Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

καλησπερα,

Γνωριζουμε εαν ισχυει ακομα ο εξερχομενος διακομιστης mailgate.otenet.gr για αποστολη email μεσω cosmote ακομα και αν ο παροχος εμαιλ που εχουμε ειναι πχ hol?

Edited by CptBill
Link to comment
Share on other sites

Και να εχεις το νου σου, αν πατησεις 8 ή 12(δε θυμαμαι ακριβως)φορες λαθος κ το πακ, αχρηστευεται η σιμ.

 

νομίζω ότι είναι 10 φορές και όχι 12. Το εχω κάνει σε δύο σημ που είχα βρει στο δρόμο και μετά γράφει η κάρτα σημ απορρίφθηκε και μετά είναι άχρηστη η σημ και την πετάς δεν έχεις πρόσβαση στα δεδομένα της αφού έχει αχρηστευτεί.

θελουμε φετος απεριοριστα data σε ολους τους παροχους κινητης τηλεφωνιας στην Ελλαδα για ολο το καλοκαιρι. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
δεν εχω κανενα παραπονο εγω!ειναι ευγενικοι και συνεργασιμοι!το μειον ειναι οτι πολλεσ φορεσ πρεπει να περιμενεισ στην αναμονη για να συνδεθεισ με εναν εκπροσωπο
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας!

Εδώ και λίγες μέρες αντιμετωπίζω μία περίεργη κατάσταση με το κινητό μου για την οποία δεν έχω βρει λύση ούτε μέσω ίντερνετ ούτε με την βοήθεια της Cosmote.

Λαμβάνω υβριστικά μηνύματα και τηλεφωνήματα από χρήστες όλων των δικτύων που μου λένε ότι τους έστειλα sms από το κινητό μου χωρίς εγώ να έχω στείλει ποτέ τίποτα. Τα κινητά τους δεν υπάρχουν στις επαφές μου, μου είναι όλοι τους άγνωστοι και δεν έχω ξαναμιλήσει ποτέ μαζί τους και τα μηνύματα στέλνονται μαζικά ακόμα και όταν το κινητό μου είναι κλειστό ή εκτός δικτύου και στις 4 συσκευές που έχω βάλει την κάρτα sim. Επίσης ο χρόνος ομιλίας μου δεν μειώνεται και δεν χρεώνομαι ούτε λεπτό για τα sms. Όταν μίλησα με κάποιον από αυτούς που έλαβαν τα μηνύματα μου είπε πως είναι σεξουαλικού περιεχομένου και γενικότερα υβριστικά.

Η Cosmote μου απάντησε πως δεν είναι δικό της φταίξιμο και πως δεν μπορεί να υπάρχει άλλη κάρτα σιμ ενεργοποιημένη όσο είναι και η δικιά μου ανοιχτή.

Φαντάζομαι λοιπόν πως αυτό γίνεται από κάποιον κακοπροέραιτο μέσω ίντερνετ ο οποίος έχει βρει κάποιον τρόπο να στέλνει sms με το δικό μου νούμερο χωρίς να μεσολαβεί η Cosmote σε αυτό.

Υπάρχει κάποιος τρόπος να το αποδείξω αυτό? Πώς μπορώ να βρώ ποιος στέλνει αυτά τα sms και από ποια υπηρεσία?

Από την έρευνα που έκανα, υπάρχουν πολλές σελίδες που στέλνουν sms με υποκλοπή αριθμού (spoof sms). Πως μπορούμε να προφυλαχτούμε από τέτοιες καταστάσεις? Αυτή τη στιγμή πρέπει να αλλάξω νούμερο με επαφές μιας δεκαετίας. Φοβάμαι ακόμα και για μηνύσεις χρηστών εναντίων μου χωρίς καν να φταίω!

Ευχαριστώ για την βοήθειά σας!

Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει να ζητήσεις από κάποιον να δει το κέντρο μηνυμάτων από το οποίο στέλνονται τα μηνύματα. Αν είναι συνεργάσιμος και σου δώσει την πληροφορία, σε συνδυασμό με την ώρα που στάλθηκε το μήνυμα θα μπορέσεις να βρεις κάποια άκρη...
Link to comment
Share on other sites

δες μηπως εχει βαλει τον αριθμο σου στο txtme.gr και στελνει απο εκει...

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ευχαριστώ για την βοήθειά σας.

Όσο για το κέντρο μηνυμάτων, είναι δύσκολο να το μάθω όταν κ εγώ ο ίδιος όταν ψάχνω της πληροφορίες ενός οποιουδήποτε sms το κινητό μου (ericsson w980) δεν μου παρέχει κάτι παραπάνω από ώρα αποστολής και παραλαβής.

Επίσης δεν είχα ποτέ κάποια σχέση με το txtme ούτε μου έχει στείλει κάποιος από εκεί. Λογικά θα ήθελε και κάποιο sms ενεργοποίησης που εγώ δεν έχω λάβει..

Link to comment
Share on other sites

Καλά πλέον το Myphone είναι πρακτικά άχρηστο.... 1 στα 5 sms θα σταλεί μόνο χωρίς πρόβλημα... Μου σπάει τα νεύρα...:mad:

 

Μαλλον το mycosmos εννοεις.

Δεν τα στελνει?

Μηπως εχουν τα κινητα κλειστα οι φιλοι σου?

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

το mycosmos δε στελνει ορισμενες φορες οταν μπαινω με μοζιλα. με οπερα και ie ολα οκ.

στο μοζιλα βγαζει σφαλμα αρκετα συχνα

Link to comment
Share on other sites

Έχει καταντήσει πραγματικά ενοχλητικό αυτό!Με παίρνουν κατά μέσο όρο 1 φορά το μήνα, ενώ τους λέω συνέχεια ότι δεν με ενδιαφέρει!Δεν υπάρχει κάποιος τρόπος για να μπλοκάρονται αυτές οι κλήσεις;Εμένα πάντως ποτέ δε μου έκαναν κάποια προσφορά.Απλά μου λένε αυτά που είναι επίσημα γνωστά.Πάντως μόνο η κοσμοτέ το κάνει.Καμία άλλη εταιρία δε με έχει καλέσει.
Link to comment
Share on other sites

Έχει καταντήσει πραγματικά ενοχλητικό αυτό!Με παίρνουν κατά μέσο όρο 1 φορά το μήνα, ενώ τους λέω συνέχεια ότι δεν με ενδιαφέρει!Δεν υπάρχει κάποιος τρόπος για να μπλοκάρονται αυτές οι κλήσεις;Εμένα πάντως ποτέ δε μου έκαναν κάποια προσφορά.Απλά μου λένε αυτά που είναι επίσημα γνωστά.Πάντως μόνο η κοσμοτέ το κάνει.Καμία άλλη εταιρία δε με έχει καλέσει.

Μπορεί να μην είναι από την Cosmote αλλά να είναι από εξωτερικό συνεργάτη. Γιατί δεν κρατάτε τα στοιχεία τους λέγοντάς τους ότι θα το σκεφτείτε και να κάνετε μετά μια ωραία καταγγελία στους αρμόδιους φορείς;

Link to comment
Share on other sites

παιδιά μη τρελλαίνεστε.... εγώ που έχω cosmote με πήραν 3 φορές από τη vodafone..τη δουλειά τους θέλουν να κάνουν όλοι, και τώρα που έπεσαν οι μισθοί κηνυγούν τα bonus συνδέσεων. Δηλαδή πρέπει να πάω στο thread και να πω ενοχλητικά τηλεφωνήματα από vodafone???
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σας βαση του νομου περι μη ζητηθεισας επικοινωνιας ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η τηλεφωνικη κληση με σκοπο την πωληση και μπορειτε να καταφυγετε στην αρμοδια αρχη με απλο email καταγγελοντας το περιστατικο στο contact@dpa.gr στην διαθεση σας για καθε βοηθεια με το θεμα σχετικα

 

 

 

4.Ποιο είναι το ισχύον θεσμικό πλαίσιο για την αζήτητη ηλεκτρονική επικοινωνία;

Στην Ελλάδα η αζήτητη ηλεκτρονική επικοινωνία ρυθμίζεται από το αρ. 11 του Νόμου

3471/2006 για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής

στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών. Ανάλογοι Νόμοι υπάρχουν και στις υπόλοιπες

χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης βάσει της ευρωπαϊκής Οδηγίας 2002/58/EK.

Το άρθρο 11 με τίτλο “Μη ζητηθείσα επικοινωνία” ορίζει στην παράγραφο 1 τα εξής: “Η

χρησιμοποίηση αυτόματων συστημάτων κλήσης, ιδίως με χρήση συσκευών τηλεομοιοτυπίας

(φαξ) ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και γενικότερα η πραγματοποίηση μη ζητηθεισών

επικοινωνιών με οποιοδήποτε μέσο ηλεκτρονικής επικοινωνίας, με ή χωρίς ανθρώπινη

παρέβαση, για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς, επιτρέπεται μόνο αν ο συνδρομητής συγκατατεθεί εκ των

προτέρων ρητώς”.

 

http://spamfight.org/

 

ΔΗΛΑΔΗ

μπορουν να σας καλουν ΜΟΝΟ αν εισαστε ηδη πελατες τους για να σας προωθησουν νεα προιοντα και αυτο ΜΟΝΟ αν εχετε δεχθει να λαμβανετε τετοιου ειδους κλησεις

Edited by GreekInfo
24 hours news Breaking News Online http://www.bno.gr
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια,

Εμενα προσωπικα δεν ξερω για ποιο λογο δεν με παιρνει κανεις τηλεφωνο για προσφορες :-/

Παντως με φιλους που εχω συζητησει για αυτο το θεμα εχω βγαλει το εξης συμπερασμα...

Εαν δεν θελετε να σας ενοχλουν μην τους πειτε ΠΟΤΕ "θα το σκεφτω..." σε οσους γνωστους μου το εχουν πει τους

βομβαρδιζαν 2-3 φορες την μερα για 15 μερες με κλησεις.

Αντιθετα σε οσους το ξεκοβαν απο την αρχη δεν υπηρχε αλλη ενοχληση...

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας

 

Ως απλός πελάτης της cosmote απο το 1998 περίπου που έγινε η επανάσταση στην κινητή τηλεφωνία έως και σήμερα χωρίς διακοπή , χρησιμοποιώντας για πολλά χρονια τουλάχιστο 3 συνδέσεις συμβολαίου cosmote , την αγαπητή cosmokarta , το αγαπητό whats up , τον τελευταίο καιρό το internet on the go σε φανατική χρήση , πελάτης και στο CONN-X επίσης για πολλά χρόνια θα ήθελα να σας εκφράσω την αγανάκτησή μου για την τακτική της Deutsche Telekom τον τελευταίο καιρό μειώνοντας κάθε 15 μέρες με ενα μήνα τις παροχές υπηρεσιών προς εμάς τους πελάτες της απροειδοποίητα με αυξήσεις τιμών και μειώσεις σε παροχές ειτε χρόνου ομιλίας , είτε gb στο ίντερνετ. Η αγαπημένη μας cosmote που ξεκίνησε με τις καλύτερες παροχές κινητής και ίντερνετ και μάλιστα ως Ελληνική εταιρία κάποτε, τελείωσε εδώ και καιρό!.

Τα αφεντικα σας της Deutsche Telekom νομίζω οτι έχουν αποθρασυνθεί εντελώς και προσπαθούν να ξεζουμίσουν τον Ελληνικό λαό οικονομικά ακόμα και μέσα απο την απλή ανθρώπινη επικοινωνία. Με λύπη μου διαπιστώνω ολα αυτα τα απαράδεκτα τον τελευταίο καιρό απο την Deutsche Telekom πρώην κοσμΟΤΕ. Μας μειώνουν το χρόνο ομιλίας και αυξάνουν τις τιμές διότι η παροχή υπηρεσιών ήταν άριστη? Διότι ακόμα και μέσα στο κέντρο της Αθήνας τον τευλευταιο καιρό δεν είχαμε σήμα? Διότι οι κλήσεις κοβόταν κάθε ένα λεπτό πράγμα που σημαίνει οτι δεν θα έπρεπε να πληρωθεί μια τέτοια κλήση σύμφωνα με την νομοθεσία, διοτι στο ασυρματο ιντερνετ η σελίδες άνοιγαν μετά απο 5 λεπτά ή και καθόλου , τη στιγμή που πληρώναμε υποτίθεται 7,2 ταχύτητα γρήγορο ίντερνετ?

 

Για την παραπάνω παροχή υπηρεσιών οι πελάτες της Deutsche Telekom- cosmote θα πρέπει να πληρώσουν αυξημένες τιμές και μειωμένες παροχές ???

 

Σας παρακαλώ μεταβιβάστε τις ερωτήσεις αυτές στα αφεντικά σας στην Γερμανία , είναι οι απλές ερωτήσεις των εκατομμυρίων πελατών σας ..

 

Για τους παραπάνω λόγους τουλάχιστο προσωπικά για μένα η αγαπημένη μου ΠΡΩΗΝ Eλληνικη cosmote πλέον περνάει απλά στη μνήμη μου και η κατανάλωση στα προϊόντα που χρησιμοποιούσα θα διακοπεί σταδιακά σε όλα , το ίδιο θα συμβεί σε μεγάλο μέρος των πελατών σας μόλις συνειδητοποιήσουν την κατάσταση.

Στα μεγάλα forum στο ίντερνετ τα ζητήματα αυτά ήδη είναι προς συζήτηση και στις καθημερινές μου συζητήσεις διαπιστώνω οτι υπάρχουν πιο αγανακτισμένοι από μένα.

 

Ευχαριστώ για την υπομονή σας να με διαβάσετε και θα σας παρακαλούσα τον μήνυμα μου αυτό εαν είναι δυνατό να μεταβιβαστεί στα αφεντικά σας .

 

(THN ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΗΝ COSMOTE , AN KAI ΑΜΦΙΒΑΛΩ ΑΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ... ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΓΙΑ ΚΟΡΟΙΔΑ. ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΧΑΛΑΡΟΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΠΙΟ ΑΘΛΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΧΑΛΑΡΑ)

 

ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΑΦΟΡΑ ΠΟΛΛΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας

 

Ως απλός πελάτης της cosmote απο το 1998 περίπου που έγινε η επανάσταση στην κινητή τηλεφωνία έως και σήμερα χωρίς διακοπή , χρησιμοποιώντας για πολλά χρονια τουλάχιστο 3 συνδέσεις συμβολαίου cosmote , την αγαπητή cosmokarta , το αγαπητό whats up , τον τελευταίο καιρό το internet on the go σε φανατική χρήση , πελάτης και στο CONN-X επίσης για πολλά χρόνια θα ήθελα να σας εκφράσω την αγανάκτησή μου για την τακτική της Deutsche Telekom τον τελευταίο καιρό μειώνοντας κάθε 15 μέρες με ενα μήνα τις παροχές υπηρεσιών προς εμάς τους πελάτες της απροειδοποίητα με αυξήσεις τιμών και μειώσεις σε παροχές ειτε χρόνου ομιλίας , είτε gb στο ίντερνετ. Η αγαπημένη μας cosmote που ξεκίνησε με τις καλύτερες παροχές κινητής και ίντερνετ και μάλιστα ως Ελληνική εταιρία κάποτε, τελείωσε εδώ και καιρό!.

Τα αφεντικα σας της Deutsche Telekom νομίζω οτι έχουν αποθρασυνθεί εντελώς και προσπαθούν να ξεζουμίσουν τον Ελληνικό λαό οικονομικά ακόμα και μέσα απο την απλή ανθρώπινη επικοινωνία. Με λύπη μου διαπιστώνω ολα αυτα τα απαράδεκτα τον τελευταίο καιρό απο την Deutsche Telekom πρώην κοσμΟΤΕ. Μας μειώνουν το χρόνο ομιλίας και αυξάνουν τις τιμές διότι η παροχή υπηρεσιών ήταν άριστη? Διότι ακόμα και μέσα στο κέντρο της Αθήνας τον τευλευταιο καιρό δεν είχαμε σήμα? Διότι οι κλήσεις κοβόταν κάθε ένα λεπτό πράγμα που σημαίνει οτι δεν θα έπρεπε να πληρωθεί μια τέτοια κλήση σύμφωνα με την νομοθεσία, διοτι στο ασυρματο ιντερνετ η σελίδες άνοιγαν μετά απο 5 λεπτά ή και καθόλου , τη στιγμή που πληρώναμε υποτίθεται 7,2 ταχύτητα γρήγορο ίντερνετ?

 

Για την παραπάνω παροχή υπηρεσιών οι πελάτες της Deutsche Telekom- cosmote θα πρέπει να πληρώσουν αυξημένες τιμές και μειωμένες παροχές ???

 

Σας παρακαλώ μεταβιβάστε τις ερωτήσεις αυτές στα αφεντικά σας στην Γερμανία , είναι οι απλές ερωτήσεις των εκατομμυρίων πελατών σας ..

 

Για τους παραπάνω λόγους τουλάχιστο προσωπικά για μένα η αγαπημένη μου ΠΡΩΗΝ Eλληνικη cosmote πλέον περνάει απλά στη μνήμη μου και η κατανάλωση στα προϊόντα που χρησιμοποιούσα θα διακοπεί σταδιακά σε όλα , το ίδιο θα συμβεί σε μεγάλο μέρος των πελατών σας μόλις συνειδητοποιήσουν την κατάσταση.

Στα μεγάλα forum στο ίντερνετ τα ζητήματα αυτά ήδη είναι προς συζήτηση και στις καθημερινές μου συζητήσεις διαπιστώνω οτι υπάρχουν πιο αγανακτισμένοι από μένα.

 

Ευχαριστώ για την υπομονή σας να με διαβάσετε και θα σας παρακαλούσα τον μήνυμα μου αυτό εαν είναι δυνατό να μεταβιβαστεί στα αφεντικά σας .

 

(THN ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΗΝ COSMOTE , AN KAI ΑΜΦΙΒΑΛΩ ΑΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ... ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΓΙΑ ΚΟΡΟΙΔΑ. ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΧΑΛΑΡΟΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΠΙΟ ΑΘΛΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΧΑΛΑΡΑ)

 

ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΑΦΟΡΑ ΠΟΛΛΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ

 

Bravo σου Nick για την επιστολή αλλά δεν νομίζω να αλλάξει κάτι.

Είτε μας αρέσει είτε όχι κινητή τηλεφωνία στην Ελλάδα = καρτέλ (παράθεση απο Wiki Καρτέλ ονομάζεται η ρητή σύμπραξη (συμφωνία) μεγάλων κυρίως επιχειρήσεων εταιρικής μορφής δραστηριοποιούμενων στον ίδιο κλάδο, δηλαδή ανταγωνιστικών, με σκοπό την αποφυγή του μεταξύ τους ανταγωνισμού δια κοινής διαμόρφωσης ενιαίας τιμής των προσφερομένων υπηρεσιών ή των προϊόντων τους, ή και με πολύ ελάχιστες μεταξύ τους διαφορές τιμών. Ο σχηματισμός καρτέλ είναι παράνομος καθώς το Δίκαιο ανταγωνισμού τον απαγορεύει)

 

Σε λίγο θα δούμε και τον Τειρεσία της κινητής....

 

Ωραία και έφυγες ... να πας που;

Link to comment
Share on other sites

Αν σε παρουν θα σου πουν οτι δεν ειναι ετσι μην το βλεπετε ετσι και ενα σορο παπατζες γνωστες που κανει η εταιρια.δυσκολα θα αλλαξουν τα πραγματα γιατι εχουν μαντωσει ολα τα ζωα-καταναλωτες στο μαντρι και τα αρμεγουν φιλε μου.απο κει και περα το θεμα ειναι τι κανουμε γιατι το εχουν ξεφτυλισει και οι τρεις εταιριες .εγω ειμαι σε φαση να τα κοψω ολα να τελειωνει το παρτυ με την τσεπη μου γιατι δεν τραβαει αλλο και ειμαι δυσαρεσ ημενος απο ολες τις εταιριες....καλα τα εχωσες μπραβο σου! Edited by liontaris
galaxy note 2,iphone5,ipad3....kai keep walking!
Link to comment
Share on other sites

χεχ... τζαμπα σπατάλη bandwith για την αποστολή του γράμματος...

 

Χέστηκαν και σε έχουν πετάξει ηδη στο καλάθι των αχρήστων. Στην καλύτερη θα σου δώσουνε μια PR απάντηση γενικόλογη και αόριστη. Μόνο αν κόψεις την κατανάλωση κάθετα εγώ-εσύ-αυτός... και δούνε κατρακύλα στον τζίρο, θα αναρωτηθούν τι γίνεται. Επειδή όμως λεφτά υπάρχουν και ο έλληνας συνεχίζει να ξοδεύει ασύστολα, επειδή η ΕΕΤΤ κωφεύει... μην περιμένεις να δεις κάτι να αλλάζει.

 

Οι δικές μας εταιρίες μυξοκλαίγονται πως έχουν απώλειες (απο τι? απο τις βαρβάτες επιδοτήσεις που δεν δίνουν? απο τις ανύπαρκτες επενδύσεις?) κλπ κλπ... οπότε καλά θα κάνει το κράτος να τους ζητήσει ΟΣΑ ΤΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ για το φάσμα, και αμα δεν θέλουν ΑΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝ.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις .

Πράγματι για τα καρτέλ των εταιριών κινητής τηλεφωνίας έχετε απόλυτο δίκιο.

Δεν μπορεί όμως να τους κοιτάμε με σταυρωμένα χέρια.

Ας κινηθούμε , ας καταγγείλουμε , ας δραστηριοποιηθούμε , τίποτα δεν πάει χαμένο νομίζω πάντα αυτο πίστευα.

Να μην είμαστε ηττοπαθείς και μοιρολάτρες σε οτι κ αν γίνεται γύρω μας , απο την ασυδοσία των ιδιωτικών εταιριών μέχρι

την γενικότερη και διεθνή ασυδοσία των οικονομικών μέτρων που ζούμε.

 

Όσον αφορά την αγαπητή cosmote η απάντηση τους σε τηλεφωνική συνομιλία που είχα ήταν οτι ολα αυτα είναι στα πλαισια της εμπορικής πολιτικής της εταιρίας και δεν εξαρτάται απο αυτούς, δηλαδή οπως τους γράφω κ εγω η πολιτική χαράσσεται στην Γερμανία στην Deutsche Telekom για να μπορούν να είναι αφανής και ως γνωστό να μην μπορείς ποτέ να φτάσεις σ αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις καθώς ολοι οι υπόλοιποι απο κάτω εκτελούν εντολές.. Τους είπα λοιπόν μιας και η συνομιλια καταγράφεται για δήθεν λόγους ασφαλείας , όπως ειναι ηχογραφημένη να την στείλουν στα αφεντικά τους..

 

Στο e-mail μου ήρθε ένα κωδικοποιημένο μήνυμα που έλεγαν πως αν θέλω να πάρω απάντηση να μπω στο site της cosmote να συμπληρώσω μια φόρμα η οποία απ οτι ειδα αφορά αναφορές τεχνικών προβλημάτων των πελατών. Μα αγαπητή μας Deutsche Telekom το θέμα μου δεν ειναι μόνο τα τεχνικά σας προβλήματα που ετσι κ αλλιώς βασανίζουν εκατομμύρια πελάτες σας , το πρόβλημα ειναι η άθλια πολιτική που ακολουθείτε απέναντι σε ανυποψίαστο κοσμάκη, το πρόβλημα είναι πως απο τοτε που ιδιωτικοποιήθηκαν και πουλήθηκαν σε ξένα χέρια οι τηλεπικοινωνίες της χώρας αντί για βελτίωση έχουμε τραβήξει τα πάνδεινα απο τους ξένους αγοραστές της Ελληνικής περιουσίας.

 

Επίσης παιδιά να έχετε υπόψιν πως οτι ενεργεία έκανα προς την παραπάνω εταιρία την έκανα επώνυμα. Έτσι κ αλλιώς τα στοιχεια μου τα εχουν ολα λογω των συναλλαγων που ειχα μαζι τους τοσα χρονια . ΠΡΟΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ Deutsche Telekom ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΨΩΜΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

 

 

Και μετά από τα παραπάνω βηματάκια θα πάω σε ενα μεγαλύτερο βήμα ..

Απλές ερωτήσεις των πολιτών που θα μεταβιβάσω στον ινστιτούτο καταναλωτών για να τις προωθήσει στον υπουργείο μεταφορών και επικοινωνιών σχετικά με το θέμα της Deutsche Telekom- cosmote .

Ξεκινώ εγώ και παρακαλώ παιδιά δώστε ιδέες , ερωτήσεις και οτιδήποτε άλλο θέλετε ώστε να τα συγκεντρώσω να τους τα στείλω, γιατί θα πρέπει όλοι να ξέρουμε πως εμείς οι πελάτες τους τις έχουμε κάνει μεγάλες εταιρίες , από τον δικό μας ιδρώτα ξεζουμίζουν ώστε να έχουν τη δύναμη που μας επιδεικνύουν. Γιαυτο όχι απάθεια.

 

ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ- ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

 

1.Εχει δικαίωμα η cosmote και κάθε αντίστοιχη εταιρία να μεταβάλει τις τιμές στα προϊόντα κάθε 15 μέρες κάθε ένα μήνα ή όποτε της καπνίσει? Και αν το εχει ποια νομοθεσία το προβλέπει?

2.Εχει δικαίωμα η Deutsche Telekom- cosmote να σου διαφημίζει σήμερα ένα προϊόν , εσυ να το αγοράζεις με τις προϋποθέσεις και τους όρους που στο διαφήμισε και μετά από 10 μέρες να σου αλλάζει απροειδοποίητα τους όρους? Να σου αλλάζει τις τιμές και την παροχή υπηρεσιών τη στιγμή που έχεις κάνει μια άλλη συμφωνία μόλις πριν από 10 μέρες? Αν ναι δώστε μας μια απάντηση ποιος ακριβώς νόμος το προβλέπει?

3.Εχει υποχρέωση η κάθε ιδιωτική εταιρία τέτοιου είδους να σου παρέχει άριστη τεχνική λειτουργιά?

4.Υπάρχει ή δεν υπάρχει νομοθεσία που προβλέπει πως ότι αν διακόπτεται μια κλήση για τεχνικούς λόγους που αφορούν την εταιρία κινητής τηλεφωνίας πχ σήμα, τεχνικοί παράγοντες , κακή λειτουργία του δικτύου κτλ, ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να την πληρώσει ? Εμείς γνωρίζουμε ότι υπάρχει η Deutsche Telekom το γνωρίζει ότι υπάρχει σχετική νομοθεσία???

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων.
Link to comment
Share on other sites

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον πρώτο poster

 

Καρτοκινητό cosmote στην Αγγλία και δεν έχω αναγνώριση κλήσεων. Μήπως έχει βρει κανείς λύση? :(

Float like a butterfly, sting like a bee
Link to comment
Share on other sites

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον πρώτο poster

 

Καρτοκινητό cosmote στην Αγγλία και δεν έχω αναγνώριση κλήσεων. Μήπως έχει βρει κανείς λύση? :(

Ναι, βάλε Vodafone. :p

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...