ermis1975 Δημ. April 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2010 Καλύτερα ρώτα στην εταιρία που έχεις ζητήσει φορητότητα. Πολύ έχει αργήσει και μου μυρίζει οτι σε ξέχασαν! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. April 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2010 Καλύτερα ρώτα στην εταιρία που έχεις ζητήσει φορητότητα. Πολύ έχει αργήσει και μου μυρίζει οτι σε ξέχασαν! Πιθανότατα να έχει απορριφθεί το αίτημα φορητότητας για κάποιο λόγο. Ο πιο συνηθισμένος στα καρτοκινητά είναι η μη αντιστοιχία των στοιχείων ταυτότητας του συνδρομητή, που μπορεί να οφείλεται πχ σε αλλαγή αριθμού ταυτότητας ή σε απόκλιση κάποιου γράμματος του επωνύμου κλπ κλπ. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
michalis031 Δημ. April 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2010 Δεν ξέρω αν άργησα να το ανακαλύψω και όντως ειναι ετσι, αλλά απο χτες προσπαθώ μια f2g κάρτα να την "βάλω" στο f2g2, παιρνω τηλ στο 1342 αλλά η δυνατότητες για αλλαγή είναι μόνο για Wind καρτοκινητή και f2g4 !!!!!! Άλλαξε μήπως το νούμερο της wind για την αλλαγή πακέτων ή ήρθε η αρχή του τέλους για το f2g2???? Παράθεση Dub be good to me! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
guard8090 Δημ. April 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2010 Εδώ και αρκετό καιρό απλά η Wind κατήργεισε την δέσμευση τιμής και οι μόνες επιλογές που έχεις πλέον είναι αυτές που ανέφερες. Παράθεση :respect: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. April 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2010 Δεν ξέρω αν άργησα να το ανακαλύψω και όντως ειναι ετσι, αλλά απο χτες προσπαθώ μια f2g κάρτα να την "βάλω" στο f2g2, παιρνω τηλ στο 1342 αλλά η δυνατότητες για αλλαγή είναι μόνο για Wind καρτοκινητή και f2g4 !!!!!! Άλλαξε μήπως το νούμερο της wind για την αλλαγή πακέτων ή ήρθε η αρχή του τέλους για το f2g2???? Ήταν η συνέχεια και το τέλος της καμπάνιας f2g εκπλήξεις. Το πρόγραμμα δέσμευση τιμής έχει καταργηθεί εδώ και πάνω από ένα μήνα Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Zorz Δημ. April 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2010 Αν δεν κάνει ο καθένας από εμάς καταγγελία στις αρχές (πχ στην ΕΕΤΤ) η κατάσταση δεν πρόκειται να διορθωθεί ποτέ. Οι παραβάσεις της wind σε σχέση με τα όσα αναφέρονται εδώ είναι πολύ σοβαρές, και θα μπορούσαν θεωρητικά να οδηγήσουν ακόμα και σε ανάκληση ή αναστολή της άδειας λειτουργίας της (άρθρο 63 §2 Ν. 3431/2006). Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει, εδώ δεν της γίνονται καν συστάσεις. Έχεις δίκιο, γι αυτό και προσανατολίζομαι σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ! Ήδη συγκεντρώνω τα σχετικά στοιχεία, και ένα πρόβλημα των καρτοκινητών είναι ακριβώς το ότι "δεν παίρνεις λογαριασμό" οπότε δεν καταγράφονται υπόλοιπα και χρεώσεις. Ευτυχώς έχω κρατημένα μερικά sms από το 1269 (και μερικές ηχογραφήσεις κλήσεων στο 1269). Από εδώ και πέρα, θα ελέγχω αποκλειστικά το υπόλοιπο μου μόνο με sms ώστε να έχω "γραπτή" απόδειξη του πόσο ήταν τη συγκεκριμένη στιγμή, το ίδιο προτείνω να κάνουν όλοι. Έτσι βρήκα το προηγούμενο υπόλοιπο και πότε ακριβώς έγινε η τελευταία χρέωση πριν το πρόβλημα. Εν τω μεταξύ ήρθε ο λογαριασμός του συμβολαίου με τις 3 από τις 4 κλήσεις στο 1260. Έτσι θα έχω σαφή στοιχεία να συμπεριλάβω στην καταγγελία. Αυτό που θέλω να μάθω είναι το που ακριβώς ορίζεται η υποχρέωση των telco να παρέχουν δωρεάν γραμμή τηλεφωνικής υποστήριξης. ? Μέχρι στιγμής έχω βρει μονάχα τον Κώδικα δεοντολογίας της ΕΕΤΤ που δεν αναφέρει κάτι τέτοιο αλλά μόνο η κλήση στην εξυπηρέτηση πελατών δεν πρέπει να χρεώνεται αν δεν απαντηθεί. Κάτι που έστω κι αυτό έχει παραβιάσει η Wind (στις 2 πρώτες κλήσεις μου στο 1260). Παράθεση Motorola Razr i XT890 + Alcatel 2005D + Samsung GT-N5110 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. April 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2010 Αυτό που θέλω να μάθω είναι το που ακριβώς ορίζεται η υποχρέωση των telco να παρέχουν δωρεάν γραμμή τηλεφωνικής υποστήριξης. ? Μέχρι στιγμής έχω βρει μονάχα τον Κώδικα δεοντολογίας της ΕΕΤΤ που δεν αναφέρει κάτι τέτοιο αλλά μόνο η κλήση στην εξυπηρέτηση πελατών δεν πρέπει να χρεώνεται αν δεν απαντηθεί. Κάτι που έστω κι αυτό έχει παραβιάσει η Wind (στις 2 πρώτες κλήσεις μου στο 1260). Ορίζεται στο άρθρο 3.1.8 στ. γ' του Β' Παραρτήματος του Κανονισμού Γενικών Αδειών (ΦΕΚ Β' 748/21-6-2006, όπως ισχύει). Οι κυρώσεις για τις περιπτώσεις παράβασης του Κανονισμού Γενικών Αδειών ορίζονται στο άρθρο 63 §2 Ν. 3431/2006 (ΦΕΚ Α' 13/3-2-2006). Στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dromeas Δημ. April 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2010 Ορίζεται στο άρθρο 3.1.8 στ. γ' του Β' Παραρτήματος του Κανονισμού Γενικών Αδειών (ΦΕΚ Β' 748/21-6-2006, όπως ισχύει). Οι κυρώσεις για τις περιπτώσεις παράβασης του Κανονισμού Γενικών Αδειών ορίζονται στο άρθρο 63 §2 Ν. 3431/2006 (ΦΕΚ Α' 13/3-2-2006). Στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία. Ο κανονισμός όπου οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας είναι υποχρεωμένες να χρεώνουν με βήματα χρέωσης ανά δευτερόλεπτο, χωρίς ελάχιστη χρέωση, ενώ αυθαίρετα ως επί το πλείστον χρεώνουν ελάχιστη διάρκεια χρέωσης τα 45 δευτερόλεπτα, που βρίσκεται οέο? :!: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. April 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2010 Ο κανονισμός όπου οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας είναι υποχρεωμένες να χρεώνουν με βήματα χρέωσης ανά δευτερόλεπτο, χωρίς ελάχιστη χρέωση, ενώ αυθαίρετα ως επί το πλείστον χρεώνουν ελάχιστη διάρκεια χρέωσης τα 45 δευτερόλεπτα, που βρίσκεται οέο? :!: Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, είναι ελεύθερες ως προς την τιμολογιακή τους πολιτική. Αυτό στο οποίο αναφέρεσαι μάλλον αφορά την διασύνδεση των εταιρειών μεταξύ τους και συγκεκριμένα τον καθορισμό των τελών τερματισμού. Αυτό όμως δεν έχει άμεση επίδραση στα δικαιώματα των καταναλωτών (δυστυχώς), αλλά μόνο έμμεση, μέσω του ανταγωνισμού των εταιρειών. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
BabylonX Δημ. April 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2010 Δεν ξέρω αν άργησα να το ανακαλύψω και όντως ειναι ετσι, αλλά απο χτες προσπαθώ μια f2g κάρτα να την "βάλω" στο f2g2, παιρνω τηλ στο 1342 αλλά η δυνατότητες για αλλαγή είναι μόνο για Wind καρτοκινητή και f2g4 !!!!!! Άλλαξε μήπως το νούμερο της wind για την αλλαγή πακέτων ή ήρθε η αρχή του τέλους για το f2g2???? Για όσους το είχαν κάνει ισχύει κανονικά. Απλά δε μπορείς πλέον να το επιλέξεις. Όσοι προλάβανε προλάβανε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalfinho Δημ. April 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2010 Ρε μαγκες σε πιον αριθμο απενεργοποιω το τραγουδι που παιζει οταν σε καλουν? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
malcolmthe4 Δημ. April 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2010 Για όσους το είχαν κάνει ισχύει κανονικά. Απλά δε μπορείς πλέον να το επιλέξεις. Όσοι προλάβανε προλάβανε. ας ελπισουμε να μην τα καταργησουν κ τελειως :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Zorz Δημ. April 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2010 Ορίζεται στο άρθρο 3.1.8 στ. γ' του Β' Παραρτήματος του Κανονισμού Γενικών Αδειών (ΦΕΚ Β' 748/21-6-2006, όπως ισχύει). Οι κυρώσεις για τις περιπτώσεις παράβασης του Κανονισμού Γενικών Αδειών ορίζονται στο άρθρο 63 §2 Ν. 3431/2006 (ΦΕΚ Α' 13/3-2-2006). Στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία. Ευχαριστώ πολύ! :up: Μόλις έστειλα με email στην ΕΕΤΤ μια καλογραμμένη καταγγελία όπου γράφω αναλυτικά όλη την ιστορία και της αμαρτίες της Wind. Για να δούμε πώς θα εξελιχθεί το θέμα...:rolleyes: Παράθεση Motorola Razr i XT890 + Alcatel 2005D + Samsung GT-N5110 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. April 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2010 Ευχαριστώ πολύ! :up: Μόλις έστειλα με email στην ΕΕΤΤ μια καλογραμμένη καταγγελία όπου γράφω αναλυτικά όλη την ιστορία και της αμαρτίες της Wind. Για να δούμε πώς θα εξελιχθεί το θέμα...:rolleyes: δεν κανεις ενα copy paste να την διαβασουμε και εμεις? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. April 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2010 Ευχαριστώ πολύ! :up: Μόλις έστειλα με email στην ΕΕΤΤ μια καλογραμμένη καταγγελία όπου γράφω αναλυτικά όλη την ιστορία και της αμαρτίες της Wind. Για να δούμε πώς θα εξελιχθεί το θέμα...:rolleyes: Καλή επιτυχία! Ελπίζω να μας ενημερώσεις για το αποτέλεσμα. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ermis1975 Δημ. April 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2010 (edited) Σε όλες τις εταιρίες πρέπει να συμπληρώσεις 1 υπεύθυνη δήλωση προς την ΕΕΤΤ στην οποιά δηλώνεις οτι είσαι ο χρήστης της Χ σύνδεσης. Εκεί αναγράφονται όλα τα στοιχεία σου καθώς και ο αριθμός τηλεφώνου αλλά και SIM. Τον αριθμό της sim τον έχουν στο σύστημα γιατί έχει άμεση σχέση με τον αριθμό του κινητού, οπότε δε χρειάζεται να τους τον δείξεις, μπορεί όμως να τον ζητάνε για να δούνε σίγουρα οτι έχεις αυτό το numero και τη sim και δε θα γίνει κάποιο λάθος. Για να είναι έγκυρη η υπεύθυνη δήλωση πρέπει να την υπογράψεις! Αν δε γίνει αυτό δεν θα είναι έγκυρη η ταυτοποίηση. Αντίγραφο μπορεί να μη παίρνεις γιατί απλά βαριούνται να τυπώσουν 2 ή να βγάλουν φωτοτυπία. Η μόνη "απάτη" που μπορεί να γίνει, είναι η συνηθισμένη απάτη απο άτομα με πλαστά χαρτιά που χρεώνουν τις εταιρίες τηλεφωνίας και απλά δε μπορείς να τους βρείς! Τέτοια φαινόμενα θα εμφανιστούν. Edited April 15, 2010 by ermis1975 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pan82 Δημ. April 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2010 (edited) Για να είναι έγκυρη η υπεύθυνη δήλωση πρέπει να την υπογράψεις! Αν δε γίνει αυτό δεν θα είναι έγκυρη η ταυτοποίηση. Αντίγραφο μπορεί να μη παίρνεις γιατί απλά βαριούνται να τυπώσουν 2 ή να βγάλουν φωτοτυπία. Μπα στη wind τουλάχιστον δεν υπογράφεις πουθενά, εγώ έχω κάνει 4 ταυτοποιήσεις υπογραφή καμία, ούτε υπεύθυνη δηλωση ούτε τίποτα τις περισσότερες φορές σημειώνουν το νούμερο σου αν εχει κανει ηδη ταυτοποίηση και ταπερνάνε μετά μόνοι τους. Στη cosmote oμολογώ κάνουν υπεύθυνη δήλωση και υπογράφεις στη wind άγνωστα ολα αυτά ΥΓ: Άσχετο αλλά φίλος μου με free2go5 πλέον δε μπορεί να αλλάξει τους αριθμούς του 1 λεπτό το λεπτό; το χει προσέξει κανένας; δε λέει πια ότι μπορείτε να αλλάξετε τους αριθμούς κάθε 30 ημέρες κι έτσι έχουν περάσει πάνω από 30 ημέρες και δεν αλλάζει. Τι έγινε ρε παιδιά, υποτίθετε ότι στην ανακοινωση ειχε πει η wind όσοι χρησιμοποιούν τα παλιά πακέτα θα μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες που είχαν. Edited April 14, 2010 by pan82 Παράθεση Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του... Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του... Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!! George Bernard Shaw Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. April 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2010 Δεν είναι υποχρεωτικό να υπογράψεις κανά χαρτί, αφού καταχωρείται στον υπολογιστή. Το μόνο αρνητικό όπως είπαμε είναι οτι δεν σου στέλνει μήνυμα μόλις δηλωθεί το κινητό. Μάλιστα, οι εταιρίες ζήτησαν παράταση της προθεσμίας κατι που δεν έγινε όμως δεκτό από το κράτος. Οπότε τώρα που φτάνουν οι μέρες "τέλους" θα αρχίσει ο μεγάλος πανικός. Υπομονή! Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ermis1975 Δημ. April 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 15, 2010 http://www.wind.com.gr/pages.fds?langID=1&pageid=1960 Τα πράγματα και ο νόμος είναι ξεκάθαρα. Πρέπει να υπογράψει ο συνδρομητής Υπεύθυνη Δήλωση. Το να πάρει αντίγραφο δεν είναι υποχρεωτικό (γιατί τη δήλωση την υποβάλεις εσύ στην ΕΕΤΤ όχι στη WIND ή οποία είναι ο μεσολαβητής). -------------------------------------- Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας στο κατάστημα παίρνω μαζί μου κάποιο αποδεικτικό; Όχι, ο πελάτης δεν χρειάζεται να πάρει κάποιο έγγραφο. Αν όμως το επιθυμεί μπορεί να ζητήσει αντίγραφο της Υπεύθυνης Δήλωσης που έχει υποβάλει στο κατάστημα. ------- Πόσους αριθμούς μπορώ να ονομαστικοποιήσω; Οι κάτοχοι καρτοκινητής τηλεφωνίας είναι υποχρεωμένοι να ονομαστικοποιήσουν όσους αριθμούς χρησιμοποιούν. Μπορείτε να ονομαστικοποιήσετε όσους αριθμούς θέλετε στο όνομά σας. -------------- Θα μπορώ να αγοράζω πακέτα καρτοκινητής τηλεφωνίας από το περίπτερο ή από άλλα σημεία πώλησης εκτός καταστημάτων WIND; Βεβαίως, θα εξακολουθεί να υπάρχει αυτή η δυνατότητα ωστόσο η συμπλήρωση της Υπεύθυνης Δήλωσης 1599/1986 ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ υποχρεωτική για να πραγματοποιηθεί η ενεργοποίηση του αριθμού στο οποίο ταυτόχρονα θα γίνεται και ονομαστικοποίηση. Ο συνδρομητής θα πρέπει να έχει μαζί του φωτοτυπία της ταυτότητάς του και να συμπληρώσει την αίτηση που θα του δοθεί από το σημείο. Όταν καταχωρηθούν τα στοιχεία αυτά στη βάση της εταιρίας, τότε ο συνδρομητής πραγματοποιώντας μια κλήση θα ενεργοποιεί το καρτοκινητό του Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. April 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 15, 2010 Μπα στη wind τουλάχιστον δεν υπογράφεις πουθενά, εγώ έχω κάνει 4 ταυτοποιήσεις υπογραφή καμία, .... κακως φιλε μου...πρεπει να υπογραψεις (εχω επογραψει σε ταυτοποιηση wind) και να εχεις ενα αντιγραφο για το αρχειο σου.... Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
haforce Δημ. April 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 15, 2010 ΥΓ: Άσχετο αλλά φίλος μου με free2go5 πλέον δε μπορεί να αλλάξει τους αριθμούς του 1 λεπτό το λεπτό; το χει προσέξει κανένας; δε λέει πια ότι μπορείτε να αλλάξετε τους αριθμούς κάθε 30 ημέρες κι έτσι έχουν περάσει πάνω από 30 ημέρες και δεν αλλάζει. Τι έγινε ρε παιδιά, υποτίθετε ότι στην ανακοινωση ειχε πει η wind όσοι χρησιμοποιούν τα παλιά πακέτα θα μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες που είχαν. Επιβεβαίωση και από εμένα για αυτό. Ευτυχώς που δεν ακυρώθηκε τουλάχιστον αυτή η υπηρεσία γιατί την έχω και στα 2 συμβόλαια που έχω(2in1 συμβόλαιο με καρτοκινητό F2G) για να αντισταθμίζει την υπαρξη χρέωσης από τον f2g αριθμό στο συμβόλαιο όταν έχω ενεργό στο συμβόλαιο και με πάρουν στο f2g(και γίνεται κατά κόρον τελευταία από άτομα που με παίρνουν απο F2G λόγω της δωρεάν προσφοράς). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. April 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 15, 2010 (edited) Μακάρι τα προβλήματά μας να ήταν τόσο απλά όσο οι ταυτοποιήσεις. Edited April 15, 2010 by DemetreKre Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. April 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 15, 2010 free2go5 και 1 λεπτό το λεπτό δουλευουν αψογα..... Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jsimeo Δημ. April 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 15, 2010 φίλος μου με free2go5 πλέον δε μπορεί να αλλάξει τους αριθμούς του 1 λεπτό το λεπτό; το χει προσέξει κανένας; δε λέει πια ότι μπορείτε να αλλάξετε τους αριθμούς κάθε 30 ημέρες κι έτσι έχουν περάσει πάνω από 30 ημέρες και δεν αλλάζει. Τι έγινε ρε παιδιά, υποτίθετε ότι στην ανακοινωση ειχε πει η wind όσοι χρησιμοποιούν τα παλιά πακέτα θα μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες που είχαν. Ακριβως, επιβεβαιωνω και εγω σε F2G6-αντιστοιχο της cosmocarta . Εχουν περασει 50 μερες απο την τελευταια καταχωρηση αριθμων και ενω θα επρεπε (οπως γινοταν) να ξαναενεργοποιησεις την υπηρεσια μετα τις 30 μερες, ειναι ηδη ενεργοποιημενη με τους "παλιους" αριθμους. Δεν μπορεις να αλλαξεις αριθμους. Ειναι προφανες οτι σε λιγο θα καταργηθουν ολα τα προγραμματα δεσμευσης τιμης μαζι και το 1λεπτο το λεπτο της cosmocarta και το 0.10 το λεπτο του frog. Ηδη εδω και μερες στην ακροαση υπολοιπου οταν αναφερει το πακετο εκοψαν το "αντιστοιχο του frog / cosmocarta" κλπ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. April 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. April 15, 2010 Ακριβως, επιβεβαιωνω και εγω σε F2G5 . Εχουν περασει 50 μερες απο την τελευταια καταχωρηση αριθμων και ενω θα επρεπε (οπως γινοταν) να ξαναενεργοποιησεις την υπηρεσια μετα τις 30 μερες, ειναι ηδη ενεργοποιημενη με τους "παλιους" αριθμους. Δεν μπορεις να αλλαξεις αριθμους. Ειναι προφανες οτι σε λιγο θα καταργηθουν ολα τα προγραμματα δεσμευσης τιμης μαζι και το 1λεπτο το λεπτο της cosmocarta και το 0.10 το λεπτο του frog. Ηδη εδω και μερες στην ακροαση υπολοιπου οταν αναφερει το πακετο εκοψαν το "αντιστοιχο του frog / cosmocarta" κλπ! εγω παντως αλλαξα μια χαρα....τωρα τι παιζει δεν ξερω... Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.