giannis_24 Δημ. November 16, 2015 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2015 Εδώ ρωτάς. τελικα εκανα δουλεια. μου χε ερθει λογαριασμος στο τελος του επιδοτουμενου προγραμματος.τους πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν να αγνοησω τον λογαριασμο και οτι εχει συμψηφιστει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
guru11 Δημ. November 18, 2015 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2015 Όπως το είπες φίλε μου. Η κάρτα θα χορηγείται πλέον υποχρεωτικά μετά την αποδοχή της αίτησης φορητότητας από τον υφιστάμενο πάροχο. Εγώ τον Αύγουστο έκανα αίτηση φορητοτητας από Vodafone σε Cosmote μέσω του site της Cosmote, μου έστειλαν το συμβόλαιο μαζί με την κάρτα sim υπέγραψα κανονικά, και μετά από 3 μέρες με κάλεσαν από την Vodafone για αντιπροσφορα την οποία αποδέχτηκα, και ακύρωσα την αίτηση προς Cosmote τηλεφωνικά. Μου είπαν από την Vodafone τον αριθμό που έπρεπε να καλέσω για να ακυρώσω την αίτηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johntua Δημ. November 18, 2015 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2015 Εγώ τον Αύγουστο έκανα αίτηση φορητοτητας από Vodafone σε Cosmote μέσω του site της Cosmote, μου έστειλαν το συμβόλαιο μαζί με την κάρτα sim υπέγραψα κανονικά, και μετά από 3 μέρες με κάλεσαν από την Vodafone για αντιπροσφορα την οποία αποδέχτηκα, και ακύρωσα την αίτηση προς Cosmote τηλεφωνικά. Μου είπαν από την Vodafone τον αριθμό που έπρεπε να καλέσω για να ακυρώσω την αίτηση. Σωστά πλέον έτσι γινετε. Ειδικά εάν είναι συμφωνία από απόσταση ( δλδ μέσω τηλεφώνου ή διαδικτυου) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xetasa Δημ. November 18, 2015 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2015 Από την cosmote που είχες ήδη ενεργοποιήσει την σύνδεση μαζί τους (αφού υπόγραψες) δεν σου είπαν τίποτα? Δεν σου φέραν αντιρρήσεις? Παράθεση πριν:nokia n82+5800+x6+n8 SlimModed by Lagoskon+lumia 800+920+820+830+925+1020+930, huawei p8 lite+p9 lite+mate 10 pro, iphone 5c+5+5s+6, Xiaomi Redmi note 2+ redmi 3s gold+ redmi note 3 pro+Redmi Note 4+Redmi Note 5+Mi A1+Mi8 6/64+Mi9 6/128+Poco F3, samsung galaxy s3+s3 mini+s4+s6+s7+s7 edge+s8 plus+s9plus+s10 plus 8/128+note 9+Note 10 plus+s20 fe 5G+s21fe+s21ultra+s21plus+s22 plus+s23plus τώρα: s23 ultra 8/256 & s21 fe Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
taliban Δημ. November 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. November 19, 2015 σε εταιρικό νούμερο σήμερα μου ήρθε το παρακάτω μήνυμα :rolleyes: Δεν έχω καταλάβει όμως στο 1339 τι μήνυμα πρέπει να στείλω http://i89.photobucket.com/albums/k214/paiktaras/1_zpszwaprlqb.jpg' alt='1_zpszwaprlqb.jpg'> Παράθεση ΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- member since: September 2003 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
karajim80 Δημ. November 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. November 19, 2015 Ένα Ν κεφαλαίο και πατάς αποστολή Παράθεση Same Sh..t , Different Day Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. November 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. November 19, 2015 σε εταιρικό νούμερο σήμερα μου ήρθε το παρακάτω μήνυμα :rolleyes: Δεν έχω καταλάβει όμως στο 1339 τι μήνυμα πρέπει να στείλω http://i89.photobucket.com/albums/k214/paiktaras/1_zpszwaprlqb.jpg' alt='1_zpszwaprlqb.jpg'> Μου ηρθε κι εμενα σε προσωπικο προγραμμα red1 Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
str_tsi Δημ. November 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. November 19, 2015 Εμενα δεν μου ηρθε μηνυμα αλλα εστειλα Ν κ ενεργοποιηθηκε κανονικα η προσφορα σε red1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ostria19 Δημ. November 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. November 19, 2015 (edited) Καλησπέρα σε όλους!! Γράφω μια ιστορία που εκτυλίσσεται εδώ και μια βδομάδα, για να γλυτώσω κάποιους που μπορεί να τύχουν σε παρόμοια περίπτωση. Συγγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα, αλλά οι λεπτομέρειες έχουν τη σημασία τους. Είμαι συνδρομήτρια σε καρτοπρόγραμμα Vodafone με λογαριασμό 20,16 ευρώ. Κάθε μήνα έκανα επέκταση και έφτανε περίπου το ποσό των 33 ευρώ. - Την Τρίτη 10/11 μου τηλεφωνεί η κ. Α από το τμήμα προσφορών και μου λέει σας δίνουμε το red 1 στη μισή τιμή (36,50 τελική!). Φυσικά δέχομαι και κλείνουμε ραντεβού, για να μου στείλουν το συμβόλαιο τη Δευτέρα 16/11 (δεν μπορούσα νωρίτερα). Με ρωτάει τί sim να μου στείλει. Της λέω "τώρα χρησιμοποιώ micro, αλλά αύριο παραλαμβάνω καινούρια συσκευή που θέλει nano. να αγοράσω nano για το καρτοπρόγραμμα και να την αλλάξω μετά με αυτή που θα μου στείλετε;" λέει "ναι, δεν υπάρχει πρόβλημα". - Την Τετάρτη 11/11 παραλαμβάνω την καινούρια συσκευή και τηλεφωνώ στο 13830 για να ενεργοποιηθεί η sim που αγόρασα. Μου λένε "δε γίνεται να ενεργοποιηθεί, γιατί εκκρεμεί αίτησή σας για συμβόλαιο. Θέλετε να την ακυρώσουμε και να προχωρήσουμε στην ενεργοποίηση της κάρτας;" Λέω "όχι, γιατί θα χάσω την προσφορά". Μου λένε "θα σας καλέσουν αύριο από το τμήμα προσφορών να δούμε τί μπορεί να γίνει". - Την Πέμπτη 12/11 με καλεί από το τμήμα προσφορών η κ. Β. Μου λέει ότι δε γίνεται να ενεργοποιηθεί η κάρτα. Μου ζητάει το σειριακό αριθμό και λέει "όταν υπογράψετε το συμβόλαιο, θα με καλέσετε και θα ενεργοποιήσω αυτήν την κάρτα (αυτή που είχα αγοράσει). Την άλλη που θα παραλάβετε με το κούριερ, αγνοήστε τη". - Τη Δευτέρα 16/11 το κούριερ δεν ήρθε, άγνωστο για ποιό λόγο. Με κάλεσαν την επόμενη μέρα από την εταιρεία κούριερ για καινούριο ραντεβού, χωρίς να μου δικαιολογηθούν για το στήσιμο. - Την Τετάρτη 18/11 υπογράφω το συμβόλαιο και τηλεφωνώ στην κ. Β για την ενεργοποίηση της κάρτας. Μου λέει "σε 5-10 λεπτά θα χαθεί το σήμα από την παλιά". Δύο ώρες μετά ξαναπαίρνω και λέω ότι δεν έχει γίνει τίποτα ακόμα. Μου λέει "το έχω στείλει στα κεντρικά, θα πρέπει να περιμένετε". Αργά το βράδυ τηλεφωνώ στο 13830 και λέω ότι ακόμα δεν έχει ενεργοποιηθεί η κάρτα. Το κοιτάζουν και μου λένε ότι είναι πρόβλημα του συστήματος και μέχρι την Παρασκευή θα έχει λυθεί. - Σήμερα Πέμπτη 19/11 ξαναπαίρνω την κ. Β. Μου λέει θα το δω και θα σας πάρω σε 5 λεπτά. Με πήρε μετά από μιάμιση ώρα και μου λέει "ο σειριακός της sim που μας δώσατε αντιστοιχεί σε καρτοκινητό, όχι σε συμβόλαιο και δεν μπορούμε να το ενεργοποιήσουμε". Της λέω "σας το είχα εξηγήσει την προηγούμενη βδομάδα και μου είπατε δεν υπήρχε πρόβλημα". Μου ζητάει το σειριακό της sim που παρέλαβα με το συμβόλαιο, της τον δίνω και λέει "θα σας καλέσω σε 5 λεπτά". Τρεις ώρες μετά την ξαναπαίρνω και λέει "έχω στείλει το αίτημά σας σε κατάστημα για να μετατρέψουν την κάρτα του καρτοπρογράμματος σε κάρτα συμβολαίου". Εκνευρισμένη από όλη την ταλαιπωρία της λέω ότι, αν δεν ολοκληρωθεί η διαδικασία μέσα στη μέρα, αύριο το πρωί θα κάνω αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρεία. Ακολούθησε συζήτηση απείρου κάλλους.......... Και πάλι συγγνώμη για τη φλυαρία, αλλά έπρεπε κάπου να τα πω :p Θα σας ενημερώσω για τις εξελίξεις! Update: μια ωρίτσα μετά την απειλή φορητότητας, η καινούρια κάρτα ενεργοποιήθηκε ως εκ θαύματος!!! Edited November 19, 2015 by ostria19 update Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Graydath Δημ. November 20, 2015 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2015 Γενικά το θέμα αλλαγής sim γίνεται πιο εύκολα απο τα καταστήματα... Έχω την αίσθηση(χωρίς να είμαι σίγουρος) οτι αμα πας σε κατάστημα με δικές σου sim και πάλι μπορούν να κάνουν την αλλαγή άμεσα και εύκολα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amanitis Δημ. November 21, 2015 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2015 Καλησπέρα σε όλους!! Γράφω μια ιστορία που εκτυλίσσεται εδώ και μια βδομάδα, για να γλυτώσω κάποιους που μπορεί να τύχουν σε παρόμοια περίπτωση. Συγγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα, αλλά οι λεπτομέρειες έχουν τη σημασία τους. Είμαι συνδρομήτρια σε καρτοπρόγραμμα Vodafone με λογαριασμό 20,16 ευρώ. Κάθε μήνα έκανα επέκταση και έφτανε περίπου το ποσό των 33 ευρώ. - Την Τρίτη 10/11 μου τηλεφωνεί η κ. Α από το τμήμα προσφορών και μου λέει σας δίνουμε το red 1 στη μισή τιμή (36,50 τελική!). Φυσικά δέχομαι και κλείνουμε ραντεβού, για να μου στείλουν το συμβόλαιο τη Δευτέρα 16/11 (δεν μπορούσα νωρίτερα). Με ρωτάει τί sim να μου στείλει. Της λέω "τώρα χρησιμοποιώ micro, αλλά αύριο παραλαμβάνω καινούρια συσκευή που θέλει nano. να αγοράσω nano για το καρτοπρόγραμμα και να την αλλάξω μετά με αυτή που θα μου στείλετε;" λέει "ναι, δεν υπάρχει πρόβλημα". - Την Τετάρτη 11/11 παραλαμβάνω την καινούρια συσκευή και τηλεφωνώ στο 13830 για να ενεργοποιηθεί η sim που αγόρασα. Μου λένε "δε γίνεται να ενεργοποιηθεί, γιατί εκκρεμεί αίτησή σας για συμβόλαιο. Θέλετε να την ακυρώσουμε και να προχωρήσουμε στην ενεργοποίηση της κάρτας;" Λέω "όχι, γιατί θα χάσω την προσφορά". Μου λένε "θα σας καλέσουν αύριο από το τμήμα προσφορών να δούμε τί μπορεί να γίνει". - Την Πέμπτη 12/11 με καλεί από το τμήμα προσφορών η κ. Β. Μου λέει ότι δε γίνεται να ενεργοποιηθεί η κάρτα. Μου ζητάει το σειριακό αριθμό και λέει "όταν υπογράψετε το συμβόλαιο, θα με καλέσετε και θα ενεργοποιήσω αυτήν την κάρτα (αυτή που είχα αγοράσει). Την άλλη που θα παραλάβετε με το κούριερ, αγνοήστε τη". - Τη Δευτέρα 16/11 το κούριερ δεν ήρθε, άγνωστο για ποιό λόγο. Με κάλεσαν την επόμενη μέρα από την εταιρεία κούριερ για καινούριο ραντεβού, χωρίς να μου δικαιολογηθούν για το στήσιμο. - Την Τετάρτη 18/11 υπογράφω το συμβόλαιο και τηλεφωνώ στην κ. Β για την ενεργοποίηση της κάρτας. Μου λέει "σε 5-10 λεπτά θα χαθεί το σήμα από την παλιά". Δύο ώρες μετά ξαναπαίρνω και λέω ότι δεν έχει γίνει τίποτα ακόμα. Μου λέει "το έχω στείλει στα κεντρικά, θα πρέπει να περιμένετε". Αργά το βράδυ τηλεφωνώ στο 13830 και λέω ότι ακόμα δεν έχει ενεργοποιηθεί η κάρτα. Το κοιτάζουν και μου λένε ότι είναι πρόβλημα του συστήματος και μέχρι την Παρασκευή θα έχει λυθεί. - Σήμερα Πέμπτη 19/11 ξαναπαίρνω την κ. Β. Μου λέει θα το δω και θα σας πάρω σε 5 λεπτά. Με πήρε μετά από μιάμιση ώρα και μου λέει "ο σειριακός της sim που μας δώσατε αντιστοιχεί σε καρτοκινητό, όχι σε συμβόλαιο και δεν μπορούμε να το ενεργοποιήσουμε". Της λέω "σας το είχα εξηγήσει την προηγούμενη βδομάδα και μου είπατε δεν υπήρχε πρόβλημα". Μου ζητάει το σειριακό της sim που παρέλαβα με το συμβόλαιο, της τον δίνω και λέει "θα σας καλέσω σε 5 λεπτά". Τρεις ώρες μετά την ξαναπαίρνω και λέει "έχω στείλει το αίτημά σας σε κατάστημα για να μετατρέψουν την κάρτα του καρτοπρογράμματος σε κάρτα συμβολαίου". Εκνευρισμένη από όλη την ταλαιπωρία της λέω ότι, αν δεν ολοκληρωθεί η διαδικασία μέσα στη μέρα, αύριο το πρωί θα κάνω αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρεία. Ακολούθησε συζήτηση απείρου κάλλους.......... Και πάλι συγγνώμη για τη φλυαρία, αλλά έπρεπε κάπου να τα πω :p Θα σας ενημερώσω για τις εξελίξεις! Update: μια ωρίτσα μετά την απειλή φορητότητας, η καινούρια κάρτα ενεργοποιήθηκε ως εκ θαύματος!!! Εγώ να κάνω λίγο τον Δικηγόρο του διαβόλου: Μετά από όλο αυτό εχεις εμπιστοσύνη ότι το πάγιο θα είναι όσο σου είπαν; Δεν κάνεις ένα τηλεφώνημα να το επιβεβαιώσεις; Παράθεση Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ostria19 Δημ. November 21, 2015 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2015 Εγώ να κάνω λίγο τον Δικηγόρο του διαβόλου: Μετά από όλο αυτό εχεις εμπιστοσύνη ότι το πάγιο θα είναι όσο σου είπαν; Δεν κάνεις ένα τηλεφώνημα να το επιβεβαιώσεις; Εχω το αντιγραφο του συμβολαιου. Αν το καταπατησουν κι αυτο, ε τι να πω.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dhmhtrhs71 Δημ. November 25, 2015 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2015 Καλησπέρα ,πως γίνετε σε πρόγραμμα red1 με hol στο σπιτι να πέρνει στην ανανέωση για 18 μηνες εκπτωση 55% και άλλο ενα 60% επιπλέον και εκει που ετοιμαζόταν να πληρώνει γυρω στα 30 ευρώ να έρχετε ο λογαριασμός 16 ευρώ;σιγουρα εχει γίνει λάθος γιατί πριν την ανανέωση πηραν τηλ απο voda και έδωσαν προσφορά στα ιδια ακριβώς χρήματα που είχε ,λέτε να το καταλάβουν και να ζητήσουν χρήματα πισω αναδρομικά ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. November 25, 2015 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2015 Καλησπέρα ,πως γίνετε σε πρόγραμμα red1 με hol στο σπιτι να πέρνει στην ανανέωση για 18 μηνες εκπτωση 55% και άλλο ενα 60% επιπλέον και εκει που ετοιμαζόταν να πληρώνει γυρω στα 30 ευρώ να έρχετε ο λογαριασμός 16 ευρώ;σιγουρα εχει γίνει λάθος γιατί πριν την ανανέωση πηραν τηλ απο voda και έδωσαν προσφορά στα ιδια ακριβώς χρήματα που είχε ,λέτε να το καταλάβουν και να ζητήσουν χρήματα πισω αναδρομικά ; Και σε εμενα εχουν γινει λαθη εις βαρος τους "συστημικα" όπως μου ειπαν αλλα ποτε δεν μου ζητησαν αναδρομικα . Κανε τον....Κινεζο. Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dhmhtrhs71 Δημ. November 25, 2015 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2015 χαχαχαχα οκ!οτι νάναι είναι εκεί στήν vodafone...μπάχαλο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitris15 Δημ. November 25, 2015 Κοινοποίηση Δημ. November 25, 2015 και εγω πληρωνα απο 30 17 ευρω λογω συστημικου λαθους οταν ηρθε η ωρα να ανανεωσω με πηγαν στα 22:( Παράθεση υπογραφή εκτός ορίων Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kogos Δημ. December 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2015 Μετά από αίτηση φορητότητας προς Q με πηραν απο voda και μου έκαναν αντιπροσφορα με 11 ευρώ, 500 λεπτά προς όλους. Πως σας φαίνεται??? Παράθεση the story of a ressurected blade!!! >> soon to be released << Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. December 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2015 Μιλάς για καρτοπρόγραμμα; Τα ίδια περίπου μπορείς να έχεις και με καρτοκινητό. Συν κάποια bonus σε ομιλία ή δεδομένα με κάθε ανανέωση. Αν βαριέσαι να κάνεις ανανέωση, και δεν ξεπερνάει η χρήση σου τα 500', τότε ίσως σου κάνει αυτό που σου πρότειναν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
guru11 Δημ. December 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2015 Από την cosmote που είχες ήδη ενεργοποιήσει την σύνδεση μαζί τους (αφού υπόγραψες) δεν σου είπαν τίποτα? Δεν σου φέραν αντιρρήσεις? Δεν ενεργοποιηθηκα ποτέ στην Cosmote την κάρτα της την παρέλαβα άλλα όχι ενεργή,και όταν τους πήρα τηλέφωνο για να ακυρώσω την φορητοτητα δεν προσπάθησαν καν να με μεταπείσουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kogos Δημ. December 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2015 Μιλάς για καρτοπρόγραμμα; Τα ίδια περίπου μπορείς να έχεις και με καρτοκινητό. Συν κάποια bonus σε ομιλία ή δεδομένα με κάθε ανανέωση. Αν βαριέσαι να κάνεις ανανέωση, και δεν ξεπερνάει η χρήση σου τα 500', τότε ίσως σου κάνει αυτό που σου πρότειναν. Καρτοπρογραμμα, ναι. Να πω τη αληθεια, για καρτοκινητη έψαχνα αλλά δεν βρήκα 500 λεπτά με 11 ευρω σε καμμία. Έχεις κάποιο παραδειγμα? Αν είναι να κάνω ακύρωση. Παράθεση the story of a ressurected blade!!! >> soon to be released << Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. December 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2015 Τι έχεις τώρα; Στο CU, επίσημα, με 5€ παίζουν πακέτα που δίνουν 200' προς όλους και 200' σε vodafone. Για 2 τέτοια θέλεις 10€ καθαρά, άρα κάνεις 12€ ανανέωση σε κατάστημα και μαζεύεις 400' προς όλους και 400' προς vodafone. Δεν είναι 500' αλλά αν ένα ποσοστό από τις επαφές σου είναι vodafone, είναι το ίδιο και καλύτερο. Επίσης θα πάρεις και τουλάχιστον 500MB με την ανανέωση. Σε μερικούς αριθμούς, με on line ενεργοποίηση, δίνει τα πακέτα διαφοροποιημένα, και π.χ. με 5€ παίρνεις 300' προς όλους και 500' σε CU. Αυτό αγοράζω στους δικούς μου και καλύπτονται γιατί έχουν τα 500' (CU) μεταξύ τους και μερικούς ακόμα που έχουν CU και 300' για όλους τους άλλους. Αρκεί να έχεις ένα smartphone να κάνεις την επιλογή του πακέτου on-line, ή έναν υπολογιστή. Επίσης το καρτοπρόγραμμα τα λεπτά που δίνει είναι με 3λεπτη ελάχιστη χρέωση. Δεν διαφέρει από το καρτοκινητό δηλαδή, σε αντίθεση με το κανονικό συμβόλαιο. Προσωπικά δεν μου αρέσει η δέσμευση του συμβολαίου για κάτι που δε διαφέρει ουσιαστικά από το καρτοκινητό. Όχι ότι είναι τεράστιο πρόβλημα, αλλά για να σου δώσει μια προσφορά στα 11€ θα έχει πέσει έκπτωση σε κάποιο υπάρχον πακέτο που κάνει αρκετά ακριβότερα. Όταν τελειώνει το συμβόλαιο θα πρέπει να τρέχεις να διαπραγματεύεσαι για να πετύχεις την ίδια ή ίσως και λίγο χειρότερη τιμή, και με τον κίνδυνο να χρειαστεί να πληρώσεις 1 τουλάχιστον λογαριασμό στην κανονική τιμή αν επιλέξεις διακοπή. Επειδή τα έχω περάσει αυτά, για αυτό και δε γουστάρω το καρτοπρόγραμμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dolomites Δημ. December 8, 2015 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2015 (edited) Καλησπέρα στο φορουμ. Είμαι πάνω από 10 χρόνια στην vodafone. Να ρωτήσω επειδή κάνω ανανέωση αυτές τις μέρες Έχω 2 κινητά σε συμβόλαιο με 400' προς όλους 500σε vod και 300 mb και hol internet σταθερά απεριόριστα + hol tv σύνολο 25 + 23 = 48 ευρώ (το ειχαν 50) edit: πιο σωστά σύνολο 29 + 23 = 52 ευρώ (το ειχαν 55) Είναι καλά; Είπα ότι με βλέπω για wind σε καρτοκινητά αλλά δεν είδα να ζορίζονται... Βασικά ξεφεύγει ο λογαριασμός αρκετές φορές και λέω να τα κάνω καρτοκινητά να ξεμπερδεύω. Έχω βρει και 1 φοιτητικό της cosmote που μπορώ να κάνω χρήση. Από την άλλη το hol tv παίζει μόνο 1 παιδικό με προβλήματα λόγο plc (πρέπει να δώδω κάνα 50αρι για άλλα plc). Επίσης σε wind μου είπαν να μου δώσουν 2 φοιτητικά και να βάλω σταθερό + ιντερνετ + 300' σε κινητά + 300' σε wind κινηά με 21ευρώ 1 χρόνο και 26 τον 2ο + tablet δώρο. Μπέρδεμα... Να δεχτώ τα 48ευρώ;;; Οικονομικά τι με συμφέρει;;; Δεν έχω καθόλου ιδέα τι παίζει με τα καρτοκινητά. Edited December 10, 2015 by Dolomites Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
al3x1k0 Δημ. December 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2015 Χαλαρά πας στην προσφορά της wind. Υπολόγιζε 10€ το μήνα για κάθε κινητό με ασύγκριτα καλύτερες παροχές. Παράθεση (σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dolomites Δημ. December 10, 2015 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2015 Χαλαρά πας στην προσφορά της wind. Υπολόγιζε 10€ το μήνα για κάθε κινητό με ασύγκριτα καλύτερες παροχές. Έκανα σήμερα τηλεφωνικά αίτημα για φορητότητα σε wind αφου η vodafone μου ξεκαθάρισε ότι δεν μπορούν να κατεβάσουν άλλο. Άντε να δουμε και την wind... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kogos Δημ. December 11, 2015 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2015 Κάτι μου λέει ότι θα δεχθείς τηλεφώνημα από Vodafone ότι τελικά μπορούν να σου το κατεβάσουν κι άλλο Παράθεση the story of a ressurected blade!!! >> soon to be released << Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.