοράσετε κάποια συσκευή;;;

α) Τα χαρακτηριστικά

β) Τι περιέχει η συσκευασία.....

 

Όπως είναι φυσικό είναι πάαρα πολύ δύσκολο να ξέρουμε τι υπάρχει μέσα στη συσκευασία εάν δεν την ανοίξουμε, σωστά;;; Ή μήπως υπάρχει κάποια συσκευή (πλην κάποιων LG που και σε αυτά είχε λάθος) που αναγράφει έξω ότι αυτή η ΝΟΚΙΑ (λέμε τώρα) συσκευή περιλαμβάνει handsfree, κάρτα μνήμης 512, καλώδιο για σύνδεση με υπολογιστή κλπ...

 

Θέλετε να σας πω το άλλο;;; Παράδειγμα: η Nokia μας είχε ενημερώσει ότι το Ν95 ΔΕΝ περιλάμβανε κάρτα μνήμης μέσα στο κουτί. Κάποιοι συνάδελφοι θα ξέρουν ίσως πως τα πρώτα Ν95 ήρθαν με κάρτες μνήμης 512 κ τα επόμενα δεν είχαν. Εμείς είχαμε ανοίξει το πρώτο Ν95 που έφτασε στο μαγαζί για λογαριασμό πελάτη - ο οποίος το αγόρασε τελικά.

 

Κάποια στιγμή αργότερα ήρθε ένας άλλος, και αφού γνωρίζαμε τι περιείχε το κουτί, του περιγράψαμε. Πηγαίνοντας στο ταμείο, αιτήθηκε να το ανοίξουμε για να του περάσουμε το τηλεφωνικό κατάλογο στο καινούριο κινητό. Το κινητό λοιπόν αυτό δεν είχε κάρτα μνήμης μέσα, όπως αρχικά τον ενημερώσαμε.. Ο τύπος αγρίεψε άσχημα φυσικά, αγόρασε έξτρα μια κάρτα μνήμης και εμένα προσωπικά μου την είπε -και με κατηγόρησε και στο αφεντικό μου - γιατί δεν ήμουν λεει σωστά ενημερωμένη..

 

Και κάτι τέτοιοι τύποι είναι που βγάζουν τη φήμη για άσχετους πωλητές, αναξιόπιστους κ άλλες τέτοιες μπαρούφες.. Έλεος παιδιά.. ελεος.. :mad:

Link to comment
Share on other sites

...μου εχει συμβει και εμενα....μαλιστα ειχα παει στον "κεντρικο" Γερμανο στην εμμ. μπενακη να παρω ενα καρτοκινητο για δωρο και οχι μονο το κουτι ηταν ανοιχτο αλλα ελειπαν και υλικα συσκευασιας απο μεσα.....με λιγα λογια το κινητο ηταν χυμα μεσα στο κουτι......:lol::lol:...

 

...εννοειτε οτι δεν το πηρα....

 

...οσο για τα δειγματα που λεει καποιος πιο πανω....απο οτι ξερω τουλαχιστον σε ευρωπη και αμερικη, οτιδηποτε δεν ειναι στο κουτι του και παιζει τον ρολο δειγματος πωλειται με εκπτωση οταν ερθει η σειρα του.....βεβαια εδω ειναι Ελλαδα....και τα λαμογια μας περισσεύουν :lol::lol:

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτήκατε ποτέ λίγες από τις ερωτήσεις που κάνετε σα πελάτες όταν πάτε να αγοράσετε κάποια συσκευή;;;

α) Τα χαρακτηριστικά

β) Τι περιέχει η συσκευασία.....

 

Όπως είναι φυσικό είναι πάαρα πολύ δύσκολο να ξέρουμε τι υπάρχει μέσα στη συσκευασία εάν δεν την ανοίξουμε, σωστά;;; Ή μήπως υπάρχει κάποια συσκευή (πλην κάποιων LG που και σε αυτά είχε λάθος) που αναγράφει έξω ότι αυτή η ΝΟΚΙΑ (λέμε τώρα) συσκευή περιλαμβάνει handsfree, κάρτα μνήμης 512, καλώδιο για σύνδεση με υπολογιστή κλπ...

 

Θέλετε να σας πω το άλλο;;; Παράδειγμα: η Nokia μας είχε ενημερώσει ότι το Ν95 ΔΕΝ περιλάμβανε κάρτα μνήμης μέσα στο κουτί. Κάποιοι συνάδελφοι θα ξέρουν ίσως πως τα πρώτα Ν95 ήρθαν με κάρτες μνήμης 512 κ τα επόμενα δεν είχαν. Εμείς είχαμε ανοίξει το πρώτο Ν95 που έφτασε στο μαγαζί για λογαριασμό πελάτη - ο οποίος το αγόρασε τελικά.

 

Κάποια στιγμή αργότερα ήρθε ένας άλλος, και αφού γνωρίζαμε τι περιείχε το κουτί, του περιγράψαμε. Πηγαίνοντας στο ταμείο, αιτήθηκε να το ανοίξουμε για να του περάσουμε το τηλεφωνικό κατάλογο στο καινούριο κινητό. Το κινητό λοιπόν αυτό δεν είχε κάρτα μνήμης μέσα, όπως αρχικά τον ενημερώσαμε.. Ο τύπος αγρίεψε άσχημα φυσικά, αγόρασε έξτρα μια κάρτα μνήμης και εμένα προσωπικά μου την είπε -και με κατηγόρησε και στο αφεντικό μου - γιατί δεν ήμουν λεει σωστά ενημερωμένη..

 

Και κάτι τέτοιοι τύποι είναι που βγάζουν τη φήμη για άσχετους πωλητές, αναξιόπιστους κ άλλες τέτοιες μπαρούφες.. Έλεος παιδιά.. ελεος.. :mad:

Κάτσε βρε κοπέλα μου,δε διαφωνεί κανείς ότι εντολές εκτελείτε κι εσείς από ανώτερους,αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία να ανοίγετε τις συσκευασίες.Για ενημέρωση σχετικά με το τι περιλαμβάνει η συσκευασία υπάρχουν οι αντπροσωπείες ή τα websites των εταιριών.Φροντίστε να ενημερώνετε τον πελάτη σύμφωνα με τα όσα σας αναφέρονται από την εταιρία & πείτε του ότι αυτήν την ενημέρωση έχετε για τα παρεχόμενα αξεσουάρ από την εταιρία & δε φέρετε τυχόν ευθύνη για οποιαδήποτε παράλειψη ή έλλειψη.Αν θέλει να διαμαρτυρηθεί ο πελάτης σ'αυτήν την περίπτωση ας το κάνει στην εταιρία για λανθασμένη ενημέρωση.

Μου είχε τύχει μια περίπτωση όταν πήγα πέρσι το Σεπτέμβρη στο Γερμανό(σ'ένα κατάστημα στη Διαγώνιο,στην Τσιμισκή:rolleyes:)να πάρω το Κ800 λόγω του ότι στο Πλαίσιο λίγο πιο πάνω(που έχει ΠΟΛΥ καλύτερες τιμές άσχετα με παραγγελίες μέσω Διαδικτύου)δεν το είχε διαθέσιμο εκείνη την ημέρα.Πάω λοιπόν.ρωτάω αν τό'χουν διαθέσιμο κι επειδή ήξερα τις που....ές του Γερμανού διαυκρινίζω ότι θα το πάρω μόνο αν τό'χουν σε σφραγισμένη συσκευασία,την οποία ήθελα ν'ανοίξω μόνος μου στο σπίτι μου(ξεκαθαρισμένα πράγματα:lol:).Και η απάντησή της;

-Να δω αν υπάρχει κάποιο κλειστό κουτί!!!:blink::blink::blink:

 

Το αυτονόητο δηλαδή είναι να είναι ανοιγμένα τα κουτιά;Αυτό είναι λάθος τακτική των ανωτέρων και θα πρέπει ίσως να τους διευκρινίσετε πόσοι δυσαρεστημένοι πελάτες υπάρχουνΜού'χει συμβεί αυτό το περιστατικό σε καταστήματα στη Θεσ/νίκη,στη Λάρισα,στον Βόλο,στον Αλμυρό κλπ,κλπ...Και υπάρχουν και τόσοι άλλοι αγοραστές από διάφορα μέρη στην Ελλάδα που αναφέρουν τέτοια περιστατικά!!Για τα υπόλοιπα καταστήματα γιατί δεν ακούγονται σε τόσο έντονο βαθμό παράπονα;Και η απάντηση δεν είναι μόνο:ότι ο γερμανός έχει μεγαλύτερη αλυσίδα και από μία μα....ία να κάνει το καθένα θ'ακουστούν πολλά.

 

Αυτή η τακτική έχει αποτρέψει πολύ κόσμο τα τελευταία χρόνια απ'την αγορά οποιουδήποτε προιόντος από Γερμανό.Κι εγώ προσωπικά(αν θέλετε & τη δική μου ταπεινή άποψη)αποτρέπω όποιον φίλο,γνωστό ή συγγενή με ρωτάει γι'αγορά κινητού να καταφύγει στον Γερμανό και λόγω αυτών των παραφωνιών που συζητάμε και λόγω τιμής...Και πιστέψτε με,μ'ακούν και μάλιστα πολλοι απ'αυτους λεν πως ούτως ή άλλως δε θα κατέφευγαν στον Γερμανό λόγω του ότι έχουν ακούσει γι'αυτές τις παρασπονδίες..

 

Το θέμα βέβαια δεν είναι μόνο να τα λέμε εδώ πέρα & να χαλάμε τις καρδιές μας,αλλά να τα λένε και οι υπάλληλοι του Γερμανού στους ανωτέρους στους,μπας και διορθωθέί λίγο η κατάσταση...Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη..

Link to comment
Share on other sites

Παράδειγμα: η Nokia μας είχε ενημερώσει ότι το Ν95 ΔΕΝ περιλάμβανε κάρτα μνήμης μέσα στο κουτί. Κάποιοι συνάδελφοι θα ξέρουν ίσως πως τα πρώτα Ν95 ήρθαν με κάρτες μνήμης 512 κ τα επόμενα δεν είχαν. Εμείς είχαμε ανοίξει το πρώτο Ν95 που έφτασε στο μαγαζί για λογαριασμό πελάτη - ο οποίος το αγόρασε τελικά.

 

Για την ιστορία και μόνο να αναφέρω ότι τα Ν95 που ήρθαν στην Ελλάδα επίσημα από την Alpha Copy, δεν είχαν κάρτα μνήμης στη συσκευασία, γι' αυτό και η nokia λέει ότι δεν περιέχεται. Κάρτα περιείχαν οι... παράλληλες εισαγωγές ;)

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Ε, λογικο ειναι.

Αυτος ο ντορος με το επισημα η οχι με το Ν95 δεν το καταλαβα παντως.

Η ΝΟΚΙΑ ειναι κατασκευαστης. Η alpha copy ειναι ενας αντιπροσωπος/εισαγωγεας.

 

Μπορει η WIND και αλλοι να κανουν δικη τους εισαγωγη, και βεβαια το service το αναλαμβανουν οι ιδιοι, πχ η WIND που ειναι εξουσιοδοτημενη απο την ΝΟΚΙΑ για service.

 

on topic παντως, καλο ειναι παντα να κοιταμε την συσκευασια που αγοραζουμε , να ρωταμε, και να ελεγχουμε επιτοπου πριν φυγουμε.

 

Εγω που αγορασα τηλεφωνο απο το κεντρικο της WIND στο Μαρουσι, προσεξα οτι η συσκευασια ηταν μεν τυλιγμενη σε σφραγισμενη ζελατινα, αλλα απο μεσα το κουτι φαινοταν πως ειχε ανοιχτει (η ταινια ηταν σκισμενη). Οταν ρωτησα γιατι, μου ειπαν γιατι ειχαν βαλει η WIND και καρτα μνημης δωρο μεσα στο κουτι (το κινητο ηταν απο alpha copy). Το ανοιξα εκει, ολα ηταν μεσα στο κουτι σφραγισμενα στα σακουλακια τους, απλα ειχε τοποθετηθει και μια μικρη θηκουλα για την εξτρα μνημουλα. Το ανοιχτο κουτι λοιπον δεν ειναι παντα κακο.

 

Απλα να το ελεγχουμε πριν φυγουμε οτι ολα ειναι οκ!!

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε βρε κοπέλα μου,δε διαφωνεί κανείς ότι εντολές εκτελείτε κι εσείς από ανώτερους,αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία να ανοίγετε τις συσκευασίες.Για ενημέρωση σχετικά με το τι περιλαμβάνει η συσκευασία υπάρχουν οι αντπροσωπείες ή τα websites των εταιριών.Φροντίστε να ενημερώνετε τον πελάτη σύμφωνα με τα όσα σας αναφέρονται από την εταιρία & πείτε του ότι αυτήν την ενημέρωση έχετε για τα παρεχόμενα αξεσουάρ από την εταιρία & δε φέρετε τυχόν ευθύνη για οποιαδήποτε παράλειψη ή έλλειψη.Αν θέλει να διαμαρτυρηθεί ο πελάτης σ'αυτήν την περίπτωση ας το κάνει στην εταιρία για λανθασμένη ενημέρωση.

Μου είχε τύχει μια περίπτωση όταν πήγα πέρσι το Σεπτέμβρη στο Γερμανό(σ'ένα κατάστημα στη Διαγώνιο,στην Τσιμισκή:rolleyes:)να πάρω το Κ800 λόγω του ότι στο Πλαίσιο λίγο πιο πάνω(που έχει ΠΟΛΥ καλύτερες τιμές άσχετα με παραγγελίες μέσω Διαδικτύου)δεν το είχε διαθέσιμο εκείνη την ημέρα.Πάω λοιπόν.ρωτάω αν τό'χουν διαθέσιμο κι επειδή ήξερα τις που....ές του Γερμανού διαυκρινίζω ότι θα το πάρω μόνο αν τό'χουν σε σφραγισμένη συσκευασία,την οποία ήθελα ν'ανοίξω μόνος μου στο σπίτι μου(ξεκαθαρισμένα πράγματα:lol:).Και η απάντησή της;

-Να δω αν υπάρχει κάποιο κλειστό κουτί!!!:blink::blink::blink:

 

Το αυτονόητο δηλαδή είναι να είναι ανοιγμένα τα κουτιά;Αυτό είναι λάθος τακτική των ανωτέρων και θα πρέπει ίσως να τους διευκρινίσετε πόσοι δυσαρεστημένοι πελάτες υπάρχουνΜού'χει συμβεί αυτό το περιστατικό σε καταστήματα στη Θεσ/νίκη,στη Λάρισα,στον Βόλο,στον Αλμυρό κλπ,κλπ...Και υπάρχουν και τόσοι άλλοι αγοραστές από διάφορα μέρη στην Ελλάδα που αναφέρουν τέτοια περιστατικά!!Για τα υπόλοιπα καταστήματα γιατί δεν ακούγονται σε τόσο έντονο βαθμό παράπονα;Και η απάντηση δεν είναι μόνο:ότι ο γερμανός έχει μεγαλύτερη αλυσίδα και από μία μα....ία να κάνει το καθένα θ'ακουστούν πολλά.

 

Αυτή η τακτική έχει αποτρέψει πολύ κόσμο τα τελευταία χρόνια απ'την αγορά οποιουδήποτε προιόντος από Γερμανό.Κι εγώ προσωπικά(αν θέλετε & τη δική μου ταπεινή άποψη)αποτρέπω όποιον φίλο,γνωστό ή συγγενή με ρωτάει γι'αγορά κινητού να καταφύγει στον Γερμανό και λόγω αυτών των παραφωνιών που συζητάμε και λόγω τιμής...Και πιστέψτε με,μ'ακούν και μάλιστα πολλοι απ'αυτους λεν πως ούτως ή άλλως δε θα κατέφευγαν στον Γερμανό λόγω του ότι έχουν ακούσει γι'αυτές τις παρασπονδίες..

 

Το θέμα βέβαια δεν είναι μόνο να τα λέμε εδώ πέρα & να χαλάμε τις καρδιές μας,αλλά να τα λένε και οι υπάλληλοι του Γερμανού στους ανωτέρους στους,μπας και διορθωθέί λίγο η κατάσταση...Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη..

 

Π Ε Σ Τ Α Χ Ρ Υ Σ Ο Σ Τ Ο Μ Ε !!!!!!!

Αυτα ακριβως ηθελα να γραψω και γω...

ετσι ειναι!

ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΣΤΑ FM ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ? ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ? ΥΠΑΡΧΕΙ?-->> :lol:http://mms://1045fm.live24.gr/1045fm/" max 600 users.
Link to comment
Share on other sites

Μωρέ εγώ τα λέω..το θέμα είναι να τα πουν και οι υπάλληλοι στους ανωτέρους..όχι να λογομαχήσουν μαζί τους βέβαια,απλά να τους ενημερώνουν για τα σχόλια του κόσμου και την κριτική του...εάν οι ανώτεροι είναι σωστοί επαγγελματίες θα τους νοιάξουν και θα τους παρανοιάξουν αυτά που λέμε όλοι εδώ...αλλά κατά πως φαίνεται από τη μέχρι τώρα συνήθειά τους να ανοίγουν συσκευασίες και να δίνουν τηλέφωνα χρησιμοποιημένα σε κάποιες περιπτώσεις δεν τους νοιάζει ιδιαίτερα...Σου λέει:Δε βαριέσαι μωρέ...θα χάσουμε ίσως 10 πελάτες...σιγά το πρόβλημα...τόσοι μ....ες υπάρχουν που και να το καταλάβουν δε θα το κάνουν θέμα..

Αυτό όμως δε λέγεται σεβασμός στον καταναλωτή που έρχεται και σας τα ακουμπάει κύριοι!Δεν έχω κάτι προσωπικό με το Γερμανό..Αν μου δωθούν αφορμές από άλλα καταστήματα σαφώς και θα τα χώσω,αλλά δε μου'χουν δωθεί(ευτυχώς!)

 

Και να πούμε ότι σαφώς υπάρχουν και άλλα καταστήματα που συνεργάζονται με την ΚΟΤΕ(απ'τα λίγα που μου'ρχονται αυτήν τη στιγμή είναι:Πλαίσιο,E-shop και φυσικά τα καταστήματα της ίδιας της ΚΟΤΕ).Οπότε,εάν κάποιος θέλει ν'αγοράσει συσκευή κάνοντας παράλληλα σύνδεση στην ΚΟΤΕ έχει το λιγότερο άλλες 3 αλυσίδες..Γιατί να το ριψοκινδυνέψει για Γερμανό;;Για την αγορά δε σκέτης συσκευής,δεν το συζητώ..Ανεπιφύλακτα σε άλλο κατάστημα,λόγω χαμηλότερων τιμών.Μία σύγκριση στις τιμές μπορεί να πείσει τον καθένα(και δε μιλάω για παραγγελίες μέσω Ιντερνετ,που όντως είναι χαμηλότερες οι τιμές,συγκριτικά με την αγορά απο κατάστημα....)!Δεν ξέρω αν φαίνονται ως εμμονές αυτά που διαβάζετε,αλλά πιστέψτε με δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα με τον Γερμανό.Στην τελική δε μου σκότωσε και τους γονείς μου για νά'χω προσωπικά!!Αλλά,οι παρασπονδίες του πρέπει να αναφέρονται..

 

Και προς Θεού,ας μην το παίρνουν προσωπικά καποιοι υπάλληλοί του αυτά τα αρνητικά που λέγονται!Δεν τα λέμε για τους ίδιους ούτε είπε κανεις ότι τα κάνουν επίτηδες αυτοί!Προς Θεού,εντολές εκτελούν!Για τους ανωτερους μιλάμε που ισως θά'πρεπε να μάθουν να σέβονται τον καταναλωτή για να ξανα-αγοράσει από αυτούς μελλοντικά και όχι να τον χάσουν μια και καλή!Εγώ (και ο πιο πολύς κόσμος) ανανεώνουμε τα κινητά μας κάθε 1-1,5 χρόνο,κατά μέσο όρο!Για σκεφτείτε όλους αυτούς που τους έκανε λαδιά ο Γερμανός να μην ξαναψωνίσουν από και και μετά ας μιλήσουμε για τις ζημιες που θα υπάρχουν..Αλλά,κατά πως φαίνεται,δε βαζουν μυαλό οι περισσότεροι!Πρέπει να μας τύχει το ίδιο περιστατικό πολλές φορές για να βάλουμε μυαλό και να αναθεωρήσουμε...

 

Συγνώμη αν σας τά'πρηξα ή αν είπα κάτι που δεν έπρεπε!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ακούω όλα αυτά που λέγονται, κ πραγματικά απορώ που είναι όλος αυτός ο κόσμος που έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα.. Δε σας κάνω πλάκα 2 χρόνια στο μαγαζί, και απαίτηση για κλειστό κουτί είχα μόνο από 2 περιστατικά...Δύο γιατί τα θυμάμαι χαρακτηριστικά, και μάλιστα ο ένας μας το φερε πίσω 2 μέρες μετά με πρόβλημα.. :lol: Γκαντέμης άνθρωπος!

 

Παρόλα αυτά παιδιά όλοι μα όλοι θέλουν να δουν κάτι πριν το αγοράσουν.. Δυστυχώς δεν υπάρχουν όλα τα τηλέφωνα σε dummies, και ο περισσότερος κόσμος αν δε το δει, δε το αγοράζει.. Εσείς είστε ενημερωμένοι, ξέρετε τι ζητάτε και το απαιτείτε. Αλλά υπάρχει και κόσμος (πάνω από το 80% για να είμαι ειλικρινής) που δεν έχει ιδέα τι ζητάει.. Για την ακρίβεια, έρχεται και λέει απλώς "θέλω ένα κινητό".. Και άντε εσύ να καταλάβεις τι θέλει.. Οκ, του δείχνεις κάποια μοντέλα σε dummies, βλεπετε και κάποια πιο καινούρια στον υπολογιστή, οπότε έρχεται αυτός κ σου λέει οτι του καλάρεσε το Ζ8 το καινούριο που είναι τρέντυ και σουπερ, αλλά αν δε το πιάσει στα χέρια του πως θα καταλάβει πως είναι;;;;;".. και το χεις εσύ στο ντουλάπι σου ολοκαίνουριο 2 ημερών, φυσικά το dummy δεν έχει έρθει ακόμα, κ λες τώρα.. Αν το ανοίξω κ δε το πάρει;; Βέβαια, και το Ζ8 κανει 450 ευρώ, δε τα δίνει εύκολα κάποιος χωρίς να το δει στο χέρι του.. Ε και λες, άντε να στο δείξω.. Και το βλέπει, του αρέσει και πάει στο ταμείο, σου βγάζει την πιστωτική και δεν περνάει, κ λέει θα ρθω αύριο -- κ ακόμα έρχεται!... Ή αλλιώς;; Το βλέπει κ σου λέει πα πα πα, πολύ μεγάλο βρε παιδί μου, όχι αλλιώς το φανταζόμουν, βάλτο μέσα..

 

Και σου μένει ένα τηλέφωνο τον 450 ευρώ ανοιχτό μέσα στο ντουλάπι σου.. Σας φαίνεται εξωπραγματικό αυτό;;:worry:

Link to comment
Share on other sites

ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΕ ΜΟΥ!!!ΔΟΥΛΕΥΩ ΚΑΙ ΓΩ ΜΕΣ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ!!

ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΚΙΟΛΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ!!!

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ.....
Link to comment
Share on other sites

Πάντως ακούω όλα αυτά που λέγονται, κ πραγματικά απορώ που είναι όλος αυτός ο κόσμος που έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα.. Δε σας κάνω πλάκα 2 χρόνια στο μαγαζί, και απαίτηση για κλειστό κουτί είχα μόνο από 2 περιστατικά...Δύο γιατί τα θυμάμαι χαρακτηριστικά, και μάλιστα ο ένας μας το φερε πίσω 2 μέρες μετά με πρόβλημα.. :lol: Γκαντέμης άνθρωπος!

 

Παρόλα αυτά παιδιά όλοι μα όλοι θέλουν να δουν κάτι πριν το αγοράσουν.. Δυστυχώς δεν υπάρχουν όλα τα τηλέφωνα σε dummies, και ο περισσότερος κόσμος αν δε το δει, δε το αγοράζει.. Εσείς είστε ενημερωμένοι, ξέρετε τι ζητάτε και το απαιτείτε. Αλλά υπάρχει και κόσμος (πάνω από το 80% για να είμαι ειλικρινής) που δεν έχει ιδέα τι ζητάει.. Για την ακρίβεια, έρχεται και λέει απλώς "θέλω ένα κινητό".. Και άντε εσύ να καταλάβεις τι θέλει.. Οκ, του δείχνεις κάποια μοντέλα σε dummies, βλεπετε και κάποια πιο καινούρια στον υπολογιστή, οπότε έρχεται αυτός κ σου λέει οτι του καλάρεσε το Ζ8 το καινούριο που είναι τρέντυ και σουπερ, αλλά αν δε το πιάσει στα χέρια του πως θα καταλάβει πως είναι;;;;;".. και το χεις εσύ στο ντουλάπι σου ολοκαίνουριο 2 ημερών, φυσικά το dummy δεν έχει έρθει ακόμα, κ λες τώρα.. Αν το ανοίξω κ δε το πάρει;; Βέβαια, και το Ζ8 κανει 450 ευρώ, δε τα δίνει εύκολα κάποιος χωρίς να το δει στο χέρι του.. Ε και λες, άντε να στο δείξω.. Και το βλέπει, του αρέσει και πάει στο ταμείο, σου βγάζει την πιστωτική και δεν περνάει, κ λέει θα ρθω αύριο -- κ ακόμα έρχεται!... Ή αλλιώς;; Το βλέπει κ σου λέει πα πα πα, πολύ μεγάλο βρε παιδί μου, όχι αλλιώς το φανταζόμουν, βάλτο μέσα..

 

Και σου μένει ένα τηλέφωνο τον 450 ευρώ ανοιχτό μέσα στο ντουλάπι σου.. Σας φαίνεται εξωπραγματικό αυτό;;:worry:

 

Σαφώς και υπάρχουν πάάάρα πολλοί τέτοιοι πελάτες αλλά υπάρχει και ο πελάτης ο οποίος απαιτεί(και με το δίκιο του,φυσικά)η συσκευασία να είναι πραγματικά σφραγισμένη,μόνο και μόνο γιατί δίνει όπως είπες 450 ευρώ και δεν ανέχεται το κινητό του να τό'χουν έστω ακουμπήσει άλλα χέρια!Δεν είναι παραξενιά αυτό,αλλά δικαίωμα του καταναλωτή και υποχρέωση του πωλητή.Ποιος μου εγγυάται εμένα ότι το κινητό δεν έχει υποστεί κάποιου είδους βίαιη μεταχείρηση;Και δε μιλάω για γρατζουνιές και γδαρσίματα στο περίβλημα,αλλά για κακή χρήση γενικότερα.Τουλάχιστον αν το παραλάβω με την ταινία ασφαλείας θα πάω να κάνω θέμα στην αντιπροσωπεία,όχι στον πωλητή,εφόσον δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία!

 

Είναι λίγο αδιανόητο να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα!Τι σημαίνει δεν έχετε dummies?Να έχετε!Να φροντίζετε να τα ζητάτε απ'τις εταιρίες!Και αν τυχόν δεν έχετε,μη δείχνετε στους πελάτες τα αντίστοιχα κινητά γιατι λογικό είναι να ζητήσουν να τα δουν ανοίγοντας συσκευασία!Αλλά,τι λέω;Θα χάσει την ευκαιρία να πουλήσει κινητό ο κάθε μ...ας ανώτερός σας;όχι βέβαια!Συνεπώς,θα σας υποχρεώσει και σας ν’ανοίξετε τη συσκευασία!

 

Και στην τελική,όταν κάνετε τέτοια π...ιά στον πελάτη,ενημερώστε τον ότι το τηλέφωνο είναι ανοιγμένο ή ακόμη καλύτερα μεταχειρισμένο:lol:Ή έστω φροντίστε με ένα master reset να διαγράψετε ό,τι περιεχόμενο υπάρχει από τη χρήση του στην βιτρίνα του καταστήματος!(αν και πάλι διαγράφεται ίσως κάποιο απ’το αρχικό περιεχόμενο που είχε το τηλέφωνο,το οποίο περιεχόμενο μπορεί να το ήθελε ο πελάτης-εικόνες,ήχοι,θέματα κλπ,κλπ)

 

Έλεος!Αν τ’ακούσει αυτά που λέτε η Ένωση Καταναλωτών θα μπουζουριάσουν όλους τους ανωτέρους σας!:p

Link to comment
Share on other sites

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΜΟUKI .ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩ ΔΙΚΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΠΡΟΣ ΕΠΙΔΗΞΗ Η' ΕΣΤΩ DUMMIES!!!ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟΣ ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΕΝΟΥ????ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΖΗΤΑΝΕ ΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ,ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ΄ΧΕΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΜΕΙΣ "ΑΥΡΙΟ" ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ!ΣΩΣΤΟΣ.......???? :cool:
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ.....
Link to comment
Share on other sites

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΜΟUKI .ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩ ΔΙΚΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΠΡΟΣ ΕΠΙΔΗΞΗ Η' ΕΣΤΩ DUMMIES!!!ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟΣ ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΕΝΟΥ????ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΖΗΤΑΝΕ ΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ,ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ΄ΧΕΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΜΕΙΣ "ΑΥΡΙΟ" ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ!ΣΩΣΤΟΣ.......???? :cool:

 

Τα 1000 δίκια έχετε και σεις βρε παιδιά όσον αφορά τα dummies(πρέπει να σας δίνουν οι αντιπροσωπείες),αλλά όχι να πουλάμε μετά τη συσκευασία για καινουρια....Έχει ανοιχτεί,όπως και να το κάνουμε!Πού να ξέρω εγώ τι μεταχείρηση της έχει γίνει;;Είναι παράλογο να απαιτεί σφραγισμένη συσκευασία ο πελάτης;;;;;;;;;;;:wacko:Ε ρε καταγγελίες που πρέπει να γίνουν!!Γιατί για τα άλλα καταστήματα(πλην Γερμανού)δεν ακούγονται(ίσως σε τοσο εντονο βαθμό) προβληματα τέτοιας φύσεως;;;

Link to comment
Share on other sites

Καλά μας δουλεύετε;;; ποιος μίλησε για μεταχειρισμένα κινητά;;; Εσένα ποιος σου είπε ότι ανάβουμε τις συσκευές κ βάζουμε τις μπαταρίες;;; Και ποιος σου είπε ότι μπορεί ο καθένας που το βλέπει να του πέφτει κάτω ή να του πατάει επίμονα κουμπιά ή οτιδήποτε;; Αν κάνετε τέτοιες υποθέσεις τότε εμάς περνάτε για μ..ες, γιατί μπροστά είμαστε, λέτε να κάνουμε τα στραβά μάτια;; Και στην τελική, δεν θέλουν μόνο οι ανώτεροι να διώξουν ένα κινητό, και εμείς θέλουμε να το διώξουμε γιατί από αυτό εξαρτάται η δουλειά μας!!! Και αν οι αντιπροσωπείες δεν στέλνουν dummies, τότε τα παράπονά σας στις αντιπροσωπείες και όχι στους πωλητές των καταστημάτων.

 

Όταν θα πας να αγοράσεις παπούτσια NIKE των 250 ευρώ, δε θα τα δοκιμάσεις;; εχεις ιδέα πόσοι τα φόρεσαν τα παπουτσια που αγόρασες εσύ 250 ευρώ;;; Και δε μιλάμε καν για την ίδια μεταχείριση!! Που τα πατάνε, τα περπατάνε, και ποιος ξέρει τι μικρόβια μπορεί να έχει κάποιος στην κάλτσα του που είχε να την πλύνει 2 χρόνια!

 

Μη ξεχνάτε κάτι.. Ο πελάτης έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο. Μπορει να είναι κάφρος, παπάρας, μ..ακας, τρελλός, υστερικός, ηλίθιος και οτιδήποτε,αλλα αν θέλει να στάξει 450 ευρά για να πάρει ένα κινητό τότε δικαίωμά του είναι να θέλει το δει πρώτα εφόσον δεν υπάρχει δείγμα.. Και δικό σου δικαίωμα είναι να ζητήσεις σφραγισμένο και να σου φέρουμε σφραγισμένο 2 μέρες μετά.

 

Εσείς καλά κάνετε και απαιτείτε τα αυτονόητα, αλλά στο εμπόριο δεν είναι τίποτα αυτονόητο. Ποιος μου εγγυάται εμένα που θα ρθω στο μαγαζί σου ότι κάτι που θα μου δώσεις δεν είναι μεταχειρισμένο;;; Οτι ειναι σφραγισμένη η συσκευασία;;; (κάτι αναφέρθηκε πριν για κάποιο μαγαζί που τα μεταχειρισμένα τα ξανασυσκευάζει κανονικά και τα πλασάρει για καινούρια).

 

Όπως είπε κ κάποιος πιο πριν, όταν επιστρέφουν κάποιες συσκευές στις κεντρικές αποθήκες (και όχι DOA απαραίτητα), τις βάζουν μια ζελατίνα και τις ξαναστέλνουνε σε άλλα καταστήματα. Όπως επίσης να πω οτι έχω πετύχει άπειρες φορές σε τηλέφωνα που έρχονται καινούρια, ταινία ασφαλείας κομμένη, και από πάνω άλλη καινούρια ταινία ασφαλείας τοποθετημένη. Αν αυτό το δώσω εγώ σε σένα ως σφραγισμένο δε θα το πάρεις;;:confused:

Link to comment
Share on other sites

Βασικά ο φίλος kotsianis7 τα είπε όλα σε μια φράση :

Τουλάχιστον αν το παραλάβω με την ταινία ασφαλείας θα πάω να κάνω θέμα στην αντιπροσωπεία.

Μου έλεγε σήμερα γνωστός που δουλεύει σε κατάστημα γερμάνου πως του έτυχε φάση στην οποία πελάτης του ζήτησε να ανοίξει συσκευή και πήγε την επόμενη ημέρα να την πάρει, και ζήτησε σφραγισμένη!:blink:

 

Και μιλάμε για V8...οχι W220...

http://img369.imageshack.us/img369/9788/n222800402208886943te9.jpg

Sleepless Degenerate Drunk.

Link to comment
Share on other sites

και αφού δε δίνετε μεταχειρισμένα κινητά,γιατί υπάρχουν άτομα που απαιτούν νέο κινητό και τους δίνετε αυτό που είχατε στη βιτρίνα με φωτογραφίες πελατών και άλλα κουλά;αν κάνεις ετυμολογική ανάλυση της λέξης μεταχειρισμένο,σημαίνει αυτό που ήδη έχει γίνει χειρισμός του στο παρελθόν.Συνεπώς,και μόνο που δίνετε απ'τη βιτρίνα σε κάποιες περιπτώσεις κινητά χωρίς μάλιστα να ενημερώνετε(πάλι σε κάποιες περιπτώσεις)τον πελατη είναι ανέντιμο και αντιεπαγγελματικό γιατι νομιζετε πως ισως δε θα τα καταλάβει ο πελάτης!

 

Στην τελική,ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ να σας στελνουν οι αντπροσωπειες dummies.Οι υπολοιπες αλυσιδες καταστημάτων γιατι έχουν?Δε νομίζω να έχουν εμπάθεια μαζί σας οι εταιριες και να μη σας στελνουν dummies...

 

Και αν τυχον,έρθει κάποιος και σας πετάξει το κινητό στο κεφάλι επειδη ήταν ανοιγμενη η συσκευασια η χρησιμοποιημένο με φωτό και άλλα τέτοια πράγματα,μην απορείτε και μην τολμήσετε να ρωτησετε το λογο.Αλλά,εσεις καλα κάνετε θα μου πεις.Οι πιο πολλοι αγοραστες πρέπει να είναι αφελεις και δεν κάνουν φασαρία.Σκέφτεσαι το κινητο που θα ακριβοπληρωσεις 500 ευρώ να το'χουν αγγίξει 500 χέρια;Και δεν είμαι παράξενος σ'αυτά που λέω.Προσπαθώ να υπερασπίσω τα δικαιώματά μου ως καταναλωτής.Συγνώμη αν λέω πράγματα που σας θίγουν,ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ,ειλικρινά!

 

Και αν ο κάθε ανθρωπάκος θέλει να δει τις διαστάσεις και τα μενού της συσκευής επειδή δε γνωρίζει,τότε ας πουλήσετε τις συσκευές σας σ'αυτούς τους ανθρωπάκους....Και αφήστε να χαλάει η φήμα και η αξιοπιστία που ίσως κάποτε είχατε παλαιότερα...

Link to comment
Share on other sites

Για να έχει ένα κινητό φωτογραφίες, ονόματα στον τηλεφωνικό κατάλογο κλπ., πάει να πει ότι είναι μεταχειρισμένο. Αυτό φυσικά και θα το γυρίσεις πίσω και θα το πετάξεις στα μούτρα του υπεύθυνου (ο πωλητής δε φταίει, εντολές εκτελεί). Αλλά τα κουτιά που ανοίγουμε, τα ανοίγουμε για να τα δει ο κόσμος και μόνο αυτό. Ποτέ μα ποτέ δεν τα ενεργοποιούμε για να δούνε το μενού, την κάμερα ή οτιδήποτε άλλο.

 

Όσο για το τι ζητάνε οι πελάτες, οι καταστηματάρχες το ξέρουν πολύ καλά. Άλλα είναι πολλοί που στο όνομα του χρήματος, δε λογαριάζουν τίποτα. Ό,τι και να τους πούμε εμείς, χαμένο θα πάει.

Link to comment
Share on other sites

Για να έχει ένα κινητό φωτογραφίες, ονόματα στον τηλεφωνικό κατάλογο κλπ., πάει να πει ότι είναι μεταχειρισμένο. Αυτό φυσικά και θα το γυρίσεις πίσω και θα το πετάξεις στα μούτρα του υπεύθυνου (ο πωλητής δε φταίει, εντολές εκτελεί). Αλλά τα κουτιά που ανοίγουμε, τα ανοίγουμε για να τα δει ο κόσμος και μόνο αυτό. Ποτέ μα ποτέ δεν τα ενεργοποιούμε για να δούνε το μενού, την κάμερα ή οτιδήποτε άλλο.

 

Όσο για το τι ζητάνε οι πελάτες, οι καταστηματάρχες το ξέρουν πολύ καλά. Άλλα είναι πολλοί που στο όνομα του χρήματος, δε λογαριάζουν τίποτα. Ό,τι και να τους πούμε εμείς, χαμένο θα πάει.

Ποτέ δεν φταίει μόνο ένας !

Εσύ που γνωρίζεις ότι αυτό που κάνεις είναι λάθος γιατί το συνεχίζεις? Μπορείς να πεις ότι αυτή την στιγμή δεν το έχουμε διαθέσιμο σε δείγμα. Ο πελάτης δεν φευγει τόσο ευκολα όσο νομίζεις αμα τον εξυπηρετείς γενικότερα.

Επίσης δεν καταλαβαίνω αυτό το καταστηματάρχης και υπόλοιπες δυνάμεις.. από την στιγμή που δουλευεις κάπου συμβάλλεις και εσύ στην θετική ή αρνητική εικόνα του μαγαζιού και όχι μόνο αυτός που το έχει.

:X
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...