Jump to content

ETEN Χ500


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

απο μενα ενα εναι το σιγουρο,eten δεν ξαναπαιρνω ποτε και για κανεναν λογο μακαρι να βγαλουν και το πιο τελειο ppc.

οταν το πηρα μου εκανε νερα η οθονη,το γυρισα στο πλαισιο για να το δουν,ο τεχνικος κλασσικα ασχετος δεν εδωσε και πολυ σημασια στο κινητο.

μετα απο λιγες ημερες το πουλησα σε εναν φιλο μου,την προηγουμενη βδομαδα με παιρνει τηλ και μου λεει οτι δεν αναβει η οθονη του,του λεω να τοπαει στο πλαισιο,το παει και την επομενη μερα τον παιρνουν τηλ οτι εχει ραγισει η οθονη.το x-500 δεν ειχε πεσει ποτε κατω και το ξερω παρα πολυ καλα,ηταν παντα με screen protector κι ο τυπος που το πηρε δεν ηταν ασχετος.

με λιγα λογια του λενε οτι η εγγυηση δεν το καλυπτει.η οθονη ξερουμε οτι ειναι πολυ ακριβη.οριστε λοιπον τι ειναι τα eten.ποτε ξανα απο μενα δεν θα ξαναδει το χερι μου eten γιατι για μενα ειναι απροσωπη εταιρεια χωρις υποστηριξη κι επισης το ιδιο απροσωποι ειναι κι αυτοι που τα πουλανε χωρις να εχουν ιδεα για service εγγυηση και υποστηριξη.

και δεν ηταν η πρωτη φορα που ειχα προβλημα με eten.

αυτα.

 

Φιλε ταξιωτη το προβλημα που αναφερεις ακουγετε σαν προβληματικη συσκευη απο την στιγμη που το ανοιξες απο το κουτι του.Εκει για μενα ευθηνετε το πλαισιο που επρεπε να παρει την ευθηνη οπως πρεπει και να στην αντικαταστηση την συσκευη.

Αυτο μπορει να συμβει με οποιοδηποτε συσκευη και οχι μονο με την eten

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Διέγραψε τη συσκευή σου από το activesync και προσπάθησε πάλι να κάνεις νέα σύνδεση. Πέτα και από το activesync του PDA τις σχέσεις συχρονισμού. ;)

 

Εμενα παλι οταν κανω συχρονισμο μου βγαζει Δεν είναι δυνατος ο συχρονισμος επειδη δεν είναι δυνατη η συνδεση στο δικτυο και η προσβαση στις πληροφοριες επανακκινηστε τον υπολογιστη και καντε συχρονισμο ξανα. Δωκιμασα και αυτο που αναφερατε αλλα τιποτα.Τι αλλο υπαρχει?

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παλι οταν κανω συχρονισμο μου βγαζει Δεν είναι δυνατος ο συχρονισμος επειδη δεν είναι δυνατη η συνδεση στο δικτυο και η προσβαση στις πληροφοριες επανακκινηστε τον υπολογιστη και καντε συχρονισμο ξανα. Δωκιμασα και αυτο που αναφερατε αλλα τιποτα.Τι αλλο υπαρχει?

Τότε έχεις ένα από τα συχνά προβλήματα του activesync, πρέπει να προσπαθήσεις να το πετάξεις τελείως από το PC σου χωρίς να αφήσει πίσω του σκουπίδια, και να το ξαναβάλεις. Δοκίμασε και την 4.5 beta έκδοση. :(

Link to comment
Share on other sites

Eγώ αντίθετα ήμουν πολύ ευχαριστημένος με το G500+ και είμαι κατενθουσιασμένος από το Χ500. Γιά το Πλαίσιο δε τι να πώ, πολύ καλή υποστήριξη, εδώ μου έχουν αλάξει motherboard και επεξεργαστή αξίας 800 euro μετά από 10 μηνών χρήση επειδή έβγαλαν πρόβλημα. :D

κι εγω σε αλλα προιοντα δεν ειχα κανενα απολυτως προβλημα με το πλαισιο.παντα με εξυπηρετουσαν,εδω εγινε το μπερδεμα που ουσιαστικα δεν ενδιαφερει εμενα αλλα αυτον που το εχει τωρα.

Φιλε ταξιωτη το προβλημα που αναφερεις ακουγετε σαν προβληματικη συσκευη απο την στιγμη που το ανοιξες απο το κουτι του.Εκει για μενα ευθηνετε το πλαισιο που επρεπε να παρει την ευθηνη οπως πρεπει και να στην αντικαταστηση την συσκευη.

Αυτο μπορει να συμβει με οποιοδηποτε συσκευη και οχι μονο με την eten

αυριο που θα παει ξανα ο τυπος που το εχει θα δουμε τι θα γινει,θα παω κι εγω.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Τότε έχεις ένα από τα συχνά προβλήματα του activesync, πρέπει να προσπαθήσεις να το πετάξεις τελείως από το PC σου χωρίς να αφήσει πίσω του σκουπίδια, και να το ξαναβάλεις. Δοκίμασε και την 4.5 beta έκδοση. :(

 

Εχω δοκιμασει και την 4.5 αλλα δεν εχει αλλαξει τιποτα. οταν λες να πεταξω τα σκουπιδια τι ακριβως εννοεις και πως γινετε

Link to comment
Share on other sites

Τελικα η θηκη που εχω για το S100 ΔΕΝ ειναι αυτη απο το play247. Στο play247 εχουν αυτη που δινει και η Qtek στη συσκευασια. Sorry και παλι για το λαθος !!!! Αυτη που εχω ειναι της Krusell και πρεπει να ειναι αυτη:

http://www.play247.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=1_98&manufacturers_id=68&products_id=2567

 

http://www.krusell.se/productUni.php?productID=2263&category=49

:X

Link to comment
Share on other sites

Παιδια επειδη μου έκανε και εμένα ΄το πρόβλημα με το ακουστικό , που οφείλεται ? Rom ή hardware? Δεν εχω βάλει κάναν αντάπτορα. Πάντως για να επανέλθει έβαλα το ακουστικό , άνοιξα το ραδιόφωνο και πάτησα mute και έκλεισα το ραδιόφωνο.

Yπάρχουν δυο τρόποι για να πετύχεις…

1)ποτέ μη λες όλα όσα ξέρεις

2)

Link to comment
Share on other sites

Εχω δοκιμασει και την 4.5 αλλα δεν εχει αλλαξει τιποτα. οταν λες να πεταξω τα σκουπιδια τι ακριβως εννοεις και πως γινετε

Από την προσθαφαίρεση προγραμάτων στον πίνακα ελέγχου αλλά αυτό δεν αρκεί. Αφήνει κι άλλα σκουπίδια στα windows. Δύσκολη περίπτωση.

Ψάξε στο google με θέμα remove activesync. :O

Link to comment
Share on other sites

Τα ΕΤΕΝ ειναι οντως πιο προβληματικα σε σχεση με τα περισσοτερα PPC της αγορας..Και ευτυχως που τα αντιπροσωπευει το Πλαισιο,που ειναι μακραν η καλυτερη εταιρεια στο after sales..

Η ACE Hellas που εχει τα HTC ειναι..."αστα να πανε"...και "ου μπλεξεις"..Το ενιωσα στο πετσι μου (οπως και οι περισσοτεροι εδω μεσα) και με το Qtec 2020 και το S100..

Ευτυχως που τωρα τα HTC ειναι πιο απροβληματιστα γιατι αλλιως θα τρεχαμε και δε θα φταναμε..

Από την άλλη,ισχυει και η ρηση του "οτι πληρωνεις περνεις"...Τα ΕΤΕΝ εχουν πολυ ανωτερο επεξεργαστη,περισσοτερα pre-loaded προγραμματα και πολυ πιο συχνες αναβαθμησεις (εν μερει βεβαια για να "συμμαζεψουν" το λειτουργικο,που στην αρχη ειναι μαλλον BETA release!).

Και ολα αυτά 100 ευρω φτηνοτερα από την αντιστοιχη συσκευη της HTC..

Ετσι ειναι φιλοι μου..μη τα ζηταμε ολα δικα μας..ΚΑΙ φτηνοτερο ΚΑΙ απροβληματιστο..

Οταν ομως το ΕΤΕΝ,ξεπερασει τις πρωτες παιδικες αρρωστιες με τις νεες ROM και τα PATCH και "στρωσει"..τοτε ειναι πραγματικα VALUE FOR MONEY...

"Earth has its boundaries, but human stupidity is limitless”

Gustave Flaubert

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το δικό μου ας πούμε ποιά προβλήματα έχει ?

Εδώ έχω 40 προγράματα φορτωμένα και δεν έχει κολήσει ποτέ.

Το μόνο πρόβλημα που παρουσιάστηκε ήταν αυτό που έλυσε το patch λίγες μέρες μετά την κυκλοφορία του. Εκτός από επεξεργαστή μιλάμε γιά το καλύτερο GPS και καταπληκτική οθόνη. Τώρα να πω γιά άλλη μία φορά οτι τα περισότερα από τα προβλήματα που αναφέρονται - δεν αφορά μόνο τα ΕΤΕΝ- είναι από παιδιά που δεν μπορούν να σετάρουν τις συσκευές τους δεν έχει νόημα νομίζω. Από εκεί και πέρα παιδικές ασθένειες έχουν όλα τα PDA λόγω λειτουργικού θα έλεγα. :cool:

Link to comment
Share on other sites

δεν αναφερθηκα σε κανεναν για να προσβαλω το eten του.δεν ειναι ομως και το πρωτο eten που μου χει παρουσιασει βλαβη,κι εννοω βλαβη κι οχι κανενα bug.και δεν ειμαι απο τους ασχετους users που δεν ξερουν να σεταρουν το ppc τους.οσο το ειχα εγω στα χερια μου μου δουλευε πολυ καλα ασχετα οτι η οθονη εκανε καποια νερα.απο την αρχη ειχε δειξει τις προθεσεις του,ξερω πολυ καλυτερα απο καποιους ευτυχως.

αυτο που θελω να ρωτησω εινα ποιο ειναι το τηλ της αντιπροσωπειας eten στην ελλαδα γιατι με το πλαισιο δεν βρισκουμε ακρη.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή με τις υπόλοιπες αντιπροσωπείες βγάζουμε άκρη τηλεφωνικά ?

Εδώ διαβάζω γιά 3-4 μήνες παραδώσεις από βλάβες. Αυτό που λέω γνωρίζοντας τα προβλήματα είναι οτι προτιμώ το Πλαίσιο που κι αυτό γιά βλάβη έξω θα το στείλει αλλά τόσο πολύ δεν θα κάνει, όπως θεωρώ οτι αν ανοίξω μιά καινούργια συσκευή και μου βγάλει πρόβλημα αμέσως η μέσα σε μερικές μέρες θα την αντικαταστήσουν αμέσως, πράγμα που έχω διαπιστώσει επανειλημένα γιατί εδώ και χρόνια τους έχω ακουμπήσει πολλά λεφτά. :confused:

Link to comment
Share on other sites

δεν αναφερθηκα σε κανεναν για να προσβαλω το eten του.δεν ειναι ομως και το πρωτο eten που μου χει παρουσιασει βλαβη,κι εννοω βλαβη κι οχι κανενα bug.και δεν ειμαι απο τους ασχετους users που δεν ξερουν να σεταρουν το ppc τους.οσο το ειχα εγω στα χερια μου μου δουλευε πολυ καλα ασχετα οτι η οθονη εκανε καποια νερα.απο την αρχη ειχε δειξει τις προθεσεις του,ξερω πολυ καλυτερα απο καποιους ευτυχως.

αυτο που θελω να ρωτησω εινα ποιο ειναι το τηλ της αντιπροσωπειας eten στην ελλαδα γιατι με το πλαισιο δεν βρισκουμε ακρη.

Το ίδιο το Πλαίσιο μου είπε όταν το αγόραζα ότι είναι οι ίδιοι αντιπρόσωποι στην Ελλάδα...

Παρεπιπτόντως μου έχει πέσει 2 φορές, αρκετα άσχημα χωρίς ευτυχώς να έχει μέχρι τώρα κάποιο πρόβλημα (η θήκη που έχει μέσα είναι επικίνδυνη καθώς δεν ασφαλίζει από την πάνω μεριά και μπορεί να σου φύγει από εκεί και να μείνεις με τη θήκη στο χέρι ...)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή με τις υπόλοιπες αντιπροσωπείες βγάζουμε άκρη τηλεφωνικά ?

Εδώ διαβάζω γιά 3-4 μήνες παραδώσεις από βλάβες. Αυτό που λέω γνωρίζοντας τα προβλήματα είναι οτι προτιμώ το Πλαίσιο που κι αυτό γιά βλάβη έξω θα το στείλει αλλά τόσο πολύ δεν θα κάνει, όπως θεωρώ οτι αν ανοίξω μιά καινούργια συσκευή και μου βγάλει πρόβλημα αμέσως η μέσα σε μερικές μέρες θα την αντικαταστήσουν αμέσως, πράγμα που έχω διαπιστώσει επανειλημένα γιατί εδώ και χρόνια τους έχω ακουμπήσει πολλά λεφτά. :confused:

 

νομιζω οτι δεν εχω γινει σαφης,δεν εχω με το πλαισιο το προβλημα,απο πλαισιο επικοινωνησαν με την αντιπροσωπεια της eten και δεν δεχοντε την βλαβη με την οθονη.και τωρα θελω το τηλ για την αντιπροσωπεια για να τους στολισω καταλληλα γιατι εγω βλακας δεν ειμαι και δεν θα με κανει κανεις να αισθανθω ετσι.700 ευρω ηταν αυτα κι οχι ενα πακετακι τσιχλες ok?

επειτα δεν νομιζω το μηνυματακι σου που ελεγες οτι αν καποιοι δεν κερουν να τα σεταρουν και κατι τετοια να πηγαινε για μενα.ετσι?

γιατι ξαναλεω οτι δεν παιρνω τα κινητα ετσι για την μοστρα η για οτιδηποτε αλλο,οτι κι αν παρω φροντιζω να το ξερω,κι αν ακομα δεν το ξερω το μαθαινω ευκολα,ευτυχως ειμαι και λιγο εξυπνος

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Ύστερα από εσφαλμένη εγκατάσταση του Destinator 6, σκέφτηκα να κάνω restore στο σύστημα. Φυσικά δε δούλεψε τίποτα, η εκκίνηση γίνεται με δεκάδες warnings, έχω χάσει τα πάντα, δεν έχω destinator, και είμαι 1 βήμα από το hard reset. Το Sprite Backup με πρόδωσε στεγνά...
http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν υπάρχει αντιπροσωπία στην Ελλάδα, απλά εισαγωγείς...

 

δηλαδη μου ειπαν ψεμματα?:mad: τωρα θα παω παλι.κανονικα πλεον αφου το εχω πουλησει δεν με ενδιαφερει εμενα ομως δεν δεχομαι κινητο 1 μηνα να τα παιξει ετσι.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Να το ξαναγράψω. Επίσημη αντιπροσωπία της ETEN δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Το Πλαίσιο δεν είναι αντιπροσωπία για τον απλούστατο λόγω του ότι άμα πάρεις το X500 από το εξωτερικό ή από κάποιο άλλο e-shop στην Ελλάδα (play247) δεν πρόκειται να σου το υποστηρίξουν. (για τον vaxevana το έγραψα αυτό).

 

Πάντως απλά κι ωραία, άμα θέλει το Πλαίσιο να σε εξυπηρετήσει, πιστεύει αυτά που του λες, και θέλει να ακούγεται σαν καλός εισαγωγέας, θα χρεωθεί την οθόνη και θα σου την αλλάξει.

 

Επίσης όποιο κινητό κι αν πας με χαλασμένη οθόνη το θεωρώ ΑΠΙΘΑΝΟ να σου το αλλάξουν έτσι απλά. Μπορεί άμα κάνεις σοβαρή φασαρία κάτι να γίνει (κάτι που μπορείς να κάνεις και στο Πλαίσιο, ειδικά άμα είσαι και σοβαρός πελάτης τους).

 

Τέλος, καλό είναι να μην ανεβάζουμε τους τόνους. Μπορεί να είσαι εκνευρισμένος με κάτι (και ίσως και με το δίκιο σου) αλλά δε νομίζω πως πρέπει να αντιδράς έτσι σε άτομα τα οποία απλά γράφουν για να σε βοηθήσουν. Μόνος σου είπες ότι έκανε νερά η οθόνη, για αυτό σου έγραψε και το παιδί ότι μάλλον έπρεπε να είχες ενεργήσει πιο νωρίς και να ζητήσεις αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Να το ξαναγράψω. Επίσημη αντιπροσωπία της ETEN δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Το Πλαίσιο δεν είναι αντιπροσωπία για τον απλούστατο λόγω του ότι άμα πάρεις το X500 από το εξωτερικό ή από κάποιο άλλο e-shop στην Ελλάδα (play247) δεν πρόκειται να σου το υποστηρίξουν.

 

Πάντως απλά κι ωραία, άμα θέλει το Πλαίσιο να σε εξυπηρετήσει, πιστεύει αυτά που του λες, και θέλει να ακούγεται σαν καλός εισαγωγέας, θα χρεωθεί την οθόνη και θα σου την αλλάξει.

 

Επίσης όποιο κινητό κι αν πας με χαλασμένη οθόνη το θεωρώ ΑΠΙΘΑΝΟ να σου το αλλάξουν έτσι απλά. Μπορεί άμα κάνεις σοβαρή φασαρία κάτι να γίνει (κάτι που μπορείς να κάνεις και στο Πλαίσιο, ειδικά άμα είσαι και σοβαρός πελάτης τους).

 

Τέλος, καλό είναι να μην ανεβάζουμε τους τόνους. Μπορεί να είσαι εκνευρισμένος με κάτι (και ίσως και με το δίκιο σου) αλλά δε νομίζω πως πρέπει να αντιδράς έτσι σε άτομα τα οποία απλά γράφουν για να σε βοηθήσουν. Μόνος σου είπες ότι έκανε νερά η οθόνη, για αυτό σου έγραψε και το παιδί ότι μάλλον έπρεπε να είχες ενεργήσει πιο νωρίς και να ζητήσεις αλλαγή.

φιλε μου δεν ανεβαζω τους τονους παρα το γεγονος της βλαβης,σεβομαι την βοηθεια που μου δινετε πιστεψε με,εγω το ειχα παει για αλλαγη ομως δεν μου το αλλαξαν προφανως για να περασουν οι 7 μερες που μπορει καποιος να αλλαξει καποιο τηλεφωνο,τωρα εξηγουντε ολα.

πιο πανω μιλησα λιγο εντονα γιατι νομιζα οτι ενα παιδι σε ενα μηνυμα του εννοουσε εμενα οτι δεν ξερω να σεταρω ενα κινητο.

ευχαριστω πολυ παντως.αν αλλαξει κατι θα σας ενημερωσω αλλιως θα κανονισω με το παιδι που το εχει παρει το eten να παει δικαστικα το θεμα.thanks παιδια.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη μου ειπαν ψεμματα?:mad: τωρα θα παω παλι.κανονικα πλεον αφου το εχω πουλησει δεν με ενδιαφερει εμενα ομως δεν δεχομαι κινητο 1 μηνα να τα παιξει ετσι.

 

Μπορεί να πήρανε τηλέφωνο στο εξωτερικό :ninja:

 

Και βέβαια ότι να ναι σου λένε, αν είναι δυνατόν! Ειδικά άμα το είχες πάει και στην αρχή με πρόβλημα στην οθόνη θα πρέπει να τους πιέσεις να σου το αλλάξουν.

 

Έχει περάσει πάνω από μήνας? Σε ρωτάω γιατί πάνω στην απόδειξη λέει αλλαγή συσκευής εντός 30 ημερών εάν παρουσιάσει βλάβη...

Link to comment
Share on other sites

Ύστερα από εσφαλμένη εγκατάσταση του Destinator 6, σκέφτηκα να κάνω restore στο σύστημα. Φυσικά δε δούλεψε τίποτα, η εκκίνηση γίνεται με δεκάδες warnings, έχω χάσει τα πάντα, δεν έχω destinator, και είμαι 1 βήμα από το hard reset. Το Sprite Backup με πρόδωσε στεγνά...

Για να γλιτώσουν τα προσωπικά δεδομένα σου, μπορείς να κάνεις "format", να σβήσεις τα πάντα (και registry και αρχεία), να περάσει από μόνο του τις αρχικές εφαρμογές, και μετά να κάνεις restore από το backup σου όλα εκτός του System Data. Έτσι τουλ. θα σωθούν οι "Επαφές" και άλλα προσωπικά δεδομένα (π.χ. sms).

Μετα εγκαθιστάς και πάλι τις εφαρμογές σου ... και κάνεις restore και τα Favorites σου από το συγκεκριμένο folder του Destinator, εξαρτάται από την έκδοση (αυτό γίνεται διαλέγοντας από το System Data τί αρχεία να επαναφέρει).

Δυστυχώς την έχω πατήσει και εγώ έτσι ... περαστικά :-)

 

Φυσικά μία πρόταση κάνω που δούλεψε για μένα ... ίσως υπάρχει και καλύτερη λύση.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να πήρανε τηλέφωνο στο εξωτερικό :ninja:

 

Και βέβαια ότι να ναι σου λένε, αν είναι δυνατόν! Ειδικά άμα το είχες πάει και στην αρχή με πρόβλημα στην οθόνη θα πρέπει να τους πιέσεις να σου το αλλάξουν.

 

Έχει περάσει πάνω από μήνας? Σε ρωτάω γιατί πάνω στην απόδειξη λέει αλλαγή συσκευής εντός 30 ημερών εάν παρουσιάσει βλάβη...

 

πρεπει να ειναι 1 μηνας και 1 βδομαδα αν θυμαμαι σωστα γιατι την αποδειξη δεν ην εχω εγω τωρα.το παιδι που το πηρε μιλαμε εχει σαλταρει τελειως.κριμα παντως.δεν λεω οτι να ναι να σαι σιγουρος γι αυτο,δεν μου ηρθε ετσι ξαφνικα στο μυαλο να πω οτι το x500 μου εβγαλε προβλημα.

για να δουμε,θα πιεσω οσο γινεται την κατασταση γιατι ειναι κριμα για το παιδι που το πηρε.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

πρεπει να ειναι 1 μηνας και 1 βδομαδα αν θυμαμαι σωστα γιατι την αποδειξη δεν ην εχω εγω τωρα.το παιδι που το πηρε μιλαμε εχει σαλταρει τελειως.κριμα παντως.δεν λεω οτι να ναι να σαι σιγουρος γι αυτο,δεν μου ηρθε ετσι ξαφνικα στο μυαλο να πω οτι το x500 μου εβγαλε προβλημα.

για να δουμε,θα πιεσω οσο γινεται την κατασταση γιατι ειναι κριμα για το παιδι που το πηρε.

Για το μήνα που στο αντικαθιστούν άμεσα το θυμάμαι και εγώ, αλλίως έχει εγγύηση 2 χρόνων αν δεν κάνω λάθος

Link to comment
Share on other sites

Για το θέμα του πλαισίου ώς αντιπροσωπίας παραθέτω το παρακάτω και ελπίζω να βοηθήσει:

 

Νόμος 2251/1994 Προστασία των καταναλωτών

 

Άρθρο 6: Ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα

 

Παρ. 1:

Ο παραγωγός ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του.

 

Παρ. 3:

Όποιος εισάγει ένα προϊών για πώληση, χρηματοδοτική ή απλή μίσθωση ή άλλης μορφής διανομή στα πλαίσια της επαγγελματικής εμπορικής του δραστηριότητας ευθύνεται όπως ο παραγωγός.

 

Παρ. 4:

Όταν η ταυτότητα του παραγωγού είναι άγνωστη, κάθε προμηθευτής του προϊόντος θεωρείται για την εφαρμογή του νόμου αυτού παραγωγός, εκτός αν μέσα σε εύλογο χρόνο ενημερώσει τον καταναλωτή για την ταυτότητα του παραγωγού ή εκείνου που του προμήθευσε το προϊόν. Το ίδιο ισχύει και για τον προμηθευτή προϊόντων εισαγωγής, όταν η ταυτότητα του εισαγωγέα είναι άγνωστη, έστω και αν η ταυτότητα του παραγωγού είναι γνωστή.

 

 

Που σημαίνει ότι εφ' όσον δεν υπάρχει ΕΤΕΝ στην Ελλάδα ή τουλάχιστον δε μας έχουν ενημερώσει αν υπάρχει και τα εισάγει απ'έξω έχει την ευθύνη όπως ο παραγωγός. Τουτέστιν, είναι αντιπροσωπία.

Εγώ πάντως τους το πήγα σήμερα και μου είπαν μέχρι τέλος της βδομάδας.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to ETEN Χ500

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...