Jump to content

Vodafone Customer Care


oregon
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ειμαι απο αυτους που δινουν μεγαλη βαση στο customer care των εταιρειων και τον σεβασμο προς τον πελατη.

Προσφατα εγκατελειψα την cosmote και χωρις να σας πω πολλα, με μια λεξη το customer care της ειναι αθλιο. Πρεπει να προσπαθουν πολυ για να ειναι τοσο κακο.

Πηγα στη vodafone που για τα ελληνικα δεδομενα το τηλεφωνικο customer care της ειναι ασυγκρητα καλυτερο σε σχεση με τις αλλες 2 εταιρειες.

Παρ'αυτα αν καποιος εχει την ατυχη εμπνευση να επικοινωνησει μαζι τους μεσω της ειδικης φορμας που υπαρχει στο website τους, το πιθανοτερο ειναι να μην παρει ποτε απαντηση, η να την παρει μετα απο 5 ημερες.

Επειδη ειναι η 2η φορα που ρωτησα κατι απλο και μετα απο 3 μερες δεν υπηρχε καμμια απαντηση, εστηλα e-mail στη vodafone uk περιγραφοντας την κατασταση αυτη, συν το οτι μου ετυχε προσφατα αλλες τιμες να αναφερει το online shopping site της vodafone και αλλες τιμες να υπαρχουν στα καταστηματα. Τοτε η απαντηση της ελληνικης vodafone, αφου τους πηρα τηλ ηταν απλα οτι ειχε καθυστερησει να ανανεωθει το website.

Μεσα σε λιγες ωρες πηρα απο τη vodafone uk την εξης απαντηση :

 

Dear Mr. Ioannis,

 

Thank you for contacting Vodafone Customer Services regarding the service you have received from Vodafone Greece.

 

I'm surprised at the service you have received from the advisors. I sincerely apologise for all the inconvenience caused, as this is absolutely not the way Vodafone believes in serving its customers.

 

I’d like to assure you that this will be thoroughly investigated.

 

Please note that your feedback is very important to us and will be used for training our employees to deliver better customer service.

 

If you have any more queries, please feel free to contact me.

 

Kind regards,

 

***** *******

Vodafone Customer Services

 

Θεωρω και το εχω γραψει και σε αλλα posts παλιοτερα οτι μαλλον καθομαστε απαθεις οι Ελληνες στις απαραδεκτες υπηρεσιες εξυπηρετησης που λαμβανουμε απο τις εταιρειες γι'αυτο και οι εταιρειες ειναι απαθεις απεναντι μας.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 90
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ευγε απο μένα.

Για το response time ειδικά, οι 5 εργάσιμες είναι απαράδεκτα πολλές. Η μόνη περίπτωση που μπορώ να σκεφτώ οτι απαιτεί τόσο χρόνο είναι θέμα κάλυψης/προβλημα δικτύου.

Το χειρότερο είναι να σε αγνοούν, διάβαζοντας το mail που σου έστειλε η VF UK χαίρεσαι έστω που σου απάντησαν.(που ενδεχομενως να αποτελεί και ενα πρότυπο mail-απάντηση σε παράπονα για εξυπηρετηση.)

Τουλάχιστον νιώθεις οτι κάποιος εκεί σε ακούει - ασχέτως αν θα σε εξυπηρετησει πραγματικά.

Link to comment
Share on other sites

Στειλε email στην vf-gr σχετικα με το προβλημα σου και θα εχεις απαντηση σε 1-2 μερες.

 

Νομιζω οτι το online κολαει καπου. Εχω υποβαλει και εγω παρατηρησεις, αλλα δεν πηρα απαντηση μεχρι που εστειλα email.

Link to comment
Share on other sites

...καλο που τουλαχιστον απαντησανε...

 

...πλην ομως δεν βλεπω κατι ουσιαστικο στην απαντηση τους....

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Στειλε email στην vf-gr σχετικα με το προβλημα σου και θα εχεις απαντηση σε 1-2 μερες.

 

Νομιζω οτι το online κολαει καπου. Εχω υποβαλει και εγω παρατηρησεις, αλλα δεν πηρα απαντηση μεχρι που εστειλα email.

 

Τι θα πει "κολλαει" ? Αν κολλαει να μη το εχουν. Ειναι η vodafone, ειναι μια απο τις μεγαλυτερες πολυεθνικες.. Εχει φορμα επικοινωνιας στο site της και επιτρεπεται να "κολλαει" ? Αν ειναι δυνατον.

Οταν ανοιγει το javascript και πατας "αποστολη" e-mail στελνει. Αν αφησεις το ποντικι πανω στο link πριν ανοιξει το javascript, βλεπεις και τη διευθυνση που το στελνει

Link to comment
Share on other sites

Eγώ πάντως όποτε έχω στείλει έχω πάρει απάντηση. Απλώς 4-5 μέρες μετά... Και μάλιστα τη μία φορά με είχαν καλέσει κιόλας. Να μη μου έρθει καθόλου απάντηση δεν μου έχει τύχει ούτε έχω ακούσει κάτι τέτοιο. Για μένα το ο χρόνος απάντησης πρέπει να βελτιωθεί.

 

Α, παρεπτιπτόντως στη φόρμα επέλεγα πάντα το "Υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας", και για τα προβλήματα κάλυψης. Δεν ξέρω αν έχει αυτό σημασία...

 

Πάντως oregon θα σου πρότεινα να καλέσεις και στο 13830 και να ζητήσεις να καταγραφεί το παράπονό σου για τα e-mails και να έχεις επίσημη απάντηση από την εταιρεία...!;)

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να δεις, τη Vodafone θα την κυνηγήσεις αλλά στο τέλος θα βγάλεις άκρη. Εγώ σχεδόν κάθε μήνα τους κυνηγάω για επιστροφές από λάθος χρεώσεις. ΑΡΓΟΥΝ, αλλά πάντα επικοινωνούν.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo.gif

 

 

Α proud member of the Alliance, opposed to members of the Horde!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Χαιρετω παιδια, ακουστε τι επαθα απο την εξυπηρετηση πελατων της vodafone. Στις 17 αυγουστου πηρα 2-3 φορες τηλεφωνο για να βγαλω ακρη γιατι δεν εμπαινε στο vodafone live το κινητο μου k800i. Τελικα λυθηκε το προβλημα και ολα ενταξει με την προσβαση στο vodafone live menu. Μετα ομως πηρα στην εξυπηρετηση πελατων για να ρωτησω για την υπηρεσια vodafone live unlimited! (ειχα ξαναπαρει στην εξυπηρετηση αλλα ηταν πριν 2 βδομαδες μολις ειχα παρει το κινητο) ξαναπηρα τωρα για να μαθω λεπτομερειες τα βασικα τα θυμομουν τις λεπτομερειες ηθελα γι αυτην την υπηρεσια γιατι δεν ειναι λιγα τα λεφτα 5 ευρω πανακριβη η υπηρεσια. Απανταει μια κοπελια και μετα απο λιγο μου λεει αν ξαναπαρετε τηλεφωνο θα αναγκαστω να ενημερωσω την αστυνομια... εγω της λεω γιατι; σκεφτομαι σοβαρα να αλλαξω δικτυο... ειναι συμπεριφορα αυτη προς εναν συνδρομητη καρτοκινητης δεν σεβονται τον πελατη τους... επειδη τους πηρα δευτερη φορα να ρωτησω για λεπτομερειες για μια υπηρεσια, αρπαχτηκαν... ελεος!
Link to comment
Share on other sites

Χαιρετω παιδια, ακουστε τι επαθα απο την εξυπηρετηση πελατων της vodafone. Στις 17 αυγουστου πηρα 2-3 φορες τηλεφωνο για να βγαλω ακρη γιατι δεν εμπαινε στο vodafone live το κινητο μου k800i. Τελικα λυθηκε το προβλημα και ολα ενταξει με την προσβαση στο vodafone live menu. Μετα ομως πηρα στην εξυπηρετηση πελατων για να ρωτησω για την υπηρεσια vodafone live unlimited! (ειχα ξαναπαρει στην εξυπηρετηση αλλα ηταν πριν 2 βδομαδες μολις ειχα παρει το κινητο) ξαναπηρα τωρα για να μαθω λεπτομερειες τα βασικα τα θυμομουντις λεπτομερειες ηθελα γι αυτην την υπηρεσια γιατι δεν ειναι λιγα τα λεφτα 5 ευρω πανακριβη η υπηρεσια. Απανταει μια κοπελια και μετα απο λιγο μου λεει αν ξαναπαρετε τηλεφωνο θα αναγκαστω να ενημερωσω την αστυνομια... εγω της λεω γιατι; σκεφτομαι σοβαρα να αλλαξω δικτυο... ειναι συμπεριφορα αυτη προς εναν συνδρομητη καρτοκινητης δεν σεβονται τον πελατη τους... επειδη τους πηρα δευτερη φορα να ρωτησω για λεπτομερειες για μια υπηρεσια, αρπαχτηκαν... ελεος!

 

Χωρίς καμία παρεξήγηση φίλε μου, εγώ προσωπικά αμφισβητώ αυτά που λες. Αποκλείεται να σου είπαν κάτι τέτοιο. Μήπως δεν κατάλαβες καλά? Εδώ δέχονται καθημερινά κλήσεις που τους βρίζουν, φάρσες κ.λ.π και δεν λένε τίποτα γιατι απαγορεύεται από την εταιρεία. Και όχι μόνο στη Vodafone, σε καμία εταιρεία κινητής τηλεφωνίας. Αλλά επειδή το χέρι μου στη φωτιά δεν το βάζω, αν είσαι σίγουρος, στείλε ένα e-mail στην εταιρεία με τα στοιχεία σου και όλες τις λεπτομέρειες του περιστατικού (ώρα, διάρκεια, τι ακριβώς σου είπε). Ή κάλεσε ξανά και ζήτα να κρατηθεί φόρμα παραπόνων. Αλλά επιμένω πως κάτι δεν κατάλαβες καλά...

Link to comment
Share on other sites

Το ξερω οτι κανεις δεν ειναι προθυμος να με πιστεψει γιατι ολα αυτα φαινονται ψευτικα... και καλπικα αλλα εγιναν ακριβως οπως τα λεω... εγω δεν πηρα ουτε για αστειο ουτε για καμια φαρσα εγω πηρα να ρωτησω για την υπηρεσια unlimited του vodafone live... η εξυπηρετηση πελατων της vodafone αφηνει τις χειροτερες εντυπωσεις με αυτο τον τροπο σε εναν συνδρομητη της...
Link to comment
Share on other sites

Το ξερω οτι κανεις δεν ειναι προθυμος να με πιστεψει γιατι ολα αυτα φαινονται ψευτικα... και καλπικα αλλα εγιναν ακριβως οπως τα λεω... εγω δεν πηρα ουτε για αστειο ουτε για καμια φαρσα εγω πηρα να ρωτησω για την υπηρεσια unlimited του vodafone live... η εξυπηρετηση πελατων της vodafone αφηνει τις χειροτερες εντυπωσεις με αυτο τον τροπο σε εναν συνδρομητη...

 

Χαίρομαι που καταλαβαίνεις ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να πιστέψει κάποιος ότι πήρες να ρωτήσεις για μια υπηρεσία και σου είπαν ότι θα καλέσουν την αστυνομία. Και τονίζω, όχι μόνο για τη Vodafone (η οποία είναι μάλιστα από τις πολυεθνικές παγκοσμίως που θεωρούνται top στην εξυπηρέτηση, και στην Ελλάδα) αλλά για οποιαδήποτε εταιρεία. Πίστεψε με, δεν μπορείς να φανταστείς τι ακούνε καθημερινά όλοι οι υπάλληλοι του cc. Και παρ'όλα αυτά έχουν περάσει από ειδική εκπαίδευση για θέματα ασφαλείας και αντιμετώπισης περίεργων καταστάσεων. Όταν πρόκειται για απλή φάρσα απλώς κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν χωρίς να κλείσουν τη γραμμή ενώ αν τίθεται θέμα ασφάλειας (π.χ "σας έχω βάλει βόμβα στα γραφεία") κρατάνε ειδικό ticket που προωθείται άμεσα στο αρμόδιο τμήμα ασφαλείας της Vodafone και ενημερώνουν το προιστάμενο τους. Σε καμία περίπτωση δεν λένε οι ίδιοι τίποτα.

 

Αν όντως συνέβη αυτό που αναφέρεις, σου είπα τι μπορείς να κάνεις. Ή ξαναπαίρνεις και το λες, ζητώντας να καταγραφεί, ή στέλνεις e-mail από την ιστοσελίδα της Vodafone ή Fax.

 

Kαι πάλι όμως δεν μπορώ να το πιστέψω. Δεν έχει αναφερθεί ποτέ κάτι τέτοιο σε καμία εταιρεία...

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω λογο να λεω ψεμματα αν ηθελα να λεω αρλουμπες θα πηγαινε σε αλλο φορουμ... εδω ξερω οτι ειναι σοβαρος αυτος ο χωρος συζητησεων και γι αυτο εγραψα αυτο το περιστατικο εδω... για να βγαλουμε ολοι μαζι μια ακρη και να βελτιωθει η εξυπηρετηση απο τα δικτυα κινητης τηλεφωνιας...

 

Μαλλον αυτη η κοπελια που μου μιλησε θα ξεχασε για μια στιγμη οτι καταγραφονται τα παντα και αρχισε να μιλαει διαφορετικα απο οτι την εχουν μαθει να μιλαει στην vodafone...

Link to comment
Share on other sites

Σου λέω, αν όντως έγινε αυτό, έπεσες στη μία στο εκατομμύριο περίπτωση της νεοπροσληφθείσας μεν, ψυχολογικά διαταραγμένης δε, csr και κατα τη γνώμη μου θα πρέπει να στείλεις ένα e-mail ή fax ή να ξανακαλέσεις και να ζητήσεις καταγραφή, ώστε να έχεις και επίσημη απάντηση από την εταιρεία. Γενικά η Vodafone φημίζεται για την εξυπηρέτηση της παγκοσμίως. Αλλά για όποια εταιρεία και να μιλούσαμε, πάλι κουφό είναι.
Link to comment
Share on other sites

θα ενημερωσει την αστυνομια. αχαχαχαχαχα. Και θα εκανε ακριβως ΤΙ η αστυνομια?!?!

Συσταστη προς τον συνδρομητη να μην ενοχλει την κοπελιτσα του cc?

Ε ρε τρελα τον Αυγουστο!!!

Link to comment
Share on other sites

Κάτι η ζέστη,κάτι η άδεια που μπορεί να μην είχε πάρει αυτά τα αποτελέσματα είχαν...

 

Πάρε τηλ. και ζήτα την πάλι,μόλις το σηκώσει πες της ότι θα σου

κλάσει 2 μάντρες

...:cool:

Εάν σε ρωτήσει ποιες μάντρες,πες της της φυλακής που θα σε κλείσει!

Εάν ήταν να ενημερώνουν την αστυνομία για συνδρομητές που καλούν συχνά το cs , τότε εγώ έπρεπε να καταδικαστώ σε ισόβια κάθειρξη...

Link to comment
Share on other sites

πες μας λίγο πιο αναλυτικά τι τους είπες και πόσες φορές πήρες.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo.gif

 

 

Α proud member of the Alliance, opposed to members of the Horde!

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα! λοιπον πηρα χτες στην εξυπηρετηση για να μου στειλουν τις ρυθμισεις για να μπαινω στο vodafone live ενταξει πηρα 2-3 φορες γιατι τοσες χρειαστηκε λυθηκε αυτο το προβλημα. τωρα για το vodafone live unlimited! τους (ενοχλησα) αυτη ειναι η δουλεια τους αλλωστε να μας εξυπηρετουν εμας τους συνδρομητες... 2-3 φορες. Χτες που πηρα την τελευταια φορα μου λεει: εχετε παρει στην εξυπηρετηση πελατων πολλακις γι αυτο το θεμα μου λεει για την υπηρεσια της vodafone live unlimited!, και μετα μου λεει αν ξαναπαρετε θα αναγκαστω να ειδοποιησω την αστυνομια!! και εγω της λεω ναι ενταξει μπορειτε να μου πειτε λεπτομερειες για αυτην την υπηρεσια; και μου λεει: μαλλον δεν καταλαβατε τι σας ειπα... και εγω της λεω: καλα καλα και το εκλεισα... ελεος!!

 

Χτες εστειλα στην vodafone μηνυμα με την φορμα επικοινωνιας... να δουμε τι θα πουν...

 

Δεν σταλθηκε η φορμα επικοινωνιας γυρισε στο λογαριασμο μου στο ηλεκτρονικο ταχυδρομειο... ξερει κανεις καποιο e-mail καποια ηλεκτρονικη διευθυνση απο τη vodafone για να το ξαναστειλω?

Link to comment
Share on other sites

Δεν σταλθηκε η φορμα επικοινωνιας γυρισε στο λογαριασμο μου στο ηλεκτρονικο ταχυδρομειο... ξερει κανεις καποιο e-mail καποια ηλεκτρονικη διευθυνση απο τη vodafone για να το ξαναστειλω?

 

ccsupport.gr@vodafone.com (χωρίς να είμαι 100% σίγουρος)

Link to comment
Share on other sites

Πολυ πιθανο να σου απαντησε ετσι (αν και ανεπιτρεπτο) αν πχ οι τελευταιες σου κλησεις προς το cc ειχαν καταχωρηθει πχ σαν φαρσα. Δεν λεω περιεργο να στο πει ενας, αλλα σκεψου οι περισσοτερες κλησεις απο το νουμερο σου να εχουν καταχωρηθει σαν φαρσα.

 

Παντως αναμενω με ενδιαφερον το τι θα σου απαντησουν.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ πιθανο να σου απαντησε ετσι (αν και ανεπιτρεπτο) αν πχ οι τελευταιες σου κλησεις προς το cc ειχαν καταχωρηθει πχ σαν φαρσα. Δεν λεω περιεργο να στο πει ενας, αλλα σκεψου οι περισσοτερες κλησεις απο το νουμερο σου να εχουν καταχωρηθει σαν φαρσα.

 

Kαι σε αυτές τις περιπτώσεις δεν απαντάνε έτσι. Και επειδή ρώτησα σήμερα φίλη supervisor σε κέντρο εξυπηρέτησης της Vodafone (η οποία έπαθε σοκ όταν της είπα αυτό που αναφέρθηκε) είναι και από τα βασικά που τους ξεκαθαρίζουν στις εκπαιδεύσεις. Απλώς κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν. Το είπα και πιο πάνω, εδώ και βόμβα να πεις ότι έχεις βάλει στα γραφεία τους ακολουθούν συγκεκριμένες διαδικασίες και ποτέ δεν θα πουν κάτι στο συνδρομητή. Επίσης λες να καταχωρήθηκε σαν φάρσα η ερώτηση για το live?

Link to comment
Share on other sites

Εχει πλακα παντως που στην vodafone υπαρχει και η φαρσα σαν επιλογη στην κατηγοριοποιηση της κλησης που κανουν οι agents!

 

Γενικά, φαρσερ πασης φυσεως σε τετοιες περιπτωσεις τους εχω στην χαμηλοτερη εκτιμηση...

 

Ειναι και γενικα χαζο, μιας και ο υπαλληλος που εχεις εκνευρισει, ειναι σχεδον παντα σε θεση να μαθει τα ΠΑΝΤΑ για εσενα.

Link to comment
Share on other sites

Εχει πλακα παντως που στην vodafone υπαρχει και η φαρσα σαν επιλογη στην κατηγοριοποιηση της κλησης που κανουν οι agents!

 

Γενικά, φαρσερ πασης φυσεως σε τετοιες περιπτωσεις τους εχω στην χαμηλοτερη εκτιμηση...

 

Ειναι και γενικα χαζο, μιας και ο υπαλληλος που εχεις εκνευρισει, ειναι σχεδον παντα σε θεση να μαθει τα ΠΑΝΤΑ για εσενα.

 

Γιατι στις άλλες εταιρείες δεν υπάρχει? Όσο για το ότι ο csr γνωρίζει τα πάντα για σένα, δεν ισχύει στα καρτοκινητά...

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλη εξηγηση δεν υπαρχει μαλλον αυτο θα ειναι θα καταχωρηθηκαν οι κλησεις μου σαν φαρσες που δεν ισχυει ομως γιατι δεν ηταν φαρσα αυτο που εκανα... ακομα δεν απαντησαν στο e-mail που τους εστειλα... δεν γυρισε πισω το ηλεκτρονικο μηνυμα οποτε παιζει να ναι σωστη η διευθυνση ccsupport.gr@vodafone.com... να ρωτησω και παιδια συνεχεια αναφερεται καποια αρχικα οπως ccs ,csr τι σημαινουν αυτα...? να μαθουμε και κατι απο αυτη την υποθεση...
Link to comment
Share on other sites

ακομα δεν απαντησαν στο e-mail που τους εστειλα... δεν γυρισω πισω το ηλεκτρονικο μηνυμα οποτε παιζει να ναι σωστη η διευθυνση ccsupport.gr@vodafone.com... να ρωτησω και παιδια συνεχεια αναφερεται καποια αρχικα οπως ccs ,cc τι σημαινουν αυτα...? να μαθουμε και κατι απο αυτη την υποθεση...

 

CC -> customer care

CSR -> εκπρόσωπος εξυπηρέτησης, Customer Service Representative.

 

Απάντηση θα πάρεις, αλλά μην περιμένεις και άμεσα. Λογικά μέσα στη εβδομάδα. Ελπίζω να ανέφερες πλήρως τα στοιχεία σου για τη διερεύνηση του περιστατικού και για να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου (όνομα, νούμερο κινητού)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...