Jump to content

Χαμηλές Ταχύτητες - Καταγγελία


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους. Πιθανόν να υπάρχει αντίστοιχο thread απλά είναι τόσα πολλά που μπερδεύτηκα λίγο.

 

Έχουμε και λέμε...

 

Επί 2.5 χρόνια είχα 384 την οποία 10Αυγούστου μετέτραψα σε 1024. Όλα καλά έως εδώ με πολύ ικανοποιητικές ταχύτητες. Πρώτες μέρες Σεπτεμβρίου ξεκινώντας η αναβάθμιση αντί για 2048 με πήγαν στα 768. Μου είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα στα καλώδια μου και ότι θα πρέπει να έρθει συνεργείο να το διορθώσει. Το πρόβλημα λύθηκε "μόνο" του και μετά από 2-3 μέρες το μοντεμ συγχρόνισε στα 2048. Ο ΟΤΕ εμφανίστηκε μετά από 15 μέρες και με ρώτησε τι πρόβλημα υπάρχει κ.τ.λ Όπως καταλαβαίνετε τους έδιωξα αφού το πρόβλημα είχε ήδη διορθωθεί.

 

Από τότε το οι ταχύτητες μου είναι απογοητευτικές με αξαίρεση τις 2-3 μέρες που έπαιζα στα 200Kb/s. Τώρα πλέον η σύνδεση μου είναι ισάξια μιας 512 - 768 με ελάχιστες εξαιρέσεις που μπορεί να πιάνω και 150Kb/s αλλά είναι σα να μην υπάρχουν.

 

Μιλόντας με ΟΤΕ μου είπαν να κάνω υπομονή -η οποία εξαντλήθηκε- και να πάω στην ΟΤΕνετ να το δούν αυτοί. Από ΟΤΕνετ μου λένε ότι αυτοί ολοκλήρωσαν την αναβάθμιση και είναι πλέον θέμα του ΟΤΕ. Τρέχα γύρευε λοιπόν.

 

Έχω την αίσθηση ότι υπάρχει κάποιο κάποιος νόμος ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το, που αν η απόδοση της υπηρεσίας για την οποία πληρώνεις είναι κάτω από ένα ποσοστό από αυτό που θα έπρεπε να λαμβάνεις, μπορείς να κινηθείς δικαστικά. Από το ΙΝ.ΚΑ νομίζω είναι.

 

Π.χ έχω 1024 . Κανονικά θα έπρεπε 128Kb/s αλλά το 60% είναι 76,8Kb/s. Αν έχεις κάτω από τοσο μπορείς να κάνεις μανούρα.

 

1. Μήπως κάποιος έχει υπόψιν του που μπορώ να βρω αυτή τη διάταξη? (Εφόσον βέβαια υπάρχει)

 

2. Οι υπόλοιποι (Κέντρο Ερμου / Θεσ/νίκη) έχετε παρόμοια προβλήματα ?

 

Ευχαριστώ και sorry αν κάπου υπάρχει σχετική απάντηση.

A.T
Link to comment
Share on other sites

Αυτο με ενδιαφερει και εμενα.

Αν ειναι να γινει καποια καταγγελια ειμαι και εγω μεσα.

 

Εγω τρομερα προβληματα στην Ιεραπετρα ( με 1024 "πιανω" 20-35 kb/s)

Xiaomi Redmi Note 3 Pro

 

Γιάννης

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορείς να κάνεις τίποτε.

α) ο διπλασιασμός της ταχύτητας είναι ένα πιλοτικό πακέτο.

β) ακόμα και το 1mbps να θες να πιάσεις, είναι ξεκάθαρο στους όρους του adsl ότι δεν αποτελεί εγγύημένη ταχύτητα, το κάθε άλλο.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

 

2. Οι υπόλοιποι (Κέντρο Ερμου / Θεσ/νίκη) έχετε παρόμοια προβλήματα ?

 

 

Εγώ μένω Μητροπόλεως δεν έχει γίνει καν ο διπλασιασμός φίλε μου....τι να πεις..:mad: για μείωση ταχύητητας παρά την αναβάθμιση έχω ακούσει και γω πάντως... :confused:

Link to comment
Share on other sites

Your current download speed is: 360.00kbps

 

which means you can download at 45 KB/sec from our servers.

 

Απο το τεστ γραμμης που έχω.

Εν το μεταξύ ΠΟΤΕ δεν επιασε ταχύτητα πανω απο 500kbps!!!!!

Μισες δουλειές κάνουν οι Έλληνες.

Όταν λενε 2 διπλασιασμό εννοούν μόνο θεωρία;!

Μάλλον πρεπει να ρωτησουμε και μερικους του εξωτερικου τι ταχυτητες έχουν απο το 1ο μεχρι το τελευταιο δευτερολεπτο της σύνδεσής τους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορείς να κάνεις τίποτε.

α) ο διπλασιασμός της ταχύτητας είναι ένα πιλοτικό πακέτο.

Οκ, δε μίλησα για το θέμα των 2Mbit αλλά για το ένα το οποίο πληρώνω.

 

β) ακόμα και το 1mbps να θες να πιάσεις, είναι ξεκάθαρο στους όρους του adsl ότι δεν αποτελεί εγγύημένη ταχύτητα, το κάθε άλλο.

Ναι, το γνωρίζω αλλά κάπου έχει πάρει το αυτί μου για κάτι τέτοιο. Με τη λογική αυτή θα μπορούσαν να σε "κλειδώσουν" σε ότι ταχύτητα θέλουν και να σου πούν ότι "...δεν είναι εγγυημένες οι ταχύτητες ..."

A.T
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Πιθανόν να υπάρχει αντίστοιχο thread απλά είναι τόσα πολλά που μπερδεύτηκα λίγο.

 

Έχουμε και λέμε...

 

Επί 2.5 χρόνια είχα 384 την οποία 10Αυγούστου μετέτραψα σε 1024. Όλα καλά έως εδώ με πολύ ικανοποιητικές ταχύτητες. Πρώτες μέρες Σεπτεμβρίου ξεκινώντας η αναβάθμιση αντί για 2048 με πήγαν στα 768. Μου είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα στα καλώδια μου και ότι θα πρέπει να έρθει συνεργείο να το διορθώσει. Το πρόβλημα λύθηκε "μόνο" του και μετά από 2-3 μέρες το μοντεμ συγχρόνισε στα 2048. Ο ΟΤΕ εμφανίστηκε μετά από 15 μέρες και με ρώτησε τι πρόβλημα υπάρχει κ.τ.λ Όπως καταλαβαίνετε τους έδιωξα αφού το πρόβλημα είχε ήδη διορθωθεί.

 

Από τότε το οι ταχύτητες μου είναι απογοητευτικές με αξαίρεση τις 2-3 μέρες που έπαιζα στα 200Kb/s. Τώρα πλέον η σύνδεση μου είναι ισάξια μιας 512 - 768 με ελάχιστες εξαιρέσεις που μπορεί να πιάνω και 150Kb/s αλλά είναι σα να μην υπάρχουν.

 

Μιλόντας με ΟΤΕ μου είπαν να κάνω υπομονή -η οποία εξαντλήθηκε- και να πάω στην ΟΤΕνετ να το δούν αυτοί. Από ΟΤΕνετ μου λένε ότι αυτοί ολοκλήρωσαν την αναβάθμιση και είναι πλέον θέμα του ΟΤΕ. Τρέχα γύρευε λοιπόν.

 

Έχω την αίσθηση ότι υπάρχει κάποιο κάποιος νόμος ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το, που αν η απόδοση της υπηρεσίας για την οποία πληρώνεις είναι κάτω από ένα ποσοστό από αυτό που θα έπρεπε να λαμβάνεις, μπορείς να κινηθείς δικαστικά. Από το ΙΝ.ΚΑ νομίζω είναι.

 

Π.χ έχω 1024 . Κανονικά θα έπρεπε 128Kb/s αλλά το 60% είναι 76,8Kb/s. Αν έχεις κάτω από τοσο μπορείς να κάνεις μανούρα.

 

1. Μήπως κάποιος έχει υπόψιν του που μπορώ να βρω αυτή τη διάταξη? (Εφόσον βέβαια υπάρχει)

 

2. Οι υπόλοιποι (Κέντρο Ερμου / Θεσ/νίκη) έχετε παρόμοια προβλήματα ?

 

Ευχαριστώ και sorry αν κάπου υπάρχει σχετική απάντηση.

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΩ.

ΕΙΧΑ 384 ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ 1024 ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ 2048 ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 40Κ-60ΚΒ.Η FORTHNET ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΤΕ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΛΥΘΕΙ.

Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ.

VISTA ULTIMATE-http://cordobros.blogspot.com/
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια υπαρχει κανενας δικηγορος στη "παρεα" να ριξει μια ματια στα συμβολαια (forthnet, ΟΤΕ κλπ), για να δει αν μπορουμε να κινησουμε καμια διαδικασια μπας και δικαιωθουμε?

Εγω παντως που εριξα μια ματια στο συμβολαιο της Forthnet δεν μου φαινεται να δεσμευεται πουθενα για το λεγομενο Quality of Service, οτι δηλαδη δεσμευεται για την ποιοτητα των υπηρεσιων της !

Xiaomi Redmi Note 3 Pro

 

Γιάννης

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι ρε φίλε. Το να πιάνεις μισές ταχύτητες ανήκει στην θεωρία του φόρτου δικτύου αλλά σε λογικά πλαίσια. Όχι να έχεις εώς μισές ταχύτητες 24/7!
Link to comment
Share on other sites

α) ο διπλασιασμός της ταχύτητας είναι ένα πιλοτικό πακέτο.

Πιλοτικό (δοκιμαστικό) ήταν κατά την περίοδο του καλοκαιριού σε ορισμένα DSLAMs.

Από την 1η Σεπτεμβρίου έπαψε να είναι πιλοτικό και ξεκίνησαν κανονικά οι αναβαθμίσεις σε όλα τα DSLAMs.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

kai gw ta idia provlimata exw kai katikw edos attikhs.

Dld exw 1024kbps kai to maximun pou pianw se download einai 40kbps me poliiii sproksimo... Eimai poli apogoiteumenos me to Elliniko internet..

Stin germania mesa sto monako gnwstos mou prirwnei gia 15Mb 4e

kai meis gia 1Mb 25e... IDOU I TEXNOLOGIA MAS....

ELEOSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!

Perierga Mas Ta Lene Me Thn Texnologia :wacko:
Link to comment
Share on other sites

to idio problima antimetopizo kai ego me 1024 download 35 kb/s to max edo kai 2 bdomades!

perioxh xanthi.

Fiat Coupe:Διαχρονικός έρωτας Η αλλιώς Ferrari του λαού,ετσι χαρακτηριστικε απο τους Ιταλους...:cool:
Link to comment
Share on other sites

1024 γραμμή, 30 kb/sec μέγιστο και εγω...

 

Αυτό που με ενοχλεί πιο πολύ είναι ότι κάλεσα για βλάβη στο 121, και όταν ανέφερα το είδος της βλάβης, ούτε καν τα στοιχεία μου με ρώτησαν για να επιβεβαιώσουν αν είμαι ο κάτοχος της γραμμής. Φαντάζομαι ότι όλες οι "βλάβες" που δηλώνονται για χαμηλό download, πάνε κατευθείαν στον κάλαθο των αχρήστων, και δεν περνιούνται καν στο σύστημά τους.

Link to comment
Share on other sites

Θα σας πω ένα μυστικό αλλά θα πρέπει να μου υποσχεθείτε ότι δεν θα το πείτε σε κανέναν....

 

Παραθέτω δύο παλιότερες δημοσιεύσεις μου σε άλλο forum σχετικά με το θέμα:

 

Θα ξεκινήσω λοιπόν από την αρχή. Τον Ιούνιο έκανα αίτηση για Conn-x 1024, το οποίο ενεργοποιήθηκε προς το τέλος του μήνα. Όλα λειτουργούσαν κανονικά μέχρι που κάποια στιγμή προσπαθώντας να στείλω ένα e-mail παρατήρησα ότι αργούσε υπερβολικά η αποστολή. Κάνοντας τους απαραίτητους ελέγχους διαπίστωσα ότι το router συγχρόνισε αντί για τα 1024 (256/1024), άλλοτε στα 96/512 κι άλλοτε στα 128/512.

 

Δήλωσα τη βλάβη στο 121, μία φορά αλλά δεν έγινε κάτι. Τη δήλωσα και δεύτερη, πάλι δεν έγινε. Τη δήλωσα τρίτη, πάλι τα ίδια. Στο ενδιάμεσο είχα φύγει και για διακοπές και γυρνώντας παρατήρησα ότι είχε γίνει και η αναβάθμιση στα 2048 (256/2048). Τι πιο λογικό από το να σκεφτώ ότι φτιάχτηκε και το πρόβλημα. Έκανα και 1-2 restarts για να δω αν συγχρονίζει σωστά και όντως έτσι γινόταν. Μετά από 1-2 μέρες όμως άρχισαν πάλι τα ίδια προβλήματα, αυτή τη φορά όμως το router συγχρόνιζε στα 96/1024. Κάνω πάλι τηλέφωνο στον ΟΤΕ, μια από τα ίδια.

 

Εκεί εκνευρισμένος πια, αποφασίζω να το κυνηγήσω αρκετά παραπάνω από ένα απλό τηλέφωνο στο 121. Έτσι έστειλα μια επιστολή μεσω του site του Conn-x. Αποτέλεσμα ήταν να με πάρουν τηλέφωνο 2 μέρες μετά και αφού κάνουμε κάποιες δοκιμές, να διαπιστώσουν ιδίοις όμασι το πρόβλημα και να με διαβεβαιώσουν ότι θα το κοιτάξουν μέσα στις επόμενες δύο μέρες.

 

Φυσικά δεν έγινε τίποτα, οπότε 4 μέρες μετά, αποφασίζω να στείλω και δεύτερη επιστολή με τον ίδιο τρόπο, αποφασισμένος πια πως αν δεν κατάφερνα κάτι να προχωρούσα δικαστικά. Τελικά το πρόβλημα διορθώθηκε και την τελευταία εβδομάδα όλα λειτουργούν κανονικά.

 

 

Παρακάτω σας παραθέτω τις δύο επιστολές που έστειλα:

 

Επιστολή 1η: (Κυριακή, 3 Σεπτεμβρίου 2006)

 

Αξιότιμε κύριε/κυρία,

 

Μέσω της παρούσας επιστολής επιθυμώ να σας ενημερώσω σχετικά με ένα τεχνικό πρόβλημα που παρουσιάζεται στη συνδεσή μου. Ο αριθμός της aDSL είναι ο 210*******.

 

Είμαι κάτοχος Conn-x 1024 και τον τελευταίο καιρό παρατηρώ πως κάνοντας επανεκκίνηση το aDSL router (Thomson SpeedTouch 510) δεν συγχρονίζει στην σωστή ταχύτητα. Αντί δηλαδή να συχρονίσει στην ταχύτητα 256/1024, προ του προγράμματος της πιλοτικής αναβάθμισης συγχρόνιζε είτε στην ταχύτητα 96/512, είτε στην ταχύτητα 128/512.

 

Μετά την αναβάθμιση της γραμμής σε 256/2048, το aDSL router συγχρονίζει την ταχύτητα 96/1024!

 

Οι συνεχείς επανεκκινήσεις δεν βοηθούν σε κάτι και η μόνη λύση για να συγχρονίσει στην σωστή ταχύτητα (256/2048) είναι να το αφήσω για κάποιο χρονικό διάστημα κλειστό και να ξαναδοκιμάσω -κατά προτίμηση- κάποια βραδυνή ώρα!!

 

 

Κλείνοντας θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι έχω δηλώσει βλάβη της γραμμής τρεις (3) φορές στο 121 (την πρώτη μάλιστα ακύρωσα την κλήση ύστερα από τηλεφώνημά μου στην αρμόδια υπηρεσία που είναι υπεύθυνη για τις aDSL του ΟΤΕ, οι οποίοι με συμβούλεψαν οι ίδιοι τι θα έπρεπε να δηλώσω στο βλαβοληπτικό).

 

Εν κατακλείδι η βλάβη που δήλωσα τις δύο επόμενες φορές ήταν, "θόρυβος στη γραμμή -ο οποίος υφίσταται και κατά τις φωνητικές κλήσεις- οπότε θα πρέπει να γίνει καθαρισμός και ότι το aDSL router κλειδώνει στη λάθος ταχύτητα". Επίσης ζήτησα να ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΩ για την κατάσταση του αιτήματος μου.

 

Δεν υπήρξε ΚΑΜΙΑ ενημέρωση από πλευράς ΟΤΕ, μάλιστα τη δεύτερη φορά που έδωσα τη βλάβη, ενημερώθηκα ότι ο τεχνικός ΗΡΘΕ, δεν βρήκε κανέναν κι έφυγε. Ζήτησα λοιπόν ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ στον αριθμό του ΚΙΝΗΤΟΥ μου για την κατάσταση του αιτήματος καθώς και για την περίπτωση κατά την οποία θα χρειαστεί να παρεβρίσκομαι στον χώρο μου για να επικοινωνήσει μαζί μου ο τεχνικός και ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

 

Τέλος σας ενημερώνω πως το πρόβλημα παραμένει και επιθυμώ την ΑΜΕΣΗ αποκατάστασή του και ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΟΥ σχετικά.

 

 

Μετά τιμής,

******* ******

 

Επιστολή 2η: (Παρασκευή, 8 Σεπτεμβρίου 2006)

 

Αξιότιμε κύριε/κυρία,

 

Σε συνέχεια της επιστολής που απέστειλα την Κυριακή 3 Σεπτεμβρίοιυ 2006 μέσω της παρούσης φόρμας επικοινωνίας, θέλω να σας ενημερώσω πως το πρόβλημα παραμένει και επίσης δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ενημέρωση από πλευράς ΟΤΕ.

 

Στην παράγραφο 5.1.1 των Όρων σύμβασης λιανικής διάθεσηςτης aDSL πρόσβασης όπου αναγράφεται μέρος των υποχρεώσεων του ΟΤΕ, αναφέρεται:

 

"Ο ΟΤΕ υποχρεούται να προβαίνει στην άρση των βλαβών που εντοπίζονται στο ADSL δίκτυό του εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών από την έγγραφη (με επιστολή, fax ή e-mail) αναγγελία της βλάβης από τον Πελάτη προς την αρμόδια υπηρεσία του ΟΤΕ, εξαιρουμένων ανυπέρβλητων τεχνικά δυσκολιών για τις οποίες ο ΟΤΕ ουδεμία ευθύνη φέρει. Ως ανυπέρβλητες τεχνικά δυσκολίες ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, ορίζονται: Βλάβη ή καταστροφή του δικτύου (φυσικές, τρομοκρατικές ή άλλες αιτίες) όπου θα απαιτηθούν εκτεταμένες εργασίες και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα των δύο εργάσιμων ημερών, αύξηση της απόστασης του συνδρομητή από την αστική περιοχή του ΟΤΕ λόγω αντικατάστασης του δικτύου χαλκού και καινούργιας δρομολόγησης των γραμμών, εμφάνιση ισχυρής πηγής θορύβου (π.χ. λόγω εγκατάστασης κεραίας ραδιοφωνίας/τηλεόρασης ή αύξηση της ισχύος εκπομπής μιας υφιστάμενης) στη γραμμή ώστε να καθιστά την παροχή της υπηρεσίας ADSL ανέφικτη μέχρι να γίνει είτε απομάκρυνση της πηγής θορύβου ή αναδρομολόγηση του δικτύου, αντικατάσταση του δικτύου χαλκού με δίκτυο πρόσβασης Οπτικών ινών (ONU) για αναβάθμιση των υπηρεσιών.

 

Σε περίπτωση μη αποκατάστασης της βλάβης, σύμφωνα με τα ανωτέρω στο παρόν άρθρο, ο ΟΤΕ επιστρέφει τα αναλογούντα στο, πέραν των δύο εργάσιμων ημερών από την ως άνω αναγγελία της βλάβης, χρονικό διάστημα διάρκειας αυτής, πάγια μηνιαία τέλη της ADSL πρόσβασης με πίστωση στον επόμενο λογαριασμό του Πελάτη."

 

Ως εκ τούτου, και για τον λόγο ότι έχω ήδη προβεί στην αναγγελία της βλάβης τρεις (3) φορές στο 121 (στις 15/8, στις 16/8 και στις 30/8) χωρίς ΚΑΜΙΑ ενδιάμεση ενημέρωση από πλευράς ΟΤΕ, παρά μόνο μετά δικών μου πρωτοβουλιών αλλά και της έγγραφής ενημέρωσης μέσω της παρούσης φόρμας όπως αναφέρω παραπάνω, επιφυλλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου και απαιτώ αφ'ενός την αποκατάσταση του βλάβης και αφ'ετέρου την επιστροφή των αναλογούντων που προκύπτουν από πλευράς ΟΤΕ από την 15/8 οπότε και αναφέρθηκε για πρώτη φορά η βλάβη ΜΕΧΡΙ και την ημερομηνία της ΕΓΓΡΑΦΗΣ ενημέρωσής μου για την αποκατάσταση της βλάβης.

 

Σας υπενθυμίζω ότι ο αριθμός που έχει αναφερθεί η βλάβη είναι ο 210******* και πως ο αριθμός επικοινωνίας είναι ο αριθμός κινητού που αναφέρεται στο αντίστοιχο πεδίο της φόρμας (6946******).

 

Παρακαλώ επίσης την ΑΜΕΣΗ επικοινωνία σας μαζί μου για να με ενημερώσετε για τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν ως προς την αποκατάσταση της βλάβης αλλά και της επιστροφής των αναλογούντων.

 

Σε αντίθετη περίπτωση επιθυμώ όπως με ενημερώσετε για τις διαδικασίες καταγγελίας της σύμβασης που με δεσμεύει λόγω αδυναμίας, από πλευράς σας, παροχής των προβλεπόμενων υπηρεσιών.

 

 

Ευχαριστώ,

******* ******

 

 

 

Δυο μέρες μετά τη δεύτερη επιστολή (Κυριακή πρωί) ήρθε σπίτι μου τεχνικός του ΟΤΕ, ξαναδιαπίστωσε τη βλάβη και αφού κάναμε 2-3 δοκιμές, τελικά ζήτησε την αλλαγή της πόρτας του DSLAM.

 

 

 

Υ.Γ.: Πριν λίγο μίλησα με OTESHOP και μου είπαν ότι ο ΟΤΕ πρέπει να μου πιστώσει τα αναλογούντα στον επόμενο λογαριασμό. (Ως έγγραφή αναγγελία βλάβης θεωρείται ΚΑΙ η τηλεφωνική δήλωση στο 121.) Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να πάω από ΟΤΕ ή OTESHOP να συμπληρώσω φόρμα παραπόνων.

 

Σε συνέχεια λοιπόν προηγούμενης δημοσίευσής μου, πριν μια εβδομάδα ήρθε ο λογαριασμός στο σπίτι με ημερομηνία έκδοσης 17/9/2006. Από την ανάλυση στις πίσω σελίδες προκύπτει ότι δεν έχει πιστωθεί κανένα ποσό, όπως είχα ζητήσει μέσω της επιστολής μου.

 

Φυσικά πήρα τηλέφωνο στο 134 για να παραπονεθώ. Αφού μίλησα με κάποια "θέση" και εξήγησα την κατάσταση, ενημερώθηκα ότι θα μου τηλεφωνήσει η προϊσταμένη εντός της επόμενης εβδομάδας (δηλαδή της τρέχουσας). Ζήτησα το όνομά της (δεν την ξαναπατάω), μου το έδωσαν κι έτσι κλείσαμε το τηλέφωνο.

 

Χτες πήρα πάλι και τη ζήτησα. Μου είπαν να τους αφήσω έναν αριθμό ωστε να με καλέσει εκείνη, μέσα στο επόμενο πεντάλεπτο. Αυτό προφανώς έγινε για να μπορέσει να ενημερωθεί για το ιστορικό. Έλα όμως που εγώ δεν έδωσα τον αριθμό που είχε δηλωθεί η βλάβη αλλά του γραφείου (αφού θα έπαιρνε στο 5λεπτο λέμε). Χτες δεν με πήρε, με πήρε όμως σημερα. Μου είπε ότι αυτή δε μπορεί να πιστώσει ποσό επειδή είναι βλάβη από τον ΟΤΕ και αυτό γίνεται αυτόματα από εκείνους (όπως δηλαδή μου είχαν πει κι από το OTEShop). Της είπα ότι δεν έχει πιστωθεί ποσό και τότε ζήτησε τον αριθμό που είχε δηλωθεί η βλάβη. Μέσω του συστήματος λοιπόν, είδε ότι έχει πιστωθεί κάποιο ποσό, αλλά με ημερομηνία 25/9/2006. Άρα θα το δω στον επόμενο.... Άρα πάλι περιμένω...

Link to comment
Share on other sites

Παιδία μια από τα ίδια και εδώ... Ξεκίνησα με ΟΤΕΝΕΤ το πρώτο καλοκαίρι που ξεκίνησε το ADSL στην Ελλάδα. Είχα 384kbps...... Πριν από 1 χρόνο αναβάθμισα σε 512kbps... Όλα ήταν ΤΕΛΕΙΑ... κατέβαζα πάντα με FULL ταχύτητες. Με την 512 κατέβαζα με 58-60kbps....

 

Φέτος τον Σεπτέμβριο αποφάσισα να ανέβω στα 1024kbps με σκοπό όταν γίνει ο διπλασιασμός να έχω 2048kbps..... Πρώτη εβδομάδα που είχα 1024 κατέβαζα κατά 90% με 115kb/sec..

 

Την 2η Εβδομάδα κατέβαζα κατά 40% με 115kb/sec και τις υπόλοιπες με μέγιστο τα 76kb/sec

 

Την 3η εβδομάδα το rooter μου έπιασε σύνδεση με 2048kbps και ήμουνα χαρούμενος

 

Όλη μέρα κατέβαζα με 55kb/sec ΑΛΛΑ το βράδυ κατέβαζα με 230kb/sec (ΣΤΑΘΕΡΑ)

 

Αυτό κράτησε για 1 εβδομάδα.... από εκεί και πέρα κατεβάζω μόνιμα με 29-38kb/sec...

 

δηλαδή έφτασα να πληρώνω πολλά λεφτά και είμαι εκεί που ήμουνα πριν από χρόνια.... σε μία ταχύτητα 384kbps maximum...

 

To 134 και ο ΟΤΕΝΕΤ με στέλνουν να μιλήσω με το 1242..... το οποίο είναι ADSL support.... μόνο που κάνω 35 λεπτά να πιάσω το κέντρο τους ... και αφού περιμένω άλλα 35 λεπτά ... είτε μου το κλείνουν ( γιατί δεν ξέρουν να σηκώσουν το τηλέφωνο ) ήτε πέφτει η γραμμή..

 

Σήμερα πάντως που είναι αργία συνδέθηκα με την πρώτη στο τηλεφωνικό τους κέντρο :)

 

ΕΛΛΑΔΑ ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ...

 

* Για κάποιον που ρώταγε πριν ... ο ΟΤΕ λέει οτι άμα έχεις έστω το 30% της ταχύτητας που πληρώνεις τότε ο ΟΤΕ είναι νομικά καλυμμένος...

 

Δηλαδή αν έχεις 1024 και κατεβάζεις με 37.... τότε δεν μπορείς να κάνεις τίποτα... πληρώνεις 1024 και έχεις 384

Link to comment
Share on other sites

Παιδία μια από τα ίδια και εδώ... Ξεκίνησα με ΟΤΕΝΕΤ το πρώτο καλοκαίρι που ξεκίνησε το ADSL στην Ελλάδα. Είχα 384kbps...... Πριν από 1 χρόνο αναβάθμισα σε 512kbps... Όλα ήταν ΤΕΛΕΙΑ... κατέβαζα πάντα με FULL ταχύτητες. Με την 512 κατέβαζα με 58-60kbps....

 

Φέτος τον Σεπτέμβριο αποφάσισα να ανέβω στα 1024kbps με σκοπό όταν γίνει ο διπλασιασμός να έχω 2048kbps..... Πρώτη εβδομάδα που είχα 1024 κατέβαζα κατά 90% με 115kb/sec..

 

Την 2η Εβδομάδα κατέβαζα κατά 40% με 115kb/sec και τις υπόλοιπες με μέγιστο τα 76kb/sec

 

Την 3η εβδομάδα το rooter μου έπιασε σύνδεση με 2048kbps και ήμουνα χαρούμενος

 

Όλη μέρα κατέβαζα με 55kb/sec ΑΛΛΑ το βράδυ κατέβαζα με 230kb/sec (ΣΤΑΘΕΡΑ)

 

Αυτό κράτησε για 1 εβδομάδα.... από εκεί και πέρα κατεβάζω μόνιμα με 29-38kb/sec...

 

δηλαδή έφτασα να πληρώνω πολλά λεφτά και είμαι εκεί που ήμουνα πριν από χρόνια.... σε μία ταχύτητα 384kbps maximum...

 

To 134 και ο ΟΤΕΝΕΤ με στέλνουν να μιλήσω με το 1242..... το οποίο είναι ADSL support.... μόνο που κάνω 35 λεπτά να πιάσω το κέντρο τους ... και αφού περιμένω άλλα 35 λεπτά ... είτε μου το κλείνουν ( γιατί δεν ξέρουν να σηκώσουν το τηλέφωνο ) ήτε πέφτει η γραμμή..

 

Σήμερα πάντως που είναι αργία συνδέθηκα με την πρώτη στο τηλεφωνικό τους κέντρο :)

 

ΕΛΛΑΔΑ ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ...

 

* Για κάποιον που ρώταγε πριν ... ο ΟΤΕ λέει οτι άμα έχεις έστω το 30% της ταχύτητας που πληρώνεις τότε ο ΟΤΕ είναι νομικά καλυμμένος...

 

Δηλαδή αν έχεις 1024 και κατεβάζεις με 37.... τότε δεν μπορείς να κάνεις τίποτα... πληρώνεις 1024 και έχεις 384

Έπιασες γραμμή σήμερα στο 1242???:blink: ΜΠραααάβο:wacko:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μ'αρέσει που χώνετε και χώνετε και χώνετε...

 

Δεν υπάρχει τρόπος να σου εγγυηθεί κανείς καμία ταχύτητα, για τον απλούστατο λόγο ότι ό,τι κατεβάζεις έρχεται από άλλο υπολογιστή, με άγνωστα χαρακτηριστικά.

 

κατεβάστε από το ftp.forthnet.gr π.χ. ή το ftp.otenet.gr με κάποιο καλό download manager (downthemall, flashget ), δείτε ΑΥΤΗ η ταχύτητα σε τι ποσοστό της ονομαστικής αντιστοιχεί και μετά γκρινιάξτε.

 

Η αλήθεια είναι ότι, όπως κάθε προϊόν, έτσι και η σύνδεση πρέπει να σου εγγυάται ένα ελάχιστο... αυτό κάνει το πρότυπο ISO υποτίθεται. όμως αυτό είναι τόσο ασαφές και θολό στη συγκεκριμένη περίπτωση (μιας dsl σύνδεσης) που αγγίζει το άχρηστο (γι'αυτό και αυτά που είπα πριν)

I want Gigabit internet. Everything else is just toothpaste.
Link to comment
Share on other sites

Ναι ξέχασα να πω... συνδέθηκα στο τηλεφωνικό κέντρο... δεν μίλησα όμως με κανέναν λόγο αργίας...Απλά τις καθημερινές ούτε το τηλεφωνικό κέντρο πιάνει....

 

Φίλε μου tsiros εγώ όπως και όλοι που κάνουμε παράπονα εδώ μέσα το γνωρίζουμε ότι έχει σχέση από που κατεβάζεις...

 

Εγώ την ταχύτητα μου την τεστάρω με 2 τρόπους

 

1. Κάνω Download 3 αρχεία ταυτόχρονα από Rapidshare (με συνδρομή) και βλέπω το άθροισμα

 

2. Κάνω Download μέσω FTP προγράμματος (FlashFXP) μέσα από το πανεπιστήμιο (ftp.ntua.gr)

Link to comment
Share on other sites

εγω με 768 εχω περιπου 65 στο κατεβασμα,αλλα μου χει τυχει να κατεβαζω και με 45 αλλα και με 80 αν και ειναι λιγες οι φορες αυτες.τι να πει κανεις,ποτε δεν θα παμε μπροστα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Μ'αρέσει που χώνετε και χώνετε και χώνετε...

 

Δεν υπάρχει τρόπος να σου εγγυηθεί κανείς καμία ταχύτητα, για τον απλούστατο λόγο ότι ό,τι κατεβάζεις έρχεται από άλλο υπολογιστή, με άγνωστα χαρακτηριστικά.

 

κατεβάστε από το ftp.forthnet.gr π.χ. ή το ftp.otenet.gr με κάποιο καλό download manager (downthemall, flashget ), δείτε ΑΥΤΗ η ταχύτητα σε τι ποσοστό της ονομαστικής αντιστοιχεί και μετά γκρινιάξτε.

 

Η αλήθεια είναι ότι, όπως κάθε προϊόν, έτσι και η σύνδεση πρέπει να σου εγγυάται ένα ελάχιστο... αυτό κάνει το πρότυπο ISO υποτίθεται. όμως αυτό είναι τόσο ασαφές και θολό στη συγκεκριμένη περίπτωση (μιας dsl σύνδεσης) που αγγίζει το άχρηστο (γι'αυτό και αυτά που είπα πριν)

Φιλε μου Tsiros το ελάχιστο που σου προβλέπει η σύμβαση ειναι το 1/3 της ονομαστικής ταχύτητας. Δηλαδη σε σύνδεση 1024 το κατωτατο ειναι γύρω στα 30kb/s. στη 2048 κάπου στα 60kb/s. Απο εκέι και κάτω μπορεις να υποβάλλεις παράπονο - αιτημα διόρθωσης προβλήματος. Ειναι γεγονός οτι εγινε μια αναβάθμιση η οποια ειναι τσάμπα και οτι δεν πρέπει να παραπονιόμαστε για το αν δεν χτυπάμε το επιθυμητό, αλλα οχι να κατεβάζουμε και με χαμηλότερες ταχύτητες απο οτ πριν. Ειναι ντροπή, διοτι ο ΟΤΕ διαφήμισε αυτη τη κίνηση πριν να ειναι 100% ετοιμος και τώρα τρέχει και δεν φτάνει. Μην ειμαστε ωχαδελφιστες και να λέμε και τι έγινε.Οταν σου δίνει ο άλλος κάτι και σου λέει οτι "Εντάξει σχετική και κατ' εκτίμηση ειναι η ταχύτητα" εσυ θα πρέπει να του απαντήσεις οτι "τα λεφτα που σου δίνω κάθε μήνα δεν ειναι σχετικά και ούτε κατ' εκτίμηση".

Τελικα πρεπει να ειναι ωραια στον απαλο κοσμο του Souplin
Link to comment
Share on other sites

Eγω πιανω διαφορες ταχυτητες (και τη μεγιστη) στο σερφαρισμα, αλλα στο κατεβασμα απο Οπερα (browser) πιανω γυρω στα 60-70 το ανωτερο! Και αυτο αν εχω πχ δυο αρχεια και κατεβαινουν με 30 εκαστο! Αν εχω ενα αρχειο παει 30 μονο του!!

 

Στο DC++ από την άλλη το ανώτερο που εχω πετυχει ειναι 25 και μια μονο φορα (κατεβαζα απο χρηστη που ειχε Satellite) 60..

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου Tsiros το ελάχιστο που σου προβλέπει η σύμβαση ειναι το 1/3 της ονομαστικής ταχύτητας. Δηλαδη σε σύνδεση 1024 το κατωτατο ειναι γύρω στα 30kb/s. στη 2048 κάπου στα 60kb/s. Απο εκέι και κάτω μπορεις να υποβάλλεις παράπονο - αιτημα διόρθωσης προβλήματος. Ειναι γεγονός οτι εγινε μια αναβάθμιση η οποια ειναι τσάμπα και οτι δεν πρέπει να παραπονιόμαστε για το αν δεν χτυπάμε το επιθυμητό, αλλα οχι να κατεβάζουμε και με χαμηλότερες ταχύτητες απο οτ πριν. Ειναι ντροπή, διοτι ο ΟΤΕ διαφήμισε αυτη τη κίνηση πριν να ειναι 100% ετοιμος και τώρα τρέχει και δεν φτάνει. Μην ειμαστε ωχαδελφιστες και να λέμε και τι έγινε.Οταν σου δίνει ο άλλος κάτι και σου λέει οτι "Εντάξει σχετική και κατ' εκτίμηση ειναι η ταχύτητα" εσυ θα πρέπει να του απαντήσεις οτι "τα λεφτα που σου δίνω κάθε μήνα δεν ειναι σχετικά και ούτε κατ' εκτίμηση".

 

Αγαπητο μελος καλημέρα,

Τιποτε δεν εγινε τζαμπα, ειναι υποχρεωση απο ΕΕ, στην Ευρώπη δεν υπαρχουν ταχυτητες 512, ξεκινουν απο 768,1027,2048 εως 8ΜΒ,

Αρα κανεις δεν μας χαρισε τιποτα και ειναι υποχρεωμένοι να υλλοποιήσουν τα της ΕΕ.

Να ειστε ολοι καλα και καλημερα.

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω οτι δεν το εκανε ο ΟΤΕ ετσι επειδη ειναι μεγαλόψυχος. Απλα φάγαμε μια προστιμάρα από την Ε.Ε και πηγαμε να βαλουμε μυαλό απο οτι φαίνεται,αλλά προχειροδουλειά έχει γίνει.Μια ζωη τα ιδια και τα ίδια. Οπως επίσης ξέρω οτι ο ΟΤΕ εφαγε και το" πακέτο" και έχασε δικαστική μάχη και τώρα πια μέσα στα DSLAM του θα "φιλοξενεί" και αλλους παροχεις. Ολο αυτό έγινε γιατι οι παροχείς επικαλέστηκαν το γεγονός οτι ο ΟΤΕ και κατ'επέκταση τα DSLAM ειναι εθνικα και ανοικουν στον λαο (καλό ε? Κατω τα χερια απο το DSLAM μου) οπότε δεν χρειάζεται να φτιάξουν αυτοι καινουρια αλλα μπορούν να έχουν προσβαση στα ηδη υπαρχοντα του ΟΤΕ. ΧΑΧΑ καλο ε? Μπαχαλο τα εχουν κανει
Τελικα πρεπει να ειναι ωραια στον απαλο κοσμο του Souplin
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...