Jump to content

Mouki

Members
  • Δημοσιεύσεις

    122
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Mouki

  • Ημ. Γέννησης 11/06/1980

Mouki's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Καλησπέρα, το ποσό που θα πάρεις ως επιδότηση εξαρτάται από το πρόγραμμα κατά βάση ή τη συσκευή -αν αφορά iphone ή κάποια τρέχουσα προσφορά που μπορεί να έχει σε συγκεκριμένες συσκευές και επιλογή συγκεκριμένων προγραμμάτων - ή αν επιλέξεις έκπτωση στο πάγιο αντί επιδότησης συσκευής.. Δεν διαφοροποιείται αν κάνεις φορητότητα ή όχι, οι επιδοτήσεις που δίνουν είναι συγκεκριμένες στα συμβόλαια, είτε είναι νέα νούμερα, είτε φορητότητες κτλ. :)
  2. Το ξέρω πως πρόκειται για την ποιότητα. Οποιαδήποτε ποιότητα κ να το περάσω, μου βγάζει το ίδιο σφάλμα. Εξάλλου τα μπ4 που πέρασα μέσα είναι από άλλο κινητό που τα παιζει κανονικα.. Edit: Έχω δοκιμάσει οποιαδήποτε τροποποίηση κ μου βγάζει το ίδιο ακριβώς σφάλμα..
  3. Προς χρήστες Ζ6: Εχω στείλει πίσω για αντικατάσταση 2 συγκεκριμένες συσκευές, και είμαι με την τρίτη στα χέρια από σήμερα το πρωί (και οι 3 είχαν πρόβλημα στις εικόνες -- άλλες τις φόρτωναν, άλλες τις φόρτωναν μισές, άλλες καθόλου, άλλες με γραμμές , πάντα με εναλλαγές, δηλαδή δε το κανε σε όλες τις εικόνες). Η 3η μετά από επικοινωνία με έναν φίλο πωλητή της Motorola έφυγε για σέρβις στο κεντρικό σερβις της Μοτορόλα, και μάλλον της έκαναν αναβάθμιση. Τώρα με τις εικόνες είναι οκ, αλλά το θέμα είναι το εξής... Ενώ η συσκευή υποτίθεται ότι υποστηρίζει αρχεία mp4, όποτε φορτώνω κάποιο μου βγάζει ένα άκυρο μήνυμα που λέει ότι το bit δεν ειναι σωστό κ δε μπορεί να το ανοίξει, κ άλλες τέτοιες μουφιές. Παρακαλώ λοιπόν, όποιος έχει το εν λόγω τηλέφωνο, να μου πει επίσημα εάν υποστηρίζει mp4, ή αν πάλι έχω πρόβλημα λογισμικού. :mad: Ευχαριστώ
  4. Παιδιά, υπάρχει κανείς που να έχει στείλει σέρβις το κινητό του για πληκτρολόγιο;.. Εγώ το κινητό το πήρα με επιδότηση τέλη Σεπτέμβρη. Μια βδομάδα μετά περίπου (2 Οκτώβρη), έγινε αντικατάσταση λόγω προβλήματος (αναβόσβηνε η οθόνη μόνη της, επέστρεφε στην κεντρική οθόνη μόνο του κλπ). Στς 30 Οκτώβρη έστειλα το κινητό για σέρβις γιατί έσπασε το πλήκτρο 7. Σήμερα έχουμε 6 (πλέον ) Δεκέμβρη κ το κινητό ακόμα δεν το έχω πάρει πίσω γιατί δεν υπάρχει διαθεσιμότητα πληκτρολογίων λένε, σε αντίθεση με τα πληκτρολόγια των S500 στα οποία υπάρχει διαθεσιμότητα κανονικά.. Εγώ ξέρω ότι έχω αγοράσει το κινητό από τέλη σεπτέμβρη κ το εχω δει μόνο για 2 βδομάδες περίπου.. Σχεδόν έχω ξεχάσει οτι το είχα αγοράσει! :worry: Έχω παρακαλέσει για αντικατάσταση (με τελείως διαφορετικό μοντέλο γιατί έχει χαθεί η εμπιστοσύνη μου) αλλά δυστυχώς δεν γίνεται τίποτα...Και να φανταστείτε ότι στην αρχή - με το πρώτο πρόβλημα - είχα δικαίωμα να επιλέξω ακόμα και διαφορτικό μοντέλο, αλλά για κάκιστή μου τύχη πήρα το ίδιο...:cry:
  5. Δε δίνουμε μεταχειρισμένα κινητά! Πάρτο χαμπάρι. Αυτά που είναι βιτρίνα (πλάτη για την ακρίβεια και όχι βιτρίνα όπου μπαίνουν μόνο ψεύτικα), στη συνέχεια πωλούνται - με γραμμή της εταιρίας - με 50% εκπτωση. Το άν κάποιο κατάστημα δεν ακολουθεί τη γραμμή της εταιρίας αλλά κάποια δικιά του, είναι άλλο θέμα και δεν εκπροσωπεί σε καμία περίπτωση το σύνολο. Εμείς τουλάχιστον το έχουμε ξεκαθαρισμένο προς τους πελάτες ότι τα συγκεκριμένα τηλέφωνα είναι της πλάτης - και αν έχουν κάποιο "σοβαρό" πρόβλημα είναι κατα βάση η μπαταρία κ τίποτα παραπάνω - κ έχουν υποστεί ελαφριά μεταχείριση.. Για να καταλάβεις έχουμε κάποια τηλέφωνα στα οποία έχουμε εμείς σα κατάστημα βάλει καινούρια μπαταρία, αλλά πάλι τα πουλάμε σα τα κινητα επίδειξης. Τα τηλέφωνα που είναι μέσα στα κουτιά τους, αλλά με ανοιγμένο κουτί, δεν είναι μεταχειρισμένα!!! Δεν τοποθετούνται μπαταρίες, και τις περισσότερες φορές δε τα αγγίζει καν ο πελάτης , παρα μόνο το βλέπει από τα δικά μας χέρια. Αν θέλει κάπιοιος να δει το μενού της συσκευής τον παραπέμπουμε σε κάποια άλλη συσκευή στην πλάτη με παρόμοιο μενού. Επίσης, πρέπει να καταλάβετε ότι το κάθε κατάστημα Γερμανός, Cosmote, Wind, Vodafone κλπ, δουλευει κυρίως με τους απλούς καθημερινούς ανθρωπάκους που δεν έχουν ούτε το 1% των γνώσεων από τις δικές σας γνώσεις. Αν σνομπάρουμε τους απλους αυτούς ανθρώπους, και τους αφήσουμε με άλλα λόγια να κόψουν το λαιμό τους (γιατί από αυτούς οι περισσότεροι δεν έχουν ούτε επαφή με ιντερνετ για να ενημερωθούν για τα χαρακτηριστικά κάποιων μοντέλων, ούτε κάποιον άλλο γνωστό για να τους βοηθήσει), αλλά πούμε ότι θα δουλεύουμε μόνο με "γνώστες" της τεχνολογίας (δηλαδή εσας που ξέρετε τι ζητάτε, ξερετε τι λειτουργίες έχει μια συσκευή πριν καν βγει στην αγορά κλπ), τότε πιστέψτε με ολόκληρη η αγορά θα υπολειτουργούσε και δε θα υπήρχαν ούτε τα μισά καταστήματα κινητής και τεχνολογίας γενικότερα στην Ελλάδα. Κατ ' εμέ θα έπρεπε να λειτουργούσαν τα περισσότερα μαγαζιά σαν τα Central του γερμανού που τα χουν όλα τα τηλέφωνα live, αλλά δυστυχώς κ αυτό δε γίνεται.. Για τα dummies δε μιλάνε τα καταστήματα, μιλούν άλλοι. Ό,τι κ να πουμε εμείς (που έχουμε πει) από αλλού εξαρτάται τι θα γινει.. Τεσπα, δεν αδικώ κανέναν. Όλοι έχουν δίκιο, αλλά δε γίνεται να κρίνουμε μια ολόκληρη αλυσίδα καταστημάτων, από κάτι το οποίο γίνεται σε όλη την αγορά κ όχι μόνο στον τομέα κινητής, αλλά παντού..:worry:
  6. Καλά μας δουλεύετε;;; ποιος μίλησε για μεταχειρισμένα κινητά;;; Εσένα ποιος σου είπε ότι ανάβουμε τις συσκευές κ βάζουμε τις μπαταρίες;;; Και ποιος σου είπε ότι μπορεί ο καθένας που το βλέπει να του πέφτει κάτω ή να του πατάει επίμονα κουμπιά ή οτιδήποτε;; Αν κάνετε τέτοιες υποθέσεις τότε εμάς περνάτε για μ..ες, γιατί μπροστά είμαστε, λέτε να κάνουμε τα στραβά μάτια;; Και στην τελική, δεν θέλουν μόνο οι ανώτεροι να διώξουν ένα κινητό, και εμείς θέλουμε να το διώξουμε γιατί από αυτό εξαρτάται η δουλειά μας!!! Και αν οι αντιπροσωπείες δεν στέλνουν dummies, τότε τα παράπονά σας στις αντιπροσωπείες και όχι στους πωλητές των καταστημάτων. Όταν θα πας να αγοράσεις παπούτσια NIKE των 250 ευρώ, δε θα τα δοκιμάσεις;; εχεις ιδέα πόσοι τα φόρεσαν τα παπουτσια που αγόρασες εσύ 250 ευρώ;;; Και δε μιλάμε καν για την ίδια μεταχείριση!! Που τα πατάνε, τα περπατάνε, και ποιος ξέρει τι μικρόβια μπορεί να έχει κάποιος στην κάλτσα του που είχε να την πλύνει 2 χρόνια! Μη ξεχνάτε κάτι.. Ο πελάτης έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο. Μπορει να είναι κάφρος, παπάρας, μ..ακας, τρελλός, υστερικός, ηλίθιος και οτιδήποτε,αλλα αν θέλει να στάξει 450 ευρά για να πάρει ένα κινητό τότε δικαίωμά του είναι να θέλει το δει πρώτα εφόσον δεν υπάρχει δείγμα.. Και δικό σου δικαίωμα είναι να ζητήσεις σφραγισμένο και να σου φέρουμε σφραγισμένο 2 μέρες μετά. Εσείς καλά κάνετε και απαιτείτε τα αυτονόητα, αλλά στο εμπόριο δεν είναι τίποτα αυτονόητο. Ποιος μου εγγυάται εμένα που θα ρθω στο μαγαζί σου ότι κάτι που θα μου δώσεις δεν είναι μεταχειρισμένο;;; Οτι ειναι σφραγισμένη η συσκευασία;;; (κάτι αναφέρθηκε πριν για κάποιο μαγαζί που τα μεταχειρισμένα τα ξανασυσκευάζει κανονικά και τα πλασάρει για καινούρια). Όπως είπε κ κάποιος πιο πριν, όταν επιστρέφουν κάποιες συσκευές στις κεντρικές αποθήκες (και όχι DOA απαραίτητα), τις βάζουν μια ζελατίνα και τις ξαναστέλνουνε σε άλλα καταστήματα. Όπως επίσης να πω οτι έχω πετύχει άπειρες φορές σε τηλέφωνα που έρχονται καινούρια, ταινία ασφαλείας κομμένη, και από πάνω άλλη καινούρια ταινία ασφαλείας τοποθετημένη. Αν αυτό το δώσω εγώ σε σένα ως σφραγισμένο δε θα το πάρεις;;:confused:
  7. Την επόμενη βδομάδα θα είναι πλέον διαθέσιμο και το χρυσό χρώμα του Κ1, στην ίδια φυσικά τιμή κ όχι καμια τρελλή όπως το D&G!! :lol:
  8. Έτσι έλεγαν και για το μοτορολα το Κ1 σε χρυσό ότι δήθεν δεν θα ρχόταν ποτέ σε χρυσό στην Ελλάδα αλλά έρχεται την άλλη βδομάδα.. Το λευκό αναρωτιέμαι ακόμα πότε θα ρθει... Παρεπιπτόντως μια κουφή ερώτηση. Που βλέπετε τι Week είναι το κάθε κινητό;;
  9. Πάντως ακούω όλα αυτά που λέγονται, κ πραγματικά απορώ που είναι όλος αυτός ο κόσμος που έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα.. Δε σας κάνω πλάκα 2 χρόνια στο μαγαζί, και απαίτηση για κλειστό κουτί είχα μόνο από 2 περιστατικά...Δύο γιατί τα θυμάμαι χαρακτηριστικά, και μάλιστα ο ένας μας το φερε πίσω 2 μέρες μετά με πρόβλημα.. :lol: Γκαντέμης άνθρωπος! Παρόλα αυτά παιδιά όλοι μα όλοι θέλουν να δουν κάτι πριν το αγοράσουν.. Δυστυχώς δεν υπάρχουν όλα τα τηλέφωνα σε dummies, και ο περισσότερος κόσμος αν δε το δει, δε το αγοράζει.. Εσείς είστε ενημερωμένοι, ξέρετε τι ζητάτε και το απαιτείτε. Αλλά υπάρχει και κόσμος (πάνω από το 80% για να είμαι ειλικρινής) που δεν έχει ιδέα τι ζητάει.. Για την ακρίβεια, έρχεται και λέει απλώς "θέλω ένα κινητό".. Και άντε εσύ να καταλάβεις τι θέλει.. Οκ, του δείχνεις κάποια μοντέλα σε dummies, βλεπετε και κάποια πιο καινούρια στον υπολογιστή, οπότε έρχεται αυτός κ σου λέει οτι του καλάρεσε το Ζ8 το καινούριο που είναι τρέντυ και σουπερ, αλλά αν δε το πιάσει στα χέρια του πως θα καταλάβει πως είναι;;;;;".. και το χεις εσύ στο ντουλάπι σου ολοκαίνουριο 2 ημερών, φυσικά το dummy δεν έχει έρθει ακόμα, κ λες τώρα.. Αν το ανοίξω κ δε το πάρει;; Βέβαια, και το Ζ8 κανει 450 ευρώ, δε τα δίνει εύκολα κάποιος χωρίς να το δει στο χέρι του.. Ε και λες, άντε να στο δείξω.. Και το βλέπει, του αρέσει και πάει στο ταμείο, σου βγάζει την πιστωτική και δεν περνάει, κ λέει θα ρθω αύριο -- κ ακόμα έρχεται!... Ή αλλιώς;; Το βλέπει κ σου λέει πα πα πα, πολύ μεγάλο βρε παιδί μου, όχι αλλιώς το φανταζόμουν, βάλτο μέσα.. Και σου μένει ένα τηλέφωνο τον 450 ευρώ ανοιχτό μέσα στο ντουλάπι σου.. Σας φαίνεται εξωπραγματικό αυτό;;:worry:
  10. @getolika: Κοίτα, αν το κάνεις καρτοκινητό πρώτα, στην Κοσμοτέ, τότε θα μπορέσεις να το ξανακάνεις σύνδεση (στα δικά σου στοιχεία) μετά από ένα μήνα. Τότε ναι, παίζει να το γλιτώσεις το ποσό. Απλώς δε μπορώ να σου απαντήσω 100% γιατί κ το καρτοκινητό θα είναι επώνυμο στα στοιχεία της εταιρίας, κ δε ξέρω αν θα χεις πρόβλημα. @Petros the Great: Αυτό ισχύει στην Cosmote ναι, αλλά έχω την εντύπωση ότι ισχύει για όλους. Δε ξερω αν η Wind με τις αλλαγές που έκανε τελευταία, παρακάμπτει με κάποιο τρόπο αυτή τη διαδικασία, αλλά δε μου φαίνεται λογικό..
  11. Σκεφτήκατε ποτέ λίγες από τις ερωτήσεις που κάνετε σα πελάτες όταν πάτε να αγοράσετε κάποια συσκευή;;; α) Τα χαρακτηριστικά β) Τι περιέχει η συσκευασία..... Όπως είναι φυσικό είναι πάαρα πολύ δύσκολο να ξέρουμε τι υπάρχει μέσα στη συσκευασία εάν δεν την ανοίξουμε, σωστά;;; Ή μήπως υπάρχει κάποια συσκευή (πλην κάποιων LG που και σε αυτά είχε λάθος) που αναγράφει έξω ότι αυτή η ΝΟΚΙΑ (λέμε τώρα) συσκευή περιλαμβάνει handsfree, κάρτα μνήμης 512, καλώδιο για σύνδεση με υπολογιστή κλπ... Θέλετε να σας πω το άλλο;;; Παράδειγμα: η Nokia μας είχε ενημερώσει ότι το Ν95 ΔΕΝ περιλάμβανε κάρτα μνήμης μέσα στο κουτί. Κάποιοι συνάδελφοι θα ξέρουν ίσως πως τα πρώτα Ν95 ήρθαν με κάρτες μνήμης 512 κ τα επόμενα δεν είχαν. Εμείς είχαμε ανοίξει το πρώτο Ν95 που έφτασε στο μαγαζί για λογαριασμό πελάτη - ο οποίος το αγόρασε τελικά. Κάποια στιγμή αργότερα ήρθε ένας άλλος, και αφού γνωρίζαμε τι περιείχε το κουτί, του περιγράψαμε. Πηγαίνοντας στο ταμείο, αιτήθηκε να το ανοίξουμε για να του περάσουμε το τηλεφωνικό κατάλογο στο καινούριο κινητό. Το κινητό λοιπόν αυτό δεν είχε κάρτα μνήμης μέσα, όπως αρχικά τον ενημερώσαμε.. Ο τύπος αγρίεψε άσχημα φυσικά, αγόρασε έξτρα μια κάρτα μνήμης και εμένα προσωπικά μου την είπε -και με κατηγόρησε και στο αφεντικό μου - γιατί δεν ήμουν λεει σωστά ενημερωμένη.. Και κάτι τέτοιοι τύποι είναι που βγάζουν τη φήμη για άσχετους πωλητές, αναξιόπιστους κ άλλες τέτοιες μπαρούφες.. Έλεος παιδιά.. ελεος.. :mad:
  12. Πραγματι στην Cosmote αυτό γίνεται μόνο εάν πρόκειται για οικογενειακό συμβόλαιο ή εταιρικό (κ μόνο εάν εχουν κλείσει χρόνο οι γραμμές ως οικογενειακό - εταιρικό). Κοινώς... εάν κάποιος έχει δυο γραμμές και κλείσαν χρόνο, αλλα δεν είναι οικογενειακό, τότε και να αποφασίσει σήμερα να τις ενώσει σε οικογενειακό, πάλι 2 ξεχωριστές επιδοτήσεις θα πάρει και όχι μία ενιαία. ;)
  13. Οταν κάνεις φορητότητα ενός αριθμού από το ένα δίκτυο σε ένα άλλο, πρέπει οπωσδήποτε να γίνει στα ίδια ακριβώς στοιχεία με την αρχική σύνδεση (αφορά τα πάντα, ονοματεπώνυμο, αφμ, αδτ, διευθύνσεις κλπ) Θα πρέπει να παει λοιπόν ο νόμιμος εκπρόσωπος με τα χαρτιά της εταιρίας στην οποία ανήκει το εταιρικό, να κάνει την αίτηση φορητότητας, και μετά από 13 μέρες που θα ενεργοποιηθεί η αίτηση, θα γίνει μεταβίβαση στο όνομά σου. Εκεί πηγαίνεις εσύ με τα δικά σου χαρτιά πλέον (ταυτότητα - αποδεικτικό αφμ) και προχωράς στη μεταβίβαση. Προσοχή! Και στην περίπτωση μεταβίβασης χρειάζεται υπογραφή του αρχικού συνδρομητή και η ταυτότητά του. Να ξέρεις επίσης ότι το τέλος μεταβίβασης είναι περίπου 17 ευρώ + ΦΠΑ που θα το χρεωθείς στον πρώτο λογαριασμό. Για οποιαδήποτε άλλη λεπτομέρεια είμαι στη διάθεσή σου.
  14. Σημασια εχει η ημερομηνία καταχώρησης και όχι η ημερομηνία ενεργοποίησης της αίτησής σου. Εφόσον την καταχώρησες μεσα στα πλαίσια της προσφοράς δε θα έχεις πρόβλημα.
  15. Παιδιά ψάχνω το τραγούδι που παίζει στο trailer από το τελευταίο επεισόδιο του "Μαζί σου"!.. Ξέρει κανείς;;; :worry: :fool:
×
×
  • Create New...