Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το θέμα είναι ότι σε κάποιες χρεώσεις συνεχίζει να παραμένει ακριβή(όπως όταν ξεπεράσουμε το δωρεάν χρόνο ομιλίας-συγκρίνετε με Κοσμοτέ)και ότι έχει κάποιες πούσ...κες προυποθέσεις,όπως το ότι ο πελάτης δεν μπορεί να κατεβεί σε πρόγραμμα αν δεν έχει συμπληρώσει τουλάχιστον έναν χρόνο απ’την αρχική ενεργοποίηση της σύνδεσης(ενώ στις άλλες μπορείς να κατέβεις πρόγραμμα άπαξ και περάσει ένα τρίμηνο)..Συν το ότι έχει κάνει τις χίλιες μύριες αλλαγές στα προγράμματά της(φυσικά προς το συμφέρον της)..Όλες αυτές οι πρακτικές την κάνουν να συνεχίζει να χάνει έναντι των άλων 2....Και σίγουρα κάτι πρέπει να κάνει γι’αυτό....

 

Για να μην αναφέρω και το γεγονός ότι με το που μπήκε το 2008 και έληξε το πανηγύρι που έστησε με τη μετονομασία της,άρχισε να αυξάνει χρεώσεις στις πιο πολλές υπηρεσίες!Μπορεί οι πιο πολλές από αυτές τις αυξήσεις να γινόντουσαν σε δευτερεύουσες υπηρεσίες,αλλά παρ’όλα αυτά δε ‘‘χτυπούσαν‘‘ καλά στο μάτι....Αυτή είναι τελείως λανθασμένη τακτική όταν πάει να πάρει τα πάνω της σε πελάτες....

 

στις αλλες 2 μπορεις να κανεις αναβαθμιση ενω εισαι σε 5 ωρο προγραμμα και στο καπακι να κατεβεις στα 100 λεπτα?

ΟΧΙ.

ειναι η εμπορικη πολιτικη της καθε εταιριας,δεν μπορεις να την κρινεις.το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να ζυγισεις τα πραγματα και να πραξεις αναλογος (επιλεγοντας αυτη που σε συμφερει περισσοτερο...thats it):ninja:

http://www.wind.com.gr/images/wint_images/logo_1.gif
Link to comment
Share on other sites

@john_vol1,

 

και πάλι δε νομίζω να είναι τόσο συμφέρουσα η Wind μετά την κατανάλωση του δωρεάν χρόνου ομιλίας.Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο των εταιριών:

 

-στα προγράμματα Wind 100-280 η χρέωση είναι 0,0042 ευρώ το δευτερόλεπτο και στα αντίστοιχα Cosmote 60-270 η χρέωση είναι:Cosmote 60 στα 0,0042 ευρώ(ίδιο με Wind)και στα Cosmote 140-270 είναι 0,0041 ευρώ το δευτερόλεπτο.

 

-στη συνέχεια,στα Wind 390-1000 η χρέωση είναι 0,0039 ευρώ το δευτερόλεπτο ενώ στα Cosmote 300-1000 κυμαίνεται από 0,0038 ευρώ έως 0,0036 ευρώ το δευτερόλεπτο!

 

Αντίστοιχους συσχετισμούς μπορείς να κάνεις και στα Flexy,μετά την κατανάλωση της δωρεάν ενσωματωμένης χρήσης.

Για να μην αναφερθώ και στις χρεώσεις περιαγωγής που είναι φωτιά και λαύρα και νομίζω ότι είχε σχολιαστεί σε σχετικό θέμα πριν μερικούς μήνες,αναφορικά με τις αλλαγές στις χρεώσεις.

Ενδεικτικό παράδειγμα(τυχαίο):

 

-Κλήση από Κροατία προς Ελλάδα:

 

Vodafone:1.7422 euro/min

Cosmote:1.788 euro/min

Wind:2.50 euro/min

 

-Κλήση από Σερβία προς Ελλάδα:

 

Vodafone:2.8132 euro/min

Cosmote:2.262 euro/min

Wind:4.50 euro/min

 

-Κλήση από χώρα Ε.Ε. προς Ελλάδα

 

Vodafone(χωρίς το Passport):0.58 euro/min(πιο ακριβή από Wind)

Cosmote:0.546 euro/min

Wind:0.56 euro/min.

 

 

Τα συμπεράσματα δικά σας..Και μη μου πείτε ότι παραπάνω συγκρίνω ανόμοια προγράμματα!Έκανα συγκριση των πιο κοντινών προγραμμάτων της Κοσμοτε σε αυτά της Wind!Και η σύγκριση έγινε αποκλειστικά με μόνο σκεπτικό τη χρέωση μετά την κατανάλωση του δωρεάν χρόνου ομιλίας.Μην κάνει δηλαδή κανείς σύγκριση του τύπου:στο τάδε πρόγραμμα η Wind σου δίνει πιο πολλά λεπτά δωρεάν χρόνο,τα οποία αν τα μιλήσεις από Κοσμοτέ θα τα χρεωθείς συνολικά πιο πάνω απ’το πάγιο που θα τα πληρώσεις στην Wind.Η σύγκριση είναι αποκλειστικά για όταν ξεπερνάμε το δωρεάν χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

nai.μονο που στην vodafone εμπαινες με μια συνδεση και εβγαινες με 3-4:lol::lol::lol:

με το ανολογο παγιο βεβαια...

τα σχολια δικα σας.

 

Eλπίζω μόνο αυτά να τα λέτε για πλάκα (διότι προφανώς δεν ισχύει), διαφορετικά λυπάμαι πάρα πολύ για τα επιχειρήματα που βρίσκει η WIND και οι fans της για να προσελκύσουν πελάτες...

Link to comment
Share on other sites

@john_vol1,

 

και πάλι δε νομίζω να είναι τόσο συμφέρουσα η Wind μετά την κατανάλωση του δωρεάν χρόνου ομιλίας.Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο των εταιριών:

 

-στα προγράμματα Wind 100-280 η χρέωση είναι 0,0042 ευρώ το δευτερόλεπτο και στα αντίστοιχα Cosmote 60-270 η χρέωση είναι:Cosmote 60 στα 0,0042 ευρώ(ίδιο με Wind)και στα Cosmote 140-270 είναι 0,0041 ευρώ το δευτερόλεπτο.

 

-στη συνέχεια,στα Wind 390-1000 η χρέωση είναι 0,0039 ευρώ το δευτερόλεπτο ενώ στα Cosmote 300-1000 κυμαίνεται από 0,0038 ευρώ έως 0,0036 ευρώ το δευτερόλεπτο!

 

Αντίστοιχους συσχετισμούς μπορείς να κάνεις και στα Flexy,μετά την κατανάλωση της δωρεάν ενσωματωμένης χρήσης.

Για να μην αναφερθώ και στις χρεώσεις περιαγωγής που είναι φωτιά και λαύρα και νομίζω ότι είχε σχολιαστεί σε σχετικό θέμα πριν μερικούς μήνες,αναφορικά με τις αλλαγές στις χρεώσεις.

Ενδεικτικό παράδειγμα(τυχαίο):

 

-Κλήση από Κροατία προς Ελλάδα:

 

Vodafone:1.7422 euro/min

Cosmote:1.788 euro/min

Wind:2.50 euro/min

 

-Κλήση από Σερβία προς Ελλάδα:

 

Vodafone:2.8132 euro/min

Cosmote:2.262 euro/min

Wind:4.50 euro/min

 

-Κλήση από χώρα Ε.Ε. προς Ελλάδα

 

Vodafone(χωρίς το Passport):0.58 euro/min(πιο ακριβή από Wind)

Cosmote:0.546 euro/min

Wind:0.56 euro/min.

 

 

Τα συμπεράσματα δικά σας..Και μη μου πείτε ότι παραπάνω συγκρίνω ανόμοια προγράμματα!Έκανα συγκριση των πιο κοντινών προγραμμάτων της Κοσμοτε σε αυτά της Wind!Και η σύγκριση έγινε αποκλειστικά με μόνο σκεπτικό τη χρέωση μετά την κατανάλωση του δωρεάν χρόνου ομιλίας.Μην κάνει δηλαδή κανείς σύγκριση του τύπου:στο τάδε πρόγραμμα η Wind σου δίνει πιο πολλά λεπτά δωρεάν χρόνο,τα οποία αν τα μιλήσεις από Κοσμοτέ θα τα χρεωθείς συνολικά πιο πάνω απ’το πάγιο που θα τα πληρώσεις στην Wind.Η σύγκριση είναι αποκλειστικά για όταν ξεπερνάμε το δωρεάν χρόνο.

Αν σε ενδιαφέρουν τόσο τα προγράμματα της CosmOTE γιατί δεν βάζεις τα Wind C; Αφού η Wind μπορεί να σου δώσει όποιο πρόγραμμα άλλης εταιρίας θέλεις. Επίσης η CosmOTE σου δίνει απεριόριστο interrnet στο κινητό με €3,49; Μήπως έχει ενημερωση χρόνου ομιλίας και δεν το γνωρίζω;

Φίλε μου απλά όπως προαναφέρθηκε ζυγίζεις τα πράγματα και επιλέγεις.

Link to comment
Share on other sites

Guest johnvol_no1
Eλπίζω μόνο αυτά να τα λέτε για πλάκα (διότι προφανώς δεν ισχύει), διαφορετικά λυπάμαι πάρα πολύ για τα επιχειρήματα που βρίσκει η WIND και οι fans της για να προσελκύσουν πελάτες...

 

to aν ισχυει ή όχι αστο να το γνωριζω εγώ.

επειδη εχεις αγνοια σο συγκεκριμένο θεμα δεν σημαινει οτι δεν γινετε.

Κοιτα λιγο και στο αντιστοιχο φορουμ.

 

Το οτι δεν εγινε σε σενα δεν σημαινει οτι δεν γινετε.

Γινετε συνεχεια. σου μιλαω εκ πειρας.......

δεν ειναι τυχαιο ότι το 27% τον συνδεσεων ειναι ανενεργες!!!!

Link to comment
Share on other sites

to aν ισχυει ή όχι αστο να το γνωριζω εγώ.

επειδη εχεις αγνοια σο συγκεκριμένο θεμα δεν σημαινει οτι δεν γινετε.

Κοιτα λιγο και στο αντιστοιχο φορουμ.

 

Το οτι δεν εγινε σε σενα δεν σημαινει οτι δεν γινετε.

Γινετε συνεχεια. σου μιλαω εκ πειρας.......

δεν ειναι τυχαιο ότι το 27% τον συνδεσεων ειναι ανενεργες!!!!

 

 

Έχεις κάποια συγκεκριμένα links από το "αντίστοιχο forum"? Αν είναι να το αφήσω στη δική σου γνώση επί του θέματος χαίρω πολύ.

 

Επειδή ακριβώς γνωρίζω πολύ παραπάνω από όσο νομίζεις θεωρώ με όλο το θάρρος όλα αυτά ατεκμηρίωτες ανοησίες που λέτε για να τραβήξετε πελάτες. Ακόμα όμως και ως απλός πελάτης δεν είχα κάποια τέτοια αντιμετώπιση ποτέ. Αν βέβαια είναι τόσο ικανή εταιρεία που σε βάζει να υπογράψεις με το ζόρι νέα συμβόλαια (και μάλιστα συνέχεια) πολύ θα ήθελα να μάθω πώς το καταφέρνει...

 

Καλύτερα να επικεντρωθείτε στα θετικά και τα αρνητικά των προιόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας σας τα οποία από ότι φαίνεται γνωρίζετε σχετικά καλά και να αφήσετε το θάψιμο για τους άλλους, δεν κερδίζετε τίποτα πιστεέψτε με.:O

 

Α και αν μπορείς πες μου πως γίνεται να έχει μεγαλύτερο ARPU και κερδοφορία από τη Wind με τόσο μεγάλο ποσοστό ανενεργών συνδέσεων?

Link to comment
Share on other sites

Έχεις κάποια συγκεκριμένα links από το "αντίστοιχο forum"? Αν είναι να το αφήσω στη δική σου γνώση επί του θέματος χαίρω πολύ.

 

Επειδή ακριβώς γνωρίζω πολύ παραπάνω από όσο νομίζεις θεωρώ με όλο το θάρρος όλα αυτά ατεκμηρίωτες ανοησίες που λέτε για να τραβήξετε πελάτες. Ακόμα όμως και ως απλός πελάτης δεν είχα κάποια τέτοια αντιμετώπιση ποτέ. Αν βέβαια είναι τόσο ικανή εταιρεία που σε βάζει να υπογράψεις με το ζόρι νέα συμβόλαια (και μάλιστα συνέχεια) πολύ θα ήθελα να μάθω πώς το καταφέρνει...

 

Καλύτερα να επικεντρωθείτε στα θετικά και τα αρνητικά των προιόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας σας τα οποία από ότι φαίνεται γνωρίζετε σχετικά καλά και να αφήσετε το θάψιμο για τους άλλους, δεν κερδίζετε τίποτα πιστεέψτε με.:O

 

Α και αν μπορείς πες μου πως γίνεται να έχει μεγαλύτερο ARPU και κερδοφορία από τη Wind με τόσο μεγάλο ποσοστό ανενεργών συνδέσεων?

Φίλε μου στην Vodafone δούλευα. Αν θες να μάθεις το 30-35% των συνδέσεων που έκανα ήταν μούφα. (Τυχαίο παράδειγμα, ελέυθερος επαγγελματίας έρχεται και μου λέει πως θα πάρει το P1 φθηνά? Έφυγε με 8 γραμμές εταιρικό στο απλό επαγγελματικό), και δεν ήμουν ο μόνος που το έκανε. Επίσης σαν πελάτη δεν νομίζω ότι σε συμφέρει να έχει η Vodafone μεγάλο ARPU γιατί σημαίνει ότι σου παίρνει περισσότερα.

Link to comment
Share on other sites

Guest johnvol_no1
Έχεις κάποια συγκεκριμένα links από το "αντίστοιχο forum"? Αν είναι να το αφήσω στη δική σου γνώση επί του θέματος χαίρω πολύ.

 

Επειδή ακριβώς γνωρίζω πολύ παραπάνω από όσο νομίζεις θεωρώ με όλο το θάρρος όλα αυτά ατεκμηρίωτες ανοησίες που λέτε για να τραβήξετε πελάτες. Ακόμα όμως και ως απλός πελάτης δεν είχα κάποια τέτοια αντιμετώπιση ποτέ. Αν βέβαια είναι τόσο ικανή εταιρεία που σε βάζει να υπογράψεις με το ζόρι νέα συμβόλαια (και μάλιστα συνέχεια) πολύ θα ήθελα να μάθω πώς το καταφέρνει...

 

Καλύτερα να επικεντρωθείτε στα θετικά και τα αρνητικά των προιόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας σας τα οποία από ότι φαίνεται γνωρίζετε σχετικά καλά και να αφήσετε το θάψιμο για τους άλλους, δεν κερδίζετε τίποτα πιστεέψτε με.:O

 

Α και αν μπορείς πες μου πως γίνεται να έχει μεγαλύτερο ARPU και κερδοφορία από τη Wind με τόσο μεγάλο ποσοστό ανενεργών συνδέσεων?

 

ημουν στην εταιρεια 9 χρονια.

τα καταφεφερνε λογω των πωλητων της.

Ο φιλος παραπανω σου εγραψε ενα παραδειγμα.

ειδικα με τα family ο θεος να σε φυλαει.

Τωρα δεν καταλαβαινω που κολλαει αυτο που λες

"Επειδή ακριβώς γνωρίζω πολύ παραπάνω από όσο νομίζεις θεωρώ με όλο το θάρρος όλα αυτά ατεκμηρίωτες ανοησίες που λέτε για να τραβήξετε πελάτες. "

να τραβηξω πελατες που?

για εξηγησε μου το αυτο σε παρακαλω.

και πρεπει να ξερεις οτι υπαρχουν πωλητες που λενε όλη την αληθεια και αλλοι λένε την μιση αληθεια.!!!

 

Τωρα αν επιμενεις τοσο στην αποψη σου και σ αυτα που λες τοτε δεν χρειαζετε να πω κατι αλλο.Δεν εχω λογω να σε πεισω το αντιθετο κσι ουτε με ενοχλει η αποψη σου.

 

Οσο για τα forum που λες, οχι δεν θα σου υποδειξω καποιο διοτι δεν χρειαζετε να αποδειξω κατι. Δεν ειμαι δικηγορος ουτε κατηγορουμενος.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου στην Vodafone δούλευα. Αν θες να μάθεις το 30-35% των συνδέσεων που έκανα ήταν μούφα. (Τυχαίο παράδειγμα, ελέυθερος επαγγελματίας έρχεται και μου λέει πως θα πάρει το P1 φθηνά? Έφυγε με 8 γραμμές εταιρικό στο απλό επαγγελματικό), και δεν ήμουν ο μόνος που το έκανε. Επίσης σαν πελάτη δεν νομίζω ότι σε συμφέρει να έχει η Vodafone μεγάλο ARPU γιατί σημαίνει ότι σου παίρνει περισσότερα.

Δηλαδή του έκανες σύνδεση χωρίς να το ξέρει? Προφανώς όχι. Άρα δεν τίθεται θέμα κοροιδίας ή κάτι άλλο, εφόσον ο πελάτης για τους δικούς του λόγους θέλει να έχει καμια 10ρια συνδέσεις για να πάρει ένα κινητό πιο φτηνά είναι δικό του θέμα και όχι της εταιρείας. Το παρουσιάζετε λες και στα καταστήματα της Vodafone βάζουν με το ζόρι τους πελάτες να υπογράφουν συμβόλαια και κοροιδεύουν όλο το κόσμο. Ή μήπως αν πάω σε κατάστημα WIND και είμαι διατεθειμένος να πληρώνω 10 πάγια για να πάρω καμια πανάκριβη συσκευή δεν θα μου κάνουν τις συνδέσεις γιατι θέλουν το καλό μου?

 

Όσο για το ARPU και τη κερδοφορία είναι οι πιο αξιόπιστοι δείκτες για το κατα πόσο μια εταιρεία έχει ενεργούς χρήστες ή όχι. Προφανώς δεν το αντιμετωπίζω τόσο μπακαλίστικα όσο εσύ.

ημουν στην εταιρεια 9 χρονια.

τα καταφεφερνε λογω των πωλητων της.

Ο φιλος παραπανω σου εγραψε ενα παραδειγμα.

ειδικα με τα family ο θεος να σε φυλαει.

Τωρα δεν καταλαβαινω που κολλαει αυτο που λες

"Επειδή ακριβώς γνωρίζω πολύ παραπάνω από όσο νομίζεις θεωρώ με όλο το θάρρος όλα αυτά ατεκμηρίωτες ανοησίες που λέτε για να τραβήξετε πελάτες. "

να τραβηξω πελατες που?

για εξηγησε μου το αυτο σε παρακαλω.

και πρεπει να ξερεις οτι υπαρχουν πωλητες που λενε όλη την αληθεια και αλλοι λένε την μιση αληθεια.!!!

 

Τωρα αν επιμενεις τοσο στην αποψη σου και σ αυτα που λες τοτε δεν χρειαζετε να πω κατι αλλο.Δεν εχω λογω να σε πεισω το αντιθετο κσι ουτε με ενοχλει η αποψη σου.

 

Οσο για τα forum που λες, οχι δεν θα σου υποδειξω καποιο διοτι δεν χρειαζετε να αποδειξω κατι. Δεν ειμαι δικηγορος ουτε κατηγορουμενος.

 

 

Οι πωλητές σε όποια εταιρεία και αν δουλεύουν θέλουν να πουλήσουν. Κάποιοι είναι πολύ καλοί σε αυτό. Δεν μπορούν όμως με το ζόρι να με βάλουν να κάνω νέο συμβόλαιο. Όπως και σε μια τράπεζα δεν μπορούν με το ζόρι να σε βάλουν να βγάλεις δάνειο. Και βέβαια δεν ξέρω αν λένε όλη την αλήθεια ή όχι το πότε όμως σου κάνουν μια νέα σύνδεση ή όχι νομίζω μπορείς να το καταλάβεις. Άσε που τέτοια φαινόμενα (δηλαδή πωλητών που παραπλανούν) υποάρχουν σε όλες τις εταιρείες και ιδιαίτερα στα franchise καταστήματα, και πάλι όμως ο πελάτης πρέπει να είναι πολύ ηλίθιος για να τον φορτώσουν με νέες συνδέσεις χωρίς να το γνωρίζει.

 

Το να τραβήξετε πελάτες πάει στο ότι πολλοί από αυτούς που γράφετε στο forum, φανερά ή μη, εργάζεστε σε καταστήματα ή άλλα τμήματα της WIND. Αν δεν κάνω λάθος χρησιμοποιώ πληθυντικό άρα δεν απευθύνομαι συγκεκριμένα σε εσένα.

 

Τέλος δεν σε αντιμετωπίζω ως νομικό ή υπόδικο αλλά εφόσον με παραπέμπεις γενικά και αόριστα σε άλλο forum σε καλώ να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος ώστε να διευκολύνεις τη συζήτηση. Πόσο μάλλον όταν μπένετε στη διαδικασία να πετάτε τέτοιου είδους σπόντες καλό θα είναι να τεκμήριώνετε αυτά που λέτε.

Link to comment
Share on other sites

Guest johnvol_no1
Δηλαδή του έκανες σύνδεση χωρίς να το ξέρει? Προφανώς όχι. Άρα δεν τίθεται θέμα κοροιδίας ή κάτι άλλο, εφόσον ο πελάτης για τους δικούς του λόγους θέλει να έχει καμια 10ρια συνδέσεις για να πάρει ένα κινητό πιο φτηνά είναι δικό του θέμα και όχι της εταιρείας. Το παρουσιάζετε λες και στα καταστήματα της Vodafone βάζουν με το ζόρι τους πελάτες να υπογράφουν συμβόλαια και κοροιδεύουν όλο το κόσμο. Ή μήπως αν πάω σε κατάστημα WIND και είμαι διατεθειμένος να πληρώνω 10 πάγια για να πάρω καμια πανάκριβη συσκευή δεν θα μου κάνουν τις συνδέσεις γιατι θέλουν το καλό μου?

 

Όσο για το ARPU και τη κερδοφορία είναι οι πιο αξιόπιστοι δείκτες για το κατα πόσο μια εταιρεία έχει ενεργούς χρήστες ή όχι. Προφανώς δεν το αντιμετωπίζω τόσο μπακαλίστικα όσο εσύ.

 

 

 

Οι πωλητές σε όποια εταιρεία και αν δουλεύουν θέλουν να πουλήσουν. Κάποιοι είναι πολύ καλοί σε αυτό. Δεν μπορούν όμως με το ζόρι να με βάλουν να κάνω νέο συμβόλαιο. Όπως και σε μια τράπεζα δεν μπορούν με το ζόρι να σε βάλουν να βγάλεις δάνειο. Και βέβαια δεν ξέρω αν λένε όλη την αλήθεια ή όχι το πότε όμως σου κάνουν μια νέα σύνδεση ή όχι νομίζω μπορείς να το καταλάβεις. Άσε που τέτοια φαινόμενα (δηλαδή πωλητών που παραπλανούν) υποάρχουν σε όλες τις εταιρείες και ιδιαίτερα στα franchise καταστήματα, και πάλι όμως ο πελάτης πρέπει να είναι πολύ ηλίθιος για να τον φορτώσουν με νέες συνδέσεις χωρίς να το γνωρίζει.

 

Το να τραβήξετε πελάτες πάει στο ότι πολλοί από αυτούς που γράφετε στο forum, φανερά ή μη, εργάζεστε σε καταστήματα ή άλλα τμήματα της WIND. Αν δεν κάνω λάθος χρησιμοποιώ πληθυντικό άρα δεν απευθύνομαι συγκεκριμένα σε εσένα.

 

Τέλος δεν σε αντιμετωπίζω ως νομικό ή υπόδικο αλλά εφόσον με παραπέμπεις γενικά και αόριστα σε άλλο forum σε καλώ να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος ώστε να διευκολύνεις τη συζήτηση. Πόσο μάλλον όταν μπένετε στη διαδικασία να πετάτε τέτοιου είδους σπόντες καλό θα είναι να τεκμήριώνετε αυτά που λέτε.

 

απο την ορμη σου να υπερασπισεις την εταιρεια που δουλευεις ή γουσταρεις ή διαφημιζεις, εχασες την ουσια.

 

όλα ξεκινησαν ότι η vodafone δινει 200 επιδοτηση μετά τον χρόνο ενώ η wind με τα ιδια δεδομενα δινει 80:lol::lol::lol:

 

Αν θες να το δεχτώ αυτό, ε οχι δεν το δεχομαι.

Θεωρώ ότι και τα 3 δικτυα πανω κατω τα ιδια ειναι . ειδικα στις επιδοτησεις ανανεωσης

 

Και μην το παιζεις ξερολας στο συγκεκριμενο θεμα. Δεν σε βαζουν με το ζορι να υπογραψεις.

Αλλα όταν σου λενε την μιση αληθεια παραπλανεις τον κοσμο. ειδικα όταν αυτός ειναι καυλωμενος να πάρει ακριβη συσκευη.

 

Τέλος παντων. αρκετα ασχοληθηκα με το συγκεριμένο θεμα.

Και συγνωμη αν πληγωνω μερικους με τα λογια μου.

Καλό βραδυ.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή του έκανες σύνδεση χωρίς να το ξέρει? Προφανώς όχι. Άρα δεν τίθεται θέμα κοροιδίας ή κάτι άλλο, εφόσον ο πελάτης για τους δικούς του λόγους θέλει να έχει καμια 10ρια συνδέσεις για να πάρει ένα κινητό πιο φτηνά είναι δικό του θέμα και όχι της εταιρείας. Το παρουσιάζετε λες και στα καταστήματα της Vodafone βάζουν με το ζόρι τους πελάτες να υπογράφουν συμβόλαια και κοροιδεύουν όλο το κόσμο. Ή μήπως αν πάω σε κατάστημα WIND και είμαι διατεθειμένος να πληρώνω 10 πάγια για να πάρω καμια πανάκριβη συσκευή δεν θα μου κάνουν τις συνδέσεις γιατι θέλουν το καλό μου?

 

Όσο για το ARPU και τη κερδοφορία είναι οι πιο αξιόπιστοι δείκτες για το κατα πόσο μια εταιρεία έχει ενεργούς χρήστες ή όχι. Προφανώς δεν το αντιμετωπίζω τόσο μπακαλίστικα όσο εσύ.

 

 

 

Οι πωλητές σε όποια εταιρεία και αν δουλεύουν θέλουν να πουλήσουν. Κάποιοι είναι πολύ καλοί σε αυτό. Δεν μπορούν όμως με το ζόρι να με βάλουν να κάνω νέο συμβόλαιο. Όπως και σε μια τράπεζα δεν μπορούν με το ζόρι να σε βάλουν να βγάλεις δάνειο. Και βέβαια δεν ξέρω αν λένε όλη την αλήθεια ή όχι το πότε όμως σου κάνουν μια νέα σύνδεση ή όχι νομίζω μπορείς να το καταλάβεις. Άσε που τέτοια φαινόμενα (δηλαδή πωλητών που παραπλανούν) υποάρχουν σε όλες τις εταιρείες και ιδιαίτερα στα franchise καταστήματα, και πάλι όμως ο πελάτης πρέπει να είναι πολύ ηλίθιος για να τον φορτώσουν με νέες συνδέσεις χωρίς να το γνωρίζει.

 

Το να τραβήξετε πελάτες πάει στο ότι πολλοί από αυτούς που γράφετε στο forum, φανερά ή μη, εργάζεστε σε καταστήματα ή άλλα τμήματα της WIND. Αν δεν κάνω λάθος χρησιμοποιώ πληθυντικό άρα δεν απευθύνομαι συγκεκριμένα σε εσένα.

 

Τέλος δεν σε αντιμετωπίζω ως νομικό ή υπόδικο αλλά εφόσον με παραπέμπεις γενικά και αόριστα σε άλλο forum σε καλώ να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος ώστε να διευκολύνεις τη συζήτηση. Πόσο μάλλον όταν μπένετε στη διαδικασία να πετάτε τέτοιου είδους σπόντες καλό θα είναι να τεκμήριώνετε αυτά που λέτε.

 

Στα καταστήματα κανένας δεν προσπαθεί να κοροϊδέψει κανέναν πελάτη ούτε σε franchise ούτε σε ιδιόκτητο. Η κουτοπονηριά είναι που έχουν μερικοί που έχει δημιουργήσει την εντύπωση αυτή. Όσο για την Vodafone σου προτείνω να πας σε ένα κατάστημα και να ρωτήσεις όποιον και να βρείς θα σου πεί αυτό που σου λέμε, ότι είναι πολιτική της εταιρίας με τα family και τα εταιρικά να φέρνει γραμμές. Στη Vodafone όταν ήμουν εγώ είχαμε στόχο inactivity. Αν νομίζεις ότι όλα αυτά τα λέω για να φέρω πελάτες στην Wind κάνεις μεγάλο λάθος. Είναι γεγονός που δεν το αμφισβητεί κανένας, ούτε και οι ίδιοι. Αν ήσουν στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας θα το γνώριζες.

Link to comment
Share on other sites

απο την ορμη σου να υπερασπισεις την εταιρεια που δουλευεις ή γουσταρεις ή διαφημιζεις, εχασες την ουσια.

 

όλα ξεκινησαν ότι η vodafone δινει 200 επιδοτηση μετά τον χρόνο ενώ η wind με τα ιδια δεδομενα δινει 80:lol::lol::lol:

 

Αν θες να το δεχτώ αυτό, ε οχι δεν το δεχομαι.

Θεωρώ ότι και τα 3 δικτυα πανω κατω τα ιδια ειναι . ειδικα στις επιδοτησεις ανανεωσης

 

Και μην το παιζεις ξερολας στο συγκεκριμενο θεμα. Δεν σε βαζουν με το ζορι να υπογραψεις.

Αλλα όταν σου λενε την μιση αληθεια παραπλανεις τον κοσμο. ειδικα όταν αυτός ειναι καυλωμενος να πάρει ακριβη συσκευη.

 

Τέλος παντων. αρκετα ασχοληθηκα με το συγκεριμένο θεμα.

Και συγνωμη αν πληγωνω μερικους με τα λογια μου.

Καλό βραδυ.

 

Έκανα quote συγκεκριμένο post σου και δεν ασχολούμαι με το τι επιδότηση δίνει η κάθε εταιρεία που στη τελική και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και ο καθένας είναι ελευθερος να επιλέξει ότι τον συμφέρει. Προφανώς ούτε εγώ δέχομαι ότι υπάρχουν τέτοιες διαφορές ανάμεσα στις 2.

 

Επίσης δεν έχω ανάγκη να το παίξω τίποτα. Μάλιστα θεωρώ πως αν ο άλλος είναι ηλίθιος και δεν ξέρει τι υπογράφει καλά να πάθει. Δεν ξέρω αν λένε ολόκλήρη, τη μισή ή το 75% της αλήθειας, αυτό που ξέρω είναι ότι όταν υπογράφεις ένα συμβόλαιο κινητής είναι πολύ προφανές ότι θα πληρώνεις το πάγιο του προγράμματος που αναφέρει το χαρτί.

 

Αυτό που με ενόχλησε είναι ότι ''απο την ορμη σου να υπερασπισεις την εταιρεια που δουλευεις ή γουσταρεις ή διαφημιζεις'' λες πράγματα χωρίς να τα τεκμηριώνεις και βγάζοντας ουσιαστικά κλέφτες και όλα τα παιδιά που δουλεύουν στα καταστήματα της εν λόγω εταιρείας, κάτι που όχι, δεν το δέχομαι.

 

Καλό βράδυ επίσης.

 

Στα καταστήματα κανένας δεν προσπαθεί να κοροϊδέψει κανέναν πελάτη ούτε σε franchise ούτε σε ιδιόκτητο. Η κουτοπονηριά είναι που έχουν μερικοί που έχει δημιουργήσει την εντύπωση αυτή. Όσο για την Vodafone σου προτείνω να πας σε ένα κατάστημα και να ρωτήσεις όποιον και να βρείς θα σου πεί αυτό που σου λέμε, ότι είναι πολιτική της εταιρίας με τα family και τα εταιρικά να φέρνει γραμμές. Στη Vodafone όταν ήμουν εγώ είχαμε στόχο inactivity. Αν νομίζεις ότι όλα αυτά τα λέω για να φέρω πελάτες στην Wind κάνεις μεγάλο λάθος. Είναι γεγονός που δεν το αμφισβητεί κανένας, ούτε και οι ίδιοι. Αν ήσουν στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας θα το γνώριζες.

Έχω δουλέψει στο χώρο της κινητής τηλέφωνίας για αρκετά χρόνια και όχι σε κατάστημα. Η κάθε εταιρεία προφανώς και έχει κάποιους στόχους. Τα ίδια τα προγράμματα (ειδικά τα group plans όπως τα οικογενειακά) έχουν ως στόχο να φέρουν σταθερούς πελάτες συμβολαίου στην εταιρεία. Και προφανώς ο πωλητής θα προσπαθήσει να πείσει έναν πατέρα που θέλει να πάρει το N95 στο γιό του όσο πιο φθηνά γίνεται να κάνει όλη η οικογένεια σύνδεση στη Vodafone. Αν ο πατέρας είναι ηλίθιος και το κάνει άκριτα δεν φταίει το κατάστημα. ΚΑι προσωπικά σε εμένα που έχω χρόνια 4 συνδέσεις στη Vodafone για όλη μου την οικογένεια (γονείς και αδερφό) ουδέποτε προσπάθησαν να με κοροιδέψουν). Τέλος όταν λέτε "μπαίνεις για μια σύνδεση και βγαίνεις με 3" πραγματικά ακούγεται σαν να κοροιδεύουν τους πελάτες.

Link to comment
Share on other sites

Έκανα quote συγκεκριμένο post σου και δεν ασχολούμαι με το τι επιδότηση δίνει η κάθε εταιρεία που στη τελική και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και ο καθένας είναι ελευθερος να επιλέξει ότι τον συμφέρει. Προφανώς ούτε εγώ δέχομαι ότι υπάρχουν τέτοιες διαφορές ανάμεσα στις 2.

 

Επίσης δεν έχω ανάγκη να το παίξω τίποτα. Μάλιστα θεωρώ πως αν ο άλλος είναι ηλίθιος και δεν ξέρει τι υπογράφει καλά να πάθει. Δεν ξέρω αν λένε ολόκλήρη, τη μισή ή το 75% της αλήθειας, αυτό που ξέρω είναι ότι όταν υπογράφεις ένα συμβόλαιο κινητής είναι πολύ προφανές ότι θα πληρώνεις το πάγιο του προγράμματος που αναφέρει το χαρτί.

 

Αυτό που με ενόχλησε είναι ότι ''απο την ορμη σου να υπερασπισεις την εταιρεια που δουλευεις ή γουσταρεις ή διαφημιζεις'' λες πράγματα χωρίς να τα τεκμηριώνεις και βγάζοντας ουσιαστικά κλέφτες και όλα τα παιδιά που δουλεύουν στα καταστήματα της εν λόγω εταιρείας, κάτι που όχι, δεν το δέχομαι.

 

Καλό βράδυ επίσης.

Πάντως εγώ δεν ανέφερα ότι οι πελάτες δεν το γνωρίζουν απλά ότι είναι πρακτική της εταιρίας να φέρνει με αυτό τον τρόπο γραμμές. Απο κει και πέρα ούτε κλέφτες είπα τα παιδιά που δουλέουν ούτε τη Vodafone. Απλά ότι είναι πρακτική της εταιρίας να φέρνει inactive γραμμές με δέλεαρ εξαιρετικά χαμηλές τιμές σε συσκευές. Αναφέραμε ένα γεγονός και όχι μια κατηγορία για την Vodafone.

Καλό βράδυ και από μένα.

Link to comment
Share on other sites

Αν σε ενδιαφέρουν τόσο τα προγράμματα της CosmOTE γιατί δεν βάζεις τα Wind C; Αφού η Wind μπορεί να σου δώσει όποιο πρόγραμμα άλλης εταιρίας θέλεις. Επίσης η CosmOTE σου δίνει απεριόριστο interrnet στο κινητό με €3,49; Μήπως έχει ενημερωση χρόνου ομιλίας και δεν το γνωρίζω;

Φίλε μου απλά όπως προαναφέρθηκε ζυγίζεις τα πράγματα και επιλέγεις.

 

Συμφωνώ,η Wind δίνει απεριόριστο wap(όχι πραγματικό Ίντερνετ 100%) και επίσης έχει την υπηρεσία ενημέρωσης χρονου ομιλιας.Αλλά,π.χ. στος χρεώσεις roaming θα με έτσουζε σε σχέση με την Κοσμοτε...Το θέμα δεν είναι ότι θέλω να έχω τις χρεώσεις της Κοσμοτε...Είμαι 3 χρόνια συνδρομητής Wind(τώρα πια σε μηδενικό πάγιο,λόγω κακής κάλυψης στην περιοχή)και θεωρώ πως έχω το δικαίωμα να παραπονιέμαι για ό,τι μ’ενοχλεί τον τελευταίο καιρο...

Link to comment
Share on other sites

kotsianis7 oso gia tin kalipsi stin perioxi sou de ftiaei i wind alla o dimarxos

opws to idio isxiei kai se alles perioxes pou den exei sima.Oloi arxizoun kai lene makria oi kereaies apo emas klp klp.Kai sto kapaki pernoun i idioi stin eksipiretisi pelatwn kai lene giati den exoume sima.Min tha theloume ola dika mas kai oi keraies makria kai teleio sima.Oso pio polles kereaies toso pio ligi aktinovilia kai toso kaliteri kalipsi.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΛΥΣΗ
Link to comment
Share on other sites

kotsianis7 oso gia tin kalipsi stin perioxi sou de ftiaei i wind alla o dimarxos

opws to idio isxiei kai se alles perioxes pou den exei sima.Oloi arxizoun kai lene makria oi kereaies apo emas klp klp.Kai sto kapaki pernoun i idioi stin eksipiretisi pelatwn kai lene giati den exoume sima.Min tha theloume ola dika mas kai oi keraies makria kai teleio sima.Oso pio polles kereaies toso pio ligi aktinovilia kai toso kaliteri kalipsi.

 

Nαι αλλά ο kotsianis δεν πληρώνει πάγιο στο δήμο αλλά στη Wind. Είναι βέβαιο ότι τα προβλήματα κάλυψης των εταιρειών, ειδικά στα αστικά κέντρα, όφείλονται σε τέτοια ζητήματα αλλά εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, αυτό αφορά τις ίδιες τις εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

apo ti stigmi pou diamartiretai o dimos ti thes na kanei i wind kai oxi mono i wind kai oi alles etaireis pou exoun provlima me to dimarxo na tou poune se grafoume giati emas mas plirwnei o kosmos kai s'exoume xesmeno? Pane kane parapona sto dimarxo giati kanei parapona kai me eisagelikes epemvaseis ksilwnoun tis keraies i den dinei adeies gia na mpoun keraies stin perioxi tou.An den yparxei i adeia pou prepei na dothei kai egrisi apo to dimo an den kanw lathos keraia den mpainei.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΛΥΣΗ
Link to comment
Share on other sites

To θέμα είναι ότι το συνδρομητή δεν τον ενδιαφέρει αν μπορεί η Wind και η κάθε Wind να βάλει/αφήσει κεραία στην περιοχή του...Άλλωστε,δεν εκανα στην παραπάνω απάντηση παράπονο για την κάλυψη..Είπα απλά το λόγο που είμαι σε μηδενικό πάγιο...

 

Επίσης,και στο θέμα κάλυψη και κατέβασμα προγράμματος η Wind φέρθηκε αρχικά πολύ πούσ..κα..Και εξηγώ:Τους έκανα 1 χρόνο παράπονα για το σήμα στην περιοχή και σύμφωνα με το τεχνικό τους τμήμα όντως η κατάσταση στην περιοχή είναι ψιλο-άθλια....(Με μέση ένταση -95 dBm κλήση δε βγαινει και πολύ έυκολα σε εσωτερικούς χώρους..Προσθέστε και ανακλάσεις του σήματος από τοίχους,εμπόδια κλπ και έχουμε μια πολύ όμορφη κατάσταση :p ).Σε τηλεφωνήματά μου στο 1260 ζήτησα αλλαγή προγράμματος προς τα κάτω(Flexy 20 ή και Zero)λόγω του ότι δεν μπορώ να συντηρώ μια σύνδεση που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω(ή για να είμαι πιο ακριβής,δεν μπορώ να πληρώνω σαν μ....ς την Wind και να μην μπορώ να μιλάω).Η απάντησή τους είναι πως ούτε κατ'εξαίρεση δεν μπορεί να γίνει μια τετοια αλλαγή(άσχετα αν φταιν οι ίδιοι,όπως μου είπαν...).Ευτυχώς βρέθηκε ένας υπάαλληλος που μου είπε να αποστείλω e-mail ΜΠΑΣ και κάνουν αλλαγή..Τελικά,είχε δίκιο ο υπάλληλος.Η αλλαγή έγινε στο Zero 6 μέρες μετά την αποστολή του e-mail,έπειτα από απαίτησή μου.Και είναι ντροπή τους που βάζουν σε τέτοια δοκιμασία τον πελάτη(τηλέφωνα,αποστολή e-mails κλπ).Οι άλλες 2 γιατί σου επιτρέπουν τη μετάβαση σε πρόγραμμα χαμηλότερης αξιας μετά από 3 μήνες;;Και μόνο εξαιτίας της άθλιας κάλυψης θα έπρεπε να κατεβάζουν πρόγραμμα στους συνδρομητές-που δεν ειναι και δική τους η ευθύνη βέβαια....

 

 

Και για να σχολιάσουμε και τα...νέα Φλέξυ προγράματα:εφόσον έχουν τη δέσμευση τιμής,τι τους πείραζε να παρεχουν αντίστοιχα,με τα Μούλτι, προγράμματα και μου κοπανησαν στα Φλέξυ βιντεο-κλήσεις και mms;;Άμεση συνέπεια αυτού είναι η αύξηση της χρέωσης μετά την κατανάλωση της ενσωματωμένης χρήσης και η μείωση της ενσωματωμένης χρήσης..Αυτό είναι εξυπνάδα δηλαδή;;Θα μπορούσαν αν ήθελαν να έβγαζαν και Φλέξυ με ενσωματωμένη χρήση σε βιντεο-κλήση και mms ή έστω να παρείχαν κάτι αντίστοιχο με τα Μούλτι...Άκου 12 λεπτά το μήνυμα!!Ήταν απ’τις πιο άκυρες κινησεις για φέτος....

 

 

Και πριν πει κανείς ότι γράφω εδώ για να δυσφημίσω την εταιρία,να πω ότι έχω συμβόλαιο και στις 3 και δικαιούμαι να σχολιάζω ό,τι δε μου αρέσει..Σε αντίστοιχα θέματα των άλλων εταιριών σχολιάζω για ό,τι μ’ενοχλει επίσης...Και εκεί που είπα ότι η Wind ξύπνησε και συνέρχεται,μετά τα πανηγύρια με τις μετονομασίες,αρχίζει και κάνει ξανά μα..κίες...... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

apo ti stigmi pou diamartiretai o dimos ti thes na kanei i wind kai oxi mono i wind kai oi alles etaireis pou exoun provlima me to dimarxo na tou poune se grafoume giati emas mas plirwnei o kosmos kai s'exoume xesmeno? Pane kane parapona sto dimarxo giati kanei parapona kai me eisagelikes epemvaseis ksilwnoun tis keraies i den dinei adeies gia na mpoun keraies stin perioxi tou.An den yparxei i adeia pou prepei na dothei kai egrisi apo to dimo an den kanw lathos keraia den mpainei.

 

Δεν με αφορά. Δεν έχω καμία δουλειά να κάνω παράπονο στο δήμαρχο, τα παράπονα να τα κάνει η εταιρεία. Αυτή πληρώνω και απαιτώ να μου παρέχει αξιόλογες υπηρεσίες, αν δεν μπορεί είναι δικό της θέμα.

 

Θέλω να πω πως καταλαβαίνω απόλυτα τις εταιρείες και εν μέρει δικαιολογώ τα προβλήματα, αλλά μη φτάνουμε στο άλλο άκρο, ας τα βρούνε με τη πολιτεία, δεν μπορεί ο συνδρομητής να κάνει κάτι για τις διαμάχες τους με τη τοπική αυτοδιοίκηση και ούτε έχει καμια δουλειά να ανακατευτεί. Εγώ υπέγραψα συμβόλαιο με τη Wind και τη κάθε wind και απαιτώ να έχω υπηρεσίες που να ανταποκρίνονται στα χρήματα που της δίνω ,αν δεν μπορεί για τους x,y,z λόγους να το κάνει ας με αφήσει να διακόψω χωρίς επιβάρυνση και να πάω σε άλλη εταιρεία. Και ξαναλέω πως αυτό ισχύει για όλες τις εταιρείες. Δεν μπορούν να μεταθέτουν το πρόβλημα σε άλλους και να σου τα παίρνουν κανονικά κάθε μήνα.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παιδιά..Έχω το πρόγραμμα flexy 35 αλλά πληρώνω το 30 και θα θελα να μάθω τι επιδότηση θα πάρω τώρα που κλείνω χρόνο,σε ποιο νούμερο καλώ για να μάθω το ποσό κι αν μετά το χρόνο θα έχω το πάγιο του 30 ή του 35..Ξέρει κανείς;ΑΑ!!Οι πόντοι του wind advantage μπορούν να προστεθούν στην επιδότση για αγορά συσκευής;
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παιδιά..Έχω το πρόγραμμα flexy 35 αλλά πληρώνω το 30 και θα θελα να μάθω τι επιδότηση θα πάρω τώρα που κλείνω χρόνο,σε ποιο νούμερο καλώ για να μάθω το ποσό κι αν μετά το χρόνο θα έχω το πάγιο του 30 ή του 35..Ξέρει κανείς;ΑΑ!!Οι πόντοι του wind advantage μπορούν να προστεθούν στην επιδότση για αγορά συσκευής;

καλημερα, η επιδοτηση δεν παει αναλογα με το προγραμμα,αλλα με τον μεσο ορο του λογαριασμου σου! οποτε εσυ θα κρινεις αντικειμενικα και θα περιμενεις το αντιστοιχο ποσο της επιδοτησης.

μετα τον 1 χρονο επειδη απ'οσο καταλαβα εισαι στο "higher" θα εχεις το παγιο του 35.

Τελος,οι ποντοι αβανταζ μπορουν να προστεθουν στην επιδοτηση σου.

για να μαθεις ποσο ειναι η επιδοτηση σου αφου εχεις κλεισει χρονο..ή θα πας σ'ενα καταστημα ή θα παρεις στο 1260

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

καλημερα, η επιδοτηση δεν παει αναλογα με το προγραμμα,αλλα με τον μεσο ορο του λογαριασμου σου! ...

Δηλαδή επιδότηση έχει και το wind1?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή επιδότηση έχει και το wind1?

δεν εχει επιδοτηση αυτο το προγραμμα φιλε μου.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Κανένα νέο πότε θα βγουν τα Αυτόματα Flexy? Γιατί έτσι όπως τα καναν τώρα άμα βγεις από την ενσωματωμένη χρήση, απλά την γ.......!
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ας ελπίσουμε λίαν συντόμως...Θα είναι μια καλή κίνηση,κατά την άποψή μου...Γιατί αυτή που κάναν τώρα είναι γελοία..Τουλάχιστον να παρείχαν και την κάλυψη 3ης γενιάς της Κοσμοτέ για να αξιοποιήσει κανείς τις ρημαδο-βιντεο-κλήσεις,πάει κι έρχεται..Όταν ομως το δίκτυο 3ης γενιάς είναι ακόμα σε πειραματικό στάδιο(σε θέματα κάλυψης),τότε να τη βράσω αυτήν την αλλαγή με τις βιντεο-κλήσεις... :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...