Jump to content

Υπηρεσία e-bill από την cosmote


alany
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας μπορεί να πραγματοποιηθεί στα καταστήματα COSMOTE ή το δίκτυο αντιπροσώπων μας, καθώς και αποστέλλοντας την αίτηση ενεργοποίησης στο τμήμα Πιστοληπτικού Ελέγχου μέσω fax στο 210-2518080 ή ταχυδρομικώς στη διεύθυνση COSMOTE ΤΜΗΜΑ ΠΙΣΤΟΛΗΠΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Τ.Θ. 61168, 151 10 ΜΑΡΟΥΣΙ
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Δεν γίνεται να την στείλεις μόνος σου μέσω φαξ ή μέσω e-mail! Κι αυτό γιατί στο τέλος της αίτησης λέει όνομα αντιπροσώπου και υπογραφή του αντιπροσώπου.

Can't get enough

Can't give it up

When you're telling me those white lies

Champagne

It's getting rough and I wanna know if I'm addicted to your white lies in vain...

Link to comment
Share on other sites

Η ενεργοποιηση γίνεται κατά την πρώτη έκδοση λογαριασμού για να υπάρχουν στοιχεία να δει ο χρήστης !!!!:D

 

πήγα στον Γερμανό και την έκανα την αίτηση. Το θέμα είναι ξέρει κανείς πότε θα ενεργοποιηθεί η υπηρεσία;
Link to comment
Share on other sites

Η ενεργοποιηση γίνεται κατά την πρώτη έκδοση λογαριασμού για να υπάρχουν στοιχεία να δει ο χρήστης !!!!:D

 

Επιβεβαιώνω:

Χθες εκδόθηκε ο λογαριασμός, σήμερα μου ήρθε ενημερωτικό sms + e-mail.

Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσω ότι δεν ισχύει η απευθείας παρακολούθηση του λογαριασμού, αλλά εμφανίζεται μόνο αφού έχει αυτός εκδοθεί... κάνω λάθος?
η δύναμη της βλακείας είναι ακατανίκητη... :confused:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Να υποθέσω ότι δεν ισχύει η απευθείας παρακολούθηση του λογαριασμού, αλλά εμφανίζεται μόνο αφού έχει αυτός εκδοθεί... κάνω λάθος?

 

μακαρι να γινοταν αυτο:)

http://www.danasoft.com/vipersig.jpg

 

"...Ποτέ μην εξηγείς...Οι φίλοι σου δεν το χρειάζονται και οι εχθροί σου δεν θα σε πιστέψουν έτσι και αλλιώς..."

Link to comment
Share on other sites

μακαρι να γινοταν αυτο:)

 

Τρελοί είναι να το κάνουν; :mad:

Κανένας δεν θα ξεπερνούσε τον προπληρωμένο του χρόνο και μάλιστα θα τον κατανάλωνε στο 100% ακριβώς.

Link to comment
Share on other sites

Eτσι κ αλλιοως απο το κινητο μπορεις περιπου να ξερεις ποσο εχεις μιλησει κ ποσα μηνηματα εχεις στειλει

http://www.danasoft.com/vipersig.jpg

 

"...Ποτέ μην εξηγείς...Οι φίλοι σου δεν το χρειάζονται και οι εχθροί σου δεν θα σε πιστέψουν έτσι και αλλιώς..."

Link to comment
Share on other sites

Στο περίπου ναι. Αλλά με την ελάχιστη χρέωση των 30'' ένα 10-20% το χάνεις. Ενώ αν το e-bill ήταν (σχεδόν) real time, μόλις έβλεπε κάποιος ότι κάποια κλήση χρεωνότανε,το γεγονός αυτό αυτόματα θα σήμαινε και το πέρας του προπληρωμένου χρόνου.

Άντε εγώ με τα 120 λεπτά, το πολύ πολύ να μιλήσω 115 και να χρεωθώ 135 (με 30-40 κλήσεις κάτω των 30''). Κάποιος που είναι στο 240 / 480 / κτλ μπορεί να χάσει το μπούσουλα αν έχει πολλές και μικρές κλήσεις <30''.

Link to comment
Share on other sites

μου εστειλαν μαιλ με κωδικους κλπ

τα μηνηματα δεν τα δειχνει αναλυτικα;μονο τις κλησεις;

http://www.danasoft.com/vipersig.jpg

 

"...Ποτέ μην εξηγείς...Οι φίλοι σου δεν το χρειάζονται και οι εχθροί σου δεν θα σε πιστέψουν έτσι και αλλιώς..."

Link to comment
Share on other sites

Ολα τα δείχνει κανονικά. Τί εννοείς μόνο τις κλήσεις τις δείχνει κανονικά/αναλυτικά!;
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Ολα τα δείχνει κανονικά. Τί εννοείς μόνο τις κλήσεις τις δείχνει κανονικά/αναλυτικά!;

 

οπως δειχνει τις κλησεις με διαγραμμα ωρες αριθμους κλπ

αν δειχνει κ τα μηνυματα ετσι

δεν εχω δει κατι μεχρι στιγμης

http://www.danasoft.com/vipersig.jpg

 

"...Ποτέ μην εξηγείς...Οι φίλοι σου δεν το χρειάζονται και οι εχθροί σου δεν θα σε πιστέψουν έτσι και αλλιώς..."

Link to comment
Share on other sites

οπως δειχνει τις κλησεις με διαγραμμα ωρες αριθμους κλπ

αν δειχνει κ τα μηνυματα ετσι

δεν εχω δει κατι μεχρι στιγμης

 

Οχι δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα για τα μηνύματα. Το μόνο που δείχνει σε στύλ διαγράμματος είναι πόσα μηνύματα έστειλες τον μήνα. Με αυτό τον τρόπο αν έχεις πάνω απο 2 λογαριασμούς βλέπεις αν έστειλες στον προηγούμενο λογαριασμό περισσότερα μηνύματα ή λιγότερα. Αλλά σαν τις κλήσεις δεν έχει διάγραμμα. :O

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχω δύο ερωτήσεις σχετικά με την υπηρεσία:

 

1)Υπάρχει καμία διαφορά σε σχέση με τον λογαριασμό που μου έρχεται κάθε μήνα σπίτι;Δηλαδή,μου παρέχεται κάτι επιπλέον αν βλέπω τον αναλυτικό λογαριασμό από το ίντερνετ;

 

2)Το σύστημα κρατάει αρχείο από την αναλυτική κατάσταση των προηγούμενων μηνών;

grsaint13
Link to comment
Share on other sites

Έχω δύο ερωτήσεις σχετικά με την υπηρεσία:

 

1)Υπάρχει καμία διαφορά σε σχέση με τον λογαριασμό που μου έρχεται κάθε μήνα σπίτι;Δηλαδή,μου παρέχεται κάτι επιπλέον αν βλέπω τον αναλυτικό λογαριασμό από το ίντερνετ;

 

2)Το σύστημα κρατάει αρχείο από την αναλυτική κατάσταση των προηγούμενων μηνών;

 

1) Μπορείς να δεις στατιστικά στοιχεία, πού μίλησες πιο πολύ και πολλά άλλα. Εχεις καλύτερη άποψη για το που έκανες κλήσεις/μηνύματα και πιο γρήγορα.

 

2) 4 μήνες.

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Έχω την υπηρεσία e-bill της Cosmote από τον Οκτώβριο του 2007. Η εμπειρία μου από την εν λόγω υπηρεσία συνοψίζεται στον τίτλο του παρόντος θέματος! Δε μπορεί παρά να έχει γίνει "στο πόδι", αφού κάθε τόσο ανακύπτει και κάποιο πρόβλημα. Το τελευταίο που ανέκυψε είναι, ότι , ενώ μπαίνω κανονικά με τους κωδικούς μου, δε μπορώ να δω τους λογαριασμούς μου, αφού έχει "αναρτηθεί" με κόκκινα γράμματα: Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΣΑΣ. Να σημειωθεί, ότι οι λογαριασμοί έρχονται κάθε μήνα, αλλά στο e-bill τα ίδια. Μέχρι πρότινος, αντιμετώπιζα άλλα προβλήματα, αλλά τέτοιο, που να ακυρώνει ουσιαστικά την υπηρεσία δεν είχα αντιμετωπίσει. Σταμάτησαν να έρχονται και στο mail μου κάθε μήνα οι ειδοποιήσεις, ότι εκδόθηκε ο λογαριασμός μου. Όλα τα παραπάνω τα εξήγησα στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών -ο θεός να την κάνει! Οι υπάλληλοι της υπηρεσίας δεν μπορούν να καταλάβουν τι τους λέω -ε, ρε απολύσεις που χρείαζονται!!! Είμαι συνδρομητής Cosmote αρκετά χρόνια και παραμένω λόγω του καλού δικτύου της εταιρίας. Περιμένω να γίνει T-mobile και να σταματήσει αυτός ο παραλογισμός. Αν συνεχιστεί και μετά η αδιαφορία, υπόσχομαι να "την κάνω" με φορητότητα για τη Vodafone! ΥΓ Και επιτέλους ας διδάξει κάποιος στους άσχετους της υπηρεσίας εξυπηρέτησης (;), ότι εκτός από ψευτοευγένεια χρειάζεται και ένα μίνιμουμ νοημοσύνης!!!
Link to comment
Share on other sites

Η ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο πραγματικά λείπει αλλά εντάσσεται στο ίδιο θέμα με την ενημέρωση υπολοίπου χρόνου ομιλίας και τα κίνητρα δεν είναι τεχνολογικοί περιορισμοί στην υλοποίηση αλλά λαμογιά από κάποιους ανεγκέφαλους ανευθυνο-υπεύθυνους!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
ειμαι εδω και 2χρονια περιπου ενεργοποιημενος στο myaccount & ebill. Προσέθεσα στο myaccount μια 2η συνδεση internet on the go που έκανα, με το ebill τι πρέπει να κάνω για να βλέπω τον λογ/σμό και αυτής της σύνδεσης? θα φανεί αυτοματα ο 1ος λογ/σμός για την νέα σύνδεση όταν εκδοθεί, μαζί με την παλαιά σύνδεση?
Link to comment
Share on other sites

Ετσι για την ιστορία βάζω εδώ το email που έχω στείλει από 15 Γενάρη στην εξυπηρέτηση πελατών σχετικά με την μη παροχή e-bill απλού ή Business στα προγράμματα συμβολαίου για ελεύθερους επαγγελματίες..

 

απάντηση δεν έχω πάρει..

 

Καλησπέρα σας,

 

θα ήθελα να με ενημερώσετε αν υπήρξε κάποια εξέλιξη στο θέμα της χρήσης του @Business portal από τα συμβόλαια για ελεύθερους επαγγελματίες. Είμαι κάτοχος τέτοιου συμβολαίου (αριθ. κινητού 6........) και η μη υποστήριξη online υπηρεσιών e-bill για τους ελεύθερους επαγγελματίες είναι ένα πολύ μεγάλο αρνητικό για την εταιρεία σας.

 

Εχω προσπαθήσει να γραφτώ στο portal όπως μου πρότεινε να κάνω το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (αλήθεια δε γνωρίζουν? γιατί η απάντηση "προσπαθήστε να γραφτείτε, μερικές φορές δουλεύει και για τους ελεύθερους επαγγελματίες" είναι αστεία) αλλά όταν προσπαθώ να συνδεθώ λαμβάνω το παρακάτω μήνυμα:

 

"Παρουσιάστηκε κάποιο σφάλμα κατά την περιήγησή σας στο COSMOTE MY ACCOUNT @Business portal. Λυπούμαστε για την αναστάτωση.

Παρακαλώ δοκιμάστε αργότερα"

 

 

Προς το παρόν βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να μη μπορώ να στείλω τους λογαριασμούς μου στον λογιστή μου καθώς πηγαίνουν σε ταχυδρομική θυρίδα σε νησί.

 

:: what locks... unlocks! © :: κάθε λαός έχει την κινητή τηλεφωνία που του αξίζει..::

:: SY1EBE ::

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του forum.

 

Eκανα και εγώ αίτηση στο cosmote my account. Απ' ότι κατάλαβα σ' αυτό συμπεριλαμβάνεται και το E-BILL. Αυτό απαιτεί ξεχωριστή, καινούργια αίτηση; Επίσης ισχύει ότι το μοναδικο που προσφέρει το E-BILL είναι να βλέπεις το λογαριασμό όταν αυτός εκδοθεί; Δηλαδή live ενημέρωση για τι κλήσεις έχεις κάνει ακριβως(π.χ. μεχρι τη προηγούμενη ακριβώς μέρα) απ' ότι καταλαβα δεν παρέχει...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του forum.

 

Eκανα και εγώ αίτηση στο cosmote my account. Απ' ότι κατάλαβα σ' αυτό συμπεριλαμβάνεται και το E-BILL. Αυτό απαιτεί ξεχωριστή, καινούργια αίτηση; Επίσης ισχύει ότι το μοναδικο που προσφέρει το E-BILL είναι να βλέπεις το λογαριασμό όταν αυτός εκδοθεί; Δηλαδή live ενημέρωση για τι κλήσεις έχεις κάνει ακριβως(π.χ. μεχρι τη προηγούμενη ακριβώς μέρα) απ' ότι καταλαβα δεν παρέχει...

 

Όχι,δεν περιέχει live ενημέρωση αλλά περιλαμβάνει πολύ χρήσιμα στατιστικά για τις κλήσεις σου.:)

grsaint13
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απο περισυ το καλοκαιρι εχουμε οικογενειακο πακετο 3 αριθμους, και μολις παρατηρησα κατι υποπτο μετα απο μικρη μελετη των τελευταιων 4-5 λογαριασμων μου μεσω ebil.

 

Απο τους λογαριασμους του 2010 και μετα, στην αναλυση κλησεων, στο πεδιο υπηρεσια, δεν φαίνεται πουθενα το 'ενδοοικογενειακή κληση' το οποιο υπηρχε μεχρι και τον τελευταιο λογαριασμο του 2009! Αντιθετα, στις κλησεις προς τους 3 αριθμους, γραφει απλα "Κλήση προς COSMOTE". --- Προφανως οι λογαριασμοι εχουν δωρεαν χρονο αρκετο γι' αυτο και δεν ειδα διαφορα στο κοστος.

 

Τι στο καλο εχει γινει? Εβγαλαν το οικογενειακο μόνοι τους???!!

Αυριο το πρωι θα παρω τηλεφωνο.

 

Στελνω εδω μηπως μπορει καποιος που εχει οικογενειακο να κοιταξει το ebill, να δει, αναφερει και στους τελευταιους λογαριασμους το "ενδοοικογενειακη κληση"?

 

Ή μηπως απλα δε το γραφουν ετσι πια, αλλα το υπολογιζουν κανονικα..

 

Οποιος μπορει ας κοιταξει!

Link to comment
Share on other sites

Εμένα ενώ έχω σωστό pass και username λεει ο λογαριασμός έχει κλειδωθεί για 2η φορά!!! είχα πάρει και τηλ και είπαν το έφτιαξαν και ξανά τα ίδια!!! ΕΛΕΟΣ! :mad::mad::mad:

άκυρο κάτι έκανα λάθος στον κωδικό!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...