Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

δεν νομιζω οτι στην φορμα (υπευθιυνη δηλωση) δεν χρειαζεται το νουμερο της Σιμ

σιγουρα υπαρχει τροπος να βρεις το νουμερο της σιμ απο τον αριθμο του τηλεφωνο

αλλα δεν γινεται κατα την εγγραφη των στοιχειων στην υπευθυνη δηλωση...

 

...

 

Δεν έγραψε ότι δε χρειάζεται αλλά ότι δε τον ζητάνε πλέον και έτσι είναι.

Πριν λίγες ημέρες που ονομαστικοποίησα έναν αριθμό, δε μου ζήτησαν την sim (ούτε Α.Φ.Μ. ) αλλά μόνο τον αριθμό κλήσεως. Συνομιλώντας με την υπάλληλο και λέγοντας της ότι σε παλαιότερη ονομαστικοποίηση μου ζήτησαν την sim και μάλιστα τη φωτοαντέγραψαν μαζί με τη ταυτότητά μου, η απάντησή της ήταν ότι πλέον τη βγάζει το σύστημα και δε χρειάζεται.

Στο αντίγραφο της δήλωσης που μου έδωσαν είδα ότι πράγματι εμφανίζεται και ο αριθμός της sim.

 

 

Όσο για το θέμα μη επώνυμων καταστημάτων που κάνουν ονομαστικοποιήσεις, θα έλεγα/πρότεινα καλύτερα είναι να αποφεύγονται. Ή τουλάχιστον αν προκύψουν προβλήματα να μην αρχίσουν όσοι ονομαστικοποίησαν εκεί τους αριθμούς τους να γράφουν παράπονα και όχι μόνο για τις εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έγραψε ότι δε χρειάζεται αλλά ότι δε τον ζητάνε πλέον και έτσι είναι.

Πριν λίγες ημέρες που ονομαστικοποίησα έναν αριθμό, δε μου ζήτησαν την sim (ούτε Α.Φ.Μ. ) αλλά μόνο τον αριθμό κλήσεως. Συνομιλώντας με την υπάλληλο και λέγοντας της ότι σε παλαιότερη ονομαστικοποίηση μου ζήτησαν την sim και μάλιστα τη φωτοαντέγραψαν μαζί με τη ταυτότητά μου, η απάντησή της ήταν ότι πλέον τη βγάζει το σύστημα και δε χρειάζεται.

Στο αντίγραφο της δήλωσης που μου έδωσαν είδα ότι πράγματι εμφανίζεται και ο αριθμός της sim.

 

τοτε να υποθεσω οτι καθε καταστημα εφαρμοζει δικο σου συστημα...προχθες (οχι εχθες) που εκανα ονομιαστικοποιηση ζητηθηκε ο αριθμος σιμ.....

 

:wacko:

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν 2 λύσεις για το πρόβλημα μου ανέφερε ο προηγούμενος με τα μπακαλόχαρτα.

 

Η 1η είναι αν έχετε να δηλώσετε αρκετούς αριθμούς μαζί να αναφέρετε και το ΑΦΜ σας. Καταχωρώντας το ΑΦΜ υπάρχει δυνατότητα μέσα από το σύστημα να περαστούν ΠΙΟ γρήγορα και οι υπόλοιποι αριθμοί, γιατί αποθηκεύει τα στοιχεία του συνδρομητή.

 

Η 2η είναι και αυτή που δεν θα αρέσει στο περισσότερο κόσμο. Αν το κατάστημα έχει τη συγκεκριμένη στιγμή αρκετούς πελάτες και απασχολούνται όλοι οι υπάλληλοι (όπως ανέφερα παραπάνω δεν είναι και το πιο απλό για κάποιον να καταχωρήσει, να γράψει κωδικούς sim και να βγάλει αντίγραφα) τότε χρειάζεται υπομονή ή να περάσει ο συνδρομητής κάποια άλλη στιγμή.

Γι΄αυτό και πολλοί υπάλληλοι οδηγούνται στο να κρατάνε μια φωτοτυπία την ταυτότητα και να γράφουν πάνω στο χαρτί κάποια στοιχεία έτσι ώστε να τα περάσουν στον υπολογιστή αργότερα.

 

Λύσεις:

Πολλές ταυτοποιήσεις ΑΦΜ

Όταν δεν πάρει κάποιος αντίγραφο για τον οποιοδήποτε λόγο μια κλήση στο 1260 πατώντας το "8" για να ρωτήσει αν έχουν καταχωρηθεί οι αριθμοί και σε ποια στοιχεία.

 

Λύση που θα έπρεπε να είχε η WIND θα ήταν ένα ενημερωτικό μήνυμα μόλις καταχωρηθούν.

 

Τώρα για το πρόβλημα που ανέφερε ο παραπάνω (να δηλωθούν εν αγνοία του άλλοι αριθμοί στο όνομά του) δεν μπορώ να πω κάτι.

Φυσικά μόνο αν γίνει κάτι τέτοιο από λάθος υπαλλήλου με τον πρόχειρο τρόπο και όχι επίτηδες γιατί δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο κέρδος για το κατάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Η 2η είναι και αυτή που δεν θα αρέσει στο περισσότερο κόσμο. Αν το κατάστημα έχει τη συγκεκριμένη στιγμή αρκετούς πελάτες και απασχολούνται όλοι οι υπάλληλοι (όπως ανέφερα παραπάνω δεν είναι και το πιο απλό για κάποιον να καταχωρήσει, να γράψει κωδικούς sim και να βγάλει αντίγραφα) τότε χρειάζεται υπομονή ή να περάσει ο συνδρομητής κάποια άλλη στιγμή.

 

Τι παει να πει εχει αρκετους πελατες; Οταν ερθει η σειρα μου εχει σημασια αν εχει πολλους πελατες; :blink:

Παιρνει ωρα να κανει μια ταυτοποιηση; Περισσοτερη ωρα δε παιρνει να κανει ενα νεο συμβολαιο; :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ. Κατ΄αρχάς και ο κάτοχος καρτοκινητής είναι πελάτης, εκεί πιστεύω γίνεται το μεγαλύτερο μπέρδεμα.

 

Σίγουρα να περάσεις μια αίτηση σύνδεσης χρειάζεται πολύ περισσότερο χρόνο (και τα λάθη πληρώνονται, αν με καταλαβαίνεις). Από την άλλη σκέψου οτι ένα κατάστημα κατά μέσο όρο περνάει 70-80 γραμμές το μήνα, ενώ εύκολα φτάνει σ΄αυτόν τον αριθμό στις ταυτοποιήσεις σε μια βδομάδα.

 

Ανεξάρτητα από την έγκριση μιας γραμμής, σε αρκετούς πελάτες οι αιτήσεις π.χ φορητότητας δεν καταχωρούνται στον υπολογιστή εκείνη τη στιγμή,απλώς ενημερώνεται ο συνδρομητής πότε θα πάρει έγκριση για να περάσει να υπογράψει (πολλές φορές συμβαίνει αυτό).

Σκέψου να πέσουν σε έναν υπάλληλο 2-3 μαζεμένες ταυτοποιήσεις. Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω κανέναν, πιστεύω πως θα υπάρξει παράταση της υπάρχουσας προθεσμίας που είναι μέχρι το καλοκαίρι.

 

Οι συνδρομητές καρτοκινητής είναι πάρα πολλοί γι΄αυτό όπως βλέπεις οι εταιρίες αρχίζουν σιγά σιγά να δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον προς αυτούς.

Link to comment
Share on other sites

...

Λύσεις:

Πολλές ταυτοποιήσεις ΑΦΜ

Όταν δεν πάρει κάποιος αντίγραφο για τον οποιοδήποτε λόγο μια κλήση στο 1260 πατώντας το "8" για να ρωτήσει αν έχουν καταχωρηθεί οι αριθμοί και σε ποια στοιχεία.

 

Λύση που θα έπρεπε να είχε η WIND θα ήταν ένα ενημερωτικό μήνυμα μόλις καταχωρηθούν.

...

 

Μα ένα από τα προβλήματα είναι ότι δε κάνουν (όπως έγραψε πιο πάνω και ο ΗΕΟ) όλα τα καταστήματα τις ονομαστικοποίησεις με τον ίδιο τρόπο.

Τη πρώτη (εδώ και καιρό) την έκανα με Α.Φ.Μ., υπήρχε μέσα στο σύστημα γιατί ο αριθμός μου έγινε από συμβόλαιο καρτοκινητό. Την επόμενη (αυτή που ανέφερα λίγο πιο πάνω) είπα να δώσω τον Α.Φ.Μ., για να ξεμπερδεύουμε πιο εύκολα, αλλά η υπάλληλος μου είπε ότι δε χρειάζεται.

 

Το μήνυμα επιβεβαίωσης θα ήταν μια καλή λύση, αλλά δε το κάνει, δυστυχώς.

Το αντίθετο μάλιστα. Σε αριθμούς που έχουμε ονομαστικοποιήσει στέλνει μηνύματα που αναφέρουν ότι καλό είναι να πάμε έγκαιρα προκειμένου να αποφύγουμε την ταλαιπωρία των τελευταίων ημερών. Δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερη αναστάτωση.

 

τοτε να υποθεσω οτι καθε καταστημα εφαρμοζει δικο σου συστημα...προχθες (οχι εχθες) που εκανα ονομιαστικοποιηση ζητηθηκε ο αριθμος σιμ.....

 

:wacko:

 

Πιθανόν να είναι έτσι και μάλλον είναι.

Αλλά από την άλλη η υπάλληλος επιβεβαιώθηκε σε αυτό που μου είπε μια και όπως έγραψα στο αντίγραφο της δήλωσης που μου έδωσε υπήρχε ο αριθμός της sim παρά το ότι δε τον έδωσα.

Τι να πω, μέγιστο μπάχαλο. Ελπίζω να μην υπάρχουν εκπλήξεις μετά το πέρας της οριακής ημερομηνίας ονομαστικοποίησης και να μην υπάρξουν πελάτες με μπλοκαρισμένο τον αριθμό.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν για να το λύσουμε το όλο θέμα.

 

Εδώ και κανα μήνα περίπου υπάρχει μια επιλογή στην εφαρμογή που γίνεται η καταχώρηση βάζοντας μόνο τον αριθμό να εμφανίζει από κάτω ΑΥΤΟΜΑΤΑ τους κωδικούς της sim.

Παλαιότερα έπρεπε να πληκτρολογηθούν.

Όλα αυτά για επιβεβαίωση, δηλαδή να καταχωρείται ο αριθμός με την αντίστοιχη sim. Γι´αυτό παλαιότερα έπρεπε να γίνει μια κλήση για επιβεβαιώση οτι ο συγκεκριμένος αριθμός ανήκει στη συγκεκριμένη sim.

 

Σήμερα, κακώς δεν ζητείται η sim από πολλούς, διότι όλο αυτό "να βρίσκει ΑΥΤΟΜΑΤΑ την sim" έγινε για να αποφεύγεται να γίνεται κλήση.

Σε πόσους είχε ζητηθεί να κάνουν κλήση;!

Και πάλι σου λέω το θέμα είναι μπερδεμένο σ´όλες τις εταιρίες.

Υπομονή!!! Τουλάχιστον θα περιοριστεί κάπως το μπάχαλο που υπήρχε παλιά.

 

Αν είχες αναφέρει στην υπάλληλο οτι είσαι-ήσουν συνδρομητής με το ΑΦΜ σου θα έβρισκε όλα τα στοιχεία σου, και θα σε ρώταγε μόνο αριθμό και sim.

Edited by DemetreKre
προσθήκη
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν για να το λύσουμε το όλο θέμα.

 

...

 

Το θέμα δεν είναι να το λύσουμε εμείς, αλλά αυτοί που είναι και άμεσα υπεύθυνοι. :lol:

 

Σε καμία ονομαστικοποίηση δε μου ζητήθηκε να κάνω κλήση.

Το έγραψα, ότι είπα στην υπάλληλο να της πω τον Α.Φ.Μ. αφού ήμουν συνδρομητής, αλλά είπε δε χρειάζεται. Μετά από αυτό τι να έκανα, με το ζόρι να της το έλεγα;

Υπομονή έχω, μη ξεχνάς σε τι χώρα ζω/ζούμε. Εξάλλου αν κάνουν λάθη και απενεργοποιήσουν αριθμούς που έχουν ονομαστικοποιηθεί αυτοί θα χάσουν στο τέλος.

 

Δεν αντιλέγω ότι σε όλες τις εταιρείες υπάρχει δυσλειτουργία στο θέμα αυτό αλλά εδώ μιλάμε για τη συγκεκριμένη και γι αυτό αναφέρομαι μόνο σε αυτή.

Link to comment
Share on other sites

Και εγω οταν πηγα για ταυτοποιηση την περασμενη βδομαδα απλα εγραψα το νουμερο του κινητου πισω απ την φωτοτυπια της ταυτοτητας και την διευθυνση κατοικιας και εφυγα!

Πολυ χυμα η ολη διαδικασια..

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν για να το λύσουμε το όλο θέμα.

 

Εδώ και κανα μήνα περίπου υπάρχει μια επιλογή στην εφαρμογή που γίνεται η καταχώρηση βάζοντας μόνο τον αριθμό να εμφανίζει από κάτω ΑΥΤΟΜΑΤΑ τους κωδικούς της sim.

Παλαιότερα έπρεπε να πληκτρολογηθούν.

Όλα αυτά για επιβεβαίωση, δηλαδή να καταχωρείται ο αριθμός με την αντίστοιχη sim. Γι´αυτό παλαιότερα έπρεπε να γίνει μια κλήση για επιβεβαιώση οτι ο συγκεκριμένος αριθμός ανήκει στη συγκεκριμένη sim.

 

Σήμερα, κακώς δεν ζητείται η sim από πολλούς, διότι όλο αυτό "να βρίσκει ΑΥΤΟΜΑΤΑ την sim" έγινε για να αποφεύγεται να γίνεται κλήση.

Σε πόσους είχε ζητηθεί να κάνουν κλήση;!

Και πάλι σου λέω το θέμα είναι μπερδεμένο σ´όλες τις εταιρίες.

Υπομονή!!! Τουλάχιστον θα περιοριστεί κάπως το μπάχαλο που υπήρχε παλιά.

 

Αν είχες αναφέρει στην υπάλληλο οτι είσαι-ήσουν συνδρομητής με το ΑΦΜ σου θα έβρισκε όλα τα στοιχεία σου, και θα σε ρώταγε μόνο αριθμό και sim.

 

Ειναι μεγαλη κουταμαερα αυτη που εχουνε κανει στην wind με το ΑΦΜ οταν πηγα να κανω ταυτοποιηση μου ζητησανε μονο την ταυτοτητα μου και τους ρωτησα θελετε αφμ και μου ειπανε οτι δεν χρειαζεται. και δεν μου δωσανε καποιο αποδεικτικο απλα μου λεει εισαστε ενταξει και μπορειτε να φυγετε. Μετα απο κανενα1-1,5 μηνα πηγα με μια συμφοιτητρια μου να δηλωσουμε το καρτοκινητο της και τις Ζητησανε αφμ και μου φανηκε παραξενο αλλα μολις τελειωσε τις δωσανε σαν υποτιθεμενο δωρο ενα συμβολαιο q χωρις παγιο.

συγνωμη αυτο θεωρειτε δωρο; . δεν μπορω να καταλαβω κανουνε συμβολαιο χωρις να θελω εγω;. ελεος!!. και μετα τις το εξηγησα και κατεστεψε την καρτα σιμ.

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Κατι πολυ απλο οσοι λετε για τις ταυτοποιησεις δεν το εχετε σκεφτει? Ποιος υπαλληλος θα δεχτει να κανει ******* σε βαρος καποιου συνδρομητη? Και πειτε οτι το κανει μετα αν γινει μια στραβη οσος καιρος και αν εχει περασει δε ξερετε οτι θα βρει ασχημα το μπελα του? Ελεος δηλαδη.
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έτυχε να πάω για ταυτοποίηση δύο sim f2g σε διαφορετικά καταστήματα. Ζήτησαν αντίγραφο ταυτότητας, διεύθυνση και κάνανε την ενεργοποίηση με τον αριθμό κλήσης[δεν βγάλανε τις σιμ από τα πακέτα]. Στο ένα κατάστημα μάλιστα δεν υπέγραψα τίποτα. Και όταν ρώτησα τον υπάλληλο, επέμενε πως είναι εντάξει. Αυτό που παρατήρησα πάντως είναι ότι οι δύο αιτήσεις διέφεραν μεταξύ τους, που με μπέρδεψε λίγο. Κατα τ' άλλα πάντως φαίνονται οκ.
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά μόνο αν γίνει κάτι τέτοιο από λάθος υπαλλήλου με τον πρόχειρο τρόπο και όχι επίτηδες γιατί δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο κέρδος για το κατάστημα.

 

για το καταστημα κερδος οχι...για τον υπαλληλο ναι...

 

....ειναι σιγουρο οτι θα υπαρξει μαυρη αγορα με ονομαστικοποιημενα κινητα σε στοιχεια αλλων....οποτε το κερδος για τυχον λαμογιο ειναι προφανες....

 

γνωμη μου....το "χυμα" της wind...το να μην διασταυρωνει οτι ο πελατης εχει την sim ειναι μεγα λαθος....σε voda π.χ. διασταυρωνετε on line -το ειδα- αν το νουμερο πανω στο simακι αντιστοιχει στο νουμερο τηλεφωνου που δινει ο πελατης....πραγμα σωστο....

 

τεσπα....μπλεξαμε ασχημα με μηδεν κερδος...:cry:

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Πως μπορούμε να τσέκαρουμε αν όντως δηλώθηκε ο αριθμός; Επίσης μπορούμε να μάθουμε πόσα νούμερα έχουμε δηλωμένα;

Στο 1260 λένε τέτοιες πληροφορίες;

Link to comment
Share on other sites

Πως μπορούμε να τσέκαρουμε αν όντως δηλώθηκε ο αριθμός; Επίσης μπορούμε να μάθουμε πόσα νούμερα έχουμε δηλωμένα;

Στο 1260 λένε τέτοιες πληροφορίες;

στο 1260 μόνο στα καταστήματα δε μπορούν να δουν λένε

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

δοκίμασες να μπεις με το προφίλ wind internet?

apn:gint.b-online.gr

και τα άλλα κενά.

 

 

 

Το έκανα και όλα καλά !

Σε ευχαριστώ !! :D:D

Link to comment
Share on other sites

Έχω f2g αντίστοιχο του frog με ενεργοποιημένη τη προσφορά τέρμα στις κάρτες ανανέωσης, εάν καλέσω κάποίον που έχει το πακέτο νέα καρτοκινητή wind τη χρεώνομαι τη κλήση ή μου αφαιρείται απο τα 1500 δωρεάν λεπτά;
Link to comment
Share on other sites

Έχω f2g αντίστοιχο του frog με ενεργοποιημένη τη προσφορά τέρμα στις κάρτες ανανέωσης, εάν καλέσω κάποίον που έχει το πακέτο νέα καρτοκινητή wind τη χρεώνομαι τη κλήση ή μου αφαιρείται απο τα 1500 δωρεάν λεπτά;

 

Χρεώνεσαι!!! Τα 1500' και 1500 sms είναι μόνο προς F2G αριθμούς.

Link to comment
Share on other sites

χρεωνεσαι δυστυχως!

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

...Έχω f2g αντίστοιχο του frog...

Έτσι όπως το λες δεν ισχύει... F2G2 αντίστοιχο του FROG θα έχεις ή F2G4... Αν και πλεόν το "αντίστοιχο του FROG" δεν ακούγεται...

Καλού κακού κάλεσε 1269 και άκου μέχρι το τέλος το πακέτο σου για να είσαι σίγουρος;)

Siemens C10, Nokia 3210, Sony Ericsson T68i, Nokia 6600 Original Black, Nokia N70 Music Edition, Nokia 6300 Original White, Apple iPhone 3GS White, Apple iPhone 4S,

Apple iPhone 4, Nokia 6700 Slide Petrol Blue

Link to comment
Share on other sites

Καλά έκανε η Wind και απάντησε γιατί στη διαφήμιση της η Vodafone συγκρίνει όλα τα καρτοκινητά της μόνο με το F2G. Η Νέα Καρτοκινητή και η Q που πήγαν; Αλλά έτσι είναι. Η Vodafone κάθεται και διαφημίζει ότι είναι η μοναδική που προσφερεί δωρεάν λεπτά προς όλη τη Vodafone χωρίς να κοιτάξει τη Νέα Καρτοκινητή και την Q που δίνουν τα ίδια και περισσότερα. ;)

 

Ελπίζω να πήρανε το μάθημά τους γιατί ναι, το δικό μας καρτοκινητό μας δίνει αυτά που δίνει η Vodafone και περισσότερα. :)

Καλησπέρα

Εγώ παντως , δεν εχω την καλύτερη εικονα για την wind

Εχω F2Go ΔΗΛΩΜΕΝΟ και οχι μονο χωρις λόγο δεν με αφηνει το συστημα τους να ενεργοποήσω στο 1245 την νεα προσφορα - βγαζει μηνυμα οτι εχω ξαντλήσει το οριο ? ? ?και παράλληλα μου αφαιρεσαν και το ποσο των 5 ευρώ που ειχα μεταφέρει πριν μια μέρα στον λογαριασμό μου ! ! !

Εχω επικοινωνήσει με το 1260 απο τις 01/04/2020 μεχρι σημερα 2 φορές , δεν εχω λάβει καμία απάντηση ενώ ειχαν δεσμευτεί οτι σε 2 μέρες θα ειχαν δώσει λύση και αυτη την στιγμή δεν μπορώ να κάνω καμία κλήση !!!

ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΟΙ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Εγώ παντως , δεν εχω την καλύτερη εικονα για την wind

Εχω F2Go ΔΗΛΩΜΕΝΟ και οχι μονο χωρις λόγο δεν με αφηνει το συστημα τους να ενεργοποήσω στο 1245 την νεα προσφορα - βγαζει μηνυμα οτι εχω ξαντλήσει το οριο ? ? ?και παράλληλα μου αφαιρεσαν και το ποσο των 5 ευρώ που ειχα μεταφέρει πριν μια μέρα στον λογαριασμό μου ! ! !

Εχω επικοινωνήσει με το 1260 απο τις 01/04/2020 μεχρι σημερα 2 φορές , δεν εχω λάβει καμία απάντηση ενώ ειχαν δεσμευτεί οτι σε 2 μέρες θα ειχαν δώσει λύση και αυτη την στιγμή δεν μπορώ να κάνω καμία κλήση !!!

ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΟΙ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ

 

με ενα μειλ οπου με εντονο υφος θα διαμαρτυρηθεις, θα κανεις την δουλεια σου. αν αναφερεις και την λεξη φορητοτητα θα ερθει ακομα πιο γρηγορα η απαντηση

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...