Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

δεν καταλαβες! έστειλα ένα περιποιημένο εμεηλ και σε μια εβδομάδα με πήραν τηλέφωνο και δέχτηκαν τον δεύτερο χρόνο και αυτόν στα είκοσι και μου έστειλαν και το κανονικό συμβόλαιο που στο κατάστημα το έκαναν γάργαρα! πλέον ξυπνάμε δεν κοιμομαστε!

 

Λιγο να χαλαρωσουμε και μας δουλευουν φιλε μου ,το θεμα ειναι ότι εβαλα και στη κορη μου το ιδιο ,εδω και 1 μηνα και δεν πηρα χαμπαρι τιποτα ουτε εγω ουτε αυτη ουτε μας ειπαν τιποτα απο το καταστημα( αμπελοκήπους-αθηνα ) και μας τραβηξαν 20+ μερες για ενεργοποιηση ούτε συμβόλαιο μας δωσαν ..,θελουν χοντρο χεσιμο αλλά ετσι μπλεγμενοι που ειμαστε με τις ανα-δουλειες τι να πω...Τωρα που επιχειρησα να βαλω στο σπιτι μου στη λαμια( ζητησα φορητοτητα απο hol) ,με ηλεκτρονικη αιτηση ,τωρα μου το σφυριξαν το παραμυθι ( η Ηol δηλ. γιατι εγω δεν...) ,ειναι παντως απαραδeκτοι αν και εχω και f2g ειναι απαραδεκτοι !

Edited by tpapo
Pipo M9 (RileyROM 2.6.4) - ZTE V967S (1.0.5) - Xiaomi RedMi 1S (MIUI V7 5.8.27)-Xiaomi Redmi 2 (MIUI V7 5.8.27)-Xiaomi Redmi Note 2 (MIUI V7 6.4.28)
Link to comment
Share on other sites

Επειδη εχει μπερδευτει η κατασταση στο site της wind εχει προσφορα doulble play με εικοσι ευρω για 24 μηνες για συνδρομητες wind για οσους δεν εχουνε κινητο wind ή εχουνε κινητο wind εταιρικο δεν ισχυει η προσφορα αυτη αλλα ισχυει 20 ευρω τον πρωτο χρονο και μετα τον δευτερο χρονο 25 ευρω, πηρα σημερα και το ελυσα το θεμα διοτι μπερδευτηκα.

Επισης υπαρχει προσφορα double play wind που ισχυει αυτην την στιγμη με 20 ευρω για 24 μηνες και δωρο ενα tablet Trevi, μεχρι και σημερα οσοι κανουνε αιτηση φορητοτητας απο οτε θα πληρωσουνε το κοστος ενεργοποιησης 35,90 ευρω και το πρωτο χρονο κοστιζει 20 ευρω και μετα το 2 χρονο 25 ευρω . Σε περιπτωση φορητοτητας απο αλλη εταιρεια περα απο τον οτε , το κοστος της φορητοτητας ειναι δωρεαν και δινει το προγραμμα με τα 20 ευρω για 24 μηνες.. πολυ μπινια ρε αδελφε μου .. αφου ολοι και περισσοτεροι ειναι στο οτε , χανει η wind με αυτο. εκτος και ο πελατης το παρει μονο για ενα χρονο που ειναι εικοσι ευρω και φυγει. Ολα αυτα που σας λεω μου τα ειπε υπαλληλος απο την νεα συνεργασια της wind με το site της foxprice.gr απο το νουμερο 2111051762. Στο site που σας ειπα πριν εαν μπειτε εδω http://foxprice.gr/paketo/wind-2play-double-play/ τερμα κατω και δεξια γραφει οτι ειναι η προσφορα ισχυει για συνδρομητες αλλων παροχων ( π.χ. οτε , cyta, forthnet , κ.α. ) . Επισης μου ειπανε οτι μεχρι σημερα ισχυει η δωρεαν φορητοτητα αμα γινει αιτηση απο δευτερα απο το http://foxprice.gr θα κοστιζει 15 ευρω μου το ειπανε τηλεφωνικα αυτο , αλλα και παλι θα ισχυει η το προγραμμα για 24 μηνες με 20 ευρω.

Με ποιον τροπο να να εμπιστευτει καποιος το site και αλλα να του λενε στο τηλεφωνο για την φορητοτητα εαν εισαι στον οτε;. Σε καθε περιπτωση η προσφορα ειναι πολυ καλη και για μενα πρεπει να το κανει καποιος που ειναι σε αλλο παροχεα αλλα για 24 μηνες και οχι για ενα χρονο . Απο εκει και μετα τι προβληματα θα βγαλει ή wind στο ιντερνετ δεν μπορει να ξερει καποιος αλλα συμφερει αυτο να το πουμε.

 

Επιση κατι αλλο απο αρχες του χρονου για λογους οικονομιας περα απο ην πολιτικη του οτε , οσοι εχουνε ιντερνετ απο αλλη εταιρεια και πανε σε αλλη εταιρεια πλην του οτε δεν δινουνε πισω το ρουτερ τους αλλα η υπηρεσια του νεου παροχου ενεργοποιειται στο παλιο ρουτερ! ανεξαρτητα εαν πανω γραφει π.χ. hol και εγω βαλει wind θα μου περασουνε τους κωδικους ή θα τους βαλω εγω και θα εχω κανονικα ιντερνετ!. Αμα θελει κανεις να ζητησει ρουτερ κοστιζει 19,90ευρω απο την wind και τον χρεωνεσαι στον πρωτο λογαριασμο.

Οσοι ειναι στο οτε εξαιρουνται σε αυτο επειδη ο οτε δινει ρουτερ με δανεισμο και οταν ληξει το συμβολαιο επιστρεφεται το ρουτερ λογω δικια της πολιτικης.. καλα και ειναι και ακριβος και στην ληξη του συμβολαιου δινει πισω το ρουτερ! . :mad:

 

Τα συμπερασματα δικα σας ! . Απο εκει και μετα λεει οτι κανενα δικτυο δεν εχει το δικο του δικτυο παρα μονο ο οτε και ολοι οι παροχοι πατανε επανω και αλλαζουνε τα καλωδια αυτο μου ειπανε .. τωρα τι να πω.. αρα πως συμφερει την wind να κανει συμβολαιο σε μικροτερη τιμη απο τον οτε και να πληρωνει στο οτε παγιο για να του δωσει την γραμμη να την χρησιμοποιει στο δικο της δικτυο; .

 

 

επισης βγηκε προγραμμα ιντερνετ για φοιτητες με συμβολαιο http://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/kiniti/wind-mobile-broadband/foititiki-prosfora/

Για να σερφάρεις ξέγνοιαστα στο Internet από το tablet ή το laptop σου με το νέο πρόγραμμα συμβολαίου WIND Mobile Broadband 5GB αποκλειστικά για φοιτητές & εκπαιδευτικούς, έχεις 5GB με ΜΟΝΟ 6€/ μήνα!

Διευκρινίσεις:

Το πακέτο αφορά φοιτητές & σπουδαστές που φοιτούν σε: ΑΕΙ/ΤΕΙ, ΙΕΚ, ΕΑΠ (Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο), Δημόσιες Σχολές, Ιδιωτικές Σχολές, Ιερατικές- Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, Σχολές Εμπορικού Ναυτικού & Λιμενικού Σώματος, Σχολές Πυροσβεστικής Ακαδημίας, καθώς και για εκπαιδευτικούς.

Εξαιρούνται οι φοιτητές και σπουδαστές σε Σχολές και Πανεπιστήμια του Εξωτερικού.

Edited by JOHNMEGARYTHMOS
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια..Εκανα και εγω τηλεφωνικη αιτηση μεσω foxprice για την προσφορα 2 χρονια με 25 ευρω αστικα υπεραστικα(απεριοριστα διεθνη) κλπ με δωρο το ταμπλετ.Επειδη εχω μαθει να ψαχνω τα παντα εκανα μερικα τηλεφωνηματα στη wind η οποια ειπε οτι η αιτηση στο ονομα μου ειναι για 20 ευρω το πρωτο χρονο και 25 το δευτερο.

Ξαναπηρα στη foxprice και με διαβεβαιωσε οτι ειναι ειδικη προσφορα κ θα ειναι 25 ευρω για 2 χρονια.Περναν λεει μια ειδικη id.Τεσπα περιμενω να διαβασω το συμβολαιο οταν ερθειγιατι στη τελικη η wind θα εκδιδει τους λογαριασμους κ οχι το foxprice.Οπως και ναχει θελει ιδιαιτερη προσοχη..Παντως αν ισχυουν τα γραφομενα τις προσφορας μονο που δν πληρωνεις τελη ενεργοποιησης κ μεταφορας το πακετο ειναι ελκυστικο..Αν το εχει κανει καποιος κ του εχει ενεργοποιηθει ας γραψει εντυπωσεις.Και για το ταμπλετ

Σε οτι αφορα την HOL στην οποια ειμαι συνδρομητης εδω και ενα χρονο με 30 ευρω το μηνα(εχω κ διεθνη απεριοριστα)οι ενυπωσεις ειναι κακιστες.Χαμηλς ταχυτητες,πεσιματα 2 -3 φορες τη μερα στο ιντερνετ,ελαττωματικο ρουτερ κλπ.

Χθες τους πηρα εγω(!!!!!!) για να μου δωσουν προσφορα και μου ειπαν κατι 28αρια κλπ(ζητησα κ το HOL TV) οποτε τους αποχαιρετω

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια..Εκανα και εγω τηλεφωνικη αιτηση μεσω foxprice για την προσφορα 2 χρονια με 25 ευρω αστικα υπεραστικα(απεριοριστα διεθνη) κλπ με δωρο το ταμπλετ.Επειδη εχω μαθει να ψαχνω τα παντα εκανα μερικα τηλεφωνηματα στη wind η οποια ειπε οτι η αιτηση στο ονομα μου ειναι για 20 ευρω το πρωτο χρονο και 25 το δευτερο.

Ξαναπηρα στη foxprice και με διαβεβαιωσε οτι ειναι ειδικη προσφορα κ θα ειναι 25 ευρω για 2 χρονια.Περναν λεει μια ειδικη id.Τεσπα περιμενω να διαβασω το συμβολαιο οταν ερθειγιατι στη τελικη η wind θα εκδιδει τους λογαριασμους κ οχι το foxprice.Οπως και ναχει θελει ιδιαιτερη προσοχη..Παντως αν ισχυουν τα γραφομενα τις προσφορας μονο που δν πληρωνεις τελη ενεργοποιησης κ μεταφορας το πακετο ειναι ελκυστικο..Αν το εχει κανει καποιος κ του εχει ενεργοποιηθει ας γραψει εντυπωσεις.Και για το ταμπλετ

Σε οτι αφορα την HOL στην οποια ειμαι συνδρομητης εδω και ενα χρονο με 30 ευρω το μηνα(εχω κ διεθνη απεριοριστα)οι ενυπωσεις ειναι κακιστες.Χαμηλς ταχυτητες,πεσιματα 2 -3 φορες τη μερα στο ιντερνετ,ελαττωματικο ρουτερ κλπ.

Χθες τους πηρα εγω(!!!!!!) για να μου δωσουν προσφορα και μου ειπαν κατι 28αρια κλπ(ζητησα κ το HOL TV) οποτε τους αποχαιρετω

 

ζήτα από τη foxprice να σου στείλει γραπτά την προσφορά (email), αλλιώς περνάς από τα γραφεία τους. Είδα κι εγώ το site τους μπάζει από παντού!!!

Link to comment
Share on other sites

Για εμάς που έχουμε ήδη το πακέτο double play με 300' σε κινητά και πληρώνουμε πάγιο 28 ευρώ δεν προβλέπεται τίποτα ε?
Link to comment
Share on other sites

ζήτα από τη foxprice να σου στείλει γραπτά την προσφορά (email), αλλιώς περνάς από τα γραφεία τους. Είδα κι εγώ το site τους μπάζει από παντού!!!

 

 

Το πρωτο που εκανα ηταν αυτο...Αυτο μου εστειλαν

 

 

http://prntscr.com/4vdha3

 

----- προσθήκη μηνύματος 9 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Για εμάς που έχουμε ήδη το πακέτο double play με 300' σε κινητά και πληρώνουμε πάγιο 28 ευρώ δεν προβλέπεται τίποτα ε?

 

 

Ισχυει μονο για συνδρομητες με μεταφορα απο αλλο παροχο..Εσενα σε εχουν γιατι να σε κανουν καλυτερη τιμη?Οπως εκανε κ με εμενα η HOL....

Link to comment
Share on other sites

Δεν το γνώριζα το φοιτητικό, πολύ καλό με 5GB με 6 ευρώ !! Καλύπτει άνετα τις ανάγκες για email σερφάρισμα κλπ
Link to comment
Share on other sites

"Θα ήθελα να σας επαναλάβω για 2η φορά το ίδιο αίτημα διότι η απάντηση που έλαβα την προηγούμενη φορά δε με κάλυψε...

 

Μαζί με το ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ "WIND Broadband + απεριόριστα" που έχω, μου έδωσαν και μία κάρτα DATA (Αρ. 69xxxxxxxx).

 

Σε αυτή την κάρτα κάθε μήνα προστίθενται 300ΜΒ, αλλά μου είπαν από το κατάστημα ότι θα πρέπει κάθε 6 μήνες να βάζω 5€ για να μη χάσω τον αριθμό μου. Πως μπορώ να μάθω πότε λήγει η συγκεκριμένη κάρτα? (Οχι πότε λήγουν τα 300ΜΒ αλλά πότε χάνω τον αριθμό)

 

Η απάντηση που έλαβα την προηγούμενη φορά ήταν "για το διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο κ την ημερομηνία λήξης στην κάρτα F2G γίνεται με αποστολή δωρεάν κενού SMS στο 1269"

 

Μα δεν έχω F2G!

Δοκίμασα να ανοίξω και account στο myF2G αλλά μου λέει: "Προς το παρόν, δεν μπορούν να συνδεθούν οι συνδρομητές συμβολαίου."

Επίσης όλα τα μηνύματα που στέλνω από τη συγκεκριμένη SIM στο 1269 δε φεύγουν.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων..."

 

(Για να δούμε....)

 

Χρονίσαμε, αλλά μόλις έλαβα την παρακάτω απάντηση...

 

"Αξιότιμε κύριε xxxxxx,

 

Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, με κωδικό xx-xxxxxxxxxx, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ενημέρωση υπολοίπου της χρήσης γίνεται με Δωρεάν SMS στο 1228. Επίσης η διάρκεια ισχύος της αξίας συνδιαλέξεων mobile broadband είναι 12 μήνες από την ημερομηνία της τελευταίας ανανέωσης χρόνου ομιλίας. Σε περίπτωση που μέσα σε αυτό το διάστημα των 12 μηνών δεν πραγματοποιηθεί άλλη ανανέωση χρόνου ομιλίας, τυχόν υπολειπόμενη αξία χάνεται και δεν επιστρέφεται στο συνδρομητή. Εν συνεχεία, για άλλον ένα μήνα, θα μπορεί μόνο να ανανεώσει το χρόνο ομιλίας και όχι να πραγματοποιήσει κίνηση. Μετά και την πάροδο 13 συνολικά μηνών από την τελευταία ανανέωση, η WIND Ελλάς θα καταργεί τη σύνδεση και ο συνδρομητής θα χάνει τον αριθμό.

 

Παραμένουμε στη διάθεση σας, για οποιαδήποτε διευκρίνιση."

 

1) Πάλι δε μου απάντησαν πως μαθαίνω πότε λήγει η κάρτα... Ξέρω τη διάρκειά της... Πότε λήγει δεν ξέρω...

Εγώ θέλω να στείλω ένα SMS ή να πάρω τηλ κάπου και να μου πουν "Η σύνδεσή σας λήγει στις 30/12/2015"

Απλά μου επανέλαβαν την ερώτησή μου.

2) Εδώ μού λένε για 12+1 μήνες... Στο μαγαζί μου είπαν για 6 μήνες... Τελικά τι ισχύει...

Edited by Yoda
May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

Ισχύει για 12 μήνες

Η ανακοίνωση αλλαγής της διαρκείας υπολοίπου από 12 σε 6 μήνες δεν ισχύει για το broadband

http://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=314

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει για 12 μήνες

Η ανακοίνωση αλλαγής της διαρκείας υπολοίπου από 12 σε 6 μήνες δεν ισχύει για το broadband

http://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=314

Nα σαι καλά για την πληροφορία...

 

Αρα από το μαγαζί δε τα είπαν σωστά...

Βασικά με τα δωρεάν 300ΜΒ το μήνα είμαι καλυμμένος για τη χρήση που το θέλω... (MONO mail από tablet kai laptop)

Τα +5€ για 1G/1ημ που θα βάζω το 6μηνο-12μηνο θα τα χάνω άδικα μιας και θα μένουν αχρησιμοποίητα (και ισχύουν μόνο 1 μέρα χωρίς να μεταφέρονται).

Απλά θα τα βάζω, για να χάνονται αυτά και να μη χάσω το νούμερο...

Edited by Yoda
May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

Ισχύει για 12 μήνες

Η ανακοίνωση αλλαγής της διαρκείας υπολοίπου από 12 σε 6 μήνες δεν ισχύει για το broadband

http://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=314

 

παντως στην vodafone το καρτοινερνετ η σημ το νουμερο απο οσο ξερω δεν ληγει ποτε !.

Link to comment
Share on other sites

παντως στην vodafone το καρτοινερνετ η σημ το νουμερο απο οσο ξερω δεν ληγει ποτε !.

Το επιβεβαιώνω...

 

Εχω μία κάρτα 4-5 χρόνια τώρα και δεν έχω βάλει φράγκο... (Παίζω μόνο με wind πια)

Μια στις τόσες βάζω το στικάκι βοντα και βλέπω ότι η γραμμή είναι πάντα ενεργή.

May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

Θα ήταν παράλογο να συμβαίνει κάτι διαφορετικό...... την αλήθεια όμως θα την μάθουμε τον επόμενο Μάιο καθώς αυτή η υπηρεσία ενεργοποιήθηκε τον Μάιο.
Link to comment
Share on other sites

Πλέον η χειρότερη εταιρία κινητης τηλ.¨Εχω 2 νούμερα εταιρικα busines to all και έχω κάνει αιτηση διακοπής συμβολαιων εδώ και 2 μήνες. Το κατάστημα wind μου έδωσε μια βεβαιωση πως θα απενεργοποιόταν οι γραμμες στις 14/10/14 και θα γινόταν τα νουμερα free2go. Οι γραμμές ακόμη λειτουργουν και χωρίς να με ενημερώσουν για ποιο λόγο δέν εγινε η διακοπή τους πηρα εγω 3 φορές τηλέφωνο στο κεντρο εξυπηρετησης πελατων.την πρώτη φορά μου είπαν πως εντός της ημέρας θα γινει η διακοπή.Την επόμενη ημέρα ενώ δεν εγινε η διακοπη μου ξαναλενε παλι εντος της ημερας θα γινει.Ε την τριτη ημερα ήτανε και η αποκορύφωση όταν τους ξαναπήρα εγώ(κανενα ενδιαφερον απο αυτους να με ενημερώσουν) μου είπανε πως άλλαξε η ημερομηνία διακοπής για μετά απο 20 ημέρες λόγω αδυναμιας του συστηματος να μου κανει την διακοπη και πως θα πρέπει να πληρώσω κανονικότατα τα παγια και λοιπες χρεώσεις.Το λιγότερο που θα τους χαρακτιριζα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ. Τα σχόλια δικά σας

Και κάτι ακόμα εάν γνωρίζει κανείς για να με βοηθείσει. Απο την στιγμή που έχω την βεβαίωση διακοπής στις 14/10 είμαι αναγκασμένος να πληρώσω την λογαριασμο που θα μου έρθει ή είμαι καλυμένος και εάν δεν τον πληρώσω τι γίνετε?

Link to comment
Share on other sites

Πλέον η χειρότερη εταιρία κινητης τηλ.¨Εχω 2 νούμερα εταιρικα busines to all και έχω κάνει αιτηση διακοπής συμβολαιων εδώ και 2 μήνες. Το κατάστημα wind μου έδωσε μια βεβαιωση πως θα απενεργοποιόταν οι γραμμες στις 14/10/14 και θα γινόταν τα νουμερα free2go. Οι γραμμές ακόμη λειτουργουν και χωρίς να με ενημερώσουν για ποιο λόγο δέν εγινε η διακοπή τους πηρα εγω 3 φορές τηλέφωνο στο κεντρο εξυπηρετησης πελατων.την πρώτη φορά μου είπαν πως εντός της ημέρας θα γινει η διακοπή.Την επόμενη ημέρα ενώ δεν εγινε η διακοπη μου ξαναλενε παλι εντος της ημερας θα γινει.Ε την τριτη ημερα ήτανε και η αποκορύφωση όταν τους ξαναπήρα εγώ(κανενα ενδιαφερον απο αυτους να με ενημερώσουν) μου είπανε πως άλλαξε η ημερομηνία διακοπής για μετά απο 20 ημέρες λόγω αδυναμιας του συστηματος να μου κανει την διακοπη και πως θα πρέπει να πληρώσω κανονικότατα τα παγια και λοιπες χρεώσεις.Το λιγότερο που θα τους χαρακτιριζα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ. Τα σχόλια δικά σας

Και κάτι ακόμα εάν γνωρίζει κανείς για να με βοηθείσει. Απο την στιγμή που έχω την βεβαίωση διακοπής στις 14/10 είμαι αναγκασμένος να πληρώσω την λογαριασμο που θα μου έρθει ή είμαι καλυμένος και εάν δεν τον πληρώσω τι γίνετε?

 

Καλυτερα να εκανες μια φορητοτητα και να ξαναγυρνουσες σε f2g μετα. Πιο γρηγορα θα γινοταν.

Link to comment
Share on other sites

Πλέον η χειρότερη εταιρία κινητης τηλ.¨Εχω 2 νούμερα εταιρικα busines to all και έχω κάνει αιτηση διακοπής συμβολαιων εδώ και 2 μήνες. Το κατάστημα wind μου έδωσε μια βεβαιωση πως θα απενεργοποιόταν οι γραμμες στις 14/10/14 και θα γινόταν τα νουμερα free2go. Οι γραμμές ακόμη λειτουργουν και χωρίς να με ενημερώσουν για ποιο λόγο δέν εγινε η διακοπή τους πηρα εγω 3 φορές τηλέφωνο στο κεντρο εξυπηρετησης πελατων.την πρώτη φορά μου είπαν πως εντός της ημέρας θα γινει η διακοπή.Την επόμενη ημέρα ενώ δεν εγινε η διακοπη μου ξαναλενε παλι εντος της ημερας θα γινει.Ε την τριτη ημερα ήτανε και η αποκορύφωση όταν τους ξαναπήρα εγώ(κανενα ενδιαφερον απο αυτους να με ενημερώσουν) μου είπανε πως άλλαξε η ημερομηνία διακοπής για μετά απο 20 ημέρες λόγω αδυναμιας του συστηματος να μου κανει την διακοπη και πως θα πρέπει να πληρώσω κανονικότατα τα παγια και λοιπες χρεώσεις.Το λιγότερο που θα τους χαρακτιριζα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ. Τα σχόλια δικά σας

Και κάτι ακόμα εάν γνωρίζει κανείς για να με βοηθείσει. Απο την στιγμή που έχω την βεβαίωση διακοπής στις 14/10 είμαι αναγκασμένος να πληρώσω την λογαριασμο που θα μου έρθει ή είμαι καλυμένος και εάν δεν τον πληρώσω τι γίνετε?

 

Δεν ξερω να σου πω αν εισαι καλυμενος η οχι με το χαρτι διακοπης.Αλλα γιατι δεν κανεις φορητοτητα σε αλλο παροχο και μετα αν θες ξαναγυρνα παλι στην wind σε f2go.Εγω ετσι εκανα περυσι απο wind συμβολαιο φορητοτητα στην voda και μετα παλι φορητοτητα σεf2go.Η διαδικασια ολη κρατησε μια εβδομαδα και ησυχασα ουτε καθηστερησεις ουτε εξτρα παγια ουτε τιποτα;);)

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Link to comment
Share on other sites

Πλέον η χειρότερη εταιρία κινητης τηλ.¨Εχω 2 νούμερα εταιρικα busines to all και έχω κάνει αιτηση διακοπής συμβολαιων εδώ και 2 μήνες. Το κατάστημα wind μου έδωσε μια βεβαιωση πως θα απενεργοποιόταν οι γραμμες στις 14/10/14 και θα γινόταν τα νουμερα free2go. Οι γραμμές ακόμη λειτουργουν και χωρίς να με ενημερώσουν για ποιο λόγο δέν εγινε η διακοπή τους πηρα εγω 3 φορές τηλέφωνο στο κεντρο εξυπηρετησης πελατων.την πρώτη φορά μου είπαν πως εντός της ημέρας θα γινει η διακοπή.Την επόμενη ημέρα ενώ δεν εγινε η διακοπη μου ξαναλενε παλι εντος της ημερας θα γινει.Ε την τριτη ημερα ήτανε και η αποκορύφωση όταν τους ξαναπήρα εγώ(κανενα ενδιαφερον απο αυτους να με ενημερώσουν) μου είπανε πως άλλαξε η ημερομηνία διακοπής για μετά απο 20 ημέρες λόγω αδυναμιας του συστηματος να μου κανει την διακοπη και πως θα πρέπει να πληρώσω κανονικότατα τα παγια και λοιπες χρεώσεις.Το λιγότερο που θα τους χαρακτιριζα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ. Τα σχόλια δικά σας

Και κάτι ακόμα εάν γνωρίζει κανείς για να με βοηθείσει. Απο την στιγμή που έχω την βεβαίωση διακοπής στις 14/10 είμαι αναγκασμένος να πληρώσω την λογαριασμο που θα μου έρθει ή είμαι καλυμένος και εάν δεν τον πληρώσω τι γίνετε?

 

κρατάς το χαρτί και μόλις ολοκληρωθεί η ακύρωση, στέλνεις γραπτά το αίτημά σου στην εταιρία.... ζητάς πως θα πληρώσεις μόνο ότι έχεις χρεωθεί παραπάνω

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να κανω αιτηση φορητοτητας σε αλλο παροχο κινητης (cyta) λογω οτι εχω και σταθερή. Εχω το Wind to all 50. Δεν το χρειάζομαι πια το εν λόγω συμβολαιο λογω παροχης αλλου απο την εργασία μου. Το θεμα ειναι οτι εχω απληρωτο ενα λογαριασμο κ το συμβολαιο εχεις καποιους μηνες για να λήξει. Υπαρχει πιθανοτητα να προχωρησει η φορητοτητα ή πρεπει να πληρωσω την ληξιπροθεσμη οφειλή πρωτα κ μετα? Ζήτησα σε αλλαγη f2go απλα για να κρατήσω το νουμερο χωρις παγιο και χρειαζεται να πληρωσω ποινη διακοπης συμβολαιου. Πιστευω ισως με τη φορητοτητα να άλλαζαν γνώμη.
BB 9000 / 9780, Samsung Galaxy S III min, Samsung I9505 Galaxy S4, Note 8.0, Blackberry Z3
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ήθελα να καταγγείλω το εξής γεγονός. Τον περασμένο Δεκέμβριο ανανέωσα το συμβόλαιο με την wind για δύο νούμερα για δύο χρόνια επειδή τους ζήτησα και μου έδωσαν αντί για 300 MB που είχε το πακέτο 650 MB. Στο λογαριασμό που αφορά τον Οκτώβριο χωρίς καμμία ειδοποίηση μου χρέωσαν τα παραπάνω 350 MB γιατί έληξε η προσφορά που όπως είπαν ήταν για ένα χρόνο. Καταρχήν κανείς δεν μου είπε ότι η εν λόγω προσφορά ήταν για ένα μόνο χρόνο, ενώ το συμβόλαιο για δύο. Δεύτερον δεν έχει κλείσει ακόμα χένας χρόνος από τον περασμένο Δεκέμβριο και τρίτον αφού έληξε η προσφορά γιατί αυτοί την συνέχισαν και με χρέωσαν για αυτήν. Πιστεύω ότι είναι κοροιδία και θέλω να ρωτήσω εάν μπορώ να σπάσω το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσω το πρόστιμο και να μεταφέρω τις γραμμές αλλού. Υα ήθελα τις γνώμες σας.
Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να μεταφέρεις τις γραμμές αλλού , μόνο αν δεν υπάρχει ληξηπρόθεσμος λογαριασμός.

Αν Υπάρχει , σε δεσμεύουν και δεν μπορείς να φύγεις.

Αλλά κάνε ένα αίτημα στην εξυπηρέτηση πελατών , και πιστεύω θα δικαιωθείς.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να μεταφέρεις τις γραμμές αλλού , μόνο αν δεν υπάρχει ληξηπρόθεσμος λογαριασμός.

Αν Υπάρχει , σε δεσμεύουν και δεν μπορείς να φύγεις.

Αλλά κάνε ένα αίτημα στην εξυπηρέτηση πελατών , και πιστεύω θα δικαιωθείς.

 

Το να χρωστας, δεν ειναι λογος απορριψης της φορητοτητας εδω και μηνες.

Εχει αλλάξει ο κανονισμος.

Link to comment
Share on other sites

Το να χρωστας, δεν ειναι λογος απορριψης της φορητοτητας εδω και μηνες.

Εχει αλλάξει ο κανονισμος.

 

Καλό αυτό...έκανα ήδη αίτηση στη cyta. Χρώσταω έναν λογαριασμό συν τον τρέχων. Δύσκολο βέβαια να συνεναίσουν στην μεταφορά της γραμμής γιατί δεν χουν πια μοχλό πίεσης το κόψιμο της γραμμής πχ. :mad:

Είδωμεν....:wacko:

BB 9000 / 9780, Samsung Galaxy S III min, Samsung I9505 Galaxy S4, Note 8.0, Blackberry Z3
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο καιρό αποφάσισα να κάνω φορητότητα το σταθερό και το κινητό της γιαγιάς μου από wind σε vodafone. Της ήρθαν οι sim, υπέγραψε κανονικά και μετά από λίγες μέρες την παίρνουν τηλ από wind για αντιπροσφορά. Επειδή την είχα συμβουλέψει να μην κάνει κάτι από μόνη της, της είπα να σημειώσει το τηλέφωνο ώστε να τους καλέσω εγώ. Ο αριθμός ήταν ο 8001108660 αλλά ενώ καλούσα για 2 μέρες πάντα με έβαζαν στην αναμονή και στο τέλος έπεφτε η γραμμή. Από σήμερα δεν λειτουργεί η παλιά κάρτα της wind. Τι μπορώ να κάνω τώρα; Ολοκληρώθηκε η φορητότητα οπότε μένουμε αναγκαστικά με την προσφορά της vodafone και απλά βάζουμε την καινούρια sim; Γιατί θα ήθελα να ακούσω και την προσφορά της wind αλλά το τηλεφωνικό τους κέντρο είναι τραγικό...
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...