Jump to content

Καταστήματα Wind


elias_ps
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κανονίστηκαν τα πάντα μέσω τηλεφώνου.Επιτέλους μίλησα με μια σωστή κοπέλα και μου έδωσε τον κωδικό ενεργοποίησης.Έκανα το ebill plus και έτσι δεν θα ξαναδώ ούτε έναν υπάλληλο της wind ξανά ΟΥΤΕ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΟ :mad:

Σε 24 ώρες όλοι οι λογαριασμοί στην οθόνη του υπολογιστή μου

 

Υ.Γ. Δεν θα ξαναδώ ούτε έναν υπάλληλο της wind ξανά ΟΥΤΕ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΟ :mad: (x2) Ελπίζω τουλάχιστον!

H αλήθεια είναι ότι η περισσότεροι υπάλληλοι καταστήματος κοιμούνται ορθοίοι γιατί δεν είναι καθόλου ενημερωμένοι. εάν έκαναν τον κόπο να μπουν στο *extranet 2-3 φόρες την ήμερα και να διαβάσουν και τίποτα δεν θα ήταν έτσι....

 

*extranet = web εφαρμογή ενημέρωσης στα καταστήματα της wind

Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 716
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

H αλήθεια είναι ότι η περισσότεροι υπάλληλοι καταστήματος κοιμούνται ορθοίοι γιατί δεν είναι καθόλου ενημερωμένοι. εάν έκαναν τον κόπο να μπουν στο *extranet 2-3 φόρες την ήμερα και να διαβάσουν και τίποτα δεν θα ήταν έτσι....

 

*extranet = web εφαρμογή ενημέρωσης στα καταστήματα της wind

 

Νομίζω το πρόβλημα δεν είναι ΜΟΝΟ στους εργαζόμενους στα καταστήματα ,αλλά γενικότερα.

Έχω περάσει απο Vodafone,Cosmote και τώρα Wind.

Με την Vodafone μάλωσα και έφυγα με βρισίδια και απειλές για μηνύσεις ,γιατί ενώ πλήρωσα τον λογαριασμό και τους έδινα τον αριθμό πληρωμής ,με ξαναέπερναν τηλέφωνο την επομένη και με ύφος μου έλεγαν ναι καλά έτσι μας είπες και τον προηγούμενο μήνα (κατα λέξη).Όταν έλαβαν την αίτηση φορητότητας απο την Cosmote με πήραν πίσω και γιατί και πως και εμείς...μου έδωσαν επιδότηση 500 ευρώ και φυσικά τους είπα να την βάλουν εκεί που ξέρουν (sic) ακριβώς όπως το γράφω.

Με την Cosmote περίπου έναν χρόνο που έμεινα δεν ξέρω πως μοιάζει ο φάκελος των λογαριασμών τους.Όταν έκανα ξανά αίτηση ,θυμήθηκαν οτι είχαν σημειώσει λάθος διεύθυνση!!!. Τώρα και με την wind τα ίδια :mad:

 

Και όλα αυτά για λογαριασμούς των 60 και 80 ευρώ .Ρεζίλι, κάθε μήνα τα ίδια.

ΟΥΣΤ ΡΕ ΠΑΛΙΟ @@ πλούσιος δεν είμαι αλλά δεν χρωστάω και ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΤΕ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΕΥΓΕΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ όπως έκανα και εγω σε όλους τους πελάτες μου .ΟΥΣΤ @@

Edited by cb600f
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω το πρόβλημα δεν είναι ΜΟΝΟ στους εργαζόμενους στα καταστήματα ,αλλά γενικότερα.

Έχω περάσει απο Vodafone,Cosmote και τώρα Wind.

Με την Vodafone μάλωσα και έφυγα με βρισίδια και απειλές για μηνύσεις ,γιατί ενώ πλήρωσα τον λογαριασμό και τους έδινα τον αριθμό πληρωμής ,με ξαναέπερναν τηλέφωνο την επομένη και με ύφος μου έλεγαν ναι καλά έτσι μας είπες και τον προηγούμενο μήνα (κατα λέξη).Όταν έλαβαν την αίτηση φορητότητας απο την Cosmote με πήραν πίσω και γιατί και πως και εμείς...μου έδωσαν επιδότηση 500 ευρώ και φυσικά τους είπα να την βάλουν εκεί που ξέρουν (sic) ακριβώς όπως το γράφω.

Με την Cosmote περίπου έναν χρόνο που έμεινα δεν ξέρω πως μοιάζει ο φάκελος των λογαριασμών τους.Όταν έκανα ξανά αίτηση ,θυμήθηκαν οτι είχαν σημειώσει λάθος διεύθυνση !!!. Τώρα και με την wind τα ίδια :mad:

 

Και όλα αυτά για λογαριασμούς των 60 και 80 ευρώ .Ρεζίλι, κάθε μήνα τα ίδια.

ΟΥΣΤ ΡΕ ΠΑΛΙΟ @@

 

ειμαστε off topic άλλα θα σου πω την άποψη μου, είμαι με την wind 15 χρονιά (από telestet) είναι και θα είναι για μένα η καλύτερη εταιρεία κινητής και σταθερής,άλλα τα προβλήματα τα δημιουργούν η υπάλληλοι και η εξωτερικοί συνεργάτες που απασχολούνται στον χώρο τους. σε κατάστημα της wind τα τελευταία 5 χρονιά μπαίνω 1 φορά τον χρόνο ΜΟΝΟ για να κάνω αναβάθμιση συσκευής. γιατί όσες φόρες στο παρελθόν μπήκα μέσα δεν ήξερε κανένας υπάλληλος να μου απαντήσει σε ότι ερώτημα και να έκανα, τον έβλεπα και καλούσε τηλεφωνικά για να απαντηθεί το ερώτημα μου. η γνώμη μου είναι οτι ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΔΠΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ αλλιώς να μην την κάνεις καθόλου, να πας σε ένα supermarket να φορτώνεις ράφια που δεν θέλει ιδιαίτερες γνώσεις και από τότε ότι και να θέλω κάλω το 1260 η κανό αίτημα μεσώ fax στην εταιρεία για να κάνω κάποια αλλαγή γιατί βαρέθηκα να μπαίνω μέσα στα καταστήματα και να βλέπω κάθε φορά και άλλον υπάλληλο πιο ηλίθιο από τον προηγούμενο. και τους λογαριασμούς μου τους εξοφλώ μεσώ πιστωτικής κάρτας.

Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

ειμαστε off topic άλλα θα σου πω την άποψη μου, είμαι με την wind 15 χρονιά (από telestet) είναι και θα είναι για μένα η καλύτερη εταιρεία κινητής και σταθερής,άλλα τα προβλήματα τα δημιουργούν η υπάλληλοι και η εξωτερικοί συνεργάτες που απασχολούνται στον χώρο τους. σε κατάστημα της wind τα τελευταία 5 χρονιά μπαίνω 1 φορά τον χρόνο ΜΟΝΟ για να κάνω αναβάθμιση συσκευής. γιατί όσες φόρες στο παρελθόν μπήκα μέσα δεν ήξερε κανένας υπάλληλος να μου απαντήσει σε ότι ερώτημα και να έκανα, τον έβλεπα και καλούσε τηλεφωνικά για να απαντηθεί το ερώτημα μου. η γνώμη μου είναι οτι ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΔΠΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ αλλιώς να μην την κάνεις καθόλου, να πας σε ένα supermarket να φορτώνεις ράφια που δεν θέλει ιδιαίτερες γνώσεις και από τότε ότι και να θέλω κάλω το 1260 η κανό αίτημα μεσώ fax στην εταιρεία για να κάνω κάποια αλλαγή γιατί βαρέθηκα να μπαίνω μέσα στα καταστήματα και να βλέπω κάθε φορά και άλλον υπάλληλο πιο ηλίθιο από τον προηγούμενο. και τους λογαριασμούς μου τους εξοφλώ μεσώ πιστωτικής κάρτας.

 

Το μόνο που ήθελα ήταν να παραλαμβάνω έναν @@λογαριασμό. Τίποτα παραπάνω ,τίποτα παρακάτω.

Οσο για την telestet,stet,tim,wind,water και δεν ξέρω γω τι άλλο στοιχείο της φύσης θα επικαλεστούν ,αν θέλεις μπορώ να σου εξηγήσω πως απέκτησα το τηλέφωνό μου ( HD2 ) .Ας πρόσεχα

Πάντως μέσα στον εκνευρισμό μου γενικεύω και δεν μου αρέσει αυτό.

Τέλος απο μένα στο topic αυτό, ευχαριστώ για την βοήθεια :beer:

Edited by cb600f
Link to comment
Share on other sites

Σωστά, να γιατί όλο και περισσότερα καταστήματα της wind κλείνουν, γιατί δεν πιάνουν τον στόχο τους. με αποτέλεσμα η αμοιβές να είναι ανύπαρκτες και ο επιχειρηματίας να αναγκάζεται να το κλείσει για να μην βρεθεί με περισσότερα χρέη από ότι έχει. δεν μπορεί να παραμείνει ανοιχτός για να είναι Κ.Ε.Π (ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ) γιατί η εξόφληση λογαριασμών και η μουρμούρες του κάθε πελάτη δεν του αποδίδουν κέρδος....

 

ποσο σωστος εισαι τα ειπες ολα σε μερικες γραμμες.

οι περισσοτεροι μπανουν μεσα με υφος και μας μιλανε σαν να μαστε οι διευθυντες της εταιριας.εχω καταστημα βονταφον και πλεο εχουμε καταλειξει να κανουμε ολη μερα λογαριασμους και ν ακουμε τις γκρινιες και τα παραπονα του καθενα. χεστηκα εγω αν σου ρθε παραπανω ο λογαριασμος η εχεις οποιοδηποτε παραπονο. καλεσε την εταιρια και χεστην πατοκορφα. εμενα τι με ζαλιζεις πρωι μεσημερι βραδυ? δεν ειμαστε κεντρο παραπονων ουτε ταμειο. ελεος απλα.

Don't give up! :!:
Link to comment
Share on other sites

ποσο σωστος εισαι τα ειπες ολα σε μερικες γραμμες.

οι περισσοτεροι μπανουν μεσα με υφος και μας μιλανε σαν να μαστε οι διευθυντες της εταιριας.εχω καταστημα βονταφον και πλεο εχουμε καταλειξει να κανουμε ολη μερα λογαριασμους και ν ακουμε τις γκρινιες και τα παραπονα του καθενα. χεστηκα εγω αν σου ρθε παραπανω ο λογαριασμος η εχεις οποιοδηποτε παραπονο. καλεσε την εταιρια και χεστην πατοκορφα. εμενα τι με ζαλιζεις πρωι μεσημερι βραδυ? δεν ειμαστε κεντρο παραπονων ουτε ταμειο. ελεος απλα.

Ευχαριστώ για τα καλά σου λογία, άλλα κανένας δεν πρόκειται να συμφωνήσει μαζί μας γιατί όλοι βλέπουν ένα κατάστημα κινητής τηλεφωνίας την σήμερον ήμερα ως ''κέντρο παράπονων'' και όχι ως σειμειο πώλησης τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. και δεν νομίζω να αντέξουν για πολύ τα καταστήματα franchise όλων των εταιρειών,όχι μόνο της wind. θα έρθει μέρα (στο κοντινό μέλλον) που όλα θα γίνονται τηλεφωνικά με της εταιρείες τηλεπικοινωνιών. δεν θα υπάρχουν καταστήματα και τους λογαριασμούς του θα τους πληρώνει ο κάθε πελάτης στα ταχυδρομεία και τράπεζες η μεσώ πιστωτικής κάρτας. τότε θέλω να δω που θα γκρινιάζει ο κάθε ένας όταν πληρώνει....

Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Πολυ χαλια η εξυπηρετηση στη WIND και συγκεκριμενα στο καταστημα Μητροπολεως 14 στη Θεσσαλονικη οπου για να μου κανουνε αλλαγη (την ιδια μερα!!!) που αγορασα μια θηκη τηλεφωνου που ηταν ελατωματικη (δε θα το πιστεψετε) επρεπε να παω στο συνηγορο του καταναλωτη οι οποιοι επρεπε να τους στειλουνε 7 επιστολες απο την Αθηνα για μου αλλαξουν την θηκη !!!! Μονο ετσι φοβουνται!

Αν ειναι δυνατον!!! Και η WIND ως εταιρια αλλα και το καταστημα αυτο χρειαζονται μαθηματα εξυπηρετησης πελατων. Γιατι δεν χανουν απλα μονο ενα πελατη με αυτο που κανουν. Αλλα αν ειναι κανεις ανεγκεφαλος...

Βεβαια, μετα απο αυτο εγω και αλοι 6 στην οικογενεια μου πηγαμε στη VODAFON. Να το ξερετε κι εσεις, VODAFON ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ!

Edited by nik1
Link to comment
Share on other sites

Να το ξερετε κι εσεις, VODAFON ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ!

 

Σαφώς. Διασκεδάζω πολύ με τους συνδρομητές VF που έρχονται σπίτι μου και προσπαθούν να βρουν πού κρύφτηκε το σήμα ενώ η Wind έχει 5/5 γραμμές και η Cosmote 2-3/5.

 

Όπως βλέπεις δεν υπάρχει απόλυτος κανόνας, ο καθένας βολεύεται με αυτό που του ταιριάζει καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ χαλια η εξυπηρετηση στη WIND και συγκεκριμενα στο καταστημα Μητροπολεως 14 στη Θεσσαλονικη οπου για να μου κανουνε αλλαγη (την ιδια μερα!!!) που αγορασα μια θηκη τηλεφωνου που ηταν ελατωματικη (δε θα το πιστεψετε) επρεπε να παω στο συνηγορο του καταναλωτη οι οποιοι επρεπε να τους στειλουνε 7 επιστολες απο την Αθηνα για μου αλλαξουν την θηκη !!!! Μονο ετσι φοβουνται!

Αν ειναι δυνατον!!! Και η WIND ως εταιρια αλλα και το καταστημα αυτο χρειαζονται μαθηματα εξυπηρετησης πελατων. Γιατι δεν χανουν απλα μονο ενα πελατη με αυτο που κανουν. Αλλα αν ειναι κανεις ανεγκεφαλος...

Βεβαια, μετα απο αυτο εγω και αλοι 6 στην οικογενεια μου πηγαμε στη VODAFON. Να το ξερετε κι εσεις, VODAFON ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ!

Δηλαδή, για να καταλάβω, όλη η οικογένεια σου έφυγε από την wind με αφορμή μια θήκη;;;;;
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

εισαι σιγουρος? περα απο της μεραρχιας υπαρχει και ακομα ενα. δεν θυμαμαι οδο.

 

Ναι αυτο που λες το δευτερο στην Ερμου πανω εκλεισε οριστικα

Link to comment
Share on other sites

Πολυ χαλια η εξυπηρετηση στη WIND και συγκεκριμενα στο καταστημα Μητροπολεως 14 στη Θεσσαλονικη οπου για να μου κανουνε αλλαγη (την ιδια μερα!!!) που αγορασα μια θηκη τηλεφωνου που ηταν ελατωματικη (δε θα το πιστεψετε) επρεπε να παω στο συνηγορο του καταναλωτη οι οποιοι επρεπε να τους στειλουνε 7 επιστολες απο την Αθηνα για μου αλλαξουν την θηκη !!!! Μονο ετσι φοβουνται!...

 

Αν θες γίνε πιο συγκεκριμένος στο πρόβλημα που υπήρξε για να καταλάβουμε, διότι πολλά γράφονται απ΄όλους μας εδώ μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θελανε να παραδεχτοθν οτι η θηκη ειχε προβλημα και λεγανε πως την χαλασα εγω.

nik1 μας έχεις ήδη αναφέρει για το πρόβλημα που είχες με τη θήκη και το κατάστημα! Δεν χρειάζεται να το επαναλαμβάνεις κάθε μέρα, ούτε να ανοίγεις νέα θέματα για αυτό. Το... πρόβλημά σου συζητιέται ήδη εδώ. Ευχαριστώ.

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Δεν θελανε να παραδεχτοθν οτι η θηκη ειχε προβλημα και λεγανε πως την χαλασα εγω.

Πάντα θα έχει ένας καταστηματάρχης υποψίες ότι το προϊόν που αγόρασες και ισχυρίζεσαι ότι είναι ελατωματικο μπορεί να το δημιούργησες εσύ. άλλα το να φύγεις εσύ και όλη η οικγενεια σου από την wind για τον λόγο αυτό το θεωρώ παράλογο. με το σκεπτικό αυτό εάν αγόραζες μια τηλεόραση και δεν έπιανε η ΕΡΤ τι θα έκανες; θα τα έβαζες με την ΕΡΤ και στην συνεχεία θα έκοβες το ρεύμα από την ΔΕΗ (που πληρώνεις και ΕΡΤ μέσα στον λογαριασμό σου) τι σχέση έχει η σύνδεση σου με μια θήκη;;;;;

Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

ο,τι συναλλαγη κανετε αυτες τις μερες στα καταστηματα, παιρνετε δωρο μια δωροεπιταγη αξιας 10€ για τα καταστηματα spriderstores... οι δωροεπιταγες ισυουν εως το Μ. Σαββατο!

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

ο,τι συναλλαγη κανετε αυτες τις μερες στα καταστηματα, παιρνετε δωρο μια δωροεπιταγη αξιας 10€ για τα καταστηματα spriderstores... οι δωροεπιταγες ισυουν εως το Μ. Σαββατο!

 

Έκπτωση 10€ για αγορές 50€ και πάνω στα sprider stores.

Μόνο Nokia!
Link to comment
Share on other sites

Έκπτωση 10€ για αγορές 50€ και πάνω στα sprider stores.

 

Περίεργη προσφορά! Συμφέρει άτομα που αγοράζουν έτσι κι αλλιώς από sprider stores

Link to comment
Share on other sites

ο,τι συναλλαγη κανετε αυτες τις μερες στα καταστηματα, παιρνετε δωρο μια δωροεπιταγη αξιας 10€ για τα καταστηματα spriderstores... οι δωροεπιταγες ισυουν εως το Μ. Σαββατο!

 

Δηλαδή αν βάλω 10€ κάρτα ανανέωση θα μου δώσουν μια δωροεπιταγή;

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν βάλω 10€ κάρτα ανανέωση θα μου δώσουν μια δωροεπιταγή;

Οποιαδήποτε συναλλαγή και να κάνεις πέρνεις δωροεπιταγή.

 

 

Περίεργη προσφορά! Συμφέρει άτομα που αγοράζουν έτσι κι αλλιώς από sprider stores

Να διευκρινίσω 50€ στα sprider stores πρέπει να κάνει κάποιος για να έχει την έκπτωση των 10!

Μόνο Nokia!
Link to comment
Share on other sites

Οποιαδήποτε συναλλαγή και να κάνεις πέρνεις δωροεπιταγή.

 

Ε να πάω να βάλω 1€ χρόνο ομιλίας...:rolleyes:

Καλά, είναι δυνατόν;

Link to comment
Share on other sites

 

Να διευκρινίσω 50€ στα sprider stores πρέπει να κάνει κάποιος για να έχει την έκπτωση των 10!

 

Κατάλαβα! Δηλαδή για αγορές 100€ θα μπορεί να έχει έκπτωση 20€ (2x10€) αν έχεις βέβαια 2 δωροεπιταγές...

Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα! Δηλαδή για αγορές 100€ θα μπορεί να έχει έκπτωση 20€ (2x10€) αν έχεις βέβαια 2 δωροεπιταγές...

 

ισως να μην γινεται συνδυασμος δωροεπιταγων! δεν προλαβα να δω και τους ορους γιατι δεν πηρα εγω καμια.... :p

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Η wind δίνει δώροεπιταγές και τα sprider μοιράζουν φυλλάδια της wind.

Τα κάνανε πλακάκια οι δυο τους..!

Μόνο Nokia!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Κύριοι στα κεντρικά κάντε κάτι για τα καταστήματά σας.

Είναι κρίμα να κλείνουν μαγαζιά που δείχνουν ενδιαφέρον διότι έχουν μεγάλο ενοίκιο κτλ. Ελέγξτε λίγο την πολιτική σας. Ασχοληθείτε λίγο πιο ποιοτικά με το θέμα!

 

Ή διαφορετικά ενημερώστε: Προτιμούμε τα telemarketing που "κανουν" 500 γραμμές το μήνα και οι 300 είναι σκάρτες. Μας νοιάζουν μόνο τα νούμερα! Αλλά μετά να βγάλετε εσείς το φίδι από την τρύπα... Δεν καταλαβαίνετε πως σας έχει βαρεθεί ο κόσμος. Ο άλλος δεν έχει λεφτά να ταίσει την οικογένεια του και εσείς συνεχώς αυξήσεις! Θέλετε και 18μηνα συμβόλαια. Εδώ δεν ξέρει αν ο άλλος θα έχει για 2-3 μήνες ακόμα δουλειά.

 

Είναι γενική εικόνα σε όλες τις εταορίες! Και κυρίως προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα καταστήματα....

Και μην μου πεις κανείς πως οι μεγάλες εταιρίες δεν γνωρίζουν το μέλλον της χώρας μας. Ουσιαστικά αυτές το καθορίζουν!

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι στα κεντρικά κάντε κάτι για τα καταστήματά σας.

Είναι κρίμα να κλείνουν μαγαζιά που δείχνουν ενδιαφέρον διότι έχουν μεγάλο ενοίκιο κτλ. Ελέγξτε λίγο την πολιτική σας. Ασχοληθείτε λίγο πιο ποιοτικά με το θέμα!

 

Ή διαφορετικά ενημερώστε: Προτιμούμε τα telemarketing που "κανουν" 500 γραμμές το μήνα και οι 300 είναι σκάρτες. Μας νοιάζουν μόνο τα νούμερα! Αλλά μετά να βγάλετε εσείς το φίδι από την τρύπα... Δεν καταλαβαίνετε πως σας έχει βαρεθεί ο κόσμος. Ο άλλος δεν έχει λεφτά να ταίσει την οικογένεια του και εσείς συνεχώς αυξήσεις! Θέλετε και 18μηνα συμβόλαια. Εδώ δεν ξέρει αν ο άλλος θα έχει για 2-3 μήνες ακόμα δουλειά.

 

Είναι γενική εικόνα σε όλες τις εταορίες! Και κυρίως προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα καταστήματα....

Και μην μου πεις κανείς πως οι μεγάλες εταιρίες δεν γνωρίζουν το μέλλον της χώρας μας. Ουσιαστικά αυτές το καθορίζουν!

εδώ που τα λες δεν θα σε ακούσει κανένας, άλλου πρέπει να απευθυνθείς..... (όχι ότι δεν έχεις δίκιο)
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...