Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλύτερα ρώτα στην εταιρία που έχεις ζητήσει φορητότητα. Πολύ έχει αργήσει και μου μυρίζει οτι σε ξέχασαν!
Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα ρώτα στην εταιρία που έχεις ζητήσει φορητότητα. Πολύ έχει αργήσει και μου μυρίζει οτι σε ξέχασαν!

 

Πιθανότατα να έχει απορριφθεί το αίτημα φορητότητας για κάποιο λόγο. Ο πιο συνηθισμένος στα καρτοκινητά είναι η μη αντιστοιχία των στοιχείων ταυτότητας του συνδρομητή, που μπορεί να οφείλεται πχ σε αλλαγή αριθμού ταυτότητας ή σε απόκλιση κάποιου γράμματος του επωνύμου κλπ κλπ.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν άργησα να το ανακαλύψω και όντως ειναι ετσι, αλλά απο χτες προσπαθώ μια f2g κάρτα να την "βάλω" στο f2g2, παιρνω τηλ στο 1342 αλλά η δυνατότητες για αλλαγή είναι μόνο για Wind καρτοκινητή και f2g4 !!!!!!

Άλλαξε μήπως το νούμερο της wind για την αλλαγή πακέτων ή ήρθε η αρχή του τέλους για το f2g2????

Dub be good to me!
Link to comment
Share on other sites

Εδώ και αρκετό καιρό απλά η Wind κατήργεισε την δέσμευση τιμής και οι μόνες επιλογές που έχεις πλέον είναι αυτές που ανέφερες.
:respect:
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν άργησα να το ανακαλύψω και όντως ειναι ετσι, αλλά απο χτες προσπαθώ μια f2g κάρτα να την "βάλω" στο f2g2, παιρνω τηλ στο 1342 αλλά η δυνατότητες για αλλαγή είναι μόνο για Wind καρτοκινητή και f2g4 !!!!!!

Άλλαξε μήπως το νούμερο της wind για την αλλαγή πακέτων ή ήρθε η αρχή του τέλους για το f2g2????

 

Ήταν η συνέχεια και το τέλος της καμπάνιας f2g εκπλήξεις. Το πρόγραμμα δέσμευση τιμής έχει καταργηθεί εδώ και πάνω από ένα μήνα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνει ο καθένας από εμάς καταγγελία στις αρχές (πχ στην ΕΕΤΤ) η κατάσταση δεν πρόκειται να διορθωθεί ποτέ.

 

Οι παραβάσεις της wind σε σχέση με τα όσα αναφέρονται εδώ είναι πολύ σοβαρές, και θα μπορούσαν θεωρητικά να οδηγήσουν ακόμα και σε ανάκληση ή αναστολή της άδειας λειτουργίας της (άρθρο 63 §2 Ν. 3431/2006). Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει, εδώ δεν της γίνονται καν συστάσεις.

 

Έχεις δίκιο, γι αυτό και προσανατολίζομαι σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ!

 

Ήδη συγκεντρώνω τα σχετικά στοιχεία, και ένα πρόβλημα των καρτοκινητών είναι ακριβώς το ότι "δεν παίρνεις λογαριασμό" οπότε δεν καταγράφονται υπόλοιπα και χρεώσεις. Ευτυχώς έχω κρατημένα μερικά sms από το 1269 (και μερικές ηχογραφήσεις κλήσεων στο 1269). Από εδώ και πέρα, θα ελέγχω αποκλειστικά το υπόλοιπο μου μόνο με sms ώστε να έχω "γραπτή" απόδειξη του πόσο ήταν τη συγκεκριμένη στιγμή, το ίδιο προτείνω να κάνουν όλοι. Έτσι βρήκα το προηγούμενο υπόλοιπο και πότε ακριβώς έγινε η τελευταία χρέωση πριν το πρόβλημα. Εν τω μεταξύ ήρθε ο λογαριασμός του συμβολαίου με τις 3 από τις 4 κλήσεις στο 1260. Έτσι θα έχω σαφή στοιχεία να συμπεριλάβω στην καταγγελία.

 

Αυτό που θέλω να μάθω είναι το που ακριβώς ορίζεται η υποχρέωση των telco να παρέχουν δωρεάν γραμμή τηλεφωνικής υποστήριξης. ? Μέχρι στιγμής έχω βρει μονάχα τον Κώδικα δεοντολογίας της ΕΕΤΤ που δεν αναφέρει κάτι τέτοιο αλλά μόνο η κλήση στην εξυπηρέτηση πελατών δεν πρέπει να χρεώνεται αν δεν απαντηθεί. Κάτι που έστω κι αυτό έχει παραβιάσει η Wind (στις 2 πρώτες κλήσεις μου στο 1260).

Motorola Razr i XT890 + Alcatel 2005D + Samsung GT-N5110
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θέλω να μάθω είναι το που ακριβώς ορίζεται η υποχρέωση των telco να παρέχουν δωρεάν γραμμή τηλεφωνικής υποστήριξης. ? Μέχρι στιγμής έχω βρει μονάχα τον Κώδικα δεοντολογίας της ΕΕΤΤ που δεν αναφέρει κάτι τέτοιο αλλά μόνο η κλήση στην εξυπηρέτηση πελατών δεν πρέπει να χρεώνεται αν δεν απαντηθεί. Κάτι που έστω κι αυτό έχει παραβιάσει η Wind (στις 2 πρώτες κλήσεις μου στο 1260).

 

Ορίζεται στο άρθρο 3.1.8 στ. γ' του Β' Παραρτήματος του Κανονισμού Γενικών Αδειών (ΦΕΚ Β' 748/21-6-2006, όπως ισχύει).

 

Οι κυρώσεις για τις περιπτώσεις παράβασης του Κανονισμού Γενικών Αδειών ορίζονται στο άρθρο 63 §2 Ν. 3431/2006 (ΦΕΚ Α' 13/3-2-2006).

 

Στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ορίζεται στο άρθρο 3.1.8 στ. γ' του Β' Παραρτήματος του Κανονισμού Γενικών Αδειών (ΦΕΚ Β' 748/21-6-2006, όπως ισχύει).

 

Οι κυρώσεις για τις περιπτώσεις παράβασης του Κανονισμού Γενικών Αδειών ορίζονται στο άρθρο 63 §2 Ν. 3431/2006 (ΦΕΚ Α' 13/3-2-2006).

 

Στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία.

Ο κανονισμός όπου οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας είναι υποχρεωμένες να χρεώνουν με βήματα χρέωσης ανά δευτερόλεπτο, χωρίς ελάχιστη χρέωση, ενώ αυθαίρετα ως επί το πλείστον χρεώνουν ελάχιστη διάρκεια χρέωσης τα 45 δευτερόλεπτα, που βρίσκεται οέο? :!:

Link to comment
Share on other sites

Ο κανονισμός όπου οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας είναι υποχρεωμένες να χρεώνουν με βήματα χρέωσης ανά δευτερόλεπτο, χωρίς ελάχιστη χρέωση, ενώ αυθαίρετα ως επί το πλείστον χρεώνουν ελάχιστη διάρκεια χρέωσης τα 45 δευτερόλεπτα, που βρίσκεται οέο? :!:

 

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, είναι ελεύθερες ως προς την τιμολογιακή τους πολιτική. Αυτό στο οποίο αναφέρεσαι μάλλον αφορά την διασύνδεση των εταιρειών μεταξύ τους και συγκεκριμένα τον καθορισμό των τελών τερματισμού. Αυτό όμως δεν έχει άμεση επίδραση στα δικαιώματα των καταναλωτών (δυστυχώς), αλλά μόνο έμμεση, μέσω του ανταγωνισμού των εταιρειών.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν άργησα να το ανακαλύψω και όντως ειναι ετσι, αλλά απο χτες προσπαθώ μια f2g κάρτα να την "βάλω" στο f2g2, παιρνω τηλ στο 1342 αλλά η δυνατότητες για αλλαγή είναι μόνο για Wind καρτοκινητή και f2g4 !!!!!!

Άλλαξε μήπως το νούμερο της wind για την αλλαγή πακέτων ή ήρθε η αρχή του τέλους για το f2g2????

 

Για όσους το είχαν κάνει ισχύει κανονικά. Απλά δε μπορείς πλέον να το επιλέξεις. Όσοι προλάβανε προλάβανε.

Link to comment
Share on other sites

Για όσους το είχαν κάνει ισχύει κανονικά. Απλά δε μπορείς πλέον να το επιλέξεις. Όσοι προλάβανε προλάβανε.

ας ελπισουμε να μην τα καταργησουν κ τελειως :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ορίζεται στο άρθρο 3.1.8 στ. γ' του Β' Παραρτήματος του Κανονισμού Γενικών Αδειών (ΦΕΚ Β' 748/21-6-2006, όπως ισχύει).

 

Οι κυρώσεις για τις περιπτώσεις παράβασης του Κανονισμού Γενικών Αδειών ορίζονται στο άρθρο 63 §2 Ν. 3431/2006 (ΦΕΚ Α' 13/3-2-2006).

 

Στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία.

 

Ευχαριστώ πολύ! :up:

 

Μόλις έστειλα με email στην ΕΕΤΤ μια καλογραμμένη καταγγελία όπου γράφω αναλυτικά όλη την ιστορία και της αμαρτίες της Wind. Για να δούμε πώς θα εξελιχθεί το θέμα...:rolleyes:

Motorola Razr i XT890 + Alcatel 2005D + Samsung GT-N5110
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ! :up:

 

Μόλις έστειλα με email στην ΕΕΤΤ μια καλογραμμένη καταγγελία όπου γράφω αναλυτικά όλη την ιστορία και της αμαρτίες της Wind. Για να δούμε πώς θα εξελιχθεί το θέμα...:rolleyes:

 

δεν κανεις ενα copy paste να την διαβασουμε και εμεις?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ! :up:

 

Μόλις έστειλα με email στην ΕΕΤΤ μια καλογραμμένη καταγγελία όπου γράφω αναλυτικά όλη την ιστορία και της αμαρτίες της Wind. Για να δούμε πώς θα εξελιχθεί το θέμα...:rolleyes:

 

Καλή επιτυχία! Ελπίζω να μας ενημερώσεις για το αποτέλεσμα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σε όλες τις εταιρίες πρέπει να συμπληρώσεις 1 υπεύθυνη δήλωση προς την ΕΕΤΤ στην οποιά δηλώνεις οτι είσαι ο χρήστης της Χ σύνδεσης. Εκεί αναγράφονται όλα τα στοιχεία σου καθώς και ο αριθμός τηλεφώνου αλλά και SIM. Τον αριθμό της sim τον έχουν στο σύστημα γιατί έχει άμεση σχέση με τον αριθμό του κινητού, οπότε δε χρειάζεται να τους τον δείξεις, μπορεί όμως να τον ζητάνε για να δούνε σίγουρα οτι έχεις αυτό το numero και τη sim και δε θα γίνει κάποιο λάθος. Για να είναι έγκυρη η υπεύθυνη δήλωση πρέπει να την υπογράψεις!

Αν δε γίνει αυτό δεν θα είναι έγκυρη η ταυτοποίηση. Αντίγραφο μπορεί να μη παίρνεις γιατί απλά βαριούνται να τυπώσουν 2 ή να βγάλουν φωτοτυπία.

Η μόνη "απάτη" που μπορεί να γίνει, είναι η συνηθισμένη απάτη απο άτομα με πλαστά χαρτιά που χρεώνουν τις εταιρίες τηλεφωνίας και απλά δε μπορείς να τους βρείς! Τέτοια φαινόμενα θα εμφανιστούν.

Edited by ermis1975
Link to comment
Share on other sites

Για να είναι έγκυρη η υπεύθυνη δήλωση πρέπει να την υπογράψεις!

Αν δε γίνει αυτό δεν θα είναι έγκυρη η ταυτοποίηση. Αντίγραφο μπορεί να μη παίρνεις γιατί απλά βαριούνται να τυπώσουν 2 ή να βγάλουν φωτοτυπία.

 

Μπα στη wind τουλάχιστον δεν υπογράφεις πουθενά, εγώ έχω κάνει 4 ταυτοποιήσεις υπογραφή καμία, ούτε υπεύθυνη δηλωση ούτε τίποτα τις περισσότερες φορές σημειώνουν το νούμερο σου αν εχει κανει ηδη ταυτοποίηση και ταπερνάνε μετά μόνοι τους. Στη cosmote oμολογώ κάνουν υπεύθυνη δήλωση και υπογράφεις στη wind άγνωστα ολα αυτά

 

 

ΥΓ: Άσχετο αλλά φίλος μου με free2go5 πλέον δε μπορεί να αλλάξει τους αριθμούς του 1 λεπτό το λεπτό; το χει προσέξει κανένας; δε λέει πια ότι μπορείτε να αλλάξετε τους αριθμούς κάθε 30 ημέρες κι έτσι έχουν περάσει πάνω από 30 ημέρες και δεν αλλάζει. Τι έγινε ρε παιδιά, υποτίθετε ότι στην ανακοινωση ειχε πει η wind όσοι χρησιμοποιούν τα παλιά πακέτα θα μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες που είχαν.

Edited by pan82

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι υποχρεωτικό να υπογράψεις κανά χαρτί, αφού καταχωρείται στον υπολογιστή.

Το μόνο αρνητικό όπως είπαμε είναι οτι δεν σου στέλνει μήνυμα μόλις δηλωθεί το κινητό.

 

Μάλιστα, οι εταιρίες ζήτησαν παράταση της προθεσμίας κατι που δεν έγινε όμως δεκτό από το κράτος.

Οπότε τώρα που φτάνουν οι μέρες "τέλους" θα αρχίσει ο μεγάλος πανικός.

Υπομονή!

Link to comment
Share on other sites

http://www.wind.com.gr/pages.fds?langID=1&pageid=1960

 

Τα πράγματα και ο νόμος είναι ξεκάθαρα. Πρέπει να υπογράψει ο συνδρομητής Υπεύθυνη Δήλωση. Το να πάρει αντίγραφο δεν είναι υποχρεωτικό (γιατί τη δήλωση την υποβάλεις εσύ στην ΕΕΤΤ όχι στη WIND ή οποία είναι ο μεσολαβητής).

 

--------------------------------------

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας στο κατάστημα παίρνω μαζί μου κάποιο αποδεικτικό;

 

Όχι, ο πελάτης δεν χρειάζεται να πάρει κάποιο έγγραφο. Αν όμως το επιθυμεί μπορεί να ζητήσει αντίγραφο της Υπεύθυνης Δήλωσης που έχει υποβάλει στο κατάστημα.

 

-------

Πόσους αριθμούς μπορώ να ονομαστικοποιήσω;

 

Οι κάτοχοι καρτοκινητής τηλεφωνίας είναι υποχρεωμένοι να ονομαστικοποιήσουν όσους αριθμούς χρησιμοποιούν. Μπορείτε να ονομαστικοποιήσετε όσους αριθμούς θέλετε στο όνομά σας.

 

--------------

 

Θα μπορώ να αγοράζω πακέτα καρτοκινητής τηλεφωνίας από το περίπτερο ή από άλλα σημεία πώλησης εκτός καταστημάτων WIND;

 

Βεβαίως, θα εξακολουθεί να υπάρχει αυτή η δυνατότητα ωστόσο η συμπλήρωση της Υπεύθυνης Δήλωσης 1599/1986 ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ υποχρεωτική για να πραγματοποιηθεί η ενεργοποίηση του αριθμού στο οποίο ταυτόχρονα θα γίνεται και ονομαστικοποίηση. Ο συνδρομητής θα πρέπει να έχει μαζί του φωτοτυπία της ταυτότητάς του και να συμπληρώσει την αίτηση που θα του δοθεί από το σημείο. Όταν καταχωρηθούν τα στοιχεία αυτά στη βάση της εταιρίας, τότε ο συνδρομητής πραγματοποιώντας μια κλήση θα ενεργοποιεί το καρτοκινητό του

Link to comment
Share on other sites

Μπα στη wind τουλάχιστον δεν υπογράφεις πουθενά, εγώ έχω κάνει 4 ταυτοποιήσεις υπογραφή καμία, ....

 

κακως φιλε μου...πρεπει να υπογραψεις (εχω επογραψει σε ταυτοποιηση wind) και να εχεις ενα αντιγραφο για το αρχειο σου....

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

 

 

ΥΓ: Άσχετο αλλά φίλος μου με free2go5 πλέον δε μπορεί να αλλάξει τους αριθμούς του 1 λεπτό το λεπτό; το χει προσέξει κανένας; δε λέει πια ότι μπορείτε να αλλάξετε τους αριθμούς κάθε 30 ημέρες κι έτσι έχουν περάσει πάνω από 30 ημέρες και δεν αλλάζει. Τι έγινε ρε παιδιά, υποτίθετε ότι στην ανακοινωση ειχε πει η wind όσοι χρησιμοποιούν τα παλιά πακέτα θα μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες που είχαν.

 

 

Επιβεβαίωση και από εμένα για αυτό. Ευτυχώς που δεν ακυρώθηκε τουλάχιστον αυτή η υπηρεσία γιατί την έχω και στα 2 συμβόλαια που έχω(2in1 συμβόλαιο με καρτοκινητό F2G) για να αντισταθμίζει την υπαρξη χρέωσης από τον f2g αριθμό στο συμβόλαιο όταν έχω ενεργό στο συμβόλαιο και με πάρουν στο f2g(και γίνεται κατά κόρον τελευταία από άτομα που με παίρνουν απο F2G λόγω της δωρεάν προσφοράς).

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι τα προβλήματά μας να ήταν τόσο απλά όσο οι ταυτοποιήσεις. Edited by DemetreKre
Link to comment
Share on other sites

free2go5 και 1 λεπτό το λεπτό δουλευουν αψογα.....

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

φίλος μου με free2go5 πλέον δε μπορεί να αλλάξει τους αριθμούς του 1 λεπτό το λεπτό; το χει προσέξει κανένας; δε λέει πια ότι μπορείτε να αλλάξετε τους αριθμούς κάθε 30 ημέρες κι έτσι έχουν περάσει πάνω από 30 ημέρες και δεν αλλάζει. Τι έγινε ρε παιδιά, υποτίθετε ότι στην ανακοινωση ειχε πει η wind όσοι χρησιμοποιούν τα παλιά πακέτα θα μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες που είχαν.

 

Ακριβως, επιβεβαιωνω και εγω σε F2G6-αντιστοιχο της cosmocarta . Εχουν περασει 50 μερες απο την τελευταια καταχωρηση αριθμων και ενω θα επρεπε (οπως γινοταν) να ξαναενεργοποιησεις την υπηρεσια μετα τις 30 μερες, ειναι ηδη ενεργοποιημενη με τους "παλιους" αριθμους. Δεν μπορεις να αλλαξεις αριθμους.

Ειναι προφανες οτι σε λιγο θα καταργηθουν ολα τα προγραμματα δεσμευσης τιμης μαζι και το 1λεπτο το λεπτο της cosmocarta και το 0.10 το λεπτο του frog. Ηδη εδω και μερες στην ακροαση υπολοιπου οταν αναφερει το πακετο εκοψαν το "αντιστοιχο του frog / cosmocarta" κλπ!

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως, επιβεβαιωνω και εγω σε F2G5 . Εχουν περασει 50 μερες απο την τελευταια καταχωρηση αριθμων και ενω θα επρεπε (οπως γινοταν) να ξαναενεργοποιησεις την υπηρεσια μετα τις 30 μερες, ειναι ηδη ενεργοποιημενη με τους "παλιους" αριθμους. Δεν μπορεις να αλλαξεις αριθμους.

Ειναι προφανες οτι σε λιγο θα καταργηθουν ολα τα προγραμματα δεσμευσης τιμης μαζι και το 1λεπτο το λεπτο της cosmocarta και το 0.10 το λεπτο του frog. Ηδη εδω και μερες στην ακροαση υπολοιπου οταν αναφερει το πακετο εκοψαν το "αντιστοιχο του frog / cosmocarta" κλπ!

 

εγω παντως αλλαξα μια χαρα....τωρα τι παιζει δεν ξερω...

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...