Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

να πω κι εγώ την πικρή μου ιστορία με τα Michelin Gazelle M62... πέρυσι τέτοια εποχή άλλαξα τα λάστιχα της μαμάς, μετά από 10.000 χιλιόμετρα χρήσης... έκανα ένα ψάξιμο και είπα να βάλω τα Gazelle... τα είχα πολλάαα χρόνια στο Τ50 και τα εμπιστευόμουν... μετά από ένα χρόνο χρήσης ( Michelin Gazelle M62, 2.50-17 μπροστά και 2.75-17 πίσω ), έχω να πω τα εξής:

 

- απαράδεκτο κράτημα σε μεγάλες κλίσεις... ενδεικτικά θα αναφέρω ότι το μπροστινό είναι τόσο ψηλό και τακουνάτο, που μόλις κάνεις να γείρεις, το νιώθεις ότι είναι έτοιμο να γλιστρήσει... με πλήρη επίγνωση αυτού που θα πω, τα μαμά αποδεδειγμένα (ίδιο δρομολόγιο, ίδιες ώρες, ίδιες συνθήκες) γέρνουν με άνεση σε πολύ μεγαλύτερες κλίσεις από τα M62...

 

- το λάστιχο λόγω τακουνιού, γίνεται τετράγωνο... μετά από 3 μήνες καθημερινής χρήσης, παρατήρησα ότι το λάστιχο φαγώνεται περισσότερο και πιο εύκολα στο κέντρο, παρά στην άκρη... θα μου πείτε so what, όλα έτσι κάνουν... ναι αλλά με τέτοιο τακούνι που έχει ως την άκρη, το λάστιχο τετραγωνίζεται και όποια υποψία κλίσης σε στροφή, απλά εξαφανίζεται...

 

- έχει πολύ καλό κράτημα σε βρεγμένο, ίσως το καλύτερο για παπί... αφού πέρασε το τεστ των χειμάρρων της Ηλιούπολης, με νερό πάνω από μισό μέτρο, δεν έχω να προσθέσω τίποτα... αλλά με περίπου 15-20 μέρες βροχής το χρόνο στην Αθήνα, δεν έχει ιδιαίτερο νόημα να το επιλέξεις μόνο και μόνο για την συμπεριφορά του σε βρεγμένο δρόμο... απλά με τα υπόλοιπα λάστιχα πηγαίνεις πιο προσεκτικά...

 

προσωπικά δεν προτείνω τα M62 σε κανέναν και όσοι με έχουν ρωτήσει τους έχω πει "μακριά"... επειδή λοιπόν θέλω να το αλλάξω άμεσα, είμαι ανάμεσα σε Metzeler ME22 και Michelin M45... με ενδιαφέρει το κράτημα και οι μεγάλες κλίσεις σε στεγνό δρόμο, ενώ για βρεγμένο να είναι απλά καλό (κλίσεις κλπ σε βρεγμένο δεν έχουν νόημα σε δίτροχο)... δηλαδή σε βρεγμένο να μη γλιστράει στον ίσιο δρόμο και σε ελαφριές κλίσεις... επίσης παραμεγάλωσα για κολιές, burnout κλπ και δεν με απασχολούν, θέλω λάστιχα με πολύ καλό κράτημα ειδικά σε στροφές με πολλά χλμ... εκεί ζω :p

 

τι προτείνετε από τα δύο; θα με ενδιέφερε να ακούσω γνώμες από κατόχους ME22 και M45... μήπως να έβαζα ME22 μπροστά και M45 πίσω; έχω ακούσει ότι είναι καλός συνδυασμός και το M45 δεν φθείρεται τόσο εύκολα όσο το ME22...

 

λοιπον φιλε.......ειχα 3 παπακια,ενα mate,lifan και τωρα suzuki address,και στα 3 φοραγα m45,το λαστιχο δεν υπαρχει....ας πω για το address.μπροστα φοραω destone 2.00 και πισω Μ45 2.25,το destone ειναι αθλιο στο βρεγμενο,αλλα κραταει παρα πολυ καλα στο στεγνο,για το Μ45,εχω κανει πολλα κμ,με παντεσ κολιες και ετσι....το λαστιχο αν και εχει φαγωθει.....κραταει παρΑ πολυ καλα,μπενεις στην στροφη....ταπα,οσο σου παει να μπεις,βρισκεισ και πατητιρα,και στο βρεγμενο ειναι καλο......αν βαλεις θα το παραδεχτεις.και μπροστα πολυ καλο ειναι.....αν και θα σου προτεινα καποιο μαλακο για μπροστα.....Μ45.....κορυφαιο....και τα pilot ειναι παρα πολυ καλα...αλλα δεν εμπνεουν και τρελη εμπιστοσυνη....ασε που πολλα μερη(που γλυστρανε παραδειγμα)ta pilot....ισως και να πεξουν και να σου φυγει κανας κολος,το μ45 δεν θα το κανει,και εμενα που ειναι αρκετα φαγωμενο σε τετοιο οδοστρωμα και παλι ταπα μπενω.και αν στο κανει(γιατι το εχω παθει)θα στο κανει γτ θα δν θα υπαρχει αλλη γομα να πατισει στον δρομο;),δεν σημαινει οτι θα πεσεις ομως.....γιατι και παλι.....προλαβαινεισ να το μαζεψεις;)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

λοιπον φιλε.......ειχα 3 παπακια,ενα mate,lifan και τωρα suzuki address,και στα 3 φοραγα m45,το λαστιχο δεν υπαρχει....ας πω για το address.μπροστα φοραω destone 2.00 και πισω Μ45 2.25,το destone ειναι αθλιο στο βρεγμενο,αλλα κραταει παρα πολυ καλα στο στεγνο,για το Μ45,εχω κανει πολλα κμ,με παντεσ κολιες και ετσι....το λαστιχο αν και εχει φαγωθει.....κραταει παρΑ πολυ καλα,μπενεις στην στροφη....ταπα,οσο σου παει να μπεις,βρισκεισ και πατητιρα,και στο βρεγμενο ειναι καλο......αν βαλεις θα το παραδεχτεις.και μπροστα πολυ καλο ειναι.....αν και θα σου προτεινα καποιο μαλακο για μπροστα.....Μ45.....κορυφαιο....και τα pilot ειναι παρα πολυ καλα...αλλα δεν εμπνεουν και τρελη εμπιστοσυνη....ασε που πολλα μερη(που γλυστρανε παραδειγμα)ta pilot....ισως και να πεξουν και να σου φυγει κανας κολος,το μ45 δεν θα το κανει,και εμενα που ειναι αρκετα φαγωμενο σε τετοιο οδοστρωμα και παλι ταπα μπενω.και αν στο κανει(γιατι το εχω παθει)θα στο κανει γτ θα δν θα υπαρχει αλλη γομα να πατισει στον δρομο;),δεν σημαινει οτι θα πεσεις ομως.....γιατι και παλι.....προλαβαινεισ να το μαζεψεις;)

 

σκέφτομαι για 2.25 ME22 μπροστά και για 2.50 Μ45 πίσω... πως σου φαίνεται; η άλλη μου επιλογή είναι 2.50 ME22 πίσω να είναι κομπλέ... αυτά που διαβάζω στο νετ για πυρίτιο στο λάστιχο και ότι ζεσταίνονται πολύ γρήγορα και γραπώνουν όσο δεν πάει τα ME22, με έχουν ψήσει...

Link to comment
Share on other sites

σκέφτομαι για 2.25 ME22 μπροστά και για 2.50 Μ45 πίσω... πως σου φαίνεται; η άλλη μου επιλογή είναι 2.50 ME22 πίσω να είναι κομπλέ... αυτά που διαβάζω στο νετ για πυρίτιο στο λάστιχο και ότι ζεσταίνονται πολύ γρήγορα και γραπώνουν όσο δεν πάει τα ME22, με έχουν ψήσει...

 

νομιζω δεν βγαινει 2.25 ΜΕ22(δεν ειμαι και σιγουρος)αν ναι βαλτα...αν και εχω ακουσει οτι δεν ειναι και τοσο καλα......για μπροστα πολυ καλο ειναι και το dunlop tt900 παντως

Link to comment
Share on other sites

νομιζω δεν βγαινει 2.25 ΜΕ22(δεν ειμαι και σιγουρος)αν ναι βαλτα...αν και εχω ακουσει οτι δεν ειναι και τοσο καλα......για μπροστα πολυ καλο ειναι και το dunlop tt900 παντως

 

βγαίνει σε 2.25 και μου κάνει εντύπωση ότι παντού στα ελληνικά forum λένε τα καλύτερα για το κράτημα του ME22 ειδικά στις στροφές κλπ, που είναι αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως... επίσης δεν έχω δει ούτε ένα κάτοχο ME22 να τα κράζει για κάποιο λόγο, εκτός του ότι δεν κρατάνε πολύ αν τα σκίζεις (κολίδια, burnout, κλπ)... τα M62 που φοράω ίσως είναι τέλεια για κάποιον που δεν έχει πολλές απαιτήσεις σε κλίσεις κλπ, αλλά αν οι στροφές και τα πλαγιάσματα είναι η τρέλα σου, καλύτερα τα μαμά από τα M62 :lol:

Link to comment
Share on other sites

Metzeller ME 22...σιγουρα πραγματα εχω γραψει την γνωμη μου γι αυτα...Απλα ηρεμα παπι ειναι τι δυνατοτητες περιμενε να εχουν απο κλισεις και τετοια? Πιστευω το καταλληλο ελαστικο για παπι. Ναι οντως αυτα για πυριτιο ισχυουν, ειναι φοβερα μαλακο αλλα θα το αλλαζεις συχνα αν θελεις να εχεις παντα φρεσκο ελαστικο(π.χ. καθε χρονο)
Link to comment
Share on other sites

βγαίνει σε 2.25 και μου κάνει εντύπωση ότι παντού στα ελληνικά forum λένε τα καλύτερα για το κράτημα του ME22 ειδικά στις στροφές κλπ, που είναι αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως... επίσης δεν έχω δει ούτε ένα κάτοχο ME22 να τα κράζει για κάποιο λόγο, εκτός του ότι δεν κρατάνε πολύ αν τα σκίζεις (κολίδια, burnout, κλπ)... τα M62 που φοράω ίσως είναι τέλεια για κάποιον που δεν έχει πολλές απαιτήσεις σε κλίσεις κλπ, αλλά αν οι στροφές και τα πλαγιάσματα είναι η τρέλα σου, καλύτερα τα μαμά από τα M62 :lol:

 

αρα γι'αυτο ακουσα παραπωνα γιατι δεν αντεχουν το σκησιμο:lol:,ε τοτε βαλτα παντως να ξερεις οτι και το μ45 ειναι παρα πολυ καλο

Link to comment
Share on other sites

με αυτα που διαβαζω ψηνομαι και εγω για metzeler....το μονο που με προβληματιζει ειναι οτι δεν βγαινει σε εργοστασιακες διαστασεις και ετσι δεν ξερω τι συνδυασμο να διαλεξω......πιο κοντα στην διασταση 60/90 ειναι το 2.25 ή το 2.50? το προφιλ ειναι μεγαλυτερο ή μικροτερο?σορρυ αν σας ζαλιζω αλλα εχω σκαλωσει....
Link to comment
Share on other sites

Εγω στο παπι μου εχω τα pilot...αργουν να ζεσταθουν αλλα ετσι και ζεσταθουν κρατανε απιστευτα.εχω παει με 2καβαλο και εχω ακουμπησει σχεδον πατακι κατω...σε πολυ λεια οπως πεζοδρομια κτλ γλυστρανε αλλα στην ασφαλτο ειναι φοβερα.και στο νερο ειναι καλα αν και εκει δεν τα εχω ζορισει να δω αν θα με πεταξουν.
Link to comment
Share on other sites

με αυτα που διαβαζω ψηνομαι και εγω για metzeler....το μονο που με προβληματιζει ειναι οτι δεν βγαινει σε εργοστασιακες διαστασεις και ετσι δεν ξερω τι συνδυασμο να διαλεξω......πιο κοντα στην διασταση 60/90 ειναι το 2.25 ή το 2.50? το προφιλ ειναι μεγαλυτερο ή μικροτερο?σορρυ αν σας ζαλιζω αλλα εχω σκαλωσει....

 

δεν είναι θέμα "εργοστασιακής" μέτρησης... το 60/90 είναι χιλιοστά, ενώ το 2.25 είναι ίντσες... με βάση αυτό:

http://www.therangerstation.com/tech_library/Metric_To_Inch_Tires.html

 

το 60/90-17 είναι 2.2, άρα πάμε για 2.25 σε μπροστινό,

το 70/90-17 είναι 2.5 για το πίσω,

το 80/90-17 είναι 2.8, άρα 2.75 για το πίσω

 

για πείτε όσοι έχετε ME22, ποιες διαστάσεις φοράτε στο Χ σας; 2.25/2.50, 2.25/2.75 ή κάποια άλλη;

Edited by Psyx
Link to comment
Share on other sites

70/90 φοραω μπρος πισω στο δικο μου γιατι τα 60αρια μου φαινονται πολυ λεπτα...

 

η Yamaha παρατήρησα ότι έχει τις εξής διαστάσεις για το μηχανάκι:

 

Εμπρός ελαστικό: 60/100-17M/C 33P

Πίσω ελαστικό: 80/90-17M/C 50P

 

που προφανώς σημαίνει ότι το εργοστασιακό στήσιμο/μελέτη είναι με αυτές τις διαστάσεις... δεν μπορεί, όλο και κάτι θα ξέρουν παραπάνω από εμάς και τους λαστιχάδες...

 

άρα η μαμά προτείνει 2.75 για πίσω... αυτό το 60/100-17 το μπροστινό, δεν μπόρεσα να βρω τι διάσταση είναι... :worry:

Link to comment
Share on other sites

η επίσημη σελίδα της Metzeler έχει το 60/100-17, άρα είμαστε κομπλέ...

 

80/90-17 όμως δεν έχει για το πίσω, αλλά έχει το 2.75-17 που είναι ίδιο μέγεθος...

 

μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα στο ME22, αλλά στις εργοστασιακές διαστάσεις της Yamaha:

 

ΜΠΡΟΣΤΑ: 60/100-17 (2.25)

ΠΙΣΩ: 2.75-17

 

:D

 

και ο τιμοκατάλογος της αντιπροσωπείας της Metzeler έχει αυτές τις διαστάσεις για παπιά: Intramoto (PDF, σελίδα 12)

Edited by Psyx
Link to comment
Share on other sites

παιδια σας ευχαριστω ολους....με βοηθησατε πολυ να καταληξω στις διαστασεις....(οπως και ο psyx)

Πίσω:metzeler me22 60/100-17

Μπροστά:metzeler me22 2.75-17

που ειναι και οι εργοστασιακες.....

 

πιστευω οτι εκτος απο τα καλυτερα κρατηματα,θα στριβει και πιο ευκολα λογω μεγαλυτερης διαφορας στο πελμα του μπρος και πισω ελαστικου αποτι στα τωρινα ελαστικα μου...(2.50-2.75)

Edited by thespesios
Link to comment
Share on other sites

Παιδια σημερα εβγαλα το πισω φτερο... Φαινεται ωραιο, αλλα υπαρχουν 2 προβληματα. 1ον ολα τα καλωδια απο κατω ειναι εκτεθημενα 2ον με την βροχη θα πεταει νερο! υπαρχει καποια λυση???
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Παιδια σημερα εβγαλα το πισω φτερο... Φαινεται ωραιο, αλλα υπαρχουν 2 προβληματα. 1ον ολα τα καλωδια απο κατω ειναι εκτεθημενα 2ον με την βροχη θα πεταει νερο! υπαρχει καποια λυση???

 

http://www.ehonda.gr/shop/product_info.php?cPath=30&products_id=279

http://www.ehonda.gr/shop/product_info.php?cPath=30&products_id=498

Link to comment
Share on other sites

Παιδια σημερα εβγαλα το πισω φτερο... Φαινεται ωραιο, αλλα υπαρχουν 2 προβληματα. 1ον ολα τα καλωδια απο κατω ειναι εκτεθημενα 2ον με την βροχη θα πεταει νερο! υπαρχει καποια λυση???

 

Στη θέση σου θα το άφηνα πάνω το φτερό δίοτι τα νερά έρχοντε πάνω σου,ειδικά αν έχεις συνεπιβάτη θα γίνει χάλια απο πίσω;)Τώρα αν θέλεις τοσο πολύ να μήν έχεις φτερό μπορείς να φτιάξεις μια πολυεστερική κατασκευή που να προστατεύει τα ηλεκτρικά + οτι πρέπει να φτιάξεις μια βάση για την πινακίδα.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Στη θέση σου θα το άφηνα πάνω το φτερό δίοτι τα νερά έρχοντε πάνω σου,ειδικά αν έχεις συνεπιβάτη θα γίνει χάλια απο πίσω;)Τώρα αν θέλεις τοσο πολύ να μήν έχεις φτερό μπορείς να φτιάξεις μια πολυεστερική κατασκευή που να προστατεύει τα ηλεκτρικά + οτι πρέπει να φτιάξεις μια βάση για την πινακίδα.

 

μπορεις να το κανεις και μικρο το φτερο με πολυεστερα;)

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να το κανεις και μικρο το φτερο με πολυεστερα;)

 

Πολλά μπορείς να κάνεις...φαντασία και όρεξη για δημιουργία να έχεις.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχει βαλει κανενας 13 μπροστα? εχω 14 τωρα αλλα θελω και αλλα ΜΠΑΜ!
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

παιδια εχει βαλει κανενας 13 μπροστα? εχω 14 τωρα αλλα θελω και αλλα ΜΠΑΜ!

 

νομιζω οτι δεν γινεται να βαλεισ 13 μπροστα....ειναι πολυ μικρο και δεν το παιρνει........βαλε ενα 41 πισω............

[sIGPIC][/sIGPIC]Live your life on 0-402m ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ
Link to comment
Share on other sites

 

πως το εξηγητε?οκ μπορει να μην εστρωσα τελεια το δικο μου ή να μην επεσα σε καλο κομματι αλλα 10 χαω διαφορα στην 1η ταχ,10 χαω στν 2α,20 στην 3η και 30 χαω στην 4η ειναι πολλα........

 

το μηχανακι ειναι stock τοσο σε διαστασεις ελαστικων....οσο και σε μοτερ...(εκτος αν ειναι τοσο βλακες,να αυξησουν κυβισμο...χωρις να αλλαξουν ελατμιση)

Link to comment
Share on other sites

Μήπως...λέω μήπως..είναι το καρμπυρατεράτο crypton x που έχουν εκεί και γιαυτό πιάνει κάποια παραπάνω χλμ σε σχέση με το injection (?);)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...