Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εδώ ρωτάς.

 

τελικα εκανα δουλεια. μου χε ερθει λογαριασμος στο τελος του επιδοτουμενου προγραμματος.τους πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν να αγνοησω τον λογαριασμο και οτι εχει συμψηφιστει...

Link to comment
Share on other sites

Όπως το είπες φίλε μου. Η κάρτα θα χορηγείται πλέον υποχρεωτικά μετά την αποδοχή της αίτησης φορητότητας από τον υφιστάμενο πάροχο.

 

Εγώ τον Αύγουστο έκανα αίτηση φορητοτητας από Vodafone σε Cosmote μέσω του site της Cosmote, μου έστειλαν το συμβόλαιο μαζί με την κάρτα sim υπέγραψα κανονικά, και μετά από 3 μέρες με κάλεσαν από την Vodafone για αντιπροσφορα την οποία αποδέχτηκα, και ακύρωσα την αίτηση προς Cosmote τηλεφωνικά.

Μου είπαν από την Vodafone τον αριθμό που έπρεπε να καλέσω για να ακυρώσω την αίτηση.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τον Αύγουστο έκανα αίτηση φορητοτητας από Vodafone σε Cosmote μέσω του site της Cosmote, μου έστειλαν το συμβόλαιο μαζί με την κάρτα sim υπέγραψα κανονικά, και μετά από 3 μέρες με κάλεσαν από την Vodafone για αντιπροσφορα την οποία αποδέχτηκα, και ακύρωσα την αίτηση προς Cosmote τηλεφωνικά.

Μου είπαν από την Vodafone τον αριθμό που έπρεπε να καλέσω για να ακυρώσω την αίτηση.

Σωστά πλέον έτσι γινετε. Ειδικά εάν είναι συμφωνία από απόσταση ( δλδ μέσω τηλεφώνου ή διαδικτυου)

Link to comment
Share on other sites

Από την cosmote που είχες ήδη ενεργοποιήσει την σύνδεση μαζί τους (αφού υπόγραψες) δεν σου είπαν τίποτα? Δεν σου φέραν αντιρρήσεις?

πριν:nokia n82+5800+x6+n8 SlimModed by Lagoskon+lumia 800+920+820+830+925+1020+930, huawei p8 lite+p9 lite+mate 10 pro, iphone 5c+5+5s+6, Xiaomi Redmi note 2+ redmi 3s gold+ redmi note 3 pro+Redmi Note 4+Redmi Note 5+Mi A1+Mi8 6/64+Mi9 6/128+Poco F3, samsung galaxy s3+s3 mini+s4+s6+s7+s7 edge+s8 plus+s9plus+s10 plus 8/128+note 9+Note 10 plus+s20 fe 5G+s21fe+s21ultra+s21plus+s22 plus+s23plus

τώρα: s23 ultra 8/256 & s21 fe

Link to comment
Share on other sites

σε εταιρικό νούμερο σήμερα μου ήρθε το παρακάτω μήνυμα :rolleyes:

Δεν έχω καταλάβει όμως στο 1339 τι μήνυμα πρέπει να στείλω

 

http://i89.photobucket.com/albums/k214/paiktaras/1_zpszwaprlqb.jpg' alt='1_zpszwaprlqb.jpg'>

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

σε εταιρικό νούμερο σήμερα μου ήρθε το παρακάτω μήνυμα :rolleyes:

Δεν έχω καταλάβει όμως στο 1339 τι μήνυμα πρέπει να στείλω

 

http://i89.photobucket.com/albums/k214/paiktaras/1_zpszwaprlqb.jpg' alt='1_zpszwaprlqb.jpg'>

 

Μου ηρθε κι εμενα σε προσωπικο προγραμμα red1

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους!!

Γράφω μια ιστορία που εκτυλίσσεται εδώ και μια βδομάδα, για να γλυτώσω κάποιους που μπορεί να τύχουν σε παρόμοια περίπτωση. Συγγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα, αλλά οι λεπτομέρειες έχουν τη σημασία τους.

 

Είμαι συνδρομήτρια σε καρτοπρόγραμμα Vodafone με λογαριασμό 20,16 ευρώ. Κάθε μήνα έκανα επέκταση και έφτανε περίπου το ποσό των 33 ευρώ.

- Την Τρίτη 10/11 μου τηλεφωνεί η κ. Α από το τμήμα προσφορών και μου λέει σας δίνουμε το red 1 στη μισή τιμή (36,50 τελική!). Φυσικά δέχομαι και κλείνουμε ραντεβού, για να μου στείλουν το συμβόλαιο τη Δευτέρα 16/11 (δεν μπορούσα νωρίτερα). Με ρωτάει τί sim να μου στείλει. Της λέω "τώρα χρησιμοποιώ micro, αλλά αύριο παραλαμβάνω καινούρια συσκευή που θέλει nano. να αγοράσω nano για το καρτοπρόγραμμα και να την αλλάξω μετά με αυτή που θα μου στείλετε;" λέει "ναι, δεν υπάρχει πρόβλημα".

- Την Τετάρτη 11/11 παραλαμβάνω την καινούρια συσκευή και τηλεφωνώ στο 13830 για να ενεργοποιηθεί η sim που αγόρασα. Μου λένε "δε γίνεται να ενεργοποιηθεί, γιατί εκκρεμεί αίτησή σας για συμβόλαιο. Θέλετε να την ακυρώσουμε και να προχωρήσουμε στην ενεργοποίηση της κάρτας;" Λέω "όχι, γιατί θα χάσω την προσφορά". Μου λένε "θα σας καλέσουν αύριο από το τμήμα προσφορών να δούμε τί μπορεί να γίνει".

- Την Πέμπτη 12/11 με καλεί από το τμήμα προσφορών η κ. Β. Μου λέει ότι δε γίνεται να ενεργοποιηθεί η κάρτα. Μου ζητάει το σειριακό αριθμό και λέει "όταν υπογράψετε το συμβόλαιο, θα με καλέσετε και θα ενεργοποιήσω αυτήν την κάρτα (αυτή που είχα αγοράσει). Την άλλη που θα παραλάβετε με το κούριερ, αγνοήστε τη".

- Τη Δευτέρα 16/11 το κούριερ δεν ήρθε, άγνωστο για ποιό λόγο. Με κάλεσαν την επόμενη μέρα από την εταιρεία κούριερ για καινούριο ραντεβού, χωρίς να μου δικαιολογηθούν για το στήσιμο.

- Την Τετάρτη 18/11 υπογράφω το συμβόλαιο και τηλεφωνώ στην κ. Β για την ενεργοποίηση της κάρτας. Μου λέει "σε 5-10 λεπτά θα χαθεί το σήμα από την παλιά". Δύο ώρες μετά ξαναπαίρνω και λέω ότι δεν έχει γίνει τίποτα ακόμα. Μου λέει "το έχω στείλει στα κεντρικά, θα πρέπει να περιμένετε". Αργά το βράδυ τηλεφωνώ στο 13830 και λέω ότι ακόμα δεν έχει ενεργοποιηθεί η κάρτα. Το κοιτάζουν και μου λένε ότι είναι πρόβλημα του συστήματος και μέχρι την Παρασκευή θα έχει λυθεί.

- Σήμερα Πέμπτη 19/11 ξαναπαίρνω την κ. Β. Μου λέει θα το δω και θα σας πάρω σε 5 λεπτά. Με πήρε μετά από μιάμιση ώρα και μου λέει "ο σειριακός της sim που μας δώσατε αντιστοιχεί σε καρτοκινητό, όχι σε συμβόλαιο και δεν μπορούμε να το ενεργοποιήσουμε". Της λέω "σας το είχα εξηγήσει την προηγούμενη βδομάδα και μου είπατε δεν υπήρχε πρόβλημα". Μου ζητάει το σειριακό της sim που παρέλαβα με το συμβόλαιο, της τον δίνω και λέει "θα σας καλέσω σε 5 λεπτά". Τρεις ώρες μετά την ξαναπαίρνω και λέει "έχω στείλει το αίτημά σας σε κατάστημα για να μετατρέψουν την κάρτα του καρτοπρογράμματος σε κάρτα συμβολαίου".

Εκνευρισμένη από όλη την ταλαιπωρία της λέω ότι, αν δεν ολοκληρωθεί η διαδικασία μέσα στη μέρα, αύριο το πρωί θα κάνω αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρεία. Ακολούθησε συζήτηση απείρου κάλλους..........

 

Και πάλι συγγνώμη για τη φλυαρία, αλλά έπρεπε κάπου να τα πω :p

Θα σας ενημερώσω για τις εξελίξεις!

 

 

Update: μια ωρίτσα μετά την απειλή φορητότητας, η καινούρια κάρτα ενεργοποιήθηκε ως εκ θαύματος!!!

Edited by ostria19
update
Link to comment
Share on other sites

Γενικά το θέμα αλλαγής sim γίνεται πιο εύκολα απο τα καταστήματα... Έχω την αίσθηση(χωρίς να είμαι σίγουρος) οτι αμα πας σε κατάστημα με δικές σου sim και πάλι μπορούν να κάνουν την αλλαγή άμεσα και εύκολα
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους!!

Γράφω μια ιστορία που εκτυλίσσεται εδώ και μια βδομάδα, για να γλυτώσω κάποιους που μπορεί να τύχουν σε παρόμοια περίπτωση. Συγγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα, αλλά οι λεπτομέρειες έχουν τη σημασία τους.

 

Είμαι συνδρομήτρια σε καρτοπρόγραμμα Vodafone με λογαριασμό 20,16 ευρώ. Κάθε μήνα έκανα επέκταση και έφτανε περίπου το ποσό των 33 ευρώ.

- Την Τρίτη 10/11 μου τηλεφωνεί η κ. Α από το τμήμα προσφορών και μου λέει σας δίνουμε το red 1 στη μισή τιμή (36,50 τελική!). Φυσικά δέχομαι και κλείνουμε ραντεβού, για να μου στείλουν το συμβόλαιο τη Δευτέρα 16/11 (δεν μπορούσα νωρίτερα). Με ρωτάει τί sim να μου στείλει. Της λέω "τώρα χρησιμοποιώ micro, αλλά αύριο παραλαμβάνω καινούρια συσκευή που θέλει nano. να αγοράσω nano για το καρτοπρόγραμμα και να την αλλάξω μετά με αυτή που θα μου στείλετε;" λέει "ναι, δεν υπάρχει πρόβλημα".

- Την Τετάρτη 11/11 παραλαμβάνω την καινούρια συσκευή και τηλεφωνώ στο 13830 για να ενεργοποιηθεί η sim που αγόρασα. Μου λένε "δε γίνεται να ενεργοποιηθεί, γιατί εκκρεμεί αίτησή σας για συμβόλαιο. Θέλετε να την ακυρώσουμε και να προχωρήσουμε στην ενεργοποίηση της κάρτας;" Λέω "όχι, γιατί θα χάσω την προσφορά". Μου λένε "θα σας καλέσουν αύριο από το τμήμα προσφορών να δούμε τί μπορεί να γίνει".

- Την Πέμπτη 12/11 με καλεί από το τμήμα προσφορών η κ. Β. Μου λέει ότι δε γίνεται να ενεργοποιηθεί η κάρτα. Μου ζητάει το σειριακό αριθμό και λέει "όταν υπογράψετε το συμβόλαιο, θα με καλέσετε και θα ενεργοποιήσω αυτήν την κάρτα (αυτή που είχα αγοράσει). Την άλλη που θα παραλάβετε με το κούριερ, αγνοήστε τη".

- Τη Δευτέρα 16/11 το κούριερ δεν ήρθε, άγνωστο για ποιό λόγο. Με κάλεσαν την επόμενη μέρα από την εταιρεία κούριερ για καινούριο ραντεβού, χωρίς να μου δικαιολογηθούν για το στήσιμο.

- Την Τετάρτη 18/11 υπογράφω το συμβόλαιο και τηλεφωνώ στην κ. Β για την ενεργοποίηση της κάρτας. Μου λέει "σε 5-10 λεπτά θα χαθεί το σήμα από την παλιά". Δύο ώρες μετά ξαναπαίρνω και λέω ότι δεν έχει γίνει τίποτα ακόμα. Μου λέει "το έχω στείλει στα κεντρικά, θα πρέπει να περιμένετε". Αργά το βράδυ τηλεφωνώ στο 13830 και λέω ότι ακόμα δεν έχει ενεργοποιηθεί η κάρτα. Το κοιτάζουν και μου λένε ότι είναι πρόβλημα του συστήματος και μέχρι την Παρασκευή θα έχει λυθεί.

- Σήμερα Πέμπτη 19/11 ξαναπαίρνω την κ. Β. Μου λέει θα το δω και θα σας πάρω σε 5 λεπτά. Με πήρε μετά από μιάμιση ώρα και μου λέει "ο σειριακός της sim που μας δώσατε αντιστοιχεί σε καρτοκινητό, όχι σε συμβόλαιο και δεν μπορούμε να το ενεργοποιήσουμε". Της λέω "σας το είχα εξηγήσει την προηγούμενη βδομάδα και μου είπατε δεν υπήρχε πρόβλημα". Μου ζητάει το σειριακό της sim που παρέλαβα με το συμβόλαιο, της τον δίνω και λέει "θα σας καλέσω σε 5 λεπτά". Τρεις ώρες μετά την ξαναπαίρνω και λέει "έχω στείλει το αίτημά σας σε κατάστημα για να μετατρέψουν την κάρτα του καρτοπρογράμματος σε κάρτα συμβολαίου".

Εκνευρισμένη από όλη την ταλαιπωρία της λέω ότι, αν δεν ολοκληρωθεί η διαδικασία μέσα στη μέρα, αύριο το πρωί θα κάνω αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρεία. Ακολούθησε συζήτηση απείρου κάλλους..........

 

Και πάλι συγγνώμη για τη φλυαρία, αλλά έπρεπε κάπου να τα πω :p

Θα σας ενημερώσω για τις εξελίξεις!

 

 

Update: μια ωρίτσα μετά την απειλή φορητότητας, η καινούρια κάρτα ενεργοποιήθηκε ως εκ θαύματος!!!

Εγώ να κάνω λίγο τον Δικηγόρο του διαβόλου: Μετά από όλο αυτό εχεις εμπιστοσύνη ότι το πάγιο θα είναι όσο σου είπαν; Δεν κάνεις ένα τηλεφώνημα να το επιβεβαιώσεις;

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ να κάνω λίγο τον Δικηγόρο του διαβόλου: Μετά από όλο αυτό εχεις εμπιστοσύνη ότι το πάγιο θα είναι όσο σου είπαν; Δεν κάνεις ένα τηλεφώνημα να το επιβεβαιώσεις;

 

Εχω το αντιγραφο του συμβολαιου. Αν το καταπατησουν κι αυτο, ε τι να πω....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ,πως γίνετε σε πρόγραμμα red1 με hol στο σπιτι να πέρνει στην ανανέωση για 18 μηνες εκπτωση 55% και άλλο ενα 60% επιπλέον και εκει που ετοιμαζόταν να πληρώνει γυρω στα 30 ευρώ να έρχετε ο λογαριασμός 16 ευρώ;σιγουρα εχει γίνει λάθος γιατί πριν την ανανέωση πηραν τηλ απο voda και έδωσαν προσφορά στα ιδια ακριβώς χρήματα που είχε ,λέτε να το καταλάβουν και να ζητήσουν χρήματα πισω αναδρομικά ;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ,πως γίνετε σε πρόγραμμα red1 με hol στο σπιτι να πέρνει στην ανανέωση για 18 μηνες εκπτωση 55% και άλλο ενα 60% επιπλέον και εκει που ετοιμαζόταν να πληρώνει γυρω στα 30 ευρώ να έρχετε ο λογαριασμός 16 ευρώ;σιγουρα εχει γίνει λάθος γιατί πριν την ανανέωση πηραν τηλ απο voda και έδωσαν προσφορά στα ιδια ακριβώς χρήματα που είχε ,λέτε να το καταλάβουν και να ζητήσουν χρήματα πισω αναδρομικά ;

 

Και σε εμενα εχουν γινει λαθη εις βαρος τους "συστημικα" όπως μου ειπαν αλλα ποτε δεν μου ζητησαν αναδρομικα . Κανε τον....Κινεζο.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

και εγω πληρωνα απο 30 17 ευρω λογω συστημικου λαθους οταν ηρθε η ωρα να ανανεωσω με πηγαν στα 22:(
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Μετά από αίτηση φορητότητας προς Q με πηραν απο voda και μου έκαναν αντιπροσφορα με 11 ευρώ, 500 λεπτά προς όλους. Πως σας φαίνεται???

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Link to comment
Share on other sites

Μιλάς για καρτοπρόγραμμα; Τα ίδια περίπου μπορείς να έχεις και με καρτοκινητό. Συν κάποια bonus σε ομιλία ή δεδομένα με κάθε ανανέωση. Αν βαριέσαι να κάνεις ανανέωση, και δεν ξεπερνάει η χρήση σου τα 500', τότε ίσως σου κάνει αυτό που σου πρότειναν.
Link to comment
Share on other sites

Από την cosmote που είχες ήδη ενεργοποιήσει την σύνδεση μαζί τους (αφού υπόγραψες) δεν σου είπαν τίποτα? Δεν σου φέραν αντιρρήσεις?

 

Δεν ενεργοποιηθηκα ποτέ στην Cosmote την κάρτα της την παρέλαβα άλλα όχι ενεργή,και όταν τους πήρα τηλέφωνο για να ακυρώσω την φορητοτητα δεν προσπάθησαν καν να με μεταπείσουν.

Link to comment
Share on other sites

Μιλάς για καρτοπρόγραμμα; Τα ίδια περίπου μπορείς να έχεις και με καρτοκινητό. Συν κάποια bonus σε ομιλία ή δεδομένα με κάθε ανανέωση. Αν βαριέσαι να κάνεις ανανέωση, και δεν ξεπερνάει η χρήση σου τα 500', τότε ίσως σου κάνει αυτό που σου πρότειναν.

Καρτοπρογραμμα, ναι. Να πω τη αληθεια, για καρτοκινητη έψαχνα αλλά δεν βρήκα 500 λεπτά με 11 ευρω σε καμμία. Έχεις κάποιο παραδειγμα? Αν είναι να κάνω ακύρωση.

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Link to comment
Share on other sites

Τι έχεις τώρα;

 

Στο CU, επίσημα, με 5€ παίζουν πακέτα που δίνουν 200' προς όλους και 200' σε vodafone. Για 2 τέτοια θέλεις 10€ καθαρά, άρα κάνεις 12€ ανανέωση σε κατάστημα και μαζεύεις 400' προς όλους και 400' προς vodafone. Δεν είναι 500' αλλά αν ένα ποσοστό από τις επαφές σου είναι vodafone, είναι το ίδιο και καλύτερο. Επίσης θα πάρεις και τουλάχιστον 500MB με την ανανέωση. Σε μερικούς αριθμούς, με on line ενεργοποίηση, δίνει τα πακέτα διαφοροποιημένα, και π.χ. με 5€ παίρνεις 300' προς όλους και 500' σε CU. Αυτό αγοράζω στους δικούς μου και καλύπτονται γιατί έχουν τα 500' (CU) μεταξύ τους και μερικούς ακόμα που έχουν CU και 300' για όλους τους άλλους. Αρκεί να έχεις ένα smartphone να κάνεις την επιλογή του πακέτου on-line, ή έναν υπολογιστή.

 

Επίσης το καρτοπρόγραμμα τα λεπτά που δίνει είναι με 3λεπτη ελάχιστη χρέωση. Δεν διαφέρει από το καρτοκινητό δηλαδή, σε αντίθεση με το κανονικό συμβόλαιο. Προσωπικά δεν μου αρέσει η δέσμευση του συμβολαίου για κάτι που δε διαφέρει ουσιαστικά από το καρτοκινητό. Όχι ότι είναι τεράστιο πρόβλημα, αλλά για να σου δώσει μια προσφορά στα 11€ θα έχει πέσει έκπτωση σε κάποιο υπάρχον πακέτο που κάνει αρκετά ακριβότερα. Όταν τελειώνει το συμβόλαιο θα πρέπει να τρέχεις να διαπραγματεύεσαι για να πετύχεις την ίδια ή ίσως και λίγο χειρότερη τιμή, και με τον κίνδυνο να χρειαστεί να πληρώσεις 1 τουλάχιστον λογαριασμό στην κανονική τιμή αν επιλέξεις διακοπή. Επειδή τα έχω περάσει αυτά, για αυτό και δε γουστάρω το καρτοπρόγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στο φορουμ.

Είμαι πάνω από 10 χρόνια στην vodafone.

Να ρωτήσω επειδή κάνω ανανέωση αυτές τις μέρες

Έχω 2 κινητά σε συμβόλαιο με 400' προς όλους 500σε vod και 300 mb

και hol internet σταθερά απεριόριστα + hol tv

σύνολο 25 + 23 = 48 ευρώ (το ειχαν 50)

edit: πιο σωστά σύνολο 29 + 23 = 52 ευρώ (το ειχαν 55)

Είναι καλά;

Είπα ότι με βλέπω για wind σε καρτοκινητά αλλά δεν είδα να ζορίζονται...

 

Βασικά ξεφεύγει ο λογαριασμός αρκετές φορές και λέω να τα κάνω καρτοκινητά να ξεμπερδεύω.

Έχω βρει και 1 φοιτητικό της cosmote που μπορώ να κάνω χρήση.

Από την άλλη το hol tv παίζει μόνο 1 παιδικό με προβλήματα λόγο plc (πρέπει να δώδω κάνα 50αρι για άλλα plc).

 

Επίσης σε wind μου είπαν να μου δώσουν 2 φοιτητικά και να βάλω σταθερό + ιντερνετ + 300' σε κινητά + 300'

σε wind κινηά με 21ευρώ 1 χρόνο και 26 τον 2ο + tablet δώρο.

 

Μπέρδεμα...

Να δεχτώ τα 48ευρώ;;;

Οικονομικά τι με συμφέρει;;;

Δεν έχω καθόλου ιδέα τι παίζει με τα καρτοκινητά.

Edited by Dolomites
Link to comment
Share on other sites

Χαλαρά πας στην προσφορά της wind. Υπολόγιζε 10€ το μήνα για κάθε κινητό με ασύγκριτα καλύτερες παροχές.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Χαλαρά πας στην προσφορά της wind. Υπολόγιζε 10€ το μήνα για κάθε κινητό με ασύγκριτα καλύτερες παροχές.

 

Έκανα σήμερα τηλεφωνικά αίτημα για φορητότητα σε wind αφου η vodafone μου ξεκαθάρισε

ότι δεν μπορούν να κατεβάσουν άλλο.

Άντε να δουμε και την wind...

Link to comment
Share on other sites

Κάτι μου λέει ότι θα δεχθείς τηλεφώνημα από Vodafone ότι τελικά μπορούν να σου το κατεβάσουν κι άλλο

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...