Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλό και αυτό. Αν μου αρέσει το 3G των άλλων εταιριών θα μείνω.

Siemens C10 - Νokia 3210 - Νokia 3330 WAP - Νokia 3510i - Sharp GX15 VF - SE V800 VF - SE K750i VF - SE X10 Mini pro - Moto G 1gen - Xiaomi Pocopocopocopoco F1 😮 - Huawei Y5 2018 :classic_wacko: - Nothing Phone 1:classic_love:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Υπάρχει περίπτωση να μου διακοπεί το cosmote plus απο οφειλή στον ΟΤΕ?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Υπάρχει περίπτωση να μου διακοπεί το cosmote plus απο οφειλή στον ΟΤΕ?

Δε νομίζω!Έχουν διαφορετικά λοσιστήρια~

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Μια αναμενόμενα τραγική και μή βοηθητική απάντηση από την αγαπημένη μου εξυπηρέτηση πελατών. Κοροδία μέσα στα μούτρα.

 

Αγαπητέ Κύριε ***,

 

Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

 

Απαντώντας στο αίτημα σας για τον λογαριασμό της σύνδεσής σας με αριθμό ***, μετά τη διενέργεια τεχνικού ελέγχου διαπιστώθηκε ότι πραγματοποιήθηκε χρήση υπηρεσιών (internet), γεγονός που βάσει των στοιχείων τιμολόγησης οδήγησε στην κατανάλωση διαθέσιμου χρηματικού υπολοίπου

 

 

Ειδικότερα για την καρτοκινητή σας σύνδεση, η κατανάλωση των 80ΜΒ και οι περαιτέρω χρεώσεις στις 8,9 και 10/6/2015 οφείλονται σε κινήσεις internet.

 

Τα 80ΜΒ εξαντλήθηκαν στις 10/6/2015, 13:22.

 

Σας προτείνουμε να ελέγξετε τις εφαρμογές τις συσκευής σας ή και να τις απενεργοποιήσετε προκειμένου να αποφευχθούν περαιτέρω χρεώσεις.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

****

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Το αρχικό μου μήνυμα:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Καλησπέρα σας,

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα εμφανίστηκε και αυτόν τον μήνα, και μάλιστα πιο έντονα. Μέσα σε δύο μέρες αποκλειστικής χρήσης Spotify καταναλώθηκαν τα 80MB spotify και τα ~3.96Ε που είχαν μείνει στην κάρτα αμέσως μετά την 10Ε ανανέωση και την ενεργοποίηση του πακέτου 5Ε spotify. Τα δεδομένα στο κινητό έχουν ρυθμιστεί στα περιορισμένα (όχι push notifications ούτε ενημερώσεις) και στον συνολικό μετρητή έχουν καταγραφεί λιγότερα απο 6ΜΒ εκτός χρήσης spotify.

 

Επισυνάπτονται σχετικά screenshots.

 

Σας παρακαλώ, ελέγξτε αν γίνεται σωστά η χρέωση και η τιμολόγηση γιατί είναι τελείως παράλογο αυτό που συμβαίνει.

 

Ειδικά σήμερα 10/6/2015 μεταξύ 12:57μμ και 1:31μμ οπου το υπόλοιπο έπεσε κάτω απο 10ΜΒ και στη συνέχεια έφαγε όλη την υπολοιπόμενη κάρτα, το κινητό δεν το χρησιμοποιούσα, ήταν σε κατάσταση αναμονής πάνω στο γραφείο μου. Απλά όταν το άνοιξα είδα όλα αυτά τα μηνύματα.

 

Μπορείτε να μου εξηγήσετε πως γίνεται αυτό; Απο my cosmote που επέλεξα εμφάνιση αναλυτικού λογαριασμού μου εμφανίζει το μήνυμα "Λυπούμαστε, δεν μπορείς να διαχειριστείς την υπηρεσία." αφού βάλω τον 5ψήφιο κωδικό για να δω την ανάλυση κλήσεων που είχα ζητήσει.

 

Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω απο μεριά μου για να μπορέσω να συνεχίσω να χρησιμοποιώ την υπηρεσία Spotify, με τον τρόπο που τη χρησιμοποιούσα όλους τους προηγούμενους 15 μήνες χωρίς πρόβλημα.Τι έχει αλλάξει τους τελευταίους 2 μήνες και με ταλαιπωρείτε έτσι και μου λέτε οτι έχω και λάθος;

 

Ευχαριστώ.

 

~~~~~~~~~

Edited by Errik
Link to comment
Share on other sites

Μια αναμενόμενα τραγική και μή βοηθητική απάντηση από την αγαπημένη μου εξυπηρέτηση πελατών. Κοροδία μέσα στα μούτρα.

 

Αγαπητέ Κύριε ***,

 

Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

 

Απαντώντας στο αίτημα σας για τον λογαριασμό της σύνδεσής σας με αριθμό ***, μετά τη διενέργεια τεχνικού ελέγχου διαπιστώθηκε ότι πραγματοποιήθηκε χρήση υπηρεσιών (internet), γεγονός που βάσει των στοιχείων τιμολόγησης οδήγησε στην κατανάλωση διαθέσιμου χρηματικού υπολοίπου

 

 

Ειδικότερα για την καρτοκινητή σας σύνδεση, η κατανάλωση των 80ΜΒ και οι περαιτέρω χρεώσεις στις 8,9 και 10/6/2015 οφείλονται σε κινήσεις internet.

 

Τα 80ΜΒ εξαντλήθηκαν στις 10/6/2015, 13:22.

 

Σας προτείνουμε να ελέγξετε τις εφαρμογές τις συσκευής σας ή και να τις απενεργοποιήσετε προκειμένου να αποφευχθούν περαιτέρω χρεώσεις.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

****

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Το αρχικό μου μήνυμα:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Καλησπέρα σας,

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα εμφανίστηκε και αυτόν τον μήνα, και μάλιστα πιο έντονα. Μέσα σε δύο μέρες αποκλειστικής χρήσης Spotify καταναλώθηκαν τα 80MB spotify και τα ~3.96Ε που είχαν μείνει στην κάρτα αμέσως μετά την 10Ε ανανέωση και την ενεργοποίηση του πακέτου 5Ε spotify. Τα δεδομένα στο κινητό έχουν ρυθμιστεί στα περιορισμένα (όχι push notifications ούτε ενημερώσεις) και στον συνολικό μετρητή έχουν καταγραφεί λιγότερα απο 6ΜΒ εκτός χρήσης spotify.

 

Επισυνάπτονται σχετικά screenshots.

 

Σας παρακαλώ, ελέγξτε αν γίνεται σωστά η χρέωση και η τιμολόγηση γιατί είναι τελείως παράλογο αυτό που συμβαίνει.

 

Ειδικά σήμερα 10/6/2015 μεταξύ 12:57μμ και 1:31μμ οπου το υπόλοιπο έπεσε κάτω απο 10ΜΒ και στη συνέχεια έφαγε όλη την υπολοιπόμενη κάρτα, το κινητό δεν το χρησιμοποιούσα, ήταν σε κατάσταση αναμονής πάνω στο γραφείο μου. Απλά όταν το άνοιξα είδα όλα αυτά τα μηνύματα.

 

Μπορείτε να μου εξηγήσετε πως γίνεται αυτό; Απο my cosmote που επέλεξα εμφάνιση αναλυτικού λογαριασμού μου εμφανίζει το μήνυμα "Λυπούμαστε, δεν μπορείς να διαχειριστείς την υπηρεσία." αφού βάλω τον 5ψήφιο κωδικό για να δω την ανάλυση κλήσεων που είχα ζητήσει.

 

Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω απο μεριά μου για να μπορέσω να συνεχίσω να χρησιμοποιώ την υπηρεσία Spotify, με τον τρόπο που τη χρησιμοποιούσα όλους τους προηγούμενους 15 μήνες χωρίς πρόβλημα.Τι έχει αλλάξει τους τελευταίους 2 μήνες και με ταλαιπωρείτε έτσι και μου λέτε οτι έχω και λάθος;

 

Ευχαριστώ.

 

~~~~~~~~~

 

 

Άντε στο germano και ζητα αναλυτική κατασταση όχι από το site είναι ότι χειρότερο έχω δει το site . Μην στέλνεις mail μιλα με κάποιον από κοσμοτέ και ζητα σε "αυστηρo'' ύφος να σε καλεσει να μιλήσεις με τεχνικό όπως έγινε με εμενα διάβασε τα προηγούμενα post μου

 

Μην λέτε χαζομάρες κάποιος είπε παραπάνω ότι χρεώνεται η πλοήγηση τίποτα άλλο τρελό θα δω δηλαδή να διαλέγεις κομμάτι σε wifi και μετά να ανοίγεις 3g /4g να το ακούς. τίποτα δεν χρεώνεται κανονικά ούτε η πλοήγηση τα 80 mb είναι για χρήση internet

 

http://i62.tinypic.com/260to3q.jpg

 

Αυτός που το είπε ούτε τον κόπο να πάει στην πρώτη σελίδα δεν έκανε .. 80mb για χρήση internet oeooooo σερφαρισμα!!!

 

Για αυτό είχα βάλει και και την φωτό για κάτι τέτοια. αλλα που zzzzZzzzzz

 

Δεν θέλω να βλέπω απόψεις που δεν έχουν καμια βάση μα καμια βάση. το έχω το ρημάδι από την πρώτη μέρα που το έβαλε η κοσμοτέ στην ελλάδα κάτι ξέρω...

 

 

Εάν τελικά σε καλέσουν το τηλ θα είναι 697131 μην καλείς εσύ δεν βγάζει πουθενά. εάν δεν προλάβεις να απαντήσεις δεν πειράζει καλούν μέχρι 3 φορες

 

http://i57.tinypic.com/213kn6c.jpg

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Άντε στο germano και ζητα αναλυτική κατασταση όχι από το site είναι ότι χειρότερο έχω δει το site . Μην στέλνεις mail μιλα με κάποιον από κοσμοτέ και ζητα σε "αυστηρo'' ύφος να σε καλεσει να μιλήσεις με τεχνικό όπως έγινε με εμενα διάβασε τα προηγούμενα post μου

 

Μην λέτε χαζομάρες κάποιος είπε παραπάνω ότι χρεώνεται η πλοήγηση τίποτα άλλο τρελό θα δω δηλαδή να διαλέγεις κομμάτι σε wifi και μετά να ανοίγεις 3g /4g να το ακούς. τίποτα δεν χρεώνεται κανονικά ούτε η πλοήγηση τα 80 mb είναι για χρήση internet

 

http://i62.tinypic.com/260to3q.jpg

 

Αυτός που το είπε ούτε τον κόπο να πάει στην πρώτη σελίδα δεν έκανε .. 80mb για χρήση internet oeooooo σερφαρισμα!!!

 

Για αυτό είχα βάλει και και την φωτό για κάτι τέτοια. αλλα που zzzzZzzzzz

 

Δεν θέλω να βλέπω απόψεις που δεν έχουν καμια βάση μα καμια βάση. το έχω το ρημάδι από την πρώτη μέρα που το έβαλε η κοσμοτέ στην ελλάδα κάτι ξέρω...

 

 

Εάν τελικά σε καλέσουν το τηλ θα είναι 697131 μην καλείς εσύ δεν βγάζει πουθενά. εάν δεν προλάβεις να απαντήσεις δεν πειράζει καλούν μέχρι 3 φορες

 

http://i57.tinypic.com/213kn6c.jpg

Ετσι πρεπει,αλλα αμα ειναι,ας βαζει 6€ καρτα απο καταστημα ή 10ευρη και μαζι με spotify 60MB με 3€...καλυτερο θα ηταν το 1ο γιατι ειναι τζαμπα λεφτα τα 3€.

Μια αναμενόμενα τραγική και μή βοηθητική απάντηση από την αγαπημένη μου εξυπηρέτηση πελατών. Κοροδία μέσα στα μούτρα.

 

Αγαπητέ Κύριε ***,

 

Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

 

Απαντώντας στο αίτημα σας για τον λογαριασμό της σύνδεσής σας με αριθμό ***, μετά τη διενέργεια τεχνικού ελέγχου διαπιστώθηκε ότι πραγματοποιήθηκε χρήση υπηρεσιών (internet), γεγονός που βάσει των στοιχείων τιμολόγησης οδήγησε στην κατανάλωση διαθέσιμου χρηματικού υπολοίπου

 

 

Ειδικότερα για την καρτοκινητή σας σύνδεση, η κατανάλωση των 80ΜΒ και οι περαιτέρω χρεώσεις στις 8,9 και 10/6/2015 οφείλονται σε κινήσεις internet.

 

Τα 80ΜΒ εξαντλήθηκαν στις 10/6/2015, 13:22.

 

Σας προτείνουμε να ελέγξετε τις εφαρμογές τις συσκευής σας ή και να τις απενεργοποιήσετε προκειμένου να αποφευχθούν περαιτέρω χρεώσεις.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.

 

Με εκτίμηση,

 

Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

****

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Το αρχικό μου μήνυμα:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Καλησπέρα σας,

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα εμφανίστηκε και αυτόν τον μήνα, και μάλιστα πιο έντονα. Μέσα σε δύο μέρες αποκλειστικής χρήσης Spotify καταναλώθηκαν τα 80MB spotify και τα ~3.96Ε που είχαν μείνει στην κάρτα αμέσως μετά την 10Ε ανανέωση και την ενεργοποίηση του πακέτου 5Ε spotify. Τα δεδομένα στο κινητό έχουν ρυθμιστεί στα περιορισμένα (όχι push notifications ούτε ενημερώσεις) και στον συνολικό μετρητή έχουν καταγραφεί λιγότερα απο 6ΜΒ εκτός χρήσης spotify.

 

Επισυνάπτονται σχετικά screenshots.

 

Σας παρακαλώ, ελέγξτε αν γίνεται σωστά η χρέωση και η τιμολόγηση γιατί είναι τελείως παράλογο αυτό που συμβαίνει.

 

Ειδικά σήμερα 10/6/2015 μεταξύ 12:57μμ και 1:31μμ οπου το υπόλοιπο έπεσε κάτω απο 10ΜΒ και στη συνέχεια έφαγε όλη την υπολοιπόμενη κάρτα, το κινητό δεν το χρησιμοποιούσα, ήταν σε κατάσταση αναμονής πάνω στο γραφείο μου. Απλά όταν το άνοιξα είδα όλα αυτά τα μηνύματα.

 

Μπορείτε να μου εξηγήσετε πως γίνεται αυτό; Απο my cosmote που επέλεξα εμφάνιση αναλυτικού λογαριασμού μου εμφανίζει το μήνυμα "Λυπούμαστε, δεν μπορείς να διαχειριστείς την υπηρεσία." αφού βάλω τον 5ψήφιο κωδικό για να δω την ανάλυση κλήσεων που είχα ζητήσει.

 

Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω απο μεριά μου για να μπορέσω να συνεχίσω να χρησιμοποιώ την υπηρεσία Spotify, με τον τρόπο που τη χρησιμοποιούσα όλους τους προηγούμενους 15 μήνες χωρίς πρόβλημα.Τι έχει αλλάξει τους τελευταίους 2 μήνες και με ταλαιπωρείτε έτσι και μου λέτε οτι έχω και λάθος;

 

Ευχαριστώ.

 

~~~~~~~~~

Φιλε,οταν λεμε ειναι οτι να ναι,εγω τους λεω εχω λογαριασμο μεσω facebook στο spotify και μου ελεγαν κανε καινουριο...ειχα και εγω ασχοληθει με το spotify prenium και μετα τον ενα μηνα το σταματησα.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

η εμπειρία μου με την Cosmote, επειδή είχα πριν 3-4 χρόνια What's Up είναι από τις χειρότερες στο θέμα των Data, με αποκορύφωμα όταν είχα βάλει μία κάρτα των 20 ευρώ και μέσα σε 1 λεπτό κυριολεκτικά μηδενίστηκε χωρίς να γράψει το κινητό τίποτα στα δεδομένα. Η δικαιολογία της εξυπηρέτησης πελατών ήταν πως δεν ξέρω να λειτουργώ το Internet και μου έφαγε την κάρτα. Δηλαδή ήμαρτον.

Λίγες μέρες μετά πήγα στο F2G και βρήκα την υγειά μου.

Link to comment
Share on other sites

Όντως στο What ' s up πρέπει να έχεις κάποια ΜΒ στο λογαριασμό σου , διαφορετικά , ΔΕΝ δείχνει ούτε καν το σήμα 4G .

 

Μόνο Η+ δείχνει , όταν δεν έχουμε MB ή μονάδες .

Ειχα το internet on the go με καρτα και ειχα πολλα γιγα διαθεσιμα αλλα μου εμφανιζοταν μονο το H+ Τωρα που το γυρισα σε συμβολαιο και μου εδωσαν αλλο αριθμο μου εμφανιζεται 4G. ! Αναφερομαι για την ιδια συσκευη. Και τοσο καιρο μου ελεγαν πως εχω 4G ενω ουσιαστικα δεν ειχα αν καταλαβα καλα απο αυτα που διαβασα εδω!!! :(

Link to comment
Share on other sites

Cosmote συμβολαιο μηδενικο παγιο.Καμια χρεωση χρεωνεσαι οτι μιλας και οτι πακετο ενεργοποιησεις εσυ ιντερνετ κτλ κτλ.Και δεν προκειται να χασεις κανενα νουμερο και θα κανεις την δουλεια σου μια χαρα. κοιταξε αναλυτικα τα λινκ.Αν δεν μπορεις να κατεβεις μπορεις με μια εξουσιοδοτηση να ορισεις εναν να σου κανει μια συγκεκριμενη δουλεια(Θα την κανεις σε προξενειο της περιοχης σου)

Αλλιως το κανεις οταν κατεβεις.

 

http://www.cosmote.gr/cosmoportal/page/HCP/xml/Personal__contractplans__contractplan_zero_fee_prs/section/Postpaid_OtherPlans_Prs

 

http://www.cosmote.gr/cosmoportal/pricelist/index.jsp?catName=COSMOTE_ZeroFee

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! το ξέρω πως είναι παλιό θεμα αλλα για να μην ανοιγω αλλο! πρόσφατα ο αδερφος μου μετακομισε σε μονοκατοικια και δεν εχει καλο σημα εκει, και να μιλας ειναι δυσκολο πολυ, πρεπει να βγαινεις στην αυλη και να σε ακουνε οι γειτονες! και αυτος και η γυναικα του εχουν παγιο και αυτος προσφατα το εχει κανει μαλιστα. Τι να κανει να ζητησει booster-repeater? θελει και για 3G ομως, οχι μονο ομιλια, ελεγα να φερω απο κινα αλλα δεν ξερω τις συχνοτητες, εχω δει 900, 1800 και 2100 και σπανια για ολες μαζι! 900 σιγουρα ειναι ΜΟΝΟ ομιλια, 2100 ειναι 3G το 1800 τι ειναι? για 4G αν θελουν καμια φορα τι συχνοτητα εχει?

Σε Ελληνικα μαγαζια ειδα καποια μοντελα στην 2100 και λενε ΠΡΟΣΟΧΗ ειναι ΜΟΝΟ για 3G και ΟΧΙ ομιλια!!!

Για την 900 ξερω πως ειναι μονο ομιλια αναφερεται και GSM, η 1800 δεν ξερω τι ακριβως ειναι....

Μη πει κανεις να αλλαξει εταιρια γιατι εγω επαθα ιστορια με προβλημα σηματος στην ιδια εταιρια και ειχα 18μηνο συμβολαιο, τοτε που ο δημαρχος Αθηναιων Κος Κακλαμανης αποξηλωσε πολλες κεραιες κινητης και μαρτύρησα για να μην πληρωνω!!! και μιλαμε σπιτι μου σημα ΜΗΔΕΝ! 1 τετραγωνο παρακατω αρχιζε το σημα!!! δλδ τι να εκανα να εστηνα κεραιες στην ταρατσα???? τελικα δεν με αφησαν να διακοψω αλλα για πολλους μηνες δεν το δουλευα κιολας και ειχα μηδενικους λογαριασμους (με βαλανε σε μηδενικο παγιο) και δεν εδινα μια, και εντωμεταξυ ειχα βαλει wind παγιο. Τωρα χαλασε αυτη και η Cosmote παει καλυτερα εκει! και η Wind επισης με αφησε μηδενικο παγιο και την σταματησα μετα....οταν δεν εχουμε σημα στον τοπο μονιμης κατοικιας μας εχουμε δικαιωματα για να το ξερετε!!!! ΔΕΝ πληρωνουμε με τσαμπουκα μεχρι να δικαιωθουμε και τους ΖΑΛΙΖΟΥΜΕ συνεχεια! εγω και με τις 2 τα καταφερα....ετσι για να μην μας πιανουν κοτσους!!!!

Edited by Nikifoross
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και τώρα η κάρτα παραμένει σε ισχύ για 13 μήνες, χωρίς να βάλεις χρήματα .

Σε 3 μήνες απλά χάνεις τα χρήματα , οπότε δεν βλέπω να χρειάζεσαι ανανέωση κάθε 3 μήνες για να τα χάνεις ....

Link to comment
Share on other sites

Έβαλα 10 ευρώ κάρτα. Έβαλα με 5 ευρώ την προσφορά για τα 200 λεπτά προς όλα τα σταθερά. Μου ήρθε κανονικά το μήνυμα με την επιβεβαίωση. Κάνω μια κλήση διάρκειας 2 λεπτών και 52 δευτερολεπτων. Πηγαίνω να δω το υπόλοιπο και μου είχε φάει 6 ευρώ. Μου είχε αφαιρέσει κανονικά 3 λεπτά από το χρόνο για σταθερά ομως. Το ίδιο πράγμα είχε γίνει και πριν δύο μήνες. Μπορώ να κάνω κάτι ....; Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Έβαλες 10 ευρώ κάρτα , άρα έλαβες καθαρό χρόνο ομιλίας 8,93

Αγόρασες το πακέτο 200 λεπτών το οποίο στοιχίζει 5 ευρώ και σου έμειναν 3,93 ευρώ.

Μπορείς να μας εξηγήσεις πώς ακριβώς σου φάγαν 6 ευρώ εφόσον το υπόλοιπο σου δεν φτάνει;

Χαρακτηρισσμοί αφαιρέθηκαν.

Link to comment
Share on other sites

http://www.cosmote.gr/content/el/attached_files/Company/timologiakes-allages-kartokinitis.pdf

Όπως λέει το κέιμενο , " Η σύνδεση θα παραμένει ενεργή 13 μήνες."

 

Για χρήση internet το καλύτερο είναι να μετατρέψεις την cosmokarta σε FROG

Γίνεται εύκολα με δύο μηνύματα .

Δίνει δωρεάν Internet στην ανανέωση , 500 ΜΒ με 5 ευρώ , 1GB με 10 ευρώ.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! μου συνεβει κατι παρομοιο και εμενα! ειχα μεσα κοντα 5 ευρω (νομιζω 4,30), εβαλα μια καρτα των 10 ευρω για να βαλω 5 ευρω για το πακετο ιντερνετ, εβαλα το πακετο οκ και μετα απο λιγες μερες τι να δω? ειχα μεινει με 2,71 ευρω.....:O:blink::blink::blink:

δεν ειχα στειλει ΚΑΝΕΝΑ μυνημα εκτος πακετου (ειχα απο πριν πακετο sms που δεν ειχε ληξει) και δεν ειχα κανει κανενα τηλεφωνο, παιζω μονο με VOIP μεσω ιντερνετ....

εβαλα απο την σελιδα της cosmote να με καλεσουν οταν ηθελα, με πηρε ενας κυριος, τελικα δεν μπορουσε να δει κατι, ειπε να παω σε καταστημα με την ταυτοτητα μου (σε φωτοτυπια) για να κανω αιτηση να βγαλουν αναλυτικες κλησεις για να δω τι εγινε. Τελικα δεν το εκανα. Αν ξανασυμβει ομως θα τα παρω στο κρανιο ασχημα! :mad::mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

Ο γυιος μου όμως το έκανε και έτσι αναγκάστηκαν να του τα δώσουν πίσω . Γενικά όποιος δεν διεκδικεί τα δικαιώματα του τα χάνει .
Link to comment
Share on other sites

Δεν τρώγονται έτσι από μόνα τους τα χρήματα της κάρτας, εκτός αν λήξουν.

 

Τσεκάρετε ημερομηνίες προηγούμενης ανανέωσης γιατί έχει αλλάξει το διάστημα που έχει ισχύ το χρηματικό υπόλοιπο (12 μήνες, έπειτα 6, τώρα 3) και ίσως να έληξε.

 

Τσεκάρετε και τα δεδομένα μην τυχόν ενεργοποιήθηκαν χωρίς πακέτο και χρεωθήκατε.

 

Τσεκάρετε και μήπως καλέσατε πενταψήφια τύπου ΕΟΠΥΥ που πολλοί νομίζουν ότι δεν χρεώνονται και λανθάνουν.

Link to comment
Share on other sites

Εχω τσεκαρει τα παντα και ομως ετσι απλα χαθηκαν.....ας ελπισουμε εστω να μην ξαναγινει!!!!

βαζω 5 ευρω καθε μηνα ΠΡΙΝ να ληξει το ιντερνετ ειχα πανω απο 3GB, τηλεφωνα παιρνω ΜΟΝΟ μεσω VOIP με το σταθερο μου μεσω ιντερνετ, ειχα ενεργο πακετο μυνηματων και ποτε δεν παιρνω ΕΟΠΥ κτλ.

Δεν υπαρχει καμια απολυτως δικαιολογια που χαθηκαν τοσα ευρω....

Edited by Nikifoross
Link to comment
Share on other sites

καλημερα, οχι ειπα να τους κανω δωρο γιατι δεν εχω χρονο για να τον χασω σε καταστηματα....αμα ξαναγινει ποτε θα δουμε!
Link to comment
Share on other sites

καλημερα, οχι ειπα να τους κανω δωρο γιατι δεν εχω χρονο για να τον χασω σε καταστηματα....αμα ξαναγινει ποτε θα δουμε!

 

Αναλυτικη μεσω τηλεφωνου η mail δεν γινεται? (Στην vodafone) Μπορεις με απλο μειλ να ζητησεις αναλυτικη κατασταση κλησεων αναγραφοντας φυσικα τα στοιχεια σου τηλεφωνο ονοματεπωνυμο διευθυνση και ΑΦΜ και μου τα στελνουν εντυπως περιπου καμια βδομαδα μετα.Ισως γινεται κατι αντιστοιχο στην Κοσμοτε ωστε να μην τρεχεις 2 φορες σε καταστημα.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου ειπαν οτι πρεπει να παω σε καταστημα και μαλιστα με φωτοτυπια της ταυτοτητας μου να κανω καποια αιτηση! οποτε πρεπει να πας και 2 φορες και αν βγαλεις τελικα ακρη να ξανατρεχεις, οποτε δεν το εκανα....:mad: αμα ξαναγινει θα δω, αμα ειναι να συμπληρωσεις και αιτηση πως να γινει με email ή αλλιως αφου δεν την εχεις?
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...