Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Επίσης το 6938 το έδωσαν το 2000, μετά τα 6932 και 6937...

Οι αριθμοί δεν ανακυκλώνονται;

Ή τότε δε γινόταν ακόμα;

"Η χειρότερη άρνηση, η μεγαλύτερη απελπισία, είναι να φουντάρεις στον τόπο σου και να ζεις με τις αναμνήσεις..."

Νίκος Καββαδίας

Link to comment
Share on other sites

Εξακριβομένο από εμένα αυτό αφού από το 1996 έχω το 693-ΧΧΧΧΧΧ (9ψήφιο τότε) και στην αλλαγή-προσθήκη του επιπλέον ψηφίου έγινε 6932-ΧΧΧΧΧΧ :wink:

 

+1

 

Πρώτα βγήκαν τα 6932 και μετά όλα τα άλλα.

Link to comment
Share on other sites

Το 6932 είναι από τα πρώτα... πριν καν μπεί το 10ο ψηφίο. Εξακριβομένο από εμένα αυτό αφού από το 1996 έχω το 693-ΧΧΧΧΧΧ (9ψήφιο τότε) και στην αλλαγή-προσθήκη του επιπλέον ψηφίου έγινε 6932-ΧΧΧΧΧΧ :wink:

Δεύτερο βγήκε σε κυκλοφορία το 6937, όπου πήρα ένα τέτοιο κάπου ανάμεσα σε 1998 και 2000. Το 6938 βγήκε αργότερα...

 

Οι αριθμοί δεν ανακυκλώνονται;

Ή τότε δε γινόταν ακόμα;

 

Αυτό εννοούσα, ότι το 6938 ήρθε μετά τα 6932 και 6937 (αφού είχαν γίνει βέβαια δεκαψήφια). Αρχικά ήταν 093 και έξι ψηφία, μετά το 093 έγινε 0932 και άρχισε να χρησιμοποιήτε και το 0937. Αργότερα ήρθε το 0938 (σήμερα 6938). Οπότε δεν υπάρχει περίπτωση γραμμή που είναι ενεργή πριν το 2000 (ίσως 1999) να έχει σήμερα τη μορφή 6938!

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Αυτό εννοούσα, ότι το 6938 ήρθε μετά τα 6932 και 6937 (αφού είχαν γίνει βέβαια δεκαψήφια). Αρχικά ήταν 093 και έξι ψηφία, μετά το 093 έγινε 0932 και άρχισε να χρησιμοποιήτε και το 0937. Αργότερα ήρθε το 0938 (σήμερα 6938). Οπότε δεν υπάρχει περίπτωση γραμμή που είναι ενεργή πριν το 2000 (ίσως 1999) να έχει σήμερα τη μορφή 6938!

 

Noμίζω πως πρώτα βγήκαν κάποια 0936 (μόνο για συμβόλαια) και μετά 0938...:rolleyes: Όχι ότι έχει καμια σημασία...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

 

Συγχαρητήρια για το thread. Λοιπόν έχω μια ανησυχία για την νέα μου σύνδεση flexy 55 και θέλω να δω τι κάνατε όλοι οι υπόλοιποι με το θέμα. Έχει ξανααναφερθεί το όλο πρόβλημα και έχει να κάνει με τις πρόσθετες υπηρεσίες που βάζει η wind στο συμβόλαιο μας.

Λοιπόν έκανα φορητότητα αριθμού από συμβόλαιο που έχω στη vodafone και η οποία θα ενεργοποιηθεί την Δευτέρα σε 4 μέρες. Σήμερα πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι εφόσον έχει εγκριθεί και προγραμματιστεί μπορώ να πάω κανονικά για το συμβόλαιο, τη sim και την επιδοτούμενη συσκευή. Έχοντας διαβάσει όλο το thread ήξερα ότι η wind προσθέτει κάποιες υπηρεσίες όταν υπογράφεις συμβόλαιο.Όντως το συμβόλαιο που μου δωσε να υπογράψω έχει μέσα πρόσθετες υπηρεσίες για wind προς σταθερα,SMS60&MMS15. Της είπα να τις βγάλει, αλλά μου πε ότι μπορεί να τις βγάλει την δευτέρα που θα είναι ενεργή η γραμμή μου. Εν τω μεταξύ για να μην μείνω χωρίς γραμμή μόλις γίνει η φορητότητα και να έχω αμέσως την νέα sim να την βάλω τη δευτέρα το υπέγραψα τελικά το συμβόλαιο και έχω σκοπώ το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να τις ακυρώσω τις υπηρεσίες τη δευτέρα αφού απλά δεν τις θέλω και δεν τις ζήτησα ποτέ. Λέτε να έχω πρόβλημα στην ακύρωση?Πόσοι τις έχετε ξυλώσει τις υπηρεσίες ήδη και με πόση ευκολία?

Δεν πιστέυω να τις φάω στη μάπα όλο το 12μηνό ή να θέλουν τέλος ακύρωσης υπηρεσίων?

 

Καλά αυτό το σύστημα της wind που βάζει default ότι θέλει είναι αδιανόητο!Ειδικά αν προέρχεσαι από τη vodafone που σε αυτά είναι τυπικότατη. Βέβαια και ακριβότατη για αυτό και άλλαξα...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μου ξεκαθάρισαν στο κατάστημα που πήγα να πληρώσω τον λογαριασμό οτι πρέπει να κάνω το e-bill plus για να έχω ανάλυση στο διαδίκτυο...ασχολείται λέει υπάλληλος και πρέπει να πληρώνεται (η ουσία του πράγματος)...ΟΧΙ...ΟΧΙ, δεν γίνονται αυτόματα απο υπολογιστές...Τα ετοιμάζουν όλα με το χέρι και πρέπει να πληρώσουμε τον υπάλληλο που τα φτιάχνει...τόσες ώρες δουλεύει το παιδί...

 

Βρε δεν κάνετε τούμπες...

 

Wind...Θέλω περισσότερα...αλλά όχι e-bill (αναλυτικό) στο ίντερνετ.

 

Γιατί αν το θέλεις, πρέπει να το πληρώσεις !

 

:mad:

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μου ξεκαθάρισαν στο κατάστημα που πήγα να πληρώσω τον λογαριασμό οτι πρέπει να κάνω το e-bill plus για να έχω ανάλυση στο διαδίκτυο...ασχολείται λέει υπάλληλος και πρέπει να πληρώνεται (η ουσία του πράγματος)...ΟΧΙ...ΟΧΙ, δεν γίνονται αυτόματα απο υπολογιστές...Τα ετοιμάζουν όλα με το χέρι και πρέπει να πληρώσουμε τον υπάλληλο που τα φτιάχνει...τόσες ώρες δουλεύει το παιδί...

 

ΑΑΑΑΑ!!!!!

 

Πάνε και πες τους επι λέξη ότι θέλεις να ενεργοποιήσεις το "απλό ebill, όχι το plus". Στα έντυπα τους αναφέρονται ξεκάθαρα και οι 2 υπηρεσίες. Δεν ξέρω αν το κάνουν από άγνοια ή δόλο (να πληρώνει παραπάνω ο πελάτης). Πάρε μαζί σου και μια εκτύπωση από το site Wind που τα αναφέρει αυτά ξεκάθαρα. Αν αρνηθούν, τρίψε τους το χαρτί στα μούτρα, πάρε στην εξυπηρέτηση πελατών μπροστά τους και

ξεμπρόστιασε τους.

Motorola Razr i XT890 + Alcatel 2005D + Samsung GT-N5110
Link to comment
Share on other sites

Το έχω ήδη ενεργοποιημένο (ebill, όχι το plus)...δεν μου δίνει καμία περισσότερη πληροφορία απο οτι πέρνω και στο χαρτί που μου έρχεται. Τις απλές πληροφορίες δηλάδη και όχι ανάλυση του λογαριασμού !
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου, προφανως εχεις τυχει σε παντελως μα παντελως ασχετο καταστημα....απαραδεκτο, αλλα δεν δοκιμαζεις αλλο κατασημα, εκτος της περιοχης σου?

πχ καποιο απο τα ιδιοκτητα της WIND?

Link to comment
Share on other sites

Της είπα να τις βγάλει, αλλά μου πε ότι μπορεί να τις βγάλει την δευτέρα που θα είναι ενεργή η γραμμή μου. Εν τω μεταξύ για να μην μείνω χωρίς γραμμή μόλις γίνει η φορητότητα και να έχω αμέσως την νέα sim να την βάλω τη δευτέρα το υπέγραψα τελικά το συμβόλαιο και έχω σκοπώ το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να τις ακυρώσω τις υπηρεσίες τη δευτέρα αφού απλά δεν τις θέλω και δεν τις ζήτησα ποτέ. Λέτε να έχω πρόβλημα στην ακύρωση?Πόσοι τις έχετε ξυλώσει τις υπηρεσίες ήδη και με πόση ευκολία?

Δεν πιστέυω να τις φάω στη μάπα όλο το 12μηνό ή να θέλουν τέλος ακύρωσης υπηρεσίων?

 

Καλά αυτό το σύστημα της wind που βάζει default ότι θέλει είναι αδιανόητο!Ειδικά αν προέρχεσαι από τη vodafone που σε αυτά είναι τυπικότατη. Βέβαια και ακριβότατη για αυτό και άλλαξα...

 

1. Δεν τις βάζει το σύστημα by default, αλλά ο πωλητής που καταχωρεί την αίτηση!

2. Μπορείς χωρίς κανένα πρόβλημα να βγάλεις τις υπηρεσίες 2-3 ημέρες μετά την ενεργοποίηση της γραμμής, αλλά επίσης

3. Η συγκεκριμένη πωλήτρια μπορεί και πριν την ενεργοποίηση να βγάλει τις υπρεσίες τηλεφωνικά (γνωρίζει τον αριθμό που θα καλέσει να το ζητήσει, είμαι σίγουρος ;) )

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Ο πετρος εχει απολυτο δικιο....εδωπερα μερικες φορες ξεχνανε να σου περασουνε μεχρι και την αναγνωριση κλησεων, τα sms60 ειναι το προβλημα που ταχα δεν μπορει να βγαλει?
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα

έχω ενα προβληματάκι στο να διαλέξω πρόγραμμα χρήσης ...και τα δύο έχουν μηδέν πάγιο και τα δύο έχουν 0.004 ευρο το δευτερολεπτο και το άλλο 0.0039...τι αλλη διαφορα εχουν γιατι δεν το καταλαβα να υπάρχουν δυο προγραμματα παραπλησια:wacko:

Link to comment
Share on other sites

WIND e-Bill

 

Η υπηρεσία e-Bill της WIND είναι ο πιο γρήγορος, εύκολος και ασφαλής τρόπος για να βλέπετε και να αναλύετε μέσω Internet το λογαριασμό σας.

 

Με την υπηρεσία e-Bill της WIND μπορείτε να:

 

* ενημερωθείτε για τον τρέχοντα λογαριασμό σας, εντός δύο ημερών από την έκδοσή του

* επεξεργαστείτε και να αναλύσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας

* αρχειοθετήσετε ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς σας, να δείτε ιστορικά στοιχεία και να δημιουργήσετε διαγράμματα

* να επιλέξετε την μορφή εκτύπωσης και επεξεργασίας του λογαριασμού σας σε PDF και EXCEL

 

=======

 

Για γέλια...για πολλά γέλια !

 

υ.γ Πως μπορώ να ξέρω στο λογαριασμό μου (ηλεκτρονικό που είναι για γέλια βέβαια) και μη το ποσό της έκπτωσης απο το friends'n family ; Γιατί έχει ακουστεί οτι σε μερικούς δεν ήταν περασμένα καν τα νούμερα και χρεωνόντουσαν κανονικά χωρίς έκπτωση ενώ δεν το γνώριζαν.

Link to comment
Share on other sites

Οι κλήσεις στο Wind Flexy Zero κοστίζουν 0,0039/δευτ. αλλά έχουν ελάχιστη διάκρκεια 30'',

εν αντιθέσει η κλήσεις στο Wind 1 έχουν κλιμακωτή χρέωση:

1-120 δευτ: 0,0040/δευτ

121-240 δευτ: 0,0039/δευτ

241 δευτ +: 0,0038/δευτ

ενώ δεν έχουν καμία ελάχιστη διάρκεια!

 

Τα sms στο Wind Flexy Zero κοστίζουν 0,1071 προς ελληνικά δίκτυα και 0,2023 προς ξένα.

Αντίθετα το Wind 1 είναι πολύ πιο φθηνό, με 0,0833 το μήνυμα είτε αυτό είναι προς ελληνικό, είτε προς ξένο δίκτυο.

 

Επιπλέον στο Wind 1 παρέχεται δωρεάν η υπηρεσία WIND 1 Friends & Family, η οποία προσφέρει έκπτωση 50% στις εθνικές κλήσεις φωνής, SMS, MMS, video-κλήσεις που πραγματοποιούνται εντός Ελλάδας προς έναν ή δύο δηλωμένους αριθμούς Q-Telecom ή WIND ή έναν αριθμό Q-Telecom ή WIND και έναν αριθμό σταθερού.

 

Ακόμα το Wind 1 προσφέρει 5% έκπτωση στο συνολικό ποσό πληρωμής, εάν αυτό ξεπερνάει τα 13,00.

 

Το μόνο του αρνητικό είναι πως έχει αρχικό τέλος σύνδεσης 25,00 και ότι απευθύνεται σε νέους συνδρομητές μόνο, οι υπάρχοντες δεν μπορούν να μεταβούν σε αυτό!

"Η χειρότερη άρνηση, η μεγαλύτερη απελπισία, είναι να φουντάρεις στον τόπο σου και να ζεις με τις αναμνήσεις..."

Νίκος Καββαδίας

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, με to απλό e-bill μπορεί κάποιος να πάρει την αναλυτική σε pdf, excel κτλ. και να την κάνει ό,τι θέλει. Να βγάλει στατιστικά όπως μεγαλύτερες χρεώσεις, περισσότερο κληθέντες αριθμοί και τα σχετικά. Εκτός από αυτά, στο site έχει κάποια εργαλεία που κάνουν αυτήν ακριβώς την δουλειά. Όταν κάνεις log in στον λογαριασμό σου εκτός από το να κατεβάσεις τα αρχεία αυτά έχει και κάποια scripts με εργαλεία που κάνουν αυτές ακριβώς τις στατιστικές. Μπορείς δηλαδή on line χωρίς να ξέρεις excel να βγάλεις αρκετά στατιστικά.

 

Όπως με είχαν εξηγήσει, η μόνη διαφορά του plus από το απλό είναι στο χαρτί. Στην μία περίπτωση σου στέλνουν χάρτινη αναλυτική και στην άλλη όχι. Τώρα, αν έχει αλλάξει κάτι από τον Ιούνιο δεν το γνωρίζω. sv2evs όταν διαλέγεις έναν λογαριασμό δοκίμασες να κάνεις κλικ σε εκείνο το εικονίδιο δίπλα στο Ανάλυση - Στατιστικά - τηλ. χχχχχχχχ;;; Δεν σου βγάζει ένα παράθυρο στο κέντρο της οθόνης; Μήπως έχεις υψηλή ασφάλεια στον browser και δεν αφήνει το site να εκτελεί active X;

Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

αχα!δηλαδη στην ουσία μόνο νέες συνδεσεις μπορείς να κανεις ...οκ μπορείτε να κλειδώσετε πλέον
Link to comment
Share on other sites

αχα!δηλαδη στην ουσία μόνο νέες συνδεσεις μπορείς να κανεις ...οκ μπορείτε να κλειδώσετε πλέον

Μόνο νέες συνδέσεις, ή από φορητότητα ή από κάρτα.

Εάν έχεις σύνδεση και έχει περάσει ο χρόνος αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να το μετατρέψεις σε καρτοκινητό για ένα μήνα (δωρεάν είναι) και μετά να το κάνεις Wind 1.

Μεγάλη χαζομάρα της Wind να μην το παρέχει στους συνδρομητές της...

"Η χειρότερη άρνηση, η μεγαλύτερη απελπισία, είναι να φουντάρεις στον τόπο σου και να ζεις με τις αναμνήσεις..."

Νίκος Καββαδίας

Link to comment
Share on other sites

οχι δεν έχω υψηλή ασφάλεια...δεν μου βγάζει καμία στατιστική. Απο οτι μου είπαν απο το κατάστημα που έκανα και την αίτηση για να έχεις αναλυτική πρέπει να έχεις το ebill plus (ακόμα και για το online απο οτι έχω καταλάβει). Εκτός και αν δεν μου το εξήγησαν σωστά οι υπεύθυνοι του καταστήματος. Εγώ δεν μπορώ να βγάλω καμία ανάλυστη στους ήδη υπάρχοντες λογαριασμούς μου.
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια θελω να ρωτησω...

 

χτεσ μπηκα και γω στην παρεα τον flexy προγραμματων,,,,

εγω εκανα το flexy 20..,

και βασικα με ειπαν οτι εχω το χρονο ομιλιας του 25...

επισης με ενημερωσαν οτι ο πρωτοσ λογαριασμος θα ερθει με το παγιο του flexy 25... δηλ 25 Ε. κια ι διαφορα θα πιστωθει στον 12 λογαριαμσο.

ισχυει αυτο ειναι καποιος ενημερωμενος??

 

επισης με ειπαν πως με καθε καινουργια συνδεση ειχαν και μια αλλη προσφορα των δωρεαν 60 sms kai 15 mms κατι τετοιο...αλλα..αυτη ι υπηρεσια κοστιζει 7 Ε.και με ειπαν πως θα χρεωθω με 7 Ε. αλλα θα πιστωθουν στον δευτερο μ λογαρισμο..

ξερει κανεις πανω σε αυτο τιποτα

 

ακομα, στελνωντας κενο μυνημα στο 1126 μ ηρθε απαντηση πως η υπηρεσια δεν ειναι προσωρινος διαθεσιμη....μεχρι 2 μυνηματα τη μερ; δεν ειναι δωρεαν?

 

 

ευχαριστω

φιλικα

alexis2004

http://www.myspace.com/alexis747

http://www.alexis747.hi5.com

 

Η μεγαλυτερη αποδειξη της αγαπης, ειναι να αφηνουμε αυτους που αγαπαμε ν να ζησουν ελευθεροι ....

Link to comment
Share on other sites

Σχεδόν ισχύουν αυτά που σου είπαν...

Δηλαδή...

Στον πρώτο λογαριασμό θα χρεωθείς το πάγιο του flexy25 αλλά ΔΕΝ θα πιστωθεί στον επόμενο. Απλά η προσφορά σου θα ισχύσει από τον 2ο μέχρι και τον 13ο μήνα... :wink:

Για τα δωρεάν 60sms και 15mms δεν έχω ιδέα τι ισχύει και πως.

Το κενό μήνυμα το στέλνεις στο 1112... :wink:

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Μια απορία σχετικά με τα flexy και τα απλά προγράμματα.

 

Στο flexy 25 π.χ ο χρόνος ομιλίας που αντιστοιχεί στο πάγιο αυτό είναι 130 λεπτά. Ενώ στο απλό πρόγραμμα των 25 ευρώ ο χρόνος ομιλίας είναι 140 λεπτά. Αντίστοιχες διαφορές υπάρχουν σε όλα. Γιατί γίνεται αυτό γνωρίζεται;

Link to comment
Share on other sites

Μια απορία σχετικά με τα flexy και τα απλά προγράμματα.

 

Στο flexy 25 π.χ ο χρόνος ομιλίας που αντιστοιχεί στο πάγιο αυτό είναι 130 λεπτά. Ενώ στο απλό πρόγραμμα των 25 ευρώ ο χρόνος ομιλίας είναι 140 λεπτά. Αντίστοιχες διαφορές υπάρχουν σε όλα. Γιατί γίνεται αυτό γνωρίζεται;

Τα προγράμματα ομιλίας αφορούν μονάχα ομιλία και γι' αυτό είναι φθηνότερα σε αυτήν.

Τα flexy αφορούν συνδιασμό ομιλίας και μηνυμάτων.

Γενικός αν κάποιος θέλει μόνο να μιλάει δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να μεταβεί σε πρόγραμμα flexy. Όμως αν κάνει συνδιασμένη χρήση τότε τον συμφέρουν.

"Η χειρότερη άρνηση, η μεγαλύτερη απελπισία, είναι να φουντάρεις στον τόπο σου και να ζεις με τις αναμνήσεις..."

Νίκος Καββαδίας

Link to comment
Share on other sites

μέχρι πότε πρέπει να καταναλώνουμε τον χρόνο που έχουμε αγοράσει σε ένα πρόγραμμα flexy ?

Μέσα σε ένα μήνα από την έναρξη του συμβολαίου ??

Μέχρι το τέλος κάθε μήνα ??

εσπρεσοσυζητήσεις www.e-spresso.gr
Link to comment
Share on other sites

μέχρι πότε πρέπει να καταναλώνουμε τον χρόνο που έχουμε αγοράσει σε ένα πρόγραμμα flexy ?

Μέσα σε ένα μήνα από την έναρξη του συμβολαίου ??

Μέχρι το τέλος κάθε μήνα ??

 

An exeis oikogeneiako paketo kathe 18 tou minos.Am exeis apla mia grammi kathe imerominia ekdosis tou logariasmou sou.an einai kainouria grammi (den sou exei erthei kapoios logariasmos akomi) pare sto 1260 me tin epilogi 8 gia nou sou poune

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...