Jump to content

Τηλεφωνία και internet εναλλακτικών: Ποιόν πάροχο;


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος kvkpls001 (18 Απρ. 2004 , 22:50)

 

Γνωρίζει κανείς τρόπους πληρωμής χωρίς επιβάρυνση για Vivodi και ACN; Και ποια από τις τράπεζες που συνεργάζονται παίρνει τη λιγότερη προμήθεια;

 

 

Εγώ δεν ξέρω αλλά σε άλλο thread ένας φίλος είπε ότι τη μικρότερη την κρατά η Αγροτική.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αντιμετοπίζω το παρακάτω πρόβλημα με τους εναλλακτικούς που έχω, ACN - Forthnet. Ενώ μέσω της φορητότητας το νούμερο Q που είχα έγινε Vodafone, παρόλα αυτά οι χρεώσεις για κλήσεις προς το νούμερο αυτό παραμένουν σαν Q!!! Αντιμετωπίζει κανείς άλλος παρόμοιο πρόβλημα; Επικοινώνησα μαζί τους αλλά συμπέρασμα δεν έβγαλα!! Η κοπέλα στη Forthnet δεν καταλάβαινε καλά - καλά τι είναι η φορητότητα...
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος bebedaros (24 Απρ. 2004 , 19:59)

 

Αντιμετοπίζω το παρακάτω πρόβλημα με τους εναλλακτικούς που έχω, ACN - Forthnet. Ενώ μέσω της φορητότητας το νούμερο Q που είχα έγινε Vodafone, παρόλα αυτά οι χρεώσεις για κλήσεις προς το νούμερο αυτό παραμένουν σαν Q!!! Αντιμετωπίζει κανείς άλλος παρόμοιο πρόβλημα; Επικοινώνησα μαζί τους αλλά συμπέρασμα δεν έβγαλα!! Η κοπέλα στη Forthnet δεν καταλάβαινε καλά - καλά τι είναι η φορητότητα...

 

 

πολυ σωστη παρατηρηση!Δεν νομιζω οτι ολοι οι εναλλακτικοι εχουν μεριμνησει για τη φορητοτητα! Μη το αφησεις ετσι παντος,ξανακαλεσε τους και εξηγησε ηρεμα και απλα το προβλημα.Αν δεν δεχτουν να σου πιστωσουν το ποσο στον επομενο λογαριασμο,ξερεις τι να κανεις :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Σε οτι καινουργιο στην Ελλαδα παντα υπαρχουν καθυστερησεις...ετσι και στην φορητοτητα μεχρι να το μαθουν
:X«'Έλληνες ενωθείτε εναντίον του κοινού εχθρού, εναντίον του μίσους, της διχόνοιας και της διαίρεσης, που είναι ό ίδιος μας ο εαυτός» - Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ.
Link to comment
Share on other sites

Αρκεί να μη σε χρεώνουν για κάτι περισσότερο από όσο πρέπει.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβως......απο κάτω εμεις
:X«'Έλληνες ενωθείτε εναντίον του κοινού εχθρού, εναντίον του μίσους, της διχόνοιας και της διαίρεσης, που είναι ό ίδιος μας ο εαυτός» - Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ.
Link to comment
Share on other sites

Πάντως επικοινώνησα πάλι σήμερα το μεσημέρι με Forthnet, τους ξαναείπα το πρόβλημα και μου απάντησαν πως θα το κοιτάξουν και θα με πάρουν να μου πουν τη λύση.
Link to comment
Share on other sites

Kαλα σοβαρολογειτε? ειδα που λετε για τις τιμες της Telecomplus. Πανακριβη, εχετε δει ολες τις αλλες εταιριες? Για π.χ. την ACN.?? ειδικα στις υπεραστικες υπερεχει..! Τις καλες τιμες που τις ειδατε?
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος bebedaros (24 Απρ. 2004 , 19:59)

 

Αντιμετοπίζω το παρακάτω πρόβλημα με τους εναλλακτικούς που έχω, ACN - Forthnet. Ενώ μέσω της φορητότητας το νούμερο Q που είχα έγινε Vodafone, παρόλα αυτά οι χρεώσεις για κλήσεις προς το νούμερο αυτό παραμένουν σαν Q!!! Αντιμετωπίζει κανείς άλλος παρόμοιο πρόβλημα; Επικοινώνησα μαζί τους αλλά συμπέρασμα δεν έβγαλα!! Η κοπέλα στη Forthnet δεν καταλάβαινε καλά - καλά τι είναι η φορητότητα...

 

 

Εγώ από την άλλη (μάλλον έπεσα σε άτομο που του έκοβε!) μίλησα με κάποιο παλικάρι από FORTHnet και μου φάνηκλε ιδιαίτερα ενημερωμένος. Βέβαια στο θέμα των χρεώσεων η απάντησή του είχε μελλοντικό χαρακτήρα. Τι εννοώ; Ότι ετοιμάζουν μια λύση για το συγκεκριμένο και μάλλον θα λειτουργήσει από τον επόμενο λογαριασμό. Δε μου έχει τύχει να δημιουργηθεί πρόβλημα με το λογαριασμό μου, αν και έχω ακούσει ορισμένα γκαβά που και που, από την άλλη όμως επειδή είχα μια "γνωριμία" με το χώρο, καταλαβαίνω πως κάποια πράγματα δεν είναι και τόσο απλά. Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως δε θα ζητήσω πίστωση του λογαριασμού μου σε όποια περίπτωση διαπιστώσω πρόβλημα.

Θα συμφωνήσω όμως με τον φίλο Nrg στο ότι δε θα πρέπει ούτε φωνές να βάζουμε (τι φταίει και το εκάστοτε Call Center) αλλά και ούτε υπερβολικοί να είμαστε. Αν δούμε ότι δε μας εξυπηρετούν, τότε απειλούμε για καταγγελία και ζητάμε διακοπή συμβολαίου! Απλά!

Τώρα που μάθαμε να ζητάμε (τρομάρα μας) μήπως είναι ώρα να μάθουμε και να επιλέγουμε... σωστά!? Λέω εγώ!
Link to comment
Share on other sites

Ανανεωμένο site για η Telepassport.

Πολύ ομορφότερο από το παλιό, αλλά ουσιαστικά καμία αλλαγή.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος rebel21 (28 Απρ. 2004 , 10:09)

 

Εγώ από την άλλη (μάλλον έπεσα σε άτομο που του έκοβε!) μίλησα με κάποιο παλικάρι από FORTHnet και μου φάνηκλε ιδιαίτερα ενημερωμένος. Βέβαια στο θέμα των χρεώσεων η απάντησή του είχε μελλοντικό χαρακτήρα. Τι εννοώ; Ότι ετοιμάζουν μια λύση για το συγκεκριμένο και μάλλον θα λειτουργήσει από τον επόμενο λογαριασμό. Δε μου έχει τύχει να δημιουργηθεί πρόβλημα με το λογαριασμό μου, αν και έχω ακούσει ορισμένα γκαβά που και που, από την άλλη όμως επειδή είχα μια "γνωριμία" με το χώρο, καταλαβαίνω πως κάποια πράγματα δεν είναι και τόσο απλά. Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως δε θα ζητήσω πίστωση του λογαριασμού μου σε όποια περίπτωση διαπιστώσω πρόβλημα.

Θα συμφωνήσω όμως με τον φίλο Nrg στο ότι δε θα πρέπει ούτε φωνές να βάζουμε (τι φταίει και το εκάστοτε Call Center) αλλά και ούτε υπερβολικοί να είμαστε. Αν δούμε ότι δε μας εξυπηρετούν, τότε απειλούμε για καταγγελία και ζητάμε διακοπή συμβολαίου! Απλά!

 

 

...συνέχεια...

 

 

Καλά παιδιά, η φορητότητα θα έχει τρελό γέλιο. Συγνώμη για το ύφος μου αλλά αν κρίνω από τον τρόπο που έχουν ενημερωθεί ορισμένα call center, τότε η αρχική μου πρόταση είναι ακριβέστατη!!!

 

Μίλησα με FORTHnet και ψιλό παραξενεύτηκα με την αρκετά καλή ενημέρωσή τους, γνώριζαν τι εστί φορητότητα και μάλιστα με αρκετά στοιχεία.

 

Που είναι το πρόβλημα θα μου πείτε;

 

Στον πΟΤΕ, αγαπητοί φίλοι! Πάρτε στο 134 και ρωτήστε πληροφορίες για την φορητότητα, ειδικά ρωτήστε για το πως θα χειριστούν το θέμα των κινητών που έχουν μεταφερθεί. Η γλυκητάτη, κατά τα άλλα, κοπέλα που μου απάντησε είχε μαύρα μεσάνυχτα, δεν την είχαν ενημερώσει ούτε για τα βασικά. Η άπαιχτη ατάκα "...ξέρετε αν αλλάξετε εταιρεία θα μπορείτε να κρατήσετε τον αριθμό σας, αλλά θα αλλάξει το πρόθεμα!"

 

ΟΚ! :wacko: :p :D :alien: :!: :whistle: :lol:

 

Καλό θα είναι κάποιος υπεύθυνος (αν υπάρχει) να ενημερώσει και αυτά τα ταλαίπωρα παιδιά, ωστε ούτε αυτά να νιώθουν άβολα, μέσα στην άγνοιά τους, αλλά ούτε και ο πΟΤΕ να γίνετε κατ'επανάληψη ρεζίλι.

 

Μάλλον, όσοι έχουν πραγματικό όφελος από την Φορητότητα (βλέπε FORTHnet) θα παρέχουν και καλύτερες υπηρεσίες ενημέρωσης!

 

Τα τηλεφωνήματα θα συνεχιστούν και σε άλλες εταιρείες! Αν και θεωρώ πως κάποιοι εναλλακτικοί θα έχουν ήδη ετοιμαστεί για τέτοιες ερωτήσεις!

Τώρα που μάθαμε να ζητάμε (τρομάρα μας) μήπως είναι ώρα να μάθουμε και να επιλέγουμε... σωστά!? Λέω εγώ!
Link to comment
Share on other sites

Επικοινώνησε με την εταιρεία που εργάζομαι ( μαζί μου ειδικά) κάποιος εμπορικός αντιπρόσωπος της Lannet. Ο κύριος αυτός μου μίλησε για κάποια συσκευή τηλεφώνου – ασύρματη συγκεκριμένα.- όπου θα συνδέονται όλα τα τηλέφωνα ?????

Επέμενε για χρεώσεις χαμηλότερες κατά 50%, καθώς πρόσφατα έψαχνα στο forum και ενημερωνόμουν για τις εταιρείες και τις χρεώσεις. Είχα μπροστά μου έναν πίνακα με τις τιμές όλων των εταιριών έτσι τον ρώτησα πόσο είναι η χρέωση για κάθε είδος κλήσης και πώς βγαίνει το 50% όταν η μεγαλύτερη έκπτωση είναι περίπου 37%(Telepassport σε υπεραστικές 0,04 και ΟΤΕ 0,063) o κύριος αυτός αρνήθηκε συνεχόμενα να με ενημερώσει για τις χρεώσεις με την δικαιολογία ότι θα δω την έκπτωση στο τέλος του μήνα. Καθώς επέμενα να με ενημερώσει, όπως όφειλε για τις χρεώσει, αρνήθηκε και μου απάντησε ότι δεν μπορούμε να μιλάμε και τελείωσε την συζήτηση μόνος του εκεί( μου το έκλεισε ).

Η συμπεριφορά του μου άφησε αρκετά ερωτηματικά, όχι τόσο για το επίπεδο των συνεργατών της εταιρείας όσο για το είδος των υπηρεσιών. Ασύρματο τηλέφωνο?? Όπου θα συνδεθούν όλες οι συσκευές εκεί??

 

Έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος κάτι παρόμοιο ή αν ξέρει κάτι για την ανάλογη σύνδεση?

Link to comment
Share on other sites

Ντρπή σου ermiss ήσουν απαράδεκτος!!!

Που είναι οι τρόποι σου; Άκου να απαιτείς να σου πει χρεώσεις!!! Ήμαρτον!!! Καλά έκανε που στο έκλεισε!

:p

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Χθες με πήραν τηλέφωνο από ACN και με ενημέρωσαν πως οι χρεώσεις που είχαν γίνει λαθασμένες λόγω φορητότηας έχουν διορθωθεί και πράγματι κάτι τέτοιο έγινε αφού το τσεκάρησα μέσα από το on-line σύστημα τους.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΛΟΙΠΟΝ ΜΟΥ φαινετε οτι δεν το εχετε ψαξει καλα το θεμα της σταθερης.....

ο μοναδικος φορεας που θα φερει αναστατωση τα επομενα χρονια ειναι η ΛΑΝΝΕΤ και αυτο το λεω με βεβαιωτητα...

Αν σκεφτειτε οτι ο Γερμανος η ΗYATT η εγνατια τραπεζα ο ομιλος κλωνατεχ και πολλοι αλλοι επιλεγουν λαννετ για φορεα αυτο τα δειχνει ολα.

 

 

θα το δειτε στο μελλων...

Ολα είναι δρόμος!
Link to comment
Share on other sites

Δηλ τι αλλο επιχειρημα θελεις??

Δεν σου φτανει αυτο??

ΛΟΙπον ποιοτητα επικοινωνιας εχει...

Μισθωμενες γραμμες με παρα πολυ καλα πλεωνεκτηματα εχει...

30 λεπτα τον μηνα δωρεαν εχει...

συν οτι η τεχνολογια που χρησιμοποιη η λαννετ στηριζετε πανω σε κομβους εξοπλισμενους απο την NORTEL NETWORKS .και οχι σε voice over ip οπως κανουν οι υπολοιποι...

Ολα είναι δρόμος!
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος elias26 (13 Μάι. 2004 , 13:37)

 

Δηλ τι αλλο επιχειρημα θελεις??

Δεν σου φτανει αυτο??

ΛΟΙπον ποιοτητα επικοινωνιας εχει...

Μισθωμενες γραμμες με παρα πολυ καλα πλεωνεκτηματα εχει...

30 λεπτα τον μηνα δωρεαν εχει...

συν οτι η τεχνολογια που χρησιμοποιη η λαννετ στηριζετε πανω σε κομβους εξοπλισμενους απο την NORTEL NETWORKS .και οχι σε voice over ip οπως κανουν οι υπολοιποι...

 

 

Για μάθε πόσους πελάτες έχει η Lannet με μισθωμένες ή LMDS. Μετά μάθε και Vodafone, FORTHnet και Telepass τι έχουν.

 

Μάλλον θα αλλάξεις γνώμη για το ποιά (ες) εταιρείες έχουν το προνόμιο να μιλούν για αναστάτωση, με τη θετική της σημασία.

 

Καλή η Lannet, αλλά όχι και μοναδική!

Τώρα που μάθαμε να ζητάμε (τρομάρα μας) μήπως είναι ώρα να μάθουμε και να επιλέγουμε... σωστά!? Λέω εγώ!
Link to comment
Share on other sites

Xairetw olous tous "enalaktikous" filous...Logw allagis katoikias, molis simera o (p)OTE mas perase kainouria grammi & 8elo na valo amesa 1 enalaktiki...Eimai metaxy Telepassport & ACN. Me endiaferoun perissotero yperastikes & kliseis pros kinita. Outos i allos, stis astikes den yparxei megali diafora apo (p)OTE. TPS logw poly xamilis timis sta yperastika & ACN logw xreosis ana sec sta kinita. Palaiotera - prin 1 xrono - eixa TPS. Hmoun ypereftyxismenos me tis times tous, alla i poiotita itan aparadekti. 8elo na ma8w ean i poiotita tis TPS exei dior8w8ei simera & anamesa se TPS & ACN, poios apo tous 2 exei kalyteri poiotita stis kliseis tou? (Perysi i TPS eixe megalo delay stis kinites kliseis & echo spilias!!!)

Thanx.....

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος rebel21 (13 Μάι. 2004 , 15:36)

 

Για μάθε πόσους πελάτες έχει η Lannet με μισθωμένες ή LMDS. Μετά μάθε και Vodafone, FORTHnet και Telepass τι έχουν.

 

Μάλλον θα αλλάξεις γνώμη για το ποιά (ες) εταιρείες έχουν το προνόμιο να μιλούν για αναστάτωση, με τη θετική της σημασία.

 

Καλή η Lannet, αλλά όχι και μοναδική!

 

Aυτή τη στιγμή η ΛΑΝΝΕΤ έχει ίσως το πιο δυνατό εταιρικό πελατολόγιο (με ή χωρίς μισθωμένες γραμμές). Μιλάμε για τράπεζες (και εννοώ τα κεντρικά και όλα τα υποκαταστήματα), ασφαλιστικές και πολυεθνικές με μηνιαίο τζίρο 5000€ και πάνω. Μέχρι πρόσφατα είχε το 20% των μεγάλων πελατών του ΟΤΕ. Σε ότι αφορά την ΤelePassport αμφιβάλλω αν έχει εταιρικό πελάτη με τζίρο πάνω από 500€ δεδομένου ότι δε δίνει αστικά και ασχολείται μόνο με ιδιώτες. Δεν ισχύει το ίδιο για τη Forthnet που είχε ήδη αρκετους εταιρικούς πελάτες λόγω Internet.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Patriarxis (14 Μάι. 2004 , 13:26)

 

Xairetw olous tous "enalaktikous" filous...Logw allagis katoikias, molis simera o (p)OTE mas perase kainouria grammi & 8elo na valo amesa 1 enalaktiki...Eimai metaxy Telepassport & ACN. Me endiaferoun perissotero yperastikes & kliseis pros kinita. Outos i allos, stis astikes den yparxei megali diafora apo (p)OTE. TPS logw poly xamilis timis sta yperastika & ACN logw xreosis ana sec sta kinita. Palaiotera - prin 1 xrono - eixa TPS. Hmoun ypereftyxismenos me tis times tous, alla i poiotita itan aparadekti. 8elo na ma8w ean i poiotita tis TPS exei dior8w8ei simera & anamesa se TPS & ACN, poios apo tous 2 exei kalyteri poiotita stis kliseis tou? (Perysi i TPS eixe megalo delay stis kinites kliseis & echo spilias!!!)

Thanx.....

 

 

Kamia symvouli re paidia??? 8elo na ma8o apo proto xeri diafora poiotitas se Telepassport & ACN. Yparxei diafora? Oles to idio einai? Merikoi edo mesa grafetai oti oles sxedon oi "f8ines" einai to idio. Na kataliksoume diladi sta palia=Telepassport???'H mipos na dokimasoume ACN???

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου patriarxi καλα τα λες...και θα σου πω την αποψη μου.

Βαλε και τις 2(ετσι και αλλιως μπορεις και δεν χανεις τιποτα)και κανε συγκριση..οποτε κρατας αυτην που σε ικανοποιεί ή ακομα και τις 2 αναλογα με τισ τιμες στις αναλογες κλήσεις.

:X«'Έλληνες ενωθείτε εναντίον του κοινού εχθρού, εναντίον του μίσους, της διχόνοιας και της διαίρεσης, που είναι ό ίδιος μας ο εαυτός» - Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...