Jump to content

Φροντιστήριο για προετοιμασία πανελληνίων


electra87
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 57
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

φιλε μου το τελειωσα φετος...δεν εδωσα εξετασεις δεν ηθελα να χαλασω το βαθμο του απολυτηριου μου.παρολα αυτα ειχα διαβασει αρκετα ολη την χρονια.πειτε ρε σεις καμια γνωμη και τιμες αν ξερετε καιγομαι!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Μπορει καποιος απο Θεσσαλονικη να μου προτεινει ενα πολυ καλο φροντιστηριο στη Θεσσαλονικη η ακομη και για ιδιαιτερο για προετοιμασια πανελληνιων?
Link to comment
Share on other sites

Φιλοι μου και φιλες μου η υποθεση δεν ειναι το φροντιστηριο αλλα οι καθηγητες που δουλευουν σε αυτα....

 

Αυτους θα πρεπει να ψαχνεται απεγνωσμενα και οχι ενα ονομα φροντιστηριου οπως ΝΕΟ, ΩΘΗΣΗ, ΑΡΩΓΗ κλπ κλπ

 

Σας μιλαω με την εμπειρια μου αυτη τη στιγμη καθως τυχαινει και δουλευω σε ενα απο τα γνωστα φροντιστηρια της Αθηνας.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Η ζωή ειναι πολύ μικρή για να μην την περνάς με τα άτομα που αγαπάς. . . .

 

think positive !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

kserei kaneis gia to neo na mas pei kamia gnomi;kirios ti xrhmata zitane.gia to neo kalitheas endiaferome.kai kati allo einai alitheia oti ola ta frontistiria ta tmimata apofoiton einai proina;
Link to comment
Share on other sites

Φιλοι μου και φιλες μου η υποθεση δεν ειναι το φροντιστηριο αλλα οι καθηγητες που δουλευουν σε αυτα....

 

Αυτους θα πρεπει να ψαχνεται απεγνωσμενα και οχι ενα ονομα φροντιστηριου οπως ΝΕΟ, ΩΘΗΣΗ, ΑΡΩΓΗ κλπ κλπ

 

Σας μιλαω με την εμπειρια μου αυτη τη στιγμη καθως τυχαινει και δουλευω σε ενα απο τα γνωστα φροντιστηρια της Αθηνας.

 

Όντως,σε μερικά από αυτά τα κεντρικά αποδεικνύονται φόλα.Εγώ αν και ήμουνα σε φροντιστήριο γειτονιάς θα έλεγα είχα πραγματικά κορυφές!

Τα αποφοίτων όντως γίνονται πρωί κατά βάση.

Peugeotclub

Peugeot 406 ST 2000 1.600cc

Στο νοσοκομείο καταλήγουνε όσοι φοράνε ζώνες.Οι υπόλοιποι πάνε πρώτα στο νεκροτομείο...

http://www.skoda-auto.gr/models/octavia/extra/images/2x3x180.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φιλοι μου και φιλες μου η υποθεση δεν ειναι το φροντιστηριο αλλα οι καθηγητες που δουλευουν σε αυτα....

 

Αυτους θα πρεπει να ψαχνεται απεγνωσμενα και οχι ενα ονομα φροντιστηριου οπως ΝΕΟ, ΩΘΗΣΗ, ΑΡΩΓΗ κλπ κλπ

 

Σας μιλαω με την εμπειρια μου αυτη τη στιγμη καθως τυχαινει και δουλευω σε ενα απο τα γνωστα φροντιστηρια της Αθηνας.

 

+1000!!!

Δεν εχει σημασια το ονομα...

Αν ο καθηγητης δεν ειναι καλος, να το βρασω το ονομα του φροντιστηριου....

Ο έξυπνος παραδέχεται...

Ο πονηρός δικαιολογείται...

Και ο ηλίθιος επιμένει...

Link to comment
Share on other sites

Τα φροντιστηρια στο κεντρο εχουν καποια ονοματα κραχτες και οι υπολοιποι καθηγητες ειναι λιγο φολες.

Κανονικες επιχειρησεις που το πρωτο μελημα τους ειναι να σου παρουν το 300αρι καθε μηνα και να "νταντεψουν" μερικους μελετηρους μαθητες να περασουν σε καμια καλη σχολη για να φτιαξουν καλο διαφημιστικο.

 

Υπαρχουν καλα συνοικιακα, με λιγο ψαξιμο βρισκονται...εγω αυτα προτεινω. Στο κεντρο ολα ειναι απροσωπα με τοσο κοσμο που μαζευουν, ασε που χανεις τοσο χρονο στο πηγαινε-ελα. :O

Link to comment
Share on other sites

Τα φροντιστηρια στο κεντρο εχουν καποια ονοματα κραχτες και οι υπολοιποι καθηγητες ειναι λιγο φολες.

Κανονικες επιχειρησεις που το πρωτο μελημα τους ειναι να σου παρουν το 300αρι καθε μηνα και να "νταντεψουν" μερικους μελετηρους μαθητες να περασουν σε καμια καλη σχολη για να φτιαξουν καλο διαφημιστικο.

 

Υπαρχουν καλα συνοικιακα, με λιγο ψαξιμο βρισκονται...εγω αυτα προτεινω. Στο κεντρο ολα ειναι απροσωπα με τοσο κοσμο που μαζευουν, ασε που χανεις τοσο χρονο στο πηγαινε-ελα. :O

 

Ο φίλος το έχει πιάσει το νόημα 1000%.Συμφωνώ.

Peugeotclub

Peugeot 406 ST 2000 1.600cc

Στο νοσοκομείο καταλήγουνε όσοι φοράνε ζώνες.Οι υπόλοιποι πάνε πρώτα στο νεκροτομείο...

http://www.skoda-auto.gr/models/octavia/extra/images/2x3x180.jpg

Link to comment
Share on other sites

kserei kaneis gia to neo na mas pei kamia gnomi;kirios ti xrhmata zitane.gia to neo kalitheas endiaferome.kai kati allo einai alitheia oti ola ta frontistiria ta tmimata apofoiton einai proina;

 

Phgaina sto neo sthn kipseli. Apla 3-4 kaloi ka8hghtes.mia k******ara pou m ekane ek8esh kai oi alloi ta gnwsta. Egw eskaga 300 an 8umamai kala. Nai ta tmhmata m fainetai einai mono prwina.

One of the things you learn after years of dealing with drug people,

is that you can turn your back on a person,

but never turn your back on a drug.

Link to comment
Share on other sites

Phgaina sto neo sthn kipseli. Apla 3-4 kaloi ka8hghtes.mia k******ara pou m ekane ek8esh kai oi alloi ta gnwsta. Egw eskaga 300 an 8umamai kala. Nai ta tmhmata m fainetai einai mono prwina.

 

Λες για το Νεο στην Κυψελης ή το Αλφα που εγινε Νεο;

Ειχα κανει την Α' Λυκειου στο Αλφα (το πανω, στην Ανω Κυψελη).

Ειχε καποιους καλους καθηγητες αλλα εμεινε σιγα σιγα απο κοσμο αφου τους πηρε ολους το Πεδιο που ειναι διπλα!

Απ'οτι ξερω πλεον δουλευει σαν γκρουπαδικο ενω εχει παραμεινει η ιδια διευθυνση συν τους τυπους που διευθυνουν το παλιο Νεο (:p) κατω στην Κυψελης.

 

Αυτο που μου αρεσε ηταν οτι δεν υπηρχε αυτο το απροσωπο κλιμα που συναντησα στο Θετικο στην Κανιγγος που πηγα Β' και Γ' Λυκειου.

Εκει μιλαμε για κανονικη επιχειρηση!

 

Εντωμεταξυ το Πεδιο εφαγε γερο πληγμα με τον Χατζητεγα που ηταν και Προεδρος του ΟΕΦΕ και τον μπαγλαρωσαν για τη διαρροη των θεματων! :p

Παντα μου την εσπαγε που το παιζαν οι τυποι επιχειρηματιες σαν αυτους στο Θετικο. Ξερουν ομως πως να τραβανε τους μαθητες να πανε σ'αυτους. Σκετοι μανατζερς! ;)

Link to comment
Share on other sites

kserei kaneis gia to neo na mas pei kamia gnomi;kirios ti xrhmata zitane.gia to neo kalitheas endiaferome.kai kati allo einai alitheia oti ola ta frontistiria ta tmimata apofoiton einai proina;

 

Τα χρηματα πανε αναλογα με τα μαθηματα και την ταξη.

Το 2005 που τελειωσα εγω, εδινα αν θυμαμαι καλα 280€ το μηνα για κομπλε (ολα τα μαθηματα δηλαδη :p).

Δεν πηγαινα στο Νεο ομως. :O

 

Για τα τμηματα καλυτερα παρε να τους ρωτησεις. Αν υπαρχει στην περιοχη σχολειο πρωι-απογευμα θα εχουν κι απ' τα δυο! :O

Link to comment
Share on other sites

τα χρηματα για ενα πληρες προγραμμα ειναι απο 310 μεχρι 3-60 ευρω. Εννοειται οτι δε μιλαω για γκρουπαδικα οπου εκει η τιμη ανεβαινει γυρω στο 50%.

 

Τα φροτιστηρια ΝΕΟ ειναι franchise που σημαινει οτι ο οποιοσδηποτε σκαει χρημα στον βασικο ιδιοκτητη του ΝΕΟ και απλα δανειζεται το ονομα.....

 

Απο κει κ περα τα συμπερασματα δικα σας. ΑΛΛΑ ξαναλεω... τους καθηγητες να ψαχνετε και ΟΧΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΦΡΟΝΤιΣΤΗΡΙΟΥ

[sIGPIC][/sIGPIC]

Η ζωή ειναι πολύ μικρή για να μην την περνάς με τα άτομα που αγαπάς. . . .

 

think positive !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

εγω κανω ιδιαιτερο μαθηματικα(μονο εγω και ο καθηγητης μου) και τα εξηγει αψογα...μονο μιση ωρα το μαθημα κανω και τιποτα παραπανω...τη βδομαδα οταν θα ξεκινησουν τα σχολεια θα κανω 3-4 μισαωρα τη βδομαδα και πληρωνω 19 ευρω την ωρα..τωρα βεβαια κανω 3 ωρες τη βδομαδα και εχω προχωρησει...σκεφτομαι να κανω και 1-2 ωρες την εβδομαδα φυσικη και καμια 10ρια ωρες συνολο εκθεση για να μαθω τα βασικα...δεν χρειαζεται ρε παιδια και το Α.Ο.Δ.Ε. φροντιστηριο ειπαμε, δηλαδη τι, θα σας το διαβαζει το μαθημα ο καθηγητης για να το μαθετε καλυτερα:lol::lol:ελεος
Link to comment
Share on other sites

Λες για το Νεο στην Κυψελης ή το Αλφα που εγινε Νεο;

Ειχα κανει την Α' Λυκειου στο Αλφα (το πανω, στην Ανω Κυψελη).

Ειχε καποιους καλους καθηγητες αλλα εμεινε σιγα σιγα απο κοσμο αφου τους πηρε ολους το Πεδιο που ειναι διπλα!

Απ'οτι ξερω πλεον δουλευει σαν γκρουπαδικο ενω εχει παραμεινει η ιδια διευθυνση συν τους τυπους που διευθυνουν το παλιο Νεο (:p) κατω στην Κυψελης.

 

Αυτο που μου αρεσε ηταν οτι δεν υπηρχε αυτο το απροσωπο κλιμα που συναντησα στο Θετικο στην Κανιγγος που πηγα Β' και Γ' Λυκειου.

Εκει μιλαμε για κανονικη επιχειρηση!

 

Εντωμεταξυ το Πεδιο εφαγε γερο πληγμα με τον Χατζητεγα που ηταν και Προεδρος του ΟΕΦΕ και τον μπαγλαρωσαν για τη διαρροη των θεματων! :p

Παντα μου την εσπαγε που το παιζαν οι τυποι επιχειρηματιες σαν αυτους στο Θετικο. Ξερουν ομως πως να τραβανε τους μαθητες να πανε σ'αυτους. Σκετοι μανατζερς! ;)

 

To alfa enw8hke me to neo. Egw eimouna sto kthrio tou neo sthn kipselis . Basika ema8a pws kai enas apo to 15 mphke mesa gia ta 8emata twn panellhniwn :ninja::ninja: Nai ontws to klima sto neo htan g*****to apla m ekanan ka8e 5' parathrhseis :P

 

 

Auta

One of the things you learn after years of dealing with drug people,

is that you can turn your back on a person,

but never turn your back on a drug.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

ΕΓΩ ΦΟΙΤΗΣΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ... ΕΒΓΑΛΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 19,5 "ΔΕΚΑΕΝΕΑ ΚΑΙ 5 ΔΕΚΑΤΑ" ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ Η ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ. ΑΡΧΙΚΑ ΟΛΟΙ ΜΕ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΠΑΛΑΒΟ!!! ΕΠΕΙΤΑ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΕΙΠΑΝ ΙΔΙΟΦΥΙΑ!!! ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ... ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΟΥΣΙΩΔΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ!!!(ΕΝΝΟΩ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ). ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΜΑΘΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΛΟ ΜΟΥ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΕ ΣΚΙΣΜΕΝΑ ΦΥΛΛΑ ΑΠΟ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΛΥΜΕΝΕΣ Η ΑΠΟ ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΛΥΣΕΩΝ. "ΕΓΙΝΑ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟΥ " ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑ ΧΑΡΤΙΑ ΕΚΤΥΠΩΤΗ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ!!! ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ - ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ, ΚΑΘΩΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΔΟΣΗ, ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΟΣΟ ΕΓΩ!!! [...}. ΤΩΡΑ (ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΠΡΟΣ ΤΡΙΤΗ ΛΥΚΕΙΟΥ) ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΟΥ... ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΧΩ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΟΥ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ!!! ΑΡΧΙΚΑ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤ 'ΑΥΤΟΥΣ "ΡΙΣΚΟ" ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΕΙΞΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΑΔΙΚΟ... ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ (ΓΟΝΕΙΣ - ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ) ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΑΥΤΗ ΣΤΗΝ ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ "ΠΤΩΧΕΥΣΗ" ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.

ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟΝ Η/Υ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΔΕΝ ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΚΤΑΤΑΙ...

ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ,

"THINKPAD"

Link to comment
Share on other sites

thinkpad καλωσόρισες στο forum του myPhone. Θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι τα κεφαλαία γράμματα δέον όπως αποφεύγονται, καθώς πέραν του ότι μοιάζει σαν να φωνάζεις, είναι και δύσκολα στην ανάγνωση.

 

Ευχαριστώ. :)

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
ΕΓΩ ΦΟΙΤΗΣΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ... ΕΒΓΑΛΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 19,5 "ΔΕΚΑΕΝΕΑ ΚΑΙ 5 ΔΕΚΑΤΑ" ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ Η ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ. ΑΡΧΙΚΑ ΟΛΟΙ ΜΕ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΠΑΛΑΒΟ!!! ΕΠΕΙΤΑ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΕΙΠΑΝ ΙΔΙΟΦΥΙΑ!!! ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ... ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΟΥΣΙΩΔΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ!!!(ΕΝΝΟΩ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ). ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΜΑΘΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΛΟ ΜΟΥ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΕ ΣΚΙΣΜΕΝΑ ΦΥΛΛΑ ΑΠΟ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΛΥΜΕΝΕΣ Η ΑΠΟ ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΛΥΣΕΩΝ. "ΕΓΙΝΑ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟΥ " ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑ ΧΑΡΤΙΑ ΕΚΤΥΠΩΤΗ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ!!! ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ - ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ, ΚΑΘΩΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΔΟΣΗ, ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΟΣΟ ΕΓΩ!!! [...}. ΤΩΡΑ (ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΠΡΟΣ ΤΡΙΤΗ ΛΥΚΕΙΟΥ) ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΟΥ... ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΧΩ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΟΥ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ!!! ΑΡΧΙΚΑ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤ 'ΑΥΤΟΥΣ "ΡΙΣΚΟ" ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΕΙΞΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΑΔΙΚΟ... ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ (ΓΟΝΕΙΣ - ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ) ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΑΥΤΗ ΣΤΗΝ ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ "ΠΤΩΧΕΥΣΗ" ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.

ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟΝ Η/Υ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΔΕΝ ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΚΤΑΤΑΙ...

ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ,

"THINKPAD"

 

 

 

 

Με συγχωρείτε για τα κεφαλάια.. δεν γνώριζα... ωστόσο μετά από ένα χρόνο και δίχως να "φωνάζω" ε΄χω να δηλώσω τα παρακάτω:

 

 

 

 

Φοίτησα κι εγώ στην γ λυκείου φέτος κατά το σχολικό έτος 2010 - 2011. Σε όλη τη σχολική πορεία μου ποτέ δεν έκανα φροντηστίριο ή ιδιαίτερα... Δεν ενίσχυσα την παραπαιδεία... Πάντοτε η "μέθοδός" μου βασιζόταν στην απόλυτη κατανόηση των σχολικών εγχειριδίων, τα οποία παρεπιπτόντως θεωρώ σχετικώς καλογραμμένα, καθώς σε αντίθεση με βοηθήματα που μου έδειχναν οι συμμαθητές μου, έχουν συγκεκριμένο πρόγραμμα παρουσίασης των εννοιών, συνοχη και στοχοθετημένο υλικό που συνίσταται από παραδείγματα, ασκήσεις εμπέδωσης, και συνδυαστικά θέματα. Επιπλέον την απόφασή μου να μελετώ μόνος μου, συνόδευε η επιμονή μου στην επίλυση ασκήσεων που εγώ επέλεγα. Έμαθα μαθηματικά γεμίζοντας όλο μου το δωμάτιο από σκισμένα φύλλα εκτυπωτή... Κατά την άποψή μου, η μάθηση συνιστά διαδικασία, από την οποία απαιτείται να διέλθει ο καθένας ώστε να μάθει να εργάζεται , να είναι αυτάρκης, να συνδυάζει, να δημιουργεί και να ανακαλύπτει... Επιστήμονα κατα την άποψή μου είναι αδύνατο να σε καταστήσει κάθε επιμορφωτικό ίδρυμα. Έπιστήμονας γίνεσαι... Όπως εξάλλου είπε ο διάσμος Ελβετός μαθηματικός Bernoulli, "Κανένας δεν δίδαξε ποτέ κανέναν τίποτα!, Απλώς τον βοήθησε να το μάθει μόνος του!". Ακόμα κι όσοι παιρνούν σε υψηλόβαθμες σχολές με τη χρήση της παραπαιδείας, και με λίγη τύχη βέβαια, καθώς οι μαθητές αυτοί απλώς "παπαγαλίζουν" έτοιμες φροντηστιριακές γνώσεις, δίχως να έχουν μάθει να σκέφτονται αυτόνομα, στη συνέχεια στο πανεπιστήμιο "τα φτήνουν", καθώς υπερβολικά κουρασμένοι και άμαθοι στην αυτόνομη επεξεργασία αδυνατούν να ανταποκριθούν από μόνοι τους...

 

Αρκετά νομίζω με τις απόψεις αυτές ... Ας σας μιλήσω τώρα για εμένα:

Εγώ στην α λυκείου έβγαλα 19,3

στην β λυκείου 19,5

στην γ λυκειου μέχρι στιγμής έχω σε όλα 20

 

στις πανελλήνιες έγραψα όπως υπολογίζω για τα μαθήματα της θετικής κατεύθυνσης τα εξης:

χημεία: 19.2 - 20 (πιθανών να χάσω μονάδες λόγω κακού γραφικού χαρακτήρα)

φυσική :18.2 - 19.6 (σωστά όλα τα θέματα , στο δ του 4ου θέματος απλώς λόγω χρόνου δεν έβαλα νούμερα στους τύπους, + κακός γραφικός χαρακτήρας)

μαθηματικα κατεύθυνσης: 16 - 18.6 ( πολυπλοκότητα λύσεων, θεμα 3ο το γ απλώς περιέγραψα τον τρόπο λύσης , χωρίς να τον ολοκληρώσω, θέμα 4ο σωστά λημμένο)

έκθεση - έκφραση: 16- 17 (γνωρίζεται περι υποκειμενικότητας στην αξιολόγηση του μαθήματος αυτού)

βιολογία κατεύθυνσης: 18.6 - 19.4 (θέμα 4ο σε μερικά σημεία ενδέχεται λανθασμένη αντιγραφή βάσεων)

βιολογία γενικής παιδείας:20.

 

Με βάση τα χειρότερα από τα παραπάνω δεδομένα βγάζω περίπου 18.600 μόρια, που σημαίνει πως εισάγομαι σε σχολές της επιθυμίας μου , αποκλειστικά χάρη στην προσωπική μου μελέτη!!!

 

Φυσικά, όλα τα παραπάνω δεν τα γράφω για φιγούρα, αλλά για να αποτελέσουν παράδειγμα για όσους με αμφισβητουν, δηλαδή αμφισβητουν τον εαυτό τους... Φυσικά μόλις πάρω ατα αποτελέσματα θα ενημερώσω την ιστοσελίδα για τα "τελικά δεδομένα" , αλλά είμαι σίγουρος για αυτά καθώς μ μέθοδος που εργάστηκα μου έδωσε κι άλλο ένα προσόν... Αφού δεν αξιολογοούμουν από κανέναν σε προσωπικό επίπεδο εργασίας, έμαθα να αξιολογώ άριστα τον εαυτό μου... Έτσι σε προσεγγιστικό πάντα επίπεδο, καθώς δεν είναι δυνατόν να υπολογίσω τις διαθέσεις των βαθμολογητών καθώς δεν με βαθμολόγησαν παρα μόνο καθηγητές του σχολείου στο παρελθόν σας παραθέτω τα παραπάνω στοιχεία...

 

Επιπλέον η επικράτηση της παραπαιδείας στη χώρα μας θεωρώ πως συνιστά καθαρά ένα αποτέλεσμα της γενικότερης νοοτροπίας του Έλληνα για αποπομπη των ευθυνών, τεμπελιά , φυγοπονία και κυρίως της ανάγκης του κάθε ατόμου να τα περιμένει όλα από τους άλλους (πολιτικά κόμματα, θρησκευτικές οργανώσεις, γονείς, επιμορφωτικά ιδρύματα , κι άλλους τρίτους "μεσσίες"). Όλοι κατηγορόυν τα σχολικά βιβλία, τους καθηγητές , το σύστημα βρίσκοντας έτσι την "κάθαρση" που αναζητούν δικαιολογόντας την έλλειψη προσπάθειας από μεριάς τους. Βάσει της σχολικής μου εμπειρίας, όποτε έιχαμε να αντιμετωπίσουμε ένα διαγώνισμα , τουλάχιστον το 75% των συμμαθητών μου σπαταλούσαν χρόνο γκρινιάζοντας για τη δυσκολία των θεμάτων, δίχως ωστόσο να επιχειρήσουν κάποια λύση... Επιπροσθέτως, δίχως να θέλω να θεωρηθώ ανώτερος, όταν μόνο εγώ τελικά εξασφάλιζα αποτελέσματα, οι συμμαθητές μου με αντιμετώπιζαν με ειρωνία και χλευασμό(φυτό π.χ.) ή προσπαθούσαν να με κατηγορήσουν για άλλες πτυχές της ζωής μου (π.χ. πορωμένος, άθεος κ.τ.λ.), ή με θεωρόυσαν κάποιοι λιγότερο ενοχήτικόι , αλλά εξίσου τεμπέληδες ή απράγμονες απλώς ανώτερο... Ωστόσο η αλήθεια νομίζω μως ήταν η ακόλουθη.. εξασφάλιζα αποτελέσματα επειδή προσπαθούσα.. Δεν υπάρχει περισσότερη εξυπνάδα , αλλά περισσότερη θέληση κι αποφασιστικότητα... Λυπάμαι που κάποιοι δεν το κατάλαβαν ποτέ αυτό, αλλά περισσότερο που κάποιοι άλλοι το κατάλαβαν αλλά αρνούνται να αλλάξουν , γιατί έτσι θα διαφέρουν από τους πολλούς... Ωστόσο κατά την άποψή μου μόνο με την προσωπική αντίληψη των σφαλμάτων μας και την ατομική προσπάθεια αλλάζει ένα σύστημα, κι όχι με τις συνηθισμένες άσκοπες κι ανευ λόγου διαμαρτυρίες ( καταλήψεις σε σχολεία, πορείες, γιαουρτώματα καθηγητών κ.τ.λ.).

 

Ζητώ συγγνώμη για την υπερβολική μου στάση αλλά νομίζω πως πηγάζει από την έμφυτη ανάγκη μου να εκφραστώ... Φυσικά θα σας ενημερώσω όποτε μπορέσω για τις τελικές μου επιδόσεις στις πανελλήνιες εξετάσεις...

Ευχαριστώ για την προσοχή σας με αγάπη , ένας από εσάς,

thinkpad

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα σε αυτά που λες.

Και πιστεύω πως ναι, όταν θέλεις κάτι πραγματικά και είσαι διατεθειμένος να αφιερώσεις ΧΡΟΝΟ και ΚΟΠΟ σίγουρα θα τα πας καλά, έστω και αν δεν κάνεις φροντιστήρια.

Το θέμα είναι όμως ότι τα σημερινά παιδιά (μέσα και εγώ) δεν έχουν αυτό το πάθος που έχεις εσύ. Κοινώς ψιλοβαριούνται τη ζωή τους, και χωρίς ένα δερβέναγα πάνω από το κεφάλι τους (είτε λέγονται γονείς, είτε καθηγητές φροντιστηρίου) δεν θα κάνουν και πολλά, απλά επειδή δε θα το θέλουν πραγματικά.

Άρα πιστεύω πως ο σκοπός των φροντιστηρίων, για μεγάλο μέρος των παιδιών, είναι να τα κάνουν να διαβάζουν ενώ στην πραγματικότητα δεν το θέλουν (σε τέτοιο βαθμό τουλάχιστον) και να πετύχουν σε κάποια σχολή, στην οποία χωρίς τα φροντιστήρια και την γενικότερη πίεση δε θα έμπαιναν.

Πάντως το είχα σκεφτεί και γω ότι θα μπορούσα να ζητάω σημειώσεις (εγώ ήμουν θεωρητική την οποία θεωρώ και ευκολότερη κατεύθυνση καθώς δεν έχει το ρίσκο των δύσκολων ασκήσεων κτλ.) είτε από καλούς καθηγητές του σχολείου, είτε από συμμαθητές που θα έκαναν φροντιστήριο και θα είχαν καλές σημειώσεις, ώστε να διαβάζω χωρίς να πληρώνω παραέξω.

Βέβαια όλα αυτά έμειναν στη σκέψη καθώς το ρίσκο ήταν μεγάλο (και εγώ δεν ήμουν από αυτούς που είχαν την τρελή όρεξη για διάβασμα.

Πάντως και πολύ καλοί και έξυπνοι μαθητές κάνουν φροντιστήριο απλά για να βελτιωθούν περαιτέρω. Ας πούμε εσύ δούλεψες τόσο πολύ και έβγαλες 18.6 (στη χειρότερη όπως λες). Το θέμα είναι πως πολλοί μαθητές στοχεύουν σχολές όπως Ιατρική, Αρχιτεκτονική κτλ. οι οποίες νομίζω θέλουν 19+. Οπότε όσο και αν προσπαθούσαν δύσκολα θα το έκαναν χωρίς κάποιο καθηγητή που μπορεί να ξέρει τυχόν κενά τους, δυσκολίες κτλ.

Ένα τελευταίο είναι πως οι γονείς δε νιώθουν ότι κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους για να πετύχει το παιδί τους, οπότε είτε το θέλει το παιδί είτε όχι αυτοί επιμένουν για να τα έχουν καλά με τον εαυτό τους αλλά και τον κοινωνικό περίγυρο.

Εν ολίγοις ναι, συμφωνώ πως μπορείς να μπεις σε πολύ καλές σχολές αν το θέλεις πραγματικά χωρίς να κάνεις φροντιστήρια. Και μπράβο σου που το κατάφερες!

Ότι δεν σε σκοτώνει :rocket: σε κάνει δυνατότερο

Όσο ζω μαθαίνω

Link to comment
Share on other sites

Κατά την άποψή μου, η μάθηση συνιστά διαδικασία, από την οποία απαιτείται να διέλθει ο καθένας ώστε να μάθει να εργάζεται , να είναι αυτάρκης, να συνδυάζει, να δημιουργεί και να ανακαλύπτει... Επιστήμονα κατα την άποψή μου είναι αδύνατο να σε καταστήσει κάθε επιμορφωτικό ίδρυμα. Έπιστήμονας γίνεσαι...

 

Απο τα οσα εγραψες φιλε thinkpad, κραταω το παραπανω. Και δυστυχως, αυτο που εσυ συνειδητοποιησες στα χρονια σου στο λυκειο, εγω το καταλαβα στα τελευταια ετη των σπουδων μου, βλεποντας οτι περισσοτεροι απο τους μισους που βγαινουν απο τη σχολη μου ειναι παντελως ασχετοι με το αντικειμενο. Και δεν μιλω φυσικα για την ελλειψη εμπειριας που ειναι κατι φυσιολογικο, αλλα για την ουσια των σπουδων τους στο πανεπιστημιο. Ο φορεας της μαθησης ειτε λεγεται δημοτικο, ειτε λυκειο, ειτε ΑΕΙ θα σου δωσει μια βαση ωστε εσυ να ξεκινησεις και να αναπτυξεις τον εαυτο σου σε αυτο που ονομαζουμε επιστημονα.

 

Δυστυχως, το πανεπιστημιο ηταν αυτο που με εμαθε πως να διαβαζω σωστα. Μεχρι τοτε, αυτο που εκανα ειναι να προετοιμαστω τελεια με στρατηγικη και εφοδια για τον αγωνα των πανελληνιων. Μπαινοντας στη σχολη ομως, ξαφνικα σε πετανε στον ωκεανο χωρις σωσιβιο. Οποιος μπορει κολυμπαει. Αν ειχα μαθει να διαβαζω σωστα, θα ειχα περασει τα χρονια των σπουδων μου πολυ πιο ευκολα. Φυσικα και στο πανεπιστημιο υπαρχει το PLR (Path of the Least Resistance) και μαλιστα ειναι πολυ πιο ευκολο και λιγοτερο δαπανηρο απο οτι στο λυκειο. Ο καθενας φυσικα, κανει τις επιλογες του και θα αμοιφθει αναλογως.

 

Οσο για τα υπολοιπα, καλα αποτελεσματα φιλε μου και καλη επιτυχια στην επιστημη που θα επιλεξεις.

Παναγιώτης

Samsung Galaxy S7 Edge

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως, το πανεπιστημιο ηταν αυτο που με εμαθε πως να διαβαζω σωστα. Μεχρι τοτε, αυτο που εκανα ειναι να προετοιμαστω τελεια με στρατηγικη και εφοδια για τον αγωνα των πανελληνιων. Μπαινοντας στη σχολη ομως, ξαφνικα σε πετανε στον ωκεανο χωρις σωσιβιο. Οποιος μπορει κολυμπαει.

 

δυστυχως ισχυει 100% αυτο που λες.περασα σε μια σχολη κατώτερη απο αυτη που επιθυμούσα και δικαιολογούσα τον εαυτο οτι δεν ειμαι αρκετη εξυπνη για μεγαλυτερα πραγματα.αλλα ενα χρονο μεσα στη σχολη καταλαβα οτι δεν φταει η εξυπναδα αλλα ο λαθος τροπος διαβασματος αλλα και ο τροπος δυδασκαλιας.κανενας δεν εκατσε να μας εξηγήσει σε βαθος τι σκατα καναμε απλα τα περνάγαμε επιφανειακά.στη σχολη που σχεδον κανενας δεν θα κατσει να ασχοληθεί αναγκαστικά πρεπει να κανω τη ερευνα,μαθηση μονη μου και τα περναω ολα νερο.και το καλυτερο?συναντησα προσφατα παιδι απο το φροντιστηριο μου που ειχε περασει σε μεγαλη σχολη(πρωτη μου επιλογη).ε ο τυπος δεν ξερει που τα πανε τα τεσσερα, χρωσταει ενα κιλο μαθηματα και ειχε αριστευσει σχεδον στις πανελλήνιες.

 

μπραβο thinkpad χαιρομαι να διαβαζω για παιδια σαν εσενα.συγχαρητήρια σε οποια σχολη και να περασεις:D

Link to comment
Share on other sites

sorry thinkpad αλλά αν θεωρείς ότι το σχολικό βιβλίο μαθηματικών κατεύθυνσης σε έχει μάθει να λύνεις ασκήσεις τότε έχεις πιάσει ένα 13αράκι
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...