Jump to content

Συζήτηση για τις πανεπιστημιακές καταλήψεις


haris84
 Κοινοποίηση

ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?  

189 members have voted

  1. 1. ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?

    • Ναι
      80
    • Οχι
      109


Recommended Posts

Θελουμε να αναβαθμιστουν τα δημοσια? ΝΑΙ

 

πως? οριστε: [τα πολυ γενικα που αφορουν ολους. Υπαρχουν παμπολλες αλλες απαιτησεις που μαλλον δεν μας απασχολουν τωρα]

 

-Δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση για όλους-Όχι στην αναθεώρηση του άρθρου 16

 

-Αξιολογηση με προυποθεσεις

 

-Ενιαίο πτυχίο με κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα, χωρίς ειδικεύσεις και διασπάσεις - όχι στην ισοτίμηση των πτυχίων ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ

 

-Μία σχολή ανά γνωστικό αντικείμενο

 

-Δωρεάν σίτιση-στέγαση και μεταφορές για τους φοιτητές που το χρειαζονται

 

-Αυξηση χρηματοδοτησης

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Θελουμε να αναβαθμιστουν τα δημοσια? ΝΑΙ

 

πως? οριστε: [τα πολυ γενικα που αφορουν ολους. Υπαρχουν παμπολλες αλλες απαιτησεις που μαλλον δεν μας απασχολουν τωρα]

 

Για να δούμε...

 

-Δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση για όλους-Όχι στην αναθεώρηση του άρθρου 16

 

Μα για όλους υπάρχει αυτό το δικαίωμα και τώρα. Ο καθένας μπορεί να πάει σε ένα δημόσιο ΑΕΙ/ΤΕΙ, αρκεί βεβαίως να περάσει.

 

-Αξιολογηση με προυποθεσεις

 

Αξιολόγηση με κριτήρια ιδιωτικού τομέα χρειάζεται. Ποιος θα το δεχτεί αυτό όμως... :p

 

-Ενιαίο πτυχίο με κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα, χωρίς ειδικεύσεις και διασπάσεις - όχι στην ισοτίμηση των πτυχίων ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ

 

Δεν κατάλαβα, που το κακό της ειδίκευσης;

 

-Μία σχολή ανά γνωστικό αντικείμενο

 

Δηλαδή;

 

-Δωρεάν σίτιση-στέγαση και μεταφορές για τους φοιτητές που το χρειαζονται

 

Ναι, αρκεί να εξυπηρετούνται οι φοιτητές που πράγματι το έχουν ανάγκη.

 

-Αυξηση χρηματοδοτησης

 

Όχι, μέχρι οι καθηγητές και οι πρυτάνεις να ελέγχονται 100% και να μην μπορούν να τα τσεπώνουν.

Link to comment
Share on other sites

Nαι,τους επιασε σιγκηνιση τωρα για τις δικες μας εξςταστικες..Τα περρισοτερα τμηματα δεν εχασαν καμια εξεταστικη την προηγουμενη φορα..Πολλοι δωσαν 2 εξεταστικες μαζι..Εμεις χασαμε μια εξεταστικη και δωσαμε τα μαθηματα του ιουνιου μια φορα τον Σεπτεμβριο.Αρα αν διαβωασει καποιος δεν ειναι τοσο μεγαλο το προβλημα..Μαλλον το προβλημα ειναι οτι οι κινητοποιησεις ακουγονται..

 

Οσο για το τι ακριβως εννοω..Εχω μιλησει τελειως ξεκαθαρα..Απλα κανετε πως δεν καταλαβενετε..

Link to comment
Share on other sites

Οσο για το τι ακριβως εννοω..Εχω μιλησει τελειως ξεκαθαρα..Απλα κανετε πως δεν καταλαβενετε..

 

Θα έλεγα ότι το δικό σου «ξεκάθαρα» πάσχει από μια γενική ασάφεια, αλλά ΟΚ. :)

Link to comment
Share on other sites

Μα για όλους υπάρχει αυτό το δικαίωμα και τώρα. Ο καθένας μπορεί να πάει σε ένα δημόσιο ΑΕΙ/ΤΕΙ, αρκεί βεβαίως να περάσει.

 

χμ...το δημοσια για ολους ισχυει (αν εξαιρεσουμε τα ιδιωτικα που θελουν να δημιουργηθουν, γι'αυτο κολλησα το 'οχι στην αναθεωρηση του αρθρου 16')

 

οσο για το δωρεαν, φανταστειτε μονο τα εξοδα ενος επαρχιακου φοιτητη που σπουδαζει στην Αθηνα στο θεμα διαμονης/μετακινησης/βιβλιων

επεκτεινεται και σε ολους τους τομεις της εκπαιδευσης (βλεπε φροντιστηρια, με τα οποια δεν θα ειχα προβλημα ΑΝ λειτουργουσαν ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ και οχι για να αντικαθιστα το σχολειο)

 

Αξιολόγηση με κριτήρια ιδιωτικού τομέα χρειάζεται. Ποιος θα το δεχτεί αυτό όμως... :p

 

αναγκαστικα θα γινει για το συμφερον ολων. Πολιτικη βουληση χρειαζεται

 

Δεν κατάλαβα, που το κακό της ειδίκευσης;

 

διευκρινηση: ειδικευση εις βαρος του εννιαιου πτυχιου

στη σχολη μου συγκεκριμενα το πτυχιο γραφει σκετο πολιτικος μηχ/κος.

Αυτο που θελουν ειναι να γραφεται η ειδικοτητα του καθενος (δομοστατικος/υδραυλικος/συγκοινωνιολογος κτλπ) το οποιο σημαινει μειωση επαγγελματικων δικαιωματων και κολλαει με το επομενο

 

 

 

Δηλαδή;

 

πχ. μια σχολη πολιτικου μηχανικου. Οχι ΤΕΙ δομικων εργων και τετοιες αθλιοτητες

επισης, το μπαχαλο με τις οικονομικες σχολες....απειρες σχολες και ουτε που ξερουν τι διαολο κανουν εκει μεσα :p

 

Δηλαδή;
Ναι, αρκεί να εξυπηρετούνται οι φοιτητές που πράγματι το έχουν ανάγκη.

 

φυσικα

 

 

Όχι, μέχρι οι καθηγητές και οι πρυτάνεις να ελέγχονται 100% και να μην μπορούν να τα τσεπώνουν.

 

πολιτικη βουληση και κοψιμο κεφαλιων παλι.

Link to comment
Share on other sites

επισης, το μπαχαλο με τις οικονομικες σχολες....απειρες σχολες και ουτε που ξερουν τι διαολο κανουν εκει μεσα :p

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Υπάρχουν κάποιες οικονομικής κατεύθυνσης σχολές που είναι ΓΤΠ και χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο (δε θέλω να αναφέρω παραδείγματα γιατί ίσως θιγούν κάποιοι).

 

Αλλά γενικώς (και χωρίς τις εξαιρέσεις αυτές) το ότι εσείς που ανήκετε σε άλλους κλάδους δεν μπορείτε να ξεχωρίσετε τη μια οικονομικοδιοικητική σχολή από την άλλη, δε σημαίνει ότι δεν έχει η κάθε μια σκοπό και αντικείμενο.

Link to comment
Share on other sites

@ TN97: Ξέρω ότι θα τα ακούσω, αλλά μπράβο ρε μάστορα, επιτέλους και κάποιος που έχει ζήσει κι έξω απ' το αμφιθέατρο κι έχει δει τι παίζει ....

Κρίμα να παθιάζονται τόσο έξω από την πραγματικότητα τα παιδιά και να συνεχίζει όπως ακριβώς ήταν και τότε αυτή η φαυλότητα με τα πανεπιστήμια να ναι έρμαια στα τερτίπια των επιτήδειων. Τα παιδιά να νομίζουν ότι μαθαίνουν και ασκούν πολιτική και από πίσω οι ίδιοι πάντα καραγκιόζηδες να τρίβουν τα χέρια τους πάνω από λίστες και ποσοστά και να κλείνουν τη θεσούλα στο μεταπτυχιακό. Τα χω δει κι εγώ dead και Χριστινούλα .... Όταν εγώ έβλεπα τους "πατερούληδες" να τσιμπάνε μεταπτυχιακά και διδακτορικά το φοιτητικό κίνημα υποτίθεται πολεμούσε... Αααχ. Τεσπα

Εγώ τα λέω γιατί τα έζησα και τα ένιωσα στο πετσί μου. Και τα λέω για να μην τα νιώσουν κι άλλοι και πονέσουν αργότερα. Και κοπανάνε το κεφάλι τους. Αλλά στον τοίχο μιλάω και στον τοίχο θα κοπανάνε κι εκείνοι τα κεφάλια τους. Δεν γίνεται να τους πείσεις όλους, ούτε καν να τους κάνεις να ακούσουν με τα αυτιά ανοιχτά και το κεφάλι δεκτικό στην άλλη άποψη.

Μακάρι dead και Χριστινούλα να ταν όλα τα πράγματα τόσο απλά κι ωραία. Να πάλευες για ηθικές αξίες και ιδανικά και η φωνή σου να ακουγόταν καθαρή και αγνή. Αλλά έλα που παλεύεις για τα μαγαζάκια του ενός και του άλλου και χάνεις την ουσία. Ότι ΔΕΝ ζεις σε κοινωνία αγγέλων και ότι η ηθική είναι προσωπική αναζήτηση. Όλοι σας παροτρύνουν να παλέψετε όχι μόνο για σας αλλά και για τους άλλους, τους επόμενους από σας, το μέλλον. Ας γελάσω.. ή μάλλον ας κλάψω γιατί για μια ακόμη φορά πέσατε στην καλοστημένη παγίδα να μπαίνετε εσείς μπροστά ως cannon-fodder (όσοι δεν το πιασαν google-it) για να τα κανονίζουν εκείνοι μια χαρά από πίσω. Ψάξτε λίγο την ειλικρίνια των λαϊκών αγώνων σας ... Κοιτάξτε τι έγινε και με τα εργοστάσια της Πάτρας, μιας και η Χριστινούλα επικαλέστηκε τους απεργούς της Ισπανίας ...

 

@dead: Λες:

"Aν δεν περασει σημαινει οτι δν εχει το καταλληλο μορφωτικο υποβαθρο για τη σχολη που ηθελε να περασει. Η λυση? Αλλαζει μυαλα και στρωνεται στο διαβασμα ή επιλεγει αλλο επαγγελμα.

Η λυση του να παω σε κολλεγιο αντι της σχολης που περασα ειναι απαραδεκτη. Τετοιους επιστημονες θελεουμε?

Φυσικα θα ειναι εις βαρος μου γιατι οπως ειπες και μονος σου, αφου μετραει η πειρα τοτε ενας που θα βγει σε 3 χρονια αντι για 5 θα εχει ενα χρονο προυπηρεσιας και θα τον προτιμησουν απο τον αποφοιτο του δημοσιου"

 

Σοβαρά ρε μεγάλε; Εσύ θα κρίνεις αν μια εξέταση στα 18 σου είναι ικανή να σε κρίνει ή όχι; Ωραίος είσαι! Ποιός είναι ο βολεμένος τώρα; Δηλαδή εσύ ο αλτρουιστής δεν ανέχεσαι τη 2η ευκαιρία στους συνανθρώπους σου; Όλοι γράφουν στις Πανελλήνιες αυτά που πραγματικά ξέρουν ή μπορούν να αποδώσουν;

Αυτός που θα βγει στα 3 χρόνια θα χει το μισό από το δικό σου γνωστικό περιεχόμενο, οπότε όπως έχω ξαναγράψει, δεν θα του περάσει για πολύ. Οι εργοδότες εκεί έξω δεν είναι τόσο ηλίθιοι όσο νομίζεις παλικάρι μου. They can see right through you. Εξ ού και αν πας με τέτοια μυαλά θα πεινάσεις. Λυπάμαι που στο λέω. Κι εγώ δεν δούλεψα ποτέ για μισθούς "πείνας" όπως λέτε γενικά, αλλά δούλεψα σκληρά και θα συνεχίσω, όχι για να με πληρώνουν περισσότερο, αλλά γιατί νιώθω καλύτερα με τον εαυτό μου όταν βελτιώνομαι. Και δεν απαιτώ να με πληρώνουν για αυτά που ΔΕΝ ξέρω αλλά για αυτά που ξέρω.

Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία
Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά ρε μεγάλε; Εσύ θα κρίνεις αν μια εξέταση στα 18 σου είναι ικανή να σε κρίνει ή όχι; Ωραίος είσαι! Ποιός είναι ο βολεμένος τώρα; Δηλαδή εσύ ο αλτρουιστής δεν ανέχεσαι τη 2η ευκαιρία στους συνανθρώπους σου; Όλοι γράφουν στις Πανελλήνιες αυτά που πραγματικά ξέρουν ή μπορούν να αποδώσουν;

 

μα φυσικα ναι. Η ολη εκπαιδευτικη διαδικασια αποτυπωνεται στις πανελληνιες. Οι πανελληνιες ειναι καθαρο διαβασμα...η τυχη παιζει ελαχιστο ρολο..αμα εχεις διαβασει εχεις περασει και αυτο το ξερετε πολυ καλα

2η ευκαιρια υπαρχει φυσικα. ΔΕΝ υπαρχει οριο στο ποσες φορες μπορεις να δωσεις πανελληνιες. Μηπως να βαλουμε και εκει κανα 2ν? :rolleyes:

Δεν καταλαβαινω που βρισκεις το παραλογο.Αμα δεν μπορεις να λυσεις μια απλη εξισωση με παραγωγους 3η λυκειου τι διαολο υποβαθρο θα εχεις για να προχωρησεις σε διαφορικα ανωτερης ταξης? :wacko: Ας σοβαρευτουμε λιγακι

 

Αυτός που θα βγει στα 3 χρόνια θα χει το μισό από το δικό σου γνωστικό περιεχόμενο, οπότε όπως έχω ξαναγράψει, δεν θα του περάσει για πολύ. Οι εργοδότες εκεί έξω δεν είναι τόσο ηλίθιοι όσο νομίζεις παλικάρι μου. They can see right through you. Εξ ού και αν πας με τέτοια μυαλά θα πεινάσεις. Λυπάμαι που στο λέω. Κι εγώ δεν δούλεψα ποτέ για μισθούς "πείνας" όπως λέτε γενικά, αλλά δούλεψα σκληρά και θα συνεχίσω, όχι για να με πληρώνουν περισσότερο, αλλά γιατί νιώθω καλύτερα με τον εαυτό μου όταν βελτιώνομαι. Και δεν απαιτώ να με πληρώνουν για αυτά που ΔΕΝ ξέρω αλλά για αυτά που ξέρω.

 

μα εσυ ειπες οτι δεν μαθαινουμε τιποτα και οτι με την εμπειρια αποκταμε τη γνωση. Και με μαθηματικα δημοτικου υπολογιζω οτι καποιος που τελειωνει την αντιστοιχη δικια μου σχολη στο μισο χρονο απο μενα θα εχει περισσοτερο χρονο εμπειριας απο μενα αρα ο εργοδοτης δεν θα χει λογο να τον απολυσει για να παρει εμενα

Link to comment
Share on other sites

Το ξαναλέω: θέλεις να αναβαθμιστούν τα δημόσια ΑΕΙ; Θέλεις να ανέβει το κύρος τους; Εάν ναι, τελείωσε σε ένα λογικό χρονικό πλαίσιο, βγες στην αγορά εργασίας και γίνε διαφήμιση για την σχολή σου. Άλλος τρόπος, προς το παρόν, για μένα δεν υπάρχει.

Για μένα υπάρχει;) χωρις να μειώνω την σημασία αυτών που γράφεις:)

 

Είναι αυτός της εισαγωγής στις σχολές φοιτητών που πραγματικά θέλουν να σπουδάσουν το επάγγελμα που διάλεξαν, δηλαδή την πρώτη τους επιλογή. Αυτό μπορεί να γίνει για παράδειγμα, με τις εισαγωγικές εξετάσεις.

Ένας άλλος λόγος που υποβαθμίζει τις σχολές νομίζω πως είναι η ύπαρξη παρατάξεων σε αυτές, ανεξαρτήτων και μη.

[sIGPIC][/sIGPIC]

dum spiro, spero...

Link to comment
Share on other sites

μα φυσικα ναι. Η ολη εκπαιδευτικη διαδικασια αποτυπωνεται στις πανελληνιες. Οι πανελληνιες ειναι καθαρο διαβασμα...η τυχη παιζει ελαχιστο ρολο..αμα εχεις διαβασει εχεις περασει και αυτο το ξερετε πολυ καλα

2η ευκαιρια υπαρχει φυσικα. ΔΕΝ υπαρχει οριο στο ποσες φορες μπορεις να δωσεις πανελληνιες. Μηπως να βαλουμε και εκει κανα 2ν? :rolleyes:

Δεν καταλαβαινω που βρισκεις το παραλογο.Αμα δεν μπορεις να λυσεις μια απλη εξισωση με παραγωγους 3η λυκειου τι διαολο υποβαθρο θα εχεις για να προχωρησεις σε διαφορικα ανωτερης ταξης? :wacko: Ας σοβαρευτουμε λιγακι

 

μα εσυ ειπες οτι δεν μαθαινουμε τιποτα και οτι με την εμπειρια αποκταμε τη γνωση. Και με μαθηματικα δημοτικου υπολογιζω οτι καποιος που τελειωνει την αντιστοιχη δικια μου σχολη στο μισο χρονο απο μενα θα εχει περισσοτερο χρονο εμπειριας απο μενα αρα ο εργοδοτης δεν θα χει λογο να τον απολυσει για να παρει εμενα

 

Μάαλιστα .... Όριο στο πόσες φορές δίνεις πανελλήνιες σαφώς και δεν υπάρχει. Δικαίωμά σου είναι, δώσε 10 φορές αν θες. Με μια μικρή διαφορά: κανείς - φυσιολογικος - άνθρωπος δεν θα το κάνει. Εσύ θα το ξανάκανες αν χρειαζόταν; Γιατί προφανώς είσαι από αυτούς που πέρασαν με την πρώτη - μπράβο σου by the way. Επίσης, θα το έκανες, αν έπρεπε να δώσεις 10-12 μαθήματα όπως ήταν πριν λίγο καιρό; Ή 6 ή 7 δεν παίζει ρόλο. Και δεν υπάρχει τυχαιότητα και αστάθμητος παράγοντας στις πανελλήνιες; Είσαι από δω γύρω ή το πάρκαρες μακρυά το διαστημόπλοιο; Εκεί στον Άρη έχει καλές παραλίες για μπάνιο ή θα παγώσουμε;

Όταν πέρασες εσύ δεν σου έτυχαν φίλοι σου καλοί μαθητές να μην γράψουν καλά και να σκεφτείς "μα αυτός και δεν πέρασε εκεί που ήθελε; τι έπαθε; πώς και δεν έγραψε;". Κι αν δεν το πες εσύ, δεν το άκουσες από κανέναν; Ότι προαλειφόταν για καλή σχολή αλλά δεν τα κατάφερε; Μέχρι και να αρρωστήσεις μπορεί. Ή το αποκλείεις και αυτό; Με 38 ή 39 πυρετό αποδίδεις το ίδιο;

Και στην προφανή σου απάντηση: "Δεν είχαν όλοι πυρετό", θα σε προλάβω. Προφανώς όχι δεν είχαν όλοι πυρετό. Κάποιοι όμως είχαν. Κάποιοι άλλοι έσπασαν το χέρι τους. Κάποιοι άλλοι χώρισαν με τη κοπελιά τους. Κάποιοι κόλλησαν και έγραψαν τα μισά απ' ότι ήξεραν. Μη μου πεις ότι δεν σου συνέβη ποτέ. Θα δυσκολευτώ να σε πιστέψω. Η διαφορά είναι βέβαια ότι αφού εσύ μπήκες, όλα καλά κι όλοι οι άλλοι στάχτη και μπούρμπερη. Είπαμε: είσαστε όλοι αλτρουιστές μόνο όπου το θυμάστε. Επίσης, όταν μπεις και μετά, μια ατυχία, ή ακόμα κι ένα στραβοπάτημα, βλέπε "βαρέθηκα να κάνω επανάληψη τη θεωρία" δεν σημαίνει και πολλά πράγματα, γιατί το δίνεις Σεπτέμβρη και καθάρισες. Αλλά αυτό είναι αφού μπεις και μετά. Πριν μπεις απλά σημαίνει ότι δεν διαβαίνεις την πόρτα.

Για αυτό και τα ξένα πανεπιστήμια δεν έχουν εισαγωγικές εξετάσεις αλλά προπαρασκευαστικό έτος. Σε εξετάζουν στη διάρκεια ενός έτους κι όχι μερικών ωρών. Είναι λογικό να πάθεις κάτι κατά τη διάρκεια μιας τρίωρης εξέτασης, το οποίο να σε εμποδίσει να αποδώσεις τα μέγιστα και να σου στοιχίσει την εισαγωγή στη σχολή που επιθυμείς. Αντίθετα δεν έχεις πολλές δικαιολογίες αν παρουσιάζεις επί ένα χρόνο τα ίδια συμπτώματα. Και σε αυτό βέβαια θα μου πεις, οκ, αλλά δεν εξετάζονται μία φορά για να μπουν αλλά δύο. Αν και με το παρόν σύστημα εισαγωγής κάπου έχω χάσει τη μπάλα με τις βαρύτητες από δω κι από κει και τις αλλαγές στο τρόπο υπολογισμού κάθε χρόνο.

Η ουσία είναι η εξής: το ελληνικό σύστημα δε συγχωρεί. Οπότε αν κάποιος δεν θέλει να υποστεί αυτή την ταλαιπωρία αλλά έχει τα φόντα να προοδεύσει δεν έχει κανένα λόγο να μπει στη διαδικασία των πανελληνίων και να ελπίζει στη συναστρία που θα τον βάλει στη σχολή που φαντάζεται ότι θέλει να μπει. Επίσης αποτέλεσμα αυτής της μορφής εξετάσεων είναι ότι πολλοί δηλώνουν σχολές με ένα τυχαίο τρόπο χωρίς να ξέρουν αν τους αρέσει ή όχι. Έτσι παρατηρείται το εξής κουλό: να περνούν κάποιοι στις top 10 σχολές μόνο για να ανακαλύψουν ότι δεν τους αρέσει το αντικείμενο, αλλά αφού εκεί πέρασαν φυτοζωούν για 6-7 χρόνια, καλύπτοντας άνευ αντικρύσματος τη θέση, ενώ σε κάποια άλλη σχολή μπορεί να πήγαιναν καλύτερα.

Καταλήγουμε λοιπόν στο συμπέρασμα ότι το εξεταστικό σύστημα πάσχει, αλλά δεν αφορά τις πανεπιστημιακές καταλήψεις, τουλάχιστον στη παρούσα τους μορφή. Δεν γίνονται οι καταλήψεις για το πώς μπαίνουν οι νέοι φοιτητές στα δημόσια πανεπιστήμια, αλλά το πώς θα μπορούν να φοιτούν στα ιδιωτικά.

 

Όσο για τα υπόλοιπα φαιδρά που αναφέρεις:

 

Διαφορικά ανώτερης τάξης δεν μαθαίνεις στο πρώτο εξάμηνο, ούτε καν στο δεύτερο. Φυσικός είμαι μην πας να με ρίξεις με όρους, ξέρω περισσότερους φυσικών επιστημών, εκτός πια κι αν είσαι μαθηματικός. Οπότε ως το 3ο έτος πάλι τα ίδια ξέρουμε. Επίσης εδώ δεν εξετάζουμε το πόσο χάλια είναι το σύστημα παιδείας ΜΕΧΡΙ το πανεπιστήμιο. Εκείνο είναι άλλο μεγάλο θέμα. Κι αν το θετεις έτσι, κανείς σήμερα δεν γνωρίζει πλέον τα απαραίτητα μαθηματικά για να μπει στο πανεπιστήμιο με αξιώσεις να καταλαβαίνει τι του λένε. Είτε λοιπόν μπει σε δημόσιο είτε σε ιδιωτικό τα ίδια θα βρει μπροστά του, οπότε άστο, δε στέκει σαν επιχείρημα γιατί έχει εντελώς διαφορετική αιτία και παραμέτρους. Εδώ μιλάμε για την ποιότητα παιδείας στο εκάστοτε πανεπιστήμιο και το αντίκρυσμα αυτής στο μέλλον σου.

Κι αν ακόμα θες να το πάμε παρακάτω, το να κάνει ένα προπαρασκευαστικό ή πιο χαλαρό ή ενισχυτικό έτος ή ό,τι άλλο θες, πριν μπει στα βαθιά, καλύτερα είναι απ' τα ελληνικά, που πας και παίρνεις βιβλιογραφία γραμμένη απο καλικάντζαρους, ή καλύτερα από άσχετους καραγκιόζηδες που ούτε ένα σωστό σύγγραμμα από το εξωτερικό δεν ξέρουν να αντιγράψουν, μπας και δημοσιεύσουν ένα βιβλίο της προκοπής. Και διαβάζεις κάτι κείμενα στην καθαρεύουσα που προσπαθούν να εξηγήσουν σύνθετες μαθηματικές ή φυσικές έννοιες και δεν καταλαβαίνεις Χριστό. Σε παραπέμπω στα βιβλία του Young που οι περισσότεροι από τους θετικούς μάθαμε Φυσική και πόση απόσταση έχουν αυτά σε σαφήνεια και ανάλυση από τις αντίστοιχες αηδίες των Ελλήνων συναδέλφων του. Αν στο ιδιωτικό πανεπιστήμιο του δώσουν Young να διαβάσει Φυσική εγώ θα τους χειροκροτήσω. Και κάτσε εσύ από μακρυά με τα ακατανόητα αποκυήματα των ιδιοφυών καθηγητών σου να παλεύεις να καταλάβεις τι λένε πάλι οι ποιητές....

 

Επίσης:

 

Εγώ είπα ότι με την εργασία αποκτάς εμπειρία. Δεν παραλλήλισα ποτέ την εμπειρία με τη γνώση. Η εμπειρία είναι σημαντικότατη, αλλά η γνώση είναι άλλο πράγμα. Μη διαστρεβλώνεις ό,τι γράφω, είσαι πολύ νέος για να με ρίξεις σε τέτοια παγίδα. Και για να μην αφήνουμε κενά, η γνώση δεν τελειώνει στα 4 χρόνια του πτυχίου. Μακάρι να τέλειωνε. Εγώ ειδικά θα μουν ευτυχισμένος. Ούτε μεταπτυχιακά, ούε συνεχή ενημέρωση, ούτε στο ρυθμό των εξελίξεων, τίποτα. Χαλαρά. Αλλά από τότε που πήρα πτυχίο έχω διαβάσει ένα καράβι βιβλία και δε με βλέπω να σταματάω σύντομα. Κι εσένα αν σου αρέσει αυτό που κάνεις, κάπως έτσι θα πορευθείς, είτε το βλέπεις από τώρα είτε όχι. Διότι διαφορετικά θα σε ξεπεράσουν οι εξελίξεις. Φαντάζεσαι να ζητάς από το προγραμματιστή να είναι το πρόγραμμα συμβατό με Win Vista και να σου απαντήσει: "Τι είναι αυτό; Εγώ ξέρω μόνο τα Millenium". Θα γελούσε και το παρδαλό κατσίκι. Ή να πεις στο μηχανικό ότι θες να στήσεις αιολικό πάρκο και να σε κοιτάει σα χάνος. Συνεπώς εμπειρία <> γνώση και ο σωστός συνδυασμός είναι που κάνει τον επιτυχημένο επαγγελματία. Για να το καταλάβεις διαφορετικά: κι εσύ όταν αποφοιτήσεις θα έχεις σημαντικά κενά γνώσης: της πιάτσας από τη μία, του επαγγελματικού χώρου στον οποίο θα δραστηριοποιηθείς. Των νέων εφαρμογών και τεχνολογιών στο γνωστικό σου αντικείμενο από την άλλη. Και άλλα πολλά ... Αλλά σύντομα θα αποκτήσεις τη γνώση αυτή και την εμπειρία να κινείσαι στην αγορά που σε ενδιαφέρει με στοχευμένες και σωστές επιλογές. Και αν είσαι και λίγο τυχερός, θα πετύχεις. Απλό στα λόγια και μόνο. Διότι στην πράξη ούτε η γνώση, ούτε η εμπειρία διδάσκεται από κανέναν. Όλοι την κρατούν επτασφράγιστο μυστικό για να μη χάσουν τη θέση τους στο οικοδόμημα.

 

Οπότε μη βγάζεις εύκολα συμπεράσματα και μην κρίνεις τόσο ελαφρά τη καρδία ποιος είναι σοβαρός και ποιος όχι, ειδικά όταν στα θέματα ουσίας είσαι ακόμα, πώς να το πω, άπειρος. :)

Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία
Link to comment
Share on other sites

Toποιος ειναι σοβαρος η οχι φαινεται απο αυτα που λεει..Επειδη εχω μπει στην διαδικασια των πανελλαδικων και ουτε και εγω πηγα οδσο καλα θα ηθελα δεν πιστευω οτι μπορει ενας αριστος μαθητης να πατωνει τελειως..Το επιπεδο του μαθητη φαινεται..Αν δεν βγαλεις 19 αν εισαι του 19 ενα 17,16 στην πολλη χειροτερη θα το βγαλεις..Αρα χαζες δικαιολογιες δεν θελω να ακουω..Με τις πανελλαδικες μπορει καποιος να δωσει οσες φορες θελει πραγματι.Υπαρχει και η λυση του εξωτερικου..Αλλα επειδη ξερω περιπωσεις παιδιων που ειχαν 19 και στις πανελλαδικες βγαζαν 12 με το ζορι ε ορισμενες φορες οι βαθμοι του σχολειου ειναι πλασματικοι..Και ολοι τα ξερουμε αυτα νομιζω ενας καθηγητης να βαζει σε ολη την ταξη 20 και ο αλλος στο αλλο τ,ημα να πατωνει ολη την ταξη..:blink:Στο σχολειο αλλοι καθηγητες βαζουν αριστα σε ολουςΕ,οι γονεις να χαιρονται και να λενε το παιδι μου ειναι αριστο..Και στις πανελλαδικες να πατωνει..Σε αυτα φταινε οι καθηγητες που βαζουν βαθμους ετσι μερικες φορες ενω αλλοι ειναι και υπερβολικα αυστηροι..Που να βγαλεις ακρη..:blink:

 

Και εγω δεν ειμαι και της αποψης οτι χρειαζεται ολοι να σπουδαζουν.Αν το παιδι μου δεν τα παιρνει υπαρχουν και αλλα επαγγελματα στην τελικη δεν θα πεθανουμε κιολας επειδη δεν μπορει να γινει γιατρος η δικηγορος..

 

Οσο για τις πρωτοκλασσατες σχολες αν σε καποιον δεν αρεσει η σχολη του υπαρχει και το 10 %..Μπορει να φυγει και να παει οπου θελει τωρα αν δεν ξερει τι θελει η αν δεν θελει να παραδεχτει τι θελει καποιος δεν ειναι θεμα δημοσιων πανεπιστημιων και στο ιδιωτικο το ιδιο δυστιχισμενος θα ειναι..Απλα καποιοι προτιμουν να λενε οτι ξερεις μπηκα νομικη παρα να μπουν σε μια σχολη που να τους αρεσουν με χαμηλοτερη βαση..Κακο του κεφαλιου τους ..Και σε μενα ετυχε να με παρακαλανε φιλοι και γνωστοι αφου πιανεις πρωτοκλασσατες σχολες μπες εκει,ολος ο κοσμος το θελει και εσυ που μπορεις δεν πας;..Ε δεν ηθελα και δεν πηγα..Δεν ειμαι αυτης της λογικης.

Link to comment
Share on other sites

Tι λες ρε skabouri? Τι με νοιαζει εμενα αν ο αλλος χωρισε με τη κοπελα του. Εγω φροντισα στην περιοδο των πανελληνιων να τα εχω ολα καλα και ολα ωραια...this is the real world...καποιοι χανουν καποιοι κερδιζουν τι να κανουμε.

Ναι ειναι ενας χρονος κολαση. Ενας χρονος ομως που θα κρινει το μελλον σου. Φερσου ωριμα και πραξε αναλογα. Θα ακολουθησουν 4 χρονια παραδεισου.

και το ξαναλεω ας ξαναδωσει πανελληνιες. τι με νοιαζει αν ειναι 10 μαθηματα, ετσι ειναι το συστημα. Επειδη βαριεσαι να περιμενεις 1 χρονο τι με νοιαζει εμενα. Ετσι πανε αυτα. Αν δεν μπορεις να περιμενεις ενα χρονο φυγε εξω η περνα σε αλλη σχολη. Δεν ειμαστε ολοι για τις σχολες που θελουμε. Αν εισαι αρρωστος, υπαρχει προφορικη εξεταση στις πανελληνιες και ειναι πιο δυσκολη απο τις κανονικες για ευνοητους λογους

Αυτη ειναι η αληθεια: Δεν περναμε ολοι εκει που θελουμε γιατι απλα δεν μπορουμε ολοι

 

Εγω στη σχολη μου διαφορικες εκανα 3 εξαμηνο. Στα 2 πρωτα χρονια σχολης κανω 8 μαθηματικα και 4 μηχανικες. Αντε εξηγησε μου πως θα τα περναγα αν ειχα γραψει φυσικη και μαθηματικα χαμηλα στις πανελληνιες. οσα φροντιστηρια και να εκανα στο τελος παλι θα πνιγομουνα γιατι δεν θα χα τις βασεις. Οσο και να μην θες να το παραδεχτεις, το λυκειο ειναι βασεις. Αν δεν τις εχεις, τελος. Δεν κανεις για αυτη τη σχολη.

Στη σχολη μου να δεις ποσοι χρωστανε αναλυση 1. Χαμος γινεται. Και τον λογο τον ξερουμε ολοι. Γιατι διαβαζουμε τελευταια στιγμη και περιμενουμε να περασουμε μαθηματα. Η διαφορα με το λυκειο ειναι οτι δεν στο συγχωρουν ενω στο πανεπιστημιο υπαρχει η επαναληπτικη.

Και ναι το πανεπιστημιο θα 'πεταξει εξω' οσους μπηκαν με σποντα εκει που δεν μπορουν. Αλλα...

 

ειμαι κατα της ελευθερης προσβασης για το λογο οτι στην Ελλαδα δεν εχουμε τις υποδομες να το στηριξουμε. Φαντασου με το τωρινο συστημα και με τις μεταγραφες οτι η σχολη μου στο πρωτο ετος εχει 300 παιδια. Πολυ απλα ΔΕΝ γινεται μαθημα με τοσο γεματα αμφιθεατρα. Τελος. Στο εξωτερικο μπορει να εχουν τις υποδομες. Και σε καθε εξαμηνο αν δεν περνας μαθηματα σε πετανε εξω. Εδω δεν εχουμε τις υποδομες για τοση μεγαλη εισοδο εισακτεων και περιορισαν τον αριθμο με το οριο του 2ν.

 

 

 

Οσο για την εμπειρια,

Δεν ειπα ποτε οτι δεν χρειαζεται η εμπειρια. Αυτο που ειπα ειναι οτι δεν μπορεις να αποκτησεις εμπειρια σωστη σε ενα επαγγελμα αν δεν εχεις την καταλληλη γνωση και σου λεω ξεκαθαρα οτι το επιπεδο γνωσης στα δημοσια ειναι ανωτερο απο αυτα των ΚΕΣ. Και φυσικα η γνωση δεν σταματα ποτε. Δια βιου εκπαιδευση που λενε και οι φιλοι μας οι Ευρωπαιοι

 

Εμπειρια ειναι γνωση. Οπως ειπες οταν θα βγουμε απο οποιαδηποτε σχολη δεν θα ξερουμε τα παντα. Ε, με την εμπειρια της εργασιας θα τα μαθουμε. Απλο ειναι. Και δεν ειναι οτι δεν θα μας τα πει κανενας. Μια χαρα θα μας τα πουν και θα τα μαθουμε και μονοι μας καλυτερα γιατι θα εχουμε την πρακτικη εξασκηση που λειπει απο τα πανεπιστημια

Link to comment
Share on other sites

Συνεπώς μικρέ μου φίλε, έρχεσαι στα λόγια μου. Ότι οι σχολές σας είναι ανώτερες το αναγνωρίζετε όλοι εξαρχής. Αλλά αφού δεν σε νοιάζει, όπως λες, τι προβλήματα αντιμετώπισε ο καθένας στην ακαδημαϊκή του πορεία και δεν καίγεσαι κιόλας, κάποιοι χάνουν κάποιοι κερδίζουν, τότε .... πού ακριβώς έγκειται η διαφωνία σου με τα προτεινόμενα, ή μάλλον, για να το θέσω καλύτερα, από που ορμώμενος εκφράζεις τις αρνητικές σου θέσεις;

Μέχρι πρότινος το θέμα σας ήταν ότι κοροϊδεύουν τα παιδιά με τα ΚΕΣ. Αλλά τώρα τα ίδια αυτά παιδιά ας πρόσεχαν. "Κάποιοι χάνουν και κάποιοι κερδίζουν". Αποφασίστε. Ή νοιάζεστε όντως, ή μάχεστε για τα μάτια του κόσμου. Πέφτουν οι μάσκες και τα προσωπεία σιγά σιγά. Δεν περίμενα άλλωστε να εκφράσετε και αγγελικές απόψεις και μάλλον μέσα έπεσα. Ιδεολογία τη σήμερον ημέρα; Ας γελάσω... Το σαρκίον του ο καθένας και άγιος ο Θεός. Λοιπόν αφήστε κατά μέρος την "υποστήριξη των αδυνάτων". Το πράγμα γίνεται για να βγει ο καθένας πιο μπροστά από τον άλλο με κάθε άλλο παρά κοινωνικά και μαζικά κριτήρια. Ο αγώνας σας είναι καθαρά προσωπικός και τα κίνητρά του κάθε άλλο παρά αγαθά είναι. Όλοι τα συντεχνιακά σας συμφέροντα πάτε να διαφυλάξετε.

 

By the way, καλά κάνετε. Επαγγελματικά κεκτημένα είναι αυτά και καλώς προσπαθείτε να τα κρατήσετε. Επίσης μικρέ μου εκκολαπτόμενε μηχανικέ μη φοβάσαι. Το ΤΕΕ σου δεν θα αφήσει το επάγγελμά σου να επηρεαστεί στο ελάχιστο. Οπότε αν θες να ενισχύσεις τον αγώνα σου, πήγαινε στο ΤΕΕ και συντάξου με τον δικό τους αγώνα. Να ξέρεις ότι ο μόνος φορέας αρκετά δυνατός να σε υπερασπιστεί είναι το επιμελητήριο. Θα είναι το εφαλτήριο της σταδιοδρομίας σου και ο θεματοφύλακας κάθε σου διακαιώματος. Και να φανταστείς ότι δεν είμαι καν μηχανικός χεχεχεχεχε .....

 

Όσο για το debate εμπειρία - γνώση.

Σου ξαναλέω: είσαι μικρός και τα συγχέεις: Εμπειρία δεν είναι γνώση, τουλάχιστον όπως την περιγράφεις. Εσύ με την έννοια γνώση εννοείς την κατάρτιση στο αντικείμενο εργασίας σου. Τουλάχιστον αυτό φαίνεται από την πρώτη παράγραφο του ποστ. Μετά τα μπερδεύεις. Λες ότι εμπειρία είναι γνώση. Όχι φίλε μου. Εμπειρία, ή μάλλον πείρα, αφού εμπειρία αναφέρεται σε μεμονωμένο γεγονός, ενώ πείρα αναφέρεται σε πολλαπλές εμπειρίες στην πορεία του χρόνου, πείρα λοιπόν είναι η γνώση της μεθοδολογίας επίλυσης των καθημερινών σου προβλημάτων μέσω της επανάληψης γνωστών σε σένα πρακτικών. Γνώση είναι η δυνατότητα εις βάθος ανάλυσης του προβλήματος και εύρεσης επίλυσης χωρίς προηγούμενη εμπειρία. Πχ: εγώ είμαι αναλυτής. έχω σχεδιάσει και στήσει αρκετά δίκτυα, προγράμματα και λοιπά. Αν λοιπόν μου εμφανιστεί ένα κλασικό δικτυακό πρόβλημα, πχ απώλεια σήματος, έχω τόσο εμπειρικές λύσεις, όσο και θεωρητικό υπόβαθρο να αναζητήσω μια νέα αναλύοντας το πρόβλημα, αν οι εμπειρικές μου λύσεις δεν ευδοκιμήσουν. Αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά; Πχ #2: εσύ θα γίνεις μηχανικός. Στατική θα ξέρεις πολύ καλύτερα από μένα. Αλλά στην θεωρία. Στην πράξη θα πας σε ένα μελετητικό γραφείο που θα έχουν το τάδε πακέτο στο AutoCAD ή το δείνα αυτόνομο πρόγραμμα που του βάζεις 5 στοιχεία και στα πετάει όλα έτοιμα. Στατικές, σχέδια, μέχρι και πόσο σίδερο πρέπει να βάλεις στην πλάκα. Η διαφορά όμως είναι η εξής: Εσύ ως μηχανικός ΕΜΠ, έχεις διδαχθεί πώς να πάρεις αυτά τα νούμερα και να δεις αν στέκουν, ή να τα τροποποιήσεις κατά τι ώστε να τα προσαρμόσεις στις τρέχουσες ανάγκες. Ο απόφοιτος του ΚΕΣ δεν θα έχει τέτοιες γνώσεις. Πρόσεξε: Γνώσεις όχι εμπειρία. Εμπειρία μπορεί να έχει. Να έχει "πατήσει 5 νούμερα στο κομπιούτερ" πολλές φορές πριν προσληφθείς εσύ, πιθανόν ως άμεσος προϊστάμενός του. Κι εσύ θα πρέπει να αποκτήσεις την εμπειρία να "πατάς 5 νούμερα στο κομπιούτερ". Αλλά εκείνος ποτέ δεν θα μάθει να αναλύει αυτό που βλέπει μπροστά του. Get the picture?

Δεν μπορεί ένας απόφοιτος ενός κέντρου ελευθέρων σπουδών να σε ανταγωνιστεί, όσο ίδια κι αν είναι τα επαγγελματικά του δικαιώματα. Στην πράξη θα είναι χωρίς αντίκρυσμα.

Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία
Link to comment
Share on other sites

Tα προσωπεια τα εριξες μολις με αυτα που ειπες αγαπητε μου..Ολοι υπερασπιζονται τα συντεχνιαξξα τους δικαιωματα;Και μαλλον εσυ τα δικα σου..τα κες ειναι οπως ειπαμε κατωτερα απο τα δημοσια..Αλλα αυτα τα παιδια ας προσεχαν αρκει τα κες να βγαλκουν λεφτα πουλωντας ελπιδες..Απορια αυτα τα ιδια τα χρηματα γιατι να μην τα κρατησουν οι γονεις και να στειλουν το παιδι τους στο εξωτερικο;να το βοηθησουν να κανει μια αλλη δουλεια και να το στειλουν καπου χωρις αντικρυσμα;Παντως χαιρομαι που ξερεις οτι εχουμε δικιο και οτι καποιες φορες σας ξεφευγουν κιολας..
Link to comment
Share on other sites

Πρώτον: δε με παρακολουθείς: είμαι αναλυτής, ergo δεν ανήκω σε συντεχνίες. Δεν γνωρίζουμε από τέτοια πράγματα εμείς. Είμαστε μοναχικοί καβαλάρηδες. Αν δεν το πιστεύεις αυτό ψάξε να βρεις σύλλογο ελλήνων αναλυτών. Κι αν υπάρχει στείλε κάνα λινκ. :ρ

 

Δεύτερον: πάλι δε με παρακολουθείς: ΔΕΝ πιστεύω ότι τα ξένα είναι απαραίτητα καλύτερα. Το Harvard ανοίγει ΚΕΣ στο Ναύπλιο. Πες μου τώρα ότι το Harvard θα πουλάει ελπίδες. Έλεος. Επίσης και το NYC είναι πίσω από ένα ΚΕΣ. Λες τέτοια πανεπιστήμια να παίζουν με τη φήμη τους; Αφού μπορεί ο εν δυνάμει φοιτητής να πληρώσει, το μόνο που λέω εγώ είναι να κάνει σωστές επιλογές. Αλλά αν του δίνεται η δυνατότητα, ΟΧΙ να ΜΗΝ φύγει στην Αγγλία. Γιατί δεν τα χρωστάει στους τυρέμπορους της Σκωτίας τα ευρώπουλά του. Όσο για τις εναλλακτικές του προοπτικές, όπως το να ανοίξει δική του δουλειά, by all means! Δεν εξέφρασα ποτέ αρνητική άποψη.

 

3ον: εξακολουθείς να μην με προσέχεις. Μάλλον όταν διαβάζεις το κεφαλάκι σου είναι γεμάτο με αρνητικές σκέψεις, ή μάλλον με λέξεις που εκφράζουν άρνηση. Ή άλλες που προκαλούν. Τεσπα. Έχω πολλάκις αποδεχθεί τα δίκαιά σας, αλλά επίσης πολλάκις έχω πει ότι η ΜΟΡΦΗ του αγώνα σας είναι λανθασμένη και κατευθυνόμενη. Επίσης έχω πει ότι αν η αιτιολογία του αγώνα σας συνάδει με το χώρο που αυτός ασκείται τότε θα ερχόμουν και μαζί σας. Άρα κι εκεί φάουλ.

 

Ας το πάω λίγο παρακάτω τώρα. Γιατί ποτέ δεν απαντάτε σε αυτά τα οποία σας προσάπτω; Μήπως το οικοδόμημα από όμορφες και ηχηρές λεξούλες που χρησιμοποιείτε για πλακάτ των αγώνων σας δεν κρύβει ουσία από πίσω; Μήπως, λέω μήπως, αυτοί που σας δασκαλεύουν να λέτε αυτά που λέτε δεν σας έμαθαν τα παρακάτω; Μήπως κι εσείς όταν τους μεταφέρετε αυτά που σας λέμε όλοι εμείς οι απέναντι δεν παίρνετε ικανοποιητική απάντηση;

 

Το αν εγώ υπερασπίζομαι τα επαγγελματικά μου δικαιώματα, θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι τόσα ξέρεις, τόσα λες. Απλά και μόνο διότι ο χώρος στον οποίο δραστηριοποιούμαι δεν έχει θεσμοθετημένα δικαιώματα ακόμα για κανέναν. Συνεπώς βρες κάτι άλλο, αυτό δεν παίζει. Τελικά δίκιο είχαν οι άλλοι. Τσάμπα γεμίζω bytes το server του myphone απαντώντας σε τέτοιες γελοιότητες. Βαδίζεις ολοταχώς προς την ignore list.

Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία
Link to comment
Share on other sites

Πρώτον: δε με παρακολουθείς: είμαι αναλυτής, ergo δεν ανήκω σε συντεχνίες. Δεν γνωρίζουμε από τέτοια πράγματα εμείς. Είμαστε μοναχικοί καβαλάρηδες. Αν δεν το πιστεύεις αυτό ψάξε να βρεις σύλλογο ελλήνων αναλυτών. Κι αν υπάρχει στείλε κάνα λινκ.

/QUOTE]

Α,εισαι αναλυτης..Καλο.

 

Κοιτα απαντησεις δεν εδωσες .Απλα προσπαθεις να πας κοντρα καμια απαντηση δεν ειδα εκτος απο μια που την βρηκα αστεια..Ναι το χαρβαντ θα χασει την φη,μη του σιγουρα αν ακουστει οτι το παραρτημα του στην Ελλαδα ειναι χαλια..Σιγουρα θα ξεπεσει..Επισης σιγουρα θα τρεξει το συγκεκριμενο πανεπιστημιο να φτιαξει παραρτημα εδω..Ειναι γνωστο οτι μας λατρευουν αλλωστε..

 

Οσο για τακτικες προσωπικων αντιπαραθεσεων ,ξεκατινιασματος και το γνωστο δεν μπορω να απαντησω ας πω καμια εξυπναδα ο αλλος θα βαλει την γατα του να κλαιει σιγουρα αν τον βρισει ενας ασχετος απο υπολογιστη..λυπαμαι μεν αλλα δεν μπορω να ακουλουθησω.Α,και η black list ηταν δικια μου ατακα..Μην την επαναλαμβανετε.Βαριεμαι ολο τα ιδια και τα ιδια..Και το λεω μια και καλη αν συνεχισετε να ξεκατινιαζεστε καντε το χωρις να αναφερεστε στο ονομα μου δεν θα απαντησω..

Link to comment
Share on other sites

Αφού μπορεί ο εν δυνάμει φοιτητής να πληρώσει, το μόνο που λέω εγώ είναι να κάνει σωστές επιλογές. Αλλά αν του δίνεται η δυνατότητα, ΟΧΙ να ΜΗΝ φύγει στην Αγγλία.

Γενικα συμφωνω με τα posts σου μεχρι τωρα, οχι ομως και με τα παραπανω. Οι λογοι ειναι δυο. 1. Το κοστος σπουδων στα ιδιωτικα στην Ελλαδα για καποιον που δεν θα ειναι στη πολη του, λογω διδακτρων θα ειναι υψηλοτερο απ οτι να σπουδαζε εξω. 2. Θα προτιμουσα το original version δλδ το πανεπιστημιο στην εδρα του, και οχι το παραρτημα του

 

Τελικά δίκιο είχαν οι άλλοι. Τσάμπα γεμίζω bytes το server του myphone απαντώντας σε τέτοιες γελοιότητες. Βαδίζεις ολοταχώς προς την ignore list.

στου κουφου τη πορτα, βαρα......ντενεκεδες :yahoo::clap::yahoo::clap:

[sIGPIC][/sIGPIC]Μη τα βαζεις ποτε με ηλιθιους. Σε κατεβαζουν στο επιπεδο τους και σε κερδιζουν ευκολα λογω εμπειριας
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι πρότινος το θέμα σας ήταν ότι κοροϊδεύουν τα παιδιά με τα ΚΕΣ. Αλλά τώρα τα ίδια αυτά παιδιά ας πρόσεχαν. "Κάποιοι χάνουν και κάποιοι κερδίζουν". Αποφασίστε. Ή νοιάζεστε όντως, ή μάχεστε για τα μάτια του κόσμου. Πέφτουν οι μάσκες και τα προσωπεία σιγά σιγά. Δεν περίμενα άλλωστε να εκφράσετε και αγγελικές απόψεις και μάλλον μέσα έπεσα. Ιδεολογία τη σήμερον ημέρα; Ας γελάσω... Το σαρκίον του ο καθένας και άγιος ο Θεός. Λοιπόν αφήστε κατά μέρος την "υποστήριξη των αδυνάτων". Το πράγμα γίνεται για να βγει ο καθένας πιο μπροστά από τον άλλο με κάθε άλλο παρά κοινωνικά και μαζικά κριτήρια. Ο αγώνας σας είναι καθαρά προσωπικός και τα κίνητρά του κάθε άλλο παρά αγαθά είναι. Όλοι τα συντεχνιακά σας συμφέροντα πάτε να διαφυλάξετε.

 

μπλεκεις πολλα θεματα εκει. Ας διαχωρισω τη θεση μου.

Ειμαι υπερ ο καθενας εχει εναν προορισμο. Δεν ειμαστε ολοι για τη δουλεια που θελουμε. Δεν γινεται να γινουμε ολοι γιατροι.

Απο την αλλη, τα ΚΕΣ ειναι κατι σαν καραβι σωτηριας για τα παιδια που δεν περασαν εκει που θελουν. Ειναι κοροιδια. Και σε αυτο ειμαι αντιθετος.

Απλος ειναι ο διαχωρισμος. Δεν κοροιδευω κανεναν με την ιδεολογια μου.

Οπως ειχα ξαναπει σε πραγματικο μου παραδειγμα, με νευριαζουν τα παιδια που περασαν πολιτικοι μηχανικοι με βαθμο κατω απο τη βαση στις πανελληνιες σε ΚΕΣ, και γω καθισα και διαβασα για να περασω. Ειναι αδικια.

 

By the way, καλά κάνετε. Επαγγελματικά κεκτημένα είναι αυτά και καλώς προσπαθείτε να τα κρατήσετε. Επίσης μικρέ μου εκκολαπτόμενε μηχανικέ μη φοβάσαι. Το ΤΕΕ σου δεν θα αφήσει το επάγγελμά σου να επηρεαστεί στο ελάχιστο. Οπότε αν θες να ενισχύσεις τον αγώνα σου, πήγαινε στο ΤΕΕ και συντάξου με τον δικό τους αγώνα. Να ξέρεις ότι ο μόνος φορέας αρκετά δυνατός να σε υπερασπιστεί είναι το επιμελητήριο. Θα είναι το εφαλτήριο της σταδιοδρομίας σου και ο θεματοφύλακας κάθε σου διακαιώματος. Και να φανταστείς ότι δεν είμαι καν μηχανικός χεχεχεχεχε .....

 

οχι δεν ειναι ετσι. τα επαγγελματικα μου δικαιωματα θιγονται και αυτο δεν μου αρεσει καθολου. Δεν μαρεσει ουτε χωματοδρομο να τους επιτρεψουν να φτιαξουν

 

Όσο για το debate εμπειρία - γνώση.

Σου ξαναλέω: είσαι μικρός και τα συγχέεις: Εμπειρία δεν είναι γνώση, τουλάχιστον όπως την περιγράφεις. Εσύ με την έννοια γνώση εννοείς την κατάρτιση στο αντικείμενο εργασίας σου. .......

 

αχα. Το ιδιο εννοουμε τοτε.

Διαφωνω στο τελευταιο κομματι ομως, στο θεμα του πρακτικου ανταγωνισμου. Το θεμα ειναι 'θεωρητικο' ας πουμε. Να μην εχουν κανενα δικαιωμα. Κανενα

Γιατι ας πουμε αν καποιος θελει να χτισει ενα σπιτι και παρουσιαστω εγω και ενας αποφοιτος ΚΕΣ, και αυτος απο τα ΚΕΣ του πει στο κανω στα μισα χρηματα, ε τοτε θα παρει αυτον απο τα ΚΕΣ και ας ξερει οτι δεν θα κανει την ιδια δουλεια με μενα (πιθανως :p)

Link to comment
Share on other sites

Οπως ειχα ξαναπει σε πραγματικο μου παραδειγμα, με νευριαζουν τα παιδια που περασαν πολιτικοι μηχανικοι με βαθμο κατω απο τη βαση στις πανελληνιες σε ΚΕΣ, και γω καθισα και διαβασα για να περασω. Ειναι αδικια.

Σε ποιο ΚΕΣ γραφτηκαν αυτα τα παιδια? μηπως κανεις λαθος? εχω την εντυπωση οτι δεν υπαρχει στην Ελλαδα ΚΕΣ που να προσφερει Bachelor σε civil engineering

[sIGPIC][/sIGPIC]Μη τα βαζεις ποτε με ηλιθιους. Σε κατεβαζουν στο επιπεδο τους και σε κερδιζουν ευκολα λογω εμπειριας
Link to comment
Share on other sites

Σε ποιο ΚΕΣ γραφτηκαν αυτα τα παιδια? μηπως κανεις λαθος? εχω την εντυπωση οτι δεν υπαρχει στην Ελλαδα ΚΕΣ που να προσφερει Bachelor σε civil engineering

 

Μάλλον υποθετικό είναι το σενάριο, γιατί όντως τα περισσότερα ΚΕΣ και λοιπά ιδιωτικά ιδρύματα αφορούν ειδικότητες της αγοράς (οικονομικά/management/πληροφορική/ψυχολογία).

Link to comment
Share on other sites

Χμμ dead σωστή άποψη σχετικά με τα δικαιώματα. Μπορεί εγώ να το βλέπω πολύ ρομαντικά, ότι τέλος πάντων αν κάποιος έχει να επιλέξει ανάμεσα στον σωστό και καταρτισμένο, και στον απόφοιτο του ΚΕΣ που θα ναι φτηνότερος, θα επιλέξει τον σωστό. My mistake ... στην Ελλάδα ζούμε ... Οπότε αν θες οκ, ίσως εν τέλει στο θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων να χρειαστεί απόλυτη θέση - αποκλεισμός. Αλλά και αυτό λύση δεν είναι. Ίσως αυτό θα είναι και ο μοχλός πίεσης που θα χρησιμοποιήσει το ΤΕΕ για να σε προφυλάξει από τις συνέπειες. Θα πει στην κυβέρνηση ότι θα πέσει το επίπεδο της αγοράς εργασίας των μηχανικών και λοιπά ....

Πάντως ένα πράγμα θέλω να σε βεβαιώσω. Το ΤΕΕ όντως και μπορεί και θέλει τον διαχωρισμό των δικαιωμάτων και τη διασφάλιση των δικών σας, των μηχανικών. Επίσης έχει τη δύναμη να το επιτύχει. Αν το ΤΕΕ μουλαρώσει η κυβέρνηση θα το λάβει πολύ σοβαρά υπόψιν της να πάει κόντρα σε όλους τους μηχανικούς της χώρας.

 

Όσο για το fb, μέσα :ρ :clap: :D

Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον υποθετικό είναι το σενάριο, γιατί όντως τα περισσότερα ΚΕΣ και λοιπά ιδιωτικά ιδρύματα αφορούν ειδικότητες της αγοράς (οικονομικά/management/πληροφορική/ψυχολογία).

 

 

Υπαρχουν αυτα

http://page1.bhc.gr/bhc/di_krspd.htm

 

http://www.aua.edu/science.htm

Link to comment
Share on other sites

Tι λες ρε skabouri? Τι με νοιαζει εμενα αν ο αλλος χωρισε με τη κοπελα του. Εγω φροντισα στην περιοδο των πανελληνιων να τα εχω ολα καλα και ολα ωραια...this is the real world...

 

Ξέρεις, τα λόγια αυτά από κάποιον που δηλώνει υπέρμαχος της ισότητας και των ίσων ευκαιριών ακούγονται κάπως αταίριαστα. Και μιας και το πες, «real world» σημαίνει ότι δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τις ίδιες ευκαιρίες, ούτε έχουν την δυνατότητα να ζουν στο ίδιο, προστατευμένο περιβάλλον ώστε να διαβάζουν ανενόχλητοι.

 

Επίσης, καλό είναι να μην είσαι τόσο απόλυτος. Ούτε το να έχεις διαβάσει καλά εγγυάται ότι θα περάσεις στις πανελλήνιες, ούτε το να είσαι καλός μαθητής. Ξέρω αρκετές περιπτώσεις παιδιών που ήταν μαθητές του 19 και παρόλαυτά κάτι στράβωσε (ασθένεια, ψυχολογικό πατατράκ, χωρισμός γονέων κτλ).

 

Πρόσεχε τι λες, γιατί εκτίθεσαι απέναντι σε άτομα που σε περνάνε αρκετά χρόνια και ξέρουν καλύτερα τι εστί «real world»...

 

καποιοι χανουν καποιοι κερδιζουν τι να κανουμε.

 

Ομοίως, πολύ ιδεολογικό! Τι έγινε, υποστηρίζουμε την ισότητα όταν δεν μας παίρνει και όταν μας παίρνει είμαστε βασιλικότεροι του βασιλέως; Πως θα ένιωθες εάν σου έλεγε κάτι τέτοιο κάποιος πιο προνομιούχος από εσένα;

 

Ναι ειναι ενας χρονος κολαση. Ενας χρονος ομως που θα κρινει το μελλον σου. Φερσου ωριμα και πραξε αναλογα. Θα ακολουθησουν 4 χρονια παραδεισου.

 

Δικαίωμά σου να το βλέπεις έτσι. Σκέψου όμως ότι δεν έχουν όλα τα παιδιά την δυνατότητα να «φερθούν ώριμα» μέσα σε αυτό τον χρόνο. Οπότε και πάλι, μην είσαι τόσο απόλυτος.

 

και το ξαναλεω ας ξαναδωσει πανελληνιες. τι με νοιαζει αν ειναι 10 μαθηματα, ετσι ειναι το συστημα. Επειδη βαριεσαι να περιμενεις 1 χρονο τι με νοιαζει εμενα. Ετσι πανε αυτα. Αν δεν μπορεις να περιμενεις ενα χρονο φυγε εξω η περνα σε αλλη σχολη. Δεν ειμαστε ολοι για τις σχολες που θελουμε.

 

Εάν δεν είχες περάσει, να δω τι θα έλεγες. :)

 

Αν εισαι αρρωστος, υπαρχει προφορικη εξεταση στις πανελληνιες και ειναι πιο δυσκολη απο τις κανονικες για ευνοητους λογους

Αυτη ειναι η αληθεια: Δεν περναμε ολοι εκει που θελουμε γιατι απλα δεν μπορουμε ολοι

 

Δεν περνάνε όλοι γιατί δεν ζουν στις ίδιες συνθήκες. Μη νομίζεις ότι επειδή πέρασες εσύ είσαι πιο γαμάτος από άλλους.

 

ειμαι κατα της ελευθερης προσβασης για το λογο οτι στην Ελλαδα δεν εχουμε τις υποδομες να το στηριξουμε. Φαντασου με το τωρινο συστημα και με τις μεταγραφες οτι η σχολη μου στο πρωτο ετος εχει 300 παιδια. Πολυ απλα ΔΕΝ γινεται μαθημα με τοσο γεματα αμφιθεατρα. Τελος. Στο εξωτερικο μπορει να εχουν τις υποδομες. Και σε καθε εξαμηνο αν δεν περνας μαθηματα σε πετανε εξω. Εδω δεν εχουμε τις υποδομες για τοση μεγαλη εισοδο εισακτεων και περιορισαν τον αριθμο με το οριο του 2ν.

 

Εφόσον οι παραπανίσιοι που μπήκανε το δικαιούταν, δεν έχεις λόγο να διαμαρτύρεσαι. Έτσι δεν είναι;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...