Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μπορεί να έχεις full σήμα αλλα από ποιότητα σήματος πως τα πας???

 

Ή 1) ψάχνεις για κανα booster σήματος ή 2) παίρνεις συσκευή με υψηλό SAR ή 3) αλλάζεις εταιρία.

 

Το ν70 μου έχει sar 0,95W/kg ενώ το ν95 μου έχει 0,58W/kg. Αν τα βάλω δίπλα δίπλα το ν70 θα έχει πιό πολύ σήμα σε χώρο με μέτριο σήμα. Στο ιεκ μου, στο υπόγειο δεν είχε κανένας σήμα(ούτε το cosmote δεν φαινόταν) εκτός απο 'μένα που είχα 1-2 γραμμές. Μόλις πήρα το n95 δεν είχα σήμα σαν όλους τους άλλους. Μακάρι να είχε το ν95 το sar του ν70...

 

Να ξέρεις ότι όσο λιγότερο σήμα υπάρχει, τόσο περισσότερη ακτινοβολία εκπέμπει η συσκευή σου. Αν δεν σε πειράζει αυτό, κάνεις τα 2 πρώτα, αλλιώς βάζεις εταιρία που να έχει περισσότερο σήμα απ'όλες.

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Παλιοτερα που ειχα cosmote ειχα το ιδιο προβλημα μεσα στο σπιτι.

Το οτι σου δειχνει οτι εχει σημα δεν ειναι απαραιτητα ακριβες. Μπορει να πιανει απο πολλες κεραιες αλλα λιγο και να σου δειχνει η συσκευη οτι εχει ικανοποιητικο σημα.

Υποθετω οτι αν κανεις κλησεις, σιγουρα θα αντιμετωπιζεις μικροπροβληματα στην ποιοτητα τους.

Το θεμα λοιπον με τα sms το ειχα αντιμετωπισει και εγω ακριβως οπως το περιγραφεις και ειναι πραγματικα εκνευριστικο κι ας μη δουλευα τοσο πολυ με sms.

Αυτο που εκανα ηταν να ξαναγυρισω στη vodafone οπου στο σπιτι μου πιανει καμπανα, στο full στην κυριολεξια.

Link to comment
Share on other sites

παρε ενα τηλεφωνο στη cosmote κ δηλωσε το.

εγω σημερα ημουν.. στο μπαλκονι με φουλ σημα κ δεν ακουγα τιποτα. βγηκα στο δρομο κ παλι δεν ακουγα τιποτα. κ τελευταια το σημα δεν επαρκη κ γινονται διακοπες.

κ απο cosmote μου ειπαν για βλαβη σε κεραια σε κοντινη οδο.

καλο ειναι να τους ενοχλουμε οταν υπαρχει προβλημα στο δικτυο. ολοι ωφελούνται :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν λέω καλή η προσφορά για τον καταναλωτή.

Ομως δύσκολα θα το προωθήσουν τα καταστηματα γιατί η cosmote τους ζητά να πληρώσουν την συμμέτοχη τους για το laptop αμέσως (περίπου 300€) και η cosmote θα τους τα επιστρέφει πίσω με 12,5€ τον μήνα.

Οπότε θα προσπαθήσουν να το αποφύγουν.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πήρα προχθές το laptop με την προσφορά.Αρκετά καλο αν και με μερικά κολλήματα μάλλον λογω ram 1gb...Εχω ενα προβλημα.Οταν ανοίγω το office μου ζητά 25-ψηφιο κωδικο(product key).Eισάγω τον 25 ψηφιο κωδικο που βρίσκεται στον υπολογιστη κολλημένος(εκει που λεει windows vista στην κατω μερια του υπολογιστή )αλλα δεν τον δέχεται....Τι κάνω??
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πήρα προχθές το laptop με την προσφορά.Αρκετά καλο αν και με μερικά κολλήματα μάλλον λογω ram 1gb...Εχω ενα προβλημα.Οταν ανοίγω το office μου ζητά 25-ψηφιο κωδικο(product key).Eισάγω τον 25 ψηφιο κωδικο που βρίσκεται στον υπολογιστη κολλημένος(εκει που λεει windows vista στην κατω μερια του υπολογιστή )αλλα δεν τον δέχεται....Τι κάνω??

 

ο 25ψηφιος που βαζεις ειναι για ενεργωποιηση των vista και οχι για το office :blink:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πήρα προχθές το laptop με την προσφορά.Αρκετά καλο αν και με μερικά κολλήματα μάλλον λογω ram 1gb...Εχω ενα προβλημα.Οταν ανοίγω το office μου ζητά 25-ψηφιο κωδικο(product key).Eισάγω τον 25 ψηφιο κωδικο που βρίσκεται στον υπολογιστη κολλημένος(εκει που λεει windows vista στην κατω μερια του υπολογιστή )αλλα δεν τον δέχεται....Τι κάνω??

Το office ήταν/είναι προφανώς για συγκεκριμένη δοκιμαστική περίοδο ή είναι προεγκαταστημένο αλλά πρέπει να αγοράσεις το product key.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πήρα προχθές το laptop με την προσφορά.Αρκετά καλο αν και με μερικά κολλήματα μάλλον λογω ram 1gb...Εχω ενα προβλημα.Οταν ανοίγω το office μου ζητά 25-ψηφιο κωδικο(product key).Eισάγω τον 25 ψηφιο κωδικο που βρίσκεται στον υπολογιστη κολλημένος(εκει που λεει windows vista στην κατω μερια του υπολογιστή )αλλα δεν τον δέχεται....Τι κάνω??

 

Καλοριζικο!!!:)

 

Μπορεις να μου πεις τα χαρακτηριστικα του? αν εχεις και κανα link ακομα καλυτερα!!!

Link to comment
Share on other sites

Έχω την υπηρεσία e-bill της Cosmote από τον Οκτώβριο του 2007. Η εμπειρία μου από την εν λόγω υπηρεσία συνοψίζεται στον τίτλο του παρόντος θέματος! Δε μπορεί παρά να έχει γίνει "στο πόδι", αφού κάθε τόσο ανακύπτει και κάποιο πρόβλημα. Το τελευταίο που ανέκυψε είναι, ότι , ενώ μπαίνω κανονικά με τους κωδικούς μου, δε μπορώ να δω τους λογαριασμούς μου, αφού έχει "αναρτηθεί" με κόκκινα γράμματα: Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΣΑΣ. Να σημειωθεί, ότι οι λογαριασμοί έρχονται κάθε μήνα, αλλά στο e-bill τα ίδια. Μέχρι πρότινος, αντιμετώπιζα άλλα προβλήματα, αλλά τέτοιο, που να ακυρώνει ουσιαστικά την υπηρεσία δεν είχα αντιμετωπίσει. Σταμάτησαν να έρχονται και στο mail μου κάθε μήνα οι ειδοποιήσεις, ότι εκδόθηκε ο λογαριασμός μου. Όλα τα παραπάνω τα εξήγησα στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών -ο θεός να την κάνει! Οι υπάλληλοι της υπηρεσίας δεν μπορούν να καταλάβουν τι τους λέω -ε, ρε απολύσεις που χρείαζονται!!! Είμαι συνδρομητής Cosmote αρκετά χρόνια και παραμένω λόγω του καλού δικτύου της εταιρίας. Περιμένω να γίνει T-mobile και να σταματήσει αυτός ο παραλογισμός. Αν συνεχιστεί και μετά η αδιαφορία, υπόσχομαι να "την κάνω" με φορητότητα για τη Vodafone! ΥΓ Και επιτέλους ας διδάξει κάποιος στους άσχετους της υπηρεσίας εξυπηρέτησης (;), ότι εκτός από ψευτοευγένεια χρειάζεται και ένα μίνιμουμ νοημοσύνης!!!
Link to comment
Share on other sites

Η ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο πραγματικά λείπει αλλά εντάσσεται στο ίδιο θέμα με την ενημέρωση υπολοίπου χρόνου ομιλίας και τα κίνητρα δεν είναι τεχνολογικοί περιορισμοί στην υλοποίηση αλλά λαμογιά από κάποιους ανεγκέφαλους ανευθυνο-υπεύθυνους!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο!!!:)

 

Μπορεις να μου πεις τα χαρακτηριστικα του? αν εχεις και κανα link ακομα καλυτερα!!!

 

+1,

μάλλον όμως με τη 3cell μπαταρία είναι

Link to comment
Share on other sites

κι εγω το ιδιο προβλημα εχω με το λαθος πιστοποιητικο και βρηκα αυτο : http://www.e-series.org/archives/date/2007/10

που λεει κοινως να παμε στα εργαλεια-διαχειριση εφαρμογων-επιλογες-ρυθμισεις και εκει που λεει εγκαταστασξ λογισμικου να επιλεξουμε ολα αντι για μονο με υπογραφη. εγω αυτο κανω τωρα και ο θεος βοηθος!

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά μην μπερδεύεστε. Το messenger που δίνει η cosmote είναι μέσα από το myview για συγκεκριμένες συσκευές και φυσικά με χρέωση 2,5 ευρώ το μήνα για απεριόριστη χρήση. Οι υπόλοιπες εφαρμογές που υπάρχουν μπορεί μερικές να λειτουργούν όπως η εφαρμογή που υπάρχει στο http://m.morange.com αλλά στην περίπτωση αυτή η χρήση της θα γίνεται με ογκοχρέωση και αν έχεις το μηνιαίο πάσο θα αφαιρούνται από τα 40 Mb διαφορετικά έχει χρέωση 0,0119 ευρώ/kb.
Link to comment
Share on other sites

Με την ευκαιρία της εβδομαδιαίας επετείου μου, από την ημέρα που έστειλα το πρώτο παράπονό μου στο Ε-germanos, σκέφτηκα να ποστάρω και εδώ.

 

Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου μπήκα στο website του Γερμανού και κοίταξα το HTC Touch pro. Η τιμή του και η διαθεσιμότητά του, όλα εντάξει.

 

Σελίδα προϊόντος:

http://www.e-germanos.gr/e-germanos/open/browse?product=46853&category=93

 

Πατάω λοιπόν το μαγικό κουμπί ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ και μου βγάζει μια φόρμα παραγγελίας, χωρίς τη δυνατότητα να αγοράσω online. Συμπληρώνω λοιπόν όλο χαρά και παίρνω μέσα στη μέρα το εξής conformation:

 

Αγαπητέ penlix

 

Η παραγγελία του προϊόντος/των προϊόντων (HTC TOUCH PRO) που έκανες στις 25-08-2008 έχει προωθηθεί στο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ Λ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ 187 ΑΜΑΡΟΥΣΙΟ 15124.

 

Ευχαριστούμε που προτίμησες το e-germanos για τις αγορές σου. Είμαστε πάντα δίπλα σου να λύσουμε οποιαδήποτε απορία για τα προϊόντα και υπηρεσίες ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή την τεχνολογία γενικότερα με την on line επικοινωνία.

 

Με εκτίμηση

 

Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ

 

Tην προηγούμενη Δευτέρα όμως που δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου το ανέφερα στη φόρμα επικοινωνίας του E-germanos εδώ:

 

http://www.e-germanos.gr/e-germanos/open/browse?action=prepareInsertContact

 

Σήμερα το πρωί, έκανα πάλι το ίδιο. Επικοινώνησα μαζί τους.

 

Τελικά τι E-Germanos είναι αυτό και αγνοεί έτσι τους πελάτες του; Πόσο απαράδεκτο client service είναι αυτό; Πόσο τριτοκοσμική πρέπει να είναι η εμπειρία σε κάθε Ελληνικό website αγορών;

 

Κρίμα, και ντροπή τους που γράφουν στη σελίδα επικοινωνίας..

 

Για εμάς... Η Γνώμη σου Μετράει

 

Αχά.. μάλιστα..

 

:rolleyes:

 

Ευχαριστώ για το χώρο :) Ξεθύμανα λίγο..

Link to comment
Share on other sites

Κανένα πρόβλημα τώρα που ξαναδιαβάζω το κείμενό μου, κακώς παραπονιέμαι.

 

User experience..; Είχα και στο χωριό μου...;

 

*πάει να αυτομαστιγωθεί 3-4 φορές..*

Link to comment
Share on other sites

μα δεν επικοινωνει κανενας μαζι σου. απλα πηγαινεις στο καταστημα και το παιρνεις...

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να είναι έτσι, και να τηλεφωνήσω αύριο στο κατάστημα και αν το έχουν να πάω να το πάρω.

 

Το οτι δεν απαντάν σε κανένα μήνυμα είναι το πρόβλημα που βρίσκω...

Link to comment
Share on other sites

Το κατάστημα πρέπει να επικοινωνήσει με τον πελάτη για να τον ενημερώσει σε περίπτωση που είναι το προϊόν στο μαγαζί να περάσει να το παραλάβει ή αν δεν υπάρχει στο κατάστημα, γίνεται παραγγελία από την αποθήκη και σε 1-2 μέρες έρχεται ο πελάτης στο κατάστημα και το παίρνει.
Link to comment
Share on other sites

Όπως και να χει η διαδικασία, πέρασα από το κατάστημα στο οποίο είχε σταλεί η παραγγελία και αφενός δεν είχαν ιδέα για την παραγγελία μου, αφετέρου δεν είχαν ιδέα πότε θα έρθει η συσκευή. Κράτησαν το τηλέφωνό μου (είπαμε, η φόρμα παραγγελίας που συμπλήρωσα στο e-germanos.gr δεν υπάρχει πουθενά) για να επικοινωνήσουν μαζί μου αν μάθουν κάτι για τη συσκευή.

 

Επίσης, η εξυπηρέτηση του e-germanos.gr δεν έχει απαντήσει στα μηνύματά μου ακόμη...

 

Απαράδεκτος τρόπος λειτουργίας.

 

Ευτυχώς, το κατάστημα της Comoste 500 μέτρα πιο κάτω είχε διαθέσιμη τη συσκευή και η όποια αναμονή μου τελείωσε..

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...