Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Όχι, η διαδικασία δεν τελειώνει με την παραλαβή της SIM. Θα παραλάβεις τη SIM και στη συνέχεια θα περιμένεις να ενεργοποιηθείς. Πρακτικά, καταλαβαίνεις ότι ενεργοποιήθηκες όταν χάσεις το σήμα από τον παλιό πάροχο. Τότε, αλλάζεις τη SIM στο κινητό σου.
Link to comment
Share on other sites

efmakis: από πού προς πού πάς; Από συμβόλαιο vodafone/cosmote σε καρτοκινητό της wind; Εαν είναι έτσι, θέλει 3 εργάσιμες. Εαν δε γίνει η φορητότητα, κάλεσε τους την 4η εργάσιμη ημέρα. Εαν την 5η εργάσιμη δε γίνει η φορητότητα, ξανακάλεσε τους, κτλ. Στέλνε συγχρόνως και e-mails στα κεντρικά και των 2 εταιριών. Ζήτα ονόματα και ευθύνες. Ασε να εννοηθει οτι θα κανεις και καταγγελια. Γενικα, μην τους αφηνεις να χαλαρωσουν πανω απο 2 ημερες συνεχομενες. Αλλιώς, θα περιμένεις 1 μήνα το πιο πιθανόν.

 

Και οι 3 εταιρίες κάνουν οτι θέλουν, αφού η ΕΕΤΤ κοιμάται...

Link to comment
Share on other sites

αν ειναι ετσι οπως τα λενε εδω μεσα ζησε μαη.Μπορεις ανα πασα στιγμη να διακοψεις την διαδικασια φορητοτητας χωρις κοστος αν σπασουν τα νευρα σου?μου φαινεται θα ξανασκεφτω την προσφορα τους κ θα τους πιεσω για κατι καλυτερο.Αληθεια το αγγουρι τελικα ποιος το εχει?
Link to comment
Share on other sites

αν ειναι ετσι οπως τα λενε εδω μεσα ζησε μαη.Μπορεις ανα πασα στιγμη να διακοψεις την διαδικασια φορητοτητας χωρις κοστος αν σπασουν τα νευρα σου?μου φαινεται θα ξανασκεφτω την προσφορα τους κ θα τους πιεσω για κατι καλυτερο.Αληθεια το αγγουρι τελικα ποιος το εχει?

 

παρε τηλ στη wind και πες τους οτι εαν δε γινει η φορητοτητα μεσα σε 4 ημερες, θα την ακυρωσεις. Εαν δεν τους νοιαζει, αυτοι θα χασουν. Στειλε και ενα e-mail για να εισαι σιγουρος.

 

παντως αυτο που γινεται με τα συμβολαια (μαζί με άλλα) ειναι φοβερο... μακρυά από συμβόλαια παιδιάααααααα!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως μέχρι τώρα είμαι αρκετά ικανοποιημένος με τη WIND. Πριν από λίγες ημέρες έβαλα το καρτοκινητό μου μαζί με σταθερό στη WIND και αμέσως μου ήρθαν τα 120’. Σήμερα έλαβα το εξής μήνυμα: Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι είχαν καταχωρηθεί τα 120 λεπτά στις 1/12/13 αλλά δεν αποδόθηκαν γιατί η ενεργοποίηση του καρτοκινητού έγινε στις 2/12/13.

Έγινε εκ νέου καταχώρηση 100 δωρεάν λεπτών μέχρι να αποδοθούν εκ νέου τα νέα λεπτά.

Παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Με εκτίμηση,

Αμαλία Καπούτση

WINDΟμάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Βέβαια, είχε προηγηθεί email σχετικά με το αν μπορώ να έχω τα 120’ γιατί την πρώτη φορά που είχα πάει σε άλλο κατάστημα, μου είχαν πει ότι δεν τους άφηνε το σύστημα για να προχωρήσουν στην ενεργοποίηση. Εννοείται ότι μου έβαλαν ακόμη 100'.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως μέχρι τώρα είμαι αρκετά ικανοποιημένος με τη WIND. Πριν από λίγες ημέρες έβαλα το καρτοκινητό μου μαζί με σταθερό στη WIND και αμέσως μου ήρθαν τα 120’. Σήμερα έλαβα το εξής μήνυμα: Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι είχαν καταχωρηθεί τα 120 λεπτά στις 1/12/13 αλλά δεν αποδόθηκαν γιατί η ενεργοποίηση του καρτοκινητού έγινε στις 2/12/13.

Έγινε εκ νέου καταχώρηση 100 δωρεάν λεπτών μέχρι να αποδοθούν εκ νέου τα νέα λεπτά.

Παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Με εκτίμηση,

Αμαλία Καπούτση

WINDΟμάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Βέβαια, είχε προηγηθεί email σχετικά με το αν μπορώ να έχω τα 120’ γιατί την πρώτη φορά που είχα πάει σε άλλο κατάστημα, μου είχαν πει ότι δεν τους άφηνε το σύστημα για να προχωρήσουν στην ενεργοποίηση. Εννοείται ότι μου έβαλαν ακόμη 100'.

εγω παντως εδω και 12 μερες περιμενω!!!

Με γραφουν , εχω γεμισει σμς με κωδικους καταχωρησης του προβληματος και μολις τωρα που τους καλεσα μου ειπαν πως δεν εχουν εξετασει το θεμα!ΕΔΩ ΚΑΙ 12 ΜΕΡΕΣ!!!

τι μπορώ να κανω?

Προστασια καταναλωτη?το ρωταω για να φυγω τωρα που ειναι αρχη ακομα...

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Οι αλήτες, το μεσημερι τους πηρα τηλέφωνο, και μου λενε: αφού σας είπαμε σήμερα, θα γίνει σημερα. Φυσικά και δεν ενεργοποιήθηκα. Αυριο ειναι η 32η ημέρα.
Link to comment
Share on other sites

Οι αλήτες, το μεσημερι τους πηρα τηλέφωνο, και μου λενε: αφού σας είπαμε σήμερα, θα γίνει σημερα. Φυσικά και δεν ενεργοποιήθηκα. Αυριο ειναι η 32η ημέρα.

Έλεος ούτε επίτηδες να το κάνουν, εγώ πάντως επιμένω ότι μόνο αν γίνει ντόρος θα δώσουν σημασία κι εξακολουθώ να πιστεύω ότι το Φόρουμ θα μπορούσε να βοηθήσει, να το κάνει θέμα στο πόρταλ..

Φίλε manasta τον τελευταίο λογαριασμό στον δότη τον έχεις πληρώσει ?

Xperia S & M2 Aqua

&Tablet Z & E1

& ,Xperia Z & Z3 & Tablet Z3

XZ Premium & L1

Link to comment
Share on other sites

Και μετά λέμε γιατί βγαίνει πρώτη η Κοσμοτε στους ψήφους εδώ στο myphone και γενικα.Ειναι off topic αυτο απλα έτσι όπως τα βλεπω εγώ τα πράγματα καταλαβαίνω οτι δίκαια βγαινει 1η.Περα απο το εξαιρετικό F2G και την Q αλλα και τα πακέτα σταθερής,κινητής κλπ πρέπει να μπορείς να το υποστηρίζεις το όλο θέμα.Αν μπείτε στην σελίδα τους στο Facebook θα δειτε ενα σωρό παράπονα.Απο το οτι ενοχλούν συνέχεια μα συνέχεια για διαφημιστικούς σκοπούς(πχ 2311807050)έως τα πολυ σοβαρά που είναι βλάβες όπου καθυστερούν πολυ και μένει κόσμος χωρις τηλέφωνο και ίντερνετ για μέρες αλλά και τωρα το τελευταίο με την φορητοτητα.Επειτα η εξυπηρέτηση....παιρνεις στο 1260 και παρόλο που εκείνη τη στιγμή πχ δεν γίνεται να μιλήσεις(δεν ξέρω γιατί)τα 0.25€ στα παίρνουν κανονικά και πρέπει να κάνεις ολόκληρη διαδικασία για να τα πάρεις πίσω.Εγω κατέληξα στο εξής συμπέρασμα παιδιά.Για καρτοκινητή αλλη επιλογή εκτός Wind δεν υπάρχει αλλα για συμβόλαιο(παρόλο που για την πλειοψηφία δεν συμφέρει πια)δεν είναι και η πιο αξιόπιστη εταιρία προς το παρον.Γιαυτο πιστεύω ότι δίκαια βρίσκεται στην 1η θέση η Κοσμοτε.Ελπιζω όλα τα παράπονα ειτε εδω ειτε στα social media να τα διαβαζει κάποιος απο μέσα που να μπορεί να τα μεταφέρει στους πάνω,μήπως και αλλαξουν τα πράγματα γιατί η Wind εχει πραγματικά εξαιρετικές τιμές!!Σορρυ για το Off topic.καλημερα.
Link to comment
Share on other sites

Και μετά λέμε γιατί βγαίνει πρώτη η Κοσμοτε στους ψήφους εδώ στο myphone και γενικα.Ειναι off topic αυτο απλα έτσι όπως τα βλεπω εγώ τα πράγματα καταλαβαίνω οτι δίκαια βγαινει 1η.Περα απο το εξαιρετικό F2G και την Q αλλα και τα πακέτα σταθερής,κινητής κλπ πρέπει να μπορείς να το υποστηρίζεις το όλο θέμα.Αν μπείτε στην σελίδα τους στο Facebook θα δειτε ενα σωρό παράπονα.Απο το οτι ενοχλούν συνέχεια μα συνέχεια για διαφημιστικούς σκοπούς(πχ 2311807050)έως τα πολυ σοβαρά που είναι βλάβες όπου καθυστερούν πολυ και μένει κόσμος χωρις τηλέφωνο και ίντερνετ για μέρες αλλά και τωρα το τελευταίο με την φορητοτητα.Επειτα η εξυπηρέτηση....παιρνεις στο 1260 και παρόλο που εκείνη τη στιγμή πχ δεν γίνεται να μιλήσεις(δεν ξέρω γιατί)τα 0.25€ στα παίρνουν κανονικά και πρέπει να κάνεις ολόκληρη διαδικασία για να τα πάρεις πίσω.Εγω κατέληξα στο εξής συμπέρασμα παιδιά.Για καρτοκινητή αλλη επιλογή εκτός Wind δεν υπάρχει αλλα για συμβόλαιο(παρόλο που για την πλειοψηφία δεν συμφέρει πια)δεν είναι και η πιο αξιόπιστη εταιρία προς το παρον.Γιαυτο πιστεύω ότι δίκαια βρίσκεται στην 1η θέση η Κοσμοτε.Ελπιζω όλα τα παράπονα ειτε εδω ειτε στα social media να τα διαβαζει κάποιος απο μέσα που να μπορεί να τα μεταφέρει στους πάνω,μήπως και αλλαξουν τα πράγματα γιατί η Wind εχει πραγματικά εξαιρετικές τιμές!!Σορρυ για το Off topic.καλημερα.

 

έχεις απόλυτο δίκιο... Εγώ φοβάμαι οτι η wind για ακόμη μια φορά χρησιμοποιείται για 'ξεπλυμα χρηματος' (οπως telestet και μετά tim). Η σκέψη μου βασίζεται στην αδιαφορία της εταιρίας για σωστή οργάνωση και σωστή εκπαίδευση. Επι χρόνια παραπονιέται ο κόσμος και δεν αλλάζει τίποτα, αντιθέτως χειροτερεύει...

Link to comment
Share on other sites

Μόλις πήρα -ξανά- στην εξυπηρέτηση πελατών.

 

Η κυρία -με υφάκι- μου είπε ότι δεν ξερει ποιός με πήρε και μου είπε ότι θα ενεργοποιηθώ χθες και ότι δεν λένε ημερομηνίες γιατί δεν ξέρουν πότε θα λυθεί το τεχνικό πρόβλημα.

Δηλαδή με έβγαλε ψεύτη για το ότι δέχθηκα τηλεφώνημα -όπως και άλλα μέλη που το έχουν γράψει- για σίγουρη ενεργοποίηση στις 12 Δεκεμβρίου.

Όταν της είπα ότι ξανακάλεσα χθες και η χθεσινή απάντηση ήταν "αφού σας είπαμε σήμερα, θα γίνει σήμερα" μου είπε ότι αποκλείεται να μου είπαν κάτι τέτοιο!!!!

Link to comment
Share on other sites

Μόλις πήρα -ξανά- στην εξυπηρέτηση πελατών.

 

Η κυρία -με υφάκι- μου είπε ότι δεν ξερει ποιός με πήρε και μου είπε ότι θα ενεργοποιηθώ χθες και ότι δεν λένε ημερομηνίες γιατί δεν ξέρουν πότε θα λυθεί το τεχνικό πρόβλημα.

Δηλαδή με έβγαλε ψεύτη για το ότι δέχθηκα τηλεφώνημα -όπως και άλλα μέλη που το έχουν γράψει- για σίγουρη ενεργοποίηση στις 12 Δεκεμβρίου.

Όταν της είπα ότι ξανακάλεσα χθες και η χθεσινή απάντηση ήταν "αφού σας είπαμε σήμερα, θα γίνει σήμερα" μου είπε ότι αποκλείεται να μου είπαν κάτι τέτοιο!!!!

 

Φιλε οτι και να πεις έχεις απόλυτο δίκιο...αν μπορείς και θες να περιμένεις 2-3 μέρες ακομα και αν δεν γίνει τίποτα κάνε τους μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ μιας και αξίζει...Οχι τόσο για το πρόβλημα αλλα για το ύφος που έχουν μερικοί υπάλληλοι και επειτα ψάξε της καρτοκινητες των άλλων 2 εταιριών όπου έχουν και αυτες κάποια καλα πακέτα.Τι αλλο να πω....

 

@Wirelesslover έχεις δίκιο...μπορεί να είναι και έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις πήρα -ξανά- στην εξυπηρέτηση πελατών.

 

Η κυρία -με υφάκι- μου είπε ότι δεν ξερει ποιός με πήρε και μου είπε ότι θα ενεργοποιηθώ χθες και ότι δεν λένε ημερομηνίες γιατί δεν ξέρουν πότε θα λυθεί το τεχνικό πρόβλημα.

Δηλαδή με έβγαλε ψεύτη για το ότι δέχθηκα τηλεφώνημα -όπως και άλλα μέλη που το έχουν γράψει- για σίγουρη ενεργοποίηση στις 12 Δεκεμβρίου.

Όταν της είπα ότι ξανακάλεσα χθες και η χθεσινή απάντηση ήταν "αφού σας είπαμε σήμερα, θα γίνει σήμερα" μου είπε ότι αποκλείεται να μου είπαν κάτι τέτοιο!!!!

 

δεν βγαζεις ακρη.

Εγω χτες ζητησα να μιλησω με καποιον ανωτερο του τηλεφωνητη...Αρνηθηκε λεγοντας μου ποτε "εγω ειμαι ο υπευθυνος" και πότε "θα του πω να σας καλεσει μετα"

Ακρη δε βγηκε.Μετα 2 ωρες με καλεσαν απο αυτοματοποιημενη κληση για να τους πω κατα ποσο εμεινα ευχαριστημενη απο την συνομιλια μου με τον εν λόγω τηλεφωνητη.Γιατι κυριος ΔΕΝ ηταν.

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

παντως εμενα που μου ειπαν οτι σημερα θα παρω την sim ακομα τιποτα μονο η vodafone πηρε για να δωσει προσφορα κ αρχιζω να το ξανασκεφτομαι
Link to comment
Share on other sites

Μόλις πήρα -ξανά- στην εξυπηρέτηση πελατών.

 

Η κυρία -με υφάκι- μου είπε ότι δεν ξερει ποιός με πήρε και μου είπε ότι θα ενεργοποιηθώ χθες και ότι δεν λένε ημερομηνίες γιατί δεν ξέρουν πότε θα λυθεί το τεχνικό πρόβλημα.

Δηλαδή με έβγαλε ψεύτη για το ότι δέχθηκα τηλεφώνημα -όπως και άλλα μέλη που το έχουν γράψει- για σίγουρη ενεργοποίηση στις 12 Δεκεμβρίου.

Όταν της είπα ότι ξανακάλεσα χθες και η χθεσινή απάντηση ήταν "αφού σας είπαμε σήμερα, θα γίνει σήμερα" μου είπε ότι αποκλείεται να μου είπαν κάτι τέτοιο!!!!

 

εγω στη θεση σου θα εστελνα e-mail. Εαν το εχεις κανει ηδη και δεν εβγαλες ακρη, δοκιμασε καρτοκινητο άλλης εταιρίας. Δε ξερω εαν αξιζει να κάνεις καταγγελια (εννοω εαν θα αλλαξει κατι).

 

Για την 'κυρια' που λες, ή βολεμένη είναι, ή κακοπληρωμένη είναι (το τρίτο δεν το λεω, νομίζω καταλάβαμε όλοι)...

Link to comment
Share on other sites

Δε θέλω να γράφω τα ίδια για να μην είμαι κουραστικός, αλλά επειδή κάποιοι φιλοι ρωτάνε: Έχω πάρει άπειρα τηλέφωνα, έχω στείλει emails στα οποία δεν απαντάνε (πέραν της γελοίας αυτόματης απάντησης), έχω πάει σε καταστήματα που δηλώνουν αναρμόδιοι επειδή η αίτηση έγινε ηλεκτρονικά και έχω κάνει και καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Τίποτα δεν φαίνεται να τους συγκινεί. Σήμερα με βγάλανε και τρελό...
Link to comment
Share on other sites

Δε θέλω να γράφω τα ίδια για να μην είμαι κουραστικός, αλλά επειδή κάποιοι φιλοι ρωτάνε: Έχω πάρει άπειρα τηλέφωνα, έχω στείλει emails στα οποία δεν απαντάνε (πέραν της γελοίας αυτόματης απάντησης), έχω πάει σε καταστήματα που δηλώνουν αναρμόδιοι επειδή η αίτηση έγινε ηλεκτρονικά και έχω κάνει και καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Τίποτα δεν φαίνεται να τους συγκινεί. Σήμερα με βγάλανε και τρελό...

 

τότε πήγαινε κοσμοτέ (cosmokarta, που έχει και εκείνο 5ε-200' προς ολους). Υποτιθεται οτι και αυτοι 3 εργασιμες θα κανουν

Link to comment
Share on other sites

Εμείς που είμαστε τώρα στον αέρα μπορούμε να πάμε αλλού η πρέπει να ενεργοποιηθούμε πρώτα ?

Xperia S & M2 Aqua

&Tablet Z & E1

& ,Xperia Z & Z3 & Tablet Z3

XZ Premium & L1

Link to comment
Share on other sites

Εμείς που είμαστε τώρα στον αέρα μπορούμε να πάμε αλλού η πρέπει να ενεργοποιηθούμε πρώτα ?

 

Μπορώ, ενώ είναι σε εξέλιξη η φορητότητα από Vodafone σε Wind, να κάνω αίτημα στη Cosmote;

 

έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την αίτηση φορητότητας (από ότι έχω ακούσει). Πηγαίνετε σε ενα καταστημα κοσμοτε και ρωτηστε (εαν ρωτησετε τους αλλους, θα σας πουν διαφορα για να μην σας χασουν).

Link to comment
Share on other sites

Μπρος γκρεμος και πισω ....λοιπον μπορει να γινει ακυρωση φορητοτητας στον παροχο που την εχεις αιτηθει ,εν προκειμενω την wind και επιλεγεις οτι θες ,το θεμα ειναι οτι το whatsup cosmote δεν φτανει το f2g σε καμμια περιπτωση ,το cu ειναι πιο ευελικτο αλλα θελει 30 μερες αν ησουν vodafone ..

Mε λιγα λογια ..βαλτωσαμε ας περιμενουμε μπας και ..

Xperia S & M2 Aqua

&Tablet Z & E1

& ,Xperia Z & Z3 & Tablet Z3

XZ Premium & L1

Link to comment
Share on other sites

AΠO ΣHMEPA EXETE ΔΩPO 60MB ΓIA NA ΣEPΦAPETE ΣTIΣ AΓAΠHMENEΣ ΣAΣ ΣEΛIΔEΣ. ΓIA TO YΠOΛOIΠO TΩN MB ΣTEIΛTE 'YΠ4' ΣTO 12410

στην μια γραμμη μονο ηρθε το μηνυμα

Link to comment
Share on other sites

Μπρος γκρεμος και πισω ....λοιπον μπορει να γινει ακυρωση φορητοτητας στον παροχο που την εχεις αιτηθει ,εν προκειμενω την wind και επιλεγεις οτι θες ,το θεμα ειναι οτι το whatsup cosmote δεν φτανει το f2g σε καμμια περιπτωση ,το cu ειναι πιο ευελικτο αλλα θελει 30 μερες αν ησουν vodafone ..

Mε λιγα λογια ..βαλτωσαμε ας περιμενουμε μπας και ..

 

μια λυση ειναι να πας cosmokarta (που έχει το 5ε-200') με τον αριθμο σου (που τον ξερουν ολοι) και να παρεις νεο νουμερο f2g για τα 'extras'

Link to comment
Share on other sites

μια λυση ειναι να πας cosmokarta (που έχει το 5ε-200') με τον αριθμο σου (που τον ξερουν ολοι) και να παρεις νεο νουμερο f2g για τα 'extras'

Είναι κι αυτο μια λύση ,ενεργοποιείσαι σε 3 μέρες και ξαναφεύγεις για cu

Xperia S & M2 Aqua

&Tablet Z & E1

& ,Xperia Z & Z3 & Tablet Z3

XZ Premium & L1

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...