Jump to content

Αll about Kymco


likoyrgos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ελα Στελιο καλη συνεχεια τωρα κατεβαινω και εγω Κρητη και σκεφτομαι 2 project:

H θα φτιαξω το γρηγοροτερο fb στην Ελλαδα,η θα παρω καθαρο και θα το αφησω μαμα.Εννοιειτε αμα φτιαξω το fb θα ξεπερασει κατα 99% τα 140cc με αλλο μοτερ.

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

FB 140cc?Tι αλλο θα ακουσουμε....μετα πως θα σταματας?θα ριχνεις αγκυρα?εδω 50αρι δεν σταματαει με τα προιστορικα ταμπυρα του....:X
Πωλειτε Kαρμπυρατερ Malossi 21 (60 ευρο) Και Εξατμιση Giannelli Reverse (60 ευρο) Σε Πολυ Καλη Κατασταση!!!!π.μ για πληροφοριες!;)
Link to comment
Share on other sites

FB 140cc?Tι αλλο θα ακουσουμε....μετα πως θα σταματας?θα ριχνεις αγκυρα?εδω 50αρι δεν σταματαει με τα προιστορικα ταμπυρα του....:X

 

χεχεχεχε επειδη σε 2 χρονια βγαζω διπλωμα για 50αρη και χρειαζομαι οπωςδηποτε 50αρη για να ειμαι νομιμος,μαλλον λεω μαλλον θα φτιαξω το fb.Τωρα αμα κατσει κατι και παρω ενα καθαρο που θελω καλως.Παντως παιζει να φτιαξω και το fb.Μεινε συντονισμενος και θα δεις:lol:

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

παιδες ξερετε καμια εξατμιση με σιγαστηρα που να μπορει να αφαιρειται με το χερι ή απλως με σιγαστηρα?γιατι καπου στο φορουμ πριν καιρο ειχα δει κατι παρομοιο+οτι η μαμα εξατμιση χαλαει την ομορφια!
Link to comment
Share on other sites

Ελα Στελιο καλη συνεχεια τωρα κατεβαινω και εγω Κρητη και σκεφτομαι 2 project:

H θα φτιαξω το γρηγοροτερο fb στην Ελλαδα,η θα παρω καθαρο και θα το αφησω μαμα.Εννοιειτε αμα φτιαξω το fb θα ξεπερασει κατα 99% τα 140cc με αλλο μοτερ.

 

Nα σαι καλα φιλαρακο.Καλη επιτυχια με το FB (θελει τρελη δουλεια) ειδικα τα φρενα μεγιστη προσοχη.

 

παιδες ξερετε καμια εξατμιση με σιγαστηρα που να μπορει να αφαιρειται με το χερι ή απλως με σιγαστηρα?γιατι καπου στο φορουμ πριν καιρο ειχα δει κατι παρομοιο+οτι η μαμα εξατμιση χαλαει την ομορφια!

 

Υπαρχει η Level η οποια δουλευει πολυ καλα απο 110cc και πανω,στην οποια προσαρμοζεται σιγαστηρας που θελω να παρω και γω τωρα συντομα http://www.stelpet.gr/level-supra.html

Υπαρχει και η Protech που φοραει ο φιλος tzanico η οποια δεν φερει σιγαστηρα αλλα ακουγετε σε ανεκτα επιπεδα μεχρι μεσαιες στροφες και δουλευει καλα στα 72cc.Yπαρχουν και αλλες με σιγαστηρα αλλα θελουν περισσοτερα κυβικα για να δουλευουν καλα;)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Nα σαι καλα φιλαρακο.Καλη επιτυχια με το FB (θελει τρελη δουλεια) ειδικα τα φρενα μεγιστη προσοχη.

 

 

 

Υπαρχει η Level η οποια δουλευει πολυ καλα απο 110cc και πανω,στην οποια προσαρμοζεται σιγαστηρας που θελω να παρω και γω τωρα συντομα http://www.stelpet.gr/level-supra.html

Υπαρχει και η Protech που φοραει ο φιλος tzanico η οποια δεν φερει σιγαστηρα αλλα ακουγετε σε ανεκτα επιπεδα μεχρι μεσαιες στροφες και δουλευει καλα στα 72cc.Yπαρχουν και αλλες με σιγαστηρα αλλα θελουν περισσοτερα κυβικα για να δουλευουν καλα;)

 

ειναι και η sebring που εχει σιγαστηρα που ειναι για λιγα mm οπως και η μεσαια μοτοσπορτ....

Link to comment
Share on other sites

ειναι και η sebring που εχει σιγαστηρα που ειναι για λιγα mm οπως και η μεσαια μοτοσπορτ....

 

http://www.stelpet.gr/energy-glx.html τι λετε για την ενερτζυ?εχει λεει ενσωματομενο αποσπωμενο σιγαστηρα τι ενοει οταν λεει αποσπομενο?

Link to comment
Share on other sites

http://www.stelpet.gr/energy-glx.html τι λετε για την ενερτζυ?εχει λεει ενσωματομενο αποσπωμενο σιγαστηρα τι ενοει οταν λεει αποσπομενο?

 

Oποτε θες τον αφαιρεις και τον ξαναβαζεις οποτε θελεις (κατα 99% ειναι με πριτσινι πιασμενος στη μπουκα),χρησιμοποιεις μια βιδα και καταργης το πριτσινι για ευκολια;)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Oποτε θες τον αφαιρεις και τον ξαναβαζεις οποτε θελεις (κατα 99% ειναι με πριτσινι πιασμενος στη μπουκα),χρησιμοποιεις μια βιδα και καταργης το πριτσινι για ευκολια;)

 

ωραια μολις κανω την μετατροπη αυτην θα βαλω !!! ξερετε αν εφαρμοζει πανω στο τζετιξ χωρις πατεντες?

Link to comment
Share on other sites

ωραια μολις κανω την μετατροπη αυτην θα βαλω !!! ξερετε αν εφαρμοζει πανω στο τζετιξ χωρις πατεντες?

 

Το μονο σιγουρο που μπορεις να κανεις ειναι να πας στο μαγαζι που θα την αγορασεις και να την τεσταρεις αν καθετε καλα στο Jetix,μη την παρεις τσαμπα και δεν κανει;)

 

----------------------------------------------------

Ενας μηνας και κατι μερες ακινησιας,το nexxon βολταρει και παλι στους δρομους.Ο απολογισμος.....117 ευρω η εργοστασιακη ζαντα (τα 7 ευρω εξτρα ειναι για το μαυρο χρωμα).Αντιπροσωπεια..........τι να πεις.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

117 ευρω ι ζαντα η εργοστασιακη???:!:

καπως πολλα μου φενοντε...7 ευρω για ποιο μαυρο χρωμα?;)

 

Πειτε μου τωρα ειλικρινα,του την κοπανας στο κεφαλι μετα απο το εμφραγμα που παθα οταν μου λεει "Ειναι 110 ευρω..(ξεροκαταπια) η ασημενια αλλα εσυ θες τη μαυρη που κοστιζει +7 ευρω" :dash:Αυτο το ματ μαυρο που ειναι βαμενη απο το εργοστασιο.......ημαρτον δηλαδη (που η βαφη ειναι μαπα ποιοτητα για μενα).Δυστυχως ομως αναγκαστηκα να τα δωσω γιατι δουλευω και πρεπει να μετακινουμε μεσα στην πολη.Θα ρθει η στιγμη ομως που θα τα αλλαξω ολα οπως ανεφερα στα προηγουμενα ποστ μου,μεχρι τοτε να μαστε καλα και να χουμε δουλειες;)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

ποτε υπολογιζεις να το εχεις ετοιμο το nexxona?:)

και συνολικο κοστος περιπου ποσο θα ειναι?(αν επιτρεπετε:rolleyes:)

Link to comment
Share on other sites

ποτε υπολογιζεις να το εχεις ετοιμο το nexxona?:)

και συνολικο κοστος περιπου ποσο θα ειναι?(αν επιτρεπετε:rolleyes:)

 

Μπορει το καλοκαιρι του 2010 να γινουν αυτα που θελω πανω στο nexxon.Ακομη ειναι νωρις για να ξερω το κοστος της επεμβασης....οταν ολοκληρωθει θα εχω σαφη απαντηση:)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα ξανά! το πήρα τελικά το straight 150. μια χαρά είναι τελικά.

το κατέβασα από χαλκίδα και το κοντέρ έγραψε 125.

σύντομα θα πάει για ένα γραναζάκι λίγο μεγαλύτερο μιας και το σηκώνει η ροπή του άνετα ας το ξεκουράζω στις (μεγάλες) αποστάσεις...

μια χαρά μου φαίνεται το μηχανάκι αν και μου έκανε κάτι μικροδιακοπές στο γκάζι σε κάποιο σημείο στη διαδρομή μαντεύω διότι έβαλα βενζίνη από κάπου που δεν ξέρω τι ποιότητα έχει ή διότι ζεστάθηκε η μηχανή του.

έχει κανεισ κάποια ιδέα για το τι μπορεί άλλο να είναι?

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα ξανά! το πήρα τελικά το straight 150. μια χαρά είναι τελικά.

το κατέβασα από χαλκίδα και το κοντέρ έγραψε 125.

σύντομα θα πάει για ένα γραναζάκι λίγο μεγαλύτερο μιας και το σηκώνει η ροπή του άνετα ας το ξεκουράζω στις (μεγάλες) αποστάσεις...

μια χαρά μου φαίνεται το μηχανάκι αν και μου έκανε κάτι μικροδιακοπές στο γκάζι σε κάποιο σημείο στη διαδρομή μαντεύω διότι έβαλα βενζίνη από κάπου που δεν ξέρω τι ποιότητα έχει ή διότι ζεστάθηκε η μηχανή του.

έχει κανεισ κάποια ιδέα για το τι μπορεί άλλο να είναι?

 

μαλλον η βενζινη θα ταν!Καινουριο το πηρες?125 εγραψε το κοντερ με τερμα το γκαζι?τα πιανε γρηγορα?

Link to comment
Share on other sites

έχω 5000 χλμ. όλα καλα με τις διακοπές. δεν κάνει πια.

έχω άλλο πρόβλημα όμως, με τις ταχύτητες...

κάτι δεν πάει καλά...

οταν κατεβάζω (ακόμα και από 5η σε 4η) πρέπει να πηγαίνει πολύ αργά το μηχανάκι (σχεδόν ρελαντί) αλλιώς δεν κουμπώνουν...

ένας τρόπος που βρήκα είναι να τις κατεβάζω πατώντας λίγο το γκάζι ελάχιστα πριν κατεβάσω την ταχύτητα.

τι μπορεί να συμβαίνει ρε παιδιά? έχει κανείς κάτι στο νου του για το τι μπορεί να συμβαίνει? πρέπει να το δει κανείς σε συνεργείο? ξέρει κανείς κανένα καλό στη δυτική Αθήνα?

πάντως την 1η μέρα του ως διανομέας ήταν παλικάρι αν και έβρεχε αρκετά...

επίσης πληροφοριακά πωλείται YAMAHA TDM 850 σε άριστη κατάσταση λόγω αγοράς μικρότερης μηχανής.. :):):)

Link to comment
Share on other sites

έχω 5000 χλμ. όλα καλα με τις διακοπές. δεν κάνει πια.

έχω άλλο πρόβλημα όμως, με τις ταχύτητες...

κάτι δεν πάει καλά...

οταν κατεβάζω (ακόμα και από 5η σε 4η) πρέπει να πηγαίνει πολύ αργά το μηχανάκι (σχεδόν ρελαντί) αλλιώς δεν κουμπώνουν...

ένας τρόπος που βρήκα είναι να τις κατεβάζω πατώντας λίγο το γκάζι ελάχιστα πριν κατεβάσω την ταχύτητα.

τι μπορεί να συμβαίνει ρε παιδιά? έχει κανείς κάτι στο νου του για το τι μπορεί να συμβαίνει? πρέπει να το δει κανείς σε συνεργείο? ξέρει κανείς κανένα καλό στη δυτική Αθήνα?

πάντως την 1η μέρα του ως διανομέας ήταν παλικάρι αν και έβρεχε αρκετά...

επίσης πληροφοριακά πωλείται YAMAHA TDM 850 σε άριστη κατάσταση λόγω αγοράς μικρότερης μηχανής.. :):):)

 

σε ολα τα μηχανακια το κανει αυτο και στο τζετιξ μου αλλα δεν ειναι προβλημα πρεπει να μαρσενεις λιγο για να κατεβασεις ταχυτητα

Link to comment
Share on other sites

σε ολα τα μηχανακια το κανει αυτο και στο τζετιξ μου αλλα δεν ειναι προβλημα πρεπει να μαρσενεις λιγο για να κατεβασεις ταχυτητα

 

καλα οχι και σε ολα τα μηχανακια αλλα καλο ειναι σε καθε αλλαγη (ανεβασμα-κατεβασμα) να "παιζουμε" με το γκαζι...κουμπωνουν καλυτερα!

Link to comment
Share on other sites

Καλυσπερα σας ονομαζομαι Γιωργος και εχω ενα kymco jetix και το εχω κανει 72αρι και του εχω βαλει μια εξατμιση spring dragon ελευθερας, α και μια φιλτροχωανη simota 90μοιρες. Τωρα εγω απο το μηχανακι μου ζηταω επιπλεον επιδωσεις, τι μπορω να βελτωσω στο μοτερ αλλα και περιφεριακα?
Link to comment
Share on other sites

Καλυσπερα σας ονομαζομαι Γιωργος και εχω ενα kymco jetix και το εχω κανει 72αρι και του εχω βαλει μια εξατμιση spring dragon ελευθερας, α και μια φιλτροχωανη simota 90μοιρες. Τωρα εγω απο το μηχανακι μου ζηταω επιπλεον επιδωσεις, τι μπορω να βελτωσω στο μοτερ αλλα και περιφεριακα?

 

Μεγαλυτερο καρμπυρατερ,αλλη κεφαλη με καλο εκκεντροφορο{astrea κεφαλη ειναι για τα κυβικα σου}ενισχυμενους δισκους με σκληρα ελατηρια,ηλεκτρονικη,πολλαπλασιαστη,μπουζοπιπα.Αυτα θα βαλεις στο 72cc που εχεις τωρα και θα δεις αρκετη διαφορα.Τωρα μπορεις να ανεβασεις κι αλλο κυβικα να το κανεις 52mm..........

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλυσπερα σας ονομαζομαι Γιωργος και εχω ενα kymco jetix και το εχω κανει 72αρι και του εχω βαλει μια εξατμιση spring dragon ελευθερας, α και μια φιλτροχωανη simota 90μοιρες. Τωρα εγω απο το μηχανακι μου ζηταω επιπλεον επιδωσεις, τι μπορω να βελτωσω στο μοτερ αλλα και περιφεριακα?

 

εγω θα σου προτεινα αλλαγη καρμπυρατερ με ενα mikuni diar 26 με χοανη takegawa(μπορει και να κανει η δικη σου δεν ξερω), ροικη εξελιξη κυλινδροκεφαλης, οπωσδηποτε σκληροτερους δισκους και ελατηρια συμπλεκτη γιατι το εργοστασιακο κιβωτιο ειναι επιεικως απαραδεκτο και μια δισκοπλακα μπροστα braking με το καταλληλο τακακι...

βεβαια μπορεις να κανεις αυτα που εκανε και ο συμφορουμητης solitary και επισης υπαρχει και η επιλογη της αλλαγης ολοκληρης της μηχανης με μια αλλη. Και εγω το jetix εχω με το κιτ της kymco συν μια protech αλλα οπως εχεις καταλαβει ο,τι και να κανεις παλι σαπιο ειναι, γι αυτο και εγω αποφασισα να κανω κατι καλυτερο. Εχω αρχισει την αποταμιευση και σε λιγους μηνες θα αγορασω μοτερ daytona απο Ιαπωνια... να μια φοτο:

http://images.google.gr/imgres?imgurl=http://www.monstermoto.co.uk/c/gallery/3/DT150_SPEC.jpg&imgrefurl=http://www.monstermoto.co.uk/c/index.php%3Fop%3DViewArticle%26articleId%3D92%26blogId%3D3&usg=__eYRqAuYaaFNxqJ6PGp-9an822xY=&h=419&w=640&sz=49&hl=el&start=7&um=1&tbnid=iNruz0_8-GjQgM:&tbnh=90&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3Ddaytona%2B150%26hl%3Del%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:el:official%26hs%3D2R2%26sa%3DG%26um%3D1

Link to comment
Share on other sites

εγω θα σου προτεινα αλλαγη καρμπυρατερ με ενα mikuni diar 26 με χοανη takegawa(μπορει και να κανει η δικη σου δεν ξερω), ροικη εξελιξη κυλινδροκεφαλης, οπωσδηποτε σκληροτερους δισκους και ελατηρια συμπλεκτη γιατι το εργοστασιακο κιβωτιο ειναι επιεικως απαραδεκτο και μια δισκοπλακα μπροστα braking με το καταλληλο τακακι...

βεβαια μπορεις να κανεις αυτα που εκανε και ο συμφορουμητης solitary και επισης υπαρχει και η επιλογη της αλλαγης ολοκληρης της μηχανης με μια αλλη. Και εγω το jetix εχω με το κιτ της kymco συν μια protech αλλα οπως εχεις καταλαβει ο,τι και να κανεις παλι σαπιο ειναι, γι αυτο και εγω αποφασισα να κανω κατι καλυτερο. Εχω αρχισει την αποταμιευση και σε λιγους μηνες θα αγορασω μοτερ daytona απο Ιαπωνια... να μια φοτο:

http://images.google.gr/imgres?imgurl=http://www.monstermoto.co.uk/c/gallery/3/DT150_SPEC.jpg&imgrefurl=http://www.monstermoto.co.uk/c/index.php%3Fop%3DViewArticle%26articleId%3D92%26blogId%3D3&usg=__eYRqAuYaaFNxqJ6PGp-9an822xY=&h=419&w=640&sz=49&hl=el&start=7&um=1&tbnid=iNruz0_8-GjQgM:&tbnh=90&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3Ddaytona%2B150%26hl%3Del%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:el:official%26hs%3D2R2%26sa%3DG%26um%3D1

 

Αυτο το σαιτ λεει και μεχρι 22 με 26 αλογα ροδα με σωστο ρυθμισμα.

Link to comment
Share on other sites

εγω θα σου προτεινα αλλαγη καρμπυρατερ με ενα mikuni diar 26 με χοανη takegawa(μπορει και να κανει η δικη σου δεν ξερω), ροικη εξελιξη κυλινδροκεφαλης, οπωσδηποτε σκληροτερους δισκους και ελατηρια συμπλεκτη γιατι το εργοστασιακο κιβωτιο ειναι επιεικως απαραδεκτο και μια δισκοπλακα μπροστα braking με το καταλληλο τακακι...

βεβαια μπορεις να κανεις αυτα που εκανε και ο συμφορουμητης solitary και επισης υπαρχει και η επιλογη της αλλαγης ολοκληρης της μηχανης με μια αλλη. Και εγω το jetix εχω με το κιτ της kymco συν μια protech αλλα οπως εχεις καταλαβει ο,τι και να κανεις παλι σαπιο ειναι, γι αυτο και εγω αποφασισα να κανω κατι καλυτερο. Εχω αρχισει την αποταμιευση και σε λιγους μηνες θα αγορασω μοτερ daytona απο Ιαπωνια... να μια φοτο:

http://images.google.gr/imgres?imgurl=http://www.monstermoto.co.uk/c/gallery/3/DT150_SPEC.jpg&imgrefurl=http://www.monstermoto.co.uk/c/index.php%3Fop%3DViewArticle%26articleId%3D92%26blogId%3D3&usg=__eYRqAuYaaFNxqJ6PGp-9an822xY=&h=419&w=640&sz=49&hl=el&start=7&um=1&tbnid=iNruz0_8-GjQgM:&tbnh=90&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3Ddaytona%2B150%26hl%3Del%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:el:official%26hs%3D2R2%26sa%3DG%26um%3D1

 

26 σε 72? θα πηγαινει σαν 50αρι μην σου πω και χειροτερα..δεν δουλευουν σε αυτα τα κηβικα τα καρμπ...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...