Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μήπως ξέρετε αν υπάρχει κάποια αντίστοιχη προσφορά σε καλύτερη τιμή;Με ενδιαφέρει πολύ ο δωρεάν χρόνος προς κινητά χωρίς να με ενδιαφέρει αν οι κλήσεις θα πρέπει να γίνονται από το κινητό ή το σταθερό. Πρόκειται για ηλικιωμένο άτομο που κατά κύριο λόγο βρίσκεται στο σπίτι. http://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/ola-mazi/w-statheri/
Link to comment
Share on other sites

Μήπως ξέρετε αν υπάρχει κάποια αντίστοιχη προσφορά σε καλύτερη τιμή;Με ενδιαφέρει πολύ ο δωρεάν χρόνος προς κινητά χωρίς να με ενδιαφέρει αν οι κλήσεις θα πρέπει να γίνονται από το κινητό ή το σταθερό. Πρόκειται για ηλικιωμένο άτομο που κατά κύριο λόγο βρίσκεται στο σπίτι. http://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/ola-mazi/w-statheri/

 

http://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/ola-mazi/wind-one/

Από κατάστημα σε προσφορά 34,9 ευρώ και δώρο το τέλος φορητότητας

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά όπως ανέφερα θέλω πρόγραμμα που να έχει πολλά λεπτά προς κινητά και τα 300 δε νομίζω ότι φτάνουν.Κάτι άλλο;
Link to comment
Share on other sites

δύο ερωτήσεις

1... οι 14 μέρες για υπαναχωρηση ισχύουν ΜΌΝΟ για τηλεφωνικές αιτήσεις η και υπογραφή σε κατάστημα;;;

 

2...αίτημα φορητοτητας σε κατάστημα έγινε και εκεί μου δώσανε μόνο μια φωτοτυπία μπακαλοχαρτο που ούτε υπογραφές έχει ούτε καν το συμβόλαιο υπεγραφει! θα στείλουν επίσημα έγγραφα στο σπίτι ή όχι;

Link to comment
Share on other sites

δύο ερωτήσεις

1... οι 14 μέρες για υπαναχωρηση ισχύουν ΜΌΝΟ για τηλεφωνικές αιτήσεις η και υπογραφή σε κατάστημα;;;

 

2...αίτημα φορητοτητας σε κατάστημα έγινε και εκεί μου δώσανε μόνο μια φωτοτυπία μπακαλοχαρτο που ούτε υπογραφές έχει ούτε καν το συμβόλαιο υπεγραφει! θα στείλουν επίσημα έγγραφα στο σπίτι ή όχι;

 

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του εγγράφου της σύμβασης και ισχύει μόνο αν η πώληση γίνει εκτός εμπορικού καταστήματος (πχ εξωτερικός πωλητής σε σπίτι) ή από απόσταση (πχ τηλεφωνικά).

Εάν έγινε σε κατάστημα, δεν σε έβαλαν να υπογράψεις και σου έδωσαν ένα μπακαλοχαρτο τότε κακό του κεφαλιού τους.

Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Titanium Silver

Φιλικά, Σταύρος :)

Link to comment
Share on other sites

Εχω ήδη κάνει εγγραφή στο site της wind (Μιλάμε για το my wind έτσι?) Αλλά η κάρτα μου δε φαίνεται...

Φαίνεται μόνο το σταθερό και ένα κινητό που έχω...

 

---προσθήκη---

Στέλνοντας "ΥΠ" στο 1228 μου έρχεται SMS με το υπόλοιπο των ΜΒ αλλά όχι με την ημερομηνία λήξης

 

---προσθήκη---

Εκανα γραπτό αίτημα υποστήριξης και τους θέτω την παραπάνω ερώτηση...

 

Κλείσαμε εβδομάδα αλλά απάντηση από τη wind στο αίτημα υποστήριξης δεν έχω πάρει... :mad:

May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

Κλείσαμε εβδομάδα αλλά απάντηση από τη wind στο αίτημα υποστήριξης δεν έχω πάρει... :mad:

 

wind και υποστηριξη στην ιδια προταση?

Link to comment
Share on other sites

wind και υποστηριξη στην ιδια προταση?

 

Υπάρχουν πολλοί που έχουμε εξυπηρετηθεί ταχύτατα σε τυχόν προβλήματα.

Οπότε μην γενικευουμε.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

wind και υποστηριξη στην ιδια προταση?

Δε στέκει συντακτικά ε? :lol:

 

Υπάρχουν πολλοί που έχουμε εξυπηρετηθεί ταχύτατα σε τυχόν προβλήματα.

Οπότε μην γενικευουμε.

Από την άλλη όμως υπάρχουν και πολλοί που μας έχουν τσακίσει τα νεύρα με τις αστοχίες τους...

 

Π.Χ.

Πριν 3-4 μήνες πχ ενώ πλήρωνα κανονικά το πακέτο μου (wind broadband+απεριόριστα) μου αφαίρεσαν την επιλογή των απεριόριστων σταθερών

(που είναι στάνταρ στο πακέτο μου) και άρχισαν να μου τα χρεώνουν...!!!

 

Παιδεύτηκα σχεδόν 1 μήνα με καθημερινά τηλέφωνα να τους πείσω ότι δεν ήμουν ελέφαντας και να σταματήσουν να με χρεώνουν...

Τηλέφωνα, επισκέψεις σε κατάστημα, αιτήσεις, φαξ (!), κλπ...

 

"Συγνώμη, σε 2 μέρες θα σας το ξαναενεργοποιήσουμε," "Συγνώμη, από Δευτέρας θα είναι όλα όπως πριν"

"Οι τεχνικοί κοιτάζουν το πρόβλημα (!!)" κλπ κλπ

Και από συγνώμη σε συγνώμη πέρασε ένας μήνας χωρίς να μπορώ να καλέσω σταθερά...

Edited by Yoda
Συντακτικό
May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

πως μπορουμε να βλέπουμε το υπολοιπο του δωρεαν χρονου ομιλιας απο το σταθερο?εν προκειμενω τις ωρες προς τα κινητα?
:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν πολλοί που έχουμε εξυπηρετηθεί ταχύτατα σε τυχόν προβλήματα.

Οπότε μην γενικευουμε.

 

Μαζί σου και εγώ. Σε σχέση με παλιότερα ειδικά, η εξυπηρέτηση έχει πολύ μεγάλη διαφορά προς το καλύτερο

Link to comment
Share on other sites

Εχω ήδη κάνει εγγραφή στο site της wind (Μιλάμε για το my wind έτσι?) Αλλά η κάρτα μου δε φαίνεται...

Φαίνεται μόνο το σταθερό και ένα κινητό που έχω...

 

---προσθήκη---

Στέλνοντας "ΥΠ" στο 1228 μου έρχεται SMS με το υπόλοιπο των ΜΒ αλλά όχι με την ημερομηνία λήξης

 

---προσθήκη---

Εκανα γραπτό αίτημα υποστήριξης και τους θέτω την παραπάνω ερώτηση...

Οι άνθρωποι είναι για τα μπάζα...

Μου απάντησαν σήμερα το παρακάτω...

 

"Σχετικά με το χχ-χχχχχχχχχχ σας πληροφορούμε ότι η ενημέρωση για το διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο κ την ημερομηνία λήξης στην κάρτα F2G γίνεται με αποστολή δωρεάν κενού SMS στο 1269"

 

ΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ F2G!

 

 

---Προσθήκη---

 

Ανοιξα νέο αίτημα υποστήριξης για το ίδιο θέμα...

Ελπίζω να είμαι αρκετά σαφής...

 

"Θα ήθελα να σας επαναλάβω για 2η φορά το ίδιο αίτημα διότι η απάντηση που έλαβα την προηγούμενη φορά δε με κάλυψε...

 

Μαζί με το ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ "WIND Broadband + απεριόριστα" που έχω, μου έδωσαν και μία κάρτα DATA (Αρ. 69xxxxxxxx).

 

Σε αυτή την κάρτα κάθε μήνα προστίθενται 300ΜΒ, αλλά μου είπαν από το κατάστημα ότι θα πρέπει κάθε 6 μήνες να βάζω 5€ για να μη χάσω τον αριθμό μου. Πως μπορώ να μάθω πότε λήγει η συγκεκριμένη κάρτα? (Οχι πότε λήγουν τα 300ΜΒ αλλά πότε χάνω τον αριθμό)

 

Η απάντηση που έλαβα την προηγούμενη φορά ήταν "για το διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο κ την ημερομηνία λήξης στην κάρτα F2G γίνεται με αποστολή δωρεάν κενού SMS στο 1269"

 

Μα δεν έχω F2G!

Δοκίμασα να ανοίξω και account στο myF2G αλλά μου λέει: "Προς το παρόν, δεν μπορούν να συνδεθούν οι συνδρομητές συμβολαίου."

Επίσης όλα τα μηνύματα που στέλνω από τη συγκεκριμένη SIM στο 1269 δε φεύγουν.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων..."

 

(Για να δούμε....)

Edited by Yoda
May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

Οι άνθρωποι είναι για τα μπάζα...

Μου απάντησαν σήμερα το παρακάτω...

 

"Σχετικά με το χχ-χχχχχχχχχχ σας πληροφορούμε ότι η ενημέρωση για το διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο κ την ημερομηνία λήξης στην κάρτα F2G γίνεται με αποστολή δωρεάν κενού SMS στο 1269"

 

ΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ F2G!

 

 

---Προσθήκη---

 

Ανοιξα νέο αίτημα υποστήριξης για το ίδιο θέμα...

Ελπίζω να είμαι αρκετά σαφής...

 

"Θα ήθελα να σας επαναλάβω για 2η φορά το ίδιο αίτημα διότι η απάντηση που έλαβα την προηγούμενη φορά δε με κάλυψε...

 

Μαζί με το ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ "WIND Broadband + απεριόριστα" που έχω, μου έδωσαν και μία κάρτα DATA (Αρ. 69xxxxxxxx).

 

Σε αυτή την κάρτα κάθε μήνα προστίθενται 300ΜΒ, αλλά μου είπαν από το κατάστημα ότι θα πρέπει κάθε 6 μήνες να βάζω 5€ για να μη χάσω τον αριθμό μου. Πως μπορώ να μάθω πότε λήγει η συγκεκριμένη κάρτα? (Οχι πότε λήγουν τα 300ΜΒ αλλά πότε χάνω τον αριθμό)

 

Η απάντηση που έλαβα την προηγούμενη φορά ήταν "για το διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο κ την ημερομηνία λήξης στην κάρτα F2G γίνεται με αποστολή δωρεάν κενού SMS στο 1269"

 

Μα δεν έχω F2G!

Δοκίμασα να ανοίξω και account στο myF2G αλλά μου λέει: "Προς το παρόν, δεν μπορούν να συνδεθούν οι συνδρομητές συμβολαίου."

Επίσης όλα τα μηνύματα που στέλνω από τη συγκεκριμένη SIM στο 1269 δε φεύγουν.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων..."

 

(Για να δούμε....)

 

Φίλε νομίζω πως η κάρτα που σου δίνουν με τα δωρεάν Mb είναι στην ουσία F2G. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να την βάλεις σε ένα κινητό και να γραφτείς στο MyF2G για να βλέπεις ότι λεπτομέρεια χρειάζεσαι.

ck
Link to comment
Share on other sites

Φίλε νομίζω πως η κάρτα που σου δίνουν με τα δωρεάν Mb είναι στην ουσία F2G. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να την βάλεις σε ένα κινητό και να γραφτείς στο MyF2G για να βλέπεις ότι λεπτομέρεια χρειάζεσαι.

Δεν παίζει :(

...Δοκίμασα να ανοίξω και account στο myF2G αλλά μου λέει: "Προς το παρόν, δεν μπορούν να συνδεθούν οι συνδρομητές συμβολαίου."...

Μόλις βάζω το νούμερο της κάρτας αρνείται...

May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποίησα την υπηρεσία i love tv που σε συνεργασία με την wind είναι δωρεάν για 30 ημέρες. Γνωρίζετε πως γίνεται η απενεργοποίηση μετά το περας αυτων ??? Γτ δεν το βρίσκω πουθενά και μιλάει για αυτόματη ανανέωση - χρέωση 5 ευρώ μέσω του λογαρισσμού της wind.
Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποίησα την υπηρεσία i love tv που σε συνεργασία με την wind είναι δωρεάν για 30 ημέρες. Γνωρίζετε πως γίνεται η απενεργοποίηση μετά το περας αυτων ??? Γτ δεν το βρίσκω πουθενά και μιλάει για αυτόματη ανανέωση - χρέωση 5 ευρώ μέσω του λογαρισσμού της wind.

 

Πάλι καλά που δεν το ενεργοποίησα !

Link to comment
Share on other sites

Πάλι καλά που δεν το ενεργοποίησα !

 

:D:D:D Είπα να μην επικοινωνήσω με την Wind ή την εταιρεία και να κάνω μια ερώτηση πρώτα στο φόρουμ. Δεν αγχώνομαι βασικά πολύ με αυτά γτ συνήθως όταν πάνε να μου την φέρουν, επικαλούμαι την ιδιότητα μου και λύνονται οι όποιες κωλυσιεργίες από την πλευρά των υπευθύνων στο πι και φι !!!

Link to comment
Share on other sites

:D:D:D Είπα να μην επικοινωνήσω με την Wind ή την εταιρεία και να κάνω μια ερώτηση πρώτα στο φόρουμ. Δεν αγχώνομαι βασικά πολύ με αυτά γτ συνήθως όταν πάνε να μου την φέρουν, επικαλούμαι την ιδιότητα μου και λύνονται οι όποιες κωλυσιεργίες από την πλευρά των υπευθύνων στο πι και φι !!!

 

Να υποθέσω ........Δικηγόρος :lol:

Link to comment
Share on other sites

16 Σεπτέμβρη πάω σε κατάστημα WIND και κάνω αίτημα φορητοτητας από HOL μόνο του σταθερου. στα 20 ευρώ το γνωστό double play συν 300 προς κινητά. σήμερα, μετά από δέκα μέρες ολοκληρώθηκε η μετάβαση αλλά σε διαφήμιση είδα ότι είναι 24μηνο (που το γνώριζα) αλλά τον δεύτερο χρόνο αντί για 20 πάει στα 25 ευρώ πράγμα που ΔΕΝ μου το είπαν! πήρα τα κεντρικά και στο κατάστημα και φυσικά δεν παραδέχονται τίποτα!

επίσης μου είπαν οι 14 μέρες για υπαναχωρήσή είναι ΜΌΝΟ για τηλεφωνικές αιτήσεις. αληθεύει αυτό;;; και ότι δεν ισχύει για συμβόλαια από κατάστημα! να υπαναχωρησω τώρα δεν γίνεται ;;που κοροϊδεύουν τον κόσμο;;;

 

Λοιπόν αυτό ετυχε σε μένα αλλά και σε συνάδελφο και ειναι τουλάχιστον απαραδεκτο ,τον 1ο χρόνο χρεώνει 20ε ΑΛΛΑ τον 2ο 25ε το εμφΑνιζουν όχι βεβαια στο διαφημιστικο banner αλλά στα ψιλά γραμματα και μονον αν ψάξεις ,η παραπλάνηση του καταναλωτη παει συννεφο ,το θεωρω απαραδεκτο ,εστειλα ηδη email με αιτηση ακυρωσης της αιτησης φορητοτητας που ειχα ζητησει ,ευτυχώς την ειχα κανει On-line και δεν εχουν περασει ούτε 7-8 μερες απο τη παραλαβη -αποστολή με acs και φυσικά δεν εχει γινει καμμια μεταφορα ή ενεργοποιηση ,δεν πιστευω να έχουμε τιποτα ιστορίες ... ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !

 

Υ.Γ στην ουσια η hol μου ανοιξε τα μάτια όταν με πηραν τηλέφωνο για αντιπροσφορα για να μη φύγω ( και μου εδωσαν και καλή τιμή για να μεινω! )

Edited by tpapo
Pipo M9 (RileyROM 2.6.4) - ZTE V967S (1.0.5) - Xiaomi RedMi 1S (MIUI V7 5.8.27)-Xiaomi Redmi 2 (MIUI V7 5.8.27)-Xiaomi Redmi Note 2 (MIUI V7 6.4.28)
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν αυτό ετυχε σε μένα αλλά και σε συνάδελφο και ειναι τουλάχιστον απαραδεκτο ,τον 1ο χρόνο χρεώνει 20ε ΑΛΛΑ τον 2ο 25ε το εμφΑνιζουν όχι βεβαια στο διαφημηστικο banner αλλά στα ψιλά γραμματα και μονον αν ψάξεις ,η παραπλάνηση του καταναλωτη παει συννεφο ,το θεωρω απαραδεκτο ,εστειλα ηδη email με αιτηση ακυρωση της αιτησης φορητοτητας που ειχα ζητησει ,ευτυχώς την ειχα κανει On-line και δεν εχουν περασει 7-8 μερες απο τη παραλαβη -αποστολή με acs , ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !

δεν καταλαβες! έστειλα ένα περιποιημένο εμεηλ και σε μια εβδομάδα με πήραν τηλέφωνο και δέχτηκαν τον δεύτερο χρόνο και αυτόν στα είκοσι και μου έστειλαν και το κανονικό συμβόλαιο που στο κατάστημα το έκαναν γάργαρα! πλέον ξυπνάμε δεν κοιμομαστε!

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...