GR.04 Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Το γαϊδούρι φίλε μου είσαι εσύ που πάρκαρες πάνω στην ράμπα ή στο πεζοδρόμιο και δεν άφησες χώρο να περάσει η συζυγός σου με το καροτσάκι και το παιδάκι σου, η μαμά σου που ίσως έχει πρόβλημα στο περπάτημα ή ο φίλος σου που είναι σε αναπηρικό καροτσάκι. Με την γαϊδουριά σου, θα αναγκαστούν να πάνε από τον δρόμο και ίσως να πάνε να βρούνε πιο γρήγορα τον Άγιο Πέτρο από σένα. Επίσης αν θυμάσαι καλά πριν μπεις στο αυτοκινητό σου πρέπει να κάνεις έλεγχο να δεις αν όλα είναι καλά, οπότε το ξεφούσκωτο λάστιχο μπορείς να το δεις. Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/csarad/24825/530117/ardas06.jpg ARDAS FESTIVAL - KASTANIES, EVROS, GREECE Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
XPhys Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Εχω διαβασει παρα πολυ καλα τις οδηγιες οπου μεταξυ αλλων λενε : " Εκτός από το αυτοκόλλητο, και ανάλογα με τη βαρύτητα του παραπτώματος, υπάρχουν κι άλλες, αναστρέψιμες "τιμωρίες" τις οποίες επιβάλλουμε επίσης όταν τύχει να μην έχουμε μαζί μας αυτοκόλλητα: Απορρύθμιση καθρεπτών, σήκωμα υαλοκαθαριστήρων, ξεφούσκωμα ελαστικών, γράψιμο με αποκριάτικο αφρό, χόρτα και σκουπίδια πάνω στο αυτοκίνητο." Μια πολυ μικρη παρανομια (παρανομο παρκαρισμα) συγκρινεται με τη φθορα ξενης περιουσιας; Και ακομα χειροτερα, αν εγω δε καταλαβω το μισο ξεφουσκομενο λαστιχο μου και στην επομενη στροφη παω να κανω παρεα στον Αγιο Πετρο μετα ποιος θα ειναι το Γαιδουρι; Ειμαι εναντιον των απανταχου ΖΩΩΝ που παρκαρουν οπου βρουν χωρις να τους νοιαζει τιποτα και κανενας, αλλα αυτοι οι τυποι ειναι χειροτερα ζωα. Αυτό το "επιβάλλουμε τιμωρίες" προκαλεί λίγο.....τελικά όντως σ' αυτή την χώρα το πρόβλημα είναι οι φανατισμένες, μικρές αλλά οργανωμένες μειοψηφίες. Αν υποθέσουμε ότι μια μέρα γέμιζαν με αστυνομικούς τις λεωφορειολωρίδες και ξαφνικά διπλασίαζαν τα λεωφορεία, να μην μπορεί να κινηθεί αυτοκίνητο αλλά να μπορούσε να εξυπηρετηθεί ο κόσμος θα λύνονταν άραγε το πρόβλημα; Πάντως πιστεύω ότι δεν είναι μόνο θέμα κακής νοοτροπίας. Σίγουρα βαριέται πολύς κόσμος να περπατήσει 5-10 λεπτά (και προτιμάει να γυρνάει 15 καίγοντας βενζίνη και τελικά να καγκουροπαρκάρει), σίγουρα βαριέται πολύς κόσμος να χρησιμοποιήσει ΜΜΜ. Αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που χρησιμοποιούν αναγκαστικά αυτοκίνητο. Παράθεση Read The F...ing Manual First Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ddr2 Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Αυτό το "επιβάλλουμε τιμωρίες" προκαλεί λίγο.....τελικά όντως σ' αυτή την χώρα το πρόβλημα είναι οι φανατισμένες, μικρές αλλά οργανωμένες μειοψηφίες. Αν υποθέσουμε ότι μια μέρα γέμιζαν με αστυνομικούς τις λεωφορειολωρίδες και ξαφνικά διπλασίαζαν τα λεωφορεία, να μην μπορεί να κινηθεί αυτοκίνητο αλλά να μπορούσε να εξυπηρετηθεί ο κόσμος θα λύνονταν άραγε το πρόβλημα; Πάντως πιστεύω ότι δεν είναι μόνο θέμα κακής νοοτροπίας. Σίγουρα βαριέται πολύς κόσμος να περπατήσει 5-10 λεπτά (και προτιμάει να γυρνάει 15 καίγοντας βενζίνη και τελικά να καγκουροπαρκάρει), σίγουρα βαριέται πολύς κόσμος να χρησιμοποιήσει ΜΜΜ. Αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που χρησιμοποιούν αναγκαστικά αυτοκίνητο. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που τα 15-20 λεπτά περπάτημα ειδικά σε ανηφόρες κατηφόρες τους είναι δύσκολο πράγμα,λόγω ηλικίας, καπνίσματος κλπ κλπ. Από την άλλη, τα ΜΜΜ δεν είναι ακόμα καθόλου ικανοποιητικά, με εξαίρεση το μετρό. Είναι αργά και τις ώρες αιχμής είναι γεμάτα κόσμο. Πρέπει να γίνουν περισσότεροι δημόσιοι χώροι στάθμευσης, έστω και με πληρωμή ενός συμβολικού ποσού.(όχι 6 ευρώ/ώρα λες και νοικιάζω σουίτα στο Hilton). Θα έπρεπε να υπάρχει και περισσότερη αστυνόμευση για να μην παρκάρει ο καθένας όπου θέλει αδιαφορώντας. Παράθεση MyName: Γιάννης. Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S9 ~ Asus ZenBook 14 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Εχω διαβασει παρα πολυ καλα τις οδηγιες οπου μεταξυ αλλων λενε : " Εκτός από το αυτοκόλλητο, και ανάλογα με τη βαρύτητα του παραπτώματος, υπάρχουν κι άλλες, αναστρέψιμες "τιμωρίες" τις οποίες επιβάλλουμε επίσης όταν τύχει να μην έχουμε μαζί μας αυτοκόλλητα: Απορρύθμιση καθρεπτών, σήκωμα υαλοκαθαριστήρων, ξεφούσκωμα ελαστικών, γράψιμο με αποκριάτικο αφρό, χόρτα και σκουπίδια πάνω στο αυτοκίνητο." Μια πολυ μικρη παρανομια (παρανομο παρκαρισμα) συγκρινεται με τη φθορα ξενης περιουσιας; Και ακομα χειροτερα, αν εγω δε καταλαβω το μισο ξεφουσκομενο λαστιχο μου και στην επομενη στροφη παω να κανω παρεα στον Αγιο Πετρο μετα ποιος θα ειναι το Γαιδουρι; Ειμαι εναντιον των απανταχου ΖΩΩΝ που παρκαρουν οπου βρουν χωρις να τους νοιαζει τιποτα και κανενας, αλλα αυτοι οι τυποι ειναι χειροτερα ζωα.Σε αυτό (ξεφούσκωμα ελαστικών) έχεις απόλυτο δίκιο. Ομολογώ ότι εγώ δεν είχα διαβάσει καλά τις «οδηγίες» και είχα δει μόνο τα ακίνδυνα (π.χ. καθρέπτες & υαλοκαθαριστήρες)... :O Για αυτό και μόνο θα αφαιρέσω από την υπογραφή μου τους «Πάνθηρες» (αν και το αυτοκόλλητο το θεωρώ καλή λύση). Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Αν υποθέσουμε ότι μια μέρα γέμιζαν με αστυνομικούς τις λεωφορειολωρίδες και ξαφνικά διπλασίαζαν τα λεωφορεία, να μην μπορεί να κινηθεί αυτοκίνητο αλλά να μπορούσε να εξυπηρετηθεί ο κόσμος θα λύνονταν άραγε το πρόβλημα; Πάντως πιστεύω ότι δεν είναι μόνο θέμα κακής νοοτροπίας. Σίγουρα βαριέται πολύς κόσμος να περπατήσει 5-10 λεπτά (και προτιμάει να γυρνάει 15 καίγοντας βενζίνη και τελικά να καγκουροπαρκάρει), σίγουρα βαριέται πολύς κόσμος να χρησιμοποιήσει ΜΜΜ. Αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που χρησιμοποιούν αναγκαστικά αυτοκίνητο.Εντάξει, αλλά πόσοι να είναι αυτοί; Άσε που αυτοί που καγκουροπαρκάρουν (ωραία ορολογία, δεν την είχα ξανακούσει :p) εμποδίζουν αυτούς που πραγματικά το έχουν ανάγκη. Βλέπω πάντως ότι γυρίσαμε το θέμα αν είναι σωστό ή όχι το παράνομο παρκάρισμα και όχι στο πως μπορούμε να διαμαρτυρηθούμε για αυτό... Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ddr2 Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Εντάξει, αλλά πόσοι να είναι αυτοί; Άσε που αυτοί που καγκουροπαρκάρουν (ωραία ορολογία, δεν την είχα ξανακούσει :p) εμποδίζουν αυτούς που πραγματικά το έχουν ανάγκη. Βλέπω πάντως ότι γυρίσαμε το θέμα αν είναι σωστό ή όχι το παράνομο παρκάρισμα και όχι στο πως μπορούμε να διαμαρτυρηθούμε για αυτό... Μα αυτή η συζήτηση δεν έχει νόημα. Το παράνομο παρκάρισμα δεν είναι σωστό και δεν είναι δυνατόν να υποστηριχτεί το αντίθετο. Αλλά από την άλλη και η έλλειψη θέσεων πάρκιγκ είναι παράλειψη που επηρρεάζει την ζωή όλων των κατοίκων μιας πόλης, την κοινωνική και οικονομική κυρίως ζωή. Τις μεθόδους που αναφέρονται πιο πάνω τις θεωρώ απλά αστείες. Δεν πρόκειται να αποτρέψουν κανέναν, ενώ το ξεφούσκωμα των ελαστικών εκτός από επικίνδυνο θα έχει και σαν αποτέλεσμα ο παράνομα παρκαρισμένος να καθυστερήσει να φύγει(άρα θα ενοχλεί για περισσότερο χρόνο) Παράθεση MyName: Γιάννης. Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S9 ~ Asus ZenBook 14 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Το γαϊδούρι φίλε μου είσαι εσύ που πάρκαρες πάνω στην ράμπα ή στο πεζοδρόμιο και δεν άφησες χώρο να περάσει η συζυγός σου με το καροτσάκι και το παιδάκι σου, η μαμά σου που ίσως έχει πρόβλημα στο περπάτημα ή ο φίλος σου που είναι σε αναπηρικό καροτσάκι. Με την γαϊδουριά σου, θα αναγκαστούν να πάνε από τον δρόμο και ίσως να πάνε να βρούνε πιο γρήγορα τον Άγιο Πέτρο από σένα. Επίσης αν θυμάσαι καλά πριν μπεις στο αυτοκινητό σου πρέπει να κάνεις έλεγχο να δεις αν όλα είναι καλά, οπότε το ξεφούσκωτο λάστιχο μπορείς να το δεις. Γιατι αναφερεσαι σε εμενα; :confused: Σε αυτό (ξεφούσκωμα ελαστικών) έχεις απόλυτο δίκιο. Ομολογώ ότι εγώ δεν είχα διαβάσει καλά τις «οδηγίες» και είχα δει μόνο τα ακίνδυνα (π.χ. καθρέπτες & υαλοκαθαριστήρες)... :O Για αυτό και μόνο θα αφαιρέσω από την υπογραφή μου τους «Πάνθηρες» (αν και το αυτοκόλλητο το θεωρώ καλή λύση). Αυτο δε σημαινει οτι πρεπει να βγαλω και εγω την υπογραφη μου ε; :lol: :p Αυτό το "επιβάλλουμε τιμωρίες" προκαλεί λίγο.....τελικά όντως σ' αυτή την χώρα το πρόβλημα είναι οι φανατισμένες, μικρές αλλά οργανωμένες μειοψηφίες. Αν υποθέσουμε ότι μια μέρα γέμιζαν με αστυνομικούς τις λεωφορειολωρίδες και ξαφνικά διπλασίαζαν τα λεωφορεία, να μην μπορεί να κινηθεί αυτοκίνητο αλλά να μπορούσε να εξυπηρετηθεί ο κόσμος θα λύνονταν άραγε το πρόβλημα; Πάντως πιστεύω ότι δεν είναι μόνο θέμα κακής νοοτροπίας. Σίγουρα βαριέται πολύς κόσμος να περπατήσει 5-10 λεπτά (και προτιμάει να γυρνάει 15 καίγοντας βενζίνη και τελικά να καγκουροπαρκάρει), σίγουρα βαριέται πολύς κόσμος να χρησιμοποιήσει ΜΜΜ. Αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που χρησιμοποιούν αναγκαστικά αυτοκίνητο. Τουλαχιστον στη Θεσσαλονικη που γνωριζω δεν εχουμε προβλημα με τις λεωφορειολωριδες, στη συντριπτικη τους πλειοψηφια οι οδηγοι των ΙΧ δεν μπαινουν μεσα, αντιθετα οι ταξιτζιδες μπαινουν πλεον και με το νομο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmac Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Πρέπει να γίνουν περισσότεροι δημόσιοι χώροι στάθμευσης, έστω και με πληρωμή ενός συμβολικού ποσού.(όχι 6 ευρώ/ώρα λες και νοικιάζω σουίτα στο Hilton). Θα ήθελα να ακούσω γιατί το δημόσιο είναι υποχρεωμένο να σου βρει χώρο για παρκάρισμα χωρίς πληρωμή (η έστω με συμβολικό ποσο όπως λες). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ddr2 Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Θα ήθελα να ακούσω γιατί το δημόσιο είναι υποχρεωμένο να σου βρει χώρο για παρκάρισμα χωρίς πληρωμή (η έστω με συμβολικό ποσο όπως λες). Γιατί διαφορετικά δημιουργούνται προβλήματα. Δουλειά του δημοσίου δεν είναι να κάνει έργα και ενέργειες που κατατείνουν στην εξυπηρέτηση όλων μας? πχ δεν είναι υποχρέωση του δημοσίου να παρέχει δημόσιες συγκοινωνίες??Αν όμως τις χρέωνε ίσα ή περισσότερο από τα taxi τότε δεν θα είχε νόημα. Τα πάρκινγκ θα ήταν πολύ εξυπηρετικά για τη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων οδηγών αλλά και των πεζών. Δλδ γιατί έχει υποχρέωση να φτιάχνει δρόμους και πεζοδρόμια αλλά όχι πάρκινγκ?? Τώρα για την τιμή θα σου πώ το εξής: Το δημόσιο έτσι και αλλιώς ότι κάνει το κάνει από τα δικά μας λεφτά, άρα δεν μας κάνει καμιά χάρη. Και τη συντήρηση των έργων επίσης την κάνει με τα δικά μας λεφτά. Άρα δεν είναι λογικό ούτε θεμιτό με τα δικά μας λεφτά να κατασκευάζει ένα έργο και μετά να μας το χρεώνει κιόλας, δλδ να το εκμεταλλεύεται εμπορικά σε βάρος αυτών με τα λεφτά των οποίων το έφτιαξε;) Με λίγα λόγια, τα έργα του δημοσίου γίνονται με λεφτά ολων μας για την εξυπηρέτηση όλων μας και όχι για την εμπορική τους εκμετάλλευση. Είναι δλδ κοινωφελή έργα Παράθεση MyName: Γιάννης. Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S9 ~ Asus ZenBook 14 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pro Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Η πολιτεια να φτιαξει παρκινγκ εξω απο τον Τερκενλη στην Τσιμισκη, οπου ολοι διπλοπαρκαρουν. Επισης εξω απο το κοτοπουλαδικο στην παραλιακη οπου ολοι τριπλοπαρκαρουνε. Φορους πληρωνουμε (και ας εχουμε κατακλεψει την εφορια). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmac Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Γιατί διαφορετικά δημιουργούνται προβλήματα. Δουλειά του δημοσίου δεν είναι να κάνει έργα και ενέργειες που κατατείνουν στην εξυπηρέτηση όλων μας? πχ δεν είναι υποχρέωση του δημοσίου να παρέχει δημόσιες συγκοινωνίες??Αν όμως τις χρέωνε ίσα ή περισσότερο από τα taxi τότε δεν θα είχε νόημα. Τα πάρκινγκ θα ήταν πολύ εξυπηρετικά για τη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων οδηγών αλλά και των πεζών. Δλδ γιατί έχει υποχρέωση να φτιάχνει δρόμους και πεζοδρόμια αλλά όχι πάρκινγκ?? Τώρα για την τιμή θα σου πώ το εξής: Το δημόσιο έτσι και αλλιώς ότι κάνει το κάνει από τα δικά μας λεφτά, άρα δεν μας κάνει καμιά χάρη. Και τη συντήρηση των έργων επίσης την κάνει με τα δικά μας λεφτά. Άρα δεν είναι λογικό ούτε θεμιτό με τα δικά μας λεφτά να κατασκευάζει ένα έργο και μετά να μας το χρεώνει κιόλας, δλδ να το εκμεταλλεύεται εμπορικά σε βάρος αυτών με τα λεφτά των οποίων το έφτιαξε;) Με λίγα λόγια, τα έργα του δημοσίου γίνονται με λεφτά ολων μας για την εξυπηρέτηση όλων μας και όχι για την εμπορική τους εκμετάλλευση. Είναι δλδ κοινωφελή έργα Κι εγώ σου λέω ότι τα parking δεν είναι δουλειά αυτού που φτιάχνει τους δρόμους, αλλα αυτού που φτιάχνει τα κτίρια. Δηλαδή, φτιάχνεις μια πολυκατοικία, γραφεία εταιρίας, πολυκατάστημα, νοσοκομείο η δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο? Φτιάξε κι ένα parking. Δηλαδή με τη λογική σου μήπως θα έπρεπε το κράτος να φτιάξει κι ένα τσάμπα parking διπλα στο The Mall επειδή έχει φτιάξει τους δρόμους? Από την άλλη, υπάρχει λόγος που τα parking ΠΡΈΠΕΙ να είναι ακριβά, γιατί αν ήταν σε συμβολικές τιμές η τσάμπα, ακόμα κι αυτοί οι λίγοι κακόμοιροι που χρησιμοποιούν τα ΜΜΕ με αυτοκίνητο θα πήγαιναν. Έτσι το πρόβλημα που πας να λύσεις επιδεινώνεται, ενώ κανονικά η χρήση του αυτοκινητου στο κέντρο της πόλης θα πρέπει να αποθαρρύνεται, όχι να ενθαρρύνεται. Κι όπως και να το κάνουμε, το κέντρο μιας πόλης (Αθηνα, Θεσσαλονίκη, οπουδήποτε) είναι περιορισμένος χώρος. Δε μπορεί να χωρέσουν αμέτρητα αυτοκίνητα στους δρόμους ούτε μπορούν να φτιαχτούν άπειρα parking. Τέλος, το γιατί το κράτος δε μπορεί να παρέχει δωρεάν (η σε συμβολικές τιμές) τέτοιες υπηρεσίες, το απάντησες μονος σου. Επειδή "όλοι" οι Έλληνες πληρώνουν φόρους αλλα δε θα χρησιμοποιούσαν όλοι τα parking αυτά, θα ήταν απλά κοινωνικά άδικο. Πάντως συνεχίζει να με εκπλήσσει που όλα τα περιμένουμε από το κράτος. Το κράτος να μας βρει parking, το κράτος να μας βρει δουλειά, το κράτος να μας σπουδάσει, το κράτος να μας αποζημιώσει το αυθαίρετο που κάηκε, το κράτος να μας επιστρέψει από τις διακοπές όταν φαλιρίσει το ταξιδιωτικό γραφείο, το κράτος να μας αποζημιώσει τη σοδειά επειδή έριξε χαλάζι, το κράτος να πληρώσει τα χρέη των ποδοσφαιρικών ομάδων. Το μονο που δεν έχω ακούσει (ακόμα!) είναι ότι επειδή το κράτος φτιάχνει δρόμους θα πρέπει να μας αγοράσει κι από ένα αυτοκίνητο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
centaurus Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 στο θέμα των πάρκιγκ ισχύει δυστυχώς το ρητό, μαζί με το ξερό καίγεται και το χλωρό...επειδή κάποιοι προκαλούν με το παρκάρισμά τους, την πατάνε αυτοί που έχουν πραγματικό λόγο για να παρκάρουν στο ίδιο σημείο... το κακό είναι πως κανείς δεν θα μάθει ποτέ ποιός είναι ποιός!:worry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmac Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 στο θέμα των πάρκιγκ ισχύει δυστυχώς το ρητό, μαζί με το ξερό καίγεται και το χλωρό...επειδή κάποιοι προκαλούν με το παρκάρισμά τους, την πατάνε αυτοί που έχουν πραγματικό λόγο για να παρκάρουν στο ίδιο σημείο... το κακό είναι πως κανείς δεν θα μάθει ποτέ ποιός είναι ποιός!:worry: Τα χλωρά είναι αυτοί που παρκάρουν παράνομα αλλα έχουν λόγο?? :worry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pro Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο. Προφανως ολοι που διπλοπαρκαρουν στην Τσιμισκη "για να πεταχτουν να κανουν μια δουλιτσα για δυο λεπτακια - που γινονται 30" μπορουν να το αποφυγουν και δεν συμπεριλαμβανονται στα χλωρα. Ομως, στην περιοχη του πανεπιστημιου οπως προανεφερα, υπαρχει νοσοκομειο - και καποιοι πραγματικα πρεπει να πανε εκει με το αυτοκινητο τους. Αν δεν βρουνε να παρκαρουν νομιμα, καβαλανε τα πεζοδρομια της Α. Δημητριου. Αυτοι οντως ειναι χλωρα, γιατι δεν εχουν εναλλακτικη. Και παρεμπιπτοντως, η τροχαια στο συγκεκριμενο σημειο γραφει και παιρνει πινακιδες περιπου 1 φορα το μηνα (τουλαχιστον ετσι εκανε μεχρι πριν 1,5 χρονο). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
XPhys Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Και παρεμπιπτοντως, η τροχαια στο συγκεκριμενο σημειο γραφει και παιρνει πινακιδες περιπου 1 φορα το μηνα (τουλαχιστον ετσι εκανε μεχρι πριν 1,5 χρονο). Και συνεχίζει που και πού νομίζω. Σίγουρα, για κάτι Τσιμισκές κτλ. πρέπει οι αστυνομικοί να έχουν μια κάμερα στο χέρι και να στέλνουν τις κλήσεις σπίτι για να μην ξεφεύγει κανείς. Μπας και στρώσει η νοοτροπία. Πριν από λίγο σταμάτησα στα Goody's στο ΙΚΕΑ. Είχε ένα σωρό άδειες θέσεις στο πάρκινγκ και μάλιστα πολύ κοντά στο μαγαζί, αλλά 2-3 παράτησαν το αυτοκίνητο στο δρομάκι έξω ακριβώς από την πόρτα, κόβοντας το μισό πλάτος. Θα μπορούσαν τα τέλη κυκλοφοράς να πάνε με το μέγεθος του αυτοκινήτου, θα μπορούσε να πέσει extra φόρος σε όσα σπίτια δεν έχουν μία θέση ανά διαμέρισμα, θα μπορούσε να γίνει πραγματικά υποχρεωτικό στα καινούργια κτίρια, θα μπορούσε να πέσει κάποιο κεφαλικό χαράτσι (π.χ. 150 €/χρόνο) το οποίο θα μειώνονταν μόνο με αποδείξεις από πάρκινγκ....να μπει στην κουλτούρα μας ότι το παρκάρισμα είναι κάτι που ούτως ή άλλως θα πληρώνουμε. Οπως στην Ιαπωνία... Και στο πανεπιστήμιο θα μπορούσαν να γίνουν χώροι στάθμευσης, αλλά (όπως και με τα έργα του μετρό) αυτό είναι αντισυνταγματικό, αντιδημοκρατικό και καταπατάει το φοιτητικό άσυλο. Βέβαια, γιατί να μην φύγει η έκθεση εκτός πόλης και στον χώρο εκεί πέρα να μην γίνουν κτίρια διοίκησης (εφορίες, ΙΚΑ, ΤΕΒΕ κτλ.) και πάρκινγκ; Παράθεση Read The F...ing Manual First Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FREAK_OF_NATURE Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Ελα μου;;; Τι κάνουν λέει;;; :blink: Τους παράνομους επισημαίνουν... :worry: Μήπως δεν έχεις διαβάσει τις «οδηγίες χρήσης» των αυτοκόλλητων στο site; Είμαστε εκτός θέματος όμως με τους «Πάνθηρες», το συζητάμε αλλού αν θες... εισαι πανθηρας? Παράθεση :love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ* Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ddr2 Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Κι εγώ σου λέω ότι τα parking δεν είναι δουλειά αυτού που φτιάχνει τους δρόμους, αλλα αυτού που φτιάχνει τα κτίρια. Δηλαδή, φτιάχνεις μια πολυκατοικία, γραφεία εταιρίας, πολυκατάστημα, νοσοκομείο η δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο? Φτιάξε κι ένα parking. Δηλαδή με τη λογική σου μήπως θα έπρεπε το κράτος να φτιάξει κι ένα τσάμπα parking διπλα στο The Mall επειδή έχει φτιάξει τους δρόμους? Και αυτό, δεν αντιλέγω. Και το πολυκατάστημα να φτιάξει πάρκινγκ.(και βασικά θα είναι σαν κίνητρο για τους πελάτες του) , και οι εταιρίες κλπ κλπ... Αυτό δεν σημαίνει πως και η πολιτεία δεν πρέπει να εκμεταλλευτεί δημόσιους χώρους και να τους κάνει δημόδια πάρκινγκ. Από την άλλη, υπάρχει λόγος που τα parking ΠΡΈΠΕΙ να είναι ακριβά, γιατί αν ήταν σε συμβολικές τιμές η τσάμπα, ακόμα κι αυτοί οι λίγοι κακόμοιροι που χρησιμοποιούν τα ΜΜΕ με αυτοκίνητο θα πήγαιναν. Έτσι το πρόβλημα που πας να λύσεις επιδεινώνεται, ενώ κανονικά η χρήση του αυτοκινητου στο κέντρο της πόλης θα πρέπει να αποθαρρύνεται, όχι να ενθαρρύνεται. Δεν μπορώ να συμφωνήσω με καμία Παναγία. Πολύ elitίστικη άποψη. Να παρκάρουν οι λεφτάδες δλδ??? Κι όπως και να το κάνουμε, το κέντρο μιας πόλης (Αθηνα, Θεσσαλονίκη, οπουδήποτε) είναι περιορισμένος χώρος. Δε μπορεί να χωρέσουν αμέτρητα αυτοκίνητα στους δρόμους ούτε μπορούν να φτιαχτούν άπειρα parking. Σίγουρα έτσι είναι. Αλλά μπορούν να γίνουν κάποιες προσπάθειες. Άλλωστε τα πάρκινκγ μπορούν να είναι και υπόγεια, αν ο χώρος είναι το πρόβλημα. Τέλος, το γιατί το κράτος δε μπορεί να παρέχει δωρεάν (η σε συμβολικές τιμές) τέτοιες υπηρεσίες, το απάντησες μονος σου. Επειδή "όλοι" οι Έλληνες πληρώνουν φόρους αλλα δε θα χρησιμοποιούσαν όλοι τα parking αυτά, θα ήταν απλά κοινωνικά άδικο. Έλα τώρα, εντάξει...Ξέρεις πολλές οικογένειες χωρίς αυτοκίνητο?? Με την ίδια λογική δεν έπρεπε να φτιάχνει και πανεπιστήμια, αφού δεν πρόκειται να σπουδάσουν όλοι!:blink: Πάντως συνεχίζει να με εκπλήσσει που όλα τα περιμένουμε από το κράτος. Το κράτος να μας βρει parking, το κράτος να μας βρει δουλειά, το κράτος να μας σπουδάσει, το κράτος να μας αποζημιώσει το αυθαίρετο που κάηκε, το κράτος να μας επιστρέψει από τις διακοπές όταν φαλιρίσει το ταξιδιωτικό γραφείο, το κράτος να μας αποζημιώσει τη σοδειά επειδή έριξε χαλάζι, το κράτος να πληρώσει τα χρέη των ποδοσφαιρικών ομάδων. Μην τα βάζεις όλα στο ίδιο τσουβάλι. Δεν είμαι υπέρ του να πληρώνει το κράτος τα χρέη της κάθε ποδοσφαιρικής ομάδας.Έχει όμως υποχρέωση να ακολουθήσει πολιτικές που θα μείωναν την ανεργία. Παράθεση MyName: Γιάννης. Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S9 ~ Asus ZenBook 14 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmac Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Και αυτό, δεν αντιλέγω. Και το πολυκατάστημα να φτιάξει πάρκινγκ.(και βασικά θα είναι σαν κίνητρο για τους πελάτες του) , και οι εταιρίες κλπ κλπ... Αυτό δεν σημαίνει πως και η πολιτεία δεν πρέπει να εκμεταλλευτεί δημόσιους χώρους και να τους κάνει δημόδια πάρκινγκ. Σίγουρα έτσι είναι. Αλλά μπορούν να γίνουν κάποιες προσπάθειες. Άλλωστε τα πάρκινκγ μπορούν να είναι και υπόγεια, αν ο χώρος είναι το πρόβλημα. You're missing the point. Το πρόβλημα δεν είναι ο χώρος που θα χτιστεί το parking. Το πρόβλημα είναι ότι όσο πιο εύκολο και φθηνό κανεις το parking στο κέντρο της πόλης, τόσο πιο πολλοί θα πάρουν το αυτοκίνητο τους. Και ακόμα κι αν έχουν που να παρκάρουν, δε θα έχουν πως να κινηθούν στους δρόμους. Δεν μπορώ να συμφωνήσω με καμία Παναγία. Πολύ elitίστικη άποψη. Να παρκάρουν οι λεφτάδες δλδ??? Αν έχεις κάποια άλλη λύση για να μειωθεί η κίνηση στο κέντρο της πόλης, θα ήθελα να την ακούσω. Έλα τώρα, εντάξει...Ξέρεις πολλές οικογένειες χωρίς αυτοκίνητο?? Δηλαδή αυτά τα parking που προτείνεις να φτιάξει η πολιτεία με τα λεφτά όλων μας και να είναι τσάμπα (η σχεδόν τσάμπα) θα τα χρησιμοποιούσαν όλες οι ελληνικές οικογένειες με αυτοκίνητο:rolleyes: ?? Πάσο μετά. Με την ίδια λογική δεν έπρεπε να φτιάχνει και πανεπιστήμια, αφού δεν πρόκειται να σπουδάσουν όλοι!:blink: Δηλαδή η παιδεία στο ίδιο τσουβάλι με το που θα αφήσεις το va va voom? Μην τα βάζεις όλα στο ίδιο τσουβάλι. Δεν είμαι υπέρ του να πληρώνει το κράτος τα χρέη της κάθε ποδοσφαιρικής ομάδας.Έχει όμως υποχρέωση να ακολουθήσει πολιτικές που θα μείωναν την ανεργία Εδώ είμαστε! Έτσι ακριβώς. Έχει επίσης υποχρέωση να ακολουθήσει πολιτικές που θα ΜΕΙΏΣΟΥΝ τη χρήση του αυτοκινητου μέσα στην πόλη, ώστε να γίνει η ζωή όλων μας καλύτερη, όπως πχ να βελτιώσει τα ΜΜΕ που θα είναι καλύτερη επένδυση από το να χαλάει λεφτά να χτίζει τσάμπα parking, τα οποια δεν πρόκειται ποτε να χωρέσουν τα αυτοκίνητα των 100δώv χιλιάδων που μετακινούνται στο κέντρο της πόλης. Πάντως το γιατί σε όλες τις πολιτισμένες χώρες του κόσμου (που θέλουμε να τους μοιάσουμε τρομάρα μας) είναι αυτονόητο ότι αν θέλεις να κινηθείς μέσα σε πόλη θα χρυσοπληρώσεις το parking και σε μερικές ακόμα και το ίδιο το προνόμιο του να μπεις στο κέντρο (βλέπε Λονδίνο), ενώ επίσης χρυσοπληρώνεις και τα taxi, ενώ στο Ελλαδιστάν θεωρούμε υποχρέωση να μας βρει το κράτος τσάμπα parking, θα συνεχίσει να με τρώει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ddr2 Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 You're missing the point. Το πρόβλημα δεν είναι ο χώρος που θα χτιστεί το parking. Το πρόβλημα είναι ότι όσο πιο εύκολο και φθηνό κανεις το parking στο κέντρο της πόλης, τόσο πιο πολλοί θα πάρουν το αυτοκίνητο τους. Και ακόμα κι αν έχουν που να παρκάρουν, δε θα έχουν πως να κινηθούν στους δρόμους. Αν έχεις κάποια άλλη λύση για να μειωθεί η κίνηση στο κέντρο της πόλης, θα ήθελα να την ακούσω. Δηλαδή αυτά τα parking που προτείνεις να φτιάξει η πολιτεία με τα λεφτά όλων μας και να είναι τσάμπα (η σχεδόν τσάμπα) θα τα χρησιμοποιούσαν όλες οι ελληνικές οικογένειες με αυτοκίνητο:rolleyes: ?? Πάσο μετά. Δηλαδή η παιδεία στο ίδιο τσουβάλι με το που θα αφήσεις το va va voom? Εδώ είμαστε! Έτσι ακριβώς. Έχει επίσης υποχρέωση να ακολουθήσει πολιτικές που θα ΜΕΙΏΣΟΥΝ τη χρήση του αυτοκινητου μέσα στην πόλη, ώστε να γίνει η ζωή όλων μας καλύτερη, όπως πχ να βελτιώσει τα ΜΜΕ που θα είναι καλύτερη επένδυση από το να χαλάει λεφτά να χτίζει τσάμπα parking, τα οποια δεν πρόκειται ποτε να χωρέσουν τα αυτοκίνητα των 100δώv χιλιάδων που μετακινούνται στο κέντρο της πόλης. Πάντως το γιατί σε όλες τις πολιτισμένες χώρες του κόσμου (που θέλουμε να τους μοιάσουμε τρομάρα μας) είναι αυτονόητο ότι αν θέλεις να κινηθείς μέσα σε πόλη θα χρυσοπληρώσεις το parking και σε μερικές ακόμα και το ίδιο το προνόμιο του να μπεις στο κέντρο (βλέπε Λονδίνο), ενώ επίσης χρυσοπληρώνεις και τα taxi, ενώ στο Ελλαδιστάν θεωρούμε υποχρέωση να μας βρει το κράτος τσάμπα parking, θα συνεχίσει να με τρώει. Φίλε μου συμφωνώ,αλλά μια είναι η πολιτική που θα μειώσει την χρήση αυτοκινήτου μέσα στην πόλη. Βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών!! Δεν υπάρχει τίποτα άλλο. Και βέβαια έχουν γίνει πολλές βελτιώσεις τα τελευταία χρόνια, ειδικά στην Αθήνα λόγω του μετρό, αλλά τα λεωφορεία είναι ακόμα σε κακή κατάσταση. Δεν φαντάζομαι όμως ότι αν κάποιος θέλει να κατέβει στο κέντρο της Αθήνας, κάπου όπου το μετρό βολεύει, θα πάρει το αμάξι του και όχι το μετρο Θα είναι μεγάλη βλακεία. Και να σου πώ κάτι άλλο. Δεν υπάρχει λόγος να τσακωνόμαστε. Κανείς μας δεν είναι μόνο οδηγός η μόνο πεζός(συνήθως) Όλοι μας, και οι οδηγοί είναι σε πολλές περιπτώσεις και πεζοί. Δεν είμαστε σε αντίθετα "στρατόπεδα" Αλλά την οποια λύση δεν μπορούμε να την δώσουμε εσύ ή εγώ σαν μεμονομένα άτομα. Πρέπει να βοηθήσει η πολιτεία με διάφορους τρόπους. Σίγουρα δίνοντας εναλλακτικές και όχι κάνοντας τη ζωή μας δύσκολη:) Παράθεση MyName: Γιάννης. Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S9 ~ Asus ZenBook 14 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmac Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Φίλε μου συμφωνώ,αλλά μια είναι η πολιτική που θα μειώσει την χρήση αυτοκινήτου μέσα στην πόλη. Βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών!! Δεν υπάρχει τίποτα άλλο. Και βέβαια έχουν γίνει πολλές βελτιώσεις τα τελευταία χρόνια, ειδικά στην Αθήνα λόγω του μετρό, αλλά τα λεωφορεία είναι ακόμα σε κακή κατάσταση. Δεν φαντάζομαι όμως ότι αν κάποιος θέλει να κατέβει στο κέντρο της Αθήνας, κάπου όπου το μετρό βολεύει, θα πάρει το αμάξι του και όχι το μετρο Θα είναι μεγάλη βλακεία. Και να σου πώ κάτι άλλο. Δεν υπάρχει λόγος να τσακωνόμαστε. Κανείς μας δεν είναι μόνο οδηγός η μόνο πεζός(συνήθως) Όλοι μας, και οι οδηγοί είναι σε πολλές περιπτώσεις και πεζοί. Δεν είμαστε σε αντίθετα "στρατόπεδα" Αλλά την οποια λύση δεν μπορούμε να την δώσουμε εσύ ή εγώ σαν μεμονομένα άτομα. Πρέπει να βοηθήσει η πολιτεία με διάφορους τρόπους. Σίγουρα δίνοντας εναλλακτικές και όχι κάνοντας τη ζωή μας δύσκολη:) Μα δεν τσακωνόμαστε. Απλά διαφωνούμε εν μέρει. :) Ενώ συμφωνώ ότι πρέπει να βελτιωθούν οι αστικές συγκοινωνίες, πιστεύω ότι αυτό από μονο του δε φτάνει και ότι θα πρέπει ως συμπληρωματικό metro να αποθαρρυνθεί η χρήση του IX στην πόλη κι αυτό θα γίνει ΚΑΙ με το να κάνουμε τη ζωή των οδηγών δύσκολη ώστε να αναγκαστούν να αφήσουν το αυτοκίνητο και να πάρουν τη δημοσια συγκοινωνία (επαναλαμβάνω, όταν αυτή βελτιωθεί αισθητά!). Αλλιώς όσο γαμάτη συγκοινωνία και να έχουμε, ο Ελληνάρας με το αυτοκίνητο μέχρι την πόρτα θα πηγαίνει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ddr2 Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Μα δεν τσακωνόμαστε. Απλά διαφωνούμε εν μέρει. :) Ενώ συμφωνώ ότι πρέπει να βελτιωθούν οι αστικές συγκοινωνίες, πιστεύω ότι αυτό από μονο του δε φτάνει και ότι θα πρέπει ως συμπληρωματικό metro να αποθαρρυνθεί η χρήση του IX στην πόλη κι αυτό θα γίνει ΚΑΙ με το να κάνουμε τη ζωή των οδηγών δύσκολη ώστε να αναγκαστούν να αφήσουν το αυτοκίνητο και να πάρουν τη δημοσια συγκοινωνία (επαναλαμβάνω, όταν αυτή βελτιωθεί αισθητά!). Αλλιώς όσο γαμάτη συγκοινωνία και να έχουμε, ο Ελληνάρας με το αυτοκίνητο μέχρι την πόρτα θα πηγαίνει. Αν μπορεί να πάρει το αυτοκίνητό του, ας το πάρει. Αλλά αν ξέρει ότι θα φάει 2 ώρες μέσα στην κίνηση τότε θα πάρει το μετρό.;) ΥΓ: Η άποψή μου είναι να κλείσει όλο το κέντρο της Αθήνας(μα όλο) και να κυκλοφορούν μόνο λεωφορεία, μηχανάκια , ποδήλατα και πεζοί. Όνειρο θα είναι η Αθήνα.:rolleyes: Με ταχύτατες συγκοινωνίες και ησυχία.. Παράθεση MyName: Γιάννης. Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S9 ~ Asus ZenBook 14 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Κακώς επικεντρωθήκαμε στις θέσεις στάθμευσης και το κυκλοφοριακό ενώ το thread είχε άλλο σκοπό.. Εν μέρει όλοι έχουν δίκιο,και αυτό που λέει ο gmac είναι σωστό για τα μεγάλα εμπορικά καταστήματα να έχουν δικά τους parking (που νομίζω πλέον γίνεται 9 στις 10 φορές) αλλά και θα πρέπει να υπάρχουν δημόσια πάρκινκ όπως αναφέρει ο ddr2.Η σύγκριση με το εξωτερικό καλύτερα να μην γίνεται γιατί ναι μεν εκεί μπορεί να είναι πανάκριβα για τον οποιονδήποτε λόγο αλλά τα ΜΜΜ σε καλύπτουν 100% όπου κι αν θες να πας.Και αν έχεις επιλογή να μην πάρεις το αυτοκίνητο γιατί ξέρεις ότι θα εξυπηρετηθείς με τα ΜΜΜ, τότε θα το κάνεις.Όπως έγινε σε μεγάλο βαθμό στην Αθήνα εξαιτίας του μετρό,όπως θα γίνει και στην Θεσσαλονίκη. Μέχρι τότε όμως το πρόβλημα της στάθμευσης θα παραμένει και δεν πρόκειται να αλλάξει χωρίς δημόσιους ή ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης.Γιατί προσοχή,δεν μιλάμε γι' αυτούς που θα πάνε για ψώνια και θα διπλοπαρκάρουν.Μιλάμε για τους κατοίκους της περιοχής που δεν έχουν επιλογή από το να το παρκάρουν όπου βρουν.Αυτοί τι θα κάνουν;Δώσε τους την επιλογή να το βάλουν με μηνιαία χρέωση στο πάρκινκ και από κει και πέρα αν δεν θέλουν είναι δικαίωμά τους.Εκεί να επέμβει η τροχαία και να κόβει κλήσεις. Για τα ΑΜΕΑ και τις θέσεις αναπήρων νομίζω έχει καταντήσει καραμέλα σε αυτούς που είναι πολέμιοι γενικώς των ΙΧ.Όλοι συμφωνούμε ότι είναι κατακριτέο αυτό και πρέπει να τιμωρούνται αλλά ρε παιδιά πόσες θέσεις είναι πια αυτές;Τις αναφέρουμε συνέχεια λες και τα μισά παράνομα παρκαρισμένα βρίσκονται σε θέσεις ΑΜΕΑ.. Υ.Γ.Κάποιος να φωνάξει και τον dimitrisK στην συζήτηση :worry: :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ddr2 Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Κακώς επικεντρωθήκαμε στις θέσεις στάθμευσης και το κυκλοφοριακό ενώ το thread είχε άλλο σκοπό.. Εν μέρει όλοι έχουν δίκιο,και αυτό που λέει ο gmac είναι σωστό για τα μεγάλα εμπορικά καταστήματα να έχουν δικά τους parking (που νομίζω πλέον γίνεται 9 στις 10 φορές) Μα και εγώ δεν διαφωνώ ως προς αυτό.Το είπα άλλωστε πιο πάνω. Θα πρότεινα μάλιστα να θεσπιστεί ως απαραίτητη προυπόθεση για τη χορήγηση άδειας λειτουργίας.Όχι μόνο για μεγάλα καταστήματα αλλά και για μεγάλα εστιατόρια, ξενοδοχεία, σινεμά κλπ κλπ. Μέχρι τότε όμως το πρόβλημα της στάθμευσης θα παραμένει και δεν πρόκειται να αλλάξει χωρίς δημόσιους ή ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης.Γιατί προσοχή,δεν μιλάμε γι' αυτούς που θα πάνε για ψώνια και θα διπλοπαρκάρουν.Μιλάμε για τους κατοίκους της περιοχής που δεν έχουν επιλογή από το να το παρκάρουν όπου βρουν.Αυτοί τι θα κάνουν;Δώσε τους την επιλογή να το βάλουν με μηνιαία χρέωση στο πάρκινκ και από κει και πέρα αν δεν θέλουν είναι δικαίωμά τους.Εκεί να επέμβει η τροχαία και να κόβει κλήσεις. Για όλους λέμε Βασίλη. Βέβαια, οι μόνιμοι κάτοικοι έχουν το μεγαλύτερο πρόβλημα σίγουρα, αλλά και οι "περαστικοί" θα πρέπει να διευκολύνονται. Πχ:Μπαίνοντας στη Νίκαια από Π.Ράλλη βλέπω τις προάλλες μια πινακίδα να λεει "Ο δήμος της Νίκαιας κλπ κλπ........και να προτιμάτε τα μαγαζιά της πόλης μας για τις αγορές σας"(κάπως έτσι) Ντάξει ρε μεγάλε, να κάνω από σένα τις αγορές μου, no problem. Να φύγω από εκεί που μένω και να έρθω στο δήμο σου για να κάνω τα ψώνια μου. Αλλά κάνε και ένα πάρκινγκ να με διευκολύνεις! Πώς να έρθω να κάνω τα ψώνια μου? Με το λεωφορείο? και μετά πως θα γυρίσω σπίτι μου?Με το λεωφορείο και φορτωμένος 10 σακκούλες? Καταλαβαίνεις?Θέλουν εμπορική κίνηση αλλά δεν κάνουν και κάτι για αυτό.;) Τους αρέσει πχ που η πλατεία της Ν.Σμύρνης έχει εξελιχθεί σε μεγάλο εμπορικό κέντρο στην περιοχή, πεζοδρομήσαν και την πλατεία και την κάνανε κουκλί, αλλά το πάρκινγκ που ετοιμάζουν θα είναι έτοιμο σε 2-3 χρονάκια. Μέχρι τότε, αντίο ζωή και για τους περαστικούς αλλά και για τους μόνικους κατοίκους(κυρίως για αυτούς). Πρώτα κάνεις το πάρκινγκ και μετά κάνεις πεζόδρομους.Δεν δημιουργείς πρώτα ένα πρόβλημα και μετά τρέχεις να το λύσεις;);) Παράθεση MyName: Γιάννης. Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S9 ~ Asus ZenBook 14 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
getolika Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Κακώς επικεντρωθήκαμε στις θέσεις στάθμευσης και το κυκλοφοριακό ενώ το thread είχε άλλο σκοπό.. Εν μέρει όλοι έχουν δίκιο,και αυτό που λέει ο gmac είναι σωστό για τα μεγάλα εμπορικά καταστήματα να έχουν δικά τους parking (που νομίζω πλέον γίνεται 9 στις 10 φορές) αλλά και θα πρέπει να υπάρχουν δημόσια πάρκινκ όπως αναφέρει ο ddr2.Η σύγκριση με το εξωτερικό καλύτερα να μην γίνεται γιατί ναι μεν εκεί μπορεί να είναι πανάκριβα για τον οποιονδήποτε λόγο αλλά τα ΜΜΜ σε καλύπτουν 100% όπου κι αν θες να πας.Και αν έχεις επιλογή να μην πάρεις το αυτοκίνητο γιατί ξέρεις ότι θα εξυπηρετηθείς με τα ΜΜΜ, τότε θα το κάνεις.Όπως έγινε σε μεγάλο βαθμό στην Αθήνα εξαιτίας του μετρό,όπως θα γίνει και στην Θεσσαλονίκη. Μέχρι τότε όμως το πρόβλημα της στάθμευσης θα παραμένει και δεν πρόκειται να αλλάξει χωρίς δημόσιους ή ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης.Γιατί προσοχή,δεν μιλάμε γι' αυτούς που θα πάνε για ψώνια και θα διπλοπαρκάρουν.Μιλάμε για τους κατοίκους της περιοχής που δεν έχουν επιλογή από το να το παρκάρουν όπου βρουν.Αυτοί τι θα κάνουν;Δώσε τους την επιλογή να το βάλουν με μηνιαία χρέωση στο πάρκινκ και από κει και πέρα αν δεν θέλουν είναι δικαίωμά τους.Εκεί να επέμβει η τροχαία και να κόβει κλήσεις. Για τα ΑΜΕΑ και τις θέσεις αναπήρων νομίζω έχει καταντήσει καραμέλα σε αυτούς που είναι πολέμιοι γενικώς των ΙΧ.Όλοι συμφωνούμε ότι είναι κατακριτέο αυτό και πρέπει να τιμωρούνται αλλά ρε παιδιά πόσες θέσεις είναι πια αυτές;Τις αναφέρουμε συνέχεια λες και τα μισά παράνομα παρκαρισμένα βρίσκονται σε θέσεις ΑΜΕΑ.. Υ.Γ.Κάποιος να φωνάξει και τον dimitrisK στην συζήτηση :worry: :p Συμφωνώ με όλο το μήνυμα αν εξαιρέσουμε το σημείο που λες ότι θα γίνει στη Θεσσαλονίκη ότι έγινε και στην Αθήνα.Δυστυχώς πιστεύω(προσωπική εγωιστική άποψη) ότι το μετρό της Θεσ/νίκης δεν θα εξυπηρετήσει τον κόσμο στον ίδιο βαθμό που βοήθησε στην Αθήνα.(Εγώ πάλι μόνο λεωφορεία θα πρέπει να χρησιμοποιώ αναγκαστικά από την Τούμπα,δηλ. το αυτοκίνητο επιβάλλεται) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. April 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2007 Συμφωνώ με όλο το μήνυμα αν εξαιρέσουμε το σημείο που λες ότι θα γίνει στη Θεσσαλονίκη ότι έγινε και στην Αθήνα.Δυστυχώς πιστεύω(προσωπική εγωιστική άποψη) ότι το μετρό της Θεσ/νίκης δεν θα εξυπηρετήσει τον κόσμο στον ίδιο βαθμό που βοήθησε στην Αθήνα.(Εγώ πάλι μόνο λεωφορεία θα χρησιμοποιώ αναγκαστικά από την Τούμπα) Και στην Αθήνα όταν ξεκίνησε με τις 8-9 στάσεις τα ίδια λέγαμε ;) ddr2 συμφωνούμε πλήρως Ας ξεφύγουμε όμως και ας αναφέρουμε πιθανούς αποδέκτες των διαμαρτυριών μας.Πχ Ο Συνήγορος του πολίτη,τα κατά τόπους 4ψήφια τηλέφωνα των δήμων για παράπονα κλπ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.