Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

καλησπέρα και από εμένα.

λόγω της δουλειάς μου βρίσκομαι στα Κύθηρα. δυστυχώς όμως από τις 8/12 δεν έχω κινητό.....το σημα έχει πέσει και πιάνει μόνο σε ένα χωριό. από τις 8/12 τους στέλνω από ένα email κάθε μέρα.....αλλά απάντηση καμία. τι προτείνετε να κάνω; δυστυχώς έχω αναγκαστεί να αγοράσω κοσμοκάρτα προκειμένου να επικοινωνώ με τους δικούς μου.

Υ.Γ. έχω το W και το θεωρώ κοροιδία να πληρώνω το πάγιο

 

Πάρε τηλ στην εξυπηρέτηση πελατών στο 1260. Επίσης κράξτους στην σελίδα τους στο facebook. Όταν εγώ είχα ένα θέμα με το σταθερό του σπιτιού το είχα κάνει, μου έστειλαν inbox και το έλυσαν γρήγορα.

Link to comment
Share on other sites

Πάρε τηλ στην εξυπηρέτηση πελατών στο 1260. Επίσης κράξτους στην σελίδα τους στο facebook. Όταν εγώ είχα ένα θέμα με το σταθερό του σπιτιού το είχα κάνει, μου έστειλαν inbox και το έλυσαν γρήγορα.

σε ευχαριστώ, θα το κάνω και θα ενημερώσω

Link to comment
Share on other sites

σε ευχαριστώ, θα το κάνω και θα ενημερώσω

έστειλα μνμ στο fb και μου απάντησαν ότι θα ελέγξουν το πρόβλημα.την επόμενη μέρα επανήλθε το σήμα. τώρα έτυχε και ήρθε το σήμα ή πράγματι ασχολήθηκαν δεν ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

έστειλα μνμ στο fb και μου απάντησαν ότι θα ελέγξουν το πρόβλημα.την επόμενη μέρα επανήλθε το σήμα. τώρα έτυχε και ήρθε το σήμα ή πράγματι ασχολήθηκαν δεν ξέρω.

 

Την δουλειά σου πάντως την έκανες;)

Link to comment
Share on other sites

Την δουλειά σου πάντως την έκανες;)

αυτό είναι αλήθεια. νομίζω όμως ότι έτυχε, διότι σήμερα μου ήρθε sms ότι το αίτημα έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα...

Link to comment
Share on other sites

αυτό είναι αλήθεια. νομίζω όμως ότι έτυχε, διότι σήμερα μου ήρθε sms ότι το αίτημα έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα...

 

Μπορεί να άργησε η ενημέρωση ότι πήγε στο αρμόδιο τμήμα. Το σίγουρο είναι πως ασχολήθηκαν. :D

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να άργησε η ενημέρωση ότι πήγε στο αρμόδιο τμήμα. Το σίγουρο είναι πως ασχολήθηκαν. :D

μάλλον....αλλά τους πήρε 5 μέρες....και αναγκάστηκα να πάρω καρτα άλλης εταιρείας....τέλος πάντων ελπίζω την επόμενη φορα (διότι εδώ στα Κύθηρα οι ντόπιοι μου λένε ότι η wind είναι χάλια) να το λύσουν πιο γρήγορα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, δύο ερωτήσεις σε ένα πληγωμένο συνδρομητή Wind:

 

- Έχω συμβόλαιο Mobile Broadband απο τον περασμένο Μάρτιο και θέλω να το διακόψω. Τι ποινή θα πληρώσω;

 

- Πριν δύο μήνες, μετά απο τηλεφωνική προσφορά, ανανέωσα το Double Play S με νέα, χαμηλότερη τιμή. Όλη η διαδικασία έγινε τηλεφωνικά και φυσικά δεν πήρα χαρτιά. Μπορώ να βρω κάπου τους όρους της ανανέωσης αυτής (διάρκεια, πάγιο κτλ);

 

Ευχαριστώ για την προσοχή σας :)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, δύο ερωτήσεις σε ένα πληγωμένο συνδρομητή Wind:

 

- Έχω συμβόλαιο Mobile Broadband απο τον περασμένο Μάρτιο και θέλω να το διακόψω. Τι ποινή θα πληρώσω;

 

- Πριν δύο μήνες, μετά απο τηλεφωνική προσφορά, ανανέωσα το Double Play S με νέα, χαμηλότερη τιμή. Όλη η διαδικασία έγινε τηλεφωνικά και φυσικά δεν πήρα χαρτιά. Μπορώ να βρω κάπου τους όρους της ανανέωσης αυτής (διάρκεια, πάγιο κτλ);

 

Ευχαριστώ για την προσοχή σας :)

 

1) 1260 κινητό WIND ή 6935601260

 

2) 13800

Link to comment
Share on other sites

1) 1260 κινητό WIND ή 6935601260

 

2) 13800

Τα νούμερα τα ξέρω. Ήθελα να αποφύγω όσο γίνεται την επαφή μαζί τους, για αυτό ρώτησα εδώ.

 

Ας είναι...Καλές γιορτές...

Link to comment
Share on other sites

Τα νούμερα τα ξέρω. Ήθελα να αποφύγω όσο γίνεται την επαφή μαζί τους, για αυτό ρώτησα εδώ.

 

Ας είναι...Καλές γιορτές...

 

δεν μπορουμε να σου απαντησουμε διοτι προκειται για κατι ειδικό κι όχι γενικό. καλές γιορτές επίσης!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα.

 

Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί πάλι κάτι ανάλογο, αλλά προσωπικά δεν μου έχει ξανατύχει. Ο πατέρας μου έχει τρεις συνδέσεις στο όνομά του και επιθυμεί να διακόψει την μία. Μέσα Οκτώμβρη περίπου ζήτησε αυτή τη διακοπή, τον επόμενο μήνα (Νοέμβρη) ο λογαριασμός που εκδόθηκε περιείχε και πάλι το νούμερο στο οποίο ζητήσαμε διακοπή και μου είπαν ότι δεν ξέρουν γιατί δεν προχώρησε η διακοπή, θα την κάνουν τώρα και το τηλέφωνο θα διακοπεί 12/12. Σήμερα πήγα σε κατάστημα να πληρώσω το λογαριασμό, ο οποίος περιείχε και πάλι το επίμαχο νούμερο χρεωμένο κανονικά. Αφού τους ανέφερα τι συμβαίνει μου είπαν ούτε λίγο ούτε πολύ γιατί θέλω να το διακόψω και κάτι άλλα αστεία και στο τέλος απαιτούσαν να τους το πληρώσω τώρα και όταν γίνει η διακοπή να μου επιστραφεί ότι υπόλοιπο προκύπτει. Έχει τύχει σε κανέναν κάτι ανάλογο ή έχει κανείς ιδέα για το πως να χειριστώ το ζήτημα; Δεν είναι για τα χρήματα που καλούμαι να πληρώσω επειδή έτσι θέλει η Wind, είναι για τις άθλιες πρακτικές που εφαρμόζουν πλέον. Να σημειώσω ότι δεν υπάρχει κάποιο υπόλοιπο ή κάποια δέσμευση όσον αφορά το συγκεκριμένο νούμερο για να έχουν κάποιον λόγο και να μην προχωρούν στην διακοπή του. Δεν προχωρούν, επειδή προφανώς δεν θέλουν.

 

Ευχαριστώ και καλές γιορτές παιδιά με υγεία και ευτυχία. :)

Edited by SpyrosR
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή για να καταλάβω.

Βλέπεις το νούμερο στον λογαριασμό αλλά αγνοείς αν έχει διακοπεί ή όχι;

Θα έπρεπε να ξέρεις αν το νούμερο λειτουργεί.

Ο λογαριασμός που πλήρωσες σήμερα είναι προφανές ότι έχει εκδοθεί πριν τις 12/12

Εν πάσει περιπτώσει η φορητότητα σε κάρτα άλλης εταιρείας ολοκληρώνεται σε λιγώτερο από μία μέρα. ( 6 ώρες)

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή για να καταλάβω.

Βλέπεις το νούμερο στον λογαριασμό αλλά αγνοείς αν έχει διακοπεί ή όχι;

Θα έπρεπε να ξέρεις αν το νούμερο λειτουργεί.

Ο λογαριασμός που πλήρωσες σήμερα είναι προφανές ότι έχει εκδοθεί πριν τις 12/12

Εν πάσει περιπτώσει η φορητότητα σε κάρτα άλλης εταιρείας ολοκληρώνεται σε λιγώτερο από μία μέρα. ( 6 ώρες)

 

Για την ακριβεια σε 6 εργάσιμες ώρες γίνεται auto-accept (αν δεν υπάρξει απόρριψη ή αποδοχή νωρίτερα)

Το πότε ολοκληρώνεται.... Όταν το ζητήσει ο πάροχος δέκτης.

Και αν δεν το ζητήσει σε 30 ημέρες, ακυρώνεται.

 

(off topic)

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα και από εμένα. εγώ έχω το εξής πρόβλημα. πρίν από λίγο καιρό έβαλα συναγερμό στο σπίτι. επειδή για κάποιο λόγο δεν έστελνε σήμα στο κέντρο δοκίμασε ο τεχνικός να βάλει φίλτρο στη πρίζα του internet. πράγματι ο συναγερμός λειτούργησε κανονικά. Δυστυχώς δεν ήμουν σπίτι όταν έγινε αυτό. σήμερα δοκιμάζω το διαδίκτυο και βλέπω ότι η ταχύτητα από το 17 πήγε στο 2.5!!!!!άρχισα να εκνεύριζομαι με τη wind επειδή θεώρησα ότι άρχισε τις βλακείες.....αλλά μετά σκέφτηκα το φίλτρο....και πράγματι μόλις το βγάζω η ταχύτητα επανέρχεται στο 17. το είπα στο τεχνικό και μου είπε ότι πρέπει να βρει άλλο κόλπο......τι κάνουμε σε περίπτωση που δε γίνεται τπτ;

Υ.Γ. σημεωτέον ότι με το φίλτρο για κάποιο λόγο δεν συνδέεται ούτε το κινητό μου ούτε το λάπτοπ στο wifi....όταν βγει το φίλτρο όλα οκ.

off topic....παρακαλώ να διαγραφει

Edited by Dimeos
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή για να καταλάβω.

Βλέπεις το νούμερο στον λογαριασμό αλλά αγνοείς αν έχει διακοπεί ή όχι;

Θα έπρεπε να ξέρεις αν το νούμερο λειτουργεί.

Ο λογαριασμός που πλήρωσες σήμερα είναι προφανές ότι έχει εκδοθεί πριν τις 12/12

Εν πάσει περιπτώσει η φορητότητα σε κάρτα άλλης εταιρείας ολοκληρώνεται σε λιγώτερο από μία μέρα. ( 6 ώρες)

 

Kαλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση.

 

Το τηλέφωνο προφανώς δεν έχει διακοπεί, το θέμα μου είναι το γιατί δεν έχει διακοπεί και αν η Wind έχει δικαιώμα να μην το διακόπτει... Όπως ανέφερα και παραπάνω ζήτησα διακοπή τέλη Οκτώμβρη. Από τότε στον πρώτο λογαριασμό μετά την αίτηση διακοπής περιέχοταν μέσα κανονικά οπότε και ρώτησα τι συμβαίνει και μου είπαν δεν έχει προχωρήσει η διακοπή και ότι θα την προχωρούσαν τότε και το τηλέφωνο θα διακόπτοταν στις 12/12. Έρχεται και δεύτερος λογαριασμός αφότου έχω ζητήσει τη διακοπή του συγκεκριμένου τηλεφώνου, το νούμενο δεν έχει διακοπεί και όταν το ξαναναφέρω σήμερα στη Wind μου λένε γιατί θέλω να το διακόψω(!!!) και κάτι τέτοια (κοινώς πάλι δεν προχώρησαν τη διακοπή) και στο τέλος μου λένε ότι θα διακοπεί τέλος του μήνα και να πληρώσω τώρα τον δεύτερο (το τονίζω αυτό) συνεχόμενο λογαριασμό αφότου έχω ζητήσει τη διακοπή και όταν γίνει εκκαθάριση θα μου επιστραφεί ότι είναι κλπ. Ειλικρινά τώρα ρε παιδιά, βγάζει καμιά λογική όλο αυτό; Δε μπορώ να καταλάβω τι έχουν στο μυαλό τους, πως λειτουργούν και τι επιδιώκουν... Αnyway θα δω τι θα κάνω, απλά ρώτησα εδώ μήπως είχε κάποιος ανάλογη εμπειρία γιατί από το επίσημο page της Wind στο Facebook είδα και κάτι άλλα post με ακριβώς ανάλογα ζητήματα με το δικό μου...

Link to comment
Share on other sites

Νέο συμβόλαιο

10GB , 100 λεπτά , 10 sms με 19€

 

http://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/kiniti/price-plans/neo-sumvolaio-sta-19/?c

 

Για τους πραγματικούς σμαρτοφον-ακιες είναι οτι πρέπει ;)

Link to comment
Share on other sites

γεια σας,

εχει ο πατερας μου μια συνδεση mobile broadband control 30gb με 24.90 για 1.5-2 χρονια (δεν θυμοταν ακριβως και δεν εχω τα συμβολαια ευκαιρα) και κοιταζαμε μηπως πηγαιναμε σε κατι που συμφερει πιο πολυ αλλα αφου τα τρωει τα 20gb δεν ειδα κατι ανταγωνιστικο απο αλλες εταιρειες.

η δευτερη σκεψη μου ηταν για επιδοτηση..δεν του εχουν πει τιποτα και επειδη εγω δεν ειχα ποτε συμβολαιο για mobile internet δεν ξερω καν αν δινουν.

οποτε θελω να ρωτησω καταρχην αν δινουν. εαν ναι, πως να κινηθω για να την παρω.

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

γεια σας,

εχει ο πατερας μου μια συνδεση mobile broadband control 30gb με 24.90 για 1.5-2 χρονια (δεν θυμοταν ακριβως και δεν εχω τα συμβολαια ευκαιρα) και κοιταζαμε μηπως πηγαιναμε σε κατι που συμφερει πιο πολυ αλλα αφου τα τρωει τα 20gb δεν ειδα κατι ανταγωνιστικο απο αλλες εταιρειες.

η δευτερη σκεψη μου ηταν για επιδοτηση..δεν του εχουν πει τιποτα και επειδη εγω δεν ειχα ποτε συμβολαιο για mobile internet δεν ξερω καν αν δινουν.

οποτε θελω να ρωτησω καταρχην αν δινουν. εαν ναι, πως να κινηθω για να την παρω.

ευχαριστω

 

αν τον καλυπτει το σημα δεν παει πουθενα. δεν υπαρχει πουθενα αυτη η τιμη. επιδοτηση ξεχνας!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Θέλω για ένα tablet που μας έδωσαν και παίρνει micro sim να πάρω μια τέτοια σιμ στον αριθμό του συμβολαίου μου, που έχω και τα δωρεάν Mb. Αλλά όχι να ακυρωθεί η κανονική κάρτα σιμ που έχω στο κινητό μου. Αυτό υποχρεωτικά έχει κάποια χρέωση το μήνα (σαν έξτρα πάγιο εννοώ); Ή στο κάνει δώρο η wind πληρώνοντας μόνο τη micro sim;
Σαν τα Xiaomi τίποτα!!! :lol:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Θέλω για ένα tablet που μας έδωσαν και παίρνει micro sim να πάρω μια τέτοια σιμ στον αριθμό του συμβολαίου μου, που έχω και τα δωρεάν Mb. Αλλά όχι να ακυρωθεί η κανονική κάρτα σιμ που έχω στο κινητό μου. Αυτό υποχρεωτικά έχει κάποια χρέωση το μήνα (σαν έξτρα πάγιο εννοώ); Ή στο κάνει δώρο η wind πληρώνοντας μόνο τη micro sim;

 

χρόνια πολλά με υγεία σε όλους.Η wind έχει τέτοιο πρόγραμμα για 2 σιμ σε ένα αριθμό με χρέωση 3 ευρώ το μήνα. Για περισσότερες λεπτομέρειες στο σαιτ της wind.Αν θυμάμαι καλά το ονομάζει twin sim.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...