Jump to content

Πρόβλημα με Tellas Zisto kai OTE..


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γεια!!Στις 15 ιανουαριου υπεγραψα με την Tellas για το προγραμμα Zisto..

Απο τοτε μεχρι σημερα περιμενω να γινει η συνδεση...

Επικοινωνω καθημερινα με την εταιρια για να τουσ κραξω και να με συνδεσουν

και καθε μερα ακου την ιδια δικαιολογια.....Ο ΟΤΕ δεν μας παρεχει Πορτα ετσι ωστε να γινει η συνδεση..τα παραπονα σας στον ΟΤΕ μου λενε!

Εχω φτασει σε απογνωση γιατι ειμαι χωρις internet εδω και 2 μηνες,

Εχει κανεις καμμια ιδεα?Τι ακριβος ειναι αυτη η πορτα?εχει καποιος να προτινει καποια αλλη εταιρια που να μου συνδεση το internet αμεσα??

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που σου λένε "τα παράπονά σας στον ΟΤΕ" ίσως να έπρεπε να σκεφτείς τις άλλες "πορτοκαλιές". Από τη στιγμή που έχει αναλάβει η Tellas την αίτησή σου, αυτή είναι υπεύθυνη απέναντί σου και όχι ο ΟΤΕ. Τέτοια συμπεριφορά από εταιρεία τη θεωρώ απαράδεκτη.

Μπορεί όντως το πρόβλημα να είναι στο Α/Κ του ΟΤΕ, αλλά η συμπεριφορά είναι αδικαιολόγητη. Μπορείς και να τους απειλήσεις με καταγγελία στην ΕΕΤΤ για την καθυστέρηση αυτή.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη αν εχω παραγγειλει εναν υπολογιστη απο το Χ καταστημα, και ο προμηθευτης τους τους κρεμασει θα μου πουν τα παραπανω σας στον προμηθευτη;;
Link to comment
Share on other sites

Χμμ..Zisto...το σκέφτκες καλά..???

 

Γιατί δεν είναι καλό???

 

Εγώ έχω κάνει αίτηση απο της 12 Φεβρουαρίου και ακόμα ακούω μ@λ@κίες...

Link to comment
Share on other sites

Forte-GS ελπίζω να ξεμπλέξεις γρήγορα,αλλά σε μένα η Τελλάς έκανε παρόμοια.

Ποτέ δεν έπιασα καλή ταχύτητα (και γραμμή και ISP από την ίδια).Φυσικά η τελλάς δήλωνε πως δεν φέρει ευθύνη (πέρα από το να εισπράττει τα χρήματά μου δηλαδή) και με παρέπεμπε στον ΟΤΕ ,Αυτός πάλι δήλωνε πως δεν έχει καμιά αρμοδιότητα πάνω μου και την Τελλάς να είναι υπέυθυνη.Γενικά ήμουν το μπαλάκι.

Είναι πολύ αδιάφοροι σε τέτοια (σημαντικά) θέματα.

Αν ο ΟΤΕ αρνείται να της δώσει πόρτα για σένα τόσο καιρό ας τον καταγγείλει-ας στραφεί εναντίον του ΟΤΕ και να σε αποζημιώσει με ότι κερδίσει απο αυτό.

Τα ίδια και για την ταχύτητα: ας στραφεί εναντίον του ΟΤΕ που την εμποδίζει να παρέχει τις ταχύτητες που διαφημίζει(και εισπράττει) και να μου επιστρέψει τα χρήματα.Ούτως η άλλως εγω δεν ήμουν πελάτης ΟΤΕ για να στραφώ εναντίον του.Φυσικά αδιαφορούσε για αυτά.

Μπορεί η Τελλάς να έχει καλή προσφορά στο Ζιστο και σε άλλα,όμως δε σέβεται πάντοτε τους πελάτες. Έχω και την υποψία οτι εύκολα χρησιμοποιεί δικαιολογίες (π.χ. ο ΟΤΕ φταίει ) χωρίς να σου λέει την πραγματική αιτία του προβλήματος.

Σου εύχομαι να ανοίξει σύντομα πόρτα,χωρίς άλλα παρατράγουδα πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Πόσο διάστημα διαρκεί απο την στιγμή που διακόπτεται η γραμμή από τον ΟΤΕ και περνάει στην Tellas?

Μου είχαν πεί για 2-3 ώρες αλλά απο γνωστούς που είπαν οτι μπορεί να περάσει και εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

Ο ΟΤΕ της περιοχής σου θα σου πεί στα σίγουρα πόσο θα χρειαστεί.

Συνήθως σου ζητούν 10 εργάσιμες ημέρες.Μια εβδομάδα είναι το ελάχιστο πιστεύω,και σίγουρα όχι αυθημερόν.

Link to comment
Share on other sites

Άρα είναι απατεώνες και λαμόγια, αν δεν μου το βάλουν αυθημερόν θα κάνω καταγγελία της συνεργασίας μας.

Άλλο 2-3 ώρες που λένε στο κόσμο και άλλο 10 εργάσιμες άρα 14 μέρες...

Δεν γίνεται να μην έχω τηλέφωνο για τόσο καιρό...

Link to comment
Share on other sites

Γεια!!Στις 15 ιανουαριου υπεγραψα με την Tellas για το προγραμμα Zisto..

Απο τοτε μεχρι σημερα περιμενω να γινει η συνδεση...

Επικοινωνω καθημερινα με την εταιρια για να τουσ κραξω και να με συνδεσουν

και καθε μερα ακου την ιδια δικαιολογια.....Ο ΟΤΕ δεν μας παρεχει Πορτα ετσι ωστε να γινει η συνδεση..τα παραπονα σας στον ΟΤΕ μου λενε!

Εχω φτασει σε απογνωση γιατι ειμαι χωρις internet εδω και 2 μηνες,

Εχει κανεις καμμια ιδεα?Τι ακριβος ειναι αυτη η πορτα?εχει καποιος να προτινει καποια αλλη εταιρια που να μου συνδεση το internet αμεσα??

 

to idio problima exo kai ego perno kathimerina moy leei den exei paei aitisi ston ote gia apodesmeysh exo kanei aitisi apo dekembri h perioxi toy keratsinioy exei mpei sto zisto edo aki 2 mines kai akoma perimeno!!

Link to comment
Share on other sites

Πόσο διάστημα διαρκεί απο την στιγμή που διακόπτεται η γραμμή από τον ΟΤΕ και περνάει στην Tellas?

Μου είχαν πεί για 2-3 ώρες αλλά απο γνωστούς που είπαν οτι μπορεί να περάσει και εβδομάδα.

Αν δεν υπάρξουν προβλήματα μετά την ενεργοποίηση της γραμμής στα κέντρα της Tellas, πέρνει κανονικά 2-3 ώρες.

 

Εσύ να ξέρεις πάντως ότι στους ποιο πολλούς πέρνει μερικές ώρες παραπάνω -κοντά στις 5-6-

 

Αυτό φυσικά αν δεν υπάρξουν προβλήματα με νεκρές γραμμές που είναι το ποιο συνηθισμένο πρόβλημα μετά τις ενεργοποιήσεις που συνήθως λύνονται απο 1 μέρα μέχρι και ..... :)

Φιλικά Δημήτρης
Link to comment
Share on other sites

Στη συγκεκριμένη περίπτωση σίγουρα φταίει ο ΟΤΕ αλλά εσένα αυτό σαν συνδρομητή δεν αφορά. Εσύ έκανες αίτηση στη Tellas, ας τα βγάλει πέρα εκείνη με τον ΟΤΕ. Τα ίδια προβλήματα είχω και εγώ με την ON. Περιμένω σχεδόν 2 μήνες να συνδεθεί η γραμμή μου και τίποτα. "Ο ΟΤΕ φταίει!" είναι η απάντηση του customer care της ΟΝ. "Και τι με νοιάζει εμένα, κάντε του καταγγελία!" τους έλεγα στις καθημερινές συνομιλίες μας. Μέχρι που βαρέθηκα και ακύρωσα την αίτηση (και άλλη ιστορία εκεί αφού δεν με άφηναν να την ακυρώσω, 12μηνη δέσμευση, αλλά τους υπενθύμισα τους όρους του συμβολαίου, τους απείλησα με δικηγόρο και με άφησαν ήσυχο...).

 

Και βέβαια ο ΟΤΕ τα κάνει αυτά ακριβώς για αυτό το λόγο, για να μας σπάνε τα νεύρα από την τεράστια και αδικαιολόγητη αναμονή, να ακυρώνουμε στο τέλος τις αιτήσεις και να μένουμε στον ΟΤΕ. Τι να κάνουμε όμως?

Link to comment
Share on other sites

Υπομονή...

 

Σε λίγες μέρες έρχεται το νέο RUO και τα νέα αιτήματα για LLU θα πρέπει να ικανοποιούνται σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα, αλλιώς θα πέφτει "καμπάνα" από την ΕΕΤΤ.:D

Link to comment
Share on other sites

Στη συγκεκριμένη περίπτωση σίγουρα φταίει ο ΟΤΕ αλλά εσένα αυτό σαν συνδρομητή δεν αφορά. Εσύ έκανες αίτηση στη Tellas, ας τα βγάλει πέρα εκείνη με τον ΟΤΕ. Τα ίδια προβλήματα είχω και εγώ με την ON. Περιμένω σχεδόν 2 μήνες να συνδεθεί η γραμμή μου και τίποτα. "Ο ΟΤΕ φταίει!" είναι η απάντηση του customer care της ΟΝ. "Και τι με νοιάζει εμένα, κάντε του καταγγελία!" τους έλεγα στις καθημερινές συνομιλίες μας. Μέχρι που βαρέθηκα και ακύρωσα την αίτηση (και άλλη ιστορία εκεί αφού δεν με άφηναν να την ακυρώσω, 12μηνη δέσμευση, αλλά τους υπενθύμισα τους όρους του συμβολαίου, τους απείλησα με δικηγόρο και με άφησαν ήσυχο...).

 

Και βέβαια ο ΟΤΕ τα κάνει αυτά ακριβώς για αυτό το λόγο, για να μας σπάνε τα νεύρα από την τεράστια και αδικαιολόγητη αναμονή, να ακυρώνουμε στο τέλος τις αιτήσεις και να μένουμε στον ΟΤΕ. Τι να κάνουμε όμως?

 

H 12 desmeysh isxyei efoson exei ginei h syndesh kanonika h tellas kai h kathe tellas einai ypethinei gia tin energopiisi se sosto xrono

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Πόσο διάστημα διαρκεί απο την στιγμή που διακόπτεται η γραμμή από τον ΟΤΕ και περνάει στην Tellas?

Μου είχαν πεί για 2-3 ώρες αλλά απο γνωστούς που είπαν οτι μπορεί να περάσει και εβδομάδα.

Eμένα φίλε μου από τη διακοπή του ΟΤΕ μέχρι τη σύνδεση στην Tellas, με είχαν 20 ημέρες χωρίς καθόλου τηλ.

:mad:

May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι καλά 3ωρίτσες μου πήγε μόνο και μπορούσα να πάρω τηλέφωνο απλά δεν μπορούσαν να με πάρουν.
Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι καλά 3ωρίτσες μου πήγε μόνο και μπορούσα να πάρω τηλέφωνο απλά δεν μπορούσαν να με πάρουν.

 

Για το Zisto εννοείς σου πήρε τρεις ώρες;;

Link to comment
Share on other sites

Zisto και Internet, έκαναν 3 ώρες να μου τα συνδέσουν, στο διάστημα αυτό μπορούσα να πάρω μόνο τηλέφωνο και δεν μπορούσαν να με πάρουν και δεν είχα και Internet.Και μια μέρα αργότερα μου έδωσαν και τον κώδικο του Internet για να συνδεθώ.

Απο μέσα Ιουνίου θα έχουμε και αναμονή κλήσεων...

Link to comment
Share on other sites

Τελείως, το καλό πάντως είναι που προσφέρει δώρεαν αναγνώριση και φραγή κλήσεων και κλήσεις με αποκρύψη βάζοντας μπροστά το *31# .
Link to comment
Share on other sites

Zisto και Internet, έκαναν 3 ώρες να μου τα συνδέσουν, στο διάστημα αυτό μπορούσα να πάρω μόνο τηλέφωνο και δεν μπορούσαν να με πάρουν και δεν είχα και Internet.Και μια μέρα αργότερα μου έδωσαν και τον κώδικο του Internet για να συνδεθώ.

Απο μέσα Ιουνίου θα έχουμε και αναμονή κλήσεων...

Και εμενα το ιδιο μου καναν μονο που εκαναν δυο μερες να το φτιαξουν!

Link to comment
Share on other sites

Prohgmenh texnologia dld.:lol:

 

Χρόνια μπροστά η Tellas....:happy:

Η συγκεκριμένη υπηρεσία παρεχόταν από την έναρξη των υπηρεσιών Zisto. Όμως λόγω κάποιας δυσλειτουργίας την απέσυραν για 2 μήνες...

Αφού θα επιστρέψει το Ιούνιο δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...