Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Χθες δέχθηκα μια κλήση από το +44 70 8680 7847. Χτύπησε για λίγα δευτερόλεπτα και μετά έκλεισε. Δεν το σήκωσα. Έχει δεχτεί κανείς κλήση από αυτό τον αριθμό; Δείχνει να είναι από Ηνωμένο Βασίλειο.
Link to comment
Share on other sites

Χαίρετε , συχνά όταν καλώ τον τηλεφωνητή ενώ συνδέεται κανονικά και ακούω τις επιλογές που έχω , πατώντας τα αντίστοιχα πλήκτρα στο κινητό δεν με συνδέει π.χ. πατάω το 1 για νακούσω τα νέα μηνύματα αλλά δεν ενεργοποιείται η λειτουργία:mad:. Επίσης όταν δεν δουλεύουν τα πλήκτρα , στο κινητό λέει "αριθμός DTMF" (κενό όταν δουλεύουν κανονικά). Πρέπει να αλλάξω καμιά ρύθμιση στο κινητό;
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλους και καλή χρονια..προσπαθώ εδώ και πολύ καιρό να κάνω φορητότητα τον αριθμό μου από κοσμοτέ vodafone..από vodafone κάνουν το αίτημα κανονικά και αυτοί δεν το εγκρίνουν γιατι λένε ότι το αφμ είναι λάθος παρόλο που έχω στείλει επίσημο έγγραφο με το όνομα μου και το αφμ μου και όλα τα αλλα απαραίτητα..παίρνω στην εξυπηρέτηση εδώ και μέρες και ζητάω να μιλήσω με αρμόδιο τμήμα μου λένε ότι θα με πάρουν και δεν με περνούν ποτε..αυτός είναι και ο λόγος που φεύγω από αυτή την εταιρία ότι και να κάνω πάντα μου βγάζουν τον crist για να κάνω το οτιδήποτε από ενεργοποίηση internet μέχρι και αλλαγή ταυτότητα που έκανα πρόσφατα..μήπως ξέρει κανεις το τηλέφωνο του αρμοδιου τμήματος για να πάρω τηλ να δω τι γίνετε?γιατι αν περιμένω από αυτούς θα μπει το 2016 για να γίνει το οτιδήποτε..κρατιέμαι με πολύ ζόρι να μην τους πάρω τηλέφωνο και να πάω σε κάνα γερμανό και να τους αρχίσω στα γαλλικά γιατι πραγματικά με έχουν φτάσει στο απροχώρητο με την αδιαφορία τους..

ευχαριστώ εκ των προτερων

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και χρόνια πολλά!

 

1. Εκανα φορητότητα απο Wind W σε What's up φοιτητικο χτές.

Το φοιτητικο δεν εχει ενεργοποιηθει ακομα. Παίρνω δηλάδη στο 1330 και δεν μου βγάζει τα πακέτα τα φοιτητικά.

Γνωρίζει κανείς πόσο καιρό κάνει?

 

2. Απο οταν ημουν συνδρομητης Cosmote πριν απο 2 χρονια, μου ειχε μείνει ένα ΤΕΛΕΙΟ ΣΗΜΑ. Τωρα που ξαναγύρισα στην Cosmote, το σύνδεσα ξανά. Συνδέεται και γίνεται μπλέ το λαμπάκι (που σημαίνει πώς συνδέθηκε) αλλά το κινητό μου δεν συνδέεται.

Πηρα χτες την Cosmote και μου ειπαν οτι πρεπει να "ξαναβαλουν τον αριθμο του κινητου μου" οταν ενεργοποιηθει πληρως το What's up και γινει active.

Τους παιρνω σημερα τηλεφωνο, και αφου επιβεβαιωνω οτι πια το νουμερο μου εχει γινει active απο preactive που ηταν μεχρι χτες, μου λενε οτι δεν ειναι ενεργοποιημενο το ΤΕΛΕΙΟ ΣΗΜΑ και πρέπει να πάω σε κατάστημα Cosmote. Παιρνω τηλέφωνο στον ΓΕΡΜΑΝΟ που εκανα την φορητοτητα, και δεν ξερουν τιποτα. Πάω στο κατάστημα του ΟΤΕ, στο οποιο η κοπέλα παιρνει τηλέφωνο στην Cosmote και της λένε ότι πρέπει να το πετάξω και να δώσω 140ευρώ να πάρω άλλο.

Επειδή μου φαίνεται εξωπραγματικό το παραπάνω, και δεν τους βλέπω και πολύ ενημερωμένους για το τι γίνεται, γνωρίζει κάποιος να μου πει?

 

νομιζω παιζει και ρολο το ΑΦΜ που ηταν συνδεδεμενο με τη συσκευη.

σε παρομοια κατασταση μου ειχαν πει και εμενα οτι πρεπει να παραλαβω αλλη συσκευη.

ζητα τη δωρεαν και φυσικα δεν εκανε 140 ευρω

Αν θέλεις DropBox Account με πρόσθετα 250MB κάνε κλικ εδώ http://db.tt/W0JQVsoS
Link to comment
Share on other sites

νομιζω παιζει και ρολο το ΑΦΜ που ηταν συνδεδεμενο με τη συσκευη.

σε παρομοια κατασταση μου ειχαν πει και εμενα οτι πρεπει να παραλαβω αλλη συσκευη.

ζητα τη δωρεαν και φυσικα δεν εκανε 140 ευρω

 

Στο ίδιο ΑΦΜ ηταν. Δεν ειναι αυτο το πρόβλημα.

Δεν υπάρχει τρόπος να ενεργοποιηθεί.

Ανέκαθεν έλεγα ότι οι εταιρείες πάσης φύσεως, διοικούνται απο τους μηχανογράφους. Αλλη μία απόδειξη!

Xiaomi Redmi Note 3 Pro International MIUI 8.2
Link to comment
Share on other sites

Παιδια,πήγε γνωστός μου με εταιρικό τηλ σε κατάστημα μερκελ να του κόψουν την sim..

& μου είπε ο υπάλληλος πρέπει να είναι παρόν ο προϊστάμενος που εχει το εταιρικο τηλ

ισχύει..? η να πάει & σε αλλο κατάστημα..? cosmote sim είναι...

Link to comment
Share on other sites

Παιδια,πήγε γνωστός μου με εταιρικό τηλ σε κατάστημα μερκελ να του κόψουν την sim..

& μου είπε ο υπάλληλος πρέπει να είναι παρόν ο προϊστάμενος που εχει το εταιρικο τηλ

ισχύει..? η να πάει & σε αλλο κατάστημα..? cosmote sim είναι...

Επρεπε να τους πει τι συνδεση ειναι;

Link to comment
Share on other sites

Σωστος..αυτο ακριβώς μετέφερα & στον φίλο μου,Άλλα ήθελα μια διευκρίνηση & από εσάς βρε παιδιά...

ωραία θα τον πάρω τηλ να βρει κάποιο άλλο κατάστημα μερκελ η cosmote & να πάει να κόψει την sim..

 

ευχαριστώ πολύ!!

Link to comment
Share on other sites

Σωστος..αυτο ακριβώς μετέφερα & στον φίλο μου,Άλλα ήθελα μια διευκρίνηση & από εσάς βρε παιδιά...

ωραία θα τον πάρω τηλ να βρει κάποιο άλλο κατάστημα μερκελ η cosmote & να πάει να κόψει την sim..

 

ευχαριστώ πολύ!!

 

Από όσο γνωρίζω στα καταστήματα Cosmote και Γερμανός δεν κόβουν τις κάρτες αλλά κάνουν μόνο αντικατάσταση με κόστος 5 ευρώ. Σε αυτή την περίπτωση ορθά ζήτησαν νόμιμο εκπρόσωπο και ταυτότητα για ταυτοπροσωπεια.

Για κόψιμο κάρτας δεν χρειάζεται ταυτοπροσωπεια.

Ας περάσει από κάποιο κατάστημα Wind που τις κόβουν δωρεάν να εξυπηρετηθεί.

Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Titanium Silver

Φιλικά, Σταύρος :)

Link to comment
Share on other sites

πηγαινε απο ενα καταστημα, πιο πολυ χρονο και νευρα θα χαλασεις με τα απροσωπα τηλεφωνα που σε γραφουν κανονικα. μονο face to face βγαζεις ακρη

Ericsson GA618-Ericsson A1018s-Panasonic G600-Panasonic GD93-Alcatel OT701-Motorola A008-Siemens ME45-Siemens S45i-Siemens SL45i-Siemens M55-Motorola V525-Motorola V635-Sharp GX15-Sagem myZ5-Nokia 6290-Motorola W510-SonyEricsson C702-Blackberry 8800-Blackberry 9530-Motorola VE66-LG GT405-Nokia X6- LG P500-Huawei X5-LG P970-Huawei G500-Galaxy S3 -Lumia 920-LG G2-Xiaomi RedMi2-Galaxy Note 3-LG G4 -LG G6 -LG G8s -S24 Ultra - Xperia 1 VI

Link to comment
Share on other sites

Αν αυτή την άποψη σχημάτισες για την εξυπηρέτηση της κοσμοτε, φαντάσου τι θα έχεις να λες για την εξυπηρέτηση της vodafone που είναι μακράν χειρότερη σε αυτό...
Link to comment
Share on other sites

Αν αυτή την άποψη σχημάτισες για την εξυπηρέτηση της κοσμοτε, φαντάσου τι θα έχεις να λες για την εξυπηρέτηση της vodafone που είναι μακράν χειρότερη σε αυτό...

 

Μην λεμε και οτι θελουμε.

Η εξυπηρετηση της Vodafone ειναι ετη μπροστα.

Link to comment
Share on other sites

Αν αυτή την άποψη σχημάτισες για την εξυπηρέτηση της κοσμοτε, φαντάσου τι θα έχεις να λες για την εξυπηρέτηση της vodafone που είναι μακράν χειρότερη σε αυτό...

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=277824

Link to comment
Share on other sites

 

Τι μου λες τώρα δηλαδή; Η voda πήρε βραβείο το 2010. Από τότε μέχρι το 2015, 5 χρόνια μετά, η εξυπηρέτησή της είναι για τα πανηγύρια με όλα τα φυντάνια που έχει προσλάβει.

 

Σου 'χω κι εγώ λινκ. Cosmote βραβείο καλύτερης εξυπηρέτησης πελατών 2013. Δες το.

Link to comment
Share on other sites

Τι μου λες τώρα δηλαδή; Η voda πήρε βραβείο το 2010. Από τότε μέχρι το 2015, 5 χρόνια μετά, η εξυπηρέτησή της είναι για τα πανηγύρια με όλα τα φυντάνια που έχει προσλάβει.

 

Σου 'χω κι εγώ λινκ. Cosmote βραβείο καλύτερης εξυπηρέτησης πελατών 2013. Δες το.

 

το πήρε και το 2011 βασικά δυο φορές συνεχόμενα δες το

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=311613

 

την ιδια άποψη που έχεις εσυ για τη voda την εχω εγω για την κοσμοτε..εκει να δεις σαίνια

Link to comment
Share on other sites

εμενα εγινε το αντιθετο απο vodafone ζητησα φορητοτητα για cosmote

καναμε ολα τα χαρτια μου εστειλαν καρτες απο cosmote

και η vodafone απαντησε οτι δεν υπαρχει το αφμ , μεσολαβησαν και οι γιορτες

και εχω μεινει σε αναμονη απ[αντησης

Link to comment
Share on other sites

το πήρε και το 2011 βασικά δυο φορές συνεχόμενα δες το

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=311613

 

την ιδια άποψη που έχεις εσυ για τη voda την εχω εγω για την κοσμοτε..εκει να δεις σαίνια

 

Ε ναι, απόψεις λέμε εδώ. Ο άνθρωπος εξέφρασε μια γνώμη με το ποστ και εγώ τη δικιά μου. Όπως γνώμη μου είναι, ότι η εξυπηρέτηση της voda τα τελευταία χρόνια είναι πολύ κακή και έχει αλλάξει. Θα δούμε, αν κερδίσει το βραβείο για το 2014 θα διαψευστώ. Υπομονή ως τότε! :cool:

Link to comment
Share on other sites

hello every1!

μετά από πορεία telestet και vodafone πέρασα προ 4ετίας στην κοσμοτέ λόγω καλού πακέτου και καθότι όλοι οι συνεργάτες είχαν κοσμοτέ. Και ενώ τα πράγματα πήγαιναν καλά, από 4μήνου διαπίστωσα μεγάλη πτώση την ποιότητα των υπηρεσιών

1) στο κεντρικό κατάστημα της κοσμοτέ στο Μαρούσι οι υπάλληλοι είναι άσχετοι. Δυο φορές κάνανε λάθος σε διαφορετική διαδικασία (την πρώτη ενεργοποίησαν υπηρεσία ενώ δεν είχα δικαίωμα και τη δεύτερη ξεχάσανε να με βάλουν να υπογράψω κάπου) υποχρεώνοντάς με να επιστρεψω μετά από λίγες ώρες να διορθώσω το λάθος τους

2) έχουν βάλει ένα ηλίθιο αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό κέντρο που το παίζει siri (δεν αναφέρομαι καν στην απαράδεκτη χρέωση)

3) έκανα μέσω eshop αγορά συσκευής και πήρα ένα μαιλ "Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί με την εταιρία ταχυμεταφορών 1000000004 και κωδικό τάδε, μιλήστε με την εταιρεία ή συνδεθείτε στο σίτε της για να δείτε που είναι το αντικείμενο (αλήθεια ποιά ειναι η εταιρεία 1000000004?!?!?!)

4) Μαρούσι δεν έχει σήμα, παρά τις συνεχείς ενοχλήσεις μου απλά παρέλαβα μια κεραία που με χρεώνει δεδομένα (βολικό για την εταιρεία ε?)

5) και φυσικά παρά τα παράπονα δεν υπάρχει καμία ενημέρωση ή ενδιαφέρον επικοινωνίας από την εταιρεία που μπήκε στη φιλοσοφία μονοπωλίου (καιρός ήταν μάλλον)

Link to comment
Share on other sites

εγώ και στο σταθερό τηλέφωνο και στα κινητά που έχω δηλωμένα στο όνομα μου έχουν γραφτεί στο μητρώο του άρθρου 11 που αφορά την "Μη ζητηθείσα επικοινωνία" για διαφημιστικούς και εμπορικούς σκοπούς και στο μητρώο του άρθρου 13 της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

 

επειδή όμως δέχομαι κλήσεις και στον αριθμό cosmote και στον αριθμό wind από το συγκεκριμένο τηλέφωνο 2142147200 το οποίο επιβεβαίωσα από την VODAFONE GREECE ότι ανήκει σε συνεργάτη τους (σε επικοινωνία που είχα μαζί τους και μου ζητούσαν τα προσωπικά μου στοιχεία για να ενημερώσουν το μητρώο ώστε να μην με ξανά καλέσει ο συγκεκριμένος (δεν δίνουν εγγύηση για τον επόμενο συνεργάτη τους) πράγμα που αρνήθηκα να κάνω ενημερώνοντας τους ότι είμαι στο μητρώο του άρθρου 11 του συγκεκριμένου νόμου και οφείλουν να το έχουν ενημερωμένο και ότι θα προβώ σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στην ΑΠΠΔ όπως και θα προσφύγω νομικά εναντίων τους και εναντίων του συνεργάτη τους με σκοπό την αποζημίωση για τις ενοχλήσεις που δέχομαι σε κατάλληλες και ακατάλληλες ώρες.

 

ο συγκεκριμένος αριθμός μπλοκαρίστηκε (ώστε να μην ξανά δεχτώ κλήση)

 

ενημέρωσα και την COSMOTE και WIND για το συγκεκριμένο νούμερο που ενοχλεί και τις ενέργειες μου.

 

μίλησα ευγενικά όσο μπορούσα (καθώς σήμερα μόνο δέχτηκα 6 κλήσεις ενώ ήμουν στην δουλειά μου) η υπομονή έχει και όρια

 

πλέον θα το τραβήξω όσο πάει δεν με νοιάζει κάποιος πρέπει να πληρώσει επιτέλους.

Xiaomi Poco F3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Poco X3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Redmi Note 10 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 9 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 8 Pro 6GB/64GB , Huawei P Smart (2019) 3GB/64GB , Lenovo/Motorola Moto G4 Plus (Εκλάπει) , Lenovo Motorola Moto G5S Plus (Εκλάπει) , Xiaomi Redmi Note 4X (Παροπλίστηκε) , Lenovo/Motorola Moto G2 (Χαρίστηκε) , Asus Google Nexus 7 FHD WiFi

COSMOTE (GR)

WIND (GR)

Με εκτίμηση.

Link to comment
Share on other sites

Μα καλά, νομίζουν ότι αν σε πρήξουν στα τηλεφωνήματα θα ενδώσεις οπωσδήποτε και θα αλλάξεις εταιρία ή πρόγραμμα; Στους περισσότερους ανθρώπους έχει το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που επιθυμούν οι διαφημιστές. Προσωπικά έχω πολύ καιρό να λάβω τέτοιο τηλεφώνημα, αλλά αν μου τύχαινε τώρα, θα έλεγα: "Αν δε σταματήσετε να με ενοχλείτε, θα το πάρω προσωπικά, θα σας δυσφημίσω σε όλους τους φίλους και τους γνωστούς μου και θα πω σε όλους ότι η εταιρία σας είναι η πιο μάπα κινητή τηλεφωνία. Αν θέλετε συνεχίστε..." :tease:

 

Και επιπλέον παιδιά, όταν κάνετε αίτηση φορητότητας και κλασικά σας παίρνουν από την παλιά εταιρία, πείτε και αυτό τον λόγο για τον οποίο είστε δυσαρεστημένοι: "Φεύγω, εκτός των άλλων, ΚΑΙ για τα δεκάδες ενοχλητικά τηλεφωνήματα που με παίρνατε, κι ενώ σας έλεγα να μη με ξαναπάρετε, εσείς με γράφατε...". Αν όλο το καταναλωτικό κοινό δράσει σαν υπεύθυνοι ενεργοί πολίτες, στο τέλος θα συμμορφωθούν. Όχι επειδή σκέφτονται το καλό μας, αλλά αν αντιληφθούν ότι μία συγκεκριμένη πολιτική έχει το αντίθετο από το αναμενόμενο αποτέλεσμα, αναθεωρούν. Εταιρίες είναι, το συμφέρον τους σκέφτονται.

Edited by panosz75
Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

καταρχήν αυτοί που καλούν συνήθως είναι "συνεργάτες" της εκάστοτε εταιρείας ή αλλιώς οι γνωστές εταιρείες τηλεφωνικών πωλήσεων (φαντάζομαι ξέρετε τι μισθούς παίρνουν οι υπάλληλοι-εργαζόμενοι σε αυτού του τύπου της εταιρείες και το πως? βέβαια είναι δική τους επιλογή υπάρχουν και άλλες δουλείες που μπορείς να κάνεις)

 

εγώ τα πήρα με τον συνεργάτη της vodafone greece όχι γιατί με κάλεσε (δεν είναι ο μόνος που ενοχλεί από την ημέρα που έχω μπει στο μητρώο του άρθρου 11 του παρόχου και στο άρθρο 13 της αρχής προστασίας προσωπικών δεδομένων στο σταθερό (ΟΤΕ) και στα κινητά (COSMOTE/WIND) έχω δεχτεί σε όλα κλήσεις από HOL/VODAFONE , FORTHNET/NOVA , CYTA κτλ πάντα όμως ήμουν ευγενικός και ποτέ δεν ενοχλούσαν τόσο όσο ο συγκεκριμένος με το 2142147200 που πήρε και σε ακατάλληλες ώρες αλλά και σε ώρες που εργαζόμουν και με έφερε σε δύσκολη θέση.

 

μόνο ο συγκεκριμένος που αναφέρω αυτές τις μέρες (μέχρι χτες) γιατί από το πρωί σήμερα έχει μπλοκαριστεί ο αριθμός του

είχα δεχτεί πάνω από 15 με 20 κλήσεις (αναπάντητες) καθώς μόνο μια φορά απάντησα μου είπε ποιος είναι και γιατί καλεί του αρνήθηκα ευγενικά την προσφορά του και το έκλεισα και άρχισε το πανηγύρι.

 

η εταιρεία vodafone greece στην αρχή μου είπαν αφού έδωσα τα στοιχεία μου ότι εφόσον δεν είμαι πελάτης τους δεν μπορούν να εξαιρέσουν τα τηλέφωνα στα οποία δέχομαι κλήσεις από τον συνεργάτη τους.

 

όταν όμως τους είπα ότι όλα τα τηλέφωνα είναι στο μητρώο εκεί άλλαξαν κατεύθυνση και είπαν ότι θα τον ενημερώσουν.

 

εγώ προχώρησα σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ και ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (χτες)

 

σήμερα με κάλεσαν από την vodafone greece να με ενημερώσουν ότι ανανέωσαν το μητρώο τους και ότι δεν θα με ξανά καλέσει ο συνεργάτης τους όπως και ο επόμενος...και ότι λυπούνται για την ενόχληση

 

εγώ τους έστειλα screen shot από τις κλήσεις που δέχτηκα στο κινητό ως απάντηση

τους είπα ότι δεν έχω πρόβλημα καθώς ο συγκεκριμένος αριθμός έχει μπλοκαριστεί όπως και θα μπλοκαριστεί και ο επόμενος που θα με ενοχλήσει και δεν χρειάζεται να απολογηθούν σε εμένα αλλά στις αρμόδιες αρχές που πήγε η υπόθεση.

 

εγώ φυσικά κρατάω σε επιφύλαξη να προβώ σε νομικές ενέργειες (αυτό θα εξαρτηθεί από την συμπεριφορά τους)

 

Συμφωνώ σε αυτά που είπε ο φίλος πιο πάνω και ήδη τους το είπα ότι θα το κάνω (θα ενημερώσω συγγενείς/φίλους/γνωστούς) που είναι συνδρομητές στην HOL/VODAFONE να διακόψουν και να πάνε σε άλλο πάροχο αν δεν τους αρέσει ας μου κάνουν μήνυση ότι τους κάνω συκοφαντική δυσφήμηση.

 

είμαι πάντα ευγενικός αλλά και η ευγένεια έχει όρια.

Xiaomi Poco F3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Poco X3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Redmi Note 10 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 9 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 8 Pro 6GB/64GB , Huawei P Smart (2019) 3GB/64GB , Lenovo/Motorola Moto G4 Plus (Εκλάπει) , Lenovo Motorola Moto G5S Plus (Εκλάπει) , Xiaomi Redmi Note 4X (Παροπλίστηκε) , Lenovo/Motorola Moto G2 (Χαρίστηκε) , Asus Google Nexus 7 FHD WiFi

COSMOTE (GR)

WIND (GR)

Με εκτίμηση.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε αυτά που είπε ο φίλος πιο πάνω και ήδη τους το είπα ότι θα το κάνω (θα ενημερώσω συγγενείς/φίλους/γνωστούς) που είναι συνδρομητές στην HOL/VODAFONE να διακόψουν και να πάνε σε άλλο πάροχο αν δεν τους αρέσει ας μου κάνουν μήνυση ότι τους κάνω συκοφαντική δυσφήμηση.

 

είμαι πάντα ευγενικός αλλά και η ευγένεια έχει όρια.

 

Τι είδους νομικές ενέργειες πιστεύεις ότι μπορείς να κάνεις, με τι αιτιολογία και τι αποτέλεσμα πιστεύεις ότι θα έχουν;

 

Συμφωνώ με τον αγανακτισμό σου. Προσωπικά δεν μου έχει τύχει ποτέ να με καλέσουν 15 φορές από συγκεκριμένο αριθμό για προσφορά, αλλά ούτε καν δεύτερη φορά μετά από άρνηση στην πρώτη. Με σοκάρει το ότι επέμειναν τόσο πολύ σε σενα, αλλά και πάλι... Περιγράφοντας τη δικιά σου προσωπική περίπτωση (που είναι μάλλον εξαίρεση-η επιμονή- και όχι κανόνας) σε συγγενείς και φίλους, θεωρείς ότι θα τους πείσεις να αλλάξουν πάροχο χωρίς εκείνοι να έχουν ένα παράπονο από τον πάροχο; Επειδή εσύ έχεις ένα κακό περιστατικό, πιστεύεις ότι θα κάτσει κανένας να αλλάξει εταιρία για να σου συμπαρασταθεί; Χωρίς παρεξήγηση, αλλά δεν πιστεύω ότι το λες σοβαρά αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Τι είδους νομικές ενέργειες πιστεύεις ότι μπορείς να κάνεις, με τι αιτιολογία και τι αποτέλεσμα πιστεύεις ότι θα έχουν;

 

Συμφωνώ με τον αγανακτισμό σου. Προσωπικά δεν μου έχει τύχει ποτέ να με καλέσουν 15 φορές από συγκεκριμένο αριθμό για προσφορά, αλλά ούτε καν δεύτερη φορά μετά από άρνηση στην πρώτη. Με σοκάρει το ότι επέμειναν τόσο πολύ σε σενα, αλλά και πάλι... Περιγράφοντας τη δικιά σου προσωπική περίπτωση (που είναι μάλλον εξαίρεση-η επιμονή- και όχι κανόνας) σε συγγενείς και φίλους, θεωρείς ότι θα τους πείσεις να αλλάξουν πάροχο χωρίς εκείνοι να έχουν ένα παράπονο από τον πάροχο; Επειδή εσύ έχεις ένα κακό περιστατικό, πιστεύεις ότι θα κάτσει κανένας να αλλάξει εταιρία για να σου συμπαρασταθεί; Χωρίς παρεξήγηση, αλλά δεν πιστεύω ότι το λες σοβαρά αυτό...

 

καταρχήν ζητάω συγνώμη για την μακροσκελή απάντηση μου.

 

αν ψάξεις για τον αριθμό 2142147200 θα σε οδηγήσει στο επίσημη σελίδα της vodafone στο FB κάτσε διάβασε πόσες κλήσεις δέχονται άλλοι και τι τους απαντάει ή εταιρεία

 

ψάξε το στο διαδίκτυο να δεις το ίδιο και παρόμοια νούμερα συνεργατών τους

 

θα σου μιλήσω ειλικρινά προς το παρών έκανα καταγγελία με όλα τα στοιχεία στις αρμόδιες αρχές ΕΕΤΤ και ΑΠΠΔ και περιμένω να δω τις ενέργειες/αντιδράσεις τους.

 

από δικής μου πλευράς μπλοκαρίστηκε ο αριθμός του συνεργάτη τους όπως έχω μπλοκάρει στο παρελθόν και άλλους...όπως θα κάνω και στο μέλλον

 

φυσικά έχω όλα τα στοιχεία σε αρχείο

 

η εταιρεία vodafone greece απάντησε φυσικά και στα μηνύματα και στα email (βέβαια περίμενα τι θα μου απαντούσαν καθώς είχα δει τι απαντούσαν στους άλλους στην επίσημη τους σελίδα στο FB) πόσο σε εμένα που έκανα το λάθος να επικοινωνήσω μαζί τους με μήνυμα στο FB στην επίσημη σελίδα τους και με email στην σελίδα της εταιρείας) φαντάσου ότι έλεγαν επίσημα ότι αφού δεν είμαι πελάτης τους δεν έχω το δικαίωμα να ζητήσω εξαίρεση από τις ενοχλήσεις (δηλαδή με το έτσι θέλω απόκτησα νταβατζή στα νούμερα τηλεφώνου που εγώ πληρώνω και μου ανήκουν) και αν θέλω να εξαιρεθώ από τις ενοχλήσεις τους θα πρέπει να μιλήσω με τους παρόχους να με βάλουν στο μητρώο από που μετά από διάστημα 2-3 μηνών θα εξαιρεθεί το τηλέφωνο μου.

 

μετά όμως από δική μου απάντηση με στοιχεία ότι όλα τα τηλέφωνα έχουν μπει από πάρα πολύ καιρό πριν στο μητρώο του άρθρου 11 των παρόχων και στο μητρώο του άρθρου 13 της ΑΠΠΔ.

 

εκεί τα πράγματα μπλέχτηκαν για την vodafone greece και τον συνεργάτη τους καθώς φάνηκε ότι δεν είναι τόσο καλά ενημερωμένα τα αρχεία τους

 

από εκεί και πέρα υπάρχει μια καλή οικογενειακή φίλη που είναι δικηγόρος η οποία είναι της άποψης να το προχωρήσω και νομικά εκτός από τις καταγγελίες στις αρχές βέβαια εγώ της είπα να κάνει υπομονή.

 

αν το προχωρήσω ή όχι θα εξαρτηθεί από την συμπεριφορά τους (προσωπικά δεν θα μου κοστίσει τίποτα απολύτως και ούτε έχω να χάσω κάτι) να τους κάνω μήνυση/αγωγή/εξώδικο (πες το όπως θες καθώς δεν είμαι νομικός/δικηγόρος) στην όποια θα φανεί ότι δεν τηρούν την ισχύουσα νομοθεσία που προβλέπει να έχουν ενημερωμένο το μητρώο τους σε ότι αφορά τους πολίτες που δεν επιθυμούν καμία παρενόχληση για εμπορικούς/διαφημιστικούς σκοπούς επίσης σε αυτό το κομμάτι πέφτει και τα προσωπικά δεδομένα (καθώς από την στιγμή που δεν είμαι πελάτης τους , δεν υπάρχει το τηλέφωνο μου στον κατάλογο πως το βρήκαν? πράγματα που επιφέρουν μεγάλα χρηματικά πρόστιμα/κυρώσεις και προβλέπουν μέχρι αφαίρεση της αδείας λειτουργίας (αν πας στις ιστοσελίδες της ΕΕΤΤ και της ΑΠΠΔ μπορείς να τα δεις και μόνος σου) επίσης θυμίζω ότι οι κλήσεις έγιναν σε ακατάλληλες ώρες και σε ώρες που βρισκόμουν σε εργασία και δημιούργησαν θέμα

 

ότι αφορά το άλλο σκέλος που αφορά την "Συκοφαντική δυσφήμηση" της εταιρείας που λέγεται HOL/VODAFONE

πίστεψε με αν πω σε συγγενείς/φίλους/γνωστούς να φύγουν από την εταιρεία αυτή για τον Χ ή Ψ λόγο το έκαναν την επόμενη μέρα

καθώς αυτοί οι άνθρωποι όσο και να σου φαίνεται περίεργο εμπιστεύονται απόλυτα την γνώμη/άποψη μου.

 

βέβαια κάτι τέτοιο δεν το έχω ζητήσει γιατί θεωρώ ότι θα ρίξω το επίπεδο μου και θα γίνω ίδιος με αυτούς που προσπαθούν να ψαρέψουν πελάτες με τέτοιους απαράδεκτους τρόπους.

 

----- προσθήκη μηνύματος 10 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μα καλά, νομίζουν ότι αν σε πρήξουν στα τηλεφωνήματα θα ενδώσεις οπωσδήποτε και θα αλλάξεις εταιρία ή πρόγραμμα; Στους περισσότερους ανθρώπους έχει το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που επιθυμούν οι διαφημιστές. Προσωπικά έχω πολύ καιρό να λάβω τέτοιο τηλεφώνημα, αλλά αν μου τύχαινε τώρα, θα έλεγα: "Αν δε σταματήσετε να με ενοχλείτε, θα το πάρω προσωπικά, θα σας δυσφημίσω σε όλους τους φίλους και τους γνωστούς μου και θα πω σε όλους ότι η εταιρία σας είναι η πιο μάπα κινητή τηλεφωνία. Αν θέλετε συνεχίστε..." :tease:

 

Και επιπλέον παιδιά, όταν κάνετε αίτηση φορητότητας και κλασικά σας παίρνουν από την παλιά εταιρία, πείτε και αυτό τον λόγο για τον οποίο είστε δυσαρεστημένοι: "Φεύγω, εκτός των άλλων, ΚΑΙ για τα δεκάδες ενοχλητικά τηλεφωνήματα που με παίρνατε, κι ενώ σας έλεγα να μη με ξαναπάρετε, εσείς με γράφατε...". Αν όλο το καταναλωτικό κοινό δράσει σαν υπεύθυνοι ενεργοί πολίτες, στο τέλος θα συμμορφωθούν. Όχι επειδή σκέφτονται το καλό μας, αλλά αν αντιληφθούν ότι μία συγκεκριμένη πολιτική έχει το αντίθετο από το αναμενόμενο αποτέλεσμα, αναθεωρούν. Εταιρίες είναι, το συμφέρον τους σκέφτονται.

 

σωστά τα λες εσύ το κακό είναι ότι οι εταιρείες δεν σκέφτονται έτσι αλλά διαφορετικά καθώς δεν σε βλέπουν ως πελάτη αλλά ως κορόιδο που πληρώνει κάθε φορά για να πάρει νέα συσκευή ή υπηρεσίες (κοινώς βλέπουν το πορτοφόλι σου)

 

δεν καταλαβαίνουν ότι ο ένας δυσαρεστημένος πελάτης μπορεί να γίνει ....μύρια δυσαρεστημένων και αυτό να οδηγήσει την εταιρεία στο κλείσιμο.

Edited by Zer0c00L

Xiaomi Poco F3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Poco X3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Redmi Note 10 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 9 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 8 Pro 6GB/64GB , Huawei P Smart (2019) 3GB/64GB , Lenovo/Motorola Moto G4 Plus (Εκλάπει) , Lenovo Motorola Moto G5S Plus (Εκλάπει) , Xiaomi Redmi Note 4X (Παροπλίστηκε) , Lenovo/Motorola Moto G2 (Χαρίστηκε) , Asus Google Nexus 7 FHD WiFi

COSMOTE (GR)

WIND (GR)

Με εκτίμηση.

Link to comment
Share on other sites

είναι μεγάλη η απάντησή σου για να την κάνω quote, νομίζω όμως οτι ορισμένα ερωτήματα/ διαπιστώσεις που κάνεις οφείλονται ίσως σε παρεξήγηση, δηλαδή αν όντως σου απάντησαν "δεν έχεις το δικαίωμα" να ζητήσεις ένταξη στο μητρώο 11 είναι προφανώς λάθος διατύπωση, αφού όντως αν δεν είσαι πελάτης του παρόχου Χ δεν μπορεί αυτός να σε εντάξει στο μητρώο 11 αλλά μόνο ο πάροχος που έχεις - το λες κιόλας οτι στο εξήγησαν αυτό.

Και ακόμα και αν μπεις στο περίφημο μητρώο, η προστασία δεν είναι ουσιώδης αφού η ΕΕΤΤ θεωρεί οτι απλά θα τηρεί την ενημερωμένη βάση δεδομένων και όλοι οι συνεπείς πωλητές και διαφημιστές θα την κατεβάζουν και θα λαμβάνουν υπόψη τις εξαιρέσεις ΠΡΙΝ τρέξουν την καμπάνια τους, γιατί έτσι λέει ο νόμος. Έλα όμως που στην Ελλάδα των αεριτζήδων, που δεν δίνουν καμμία σημασία σε νομοθετικά και κανονιστικά πλαίσια κάποιοι απλά δεν δίνουν σημασία και απλά καλούν όποιον τους καπνίσει - προφανώς οι "συνεργάτες" και όχι οι ίδιοι οι πάροχοι ΤΚ, οι οποίοι όπως λες και εσύ μπορεί και να χάσουν την άδειά τους. Για να σου φέρω πιό κοντά την πραγματικότητά μας, σύμφωνα με την ΑΠΠΔ δεν επιτρέπεται η καταγραφή και επεξεργασία αρχείων βίντεο από cctv σε ξενοδοχεία, καφετέριες κτλ χωρίς αυτό να είναι επίσημα δηλωμένο, τεκμηριωμένο και εγκεκριμένο από την αρχή...θες να μαντέψεις κατά πόσο τηρείται αυτό και πόση σημασία δίνουν οι καφετέριες και τα μπαράκια που όχι μόνο καταγράφουν εικόνες και video αλλά τα ποστάρουν και σε facebook για να δείξουν τι ωραίο κόσμο μαζεύουν;

 

Αντίστοιχα δεν ξέρω γιατί φαντάζεσαι οτι κάποιοι έδωσαν τον αριθμό σου και όχι οτι αυτοί οι κακοί επαγγελματίες, που δεν κατέβασαν καμμία βάση εξαιρέσεων, χρησιμοποιούν dialers και καλούν σειριακά. Αν είχες γνωστό σου που δούλευε (υπο συνθήκες τρομοκρατίας και δουλείας) σε τέτοιο "συνεργάτη" και δεν θα φοβόταν να σου την αλήθεια θα σου έλεγε πως υπάρχει περίπτωση τη στιγμή που το σηκώνεις ο καλών υπάλληλος να μην ξέρει καν ποιό νούμερο έχει καλεστεί και εάν έχει ξανακαλεστεί μόλις νωρίτερα και δεν απάντησε- παίρνει απευθείας εσωτερικό transfer και ξεκινάει το μπούρου μπούρου, για να συμπληρώσει τις ΧΧΧ ελάχιστες κλήσεις 3λέπτου που του έχουν βάλει όριο στην ιδιωτική σύμβαση εργασίας που έχει υπογράψει ώστε να πληρωθεί το μερoκάμματο - αυτή είναι η πραγματικότητα σε πολλές περιπτώσεις δυστυχώς....

Και αυτός είναι και ο λόγος που κάθομαι να στο εξηγήσω αναλυτικότερα, και που όσο και αν ενοχλούμαι από τέτοιες άσχετες κλήσεις για προσφορά τηλεφώνου ή πιστωτικής, προσπαθώ να αρμούμαι ευγενικά στο εκάστοτε νέο παιδί που παλεύει να βγάλει 300 ευρώ το μήνα (ο συγκεκριμένος γνωστός μου είναι τελειόφοιτος ΤΕΙ) - δεν λέω οτι πρέπει να κάνεις και εσύ το ίδιο, ή να μην κυνηγήσεις την συγκεκριμένη υπερβολική περίπτωση όπως πολύ καλά έκανες, απλά σου δίνω μια "ευρύτερη" οπτική για το τι ψάχνεις να βρεις σε αυτή τη χαώδη κατάσταση, μια οπτική που θα έπρεπε να σου δώσει και η δικηγόρος που λες, αν είχε αρκετή εμπειρία στο θέμα, αντί το γνωστό και εύκολο "κυνήγησέ το νομικά"...

 

Όπως και να έχει ενημέρωσέ μας αν θες τι έγινε με τις καταγγελίες που έχεις κάνει για να δούμε (αν δούμε) που θα κάτσει η μπάλα α) ο πάροχός σου δεν έχει στείλει την αίτηση, β) την έστειλε αλλά μετά αναιρέθηκε γιατί εγγράφηκες σε μια συγκεκριμένη υπηρεσία ενημέρωσης ΧΧΧ, γ) την έστειλε και δεν αναιρέθηκε και ο επίσημος συνεργάτης ΧΧ του δικτύου ΨΨ φέρει ακέραιη ευθύνη οτι δεν την έλαβε υπόψη και σε κάλεσε.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικα με το σημα εχω να παρατηρησω και εγω μεγαλη πτωση στην ενταση.

Ειμαι στο κεντρο της Τριπολης και μεσα στο σπιτι και τα 2 κινητα εχουν 2 το πολυ 3 γραμμες και κατα την ομιλια γινεται 1 εως 0 με αποτελεσμα να μην μπορω να μιλησω σε καποιες περιπτωσεις. (LUMIA 630 KAI Z3 COMPACT).

Εχω αρχισει να σκεφτομαι την wind η την Q μιας και το σημα που ηταν το μεγαλο πλεονεκτημα της cosmote μαλλον δεν υπαρχει πλεον.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...