Jump to content

[MOTO] Suzuki Address 125


aerox
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

 

πσσσσσσσσ το addres είναι 0,14 άλογα δυνατότερο από το innova.Η διαφορά θα είναι αξιοσημείωτη στον δρόμο και στην οδηγική συμπεριφόρα.

 

 

Περά απτην πλάκα φίλε Antreas54 μπράβο,αυτό το λινκ ίσως ενδιαφέρει καποιούς:)

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

πσσσσσσσσ το addres είναι 0,14 άλογα δυνατότερο από το innova.Η διαφορά θα είναι αξιοσημείωτη στον δρόμο και στην οδηγική συμπεριφόρα.

 

 

Περά απτην πλάκα φίλε Antreas54 μπράβο,αυτό το λινκ ίσως ενδιαφέρει καποιούς:)

 

δεν μπορω να καταλαβω γιατι μου σβηνουν συνεχεια τα posts.....εμενα με ψιλοενδιαφερει παντως.....

Link to comment
Share on other sites

Το γραφημα λεει οτι το Address εχει 8 αλογα στον τροχο,και οτι το innova 7 αλογα στον τροχο..ειναι σημαντικη διαφορα σε τοσο μικρα κυβικα..
Πωλειται εξατμιση motosport μαυρη,φορεμενη 2 μηνες 50 ευρω..
Link to comment
Share on other sites

Το γραφημα λεει οτι το Address εχει 8 αλογα στον τροχο,και οτι το innova 7 αλογα στον τροχο..ειναι σημαντικη διαφορα σε τοσο μικρα κυβικα..

 

8 αλογα στον τροχο μονο. Μιλαμε δεν παει ρουπι. Μου εχουν βγει τα ματια τωρα που τελειωσα την εξεταστικη να ψαχνω στο ιντερνετ για το address μιλαμε δεν μπορω να βρω τιποτα. Ουτε το rapid bike δεν υποστηριζει το address. Πως θα το πειραξουμε δεν ξερω αυτο το μηχανακι. Απο την αλλη ακομα και στο ehonda.gr τιποτα δεν εχει ερθει..

Link to comment
Share on other sites

8 αλογα στον τροχο μονο. Μιλαμε δεν παει ρουπι. Μου εχουν βγει τα ματια τωρα που τελειωσα την εξεταστικη να ψαχνω στο ιντερνετ για το address μιλαμε δεν μπορω να βρω τιποτα. Ουτε το rapid bike δεν υποστηριζει το address. Πως θα το πειραξουμε δεν ξερω αυτο το μηχανακι. Απο την αλλη ακομα και στο ehonda.gr τιποτα δεν εχει ερθει..

 

κοιτα αν εισαι 18 παρε μια μηχανη,αν δεν θες να διαθεσεις ομως λεφτα για μηχανη,γραναζοσε το ετσι θα εχεις λιγο παραπανω μπαμ,περιμενε λιγο καιρο και βαλε τον εκεντροφορο που θα φερει το e-honda αν θες κανε και ροικη εξελιξη(εγω αυτα θα κανω)και μετα θα βαρας με πολυ ανεση κοφτες με 4η

Link to comment
Share on other sites

κοιτα αν εισαι 18 παρε μια μηχανη,αν δεν θες να διαθεσεις ομως λεφτα για μηχανη,γραναζοσε το ετσι θα εχεις λιγο παραπανω μπαμ,περιμενε λιγο καιρο και βαλε τον εκεντροφορο που θα φερει το e-honda αν θες κανε και ροικη εξελιξη(εγω αυτα θα κανω)και μετα θα βαρας με πολυ ανεση κοφτες με 4η

 

Βασικα ειμαι 23 χρονων. Μπορεις να μου τα εξιγησεις λιγο αυτα που μου λες γιατι ειμαι παιδι των υπολογιστων....

Link to comment
Share on other sites

Το γραφημα λεει οτι το Address εχει 8 αλογα στον τροχο,και οτι το innova 7 αλογα στον τροχο..ειναι σημαντικη διαφορα σε τοσο μικρα κυβικα..

 

Που τα είδες αυτα???Εγώ βλέπω το address με 8,74 αλογα και το innova με 8,6.

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Βασικα ειμαι 23 χρονων. Μπορεις να μου τα εξιγησεις λιγο αυτα που μου λες γιατι ειμαι παιδι των υπολογιστων....

 

γραναζωμα: θα σου προτινα να αφησεις το μπροστινο γραναζι οπως ειναι(14)το πισω παλι αν θελεις το μηχανακι να ανεβαζει και να επιταχυνει πιο γρηγορα βαλε ενα π.χ 36 αλλα προσοχη οι ταχυτητες θα σπανε πιο γρηγορα....ας πουμε αν βαλεις 2 δοντια παραπανω(εχει 34 και βαλεις 36)στην ευθεια ισως να μην πηγαινει 110 αλλα 100 σιγουρα στην κατηφορα θα εχεις πανω κατω την ιδια τελικη,εγω θα βαλω ενα δοντι(35)αλλα δεν το εχω βαλει πανω ακομα για να σου πω εντυπωσεις,επισης θα ξεκιναει λιγο πιο γρηγορα με μεγαλυτερο γραναζι

εκκεντροφορος:αν βαλεις αλλο εκεντροφορο οι βαλβιδες θα μενουν περισσοτερο ανοιχτες αρα θα μπενοβγενει περισσοτερο καυσιμο αρα παραπανω δυναμη,θα κερδισεις λοιπον κατι λιγα στα ψιλα(μην πανικοβληθεις που θα χτυπανε οι βαλβιδες)

ροικη εξελιξη:θα πας στον μαστορα σου και θα του πεις να σου ανοιξει λιγα mm(αυτος ξερει ποσα)τον αυλο εισαγωγης,περισσοτερο καυσιμο κι αλλη δυναμη στα ψιλα(ειδικα αν εχεις και τον εκετροφορο)αν ανοιξεις και την εξαγωγη θα χασεις συμπιεση οποτε δεν θα εχεις δυναμη στα χαμηλα και αυτο δεν ειναι καθολου καλο.

αυτα μεχρι στιγμης.......τελικη δεν θα κερδισεις(αν αφησεις τα μαμα γραναζια)αν ας πουμε βαραει στα 130 αν βαλεις εκεντροφορο και κανεις ροικη παλι στα ιδια km θα βαραει κοφτες.....αλλα πολυ πιο γρηγορα,με τα μαμα γραναζια και αυτα τα 2 που σου προτινα αν το μηχανακι πηγαινει τωρα 110 με αυτα τα 2 θα πηγαινει 115-120 και δεν θα χρειαζεται ενα km για να τα πιασει....

Link to comment
Share on other sites

δεν μπορω να καταλαβω γιατι μου σβηνουν συνεχεια τα posts.....

 

Αναφορές σε κόντρες, σούζες, ταχύτητες κλπ. θεωρούνται και είναι off topic. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να διαβάσεις την σχετική ανακοίνωση.

 

Συνεχίζουμε on topic παρακαλώ.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

γραναζωμα: θα σου προτινα να αφησεις το μπροστινο γραναζι οπως ειναι(14)το πισω παλι αν θελεις το μηχανακι να ανεβαζει και να επιταχυνει πιο γρηγορα βαλε ενα π.χ 36 αλλα προσοχη οι ταχυτητες θα σπανε πιο γρηγορα....ας πουμε αν βαλεις 2 δοντια παραπανω(εχει 34 και βαλεις 36)στην ευθεια ισως να μην πηγαινει 110 αλλα 100 σιγουρα στην κατηφορα θα εχεις πανω κατω την ιδια τελικη,εγω θα βαλω ενα δοντι(35)αλλα δεν το εχω βαλει πανω ακομα για να σου πω εντυπωσεις,επισης θα ξεκιναει λιγο πιο γρηγορα με μεγαλυτερο γραναζι

εκκεντροφορος:αν βαλεις αλλο εκεντροφορο οι βαλβιδες θα μενουν περισσοτερο ανοιχτες αρα θα μπενοβγενει περισσοτερο καυσιμο αρα παραπανω δυναμη,θα κερδισεις λοιπον κατι λιγα στα ψιλα(μην πανικοβληθεις που θα χτυπανε οι βαλβιδες)

ροικη εξελιξη:θα πας στον μαστορα σου και θα του πεις να σου ανοιξει λιγα mm(αυτος ξερει ποσα)τον αυλο εισαγωγης,περισσοτερο καυσιμο κι αλλη δυναμη στα ψιλα(ειδικα αν εχεις και τον εκετροφορο)αν ανοιξεις και την εξαγωγη θα χασεις συμπιεση οποτε δεν θα εχεις δυναμη στα χαμηλα και αυτο δεν ειναι καθολου καλο.

αυτα μεχρι στιγμης.......τελικη δεν θα κερδισεις(αν αφησεις τα μαμα γραναζια)αν ας πουμε βαραει στα 130 αν βαλεις εκεντροφορο και κανεις ροικη παλι στα ιδια km θα βαραει κοφτες.....αλλα πολυ πιο γρηγορα,με τα μαμα γραναζια και αυτα τα 2 που σου προτινα αν το μηχανακι πηγαινει τωρα 110 με αυτα τα 2 θα πηγαινει 115-120 και δεν θα χρειαζεται ενα km για να τα πιασει....

 

Δηλαδη εχω που θελω να κατεβασω 140 τελικη ειναι απιαστο ονειρο. Αμα δεν βγει εγκεφαλος να τον πεταξω πανω τι να λεει. Σε ευχαριστω για τις πληροφοριες που μου εδωσες. Σιγουρα με εναν αγριο εκκεντροφορο και με μια ροικη εξελιξη θα τα πιανει πιο γρηγορα τα 120 λογικα εαν καταλαβα σωστα.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη εχω που θελω να κατεβασω 140 τελικη ειναι απιαστο ονειρο. Αμα δεν βγει εγκεφαλος να τον πεταξω πανω τι να λεει. Σε ευχαριστω για τις πληροφοριες που μου εδωσες. Σιγουρα με εναν αγριο εκκεντροφορο και με μια ροικη εξελιξη θα τα πιανει πιο γρηγορα τα 120 λογικα εαν καταλαβα σωστα.

 

ναι τα 120 και θα συνεχιζει(κοφτεσ μου φαινεται εχει καπου στα 128κμ)140 οχι δεν θα το πετυχεις χωρις εγκεφαλο.......δυστηχως

Link to comment
Share on other sites

Μαγκες τα αποσυρανε απο το ehonda εκκεντρεφορους 150cc κιτ και παει λεγοντας. Μαλλον ηταν μαπα το καρπουζι...
Link to comment
Share on other sites

Που τα είδες αυτα???Εγώ βλέπω το address με 8,74 αλογα και το innova με 8,6.

 

αν μετατρεψεις τα kw σε whp θα δεις οτι εχει 8 αλογα..αυτο που λες εσυ ειναι η ροπη..(Nm)

1kw = 1,341hp

Πωλειται εξατμιση motosport μαυρη,φορεμενη 2 μηνες 50 ευρω..
Link to comment
Share on other sites

Μαγκες τα αποσυρανε απο το ehonda εκκεντρεφορους 150cc κιτ και παει λεγοντας. Μαλλον ηταν μαπα το καρπουζι...

 

καλα το κιτ δεν θα το εβαζα ετσι κι αλλιως γιατι θα ηταν μονο για κοντρες μετα....αλλα βγαλανε τον εκεντροφορο :cry: κριμα......θα φτιαξω τον δικο μου χειροποιητο τοτε

Link to comment
Share on other sites

αν μετατρεψεις τα kw σε whp θα δεις οτι εχει 8 αλογα..αυτο που λες εσυ ειναι η ροπη..(Nm)

1kw = 1,341hp

 

Α ναι ρε φίλε δίκιο έχεις:D:D:D:D

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα!ειμαι καινουργιος στο forum αλλα παρακολουθω τη συζυτηση απο την αρχη.Εχω και εγω το address απο τον ιουνιο του 07.οσων αφορα το γραναζωμα που αναφερατε το ειχα ψαξειι και βρικα ενα site που με βοηθησε και πιστευω θα βοηθησει και εσας.http://www.gearingcommander.com/
Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα!ειμαι καινουργιος στο forum αλλα παρακολουθω τη συζυτηση απο την αρχη.Εχω και εγω το address απο τον ιουνιο του 07.οσων αφορα το γραναζωμα που αναφερατε το ειχα ψαξειι και βρικα ενα site που με βοηθησε και πιστευω θα βοηθησει και εσας.http://www.gearingcommander.com/

 

λιγο ακαταλαβιστικο μου φαινεται:confused: ....εσυ το εχεις γραναζωσει?

Link to comment
Share on other sites

Διαλεξε μαρκα:suzuki μοντελο:shogun pro 125 εχει ακριβως τις ιδιες σχεσεις μεταδοσεις και μετα μπορεις να πειραματιστεις και να δεις ποσα χλμ/ω θα βγαζεις σε καθε σχεση.Εγω το μακρυνα 15/34
Link to comment
Share on other sites

Διαλεξε μαρκα:suzuki μοντελο:shogun pro 125 εχει ακριβως τις ιδιες σχεσεις μεταδοσεις και μετα μπορεις να πειραματιστεις και να δεις ποσα χλμ/ω θα βγαζεις σε καθε σχεση.Εγω το μακρυνα 15/34

 

Με ιδανικες συνθηκες ομως ειναι αυτες οι ταχυτητες.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι νομιζα και εγω στην αρχη αλλα οταν αλλαξα το γραναζι οι θεωριτικες τιμες ηταν σχεδον ιδιες με τις πραγματικες.Πρεπει να ρυθμισεις και το πρφιλ του ελαστικου σου αλλα και το οριο περιστροφης του κινητηρα για να βγαλεις τα σωστα νουμερα.
Link to comment
Share on other sites

Ετσι νομιζα και εγω στην αρχη αλλα οταν αλλαξα το γραναζι οι θεωριτικες τιμες ηταν σχεδον ιδιες με τις πραγματικες.Πρεπει να ρυθμισεις και το πρφιλ του ελαστικου σου αλλα και το οριο περιστροφης του κινητηρα για να βγαλεις τα σωστα νουμερα.

 

μετα το γραναζωμα ειδες διαφορα δηλαδη σου εκοψε τελικη?....κερδισεσ καθολου ροπη???εγω θα το γραναζωσω 14-35

Link to comment
Share on other sites

μετα το γραναζωμα ειδες διαφορα δηλαδη σου εκοψε τελικη?....κερδισεσ καθολου ροπη???εγω θα το γραναζωσω 14-35

εγω λεω να βαλω ή 15-35 ή 15-36 πιο λες να ειναι καλυτερω στα 400μ και στην τελικη μπορεις να το υπολογισεις και να μου πεις?

Link to comment
Share on other sites

Δεν εκοψε απο τελικη καθε αλλο κερδισε σε καθε σχεση 2 χλμ εχασε ενα κλικ απο το νευρο που ειχε αλλα εμενα δεν με πειραζει ο καθενας εχει τα γουστα του! Η ροπη και η ιπποδυναμη εινα αναλογα μεγεθη ισχυς(ps):ροπη(kgm) x ρυθμος περιστροφης (rpm)/727.4 οποτε το γραναζι δεν επηρεαζει τη ροπη ως μεγεθος.Αν θες να κανεις ενα σχετικα καλο 0-400 μεγαλωσε το πισω 1-2 δοντια παραπανω θα ειναι υπερβολικα κονο και το 15/35 ειναι σχεδον ιδιο με το εργοστασιακο
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια,κανουν οι εξατμισεις απο το innova i(π.χ protech)στο μηχανακι μας?(πιο πολυ με ενδιαφερει για τις βασεις που εχει στους πατιτιρες)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...