thespecialist Δημ. December 25, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2012 (edited) αν και απάντησες κάπως επιθετικά :confused:(και δεν καταλαβαίνω το λόγο χρονιάρες μέρες) θα απαντήσω. προσωπικά, δεν με πληρώνει καμία εταιρεία, ούτε χρωστάω σε καμία εταιρεία τον οίκτο μου, ώστε να κάθομαι να αναλαμβάνω να κάνω εγώ την καταγγελία εκ μέρους κάποιου άλλου. Και από τη στιγμή που δεν πληρώνομαι από κανέναν, ας πάνε να πνιγούν οι εταιρείες. Εμένα τι με νοιάζει; :) Κάποιος φραγκάτος θα βρεθεί να τις εξαγοράσει και έξω να πέσουν. Μην ανησυχεις! Πρώτον, γιατί εδώ είναι συμβουλευτικό φόρουμ και όχι υποκατάστημα των cc της κάθε εταιρείας και δευτερευόντως, γιατί πρέπει να πείσουμε ο ένας τον άλλον σαν καταναλωτές, να αρχίσουμε να κάνουμε κάτι εμείς οι ΙΔΙΟΙ έμπρακτα, ώστε να αλλάξει κάτι. Δεν έχω σκοπό να κάνω τον κηδεμόνα κανενός. ΣΟΥ ΞΑΝΑΛΕΩ, γουσταρω να στελνω e-mails, γιατί δεν το καταλαβαινεις; Καλα σου Χριστουγεννα (δε σχολιαζω άλλο ;) ) υγ: εχω f2g+q, στο καταστημα που πηγε ο φιλος μπορει να παω και εγω, οπότε προτιμω να εχει τακτοποιηθει το θεμα, πριν παω και μου πουν τα ιδια (και φυγω βριζοντας). Αλλά ο κυριοτερος λογος ειναι οτι απεχθανομαι τη κοροιδεία.... Και στη voda εχω στειλει (στο παρελθον) e-mails Edited December 25, 2012 by thespecialist Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greeksalad Δημ. December 25, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2012 (edited) ΣΟΥ ΞΑΝΑΛΕΩ, γουσταρω να στελνω e-mails, γιατί δεν το καταλαβαινεις; Καλα σου Χριστουγεννα (δε σχολιαζω άλλο ;) ) Ε δεν το καταλαβαίνω! ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ;;; ΥΓ. Ξέρεις αν μένει Θεσσαλονίκη ο άνθρωπος; Στα καταστήματα που λογικά γυροφέρνεις(λόγω καθημερινής ρουτίνας) τόσα χρόνια, δεν το έχεις λύσει το θέμα; Edited December 25, 2012 by greeksalad Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
highpriest Δημ. December 25, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2012 Αν θέλει ο TheSpecialist να στειλει μέηλ, πολύ καλά θα κάνει. Δεν καταλαβαίνω τι πρόβλημα υπάρχει, ούτε γιατι του επιτίθεσαι greeksalad για την διαθεση του να στείλει μέηλ. Από την στιγμή που κάποιος έχει την διάθεση να στείλει μέηλ για κάτι που μας ταλαιπωρεί όλους, γιατί να μην το κάνει; Κι εμενα μου την έχει βαρέσει με τα καταστήματα που ζητάνε 11 ευρώ, αλλά προσωπικά τους κράζω στο facebook στο f2G και ως εκ θαύματος την επόμενη μέρα έχουν συμμορφωθεί. Όσο περισσότεροι το κάνουμε υποδεικνύοντας τα καταστήματα που γίνεται αυτό θα μειώνεται το φαινόμενο. Και όχι με μέηλ, αλλά στα φανερά στο FB. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greeksalad Δημ. December 25, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2012 (edited) Αν θέλει ο TheSpecialist να στειλει μέηλ, πολύ καλά θα κάνει. Δεν καταλαβαίνω τι πρόβλημα υπάρχει, ούτε γιατι του επιτίθεσαι greeksalad για την διαθεση του να στείλει μέηλ. Από την στιγμή που κάποιος έχει την διάθεση να στείλει μέηλ για κάτι που μας ταλαιπωρεί όλους, γιατί να μην το κάνει; Κι εμενα μου την έχει βαρέσει με τα καταστήματα που ζητάνε 11 ευρώ, αλλά προσωπικά τους κράζω στο facebook στο f2G και ως εκ θαύματος την επόμενη μέρα έχουν συμμορφωθεί. Όσο περισσότεροι το κάνουμε υποδεικνύοντας τα καταστήματα που γίνεται αυτό θα μειώνεται το φαινόμενο. Και όχι με μέηλ, αλλά στα φανερά στο FB. Δεν επιτέθηκα. Απλα είπα ότι πιο φυσιολογικό να προτείνουμε στο εκάστοτε θύμα εδώ μέσα, να στέλνει ο ίδιος μέιλ.... Μιας και το εκάστοτε θύμα, θα ξαναπάει στο ίδιο(αντε σε λίγο πιο μακρινό κατάστημα και μπορεί να βρει και εκεί τα ίδια) και καλό είναι να έχει φροντίσει το ίδιο να έχει κάτι να τους πετάξει στα μούτρα εκείνη τη στιγμή. Την καταγγελία του δηλαδή! :rolleyes: Και όσο για το ΦΒ. Είναι βοηθητικό μέσο δε. αλλά δεν είναι σοβαρό, για να φέρεις σαν επιχείρημα την επόμενη φορά που θα πας σε κατάστημα. Το μέιλ είναι είναι πιο επίσημο! Edited December 25, 2012 by greeksalad Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thespecialist Δημ. December 25, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2012 ΥΓ. Ξέρεις αν μένει Θεσσαλονίκη ο άνθρωπος; Στα καταστήματα που λογικά γυροφέρνεις(λόγω καθημερινής ρουτίνας) τόσα χρόνια, δεν το έχεις λύσει το θέμα; δηλαδη οσοι μενουν θεσ/νικη, απαγορευεται να πανε σε άλλα μερη της ελλάδος; :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greeksalad Δημ. December 25, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2012 δηλαδη οσοι μενουν θεσ/νικη, απαγορευεται να πανε σε άλλα μερη της ελλάδος; :lol: απλά συνήθως οι άνθρωποι έχουν κάποια στάνταρ μέρη που επισκέπτονται για τις ρουτινιάρικες δουλειές. Ελπίζω πως δεν είσαι με το gps στο χέρι κάθε μήνα, για να ψάχνεις καταστήματα wind! :lol::lol::lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
highpriest Δημ. December 25, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2012 Και όσο για το ΦΒ. Είναι βοηθητικό μέσο δε. αλλά δεν είναι σοβαρό, για να φέρεις σαν επιχείρημα την επόμενη φορά που θα πας σε κατάστημα. Το μέιλ είναι είναι πιο επίσημο! Στην προκειμένη περίπτωση δεν χρειάζεται επισημότητα, αλλα ταχύτητα. Δεν ειναι κατι που αφορά τον κάθε συνδρομητη ξεχωριστά, αλλά κάτι που αφορά όλους. Να κάνω καταγγελία μέσω email για ποιον λόγο; Σκέψου, καταγγελω στην wind ένα κατάστημα, οτι ζητάει 11 ευρώ παρατυπα, για να πιάσει τους στόχους που η ίδια η wind έχει θέσει για να πιάσει το κατάστημα τους στόχους.:p Θα μου πεις η wind δεν ζητάει να παρατυπήσουν για να πιάσουν τους στόχους. Οκ, μαζί σου, αλλά το αποτέλεσμα ειναι το ίδιο στο τέλος. Απο την άλλη με ένα κράξιμο στην σελίδα στο ΦΒ που βλέπουν χιλιάδες συνδρομητές, οτι "Το κατάστημα τάδε ζητάει παράτυπα 11 ευρώ αντι για 10 που διαφημίζετε για να λάβει τα μπόνους" το μήνυμα ειναι αμεσότερο και διορθώνεται γρηγορότερα. Σε εμένα έτσι έχει συμβεί 2 φορές που χρειάστηκε να τους υποδείξω το κατάστημα. Αλλά όπως και να έχει, ας το κάνει ο καθένας όπως θέλει. Ετσι ωστε να λάβουν πολλές μαζικές διαμαρτυρίες και να βρει αλλον τροπο η wind να δίνει τα μπονους στα καταστήματα. Με μέηλ, με ΦΒ, με twitter ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Απο την στιγμη που ο οποιοσδήποτε θέλει να στειλει κάτι που θα διαμαρτυρηθεί, δεν βρίσκω τον λόγο να του την λέμε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greeksalad Δημ. December 25, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2012 Στην προκειμένη περίπτωση δεν χρειάζεται επισημότητα, αλλα ταχύτητα. Δεν ειναι κατι που αφορά τον κάθε συνδρομητη ξεχωριστά, αλλά κάτι που αφορά όλους. Να κάνω καταγγελία μέσω email για ποιον λόγο; Σκέψου, καταγγελω στην wind ένα κατάστημα, οτι ζητάει 11 ευρώ παρατυπα, για να πιάσει τους στόχους που η ίδια η wind έχει θέσει για να πιάσει το κατάστημα τους στόχους.:p Θα μου πεις η wind δεν ζητάει να παρατυπήσουν για να πιάσουν τους στόχους. Οκ, μαζί σου, αλλά το αποτέλεσμα ειναι το ίδιο στο τέλος. Απο την άλλη με ένα κράξιμο στην σελίδα στο ΦΒ που βλέπουν χιλιάδες συνδρομητές, οτι "Το κατάστημα τάδε ζητάει παράτυπα 11 ευρώ αντι για 10 που διαφημίζετε για να λάβει τα μπόνους" το μήνυμα ειναι αμεσότερο και διορθώνεται γρηγορότερα. Σε εμένα έτσι έχει συμβεί 2 φορές που χρειάστηκε να τους υποδείξω το κατάστημα. Αλλά όπως και να έχει, ας το κάνει ο καθένας όπως θέλει. Ετσι ωστε να λάβουν πολλές μαζικές διαμαρτυρίες και να βρει αλλον τροπο η wind να δίνει τα μπονους στα καταστήματα. Με μέηλ, με ΦΒ, με twitter ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Απο την στιγμη που ο οποιοσδήποτε θέλει να στειλει κάτι που θα διαμαρτυρηθεί, δεν βρίσκω τον λόγο να του την λέμε. Απλά θεωρώ το μέιλ απαραίτητο σαν επίσημη καταγγελία. Προσωπικά δεν έχω ΦΒ. Οπότε δεν σε νιώθω για τις ταχύτητες απόκρισης, ούτε ξέρω πόσο πιθανόν είναι "χαθεί" το μήνυμα του καθενός, ανάμεσα στα χιλιάδες άλλα που μπορεί να λαμβάνουν καθημερινά στο ΦΒ.... Αλλά δεν είπε κανείς ότι δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το όποιο μέσο υπάρχει, ταυτόχρονα με πόσα άλλα μέσα. Απλά στο μέιλ θα έχεις και την γραπτή απάντηση της εξυπηρέτησης, που τώρα με τα σμάρτφοουν μπορείς να την δείξεις και επί τόπου στον κάθε υπάλληλο!:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thespecialist Δημ. December 25, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2012 @highpriest: πολυ σωστη η ενημερωση μεσω FB. Στο e-mail παντως τους ειχα πει οχι μονο οτι 'το καταστημα κανει αυτο', αλλά και οτι 'την επομενη φορα που παω στο ιδιο καταστημα, εγω, ή μαθω απο γνωστο μου, ή δω να γινεται σε αλλον πελατη, θα καταγγειλω τη συμπεριφορα στις αρμοδιες υπηρεσιες ΕΠΩΝΥΜΑ, για την παραπληροφορηση.' ουτε 'καρφι' γινομαστε, ουτε ζηταμε λεφτα (αγαπητέ salad), απλά οταν εμεις (ως επαγγελματίες) κανουμε σωστη/ειλικρινη δουλεια, ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ και σε αλλους να κανουν το ιδιο. Ειμαι σιγουρος οτι τωρα εχεις καταλαβει το σκεπτικο μου. Καλες γιορτες και να μη χαλαμε το κεφι μας :ρ (φιλικά) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakiss Δημ. December 26, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 26, 2012 εμενα μια φορα που μου ζητησαν προεραιτικα 11ευρω αλλα καθολου πιεστικα,μου ειπαν οτι με τα 11 ειχα +100λεπτα εξτρα...γι αυτο το εκανα..και νομιζω οτι τα ειχα παρει.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thespecialist Δημ. December 26, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 26, 2012 εμενα μια φορα που μου ζητησαν προεραιτικα 11ευρω αλλα καθολου πιεστικα,μου ειπαν οτι με τα 11 ειχα +100λεπτα εξτρα...γι αυτο το εκανα..και νομιζω οτι τα ειχα παρει.. τα ιδια θα επαιρνες και με τα 10 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
clio1400 Δημ. December 26, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 26, 2012 Κοίτα το να σου προτείνουν να βάλεις 11 ευρώ αντί για 10 δεν είναι τραγικό. Το τραγικό είναι να πηγαίνεις σε κατάστημα και να σου λένε οτι δεν μπορούν να κάνουν ανανεώσεις των 10 ευρώ και με το ετσι θέλω να σου ζητάνε 11 ευρώ !!! Παράθεση Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Titanium Silver Φιλικά, Σταύρος :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giachtas Δημ. December 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2012 Καλήμερα και χρόνια πολλά. Σήμερα το πρωί μου ενεργοποιήθηκε το f2g μετατροπή από σύνδεση και κάλεσα στο 1269 για το υπόλοιπο και είπε το οικονομικό πακέτο είναι το f2g 4. Πρέπει να κάνω αλλαγή σε f2g ή είναι το ίδιο; Επίσης μου ήρθαν 2 μηνύματα, το ένα ότι κέρδισα 350mb για 2 μήνες και το άλλο 50 SMS προς όλους και όλα αυτά χωρίς να κάνω κάποια ανανέωση ούτε πρόλαβα να κάνω εγγραφή στο my f2g. Παράθεση Τάσος Συναντήσεις μελών στην Πάτρα Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MrVass Δημ. December 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2012 Καλήμερα και χρόνια πολλά. Σήμερα το πρωί μου ενεργοποιήθηκε το f2g μετατροπή από σύνδεση και κάλεσα στο 1269 για το υπόλοιπο και είπε το οικονομικό πακέτο είναι το f2g 4. Πρέπει να κάνω αλλαγή σε f2g ή είναι το ίδιο; Επίσης μου ήρθαν 2 μηνύματα, το ένα ότι κέρδισα 350mb για 2 μήνες και το άλλο 50 SMS προς όλους και όλα αυτά χωρίς να κάνω κάποια ανανέωση ούτε πρόλαβα να κάνω εγγραφή στο my f2g. Ξεκίνησαν από νωρίς οι ευχάριστες εκπληξούλες της Wind, γι' αυτό!! ;) Δε χρειάζεται να κάνεις κάτι για να αλλάξεις, το f2g4 είναι πλέον το κανονικό f2g! Τώρα γιατί ενώ τα έχουν καταργήσει, δεν το ονομάζουν σκέτο f2g, ο θεός κι η ψυχή τους...:lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vols40 Δημ. December 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2012 Kάτι άσχετο. Το 1260 δε δουλεύει από κινητό Vodafone; Έχω κάνει αίτηση μεταφοράς από Voda σε f2g και δε βρίσκω ένα τηλέφωνο να μιλήσω με τη Wind για την πορεία της αίτησης! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosss567 Δημ. December 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2012 Kάτι άσχετο. Το 1260 δε δουλεύει από κινητό Vodafone; Έχω κάνει αίτηση μεταφοράς από Voda σε f2g και δε βρίσκω ένα τηλέφωνο να μιλήσω με τη Wind για την πορεία της αίτησης!wind Εξυπηρέτηση πελατών από σταθερό με κλήση στο 2105100100 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vols40 Δημ. December 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2012 wind Εξυπηρέτηση πελατών από σταθερό με κλήση στο 2105100100 Ευχαριστώ, αλλά δεν έχω σταθερό, γι' αυτό είπα ότι θα καλέσω από κινητό. Και btw, που το αναφέρει αυτό το νούμερο στο site; https://www.wind.com.gr/gr/wind/epikoinonia/ Aρχίζω και μετανοιώνω... :worry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. December 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2012 Ευχαριστώ, αλλά δεν έχω σταθερό, γι' αυτό είπα ότι θα καλέσω από κινητό. Και btw, που το αναφέρει αυτό το νούμερο στο site; https://www.wind.com.gr/gr/wind/epikoinonia/ Aρχίζω και μετανοιώνω... :worry: 693-5601260 και αυτο δουλεύει απο κινητό όπως και το παραπάνω σταθερο,μπορεις να τα καλέσεις όποιο θες από το κινητό σου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MrVass Δημ. December 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2012 Έχω κι ένα ευχάριστο μέσα σε όλα τα τραγελαφικά που μας συμβαίνουν με τις ανανεώσεις στα καταστήματα Wind! Σήμερα πήγα για ανανέωση στο υποκατάστημα της Ηλιούπολης στην Αθήνα (στην πλατεία, επί της Ελ.Βενιζέλου) ζήτησα 10€, και είδα την υπάλληλο να μου περνάει 11€ από μόνη της, χωρίς να μου πει τίποτα, και χωρίς να μου ζητήσει το έξτρα ευρώ.. Δεν ξέρω αν το κάνουν γενικά ή αν τώρα που τελειώνει ο μήνας καίγονται να φτάσουν τους στόχους τους στα μπόνους και γι αυτό χαρίζουν τα έξτρα μονόευρα, αλλά πάντως θέλω να δώσω συγχαρητήρια για την πολιτική του συγκεκριμένου υποκαταστήματος που αντί να εκβιάζει με ψέμματα για να κερδίσει αυτό τα μπόνους, έχει πιάσει το νόημα και τα βάζει από την τσέπη του!! Και αυτοί πήραν το μπόνους τους, κι εμένα μου μπήκε 1 ευρώ παραπάνω χωρίς να το πληρώσω!!:D Μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλα καταστήματα παρόμοιες πολιτικές, αν θέλουν να κρατάνε τους πελάτες τους... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spirospatra Δημ. December 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2012 Παιδιά να ρωτήσω. . Σε λίγο κλείνω μήνα. Τελικά από πλευράς δώρων καιbonus πως είναι καλύτερα να ανανεώσω? Κάρτα Internet ή σε κατάστημα? Ευχαριστώ πολύ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thespecialist Δημ. December 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2012 693-5601260 και αυτο δουλεύει απο κινητό όπως και το παραπάνω σταθερο,μπορεις να τα καλέσεις όποιο θες από το κινητό σου. εαν καλεσω το 693... και εχω χρονο προς wind/q, θα αφαιρεσει απο εκει; Εννοω, το βλεπει ως κινητο ή σταθερο; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gerstavros2 Δημ. December 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2012 εαν καλεσω το 693... και εχω χρονο προς wind/q, θα αφαιρεσει απο εκει; Εννοω, το βλεπει ως κινητο ή σταθερο;ναι, ειναι απλά ένα κινητό WIND Παράθεση Email επισκευών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
christou Δημ. December 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2012 όσοι κάνατε εγγραφή στο myf2g πήρατε δώρο 300 λεπτά προς wind q; εγώ πριν μια βδομάδα με το που έκανα εγγραφή τα πήρα. χτες ενεργοποιηθηκε και η γυναικα μου, της έκανα εγγραφή κανονικά και ενώ έχει παρει τα 300 προς ολους με τα 10 ευρώ, τα 50 sms και τα 350 mb για 2 μηνες για το welkome δεν έχει λάβει τα 300 προς wind q που είναι το δώρο εγγραφής στο myf2g. Μήπως το κοψαν; ή να καλέσω την εξυπηρέτηση πελατών να τα ζητήσω; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giachtas Δημ. December 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2012 Καλησπέρα, απορώ γιατί τόσο καιρό είχα σύνδεση και όχι καρτοκινητό. Όπως έγραψα και το πρωί με του ενεργοποιήθηκε το νούμερο μου, μου ήρθαν 2 μηνύματα για bonus 50 sms προ όλους και 350 ΜΒ/μήνα για 2μήνες. Πριν λίγο αφού έκανα εγγραφή και στο myf2g, έκανα ηλεκτρονικά ανανέωση €10 και πήρα και τα 300’ προς όλους. Πάνω που είπα ωραία μου έρχεται και μήνυμα ότι το υπόλοιπο του χρόνου διπλασιάστηκε ‘’το υπόλοιπο του χρόνου σας διπλασιάστηκε με την αξία της πρώτης κάρτας που ανανεώσατε’’. Αυτό έγινε γιατί έκανα για πρώτη φορά ανανέωση ή εννοεί πρώτη φορά στο μήνα αφού μπορείς να ανανεώσεις και να έχεις τα bonus μέχρι 2 φορές το μήνα. Εάν έκανα την ανανέωση από κατάστημα θα έπαιρνα τίποτα παραπάνω; Όχι ότι δε μου φάνηκαν αυτά ικανοποιητικά, απλά ρωτάω περισσότερο πληροφοριακά. Παράθεση Τάσος Συναντήσεις μελών στην Πάτρα Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sinepofli Δημ. December 28, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2012 Χρόνια πολλά, πολύ φασαρία για το ένα ευρώ, τη 10€ τη 11€ από την στιγμή που ξέρουμε ότι υπάρχει και το bonus του καταστήματος δεν χάθηκε και ο κόσμος... (δεν έχω κατάστημα...!) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.