Jump to content

Vodafone Customer Care


oregon
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Θα το ξαναστειλω με πληρη τα στοιχεια μου δεν εγραψα το αριθμο του κινητου και το ονομα στο προηγουμενο μηνυμα...

Το εστειλα με τα πληρη στοιχεια τα δικα μου (ονομα επωνυμο αριθμος τηλεφωνου) και του περιστατικου (ημερομηνια ωρα)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 90
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Θα το ξαναστειλω με πληρη τα στοιχεια μου δεν εγραψα το αριθμο του κινητου και το ονομα στο προηγουμενο μηνυμα...

Το εστειλα με τα πληρη στοιχεια τα δικα μου (ονομα επωνυμο αριθμος τηλεφωνου) και του περιστατικου (ημερομηνια ωρα)

 

Να δουμε τι θα της πει ο supervisor οταν θα ακουσει την κληση!

Αντε να δικαιολογηθει η καημενη! :p

 

Μηπως τον ειχε ο Λεντης τον αριθμο πριν απο 'σενα; :p

Link to comment
Share on other sites

Γιατι στις άλλες εταιρείες δεν υπάρχει? Όσο για το ότι ο csr γνωρίζει τα πάντα για σένα, δεν ισχύει στα καρτοκινητά...

 

απ οσο ξερω, δεν υπαρχει. Δεν ειπα οτι ξερει τα παντα, αλλα ειναι σε θεση *σχεδον* παντα να μαθει για εσενα. Ακομα κι εαν εισαι καρτοκινητο.

;)

Link to comment
Share on other sites

Εχει πλακα παντως που στην vodafone υπαρχει και η φαρσα σαν επιλογη στην κατηγοριοποιηση της κλησης που κανουν οι agents!

 

Γενικά, φαρσερ πασης φυσεως σε τετοιες περιπτωσεις τους εχω στην χαμηλοτερη εκτιμηση...

 

Ειναι και γενικα χαζο, μιας και ο υπαλληλος που εχεις εκνευρισει, ειναι σχεδον παντα σε θεση να μαθει τα ΠΑΝΤΑ για εσενα.

 

Το ειπα πολλες φορες μεχρι τωρα οτι δεν εκανα φαρσα γμτ!! απλως πηρα τηλεφωνο για να τους ρωτησω πληροφοριες για μια υπηρεσια αυτη ειναι αλλωστε η δουλεια τους να μας ενημερωνουν με καλη διαθεση εμας τους συνδρομητες της εκαστοτε εταιρειας στην περιπτωση μαςτης vodafone...

Link to comment
Share on other sites

Να δουμε τι θα της πει ο supervisor οταν θα ακουσει την κληση!

Αντε να δικαιολογηθει η καημενη! :p

 

Μηπως τον ειχε ο Λεντης τον αριθμο πριν απο 'σενα; :p

 

Ποιος ειναι ο Λεντης?:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εχει πλακα παντως που στην vodafone υπαρχει και η φαρσα σαν επιλογη στην κατηγοριοποιηση της κλησης που κανουν οι agents!

 

Γενικά, φαρσερ πασης φυσεως σε τετοιες περιπτωσεις τους εχω στην χαμηλοτερη εκτιμηση...

 

Ειναι και γενικα χαζο, μιας και ο υπαλληλος που εχεις εκνευρισει, ειναι σχεδον παντα σε θεση να μαθει τα ΠΑΝΤΑ για εσενα.

 

Οταν λες ειναι σε θεση να μαθει τα ΠΑΝΤΑ για μενα τι εννοεις ? αφου δεν εκανα κατι κακο μια ****πληροφορια ζητησα απο τη vodafone και κοιτα πως μου συμπεριφερθηκε...:mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

Το ειπα πολλες φορες μεχρι τωρα οτι δεν εκανα φαρσα γμτ!! απλως πηρα τηλεφωνο για να τους ρωτησω πληροφοριες για μια υπηρεσια αυτη ειναι αλλωστε η δουλεια τους να μας ενημερωνουν με καλη διαθεση εμας τους συνδρομητες της εκαστοτε εταιρειας στην περιπτωση μαςτης vodafone...

Οταν λες ειναι σε θεση να μαθει τα ΠΑΝΤΑ για μενα τι εννοεις ? αφου δεν εκανα κατι κακο μια κ*λοπληροφορια ζητησα απο τη vodafone και κοιτα πως μου συμπεριφερθηκε...

 

Ισχυρίστηκε κανείς ότι έκανες φάρσα;Γενικά μίλησε ο άνθρωπος.

Τι αρπάζεσαι αμέσως;

 

Αν μπορείς όταν θες να απαντήσεις σε πολλούς ταυτόχρονα πάτα το +"

στα ποστς που θες να απαντήσεις και μετά πάτα απάντηση.

Έτσι θα μπορέσεις να κάνεις πολλαπλή παράθεση,αντί να κάνεις 2πλά και 3πλά ποστς...

Επίσης υπάρχει και η τροποποίηση αν θες να προσθέσεις κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Οταν λες ειναι σε θεση να μαθει τα ΠΑΝΤΑ για μενα τι εννοεις ? αφου δεν εκανα κατι κακο μια ****πληροφορια ζητησα απο τη vodafone και κοιτα πως μου συμπεριφερθηκε...:mad::mad:

 

μα....δεν αναφερθηκα σε εσενα, στους φαρσερ γενικοτερα μια και το εφερε η κουβεντα, πως αρπαζεσαι ετσι?:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Νομιζα οτι ηταν μπηχτη για μενα... ειμαι λιγο νευριασμενος επειδη δεν μου εστειλε απαντηση ακομα η vodafone...

 

Παιδια μολις ελεγξα το ηλεκτρονικο ταχυδρομειο μου και ειχε μια εκπληξουλα μηνυμα απο τη vodafone...

 

Αγαπητέ κε Μακρή,

 

σε απάντηση του τελευταίου e-mail σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι,

 

για να ελέγξουμε την περίπτωση κακής εξυπηρέτησης από εκπρόσωπο της Εταιρίας μας προς εσάς

 

θα θέλαμε την αναλυτική περιγραφή της συνομιλίας σας όταν λάβατε την απάντηση «αν ξαναπάρετε θα αναγκαστώ να ειδοποιήσω την αστυνομία» από τον εκπρόσωπό μας.

 

Επίσης θα θέλαμε να μας αναφέρετε πόσες φορές καλέσατε για να λάβετε πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία “Vodafone Unlimited” την 17η Αυγούστου.

 

 

 

Παρακαλούμε μην διστάσετε αν έχετε κάποια άλλη ερώτηση ή απορία.

Στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

 

Απαντησαν γρηγορα οι υπευθυνοι απο τη vodafone... παραξενο... αλλα ωραιο συναισθημα να ξερεις οτι ενδιαφερονται για σενα...ακομα και αν αυτο το ενδιαφερον η ειναι ψευτικο η βασιζεται στα λεφτα... ακομα και ετσι καλα ειναι...

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μολις ελεγξα το ηλεκτρονικο ταχυδρομειο μου και ειχε μια εκπληξουλα μηνυμα απο τη vodafone...

 

 

Δεν μου κάνει καθόλου έκπληξη...

Εγώ που είχα στείλει μια φορά ένα mail στη Βόντα βράδυ,μου απάντησαν πριν το μεσημέρι...:X

Αν και ήταν ειλικρινείς, δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε η απάντησή τους.:protest:

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου κάνει καθόλου έκπληξη...

Εγώ που είχα στείλει μια φορά ένα mail στη Βόντα βράδυ,μου απάντησαν πριν το μεσημέρι...:X

Αν και ήταν ειλικρινείς, δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε η απάντησή τους.:protest:

 

 

....εμενα μου κανει μεγαλη εκπληξη...σε μαιλ που τους εστειλα δεν μου απαντησαν καν....βεβαια το προβλημα λυθηκε αφου τους πηρα αρκετα τηλεφωνα...αλλα απαντηση στο μαιλ δεν ελαβα...:mad:

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν βελτιωθηκαν τα πραγματα στη vodafone οσον αφορα τις απαντησεις τους στα e-mail. Αν ειδατε το πρωτο post σε αυτο το topic θα παρατηρησατε οτι εφτασα στο σημειο να επικοινωνησω με vodafone uk ΜΗΠΩΣ και δωθει μια λυση στο χαλι που υπηρχε.

Το απιστευτο γενικα της ιστοριας ειναι οτι η vodafone εχει καταπληκτικη τηλεφωνικη εξυπηρετηση πελατων που απανταει αμεσα και συνηθως κατατοπιστικα, αλλα αν χρειαστεις απαντηση μεσω e-mail θα περιμενεις 1 εβδομαδα για να λαβεις ενα ασαφες κειμενο.

Αντιθετα η cosmote εχει αισχρη τηλεφωνικη εξυπηρετηση, μπορει να καιγεσαι για κατι και να μη μπορεις να βγαλεις γραμμη.. ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΑΚΟΥΣΟΝ 3 το μεσημερι Αυγουστο μηνα να σου λενε οτι επειδη ειναι φορτωμενες οι γραμμες καλεστε αργοτερα !! Ακομα κι αν απαντησουν οι περισσοτερες πιθανοτητες ειναι να σου πουν κατι μη ακριβες (λεω κομψα οτι θα σου απαντησουν βλακεια).

ΟΜΩΣ αν στειλεις mail στην cosmote η απαντηση ερχεται μεσα σε μερικα λεπτα !!

Οσον αφορα τη vodafone, επειδη δουλευα ενα διαστημα στην εταιρεια (οχι σε vodafone shop, ειχα καποια αλλη θεση αλλα δεν αντεξα πολυ) και ειχα επισκευθει ολα τα τμηματα της εταιρειας και γενικα ηξερα τη φιλοσοφια, μου ειναι αδιανοητο πως ειναι δυνατο μια τετοια εταιρεια με φιλοσοφια πελατοκεντρικη να κανει πανω απο 1 εβδομαδα να απαντησει ενα e-mail.

 

Α και κατι αλλο. Wind η TIM η Telestet κλπ δεν ειχα ποτε. Πριν λιγες μερες αποφασισα να χρησιμοποιησω μια καρτα που ειχα απο ενα περιοδικο επειδη θα εφευγα διακοπες και ηθελα να εκμεταλευτω το wind plus non stop.

Πηρα την εξυπηρετηση πελατων. Η κατασταση μονο αστεια μπορει να χαρακτηριστει.. Περα απο τα υπολοιπα, μου εδωσαν μεχρι και λαθος τον αριθμο αποστολης sms για ενεργοποιηση της υπηρεσιας.

Link to comment
Share on other sites

Να σας αναφέρω και εγώ την τραγική μου εμπειρία.

Είμαι κάτοχος ενός vodafone CU που το έχω περίπου 7 χρόνια (φανταστείτε ότι τότε ήταν a la carte και δεν υπήρχε καν CU , μετά άλλαξα πρόγραμμα) , και είχα την ατυχία ο υπάλληλος που είχε κάνει την ενεργοποίηση τότε να εχει γράψει λάθος τον αριθμό ταυτότητας μου!. Κάπου εδώ ξεκινάνε τα προβλήματα...

 

Πάω ένα επαγγελματικό ταξίδι στην πολώνια αφου πρώτα εχω πάρει τηλέφωνο και με έχουν διαβεβαιώσει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το roaming χωρίς να τσεκάρουν τίποτα.

Σταματάω Γερμανία ανοίγω το κινητό , παντου μου έλεγε Forbitten Network ο συνάδελφος με cosmote ήταν μια χαρά , φτάνω πολωνια ... τα ίδια . Παίρνω τηλέφωνο απο σταθερό στην εξυπηρέτηση ( ο θεός να την κάνει) μου λένε

-δοκιμάστε manual όλα τα δίκτυα ... Το κάνω λοιπόν και τίποτα

ξανα παίρνω μια άλλη κοπέλα μου λέει το ίδιο και αφου της λέω οτι το εχω κάνει μου λεει να κλείσω το κινητό και να το ανοίξω σε μια ώρα (!) . Το κάνω λοιπόν .... πάλι τίποτε.

Ξανα παίρνω τους λεω τι έχω κάνει και μου λένε οτι έχει προβλημα το δίκτυο της Πολωνιας , τους απαντώ ότι δίπλα μου έχω κάποιον που έχει cosmote και είναι μια χαρά , εκτός αυτου , ουτε στην Γερμανία δούλεψε.

 

Μου λένε τότε οτι φταίει η συσκευή μου (!)

Αλλάζω συσκευή με τον συνάδελφο που δούλευε μια χαρά και ναι ... πάλι τα ίδια .

 

Ξανα ματα παίρνω τηλέφωνο εμφανώς εξοργισμένος ( μεχρί τοτε είμουν ευγενέστατος) και τους απαιτώ να πάρω τα 50 ευρο που είχα μέσα στην κάρτα πίσω και να διαγράψουν την κάρτα. Τότε ξαφνικά μου ζητάνε ένα σταθερό για να με πάρει κάποιος τεχνικός.

 

Όντως με παίρνει μια κοπέλα , και μου λέει να κάνω μια μια της διαδικασίες που είχα κάνει ξανά (!) αφού της εξήγησα ότι έχουμε αποκλείσει όλες τις περιπτώσεις την παρακαλάω (!) να δει αν συμβαίνει κάτι στον λογαριασμό μου , αφού την πείθω να το κάνει μιας που επέμενε οτι δεν υπάρχει περίπτωση μου λέει πως

- έχω κάνει φραγή στο Roaming !!! Πράγμα που ποτέ μα ποτέ δεν είχα κάνει! Αφού περνάω το πρώτο σοκ της λέω να το ενεργοποιήσει και μου ζητάει το PUK ( ενώ είμουν Πολωνία ) της λέω δεν το έχω μαζί μου , μετα ζητάει ένα userid που δεν το είχα επίσης και μετά τον αριθμό ταυτότητας

Της τον λέω και μου λέει οτι δεν είναι ο σωστος! Διπλο τσεκάρω μπας και το είπα λαθος , και πάλι τίποτε. Μου λέει ότι "δυστυχώς" δεν υπάρχει άλλος τρόπος , της προτείνω να στείλω με ΦΑΞ της ταυτότητα μου. Πάει να ρωτήσει κάποιους υπεύθυνους και μου λέει ΟΚ , μου δίνει έναν αριθμό και ένα όνομα και πάω και το στέλνω.

Περνάνε 3 μέρες και δεν είχε γίνει τίποτα. Οποτε γυρνάω πίσω Ελλάδα.

Πέρασε ένας μήνας και πάω Κύπρο για μια δουλεία, ανοίγω το κινητό στο αεροδρόμιο και ΝΑΙ όπως καταλάβατε δεν είχα roaming.

Εκτός αυτού διαπίστωσα ότι έχω χάσει το PUK (ε μετα απο 7 χρόνια κάπου χάθηκε) . Μέσα σε αυτές τις μέρες θέλω να πάω σε ένα κατάστημα vodafone ώστε να πάρω ότι χρειάζεται απο εκεί για να μεταφέρω τον αριθμό σε σύνδεση της Wind. καθώς και άλλα 2 συμβόλαια που έχω στην οικογένεια που είναι vodafone.

Θα βρώ άκρη πάλι με τον αριθμό του καρτοκινητού ; ¨εχετ καμια ιδέα τι μπορώ να έχω μαζί μου όταν πάω; Σκέφτηκα να πάω μια βεβαίωση απο κάπου που να πιστοποιεί οτι δεν υπάρχει άλλος στην Ελλαδα με το δικο μου όνομα / επίθετο πράμα πολύ πιθανών να ισχυει

Link to comment
Share on other sites

...

...

Μέσα σε αυτές τις μέρες θέλω να πάω σε ένα κατάστημα vodafone ώστε να πάρω ότι χρειάζεται απο εκεί για να μεταφέρω τον αριθμό σε σύνδεση της Wind. καθώς και άλλα 2 συμβόλαια που έχω στην οικογένεια που είναι vodafone.

Θα βρώ άκρη πάλι με τον αριθμό του καρτοκινητού ; ¨εχετ καμια ιδέα τι μπορώ να έχω μαζί μου όταν πάω; Σκέφτηκα να πάω μια βεβαίωση απο κάπου που να πιστοποιεί οτι δεν υπάρχει άλλος στην Ελλαδα με το δικο μου όνομα / επίθετο πράμα πολύ πιθανών να ισχυει

Ούτε να το μεταφέρεις στη Wind μπορείς... Θα απορριφθεί το αίτημα λόγω λανθασμένων στοιχείων.

 

Πρέπει να πας σε ένα κατάστημα Vodafone, να εξηγήσεις το πρόβλημα με τον αριθμό ταυτότητας και θα στο διορθώσουν. Να έχεις μαζί την ταυτότητα σου.;)

Link to comment
Share on other sites

ΟΜΩΣ αν στειλεις mail στην cosmote η απαντηση ερχεται μεσα σε μερικα λεπτα !!

 

ολα ειναι σχετικα....αναλογα προβληματος/υπαλληλου/τυχης κλπ.... :lol::lol::lol:

 

εμενα σε μαιλ που εστειλα πριν μερικες μερες στην cosmo απαντηση ακομα δεν ελαβα....αντιθετα απο ΤΙΜ εχω καλες εντυπωσεις (μεχρι στιγμης)....και απο Q ακομα καλυτερες....

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Καλή και κακή εξυπηρέτηση θα βρεις σε όλες τις εταιρείες. Ανάλογα και σε τι υπάλληλο θα πέσεις και τι πρόβλημα έχεις. Μου έχει τύχει να με εξυπηρετήουν πολύ καλά από Cosmote και μέτρια από Vf. Τι σημαίνει αυτό, ότι η Cosmote έχει καλύτερη εξυπηρέτηση από τη Vodafone???:lol: Ένα γενικό συμπέρασμα μπορούμε να το βγάλουμε. Προσωπικά θεωρώ τη τηλεφωνική εξυπηρέτηση σημαντικότερη από τα e-mail γιατι και απευθύνεται σε όλους τους συνδρομητές μιας εταιρείας και εκεί θα απευθυνθείς σε μια έκτακτη περίπτωση. Αλλά δεν δικαιολογώ τις καθυστερήσεις στα e-mail, ειδικά από τη στιγμή που έχουν χρόνο να επεξεργαστούν το αίτημα καλύτερα...

 

Η Vodafone κατα κοινή ομολογία έχει την ανώτερη και πιο οργανωμένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση από όλες τις εταιρείες τηλέπικοινωνιών στην Ελλάδα. Λειτουργεί με βάση τα διεθνή standards της Vodafone και είναι οργανωμένη με τελείως διαφορετικό τρόπο σε σχέση με τις άλλες εταιρείες (μπορώ αν θέλετε να εξηγήσω αλλά θα μας πάρει πολλή ώρα...) ενώ απασχολεί και το περισσότερο προσωπικό. Απαντάνε αμέσως, οι υπάλληλοι γενικά είναι και καλά εκπαιδευμένοι και ευγενικοί ενώ υπάρχει συγκεκριμένη οργάνωση και μεθοδολογία ως προς τις διαδικασίες (καταγραφή προβλημάτων κ.λ.π). Το response time στα complain και trouble tickets είναι συνήθως 5 εργάσιμες αλλά τώρα τελευταία λόγω αυξημένου φόρτου παρατηρούντα σημαντικές καθυστερήσεις. Από ότι άκουσα όμως γίνονται προσλήψεισ σε back και support dpt. και θα δούμε βελτίωση.

Τώρα στα e-mails θα συμφωνήσω πως η εξυπηρέτηση είναι πολύ υποδεέστερη σε σχέση με άλλες θυγατρικές του ομίλου. Πολλές φορές καθυστερούν να απαντήσουν και σε καμία περίπτωση δεν σε προσεγγίζουν τόσο φιλικά και προσωπικά όπως π.χ στη Vodafone UK. Εγώ έχω στείλει γενικά 4 φορές, τη μία μου απάντησαν την ίδια μέρα, τις άλλες δύο μετά από 2-3 μέρες και μια φορά μετά από 1μιση εβδομάδα...:wacko: Επίσης με είχε εκνευρίσει το ύφος τους για ένα παράπονο κάλυψης. Αφού μου εξηγούσαν κάποια πράγματα στο τέλος έγραφε "Σε κάθε περίπτωση η Vodafone Eλλάδας έχει καλύψει της υποχρεώσεις που απορρέουν από την άδεια λειτουργίας της σχετικά με τη κάλυψη δικτύου και προσφέρει 99% πληθυσμιακή κάλυψη". Δηλαδή θα κοιτάξουμε το πρόβλημα σου αλλά αν δεν γίνεται κάτι δεν θα πολυασχοηθούμε, νομικά είμαστε εντάξει...:mad: Γενικά όμως παίρνεις μια απάντηση ακριβώς για το πρόβλημα σου (όχι σαν τις έτοιμες της Cosmote). Nα μην απαντήσουν καθόλου ή να μην σε πάρουν τηλέφωνο (κάτι που κάνουν πιο συχνά από το να σου απαντήσουν γραπτώς) δεν νομίζω, ή εγώ προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο.

 

Στη Cosmote η τηλεφωνική εξυπηρέτηση είναι απαράδεκτη. Ειδικά σε ώρες αιχμής περιμένεις ώρες στην αναμονή ή πέφτει κατευθείαν η γραμμή. Και υποτίθεται πως είναι Νο1 στην Ελλάδα... Επίσης σπάνια δέχονται να καταγράψουν πρόβλημα ενώ και οι ίδιοι οι υπάλληλοι πολλές φορές βαριούνται να σε εξυπηρετήσουν (τι να κάνουν και αυτοί όταν δεν προλαβαίνουν να πάρουν ανάσα). Επίσης φαίνεται ότι έχουν και κακή οργάνωση. Στα e-mail απαντάνε σχετικά γρήγορα αλλά συνήθως λαμβάνεις κάτι κονσερβοποιημένες ανυπόγραφες απαντήσεις που σε καμία περίπτωση δεν σε καλύπτουν... Για μένα η Cosmote έχει με διαφορά τη χειρότερη εξυπηρέτηση.

 

Η Wind είναι κάτι ανάμεσα σε Vf και Cote. Στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση ή θα σου απαντήσουν αμέσως (όπως στη Vf) ή θα περιμένεις άπειρη ώρα (όπως στη Cosmote). Οι υπαλληλοι της είναι ευγενέστατοι και θέλουν να σε εξυπηρετήσουν αλλά η κακή οργάνωση της Wind στο τομέα αυτό και η χαμηλής ποιότητας εκπαίδευση προσωπικού δεν τους βοηθάει και πολύ με αποτέλεσμα πολλές φορές να σου δίνουν λάθος πληροφορίες ή να σε παραπέμπουν σε άλλους αριθμούς εξυπηρέτησης. Στα παράπονα και προβλήματα συνήθως απαντάνε γρήγορα. Στα e-mail ή θα απαντήσουν και μάλιστα γρήγορα με ικανοποιητική απάντηση (εξαιρώ τα e-mail που έτσειλαν σε ορισμένους συνδρομητές πέρσι όπου υπόσχονταν παροχή 3G στα καρτοκινητά εντός Μαρτίου 2007, μεγάλο ρεζίλι) ή δεν θα απαντήσουν. Γενικά αν βελτιώσουν κάποια θέματα εσωτερικής οργάνωσης νομίζω ότι θα ήταν μια χαρά.

 

Για μένα στην εξυπηρέτηση πρώτη Vodafone, δεύτερη Wind και τρίτη με τεράστια διαφορά Cosmote...

Link to comment
Share on other sites

Εδώ έστειλα με ΦΑΞ την ταυτότητα μου και δεν μου ενεργοποίησαν το roaming , λες αν πάω με την ταυτότητα απλά σε ένα κατάστημα vodafone να βρω άκρη ; μου ακούγετε πολυ αισιόδοξο για να είναι αληθινό
Link to comment
Share on other sites

Εδώ έστειλα με ΦΑΞ την ταυτότητα μου και δεν μου ενεργοποίησαν το roaming , λες αν πάω με την ταυτότητα απλά σε ένα κατάστημα vodafone να βρω άκρη ; μου ακούγετε πολυ αισιόδοξο για να είναι αληθινό

 

Αν είσαι ιδιώτης και έχεις συμβόλαιο καλείς απλώς 13830 και το ενεργοποιείς. Πλέον δεν χρειάζεται ειδική αίτηση. Εκτός αν έχεις ληξιπρόθεσμες οφειλές...

Link to comment
Share on other sites

Αν είσαι ιδιώτης και έχεις συμβόλαιο καλείς απλώς 13830 και το ενεργοποιείς. Πλέον δεν χρειάζεται ειδική αίτηση. Εκτός αν έχεις ληξιπρόθεσμες οφειλές...

 

Βασικά αντιμετωπίζω άλλο πρόβλημα που εξηγώ στην σελίδα 2 :)

Link to comment
Share on other sites

Να σας αναφέρω και εγώ την τραγική μου εμπειρία.

Είμαι κάτοχος ενός vodafone CU που το έχω περίπου 7 χρόνια (φανταστείτε ότι τότε ήταν a la carte και δεν υπήρχε καν CU , μετά άλλαξα πρόγραμμα) , και είχα την ατυχία ο υπάλληλος που είχε κάνει την ενεργοποίηση τότε να εχει γράψει λάθος τον αριθμό ταυτότητας μου!. Κάπου εδώ ξεκινάνε τα προβλήματα...

 

Πάω ένα επαγγελματικό ταξίδι στην πολώνια αφου πρώτα εχω πάρει τηλέφωνο και με έχουν διαβεβαιώσει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το roaming χωρίς να τσεκάρουν τίποτα.

Σταματάω Γερμανία ανοίγω το κινητό , παντου μου έλεγε Forbitten Network ο συνάδελφος με cosmote ήταν μια χαρά , φτάνω πολωνια ... τα ίδια . Παίρνω τηλέφωνο απο σταθερό στην εξυπηρέτηση ( ο θεός να την κάνει) μου λένε

-δοκιμάστε manual όλα τα δίκτυα ... Το κάνω λοιπόν και τίποτα

ξανα παίρνω μια άλλη κοπέλα μου λέει το ίδιο και αφου της λέω οτι το εχω κάνει μου λεει να κλείσω το κινητό και να το ανοίξω σε μια ώρα (!) . Το κάνω λοιπόν .... πάλι τίποτε.

Ξανα παίρνω τους λεω τι έχω κάνει και μου λένε οτι έχει προβλημα το δίκτυο της Πολωνιας , τους απαντώ ότι δίπλα μου έχω κάποιον που έχει cosmote και είναι μια χαρά , εκτός αυτου , ουτε στην Γερμανία δούλεψε.

 

Μου λένε τότε οτι φταίει η συσκευή μου (!)

Αλλάζω συσκευή με τον συνάδελφο που δούλευε μια χαρά και ναι ... πάλι τα ίδια .

 

Ξανα ματα παίρνω τηλέφωνο εμφανώς εξοργισμένος ( μεχρί τοτε είμουν ευγενέστατος) και τους απαιτώ να πάρω τα 50 ευρο που είχα μέσα στην κάρτα πίσω και να διαγράψουν την κάρτα. Τότε ξαφνικά μου ζητάνε ένα σταθερό για να με πάρει κάποιος τεχνικός.

 

Όντως με παίρνει μια κοπέλα , και μου λέει να κάνω μια μια της διαδικασίες που είχα κάνει ξανά (!) αφού της εξήγησα ότι έχουμε αποκλείσει όλες τις περιπτώσεις την παρακαλάω (!) να δει αν συμβαίνει κάτι στον λογαριασμό μου , αφού την πείθω να το κάνει μιας που επέμενε οτι δεν υπάρχει περίπτωση μου λέει πως

- έχω κάνει φραγή στο Roaming !!! Πράγμα που ποτέ μα ποτέ δεν είχα κάνει! Αφού περνάω το πρώτο σοκ της λέω να το ενεργοποιήσει και μου ζητάει το PUK ( ενώ είμουν Πολωνία ) της λέω δεν το έχω μαζί μου , μετα ζητάει ένα userid που δεν το είχα επίσης και μετά τον αριθμό ταυτότητας

Της τον λέω και μου λέει οτι δεν είναι ο σωστος! Διπλο τσεκάρω μπας και το είπα λαθος , και πάλι τίποτε. Μου λέει ότι "δυστυχώς" δεν υπάρχει άλλος τρόπος , της προτείνω να στείλω με ΦΑΞ της ταυτότητα μου. Πάει να ρωτήσει κάποιους υπεύθυνους και μου λέει ΟΚ , μου δίνει έναν αριθμό και ένα όνομα και πάω και το στέλνω.

Περνάνε 3 μέρες και δεν είχε γίνει τίποτα. Οποτε γυρνάω πίσω Ελλάδα.

Πέρασε ένας μήνας και πάω Κύπρο για μια δουλεία, ανοίγω το κινητό στο αεροδρόμιο και ΝΑΙ όπως καταλάβατε δεν είχα roaming.

Εκτός αυτού διαπίστωσα ότι έχω χάσει το PUK (ε μετα απο 7 χρόνια κάπου χάθηκε) . Μέσα σε αυτές τις μέρες θέλω να πάω σε ένα κατάστημα vodafone ώστε να πάρω ότι χρειάζεται απο εκεί για να μεταφέρω τον αριθμό σε σύνδεση της Wind. καθώς και άλλα 2 συμβόλαια που έχω στην οικογένεια που είναι vodafone.

Θα βρώ άκρη πάλι με τον αριθμό του καρτοκινητού ; ¨εχετ καμια ιδέα τι μπορώ να έχω μαζί μου όταν πάω; Σκέφτηκα να πάω μια βεβαίωση απο κάπου που να πιστοποιεί οτι δεν υπάρχει άλλος στην Ελλαδα με το δικο μου όνομα / επίθετο πράμα πολύ πιθανών να ισχυει

 

Αυτο φιλε bored, ειναι δειγμα ανοργανωσιας....:p

Θα ειχαν λυθει ολα αμεσα, εαν καποιος υπαλληλος ειχε μπει στον κοπο να ελεγξει την γραμμη με το τεχνικο του τμημα. Θα βλεπαν αμεσως οτι εχει κλειστο το roaming. Στην Wind για παραδειγμα, ο ελεγχος roaming παντα γινεται στην κεραια, δηλαδη, οτι πραγματικα ισχυει εκεινη την στιγμη. Συμβαινει ορισμενες φορες, το εχω δει κι εγω. Και βεβαια η μπαρουφα που του ειπανε οτι ο ιδιος εχει μπλοκαρει το roaming ειναι αστεια, το roaming ειναι operator determined .... το μονο που μπορει να κανει ο πελατης ειναι να βαλει φραγη στις κλησεις του οταν ειναι στο εξωτερικο, χωρις αυτο να επηρεαζει το roaming. Και τελικα, σαν καρτοκινητο πρεπει να εχει αυτοματα περιαγωγη, οτιδηποτε αλλο ειναι τεχνικο προβλημα, τι τα θελανε τα ΦΑΞ κτλ δεν ξερω. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εδώ έστειλα με ΦΑΞ την ταυτότητα μου και δεν μου ενεργοποίησαν το roaming , λες αν πάω με την ταυτότητα απλά σε ένα κατάστημα vodafone να βρω άκρη ; μου ακούγετε πολυ αισιόδοξο για να είναι αληθινό

 

 

..καλά αφού ζορίστηκες τόσο πολύ που δεν έπαιζε το roaming στην Πολωνία γιατί δεν τσεκάρησες αν ενεργοποιήθηκε μόλις γύρισες, ή έστω πριν ξαναφύγεις για Κύπρο;

 

Πάντως αν το καρτοκινητό είναι γραμμένο στα στοιχεία σου και μόνο ο αριθμός ταυτότητας είνια λάθος, τον αλλάζεις με την ταυτότητά σου από ένα κατάστημα... αλλιώς χρειάζεσαι το user id του καρτοκινητού... και βρές τι χρειάζεται για να σου πουν το PUK γιατί έτσι και κλειδώσεις την SIM κατά λάθος θα πρέπει να αγοράσεις καινούργια..

 

Στην Wind για παραδειγμα, ο ελεγχος roaming παντα γινεται στην κεραια, δηλαδη, οτι πραγματικα ισχυει εκεινη την στιγμη. Συμβαινει ορισμενες φορες, το εχω δει κι εγω. Και βεβαια η μπαρουφα που του ειπανε οτι ο ιδιος εχει μπλοκαρει το roaming ειναι αστεια, το roaming ειναι operator determined .... το μονο που μπορει να κανει ο πελατης ειναι να βαλει φραγη στις κλησεις του οταν ειναι στο εξωτερικο, χωρις αυτο να επηρεαζει το roaming. Και τελικα, σαν καρτοκινητο πρεπει να εχει αυτοματα περιαγωγη, οτιδηποτε αλλο ειναι τεχνικο προβλημα, τι τα θελανε τα ΦΑΞ κτλ δεν ξερω. :rolleyes:

 

Συγγνώμη φίλε μου αλλά τα υπεραπλουστεύεις τα πράγματα...ο φίλος δεν ήταν στην Ελλάδα όταν πήρε, ήταν ήδη στο εξωτερικό άρα τα "στοιχεία κεραίας" που λες ήταν από δίκτυο του εξωτερικού - ή μήπως πιστεύεις οτι οι Ελληνικές εταιρίες κινητής βλέπουν on-line τα δεδομένα κεραίας άλλων εταιριών στο εξωτερικό?

 

Από τη στιγμή που για οποιονδήποτε λόγο το roaming δεν ήταν ενεργοποιημένο στον αριθμό του, για να ενεργοποιηθεί απαιτούνται στοιχεία ταυτοποίησης και ο φίλος δεν μπορούσε να δώσει κανένα επαληθεύσιμο στοιχείο ταυτοποίησης (PUK, user id, αριθμό ταυτότητας)...

 

Αν ήταν δικό σου το καρτοκινητό με 50Ε μέσα και εγώ στο έκλεβα και όσπου να το καταλάβεις το έστελνα Αλβανία και κάποιος απο εκεί ζητούσε να ενεργοποιηθεί το roaming χωρίς να αποδυκνείει ταυτότητα κατόχου τι λες, θα έπρεπε να του το ενεργοποιήσουν και να χάσεις το υπόλοιπό σου;

Link to comment
Share on other sites

..καλά αφού ζορίστηκες τόσο πολύ που δεν έπαιζε το roaming στην Πολωνία γιατί δεν τσεκάρησες αν ενεργοποιήθηκε μόλις γύρισες, ή έστω πριν ξαναφύγεις για Κύπρο;

 

Πάντως αν το καρτοκινητό είναι γραμμένο στα στοιχεία σου και μόνο ο αριθμός ταυτότητας είνια λάθος, τον αλλάζεις με την ταυτότητά σου από ένα κατάστημα... αλλιώς χρειάζεσαι το user id του καρτοκινητού... και βρές τι χρειάζεται για να σου πουν το PUK γιατί έτσι και κλειδώσεις την SIM κατά λάθος θα πρέπει να αγοράσεις καινούργια..

 

καλά εσυ αυτο συγκράτησες απο όλα αυτα :rolleyes::blink::D; ότι δεν πήρα τηλ για να παρακαλάω να το ενεργοποιήσουν όταν με είχε διαβεβαιώσει οτί με το που έστελνα το φαξ θα το ενεργοποιούσε;

Και βέβαια ζορίστηκα που δεν είχα ρομινγκ γιατί οπως είπα ήταν επαγγελματικό ταξίδι , στην Κύπρο είχα καβάτζα άλλη κάρτα σε περίπτωση που γινόταν ότι εγινε.Δεν είχα χρονο ως τώρα να κινηθώ ώστε να μεταφέρω τα νούμερα αλλά αυτό με αυτο που μου έγινε και στην Κυπρο ηταν η χαριστική βολή .

Η κάρτα είναι στο ονομά μου οπότε θα βρω άκρη πιστεύω.

 

Μάλιστα H2SO4 οταν ρωτησα γιατι τα χρειαζόταν όλα αυτα και δεν το ενεργοποιούν απλα , μου ειπε οτι χρειαζετε ταύτιση στοιχείων για να γίνει αυτο , βεβαια κατα τα λεγομενα τους το να μπλοκάρω κάπως μαγικα το ροαμινγ δεν χρειαζοταν τιποτε .

Link to comment
Share on other sites

Αυτο φιλε bored, ειναι δειγμα ανοργανωσιας....:p

Θα ειχαν λυθει ολα αμεσα, εαν καποιος υπαλληλος ειχε μπει στον κοπο να ελεγξει την γραμμη με το τεχνικο του τμημα. Θα βλεπαν αμεσως οτι εχει κλειστο το roaming. Στην Wind για παραδειγμα, ο ελεγχος roaming παντα γινεται στην κεραια, δηλαδη, οτι πραγματικα ισχυει εκεινη την στιγμη. Συμβαινει ορισμενες φορες, το εχω δει κι εγω. Και βεβαια η μπαρουφα που του ειπανε οτι ο ιδιος εχει μπλοκαρει το roaming ειναι αστεια, το roaming ειναι operator determined .... το μονο που μπορει να κανει ο πελατης ειναι να βαλει φραγη στις κλησεις του οταν ειναι στο εξωτερικο, χωρις αυτο να επηρεαζει το roaming. Και τελικα, σαν καρτοκινητο πρεπει να εχει αυτοματα περιαγωγη, οτιδηποτε αλλο ειναι τεχνικο προβλημα, τι τα θελανε τα ΦΑΞ κτλ δεν ξερω. :rolleyes:

 

1. Το έθεσες πολύ σωστά. Ένα δείγμα. Μπορώ να σου δόσω άπειρα παραδείγματα ανοργανωσιάς στη Wind. Μη γενικεύουμε αυθαίρετα

2. Τι εννοείς έλεγχος στη κεραία? Το μόνο που μπορούνε να δούνε είναι τη VLR. Eσύ τι ακριβώς εννοείς γιατι με μπέρδεψες...

3. Δεν είμαι σίγουρος για τη "μπαρούφα" που αναφέρεις. Στα συμβόλαια αν δεν έχεις ενεργοποιημένο roaming δεν μπαίνει καθόλου στο δίκτυο. Ίσως έτσι να είναι και στα καρτοκινητά και απλώς ο τρόπος που ειπώθηκε από την υπάλληλο να μην ήταν σωστός...

 

Τώρα για το φαξ ούτε εγώ κατάλαβα... Πάντως αν υπάρχει πρόβλημα συνήθως αυτό αφορά αποκλειστικά τη γραμμή και είτε χρειάζεται reset είτε κάποια άλλη διαδικασία από την HLR που παίρνει όμως παραπάνω χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετω παιδια, ακουστε τι επαθα απο την εξυπηρετηση πελατων της vodafone. Στις 17 αυγουστου πηρα 2-3 φορες τηλεφωνο για να βγαλω ακρη γιατι δεν εμπαινε στο vodafone live το κινητο μου k800i. Τελικα λυθηκε το προβλημα και ολα ενταξει με την προσβαση στο vodafone live menu. Μετα ομως πηρα στην εξυπηρετηση πελατων για να ρωτησω για την υπηρεσια vodafone live unlimited! (ειχα ξαναπαρει στην εξυπηρετηση αλλα ηταν πριν 2 βδομαδες μολις ειχα παρει το κινητο) ξαναπηρα τωρα για να μαθω λεπτομερειες τα βασικα τα θυμομουν τις λεπτομερειες ηθελα γι αυτην την υπηρεσια γιατι δεν ειναι λιγα τα λεφτα 5 ευρω πανακριβη η υπηρεσια. Απανταει μια κοπελια και μετα απο λιγο μου λεει αν ξαναπαρετε τηλεφωνο θα αναγκαστω να ενημερωσω την αστυνομια... εγω της λεω γιατι; σκεφτομαι σοβαρα να αλλαξω δικτυο... ειναι συμπεριφορα αυτη προς εναν συνδρομητη καρτοκινητης δεν σεβονται τον πελατη τους... επειδη τους πηρα δευτερη φορα να ρωτησω για λεπτομερειες για μια υπηρεσια, αρπαχτηκαν... ελεος!

 

 

Συγνώμη φίλε μου αλλά το αμφισβητώ 1000% κάτι άλλο θα σου είπε η κοπελίτσα δεν μπορεί να σου απάντησε με αυτό τον τρόπο . Καμία εταιρεία που έχει τμήμα εξυπηρέτησης επιτρέπει να απαντούν οι εκπρόσωποι της με αυτό τον τρόπο. Αν είσαι σίγουρος ότι σου απάντησε κατα αυτό τον τρόπο, κάνε αυτό που σου λέει και ο φίλος bored01.

 

...στείλε ένα e-mail στην εταιρεία με τα στοιχεία σου και όλες τις λεπτομέρειες του περιστατικού (ώρα, διάρκεια, τι ακριβώς σου είπε). Ή κάλεσε ξανά και ζήτα να κρατηθεί φόρμα παραπόνων. Αλλά επιμένω πως κάτι δεν κατάλαβες καλά...

 

Κάτι ακόμη από όσο διάβασα λέτε πως 5εργάσιμες ημέρες είναι πολλές. Εγώ θα σας θέσω το εξής ερώτημα τι προτιμάτε μια απάντηση "της πλάκας" σε μια - δύο μέρες ή μια απάντηση που θα σας δοθεί μέσα σε πέντε ημέρες, το αργότερο, όπου θα έχει γίνει και ο αντίστοιχος έλεγχος και θα σας έχουν επιλύσει το πρόβλημα!

[sIGPIC][/sIGPIC]Σοφός δεν είναι μόνο αυτός που ξέρει πολλά αλλά αυτός που ξέρει που να βρει τα υπόλοιπα Bacon
Link to comment
Share on other sites

 

Συγγνώμη φίλε μου αλλά τα υπεραπλουστεύεις τα πράγματα...ο φίλος δεν ήταν στην Ελλάδα όταν πήρε, ήταν ήδη στο εξωτερικό άρα τα "στοιχεία κεραίας" που λες ήταν από δίκτυο του εξωτερικού - ή μήπως πιστεύεις οτι οι Ελληνικές εταιρίες κινητής βλέπουν on-line τα δεδομένα κεραίας άλλων εταιριών στο εξωτερικό?

 

Από τη στιγμή που για οποιονδήποτε λόγο το roaming δεν ήταν ενεργοποιημένο στον αριθμό του, για να ενεργοποιηθεί απαιτούνται στοιχεία ταυτοποίησης και ο φίλος δεν μπορούσε να δώσει κανένα επαληθεύσιμο στοιχείο ταυτοποίησης (PUK, user id, αριθμό ταυτότητας)...

 

Αν ήταν δικό σου το καρτοκινητό με 50Ε μέσα και εγώ στο έκλεβα και όσπου να το καταλάβεις το έστελνα Αλβανία και κάποιος απο εκεί ζητούσε να ενεργοποιηθεί το roaming χωρίς να αποδυκνείει ταυτότητα κατόχου τι λες, θα έπρεπε να του το ενεργοποιήσουν και να χάσεις το υπόλοιπό σου;

 

Να μου επιτρεψεις φιλε μου να γνωριζω κατι παραπανω σε αυτο το θεμα. Και βεβαιως μπορει ο σωστος υπαλληλος να "δει" καρτα σιμ του δικου του δικτυου, οπου κι εαν βρισκεται αυτη. Γιαυτο και πχ εαν βρεθεις στο καταρ, και εχεις προβλημα στην δικτυωση σου, με την δικη σου εταιρεια θα μιλησεις, και οχι την τοπικη που σε εξυπηρετει εκεινη την στιγμη.

 

Οσο για το αλλο που λες,οτι απαιτειται πρωτα ταυτοποιηση κτλ για να ενεργοποιηθει η περιαγωγη, εχεις απολυτο δικιο εαν ηταν συμβολαιο.

Δεν ειναι ομως, ειναι καρτοκινητο, και πρεπει by default να εχει ενεργη περιαγωγη. Καρτοκινητο με κλειστη περιαγωγη ειναι λαθος, ειναι προβλημα στην γραμμη, που πρεπει να διορθωθει. Οχι να καθεται να στελνει ΦΑΞ και αλλα χαζα ο πελατης καρτοκινητης.

 

Το παραδειγμα που δινεις με το καρτοκινητο με την κλοπη, ειναι ατοπο. Απο τη στιγμη που στο κλεψουν, τι σχεση εχει η περιαγωγη.Εαν θελει ο αλλος να σου φαει τις μοναδες, θα στις φαει εκεινη τη στιγμη, θα καθεται να το στελνει Αλβανια?:wacko::wacko:

 

 

1. Το έθεσες πολύ σωστά. Ένα δείγμα. Μπορώ να σου δόσω άπειρα παραδείγματα ανοργανωσιάς στη Wind. Μη γενικεύουμε αυθαίρετα

2. Τι εννοείς έλεγχος στη κεραία? Το μόνο που μπορούνε να δούνε είναι τη VLR. Eσύ τι ακριβώς εννοείς γιατι με μπέρδεψες...

3. Δεν είμαι σίγουρος για τη "μπαρούφα" που αναφέρεις. Στα συμβόλαια αν δεν έχεις ενεργοποιημένο roaming δεν μπαίνει καθόλου στο δίκτυο. Ίσως έτσι να είναι και στα καρτοκινητά και απλώς ο τρόπος που ειπώθηκε από την υπάλληλο να μην ήταν σωστός...

 

Τώρα για το φαξ ούτε εγώ κατάλαβα... Πάντως αν υπάρχει πρόβλημα συνήθως αυτό αφορά αποκλειστικά τη γραμμή και είτε χρειάζεται reset είτε κάποια άλλη διαδικασία από την HLR που παίρνει όμως παραπάνω χρόνο.

 

Φιλε Bored,

 

Η περιαγωγη ειναι ενα ειδος φραγης. Οταν ειναι ενεργη, δεν εχεις περιαγωγη. Οταν η φραγη δεν ειναι ενεργη, τοτε εισαι ελευθερος, και εχεις περιαγωγη. Ο ελεγχος αυτης της φραγης, δεν γινεται απο τον συνδρομητη, αλλα απο τον παροχο, ειναι operator determined barring.

 

Ο operator που θα δει την γραμμη σου, βλεπει αμεσα στην γραμμη σου την φραγη αυτη. Ξερει δηλαδη, εαν θα σου επιτραπει να εχεις περιαγωγη η οχι πριν βγεις στο εξωτερικο. Απλα κοιταει να δει εαν η φραγη αυτη ειναι ενεργη η οχι.

 

Εαν εισαι ηδη στο εξωτερικο, θα μπορει απλα να δει οτι στην VLR εισαι Barred, γιατι δεν εχεις δικαιωμα σε περιαγωγη.

 

Εαν εχεις κανονικα περιαγωγη, θα δει σε τι VLR εισαι, ποιο SGSN σε εξυπηρετει στην περιπτωση χρησης GPRS, το LMSID κτλ,

 

Αλλα αυτα παλι, δεν εχουν σχεση με την περιαγωγη, απλα την δικτυωση σου οταν εισαι εκτος Ελλαδας.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...